Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 237 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E36 (1991-1999)

Tēma: Viss par E36 II

AutorsZiņojums
mareksb
28. Jul 2010, 14:55 #1881

Kopš: 10. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 15296

Braucu ar: ar itaļu mini ferari


28 Jul 2010, 14:53:11 janexz rakstīja:

28 Jul 2010, 14:50:47 mareksb rakstīja:

28 Jul 2010, 14:44:06 janexz rakstīja:

28 Jul 2010, 14:42:29 mareksb rakstīja:
jus abi kaplejat laikam ar 2 litru e36

mēs kaplējam stipri labāk nekā tavs m-diesel
manam m /dizelim ir 2 lielaka grieze un pec INC vel ari par 10 ponijiem vairak neka tava daitona bet man tapat skauz ka tev ir daytona shura grib ari

tavs m/dīzels smird un dūmo un grieze tev nepalīdzēs ā un jā, tev ir par 30 zirgiem mazāk
ta tev tik liekas mans M/tourings tagad ir lidmashina
Offline
janexz
28. Jul 2010, 14:57 #1882

Kopš: 09. Dec 2006

No: Daugavpils

Ziņojumi: 8058

Braucu ar: Euro 4


28 Jul 2010, 14:55:45 mareksb rakstīja:
ta tev tik liekas mans M/tourings tagad ir lidmashina

ieliki ūber čipu?
p.s.man liekas ka ne tajā topikā sākam spamot
Offline
mareksb
28. Jul 2010, 15:00 #1883

Kopš: 10. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 15296

Braucu ar: ar itaļu mini ferari


28 Jul 2010, 14:57:46 janexz rakstīja:

28 Jul 2010, 14:55:45 mareksb rakstīja:
ta tev tik liekas mans M/tourings tagad ir lidmashina

ieliki ūber čipu?
p.s.man liekas ka ne tajā topikā sākam spamot
es vienmer zinaju ka tu esi spamers
Offline
rolands444
28. Jul 2010, 15:05 #1884

Kopš: 26. Oct 2005

Ziņojumi: 412

Braucu ar:


28 Jul 2010, 14:48:27 mareksb rakstīja:

28 Jul 2010, 14:42:40 Archuks rakstīja:
Un iet 323 identiski ar 325, tā kā tā
tas nekas ka vinam gandriz 30 pniju starpiba bet iet vienadi
tev bija trapijies nopists 2.5 jo iet vinsh labak par to deforseto un degvielu tere gandriz vai identiski nu 2.8 iet vel labak bet tikai del griezes momenta kas ir krietni lielaks neka 2.5 un nevajaga stastit mulkibas ka 2.5 iet sliktak par 2.3

Tie pāris poniji 325 tā pat pieklibo tikai rpm beigās, kad es jau esmu prom
Offline
janexz
28. Jul 2010, 15:11 #1885

Kopš: 09. Dec 2006

No: Daugavpils

Ziņojumi: 8058

Braucu ar: Euro 4


28 Jul 2010, 14:50:47 mareksb rakstīja:
manam m /dizelim ir 2 lielaka grieze...

325 TDS - 260 NM @ 2200 rpm
323i - 245 NM @ 3950 rpm

Offline
Archuks
28. Jul 2010, 15:22 #1886

Kopš: 31. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 7947

Braucu ar: EVO


28 Jul 2010, 14:48:27 mareksb rakstīja:

28 Jul 2010, 14:42:40 Archuks rakstīja:
Un iet 323 identiski ar 325, tā kā tā
tas nekas ka vinam gandriz 30 pniju starpiba bet iet vienadi
tev bija trapijies nopists 2.5 jo iet vinsh labak par to deforseto un degvielu tere gandriz vai identiski nu 2.8 iet vel labak bet tikai del griezes momenta kas ir krietni lielaks neka 2.5 un nevajaga stastit mulkibas ka 2.5 iet sliktak par 2.3

man bija 323, esmu skrējies ar vairākiem 325 un iet viņš +- tāpat un es pat zinu, kādēļ atsevišķi 325 iet labāk, jo viņi iet uz beigām

paskaties kaut vai 0-100 datus.

[ Šo ziņu laboja Archuks, 28 Jul 2010, 15:22:35 ]

Offline
Locis
28. Jul 2010, 20:31 #1887

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11228

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


28 Jul 2010, 14:48:27 mareksb rakstīja:

28 Jul 2010, 14:42:40 Archuks rakstīja:
Un iet 323 identiski ar 325, tā kā tā
tas nekas ka vinam gandriz 30 pniju starpiba bet iet vienadi
tev bija trapijies nopists 2.5 jo iet vinsh labak par to deforseto un degvielu tere gandriz vai identiski nu 2.8 iet vel labak bet tikai del griezes momenta kas ir krietni lielaks neka 2.5 un nevajaga stastit mulkibas ka 2.5 iet sliktak par 2.3

Tak beidz spamot,ja nezini Kā jau Arčuks teica,paskaties kaut vai datus,respektīvi, 0-100.
Grieze tad tā pati 323ajam ir un pie mazākiem rpm viņš ir asāks. Un tas,ka ir 20hp vairāk nenozīme,ka visā apgrizienu diapazonā tā ir.. Kaut kur tuvu pie max apgrizieniem tie 20 ,noteikti,izpaužas.
Offline
HiJaCKeR
28. Jul 2010, 20:38 #1888

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4652

Braucu ar: BMW E90 330i

Bija man E36 325 un tagad vizinos ar E36 323 325 man patika labāk kā viņš iet iespējams 325 ir īsāks reduktors nekā 323, tāpēc viņš šķiet asāks
Offline
beerzinsh
28. Jul 2010, 20:57 #1889

Kopš: 04. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2549

Braucu ar:


14 Jun 2010, 12:48:24 Locis rakstīja:

13 Jun 2010, 20:06:19 GirtzB rakstīja:


Man tie Meyles stāv virsū.
Testa braucienā biju šokēts par atšķirību..



shitie lodbalsti ieksh APE piedaavaajaas tikai prieksheejie jeb arii videejie????
Offline
Priekulis222
28. Jul 2010, 21:25 #1890

Kopš: 28. Jan 2010

Ziņojumi: 81

Braucu ar:

tak iekšējie šarnīri nav peldošie.
Offline
Locis
29. Jul 2010, 01:31 #1891

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11228

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


28 Jul 2010, 20:38:45 Hi-Jacker rakstīja:
Bija man E36 325 un tagad vizinos ar E36 323 325 man patika labāk kā viņš iet iespējams 325 ir īsāks reduktors nekā 323, tāpēc viņš šķiet asāks

Jā,325 ir īsāks..
Offline
Ch
29. Jul 2010, 01:46 #1892

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4340

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d


28 Jul 2010, 14:42:44 janexz rakstīja:

28 Jul 2010, 14:34:32 Ch rakstīja:

28 Jul 2010, 14:30:47 ROLEXX rakstīja:
Neko īpaši nesaprotu no bloķiem. 328 laikam stockā nāca reduktors ar attiecību 2,7 (kaut kas tur) - ja tagad iespēja nopirkt reduktru ar attiecību 3,15 - vai būs kādas izmaiņas bloķēšanas jomā?


328 stock ir 2,93.
3,15 ir īsāks. Tb pie vienāda ātruma būs lielāki rpm.

Ja abi ir bloķi, tad izmaiņu nekādu nebūs. Ja Tev ir standarta reduktors, kuram bloķis nenāk, un Tu uzliec 3,15 ar bloķi, būūs fun!

kāda tad ir 323i stock attiecība?



tipa arī 2.93

325i ir 3.15, ja pareizi atceros..

[ Šo ziņu laboja Ch, 29 Jul 2010, 01:47:37 ]

Offline
janexz
29. Jul 2010, 09:59 #1893

Kopš: 09. Dec 2006

No: Daugavpils

Ziņojumi: 8058

Braucu ar: Euro 4


29 Jul 2010, 01:46:48 Ch rakstīja:

tipa arī 2.93

325i ir 3.15, ja pareizi atceros..

nu laikam tā ir, ar 5-o ātrumu ja griezt max rpm tad pulksteni var nolikt līdz galam. Var īsāku likt
Offline
beerzinsh
29. Jul 2010, 12:36 #1894

Kopš: 04. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2549

Braucu ar:


28 Jul 2010, 21:25:21 Priekulis222 rakstīja:
tak iekšējie šarnīri nav peldošie.


jautaajums bij vai piedaavaajaas atseviskji arii ieksheejie lodbalsti, par cik dzekam taamee bij ielikta atseviska poziicija un cena, bet visos katalogos iesheejos raada tikai kaa part of control arm???
Offline
wheels
29. Jul 2010, 12:55 #1895

Kopš: 16. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 10062

Braucu ar: V8

Iekšējie arī mainās
Offline
ROLEXX
29. Jul 2010, 14:13 #1896

Kopš: 10. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 11581

Braucu ar: Cayenne S, B6 cabrio; Suzuki SV1000s

Kas ir tas apaļais devējs iestiprināts vienā no gaisa trupām pie bampera? Tas spicais puļķis otrā gaisa trubā ir temperatūras devējs, bet, kas ir otrā trupā iestiprinātais, apaļais?

-----------------
Juridiskie pakalpojumi
Offline
janexz
29. Jul 2010, 14:24 #1897

Kopš: 09. Dec 2006

No: Daugavpils

Ziņojumi: 8058

Braucu ar: Euro 4


29 Jul 2010, 14:13:30 ROLEXX rakstīja:
Kas ir tas apaļais devējs iestiprināts vienā no gaisa trupām pie bampera? Tas spicais puļķis otrā gaisa trubā ir temperatūras devējs, bet, kas ir otrā trupā iestiprinātais, apaļais?

kaut kur te tika runāts. tjipa it kā temp devējs apsildāmajiem smidzinātājiem
Offline
ROLEXX
29. Jul 2010, 15:11 #1898

Kopš: 10. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 11581

Braucu ar: Cayenne S, B6 cabrio; Suzuki SV1000s


29 Jul 2010, 14:24:07 janexz rakstīja:

29 Jul 2010, 14:13:30 ROLEXX rakstīja:
Kas ir tas apaļais devējs iestiprināts vienā no gaisa trupām pie bampera? Tas spicais puļķis otrā gaisa trubā ir temperatūras devējs, bet, kas ir otrā trupā iestiprinātais, apaļais?

kaut kur te tika runāts. tjipa it kā temp devējs apsildāmajiem smidzinātājiem

jopcik

-----------------
Juridiskie pakalpojumi
Offline
ROLEXX
30. Jul 2010, 12:30 #1899

Kopš: 10. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 11581

Braucu ar: Cayenne S, B6 cabrio; Suzuki SV1000s

Kupejai pakaļējo un aizmugurējā loga stūrīšu gumijas (kas laikam visiem izskatās pabriesmīgi laika gaitā) – var nomainīt tikai ņemot ārā stiklu un līmējot pēc tam pa jaunu?

-----------------
Juridiskie pakalpojumi
Offline
skuuris
30. Jul 2010, 14:16 #1900

Kopš: 01. Jul 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 121

Braucu ar: TDI

lieta tāda, ka caurs radiators, labāk likt lietotu, vai nepist kapeiku un uzreiz jaunu?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo