Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 232 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
SCHNITZEL
20. Mar 2014, 12:31 #18721

Kopš: 26. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3387

Braucu ar: dyzelinas

Tātad ja nav vēlmes jaukt ārā motoru, tad nevajag pat ar skalojamo eļļu aizrauties? Atstāt visu kā ir?

-----------------
Offline
uldens1
20. Mar 2014, 12:58 #18722

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


20 Mar 2014, 12:31:03 SCHNITZEL rakstīja:
Tātad ja nav vēlmes jaukt ārā motoru, tad nevajag pat ar skalojamo eļļu aizrauties? Atstāt visu kā ir?
nedari neko
Offline
uldens1
20. Mar 2014, 12:59 #18723

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


20 Mar 2014, 09:57:15 dig44 rakstīja:
Klau vīri, vajag atrisināt šo te lietu!
e46, 316i, 1,8 2004.g. motors n46.

Viss sākās ar eļļu cilindros pie lielajiem mīnusiem. Motoru izjauca samainīja gredzenus, pārbaudīja kartera ventilācijas membrānu viss ok - salika.
Tad parādījās problēma izplūdes sadalenes zobratam, viņš pēc iedarbināšanas aizgriežas līdz galam un neatnāk savā pozīcijā.
Vai tiešām var būt, ka tas sadalenes zobrats var izbeigties, vai vaina ir kaut kur citur, jo sadalenes leņķi regulē elektro motors..
Varbūt kāds ir saskāries ar ko līdzīgu?

p.s. nobraukums motoram 150 000 - īstais!!!
pie 150tk nav jamaina gredzeni,knapi piebraukts motors
Offline
edzhaans
20. Mar 2014, 13:20 #18724

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


19 Mar 2014, 22:05:58 BeeDoo rakstīja:
Kas slikts/labs sakāms par nebrenda detaļu ražotājiem, tieši piekares jautājumos?

Zinu Lemforder ir , bet ir kādam bijusi darīšana ar Moog, LMI, Febi?

Vari mēģināt. Citi saka ka liek TRW un Meyle. Vari noriskēt ar visu ko maks atļauj, tikai atceries, ka brīvkustība var uzrasties krietni ātrāk
Vēl pastāv variants restaurēt.
Offline
dig44
20. Mar 2014, 13:30 #18725

Kopš: 19. Mar 2014

Ziņojumi: 9

Braucu ar:


20 Mar 2014, 12:59:32 uldens1 rakstīja:

20 Mar 2014, 09:57:15 dig44 rakstīja:
Klau vīri, vajag atrisināt šo te lietu!
e46, 316i, 1,8 2004.g. motors n46.

Viss sākās ar eļļu cilindros pie lielajiem mīnusiem. Motoru izjauca samainīja gredzenus, pārbaudīja kartera ventilācijas membrānu viss ok - salika.
Tad parādījās problēma izplūdes sadalenes zobratam, viņš pēc iedarbināšanas aizgriežas līdz galam un neatnāk savā pozīcijā.
Vai tiešām var būt, ka tas sadalenes zobrats var izbeigties, vai vaina ir kaut kur citur, jo sadalenes leņķi regulē elektro motors..
Varbūt kāds ir saskāries ar ko līdzīgu?

p.s. nobraukums motoram 150 000 - īstais!!!
pie 150tk nav jamaina gredzeni,knapi piebraukts motors


Skaidra lieta bet pie motora jaukshanas pie vienaam saapeem, bet tas neatrisina problēmu ar sadaleni...
Offline
cipargalva
20. Mar 2014, 16:41 #18726

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6621

Braucu ar: quattro


Nu kas tas par sviestu? Lietderīgā darba veikšanai tiek izmantota tikai un vienīgi aktīvā jauda. Palielināta reaktīvās jaudas komponente nevienā brīdī nav pozitīvs faktors.

Ja runa ir par reaktīvās jaudas, kura rodas pašā spuldzē, kompensāciju, tad tas stāsts ir nedaudz savādāks.
Offline
matrixxxx
20. Mar 2014, 17:04 #18727

Kopš: 29. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 8446

Braucu ar: 106 zirgiem


20 Mar 2014, 14:29:01 Osels rakstīja:
Jautājums nav ar auto saistīts:
Ienāk kabinetā vīrelis un sāk stāstīt ka ar "īpašo spldzi" varot ietaupīt elektroizmaksas. Paskatījos, ka tā spuldze izskatās pēc parastās ekanomiskās spuldzes. Viņš stāstīja, ka spuldzē iekšā esot shēma kas aktīvo el.enerģiju pārvērš reaktīvajā un tādā veidā ietaupās izmaksas. Teica, ka pat spuldze var būt sasista, galvenais ir tā shēma kas esot iekšā. Kāds kaut ko tādu ir dzirdējis vai bull shits?

Par degvielas aktivaatoriem esi dzirdeejis ?
Arii tie anaalie vibratori (sprauzjami piepiipeetaajaa) arii nav redzeeti ?
Cik Tev gadu ?
Un Tu veel tici pasakaam ?
Offline
Osels
20. Mar 2014, 17:07 #18728

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 565

Braucu ar:


20 Mar 2014, 16:41:35 cipargalva rakstīja:

Nu kas tas par sviestu? Lietderīgā darba veikšanai tiek izmantota tikai un vienīgi aktīvā jauda. Palielināta reaktīvās jaudas komponente nevienā brīdī nav pozitīvs faktors.

Ja runa ir par reaktīvās jaudas, kura rodas pašā spuldzē, kompensāciju, tad tas stāsts ir nedaudz savādāks.


Cik es sapratu, tad tikai skaitītājs tiem mānīts, jo daļa aktīvās jaudas tiek "itkā" pārtaisīta par reaktīvo jaudu. Sanāk ka lieto aktīvo bet skaitītājs domā ka tā ir reaktīvā.
Offline
matrixxxx
20. Mar 2014, 17:11 #18729

Kopš: 29. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 8446

Braucu ar: 106 zirgiem


20 Mar 2014, 17:07:14 Osels rakstīja:

20 Mar 2014, 16:41:35 cipargalva rakstīja:

Nu kas tas par sviestu? Lietderīgā darba veikšanai tiek izmantota tikai un vienīgi aktīvā jauda. Palielināta reaktīvās jaudas komponente nevienā brīdī nav pozitīvs faktors.
Ja runa ir par reaktīvās jaudas, kura rodas pašā spuldzē, kompensāciju, tad tas stāsts ir nedaudz savādāks.

Cik es sapratu, tad tikai skaitītājs tiem mānīts, jo daļa aktīvās jaudas tiek "itkā" pārtaisīta par reaktīvo jaudu. Sanāk ka lieto aktīvo bet skaitītājs domā ka tā ir reaktīvā.

Cik legaalaas maksaa, un kur var nopirkt ?
Vai arii kreiso travku kaads ir savilcies.
Offline
cipargalva
20. Mar 2014, 17:15 #18730

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6621

Braucu ar: quattro

Beidziet muldēt! Pitagora teorēmu neviens nav atcēlis!

Kvazistacionārie pipelizatori.

[ Šo ziņu laboja cipargalva, 20 Mar 2014, 17:19:39 ]

Offline
Fandulis
20. Mar 2014, 17:25 #18731

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13369

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom


20 Mar 2014, 17:04:43 matrixxxx rakstīja:

20 Mar 2014, 14:29:01 Osels rakstīja:
Jautājums nav ar auto saistīts:
Ienāk kabinetā vīrelis un sāk stāstīt ka ar "īpašo spldzi" varot ietaupīt elektroizmaksas. Paskatījos, ka tā spuldze izskatās pēc parastās ekanomiskās spuldzes. Viņš stāstīja, ka spuldzē iekšā esot shēma kas aktīvo el.enerģiju pārvērš reaktīvajā un tādā veidā ietaupās izmaksas. Teica, ka pat spuldze var būt sasista, galvenais ir tā shēma kas esot iekšā. Kāds kaut ko tādu ir dzirdējis vai bull shits?

Par degvielas aktivaatoriem esi dzirdeejis ?
Arii tie anaalie vibratori (sprauzjami piepiipeetaajaa) arii nav redzeeti ?
Cik Tev gadu ?
Un Tu veel tici pasakaam ?


Pilnmēness
Offline
DrumB
20. Mar 2014, 17:28 #18732

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i


20 Mar 2014, 17:07:14 Osels rakstīja:

20 Mar 2014, 16:41:35 cipargalva rakstīja:

Nu kas tas par sviestu? Lietderīgā darba veikšanai tiek izmantota tikai un vienīgi aktīvā jauda. Palielināta reaktīvās jaudas komponente nevienā brīdī nav pozitīvs faktors.

Ja runa ir par reaktīvās jaudas, kura rodas pašā spuldzē, kompensāciju, tad tas stāsts ir nedaudz savādāks.


Cik es sapratu, tad tikai skaitītājs tiem mānīts, jo daļa aktīvās jaudas tiek "itkā" pārtaisīta par reaktīvo jaudu. Sanāk ka lieto aktīvo bet skaitītājs domā ka tā ir reaktīvā.

Ak jel.
Offline
lapinjs
20. Mar 2014, 19:49 #18733

Kopš: 27. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 141

Braucu ar: E53

E39 2.8 jamaina kartera blīve!
Cik saržģīti lai tiktu klāt ?
Paldies!!!
Offline
depo
20. Mar 2014, 19:54 #18734

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20943

Braucu ar: Zirgu

Vai zondēm drīkst vadus garināt/īsināt?
Offline
IngusSeflers
20. Mar 2014, 20:15 #18735

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


20 Mar 2014, 19:49:51 lapinjs rakstīja:
E39 2.8 jamaina kartera blīve!
Cik saržģīti lai tiktu klāt ?
Paldies!!!
Cik pareizi atceros,tad jālaiž vaļā pr.tlts un jāpiepaceļ motors... ja ir apstākļi to visu izdarīt,tad 3 st. max.
Offline
IngusSeflers
20. Mar 2014, 20:17 #18736

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


20 Mar 2014, 19:54:59 depo rakstīja:
Vai zondēm drīkst vadus garināt/īsināt?
Nogriezt var vienmēr,pagarinot par 50cm ar tādu pašu vadu nekas nemainīsies
Droši!
Offline
Anc1rejs
20. Mar 2014, 20:18 #18737

Kopš: 07. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 348

Braucu ar: e28


20 Mar 2014, 19:54:59 depo rakstīja:
Vai zondēm drīkst vadus garināt/īsināt?


jā,var, nekas traks nenotiks.
Offline
uldens1
20. Mar 2014, 20:20 #18738

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


20 Mar 2014, 17:07:14 Osels rakstīja:

20 Mar 2014, 16:41:35 cipargalva rakstīja:

Nu kas tas par sviestu? Lietderīgā darba veikšanai tiek izmantota tikai un vienīgi aktīvā jauda. Palielināta reaktīvās jaudas komponente nevienā brīdī nav pozitīvs faktors.

Ja runa ir par reaktīvās jaudas, kura rodas pašā spuldzē, kompensāciju, tad tas stāsts ir nedaudz savādāks.


Cik es sapratu, tad tikai skaitītājs tiem mānīts, jo daļa aktīvās jaudas tiek "itkā" pārtaisīta par reaktīvo jaudu. Sanāk ka lieto aktīvo bet skaitītājs domā ka tā ir reaktīvā.
kurā klasē pameti skolu???
Offline
stucers
20. Mar 2014, 21:10 #18739

Kopš: 11. Jan 2012

Ziņojumi: 1573

Braucu ar:


17 Mar 2014, 12:00:26 DrumB rakstīja:
Vienam no ģimenes auto ir problēma :

Braucot pa nelīdzenumiem, pāri guļošajiem utt., piekarē kaut kas ļoti čīkst, līdzīgi kā vecas gultas atsperes. Nekāda graboņa vai klaboņa, vienkārši čīkst.

Tiklīdz izbrauc cauri moikai vai pabraukā pa peļķēm, tā viss pazūd. Līdz brīdim, kad atkal paliek sauss.

Vizuāli apskatot un iztaustot piekari neko neatradām. Centāmies eļļu iespiest gumijas daļās, lai saslapinātu un atrastu vainīgo, bet bez rezultāta.

Nekas sīks tas nevarētu būt, jo skaņa ir labi dzirdama arī salonā.

jaunas stabilizatora bukses var čīkstēt
Offline
PowerBMW
20. Mar 2014, 21:56 #18740

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5800

Braucu ar:

iesakiet kantori/cilvēku kurš ieliktu labāku,uzlabotāku mūzikas sistemu + video skatīšanos 2007 gada raudi
PM vai 29142410
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo