Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 37 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 20

AutorsZiņojums
psychosocial
27. Dec 2011, 00:29 #18681

Kopš: 28. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 999

Braucu ar: e39 530d / Das Auto / GSXR 1000 K7


26 Dec 2011, 23:23:58 uldens1 rakstīja:

26 Dec 2011, 23:09:36 psychosocial rakstīja:
Kā var atšķirt Audi 2.1 turbo KG 10v no 2.2 turbo MC 10v?

Paldies
pec koda tikai,pec skata ir vienadi


Tādēļ arī jautāju, jo pēc skata vienādi kur tas kods atrodas?
Offline
chill
27. Dec 2011, 01:57 #18682

Kopš: 12. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 248

Braucu ar: e39 3.0i

Ir radusies problēma - e36 1.8 benz līdzko ilgāk pastāv, tad nevar pielaist. Starteris griež, bet motors bez emocijām.
Bija aizdoma uz kloķ vārpstas devēju, to nomainīju sākumā itkā aizgāja,bet atkal tas pats.

Pavilkām mašīnu aiz citas mašīnas arī bez emocijām, bet pēc vilkšanas pagriezu aizdedzi un piešķīlās, tā itkā nekas nebūtu bijis.
Tā jau ir noticis vairākas reizes...

Kas varētu būt par problēmu ?

[ Šo ziņu laboja chill, 27 Dec 2011, 01:59:10 ]

Offline
autobusavaditajs
27. Dec 2011, 02:17 #18683

Kopš: 14. Dec 2011

No: Preiļi

Ziņojumi: 352

Braucu ar: Ar zagtu degvielu un TDSu

Tad, kad pateiksi, kas tieshi nenotiek tobrid, kad auto nelec, tad varbut ari sanjemsi atbildi, ko un ka parbaudit.
...vai ari maini visu pec kartas.
:internetdiagnostika_zars:
Offline
Stalwart
27. Dec 2011, 03:46 #18684

Kopš: 09. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 436

Braucu ar: XV1600


26 Dec 2011, 21:34:56 Andre86 rakstīja:
Sveiki!
Moka sekojošs jautājums. Kāpēc ir tāda sajūta, ka uz piektā ātruma BMW 325 (E36 M50TUB25) uzrāviens ir labāks nekā uz ceturtā?! Manīts arī uz E46 ar to deforsēto motoru 323... Kāds varbūt var iemest linku, kur redzamas HP un NM vērtības atkarībā no rpm!?


Vai nu tu ar ceturto zāģē uz 7k RPM, kur jau momenta līkne sāk kristies, vai nu tu spried par uzrāvienu pēc skaņas. Abos gadījumos tev nav taisnība
Offline
Dzvile
27. Dec 2011, 03:53 #18685

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.


27 Dec 2011, 00:29:50 psychosocial rakstīja:

26 Dec 2011, 23:23:58 uldens1 rakstīja:

26 Dec 2011, 23:09:36 psychosocial rakstīja:
Kā var atšķirt Audi 2.1 turbo KG 10v no 2.2 turbo MC 10v?

Paldies
pec koda tikai,pec skata ir vienadi


Tādēļ arī jautāju, jo pēc skata vienādi kur tas kods atrodas?

Kreisajá pusé uz bloka tulít zem galvas,tik neatceros vai varéja redzét kamér ieplúde virsú,Tev jáskatás pédéjie divi simboli.Tie arí apzímé káds dzinéjs.

-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline
autobusavaditajs
27. Dec 2011, 03:53 #18686

Kopš: 14. Dec 2011

No: Preiļi

Ziņojumi: 352

Braucu ar: Ar zagtu degvielu un TDSu

Turpinot par robiem bija kautkada omeega ar nikuligo motoru, kur braucot uz 90 un iemetot 4, lai itka atrak apdzitu, cela sudigak kaa atstajot 5roba.
Ari blakus braucot taa likas
Offline
Dzvile
27. Dec 2011, 04:00 #18687

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.


27 Dec 2011, 03:53:26 autobusavaditajs rakstīja:
Turpinot par robiem bija kautkada omeega ar nikuligo motoru, kur braucot uz 90 un iemetot 4, lai itka atrak apdzitu, cela sudigak kaa atstajot 5roba.
Ari blakus braucot taa likas

Domaju,ka tad Tev bija gadińi 16 un arí maldígas sajútas.

Kaut ká neticu tádam jokam.Ja nu vienígi no tá vOpeĺa jau nebija izźmiegts viss iespéjamais,un tad jau pie zemáka párnesuma átrumu palielinát nevaréja.

-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline
DrumB
27. Dec 2011, 05:43 #18688

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i

Bija viens mazlitrinieks, tad uz sotaku braucot zemāk nebija jēgas likt. Ieliku, sapratu zbis, sāku ripot uz aizmuguri, bija jākrāmē vien atpakaļ piektajā un jāturpina minūti ilgstošais manevrs
Offline
psychosocial
27. Dec 2011, 08:59 #18689

Kopš: 28. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 999

Braucu ar: e39 530d / Das Auto / GSXR 1000 K7


27 Dec 2011, 03:53:00 Dzvile rakstīja:

27 Dec 2011, 00:29:50 psychosocial rakstīja:

26 Dec 2011, 23:23:58 uldens1 rakstīja:

26 Dec 2011, 23:09:36 psychosocial rakstīja:


Paldies



Tādēļ arī jautāju, jo pēc skata vienādi kur tas kods atrodas?

Kreisajá pusé uz bloka tulít zem galvas,tik neatceros vai varéja redzét kamér ieplúde virsú,Tev jáskatás pédéjie divi simboli.Tie arí apzímé káds dzinéjs.


Paldies
Offline
KLAVINS
27. Dec 2011, 10:10 #18690

Kopš: 29. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1676

Braucu ar: E46 Kupeju

jautajums nav pa bmw bet gan pa subaru - ka ir ja liek subaru foresteram ieksa hrenonu, nav vajadzigi kaut kadi tur papildus kludu nonemejus vai kaut ko citu papildus?
Offline
nagla
27. Dec 2011, 10:14 #18691

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1


26 Dec 2011, 22:02:29 uldens1 rakstīja:

26 Dec 2011, 21:34:56 Andre86 rakstīja:
Sveiki!
Moka sekojošs jautājums. Kāpēc ir tāda sajūta, ka uz piektā ātruma BMW 325 (E36 M50TUB25) uzrāviens ir labāks nekā uz ceturtā?! Manīts arī uz E46 ar to deforsēto motoru 323... Kāds varbūt var iemest linku, kur redzamas HP un NM vērtības atkarībā no rpm!?
maldigas sajutas
varbut aizserejusi benzina padeve(*sudigs suknis) vai kautka ta,tipa pie max apgriezieniem sak zust spiediuens benzinam iestajas liesais!

[ Šo ziņu laboja nagla, 27 Dec 2011, 10:16:34 ]

Offline
uldens1
27. Dec 2011, 10:37 #18692

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16660

Braucu ar:


27 Dec 2011, 00:29:50 psychosocial rakstīja:

26 Dec 2011, 23:23:58 uldens1 rakstīja:

26 Dec 2011, 23:09:36 psychosocial rakstīja:
Kā var atšķirt Audi 2.1 turbo KG 10v no 2.2 turbo MC 10v?

Paldies
pec koda tikai,pec skata ir vienadi


Tādēļ arī jautāju, jo pēc skata vienādi kur tas kods atrodas?
ja nemaldos uz bloka zem otra cilindra sveces
Offline
runiigais
27. Dec 2011, 11:58 #18693

Kopš: 24. Dec 2007

No: Bauska

Ziņojumi: 1939

Braucu ar: spaiņa krāsas e70

degvielas sūknis no e36 325i der uz 318i?
vai viņi atšķiras 4cil un 6cil versijām?
Offline
vanfan
27. Dec 2011, 12:25 #18694

Kopš: 20. Nov 2011

Ziņojumi: 130

Braucu ar:

Ar kādiem štrumiem izgriezt aizmugurējo stiklu lai paliek vesels?
Offline
Andre86
27. Dec 2011, 15:03 #18695

Kopš: 23. Jan 2011

Ziņojumi: 45

Braucu ar: Tramvaju


27 Dec 2011, 03:46:00 Stalwart rakstīja:

26 Dec 2011, 21:34:56 Andre86 rakstīja:
Sveiki!
Moka sekojošs jautājums. Kāpēc ir tāda sajūta, ka uz piektā ātruma BMW 325 (E36 M50TUB25) uzrāviens ir labāks nekā uz ceturtā?! Manīts arī uz E46 ar to deforsēto motoru 323... Kāds varbūt var iemest linku, kur redzamas HP un NM vērtības atkarībā no rpm!?


Vai nu tu ar ceturto zāģē uz 7k RPM, kur jau momenta līkne sāk kristies, vai nu tu spried par uzrāvienu pēc skaņas. Abos gadījumos tev nav taisnība


Šādas sajūtas ir manītas uz apmēram 3k apgriezieniem braucot 5 robā, šajā momentā liekas, ka uz 4to īpaši pārslēgties nav jēgas (lielāka uzrāviena iegūšanai)... Tas nav secināts pēc skaņas, bet pēc tā, kā iespiež sēdeklī UZREIZ pēc gāzes pedāļa iespiešanas grīdā.. Pēc tām pirmām 1-2 sekundēm iespējams tiešām uz 4 būs dinamiskāks tas uzrāviens.
Paliek aktuāls jautājums par tām Nm un HP līknēm?! Kādam nav kāds links, kur vismaz ražotāja dati ir atspoguļoti?! Būtu ļoti interesnti paskatīties! Paldies!
Offline
mocha
27. Dec 2011, 15:17 #18696

Kopš: 23. Oct 2009

Ziņojumi: 53

Braucu ar:

Kur čiekurkalna/mežaparka apkārtnē var izmērīt dīzelim izplūdi pirms TA? Ar kaadaam naudiņām rēķināties par testu?
Offline
Gestus
27. Dec 2011, 16:11 #18697

Kopš: 07. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1234

Braucu ar: Paseratti

Nav par, bet par audi. Ir sekojos modelis: A6 C4 ar 2.6 V6 bendzīna motoru. Bija problēmas ar salona apsildi. Tika nomainīts salona pečkas radiators (Hella - behr tika uzlikts), siltums salonā parādījas labs , viss kārtībā, bet kad uzliek pašu augstāko temp. tad pagāšo ziemu tempratūras dačiks uzreiz nokritās (radija ka nav 90 grādi, bet kādi 60 varētu būt), bet salonā siltums saglabājas un sildīja labi. Kad temp. uzlika uz kaut zemākiem grādiem, tad motora temp. uzkāpa uz 90 grādiem un vair nekritās. Tika vaina novelta uz termostatu. šogad samainīju termostātu (tika pasūtit jauns caur Audi Rīga), samainīja, bet stāsts ar temp. krišanos turpinās Kur gļuks ? Pats dačiks beigts ? vai arī kaut kas smagāks jāsāk meklēt ?
Offline
uldens1
27. Dec 2011, 16:46 #18698

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16660

Braucu ar:


27 Dec 2011, 16:11:42 Gestus rakstīja:
Nav par, bet par audi. Ir sekojos modelis: A6 C4 ar 2.6 V6 bendzīna motoru. Bija problēmas ar salona apsildi. Tika nomainīts salona pečkas radiators (Hella - behr tika uzlikts), siltums salonā parādījas labs , viss kārtībā, bet kad uzliek pašu augstāko temp. tad pagāšo ziemu tempratūras dačiks uzreiz nokritās (radija ka nav 90 grādi, bet kādi 60 varētu būt), bet salonā siltums saglabājas un sildīja labi. Kad temp. uzlika uz kaut zemākiem grādiem, tad motora temp. uzkāpa uz 90 grādiem un vair nekritās. Tika vaina novelta uz termostatu. šogad samainīju termostātu (tika pasūtit jauns caur Audi Rīga), samainīja, bet stāsts ar temp. krišanos turpinās Kur gļuks ? Pats dačiks beigts ? vai arī kaut kas smagāks jāsāk meklēt ?
Tas normali siltums tak kaut kur jaņem ir.
Offline
Gestus
27. Dec 2011, 16:56 #18699

Kopš: 07. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1234

Braucu ar: Paseratti

Pārāk laba dzesē vai ? Kartons būs jālokā priekša vai ?
Offline
nagla
27. Dec 2011, 17:00 #18700

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1

tieshi ta,jauns radiators,labaka siltuma atdeve!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo