Autors | Ziņojums |
Lenko | |
Kopš: 03. Feb 2012
No: Kandava
Ziņojumi: 479
Braucu ar: Moto no EU
| Iesakiet diagnostiki kurs prot ne tikai nolasit kludas bet ari atsifrét konkrétu vainu.
Pacients Vw touran 2.0tdi.
Noverojums-braucot virs 100 sák zust jauda,tjip kad gaisa masas meritajs beigts,pécák iet pavisam sudigi,bet apgriezieni celas paraleli akselatora pedalim,tjip sajuta, ka sajugs slid,paneli iemeta chek engine un abgas werkstatt.Googli zinu.
Vienam bija lidzigi un izradijás pie turbinas mazam vakumniekam kirdik,tjip membraana.
Kas tur bija ar tam beigtam kvelsvecem,ari ko ietekmeja vai tas bija Volvo :shuragribzinat: |
Offline | |
|
fimbars | |
Kopš: 08. May 2011
No: Grobiņa
Ziņojumi: 240
Braucu ar: Troļļmobili
| Liksu likmi uz turbinas parspiedienu un to nolapito varstu bloku ar daudzajam vakuma trubam.
Nevaru tava puse nevienu iedomaties,bet ta ka kluda bus pietiekosi konkreta tad sakuma pietiktu ar vienkarsu nolasisanu.
Pec aizdedzes izslegsanas lidz tam 100 var ieskrieties normali?[ Šo ziņu laboja fimbars, 18 Mar 2014, 20:48:58 ] |
Offline | |
|
Lenko | |
Kopš: 03. Feb 2012
No: Kandava
Ziņojumi: 479
Braucu ar: Moto no EU
|
18 Mar 2014, 20:46:04 fimbars rakstīja:
Liksu likmi uz turbinas parspiedienu un to nolapito varstu bloku ar daudzajam vakuma trubam.
Nevaru tava puse nevienu iedomaties,bet ta ka kluda bus pietiekosi konkreta tad sakuma pietiktu ar vienkarsu nolasisanu.
Pec aizdedzes izslegsanas lidz tam 100 var ieskrieties normali?
Jā,dotajā brīdī liekas, ka atlec pēc noslāpēšanas.
|
Offline | |
|
rihhters
| |
Kopš: 11. Mar 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 25
Braucu ar: E60
| Bmw E 60 525d Veicot dignostiku izmeta kludu
4587 Heated fuel filter.
Nomainiju degvielas filtru,nodzesu kludu, kadu laiku pabraucu un akal tas pats, ko velreiz mainit filtru???
Kadam ir bijis kautkas lidzigs???
Un ko iesaka specuki,iznemot braukt pie dilera, vai kautko tamlidszigu? |
Offline | |
|
fimbars | |
Kopš: 08. May 2011
No: Grobiņa
Ziņojumi: 240
Braucu ar: Troļļmobili
|
18 Mar 2014, 23:03:47 Lenko rakstīja:
18 Mar 2014, 20:46:04 fimbars rakstīja:
Liksu likmi uz turbinas parspiedienu un to nolapito varstu bloku ar daudzajam vakuma trubam.
Nevaru tava puse nevienu iedomaties,bet ta ka kluda bus pietiekosi konkreta tad sakuma pietiktu ar vienkarsu nolasisanu.
Pec aizdedzes izslegsanas lidz tam 100 var ieskrieties normali?
Jā,dotajā brīdī liekas, ka atlec pēc noslāpēšanas.
Kluda saucas
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
Vakuma trubas,vakums,varstu bloks vai sprust VNT lapstinas. |
Offline | |
|
520i | |
Kopš: 20. Aug 2013
No: Strenči
Ziņojumi: 2687
Braucu ar: e36 compact (rally), e34 (neverending projekts), k1200RS
| kur novirpot bremžu diskus sestdienā vai svētdienā?
Ideāli ja būtu Ādažu/Carnikavas apkārtnē |
Offline | |
|
oskars11 | |
Kopš: 13. Aug 2006
No: Jelgava
Ziņojumi: 3116
Braucu ar: bbrent.lv
|
18 Mar 2014, 23:10:59 rihhters rakstīja:
Bmw E 60 525d Veicot dignostiku izmeta kludu
4587 Heated fuel filter.
Nomainiju degvielas filtru,nodzesu kludu, kadu laiku pabraucu un akal tas pats, ko velreiz mainit filtru???
Kadam ir bijis kautkas lidzigs???
Un ko iesaka specuki,iznemot braukt pie dilera, vai kautko tamlidszigu?
ne jau filtra elementaa probleema, bet silditaajaa kas ir pie filtra. Jaskatas vai nav zaljais vai arii pats silditaajs nospraadzis |
Offline | |
|
depo | |
Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20943
Braucu ar: Zirgu
|
17 Mar 2014, 22:23:35 uc10 rakstīja:
sveiki. kaa pec diametra atshkjiraas shiis stuures?
1 sture
Šitās nāk divos variantos - 370 un 385mm. |
Offline | |
|
|
depo | |
Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20943
Braucu ar: Zirgu
| Vai 5 un 6 robu benzīna kārbai uz E46 atšķiras šitas gals?
|
Offline | |
|
Genadiy | |
Kopš: 20. Oct 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 105
Braucu ar:
| Varētu kāds izstāstīt no kuriem dzinējiem var meklēt parasto vienmasas spararatu priekš M50B25 dzinēja? No kuriem der? |
Offline | |
|
rihhters
| |
Kopš: 11. Mar 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 25
Braucu ar: E60
|
19 Mar 2014, 12:12:11 rihhters rakstīja:
19 Mar 2014, 00:23:08 oskars11 rakstīja:
18 Mar 2014, 23:10:59 rihhters rakstīja:
Bmw E 60 525d Veicot dignostiku izmeta kludu
4587 Heated fuel filter.
Nomainiju degvielas filtru,nodzesu kludu, kadu laiku pabraucu un akal tas pats, ko velreiz mainit filtru???
Kadam ir bijis kautkas lidzigs???
Un ko iesaka specuki,iznemot braukt pie dilera, vai kautko tamlidszigu?
ne jau filtra elementaa probleema, bet silditaajaa kas ir pie filtra. Jaskatas vai nav zaljais vai arii pats silditaajs nospraadzis
Vai + grados vinam ir jasilda?
Un cik vins varetu maksat? Lietots [ Šo ziņu laboja rihhters, 19 Mar 2014, 12:58:13 ] |
Offline | |
|
IngusSeflers
| |
Kopš: 12. Nov 2010
Ziņojumi: 934
Braucu ar: E38/ Octavia
|
19 Mar 2014, 12:14:24 rihhters rakstīja:
19 Mar 2014, 12:12:11 rihhters rakstīja:
19 Mar 2014, 00:23:08 oskars11 rakstīja:
18 Mar 2014, 23:10:59 rihhters rakstīja:
Bmw E 60 525d Veicot dignostiku izmeta kludu
4587 Heated fuel filter.
Nomainiju degvielas filtru,nodzesu kludu, kadu laiku pabraucu un akal tas pats, ko velreiz mainit filtru???
Kadam ir bijis kautkas lidzigs???
Un ko iesaka specuki,iznemot braukt pie dilera, vai kautko tamlidszigu?
ne jau filtra elementaa probleema, bet silditaajaa kas ir pie filtra. Jaskatas vai nav zaljais vai arii pats silditaajs nospraadzis
Vai + grados vinam ir jasilda?
Un cik vins varetu maksat? Lietots
+grādos nav jāsilda, bet ja apsilde neiet, tad sistēma to redz un rāda kļūdu.
Ar E60 un lietotas daļas? Varbūt vēl neesi īsti gatavs tam auto? |
Offline | |
|
Lenko | |
Kopš: 03. Feb 2012
No: Kandava
Ziņojumi: 479
Braucu ar: Moto no EU
|
18 Mar 2014, 23:19:08 fimbars rakstīja:
18 Mar 2014, 23:03:47 Lenko rakstīja:
18 Mar 2014, 20:46:04 fimbars rakstīja:
Liksu likmi uz turbinas parspiedienu un to nolapito varstu bloku ar daudzajam vakuma trubam.
Nevaru tava puse nevienu iedomaties,bet ta ka kluda bus pietiekosi konkreta tad sakuma pietiktu ar vienkarsu nolasisanu.
Pec aizdedzes izslegsanas lidz tam 100 var ieskrieties normali?
Jā,dotajā brīdī liekas, ka atlec pēc noslāpēšanas.
Kluda saucas
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
Vakuma trubas,vakums,varstu bloks vai sprust VNT lapstinas.
izskatas ka noteicošā būs 379!
Pie turbīnas nāk tjip kautkads regulators ar sparniniem un savienots ar vakumńiku,vakumniks nevar vinu pavilkt lidz galam jo nosprūdis.. |
Offline | |
|
520i | |
Kopš: 20. Aug 2013
No: Strenči
Ziņojumi: 2687
Braucu ar: e36 compact (rally), e34 (neverending projekts), k1200RS
| varbūt, kāds man var ātri izskaidrot, kas man ir vajadzīgs. Ir man Voshod mocis, norakstīts. Es gribu viņu dabūt atpakaļ uzskaitē, lai varu kādreiz izbraukt uz ielas. Kas man ir vajadzīgs? Jāmeklē kaut kur dokumenti no kāda cita, un jāpārraksta uz sevi? Kas vēl ir vajadzīgs. Nav bijusi darīšana, tāpēc nezinu kā īsti tas notiek.
un, kur var nopirkt to bļembu oriģinālo, kurai ir jābut bmw vietā? retromoto.lv neatbild |
Offline | |
|
matrixxxx | |
Kopš: 29. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 8446
Braucu ar: 106 zirgiem
|
19 Mar 2014, 14:36:22 520i rakstīja:
varbūt, kāds man var ātri izskaidrot, kas man ir vajadzīgs. Ir man Voshod mocis, norakstīts. Es gribu viņu dabūt atpakaļ uzskaitē, lai varu kādreiz izbraukt uz ielas. Kas man ir vajadzīgs? Jāmeklē kaut kur dokumenti no kāda cita, un jāpārraksta uz sevi? Kas vēl ir vajadzīgs. Nav bijusi darīšana, tāpēc nezinu kā īsti tas notiek.
http://www.bikeshop.ro/uploads/file_72414_phpbc3vrx.jpg
un, kur var nopirkt to bļembu oriģinālo, kurai ir jābut bmw vietā? retromoto.lv neatbild
Tev vajag raami ar dokumentiem, kaa dabuut gatavus raamja nummurus ar taadiem kuri ir atrodami eksisteejoshaa teh pasee - tehnikas jautaajums.
Nez vai norakstiitu raami dabuusi atpakalj uzskaitee, ja nu vieniigi pakonsulteejies ar tiem pashiem retromoto.lv.
Galu galaa pazvani uz CSDD, pa galvu nesitiis. |
Offline | |
|
otomars | |
Kopš: 16. Sep 2005
Ziņojumi: 3704
Braucu ar: mn83 pa garaazhu
| pierunaa veco iipashnieku lai pasaka ka praata aptumsuma briidii norakstiija,varbuut csdd iezheelosies un atjaunos. |
Offline | |
|
|
varonis | |
Kopš: 05. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1276
Braucu ar: Volvo s90
| Kur lai pārbauda kāds navigācijas bloks man ir bijis? e39 2002.g touring. http://www.bmwarchiv.de/ uzrāda tikai to, ka man tāds ir bijis.
Man apdrošināšanas tāme ir mistiski maza - 280 EUR par stiklu, bloku un darbu?[ Šo ziņu laboja varonis, 19 Mar 2014, 17:54:09 ] |
Offline | |
|
fimbars | |
Kopš: 08. May 2011
No: Grobiņa
Ziņojumi: 240
Braucu ar: Troļļmobili
|
19 Mar 2014, 13:36:13 Lenko rakstīja:
18 Mar 2014, 23:19:08 fimbars rakstīja:
18 Mar 2014, 23:03:47 Lenko rakstīja:
18 Mar 2014, 20:46:04 fimbars rakstīja:
Liksu likmi uz turbinas parspiedienu un to nolapito varstu bloku ar daudzajam vakuma trubam.
Nevaru tava puse nevienu iedomaties,bet ta ka kluda bus pietiekosi konkreta tad sakuma pietiktu ar vienkarsu nolasisanu.
Pec aizdedzes izslegsanas lidz tam 100 var ieskrieties normali?
Jā,dotajā brīdī liekas, ka atlec pēc noslāpēšanas.
Kluda saucas
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
Vakuma trubas,vakums,varstu bloks vai sprust VNT lapstinas.
izskatas ka noteicošā būs 379!
Pie turbīnas nāk tjip kautkads regulators ar sparniniem un savienots ar vakumńiku,vakumniks nevar vinu pavilkt lidz galam jo nosprūdis..
VNT lapstas.Nesprust vakumniks,bet iedegusas lapstinas.
Ar dizeli ir jabrauc ari vairak par 2500 apgriezieniem. |
Offline | |
|
BeeDoo | |
Kopš: 02. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 724
Braucu ar: E39, Mitsubishi Lancer 06`
| ir pa svirām "Aizmugurējā tilta augšējās priekšējās aizmugurējās sviras" auto e39?
Uzrakstīts tik gudri ka nesaprotu kas ir jāmaina
|
Offline | |
|
oskars11 | |
Kopš: 13. Aug 2006
No: Jelgava
Ziņojumi: 3116
Braucu ar: bbrent.lv
|
19 Mar 2014, 17:53:48 varonis rakstīja:
Kur lai pārbauda kāds navigācijas bloks man ir bijis? e39 2002.g touring. http://www.bmwarchiv.de/ uzrāda tikai to, ka man tāds ir bijis.
Man apdrošināšanas tāme ir mistiski maza - 280 EUR par stiklu, bloku un darbu?
02g bija jabut mk4. Lietots 160-200ls |
Offline | |
|