Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 148 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)

AutorsZiņojums
arizah
11. Sep 2012, 11:59 #1881

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

šitādus atradu:

Links

Links

vajadzīgs viņš ir interjerā, tā ka salocīts gluži nederēs, bet nu ja puslīdz taisns ir, tad atjaunos viņu. a kā pie tās krešotās cessnas tikt? kur galus meklēt?

[ Šo ziņu laboja arizah, 11 Sep 2012, 11:59:34 ]

Offline
arizah
11. Sep 2012, 12:06 #1882

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

tā jau laikam darīs, ja neko neatradīs.
Offline
Lenko
11. Sep 2012, 12:46 #1883

Kopš: 03. Feb 2012

No: Kandava

Ziņojumi: 479

Braucu ar: Moto no EU

Man choms custom mocim visus aksesuarus sakuma veido no saucamajiem sendvichpaneliem,vinjiem pa vidu ir tads miksts dzeltens materials.
No ta izgreb ko vajag,tas ir pamats ari formas veidosanai.
Viegli apstradajams,tai pasa laika izturigs.
Nu vel ir tads materials ka koks
Offline
Belluuns
11. Sep 2012, 12:57 #1884

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9629

Braucu ar: quattro

vienam propķim jābūt kaut kur garāžā, laikam deltoplāna, pameklēšu
Offline
Belluuns
11. Sep 2012, 13:14 #1885

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9629

Braucu ar: quattro

nav, atdots kaut kam, deltaplāna propellers ap 80ls maksā, nav tur nekādi simti, bet tas ir koka
Offline
Belluuns
11. Sep 2012, 13:15 #1886

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9629

Braucu ar: quattro

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/other/paraplanes/jgnjx.html

palēto
Offline
arizah
11. Sep 2012, 13:17 #1887

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

ok, sitas mosh arī paldies. nezinu cik lielu viņu vajag, tā kā lai paši skatās.
Offline
Ch
11. Sep 2012, 13:17 #1888

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4340

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d


11 Sep 2012, 11:06:37 S_2 rakstīja:

10 Sep 2012, 22:10:40 arizah rakstīja:
kāds nezin gadienā, kur mētājas kāds lidmašīnas propellers? no cesnas teiksim. der izgājis no ierindas, defektēts,nolietots, karoch jebkas kas ar viņu varētu būt atgadījies, jo nav vajadzīgs lidošanai.


tā vienkārši nemētāsies, manta ir diezgan dārga, cena tūkstošos, ne simtos. Reizēm ss-ā visādus vecus brīnumus tirgo, vēl varētu meklēt lidmašīnu muzejā, kas Rīgas lidostā. Tur gan pamatā ir lielāka tehnika. Bija arī viena sadauzīta Cessna, varbūt vecais piekrīt to līko propu pa lēto atdot


neticu, ka vecais labprātīgi kko atdos.
Offline
arizah
11. Sep 2012, 14:57 #1889

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


11 Sep 2012, 13:17:52 Ch rakstīja:
neticu, ka vecais labprātīgi kko atdos.


es tak neteicu, ka pa velti visu gribu. tev ir kontakti? dajoš
Offline
arizah
11. Sep 2012, 14:57 #1890

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

Offline
Ch
12. Sep 2012, 19:48 #1891

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4340

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d


11 Sep 2012, 14:57:38 arizah rakstīja:

11 Sep 2012, 13:17:52 Ch rakstīja:
neticu, ka vecais labprātīgi kko atdos.


es tak neteicu, ka pa velti visu gribu. tev ir kontakti? dajoš


Nē nu es to domāju tādā ziņā, ka viņš visus hlamus vāc kā vāvere pirms ziemas. Neticās, ka arī par naudu kko gribēs atdot.
Offline
RVR
12. Sep 2012, 19:51 #1892

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22291

Braucu ar: RVR


12 Sep 2012, 19:48:29 Ch rakstīja:

Nē nu es to domāju tādā ziņā, ka viņš visus hlamus vāc kā vāvere pirms ziemas. Neticās, ka arī par naudu kko gribēs atdot.


Aha, tas ir tāds savdabīgs kadrs
Offline
hronists
12. Sep 2012, 20:28 #1893

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul

paklau, a kā ir tehniski šitais:

- mobtel lidojuma laikā ir jābūt izslēgtam.
- ipad ar 3g nav mobilais telefons, bet ir sim karte. kā ar šo?

- un lai samulsinātu - ja ipad 3g karte nav ievietota?
Offline
hronists
12. Sep 2012, 20:55 #1894

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul


12 Sep 2012, 20:32:27 bertons rakstīja:
Jaabuut izsleegtaam ir jebkuraam elektroieriiceem. Tjipa sanaak arii kalkulators

Edit: vai tu domaaji aarpus pacelshanaas/noseeshanaas laika


ārpus.

es gan nekad neko neesmu slēdzis laukā paceļoties/nolaižoties, tam ir airplane mode.
Offline
shmurger
12. Sep 2012, 23:07 #1895

Kopš: 15. Oct 2007

Ziņojumi: 12774

Braucu ar: xc40

prieks, ka AB uz Kopenhaagenu ir izkonkureejis norwegian`s . lidojuma laikaa pat kartes ar 3g nav jaabaazh nez kur, jo ir vaifajs par briivu.
Offline
Onufrijs
12. Sep 2012, 23:14 #1896

Kopš: 03. Sep 2010

Ziņojumi: 590

Braucu ar: Scott


12 Sep 2012, 22:26:55 bertons rakstīja:
Tur augshaa taapat mobilo signaalu nekjer taa ka tam 3G nav nekaadas jeegas paljube

Diivains pilots shon ab traapijaas - runaaja imperial unitos feets, miles, bet pirmo reizi jutu kaa kaads ab noseedina ljoteni tik perfekti, ka pat iisti nevareeja saprast gaisaa veel esam vai uz zemes

Ir arī ļoti no svara laika apstākļi.
Vienreiz arī Fokeru tā nosēdināja, ka tumsā lāga nevarēja saprast vai esam jau zemē, vai nē
Offline
RVR
12. Sep 2012, 23:30 #1897

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22291

Braucu ar: RVR


12 Sep 2012, 23:07:55 shmurger rakstīja:
prieks, ka AB uz Kopenhaagenu ir izkonkureejis norwegian`s . lidojuma laikaa pat kartes ar 3g nav jaabaazh nez kur, jo ir vaifajs par briivu.


AB ir "Air Berlin"
ja domāji "airBaltic", tad pareizi ir BT

Bet vispār viņiem rudens-ziemas saraksts tāds savdabīgs. Nebūs vairs, ne agrās Briseles, ne agrās Kopenhāgenas, ne agrās Stokholmas, tas nozīmē, ka bieži vien gandrīz visa diena aizies ceļā... nav forši.

[ Šo ziņu laboja 91, 12 Sep 2012, 23:32:10 ]

Offline
Ewija
12. Sep 2012, 23:35 #1898

Kopš: 18. Dec 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 268

Braucu ar: Rinci


12 Sep 2012, 23:30:00 91 rakstīja:

AB ir "Air Berlin"
ja domāji "airBaltic", tad pareizi ir BT

Bet vispār viņiem rudens-ziemas saraksts tāds savdabīgs. Nebūs vairs, ne agrās Briseles, ne agrās Kopenhāgenas, ne agrās Stokholmas, tas nozīmē, ka bieži vien gandrīz visa diena aizies ceļā... nav forši.


Te visi viņu par AB sauc...

Savā ziņā piekrītu par agrajiem reisiem, bet kā darbiniece tikai priecājos, ka nebūs tik bieži 3 naktī jāceļās.
Offline
arizah
12. Sep 2012, 23:36 #1899

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


12 Sep 2012, 23:35:07 Ewija rakstīja:

Te visi viņu par AB sauc...

Savā ziņā piekrītu par agrajiem reisiem, bet kā darbiniece tikai priecājos, ka nebūs tik bieži 3 naktī jāceļās.


galvenais lai vispār ir uz kurieni celties
Offline
Schutzstaffel
17. Sep 2012, 13:50 #1900

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV


12 Sep 2012, 23:53:02 S_2 rakstīja:

12 Sep 2012, 22:26:55 bertons rakstīja:
Tur augshaa taapat mobilo signaalu nekjer taa ka tam 3G nav nekaadas jeegas paljube

Diivains pilots shon ab traapijaas - runaaja imperial unitos feets, miles, bet pirmo reizi jutu kaa kaads ab noseedina ljoteni tik perfekti, ka pat iisti nevareeja saprast gaisaa veel esam vai uz zemes


"imperial uniti" nav nekāda eksotika vai pilota dīvainība, tās ir standarta mērvienības civilajā aviācijā. Tā teikt, ko pilots redzēja savos priboros, to jums arī pastāstīja. Tikai daži lielumi tiek izteikti metros. Pilnīga metriskā sistēma aviācijā tiek izmantota tikai vecajā ex-CCCP reģionā, un arī ne visur


mūsdienu civilajā aviācija lieto hibrīdo sistēmu - feet, kgs, knots, hectopascal/milibar. Daļā bijušās psrs telpas ir metriskā sistēma. Tur ir arī būtiskas citas atšķirības. USA/Canada agrāk bija imperiālā, bet viņi pārgāja arī uz hibrīdo. šajā sakarībā labs piemērs ir AirCanada krešs ar B767, kur iepildīja KG vietā lbs. otrs spilgts krešs ir polijas prezidenta lidmašīna. arī problēmas ar konversijām.

P.S. Jūdzes ko saka lidmašīnā būs bijušas nm, kas ir nautical miles, kas nav ne imperial ne metric/SI.

[ Šo ziņu laboja Schutzstaffel, 17 Sep 2012, 13:53:51 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo