Autors | Ziņojums |
mareksb | 28. Jul 2010, 14:55 |
#1881
|
|
Kopš: 10. May 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 15296
Braucu ar: ar itaļu mini ferari
|
28 Jul 2010, 14:53:11 janexz rakstīja:
28 Jul 2010, 14:50:47 mareksb rakstīja:
28 Jul 2010, 14:44:06 janexz rakstīja:
28 Jul 2010, 14:42:29 mareksb rakstīja:
jus abi kaplejat laikam ar 2 litru e36
mēs kaplējam stipri labāk nekā tavs m-diesel
manam m /dizelim ir 2 lielaka grieze un pec INC vel ari par 10 ponijiem vairak neka tava daitona bet man tapat skauz ka tev ir daytona shura grib ari
tavs m/dīzels smird un dūmo un grieze tev nepalīdzēs ā un jā, tev ir par 30 zirgiem mazāk
ta tev tik liekas mans M/tourings tagad ir lidmashina |
Offline | |
|
janexz | 28. Jul 2010, 14:57 |
#1882
|
|
Kopš: 09. Dec 2006
No: Daugavpils
Ziņojumi: 8058
Braucu ar: Euro 4
|
28 Jul 2010, 14:55:45 mareksb rakstīja:
ta tev tik liekas mans M/tourings tagad ir lidmashina
ieliki ūber čipu?
p.s.man liekas ka ne tajā topikā sākam spamot |
Offline | |
|
mareksb | 28. Jul 2010, 15:00 |
#1883
|
|
Kopš: 10. May 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 15296
Braucu ar: ar itaļu mini ferari
|
28 Jul 2010, 14:57:46 janexz rakstīja:
28 Jul 2010, 14:55:45 mareksb rakstīja:
ta tev tik liekas mans M/tourings tagad ir lidmashina
ieliki ūber čipu?
p.s.man liekas ka ne tajā topikā sākam spamot
es vienmer zinaju ka tu esi spamers |
Offline | |
|
rolands444 | 28. Jul 2010, 15:05 |
#1884
|
|
Kopš: 26. Oct 2005
Ziņojumi: 412
Braucu ar:
|
28 Jul 2010, 14:48:27 mareksb rakstīja:
28 Jul 2010, 14:42:40 Archuks rakstīja:
Un iet 323 identiski ar 325, tā kā tā
tas nekas ka vinam gandriz 30 pniju starpiba bet iet vienadi
tev bija trapijies nopists 2.5 jo iet vinsh labak par to deforseto un degvielu tere gandriz vai identiski nu 2.8 iet vel labak bet tikai del griezes momenta kas ir krietni lielaks neka 2.5 un nevajaga stastit mulkibas ka 2.5 iet sliktak par 2.3
Tie pāris poniji 325 tā pat pieklibo tikai rpm beigās, kad es jau esmu prom |
Offline | |
|
janexz | 28. Jul 2010, 15:11 |
#1885
|
|
Kopš: 09. Dec 2006
No: Daugavpils
Ziņojumi: 8058
Braucu ar: Euro 4
|
28 Jul 2010, 14:50:47 mareksb rakstīja:
manam m /dizelim ir 2 lielaka grieze...
325 TDS - 260 NM @ 2200 rpm
323i - 245 NM @ 3950 rpm
|
Offline | |
|
Archuks | 28. Jul 2010, 15:22 |
#1886
|
|
Kopš: 31. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 7947
Braucu ar: EVO
|
28 Jul 2010, 14:48:27 mareksb rakstīja:
28 Jul 2010, 14:42:40 Archuks rakstīja:
Un iet 323 identiski ar 325, tā kā tā
tas nekas ka vinam gandriz 30 pniju starpiba bet iet vienadi
tev bija trapijies nopists 2.5 jo iet vinsh labak par to deforseto un degvielu tere gandriz vai identiski nu 2.8 iet vel labak bet tikai del griezes momenta kas ir krietni lielaks neka 2.5 un nevajaga stastit mulkibas ka 2.5 iet sliktak par 2.3
man bija 323, esmu skrējies ar vairākiem 325 un iet viņš +- tāpat un es pat zinu, kādēļ atsevišķi 325 iet labāk, jo viņi iet uz beigām
paskaties kaut vai 0-100 datus.[ Šo ziņu laboja Archuks, 28 Jul 2010, 15:22:35 ] |
Offline | |
|
Locis | 28. Jul 2010, 20:31 |
#1887
|
|
Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11228
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
|
28 Jul 2010, 14:48:27 mareksb rakstīja:
28 Jul 2010, 14:42:40 Archuks rakstīja:
Un iet 323 identiski ar 325, tā kā tā
tas nekas ka vinam gandriz 30 pniju starpiba bet iet vienadi
tev bija trapijies nopists 2.5 jo iet vinsh labak par to deforseto un degvielu tere gandriz vai identiski nu 2.8 iet vel labak bet tikai del griezes momenta kas ir krietni lielaks neka 2.5 un nevajaga stastit mulkibas ka 2.5 iet sliktak par 2.3
Tak beidz spamot,ja nezini Kā jau Arčuks teica,paskaties kaut vai datus,respektīvi, 0-100.
Grieze tad tā pati 323ajam ir un pie mazākiem rpm viņš ir asāks. Un tas,ka ir 20hp vairāk nenozīme,ka visā apgrizienu diapazonā tā ir.. Kaut kur tuvu pie max apgrizieniem tie 20 ,noteikti,izpaužas.
|
Offline | |
|
HiJaCKeR | 28. Jul 2010, 20:38 |
#1888
|
|
Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4652
Braucu ar: BMW E90 330i
| Bija man E36 325 un tagad vizinos ar E36 323 325 man patika labāk kā viņš iet iespējams 325 ir īsāks reduktors nekā 323, tāpēc viņš šķiet asāks |
Offline | |
|
|
beerzinsh | 28. Jul 2010, 20:57 |
#1889
|
|
Kopš: 04. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 2549
Braucu ar:
|
14 Jun 2010, 12:48:24 Locis rakstīja:
13 Jun 2010, 20:06:19 GirtzB rakstīja:
Man tie Meyles stāv virsū.
Testa braucienā biju šokēts par atšķirību..
shitie lodbalsti ieksh APE piedaavaajaas tikai prieksheejie jeb arii videejie???? |
Offline | |
|
Priekulis222 | 28. Jul 2010, 21:25 |
#1890
|
|
Kopš: 28. Jan 2010
Ziņojumi: 81
Braucu ar:
| tak iekšējie šarnīri nav peldošie. |
Offline | |
|
Locis | 29. Jul 2010, 01:31 |
#1891
|
|
Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11228
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
|
28 Jul 2010, 20:38:45 Hi-Jacker rakstīja:
Bija man E36 325 un tagad vizinos ar E36 323 325 man patika labāk kā viņš iet iespējams 325 ir īsāks reduktors nekā 323, tāpēc viņš šķiet asāks
Jā,325 ir īsāks.. |
Offline | |
|
Ch | 29. Jul 2010, 01:46 |
#1892
|
|
Kopš: 08. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4340
Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d
|
28 Jul 2010, 14:42:44 janexz rakstīja:
28 Jul 2010, 14:34:32 Ch rakstīja:
28 Jul 2010, 14:30:47 ROLEXX rakstīja:
Neko īpaši nesaprotu no bloķiem. 328 laikam stockā nāca reduktors ar attiecību 2,7 (kaut kas tur) - ja tagad iespēja nopirkt reduktru ar attiecību 3,15 - vai būs kādas izmaiņas bloķēšanas jomā?
328 stock ir 2,93.
3,15 ir īsāks. Tb pie vienāda ātruma būs lielāki rpm.
Ja abi ir bloķi, tad izmaiņu nekādu nebūs. Ja Tev ir standarta reduktors, kuram bloķis nenāk, un Tu uzliec 3,15 ar bloķi, būūs fun!
kāda tad ir 323i stock attiecība?
tipa arī 2.93
325i ir 3.15, ja pareizi atceros..[ Šo ziņu laboja Ch, 29 Jul 2010, 01:47:37 ] |
Offline | |
|
janexz | 29. Jul 2010, 09:59 |
#1893
|
|
Kopš: 09. Dec 2006
No: Daugavpils
Ziņojumi: 8058
Braucu ar: Euro 4
|
29 Jul 2010, 01:46:48 Ch rakstīja:
tipa arī 2.93
325i ir 3.15, ja pareizi atceros..
nu laikam tā ir, ar 5-o ātrumu ja griezt max rpm tad pulksteni var nolikt līdz galam. Var īsāku likt |
Offline | |
|
beerzinsh | 29. Jul 2010, 12:36 |
#1894
|
|
Kopš: 04. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 2549
Braucu ar:
|
28 Jul 2010, 21:25:21 Priekulis222 rakstīja:
tak iekšējie šarnīri nav peldošie.
jautaajums bij vai piedaavaajaas atseviskji arii ieksheejie lodbalsti, par cik dzekam taamee bij ielikta atseviska poziicija un cena, bet visos katalogos iesheejos raada tikai kaa part of control arm??? |
Offline | |
|
wheels | 29. Jul 2010, 12:55 |
#1895
|
|
Kopš: 16. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 10062
Braucu ar: V8
| Iekšējie arī mainās |
Offline | |
|
ROLEXX | 29. Jul 2010, 14:13 |
#1896
|
|
Kopš: 10. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 11581
Braucu ar: Cayenne S, B6 cabrio; Suzuki SV1000s
| Kas ir tas apaļais devējs iestiprināts vienā no gaisa trupām pie bampera? Tas spicais puļķis otrā gaisa trubā ir temperatūras devējs, bet, kas ir otrā trupā iestiprinātais, apaļais?
----------------- Juridiskie pakalpojumi
|
Offline | |
|
|
janexz | 29. Jul 2010, 14:24 |
#1897
|
|
Kopš: 09. Dec 2006
No: Daugavpils
Ziņojumi: 8058
Braucu ar: Euro 4
|
29 Jul 2010, 14:13:30 ROLEXX rakstīja:
Kas ir tas apaļais devējs iestiprināts vienā no gaisa trupām pie bampera? Tas spicais puļķis otrā gaisa trubā ir temperatūras devējs, bet, kas ir otrā trupā iestiprinātais, apaļais?
kaut kur te tika runāts. tjipa it kā temp devējs apsildāmajiem smidzinātājiem |
Offline | |
|
ROLEXX | 29. Jul 2010, 15:11 |
#1898
|
|
Kopš: 10. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 11581
Braucu ar: Cayenne S, B6 cabrio; Suzuki SV1000s
|
29 Jul 2010, 14:24:07 janexz rakstīja:
29 Jul 2010, 14:13:30 ROLEXX rakstīja:
Kas ir tas apaļais devējs iestiprināts vienā no gaisa trupām pie bampera? Tas spicais puļķis otrā gaisa trubā ir temperatūras devējs, bet, kas ir otrā trupā iestiprinātais, apaļais?
kaut kur te tika runāts. tjipa it kā temp devējs apsildāmajiem smidzinātājiem
jopcik
----------------- Juridiskie pakalpojumi
|
Offline | |
|
ROLEXX | 30. Jul 2010, 12:30 |
#1899
|
|
Kopš: 10. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 11581
Braucu ar: Cayenne S, B6 cabrio; Suzuki SV1000s
| Kupejai pakaļējo un aizmugurējā loga stūrīšu gumijas (kas laikam visiem izskatās pabriesmīgi laika gaitā) – var nomainīt tikai ņemot ārā stiklu un līmējot pēc tam pa jaunu?
----------------- Juridiskie pakalpojumi
|
Offline | |
|
skuuris | 30. Jul 2010, 14:16 |
#1900
|
|
Kopš: 01. Jul 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 121
Braucu ar: TDI
| lieta tāda, ka caurs radiators, labāk likt lietotu, vai nepist kapeiku un uzreiz jaunu? |
Offline | |
|