Autors | Ziņojums |
SCHNITZEL | |
Kopš: 26. Jun 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 3387
Braucu ar: dyzelinas
| Tātad ja nav vēlmes jaukt ārā motoru, tad nevajag pat ar skalojamo eļļu aizrauties? Atstāt visu kā ir?
-----------------
|
Offline | |
|
uldens1 | |
Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16203
Braucu ar:
|
20 Mar 2014, 12:31:03 SCHNITZEL rakstīja:
Tātad ja nav vēlmes jaukt ārā motoru, tad nevajag pat ar skalojamo eļļu aizrauties? Atstāt visu kā ir?
nedari neko |
Offline | |
|
uldens1 | |
Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16203
Braucu ar:
|
20 Mar 2014, 09:57:15 dig44 rakstīja:
Klau vīri, vajag atrisināt šo te lietu!
e46, 316i, 1,8 2004.g. motors n46.
Viss sākās ar eļļu cilindros pie lielajiem mīnusiem. Motoru izjauca samainīja gredzenus, pārbaudīja kartera ventilācijas membrānu viss ok - salika.
Tad parādījās problēma izplūdes sadalenes zobratam, viņš pēc iedarbināšanas aizgriežas līdz galam un neatnāk savā pozīcijā.
Vai tiešām var būt, ka tas sadalenes zobrats var izbeigties, vai vaina ir kaut kur citur, jo sadalenes leņķi regulē elektro motors..
Varbūt kāds ir saskāries ar ko līdzīgu?
p.s. nobraukums motoram 150 000 - īstais!!!
pie 150tk nav jamaina gredzeni,knapi piebraukts motors |
Offline | |
|
edzhaans | |
Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
|
19 Mar 2014, 22:05:58 BeeDoo rakstīja:
Kas slikts/labs sakāms par nebrenda detaļu ražotājiem, tieši piekares jautājumos?
Zinu Lemforder ir , bet ir kādam bijusi darīšana ar Moog, LMI, Febi?
Vari mēģināt. Citi saka ka liek TRW un Meyle. Vari noriskēt ar visu ko maks atļauj, tikai atceries, ka brīvkustība var uzrasties krietni ātrāk
Vēl pastāv variants restaurēt. |
Offline | |
|
dig44 | |
Kopš: 19. Mar 2014
Ziņojumi: 9
Braucu ar:
|
20 Mar 2014, 12:59:32 uldens1 rakstīja:
20 Mar 2014, 09:57:15 dig44 rakstīja:
Klau vīri, vajag atrisināt šo te lietu!
e46, 316i, 1,8 2004.g. motors n46.
Viss sākās ar eļļu cilindros pie lielajiem mīnusiem. Motoru izjauca samainīja gredzenus, pārbaudīja kartera ventilācijas membrānu viss ok - salika.
Tad parādījās problēma izplūdes sadalenes zobratam, viņš pēc iedarbināšanas aizgriežas līdz galam un neatnāk savā pozīcijā.
Vai tiešām var būt, ka tas sadalenes zobrats var izbeigties, vai vaina ir kaut kur citur, jo sadalenes leņķi regulē elektro motors..
Varbūt kāds ir saskāries ar ko līdzīgu?
p.s. nobraukums motoram 150 000 - īstais!!!
pie 150tk nav jamaina gredzeni,knapi piebraukts motors
Skaidra lieta bet pie motora jaukshanas pie vienaam saapeem, bet tas neatrisina problēmu ar sadaleni... |
Offline | |
|
cipargalva | |
Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6621
Braucu ar: quattro
|
Nu kas tas par sviestu? Lietderīgā darba veikšanai tiek izmantota tikai un vienīgi aktīvā jauda. Palielināta reaktīvās jaudas komponente nevienā brīdī nav pozitīvs faktors.
Ja runa ir par reaktīvās jaudas, kura rodas pašā spuldzē, kompensāciju, tad tas stāsts ir nedaudz savādāks. |
Offline | |
|
matrixxxx | |
Kopš: 29. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 8446
Braucu ar: 106 zirgiem
|
20 Mar 2014, 14:29:01 Osels rakstīja:
Jautājums nav ar auto saistīts:
Ienāk kabinetā vīrelis un sāk stāstīt ka ar "īpašo spldzi" varot ietaupīt elektroizmaksas. Paskatījos, ka tā spuldze izskatās pēc parastās ekanomiskās spuldzes. Viņš stāstīja, ka spuldzē iekšā esot shēma kas aktīvo el.enerģiju pārvērš reaktīvajā un tādā veidā ietaupās izmaksas. Teica, ka pat spuldze var būt sasista, galvenais ir tā shēma kas esot iekšā. Kāds kaut ko tādu ir dzirdējis vai bull shits?
Par degvielas aktivaatoriem esi dzirdeejis ?
Arii tie anaalie vibratori (sprauzjami piepiipeetaajaa) arii nav redzeeti ?
Cik Tev gadu ?
Un Tu veel tici pasakaam ? |
Offline | |
|
Osels | |
Kopš: 03. May 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 565
Braucu ar:
|
20 Mar 2014, 16:41:35 cipargalva rakstīja:
Nu kas tas par sviestu? Lietderīgā darba veikšanai tiek izmantota tikai un vienīgi aktīvā jauda. Palielināta reaktīvās jaudas komponente nevienā brīdī nav pozitīvs faktors.
Ja runa ir par reaktīvās jaudas, kura rodas pašā spuldzē, kompensāciju, tad tas stāsts ir nedaudz savādāks.
Cik es sapratu, tad tikai skaitītājs tiem mānīts, jo daļa aktīvās jaudas tiek "itkā" pārtaisīta par reaktīvo jaudu. Sanāk ka lieto aktīvo bet skaitītājs domā ka tā ir reaktīvā. |
Offline | |
|
|
matrixxxx | |
Kopš: 29. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 8446
Braucu ar: 106 zirgiem
|
20 Mar 2014, 17:07:14 Osels rakstīja:
20 Mar 2014, 16:41:35 cipargalva rakstīja:
Nu kas tas par sviestu? Lietderīgā darba veikšanai tiek izmantota tikai un vienīgi aktīvā jauda. Palielināta reaktīvās jaudas komponente nevienā brīdī nav pozitīvs faktors.
Ja runa ir par reaktīvās jaudas, kura rodas pašā spuldzē, kompensāciju, tad tas stāsts ir nedaudz savādāks.
Cik es sapratu, tad tikai skaitītājs tiem mānīts, jo daļa aktīvās jaudas tiek "itkā" pārtaisīta par reaktīvo jaudu. Sanāk ka lieto aktīvo bet skaitītājs domā ka tā ir reaktīvā.
Cik legaalaas maksaa, un kur var nopirkt ?
Vai arii kreiso travku kaads ir savilcies. |
Offline | |
|
cipargalva | |
Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6621
Braucu ar: quattro
| Beidziet muldēt! Pitagora teorēmu neviens nav atcēlis!
Kvazistacionārie pipelizatori.[ Šo ziņu laboja cipargalva, 20 Mar 2014, 17:19:39 ] |
Offline | |
|
Fandulis | |
Kopš: 29. Nov 2004
Ziņojumi: 13369
Braucu ar: sipisnīku pi vuškom
|
20 Mar 2014, 17:04:43 matrixxxx rakstīja:
20 Mar 2014, 14:29:01 Osels rakstīja:
Jautājums nav ar auto saistīts:
Ienāk kabinetā vīrelis un sāk stāstīt ka ar "īpašo spldzi" varot ietaupīt elektroizmaksas. Paskatījos, ka tā spuldze izskatās pēc parastās ekanomiskās spuldzes. Viņš stāstīja, ka spuldzē iekšā esot shēma kas aktīvo el.enerģiju pārvērš reaktīvajā un tādā veidā ietaupās izmaksas. Teica, ka pat spuldze var būt sasista, galvenais ir tā shēma kas esot iekšā. Kāds kaut ko tādu ir dzirdējis vai bull shits?
Par degvielas aktivaatoriem esi dzirdeejis ?
Arii tie anaalie vibratori (sprauzjami piepiipeetaajaa) arii nav redzeeti ?
Cik Tev gadu ?
Un Tu veel tici pasakaam ?
Pilnmēness |
Offline | |
|
DrumB | |
Kopš: 02. Jul 2009
No: Cēsis
Ziņojumi: 12185
Braucu ar: 325i
|
20 Mar 2014, 17:07:14 Osels rakstīja:
20 Mar 2014, 16:41:35 cipargalva rakstīja:
Nu kas tas par sviestu? Lietderīgā darba veikšanai tiek izmantota tikai un vienīgi aktīvā jauda. Palielināta reaktīvās jaudas komponente nevienā brīdī nav pozitīvs faktors.
Ja runa ir par reaktīvās jaudas, kura rodas pašā spuldzē, kompensāciju, tad tas stāsts ir nedaudz savādāks.
Cik es sapratu, tad tikai skaitītājs tiem mānīts, jo daļa aktīvās jaudas tiek "itkā" pārtaisīta par reaktīvo jaudu. Sanāk ka lieto aktīvo bet skaitītājs domā ka tā ir reaktīvā.
Ak jel. |
Offline | |
|
lapinjs | |
Kopš: 27. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 141
Braucu ar: E53
| E39 2.8 jamaina kartera blīve!
Cik saržģīti lai tiktu klāt ?
Paldies!!! |
Offline | |
|
depo | |
Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20943
Braucu ar: Zirgu
| Vai zondēm drīkst vadus garināt/īsināt? |
Offline | |
|
IngusSeflers
| |
Kopš: 12. Nov 2010
Ziņojumi: 934
Braucu ar: E38/ Octavia
|
20 Mar 2014, 19:49:51 lapinjs rakstīja:
E39 2.8 jamaina kartera blīve!
Cik saržģīti lai tiktu klāt ?
Paldies!!!
Cik pareizi atceros,tad jālaiž vaļā pr.tlts un jāpiepaceļ motors... ja ir apstākļi to visu izdarīt,tad 3 st. max. |
Offline | |
|
IngusSeflers
| |
Kopš: 12. Nov 2010
Ziņojumi: 934
Braucu ar: E38/ Octavia
|
20 Mar 2014, 19:54:59 depo rakstīja:
Vai zondēm drīkst vadus garināt/īsināt?
Nogriezt var vienmēr,pagarinot par 50cm ar tādu pašu vadu nekas nemainīsies
Droši! |
Offline | |
|
|
Anc1rejs | |
Kopš: 07. Apr 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 348
Braucu ar: e28
|
20 Mar 2014, 19:54:59 depo rakstīja:
Vai zondēm drīkst vadus garināt/īsināt?
jā,var, nekas traks nenotiks.
|
Offline | |
|
uldens1 | |
Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16203
Braucu ar:
|
20 Mar 2014, 17:07:14 Osels rakstīja:
20 Mar 2014, 16:41:35 cipargalva rakstīja:
Nu kas tas par sviestu? Lietderīgā darba veikšanai tiek izmantota tikai un vienīgi aktīvā jauda. Palielināta reaktīvās jaudas komponente nevienā brīdī nav pozitīvs faktors.
Ja runa ir par reaktīvās jaudas, kura rodas pašā spuldzē, kompensāciju, tad tas stāsts ir nedaudz savādāks.
Cik es sapratu, tad tikai skaitītājs tiem mānīts, jo daļa aktīvās jaudas tiek "itkā" pārtaisīta par reaktīvo jaudu. Sanāk ka lieto aktīvo bet skaitītājs domā ka tā ir reaktīvā.
kurā klasē pameti skolu??? |
Offline | |
|
stucers | |
Kopš: 11. Jan 2012
Ziņojumi: 1573
Braucu ar:
|
17 Mar 2014, 12:00:26 DrumB rakstīja:
Vienam no ģimenes auto ir problēma :
Braucot pa nelīdzenumiem, pāri guļošajiem utt., piekarē kaut kas ļoti čīkst, līdzīgi kā vecas gultas atsperes. Nekāda graboņa vai klaboņa, vienkārši čīkst.
Tiklīdz izbrauc cauri moikai vai pabraukā pa peļķēm, tā viss pazūd. Līdz brīdim, kad atkal paliek sauss.
Vizuāli apskatot un iztaustot piekari neko neatradām. Centāmies eļļu iespiest gumijas daļās, lai saslapinātu un atrastu vainīgo, bet bez rezultāta.
Nekas sīks tas nevarētu būt, jo skaņa ir labi dzirdama arī salonā.
jaunas stabilizatora bukses var čīkstēt |
Offline | |
|
PowerBMW | |
Kopš: 27. Jul 2006
Ziņojumi: 5800
Braucu ar:
| iesakiet kantori/cilvēku kurš ieliktu labāku,uzlabotāku mūzikas sistemu + video skatīšanos 2007 gada raudi
PM vai 29142410 |
Offline | |
|