Online

Pašreiz BMWPower skatās 195 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
Bender
05. Oct 2018, 17:18 #18761

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1839

Braucu ar: E91


04 Oct 2018, 08:14:54 @Shkodists rakstīja:

03 Oct 2018, 20:34:41 @Bender rakstīja:

03 Oct 2018, 08:38:40 @Shkodists rakstīja:
Vakar beidzot atradu laiku un aizsūtīju savu volvo pie Koijota. BRC sprauslas tika samainītas uz barracudām. Jāsaka, ka tik klusi un gludi motors vēl nekad nav darbojies. Pie maziem apgriezieniem pilnīgi cits cēliens.
Paldies Koijotam

Grūti pat iedomāties, kādu mēslu tev iesmērēja mantas vietā. Toties pa lēto. Vismaz sākumā.
Hz, vai tas pisaks ik pa 20-25k km ar lētiem mēsliem ir to 250 € vērts.

Laiks rādīs. Līdz šim gan man ir pretējs viedoklis par BRC mantu (sprauslām). Tiesa, BRC jau stāvēja uz autiņa, kad to iegādājos. Nezinu, cik tās sprauslas nogājušas. Ir bijusi darīšana ar HANA vai Baracuda sprauslām, ka ir tāds negatīvs viedoklis? Man ir bijusi ar HANA sprauslām un nu jau kādi 140k km ir noripojuši bez problēmām. Ar Baracuda nav pieredzes.

Ņemot vērā, ka brc vadības bloks neņem pretī neko, kas nav brc, un lētās barakudas ir pat uz pusi lēnākas par par brc sprauslām... Kolhozs.
Piedod, bet man nav skaidrs, kurā brīdī sākas izdevīgums, ja sūdus jāmaina vai jātīra gandrīz vai ikreiz kopā ar filtriem, bet brc bez iejaukšanās noiet vismaz 200-300k km.
Offline
Instigater
05. Oct 2018, 22:20 #18762

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Tā nu gluži nav, pie 100tk km BRC Genius Max reduktors bija tā sabrucis, ka braucot auto salonā varēja sajust auto dzimteni - Buhenvaldi, bet remonts nostājās tikpat, cik cita ražotāja reduktors, tiesa, cita ražotāja reduktoram konkrētajā vietā fiziski nav iespējams ievietoties.
Offline
Shkodists
07. Oct 2018, 08:26 #18763

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 595

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro


05 Oct 2018, 17:18:39 @Bender rakstīja:

04 Oct 2018, 08:14:54 @Shkodists rakstīja:

03 Oct 2018, 20:34:41 @Bender rakstīja:

03 Oct 2018, 08:38:40 @Shkodists rakstīja:
Vakar beidzot atradu laiku un aizsūtīju savu volvo pie Koijota. BRC sprauslas tika samainītas uz barracudām. Jāsaka, ka tik klusi un gludi motors vēl nekad nav darbojies. Pie maziem apgriezieniem pilnīgi cits cēliens.
Paldies Koijotam

Grūti pat iedomāties, kādu mēslu tev iesmērēja mantas vietā. Toties pa lēto. Vismaz sākumā.
Hz, vai tas pisaks ik pa 20-25k km ar lētiem mēsliem ir to 250 € vērts.

Laiks rādīs. Līdz šim gan man ir pretējs viedoklis par BRC mantu (sprauslām). Tiesa, BRC jau stāvēja uz autiņa, kad to iegādājos. Nezinu, cik tās sprauslas nogājušas. Ir bijusi darīšana ar HANA vai Baracuda sprauslām, ka ir tāds negatīvs viedoklis? Man ir bijusi ar HANA sprauslām un nu jau kādi 140k km ir noripojuši bez problēmām. Ar Baracuda nav pieredzes.

Ņemot vērā, ka brc vadības bloks neņem pretī neko, kas nav brc, un lētās barakudas ir pat uz pusi lēnākas par par brc sprauslām... Kolhozs.
Piedod, bet man nav skaidrs, kurā brīdī sākas izdevīgums, ja sūdus jāmaina vai jātīra gandrīz vai ikreiz kopā ar filtriem, bet brc bez iejaukšanās noiet vismaz 200-300k km.


No kurienes Tev ir informācija, ka BRC neņem pretim citas sprauslas? Tas vadības bloks, kas ir uz mana auto, ņem, taču laikam ne visas. Ja izrādīsies, ka šīs sprauslas ir sūds, tad uzlikšu HANA, ar kurām man ir laba pieredze un kurām bez iejaukšanās var braukt vismaz 100k km. Par lēnumu vai ātrumu neņemos spriest, taču pašreiz auto iet labāk kā jebkad ar tām pašām BRC sprauslām, kopš tas ir pie manis. Tagad vairs nav jūtama atšķirība starp braukšanu uz benzīna un gāzes. Iepriekš bija. Tad vēl, biku jau tie 200 -300k būs mīts, jo pēc krievijas apmeklējuma man noklājās uzreiz 3 sprauslas. Var jau būt, ka tiešām šīs ir jau 200 - 300k nogājušas un sagadījās, ka visas 3 reizē atsprāga, taču man domāt, ka tomēr gāzes kvalitāte tās nobeidza. Uz krieviju man vēl nāksies braukt. Negribas katru reizi pēc šāda izbrauciena mainīt dārgās BRC sprauslas.

Un vēlreiz jautāju, vai ir pašam bijusi darīšana ar Baracuda? Pirmā dzirdēšana, ka šīs sprauslas būtu jātīra pie katras apkopes.
Offline
Bender
07. Oct 2018, 19:34 #18764

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1839

Braucu ar: E91

Kas par BRC sistēmu tev ir? Aizvēsturiskais lētā gala Sequent vai Plug&Drive?
Man šobrīd ir slinkums iet un slēgt klāt vadu, lai uztaisītu screenshot ar atbalstītām P&D sprauslām, bet bez pieslēgšanās softs to vnk nerāda.

[ Šo ziņu laboja Bender, 07 Oct 2018, 19:36:40 ]

Offline
Shkodists
08. Oct 2018, 09:42 #18765

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 595

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro


07 Oct 2018, 19:34:28 @Bender rakstīja:
Kas par BRC sistēmu tev ir? Aizvēsturiskais lētā gala Sequent vai Plug&Drive?
Man šobrīd ir slinkums iet un slēgt klāt vadu, lai uztaisītu screenshot ar atbalstītām P&D sprauslām, bet bez pieslēgšanās softs to vnk nerāda.

To Koijots drīzāk mācēs pateikt. Visticamāk nav aizvēsturiskā, jo tām nevarot pieslēgt citas sprauslas.
Taču to tā arī neatbildēji, vai pašam ir bijusi darīšana ar Barracuda sprauslām, ja reiz tās tik ļoti noliec, vai arī tikai esi dzirdējis no citiem. Kad tās parādījās, daudzi lielīja. Pēc tam teica, ka liels brāķa procents. Tagad it kā esot ok. Ja nemaldos, te pat forumā ir vairāki gāzes speci, kas tās liek virsū un nesaka, ka ir sūds. Kā jau teicu, man ir laba pieredze ar poļu iekārtu (STAG 300) un HANA sprauslām, tāpēc īsti neredzu jēgu pārmaksāt. Ir arī laba pieredze ar Vialle LPi.
Offline
subaru
08. Oct 2018, 09:51 #18766

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10285

Braucu ar: rokām uz stūres

kā vislabāk pārbaudīt vai kaut kur pie gāzes sprauslām vai kur netiek piesūkts gaiss?
Offline
AAE
08. Oct 2018, 09:59 #18767

Kopš: 01. Jul 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2343

Braucu ar: pirkstu pa rasējumu

Kāds grib pieteikties kvalitatīvi sagāzēt Subaru Impreza 2.0?
2009. gada hečbeks, EJ204 dzinējs.
Offline
screwy
08. Oct 2018, 10:01 #18768

Kopš: 24. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 54

Braucu ar: Moto

Nu jau 100k km braucu ar HANA sprauslām. Pie 80k km viena nosprāga, bet jauna izmaksāja kapeikas (25eur ja nemaldos). Starpība jaudas ziņā starp benzīnu un gāzi ir jūtama, bet nekas traģisks. Propāns 4ever!
Offline
Bender
08. Oct 2018, 17:49 #18769

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1839

Braucu ar: E91


08 Oct 2018, 09:42:31 @Shkodists rakstīja:

07 Oct 2018, 19:34:28 @Bender rakstīja:
Kas par BRC sistēmu tev ir? Aizvēsturiskais lētā gala Sequent vai Plug&Drive?
Man šobrīd ir slinkums iet un slēgt klāt vadu, lai uztaisītu screenshot ar atbalstītām P&D sprauslām, bet bez pieslēgšanās softs to vnk nerāda.

To Koijots drīzāk mācēs pateikt. Visticamāk nav aizvēsturiskā, jo tām nevarot pieslēgt citas sprauslas.
Taču to tā arī neatbildēji, vai pašam ir bijusi darīšana ar Barracuda sprauslām, ja reiz tās tik ļoti noliec, vai arī tikai esi dzirdējis no citiem. Kad tās parādījās, daudzi lielīja. Pēc tam teica, ka liels brāķa procents. Tagad it kā esot ok. Ja nemaldos, te pat forumā ir vairāki gāzes speci, kas tās liek virsū un nesaka, ka ir sūds. Kā jau teicu, man ir laba pieredze ar poļu iekārtu (STAG 300) un HANA sprauslām, tāpēc īsti neredzu jēgu pārmaksāt. Ir arī laba pieredze ar Vialle LPi.

Es nenolieku - katrai lietai ir sava cena, un es ticu, ka savā cenu kategorijā tevis izvēlētais vai tev ieteiktais ražotājs ir labs. Tas uz ko es vēršu uzmanību... Analoģija - blakus topikā mēģināja likt 16" diskus uz autiņa, kura bremžu suporti neļauj virsū likt mazākus par 17"... Tavā gadījumā esi ietaupījis, jo "tev tos suportus pievīlēja, lai der arī 16" diski, kur tie nav paredzēti".
Mana pieredze ar BRC - ap 100k km ar pirmo iekārtu, un jau ~180k km ar otru. Otrai pirmajā mēnesī nosprāga devējs, kas mēra gāzes atliku, garantija. Viss, vairs nekas nav darīts, izņemot filtru maiņu un ikgadējos softa update.

P.S. BRC ir labs, bet Vialle ir vēl pakāpi augstāk!!!

[ Šo ziņu laboja Bender, 08 Oct 2018, 17:52:49 ]

Offline
Negantelis
08. Oct 2018, 19:06 #18770

Kopš: 01. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1462

Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.

Ir pilns 20kkm braukts komplekts priekš m54b30. Balons cilindriskais,pārējās detaļas precīzi varu nosaukt ja kādam interesēs. Rakstit PM.
Offline
jurkalpg
09. Oct 2018, 11:20 #18771

Kopš: 13. Nov 2017

Ziņojumi: 287

Braucu ar:


02 Oct 2018, 14:50:15 @kexxx rakstīja:

02 Oct 2018, 12:00:16 @jurkalpg rakstīja:
X3 3.0i M54, kad uzsilst, parādās nedaudz gāzes smaķele un pazūd
ko darīt?


Paošņaties pa motortelpu un pievilkt/nomainīt vaļīgo hamutu

Nu vai aizdzīt pie gāziniekiem


Bija viens hamuts nepievilkts pie reduktora.

Bet mani novērojumi turpinās:
Auto auksts. 5min uzsilst un pārslēdzās. Pēc dažām minūtēm jau motors ir sasniedzis darba temp 90 grādi. Nedaudz nosmird un tālāk jau viss Ok. Smird tieši reduktors. Tā ir kkāda reduktora specifika spļaut ārā lieko vai jābrauc pie gāziniekiem? Negribās lieki laiku tērēt viņiem/sev.
Offline
kexxx
09. Oct 2018, 12:14 #18772

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


09 Oct 2018, 11:20:21 @jurkalpg rakstīja:

02 Oct 2018, 14:50:15 @kexxx rakstīja:

02 Oct 2018, 12:00:16 @jurkalpg rakstīja:
X3 3.0i M54, kad uzsilst, parādās nedaudz gāzes smaķele un pazūd
ko darīt?


Paošņaties pa motortelpu un pievilkt/nomainīt vaļīgo hamutu

Nu vai aizdzīt pie gāziniekiem


Bija viens hamuts nepievilkts pie reduktora.

Bet mani novērojumi turpinās:
Auto auksts. 5min uzsilst un pārslēdzās. Pēc dažām minūtēm jau motors ir sasniedzis darba temp 90 grādi. Nedaudz nosmird un tālāk jau viss Ok. Smird tieši reduktors. Tā ir kkāda reduktora specifika spļaut ārā lieko vai jābrauc pie gāziniekiem? Negribās lieki laiku tērēt viņiem/sev.


Ir daži reduktori ar avārijas vārstu, bet tam vārstam normālis apstākļos nevajadzētu neko laist ārā..
bet sāk smirdēt tikai tad, kad ir uzsilis? Tas tā dīvaini, jo parasti smird tieši aukstam dzinējam- kamēr visas gumijas aukstas, cietas un sliktāk blīvē...
Pamēģini pēc ilgākas stāvēšanas ( pa nakti, piem) atvienot gāzes šļauku no sprauslām- ja ar šņākšanu neizplūst gāze, tad kkur aiz reduktora ir noplūde, tā jāatrod un jānovērš, liela varbūtība, ka arī smirdēšana tad pazudīs
Offline
kkas
09. Oct 2018, 12:50 #18773

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9322

Braucu ar: Alfu

Reduktora filtra blīves pie apkopes mainītas? Tās ar laiku arī var laist.
Offline
depo
10. Oct 2018, 18:19 #18774

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20951

Braucu ar: Zirgu

Ir vispār tāds kā gāzes iekārtu veikals, kur var aizbraukt un nopirkt visu nepieciešamo, lai pats uzstādītu?
Offline
Mixzzz
10. Oct 2018, 18:35 #18775

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2786

Braucu ar: e34 un e91 kuuc

Kurš kantoris vispār tirgo lpgtech daļas? IC cik zinu nav atļaujas un netirgi

[ Šo ziņu laboja Mixzzz, 10 Oct 2018, 18:35:46 ]

Offline
dzuris
10. Oct 2018, 21:11 #18776

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:


07 Oct 2018, 08:26:11 @Shkodists rakstīja:

05 Oct 2018, 17:18:39 @Bender rakstīja:

04 Oct 2018, 08:14:54 @Shkodists rakstīja:

03 Oct 2018, 20:34:41 @Bender rakstīja:

03 Oct 2018, 08:38:40 @Shkodists rakstīja:
Vakar beidzot atradu laiku un aizsūtīju savu volvo pie Koijota. BRC sprauslas tika samainītas uz barracudām. Jāsaka, ka tik klusi un gludi motors vēl nekad nav darbojies. Pie maziem apgriezieniem pilnīgi cits cēliens.
Paldies Koijotam

Grūti pat iedomāties, kādu mēslu tev iesmērēja mantas vietā. Toties pa lēto. Vismaz sākumā.
Hz, vai tas pisaks ik pa 20-25k km ar lētiem mēsliem ir to 250 € vērts.

Laiks rādīs. Līdz šim gan man ir pretējs viedoklis par BRC mantu (sprauslām). Tiesa, BRC jau stāvēja uz autiņa, kad to iegādājos. Nezinu, cik tās sprauslas nogājušas. Ir bijusi darīšana ar HANA vai Baracuda sprauslām, ka ir tāds negatīvs viedoklis? Man ir bijusi ar HANA sprauslām un nu jau kādi 140k km ir noripojuši bez problēmām. Ar Baracuda nav pieredzes.

Ņemot vērā, ka brc vadības bloks neņem pretī neko, kas nav brc, un lētās barakudas ir pat uz pusi lēnākas par par brc sprauslām... Kolhozs.
Piedod, bet man nav skaidrs, kurā brīdī sākas izdevīgums, ja sūdus jāmaina vai jātīra gandrīz vai ikreiz kopā ar filtriem, bet brc bez iejaukšanās noiet vismaz 200-300k km.


No kurienes Tev ir informācija, ka BRC neņem pretim citas sprauslas? Tas vadības bloks, kas ir uz mana auto, ņem, taču laikam ne visas. Ja izrādīsies, ka šīs sprauslas ir sūds, tad uzlikšu HANA, ar kurām man ir laba pieredze un kurām bez iejaukšanās var braukt vismaz 100k km. Par lēnumu vai ātrumu neņemos spriest, taču pašreiz auto iet labāk kā jebkad ar tām pašām BRC sprauslām, kopš tas ir pie manis. Tagad vairs nav jūtama atšķirība starp braukšanu uz benzīna un gāzes. Iepriekš bija. Tad vēl, biku jau tie 200 -300k būs mīts, jo pēc krievijas apmeklējuma man noklājās uzreiz 3 sprauslas. Var jau būt, ka tiešām šīs ir jau 200 - 300k nogājušas un sagadījās, ka visas 3 reizē atsprāga, taču man domāt, ka tomēr gāzes kvalitāte tās nobeidza. Uz krieviju man vēl nāksies braukt. Negribas katru reizi pēc šāda izbrauciena mainīt dārgās BRC sprauslas.

Un vēlreiz jautāju, vai ir pašam bijusi darīšana ar Baracuda? Pirmā dzirdēšana, ka šīs sprauslas būtu jātīra pie katras apkopes.



Iedirsisu šeit nedaudz sen zināmo info. Kojots sen nav slavas zenītā un ļoti daudzi klienti vairs neatgriezas viņa kantori un ļoti daudzas lietas nespēj arī atrisināt tāpēc tā izvēle kā sakopt volvo ir saprotama

[ Šo ziņu laboja dzuris, 10 Oct 2018, 21:12:13 ]

Offline
Shkodists
11. Oct 2018, 06:50 #18777

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 595

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro





Iedirsisu šeit nedaudz sen zināmo info. Kojots sen nav slavas zenītā un ļoti daudzi klienti vairs neatgriezas viņa kantori un ļoti daudzas lietas nespēj arī atrisināt tāpēc tā izvēle kā sakopt volvo ir saprotama


Neņemos spriest par slavas zenītiem. Katrs mēs mēdzam kļūdīties un katram mums ir spēju robežas. Līdz šim man Koijots nav neko sačakarējis un tad, kad nevarēja atrisināt problēmu, nekautrējās sazināties ar citu gāzes specu (par kura kompetenci pats iepriekš biju pārliecinājies labākajā nozīmē). Cits varbūt turpinātu čakarēties un neatzīt, ka nespēj problēmas cēloni atklāt.
Manā gadījumā es pats uzņemos risku un eksperimentēju. Koijots tikai pastāstija, ka ir iespēja. Es pats uzņemos risku, jo man patīk eksperimentēt. Varbūt samaksāšu dubultā, taču varbūt arī ne. Katrā gadījumā padalīšos te ar rezultātiem
Offline
jurkalpg
11. Oct 2018, 09:40 #18778

Kopš: 13. Nov 2017

Ziņojumi: 287

Braucu ar:


09 Oct 2018, 12:14:25 @kexxx rakstīja:

09 Oct 2018, 11:20:21 @jurkalpg rakstīja:

02 Oct 2018, 14:50:15 @kexxx rakstīja:

02 Oct 2018, 12:00:16 @jurkalpg rakstīja:
X3 3.0i M54, kad uzsilst, parādās nedaudz gāzes smaķele un pazūd
ko darīt?


Paošņaties pa motortelpu un pievilkt/nomainīt vaļīgo hamutu

Nu vai aizdzīt pie gāziniekiem


Bija viens hamuts nepievilkts pie reduktora.

Bet mani novērojumi turpinās:
Auto auksts. 5min uzsilst un pārslēdzās. Pēc dažām minūtēm jau motors ir sasniedzis darba temp 90 grādi. Nedaudz nosmird un tālāk jau viss Ok. Smird tieši reduktors. Tā ir kkāda reduktora specifika spļaut ārā lieko vai jābrauc pie gāziniekiem? Negribās lieki laiku tērēt viņiem/sev.


Ir daži reduktori ar avārijas vārstu, bet tam vārstam normālis apstākļos nevajadzētu neko laist ārā..
bet sāk smirdēt tikai tad, kad ir uzsilis? Tas tā dīvaini, jo parasti smird tieši aukstam dzinējam- kamēr visas gumijas aukstas, cietas un sliktāk blīvē...
Pamēģini pēc ilgākas stāvēšanas ( pa nakti, piem) atvienot gāzes šļauku no sprauslām- ja ar šņākšanu neizplūst gāze, tad kkur aiz reduktora ir noplūde, tā jāatrod un jānovērš, liela varbūtība, ka arī smirdēšana tad pazudīs


aizbraucu pie koijota, atrada un pievilka dažus savilcējus. nesmird
Offline
kexxx
11. Oct 2018, 10:20 #18779

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


11 Oct 2018, 06:50:44 @Shkodists rakstīja:




Iedirsisu šeit nedaudz sen zināmo info. Kojots sen nav slavas zenītā un ļoti daudzi klienti vairs neatgriezas viņa kantori un ļoti daudzas lietas nespēj arī atrisināt tāpēc tā izvēle kā sakopt volvo ir saprotama


Neņemos spriest par slavas zenītiem. Katrs mēs mēdzam kļūdīties un katram mums ir spēju robežas. Līdz šim man Koijots nav neko sačakarējis un tad, kad nevarēja atrisināt problēmu, nekautrējās sazināties ar citu gāzes specu (par kura kompetenci pats iepriekš biju pārliecinājies labākajā nozīmē). Cits varbūt turpinātu čakarēties un neatzīt, ka nespēj problēmas cēloni atklāt.
Manā gadījumā es pats uzņemos risku un eksperimentēju. Koijots tikai pastāstija, ka ir iespēja. Es pats uzņemos risku, jo man patīk eksperimentēt. Varbūt samaksāšu dubultā, taču varbūt arī ne. Katrā gadījumā padalīšos te ar rezultātiem


Nav brīnums, ka te gāzinieki tikpat kā neraksta neko- tieši dēļ tādiem iedirsējiem. Nu ja ir pretenzija, tad uzrakstītu konkrēti kas un kā, nevis kā skolā apsaukātis ka tik beigās neizrādās, ka klients pats nolohojās, bet vainīgi visi citi

[ Šo ziņu laboja kexxx, 11 Oct 2018, 10:21:56 ]

Offline
einaars
12. Oct 2018, 13:25 #18780

Kopš: 17. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2264

Braucu ar:

kurus otrās paaudzes Toyota Avensis dzinējus var sagāzēt?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo