Autors | Ziņojums |
arizah | 11. Sep 2012, 11:59 |
#1881
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| šitādus atradu:
Links
Links
vajadzīgs viņš ir interjerā, tā ka salocīts gluži nederēs, bet nu ja puslīdz taisns ir, tad atjaunos viņu. a kā pie tās krešotās cessnas tikt? kur galus meklēt?[ Šo ziņu laboja arizah, 11 Sep 2012, 11:59:34 ] |
Offline | |
|
arizah | 11. Sep 2012, 12:06 |
#1882
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| tā jau laikam darīs, ja neko neatradīs. |
Offline | |
|
Lenko | 11. Sep 2012, 12:46 |
#1883
|
|
Kopš: 03. Feb 2012
No: Kandava
Ziņojumi: 479
Braucu ar: Moto no EU
| Man choms custom mocim visus aksesuarus sakuma veido no saucamajiem sendvichpaneliem,vinjiem pa vidu ir tads miksts dzeltens materials.
No ta izgreb ko vajag,tas ir pamats ari formas veidosanai.
Viegli apstradajams,tai pasa laika izturigs.
Nu vel ir tads materials ka koks |
Offline | |
|
Belluuns | 11. Sep 2012, 12:57 |
#1884
|
|
Kopš: 16. Jun 2007
Ziņojumi: 9629
Braucu ar: quattro
| vienam propķim jābūt kaut kur garāžā, laikam deltoplāna, pameklēšu |
Offline | |
|
Belluuns | 11. Sep 2012, 13:14 |
#1885
|
|
Kopš: 16. Jun 2007
Ziņojumi: 9629
Braucu ar: quattro
| nav, atdots kaut kam, deltaplāna propellers ap 80ls maksā, nav tur nekādi simti, bet tas ir koka |
Offline | |
|
Belluuns | 11. Sep 2012, 13:15 |
#1886
|
|
Kopš: 16. Jun 2007
Ziņojumi: 9629
Braucu ar: quattro
| http://www.ss.lv/msg/lv/transport/other/paraplanes/jgnjx.html
palēto |
Offline | |
|
arizah | 11. Sep 2012, 13:17 |
#1887
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| ok, sitas mosh arī paldies. nezinu cik lielu viņu vajag, tā kā lai paši skatās. |
Offline | |
|
Ch | 11. Sep 2012, 13:17 |
#1888
|
|
Kopš: 08. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4340
Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d
|
11 Sep 2012, 11:06:37 S_2 rakstīja:
10 Sep 2012, 22:10:40 arizah rakstīja:
kāds nezin gadienā, kur mētājas kāds lidmašīnas propellers? no cesnas teiksim. der izgājis no ierindas, defektēts,nolietots, karoch jebkas kas ar viņu varētu būt atgadījies, jo nav vajadzīgs lidošanai.
tā vienkārši nemētāsies, manta ir diezgan dārga, cena tūkstošos, ne simtos. Reizēm ss-ā visādus vecus brīnumus tirgo, vēl varētu meklēt lidmašīnu muzejā, kas Rīgas lidostā. Tur gan pamatā ir lielāka tehnika. Bija arī viena sadauzīta Cessna, varbūt vecais piekrīt to līko propu pa lēto atdot
neticu, ka vecais labprātīgi kko atdos. |
Offline | |
|
|
arizah | 11. Sep 2012, 14:57 |
#1889
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
|
11 Sep 2012, 13:17:52 Ch rakstīja:
neticu, ka vecais labprātīgi kko atdos.
es tak neteicu, ka pa velti visu gribu. tev ir kontakti? dajoš |
Offline | |
|
arizah | 11. Sep 2012, 14:57 |
#1890
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| |
Offline | |
|
Ch | 12. Sep 2012, 19:48 |
#1891
|
|
Kopš: 08. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4340
Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d
|
11 Sep 2012, 14:57:38 arizah rakstīja:
11 Sep 2012, 13:17:52 Ch rakstīja:
neticu, ka vecais labprātīgi kko atdos.
es tak neteicu, ka pa velti visu gribu. tev ir kontakti? dajoš
Nē nu es to domāju tādā ziņā, ka viņš visus hlamus vāc kā vāvere pirms ziemas. Neticās, ka arī par naudu kko gribēs atdot. |
Offline | |
|
RVR | 12. Sep 2012, 19:51 |
#1892
|
|
Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22291
Braucu ar: RVR
|
12 Sep 2012, 19:48:29 Ch rakstīja:
Nē nu es to domāju tādā ziņā, ka viņš visus hlamus vāc kā vāvere pirms ziemas. Neticās, ka arī par naudu kko gribēs atdot.
Aha, tas ir tāds savdabīgs kadrs |
Offline | |
|
hronists | 12. Sep 2012, 20:28 |
#1893
|
|
Kopš: 01. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 14820
Braucu ar: Svensk hjul
| paklau, a kā ir tehniski šitais:
- mobtel lidojuma laikā ir jābūt izslēgtam.
- ipad ar 3g nav mobilais telefons, bet ir sim karte. kā ar šo?
- un lai samulsinātu - ja ipad 3g karte nav ievietota? |
Offline | |
|
hronists | 12. Sep 2012, 20:55 |
#1894
|
|
Kopš: 01. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 14820
Braucu ar: Svensk hjul
|
12 Sep 2012, 20:32:27 bertons rakstīja:
Jaabuut izsleegtaam ir jebkuraam elektroieriiceem. Tjipa sanaak arii kalkulators
Edit: vai tu domaaji aarpus pacelshanaas/noseeshanaas laika
ārpus.
es gan nekad neko neesmu slēdzis laukā paceļoties/nolaižoties, tam ir airplane mode. |
Offline | |
|
shmurger | 12. Sep 2012, 23:07 |
#1895
|
|
Kopš: 15. Oct 2007
Ziņojumi: 12774
Braucu ar: xc40
| prieks, ka AB uz Kopenhaagenu ir izkonkureejis norwegian`s . lidojuma laikaa pat kartes ar 3g nav jaabaazh nez kur, jo ir vaifajs par briivu. |
Offline | |
|
Onufrijs | 12. Sep 2012, 23:14 |
#1896
|
|
Kopš: 03. Sep 2010
Ziņojumi: 590
Braucu ar: Scott
|
12 Sep 2012, 22:26:55 bertons rakstīja:
Tur augshaa taapat mobilo signaalu nekjer taa ka tam 3G nav nekaadas jeegas paljube
Diivains pilots shon ab traapijaas - runaaja imperial unitos feets, miles, bet pirmo reizi jutu kaa kaads ab noseedina ljoteni tik perfekti, ka pat iisti nevareeja saprast gaisaa veel esam vai uz zemes
Ir arī ļoti no svara laika apstākļi.
Vienreiz arī Fokeru tā nosēdināja, ka tumsā lāga nevarēja saprast vai esam jau zemē, vai nē |
Offline | |
|
|
RVR | 12. Sep 2012, 23:30 |
#1897
|
|
Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22291
Braucu ar: RVR
|
12 Sep 2012, 23:07:55 shmurger rakstīja:
prieks, ka AB uz Kopenhaagenu ir izkonkureejis norwegian`s . lidojuma laikaa pat kartes ar 3g nav jaabaazh nez kur, jo ir vaifajs par briivu.
AB ir "Air Berlin"
ja domāji "airBaltic", tad pareizi ir BT
Bet vispār viņiem rudens-ziemas saraksts tāds savdabīgs. Nebūs vairs, ne agrās Briseles, ne agrās Kopenhāgenas, ne agrās Stokholmas, tas nozīmē, ka bieži vien gandrīz visa diena aizies ceļā... nav forši.[ Šo ziņu laboja 91, 12 Sep 2012, 23:32:10 ] |
Offline | |
|
Ewija | 12. Sep 2012, 23:35 |
#1898
|
|
Kopš: 18. Dec 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 268
Braucu ar: Rinci
|
12 Sep 2012, 23:30:00 91 rakstīja:
AB ir "Air Berlin"
ja domāji "airBaltic", tad pareizi ir BT
Bet vispār viņiem rudens-ziemas saraksts tāds savdabīgs. Nebūs vairs, ne agrās Briseles, ne agrās Kopenhāgenas, ne agrās Stokholmas, tas nozīmē, ka bieži vien gandrīz visa diena aizies ceļā... nav forši.
Te visi viņu par AB sauc...
Savā ziņā piekrītu par agrajiem reisiem, bet kā darbiniece tikai priecājos, ka nebūs tik bieži 3 naktī jāceļās. |
Offline | |
|
arizah | 12. Sep 2012, 23:36 |
#1899
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
|
12 Sep 2012, 23:35:07 Ewija rakstīja:
Te visi viņu par AB sauc...
Savā ziņā piekrītu par agrajiem reisiem, bet kā darbiniece tikai priecājos, ka nebūs tik bieži 3 naktī jāceļās.
galvenais lai vispār ir uz kurieni celties |
Offline | |
|
Schutzstaffel | 17. Sep 2012, 13:50 |
#1900
|
|
Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
|
12 Sep 2012, 23:53:02 S_2 rakstīja:
12 Sep 2012, 22:26:55 bertons rakstīja:
Tur augshaa taapat mobilo signaalu nekjer taa ka tam 3G nav nekaadas jeegas paljube
Diivains pilots shon ab traapijaas - runaaja imperial unitos feets, miles, bet pirmo reizi jutu kaa kaads ab noseedina ljoteni tik perfekti, ka pat iisti nevareeja saprast gaisaa veel esam vai uz zemes
"imperial uniti" nav nekāda eksotika vai pilota dīvainība, tās ir standarta mērvienības civilajā aviācijā. Tā teikt, ko pilots redzēja savos priboros, to jums arī pastāstīja. Tikai daži lielumi tiek izteikti metros. Pilnīga metriskā sistēma aviācijā tiek izmantota tikai vecajā ex-CCCP reģionā, un arī ne visur
mūsdienu civilajā aviācija lieto hibrīdo sistēmu - feet, kgs, knots, hectopascal/milibar. Daļā bijušās psrs telpas ir metriskā sistēma. Tur ir arī būtiskas citas atšķirības. USA/Canada agrāk bija imperiālā, bet viņi pārgāja arī uz hibrīdo. šajā sakarībā labs piemērs ir AirCanada krešs ar B767, kur iepildīja KG vietā lbs. otrs spilgts krešs ir polijas prezidenta lidmašīna. arī problēmas ar konversijām.
P.S. Jūdzes ko saka lidmašīnā būs bijušas nm, kas ir nautical miles, kas nav ne imperial ne metric/SI.[ Šo ziņu laboja Schutzstaffel, 17 Sep 2012, 13:53:51 ] |
Offline | |
|