Online
Pašreiz BMWPower skatās 107 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 21
Autors | Ziņojums |
-JUREVICH- | | Kopš: 27. Aug 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 1110
Braucu ar: Iekšdedzi
|
19 Mar 2014, 19:33:21 BeeDoo rakstīja:
ir pa svirām "Aizmugurējā tilta augšējās priekšējās aizmugurējās sviras" auto e39?
Uzrakstīts tik gudri ka nesaprotu kas ir jāmaina
14 augšējā priekšējā,18 augšējā aizmugurējā | Offline | | |
rihhters
| | Kopš: 11. Mar 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 25
Braucu ar: E60
|
19 Mar 2014, 13:19:43 IngusSeflers rakstīja:
19 Mar 2014, 12:14:24 rihhters rakstīja:
19 Mar 2014, 12:12:11 rihhters rakstīja:
19 Mar 2014, 00:23:08 oskars11 rakstīja:
18 Mar 2014, 23:10:59 rihhters rakstīja:
Bmw E 60 525d Veicot dignostiku izmeta kludu
4587 Heated fuel filter.
Nomainiju degvielas filtru,nodzesu kludu, kadu laiku pabraucu un akal tas pats, ko velreiz mainit filtru???
Kadam ir bijis kautkas lidzigs???
Un ko iesaka specuki,iznemot braukt pie dilera, vai kautko tamlidszigu?
ne jau filtra elementaa probleema, bet silditaajaa kas ir pie filtra. Jaskatas vai nav zaljais vai arii pats silditaajs nospraadzis
Vai + grados vinam ir jasilda?
Un cik vins varetu maksat? Lietots
+grādos nav jāsilda, bet ja apsilde neiet, tad sistēma to redz un rāda kļūdu.
Ar E60 un lietotas daļas? Varbūt vēl neesi īsti gatavs tam auto?
Ir lietas ko var nemt lietotas orginalas,neka h.... jaunas. Ir pieredze
Un ka tad vinam parbaudit spanungu vai pienak ja + nesilda.
Varbut kads zin ka parbaudit nebraucot uz servi, vai silditajs silda, vai spanungs pienak?
[ Šo ziņu laboja rihhters, 19 Mar 2014, 20:25:11 ] | Offline | | |
BeeDoo | | Kopš: 02. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 724
Braucu ar: E39, Mitsubishi Lancer 06`
|
19 Mar 2014, 19:38:24 -JUREVICH- rakstīja:
19 Mar 2014, 19:33:21 BeeDoo rakstīja:
ir pa svirām "Aizmugurējā tilta augšējās priekšējās aizmugurējās sviras" auto e39?
Uzrakstīts tik gudri ka nesaprotu kas ir jāmaina
14 augšējā priekšējā,18 augšējā aizmugurējā
Paldies, tagad meklēšu detaļas | Offline | | |
IngusSeflers
| | Kopš: 12. Nov 2010
Ziņojumi: 934
Braucu ar: E38/ Octavia
|
19 Mar 2014, 20:19:29 rihhters rakstīja:
19 Mar 2014, 13:19:43 IngusSeflers rakstīja:
19 Mar 2014, 12:14:24 rihhters rakstīja:
19 Mar 2014, 12:12:11 rihhters rakstīja:
19 Mar 2014, 00:23:08 oskars11 rakstīja:
18 Mar 2014, 23:10:59 rihhters rakstīja:
Bmw E 60 525d Veicot dignostiku izmeta kludu
4587 Heated fuel filter.
Nomainiju degvielas filtru,nodzesu kludu, kadu laiku pabraucu un akal tas pats, ko velreiz mainit filtru???
Kadam ir bijis kautkas lidzigs???
Un ko iesaka specuki,iznemot braukt pie dilera, vai kautko tamlidszigu?
ne jau filtra elementaa probleema, bet silditaajaa kas ir pie filtra. Jaskatas vai nav zaljais vai arii pats silditaajs nospraadzis
Vai + grados vinam ir jasilda?
Un cik vins varetu maksat? Lietots
+grādos nav jāsilda, bet ja apsilde neiet, tad sistēma to redz un rāda kļūdu.
Ar E60 un lietotas daļas? Varbūt vēl neesi īsti gatavs tam auto?
Ir lietas ko var nemt lietotas orginalas,neka h.... jaunas. Ir pieredze
Un ka tad vinam parbaudit spanungu vai pienak ja + nesilda.
Varbut kads zin ka parbaudit nebraucot uz servi, vai silditajs silda, vai spanungs pienak?
Tev nav japārbauda vai pienāk kkas! Pašu sildītāju pārbaudi! Multimetrs der tam procesam [ Šo ziņu laboja IngusSeflers, 19 Mar 2014, 20:50:34 ] | Offline | | |
varonis | | Kopš: 05. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1276
Braucu ar: Volvo s90
|
19 Mar 2014, 19:37:53 oskars11 rakstīja:
19 Mar 2014, 17:53:48 varonis rakstīja:
Kur lai pārbauda kāds navigācijas bloks man ir bijis? e39 2002.g touring. http://www.bmwarchiv.de/ uzrāda tikai to, ka man tāds ir bijis.
Man apdrošināšanas tāme ir mistiski maza - 280 EUR par stiklu, bloku un darbu?
02g bija jabut mk4. Lietots 160-200ls
Man arī tā likās, tāpēc brīnījos par kopējo tāmes summu, cik zinu viņi liek jaunu vietā... Rīt vēl viss kārtīgi jāprecizē. | Offline | | |
Montana | | Kopš: 27. Jan 2008
Ziņojumi: 10705
Braucu ar: Šahs un mats !
| e39 jaunu | Offline | | |
IngusSeflers
| | Kopš: 12. Nov 2010
Ziņojumi: 934
Braucu ar: E38/ Octavia
|
17 Mar 2014, 22:46:49 martinssirants rakstīja:
Gribeetos dzirdeet kada tev ta skanja ir. Man bija tada nevienmeriga klusa tikshkjeshana. Ar lieliem partraukumiem. Citreiz vinas vispar nebija, citreiz vina bija.
Biju uz raap, tur man teica ka ta esot karba, bet ka tas esot pofig.
Nu vo! Atkal šodien uz vienu izbraucienu noķēru to sūdu,pēc 20 min. bija prom...un klusums zem auto
Video! | Offline | | |
BeeDoo | | Kopš: 02. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 724
Braucu ar: E39, Mitsubishi Lancer 06`
| Kas slikts/labs sakāms par nebrenda detaļu ražotājiem, tieši piekares jautājumos?
Zinu Lemforder ir , bet ir kādam bijusi darīšana ar Moog, LMI, Febi? | Offline | | |
|
BeeDoo | | Kopš: 02. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 724
Braucu ar: E39, Mitsubishi Lancer 06`
| Kas slikts/labs sakāms par nebrenda detaļu ražotājiem, tieši piekares jautājumos?
Zinu Lemforder ir , bet ir kādam bijusi darīšana ar Moog, LMI, Febi? | Offline | | |
Lenko | | Kopš: 03. Feb 2012
No: Kandava
Ziņojumi: 479
Braucu ar: Moto no EU
|
19 Mar 2014, 18:00:20 fimbars rakstīja:
19 Mar 2014, 13:36:13 Lenko rakstīja:
18 Mar 2014, 23:19:08 fimbars rakstīja:
18 Mar 2014, 23:03:47 Lenko rakstīja:
18 Mar 2014, 20:46:04 fimbars rakstīja:
Liksu likmi uz turbinas parspiedienu un to nolapito varstu bloku ar daudzajam vakuma trubam.
Nevaru tava puse nevienu iedomaties,bet ta ka kluda bus pietiekosi konkreta tad sakuma pietiktu ar vienkarsu nolasisanu.
Pec aizdedzes izslegsanas lidz tam 100 var ieskrieties normali?
Jā,dotajā brīdī liekas, ka atlec pēc noslāpēšanas.
Kluda saucas
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
Vakuma trubas,vakums,varstu bloks vai sprust VNT lapstinas.
izskatas ka noteicošā būs 379!
Pie turbīnas nāk tjip kautkads regulators ar sparniniem un savienots ar vakumńiku,vakumniks nevar vinu pavilkt lidz galam jo nosprūdis..
VNT lapstas.Nesprust vakumniks,bet iedegusas lapstinas.
Ar dizeli ir jabrauc ari vairak par 2500 apgriezieniem.
Nu tā arī bija domāts ka spārniņi,no apakšas ar ķeksi nevarēja līdz galam pavilkt.
Ar auto kaut kāds sievišķis braucis,tas varētu izskaidrot to, ka līdz 3k apgr. braucot viss ir ok
Viena tante teica ka varot mēģināt tāpat iekustināt?
Papētot netu rādās ka turbīna jāņem nost un jājauc laukā,savādāk neiztīrīt.[ Šo ziņu laboja Lenko, 19 Mar 2014, 22:26:23 ] | Offline | | |
fimbars | | Kopš: 08. May 2011
No: Grobiņa
Ziņojumi: 240
Braucu ar: Troļļmobili
| Iekustinat var,bet labak nonemt un iztirit.Bus uz ilgaku laiku. | Offline | | |
rihhters
| | Kopš: 11. Mar 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 25
Braucu ar: E60
|
19 Mar 2014, 20:49:50 IngusSeflers rakstīja:
19 Mar 2014, 20:19:29 rihhters rakstīja:
19 Mar 2014, 13:19:43 IngusSeflers rakstīja:
19 Mar 2014, 12:14:24 rihhters rakstīja:
19 Mar 2014, 12:12:11 rihhters rakstīja:
19 Mar 2014, 00:23:08 oskars11 rakstīja:
18 Mar 2014, 23:10:59 rihhters rakstīja:
Bmw E 60 525d Veicot dignostiku izmeta kludu
4587 Heated fuel filter.
Nomainiju degvielas filtru,nodzesu kludu, kadu laiku pabraucu un akal tas pats, ko velreiz mainit filtru???
Kadam ir bijis kautkas lidzigs???
Un ko iesaka specuki,iznemot braukt pie dilera, vai kautko tamlidszigu?
ne jau filtra elementaa probleema, bet silditaajaa kas ir pie filtra. Jaskatas vai nav zaljais vai arii pats silditaajs nospraadzis
Vai + grados vinam ir jasilda?
Un cik vins varetu maksat? Lietots
+grādos nav jāsilda, bet ja apsilde neiet, tad sistēma to redz un rāda kļūdu.
Ar E60 un lietotas daļas? Varbūt vēl neesi īsti gatavs tam auto?
Ir lietas ko var nemt lietotas orginalas,neka h.... jaunas. Ir pieredze
Un ka tad vinam parbaudit spanungu vai pienak ja + nesilda.
Varbut kads zin ka parbaudit nebraucot uz servi, vai silditajs silda, vai spanungs pienak?
Tev nav japārbauda vai pienāk kkas! Pašu sildītāju pārbaudi! Multimetrs der tam procesam
Pareizi. Paldies | Offline | | |
Kalnz | | Kopš: 03. May 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 14312
Braucu ar:
| Kur, kā un vai vispār var nokopēt šādas ieejas kartes?
| Offline | | |
dig44 | | Kopš: 19. Mar 2014
Ziņojumi: 9
Braucu ar:
| Klau vīri, vajag atrisināt šo te lietu!
e46, 316i, 1,8 2004.g. motors n46.
Viss sākās ar eļļu cilindros pie lielajiem mīnusiem. Motoru izjauca samainīja gredzenus, pārbaudīja kartera ventilācijas membrānu viss ok - salika.
Tad parādījās problēma izplūdes sadalenes zobratam, viņš pēc iedarbināšanas aizgriežas līdz galam un neatnāk savā pozīcijā.
Vai tiešām var būt, ka tas sadalenes zobrats var izbeigties, vai vaina ir kaut kur citur, jo sadalenes leņķi regulē elektro motors..
Varbūt kāds ir saskāries ar ko līdzīgu?
p.s. nobraukums motoram 150 000 - īstais!!![ Šo ziņu laboja dig44, 20 Mar 2014, 09:58:01 ] | Offline | | |
Alexisonfire | | Kopš: 11. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2072
Braucu ar: ernestapp
| kāds ir redzējis hammeritei tumši zilu krāsu?
spārns nedaudz ar akmeņiem apskādēts, vajadzētu pagaidu risinājumu (ar otu ) | Offline | | |
tuks | | Kopš: 16. Feb 2014
Ziņojumi: 263
Braucu ar:
|
20 Mar 2014, 09:47:34 Kalnz rakstīja:
Kur, kā un vai vispār var nokopēt šādas ieejas kartes?
Ja sistēma nav sertificēta no nekāda drošības viedokļa, tad diezgan vienkārši. Kaut vai ar telefonu, kuram ir NFC un/vai RFID funkcionalitāte(atkarīgs kas tā ir par karti, 99% gadījumu tas ir RFID) nolasi un to pašu atkārto atpakaļ lasītājam.
Problēma ir citur - ja tā slēdzene ir, nosauksim to par akreditēta, un atbilst drošības standartiem, tad sistēma izmanto kodu mainīšanu(code shift) katru reizi, kad karte tiek izmantota. RFID kartēs parasti ir mazs(bet pietiekams) daudzums ar vietu, kur glabāt informāciju(aptuveni 1kb), kas tiek izmantota kā hash tabula.
Īsumā: tas ir praktiski nereāli. To izdarīt, protams, var, bet tas sevī iekļauj diezgan daudz darba. Ja ir pieeja pie konkrētās kartiņas datiem(sērijas numurs un "magic number", tad ir vieglāk. | Offline | | |
|
cvibelis | | Kopš: 01. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2346
Braucu ar:
| Mosh kāds var palīdzēt, ir problēma ar sprauslām, nevar veikt TA atgāzes mērījumu, pie lieliem apgriezieniem auto noslāpst, SKANDI motors teica kad vaina īr sprauslās , vienā vai divās to nepateica, vien''igais ko pateica kosmosa cenu, vai neziniet kā var attīriet sprauslas, vismaz mēģināt, ar kadu degvielas maisījumu utt?? un kur var restaurēt viņas un cik tas maksā! | Offline | | |
520i | | Kopš: 20. Aug 2013
No: Strenči
Ziņojumi: 2688
Braucu ar: e36 compact (rally), e34 (neverending projekts), k1200RS
|
20 Mar 2014, 11:05:41 cvibelis rakstīja:
Mosh kāds var palīdzēt, ir problēma ar sprauslām, nevar veikt TA atgāzes mērījumu, pie lieliem apgriezieniem auto noslāpst, SKANDI motors teica kad vaina īr sprauslās , vienā vai divās to nepateica, vien''igais ko pateica kosmosa cenu, vai neziniet kā var attīriet sprauslas, vismaz mēģināt, ar kadu degvielas maisījumu utt?? un kur var restaurēt viņas un cik tas maksā!
http://www.dizeluserviss.lv/
es vedu uz šejieni. Ja pareizi atceros, tad e46 sprauslas restaurācija bija 120LS | Offline | | |
SCHNITZEL | | Kopš: 26. Jun 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 3387
Braucu ar: dyzelinas
| Motoram atverot vārstu vāku atklājās, ka iepr. īpašnieks nav steidzies ar eļļas maiņām vai labu kvalitāti pašai eļļai. Viss ir uzdedzis un apkaltis. Ko lai dara? Ar ko tīrīt/skalot? Ir kādam pieredze?
-----------------
| Offline | | |
oskars11 | | Kopš: 13. Aug 2006
No: Jelgava
Ziņojumi: 3116
Braucu ar: bbrent.lv
|
20 Mar 2014, 11:19:21 SCHNITZEL rakstīja:
Motoram atverot vārstu vāku atklājās, ka iepr. īpašnieks nav steidzies ar eļļas maiņām vai labu kvalitāti pašai eļļai. Viss ir uzdedzis un apkaltis. Ko lai dara? Ar ko tīrīt/skalot? Ir kādam pieredze?
Jaq gribi patiešām iztirit tad javer arī apakša vaļā. Cik var tira mehaniski nost, tālak jau var izmantot cleanerus. Ja saksi kustinat tos sudus tapat, aizdirsisi eļļas uztvērēju, nebus spiediens pietiekams un nokausi šāles. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|