Autors | Ziņojums |
psychosocial | |
 Kopš: 28. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 999
Braucu ar: e39 530d / Das Auto / GSXR 1000 K7
|
26 Dec 2011, 23:23:58 uldens1 rakstīja:
26 Dec 2011, 23:09:36 psychosocial rakstīja:
Kā var atšķirt Audi 2.1 turbo KG 10v no 2.2 turbo MC 10v?
Paldies 
pec koda tikai,pec skata ir vienadi
Tādēļ arī jautāju, jo pēc skata vienādi kur tas kods atrodas?  |
Offline | |
|
chill | |
 Kopš: 12. Jan 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 248
Braucu ar: e39 3.0i
| Ir radusies problēma - e36 1.8 benz līdzko ilgāk pastāv, tad nevar pielaist. Starteris griež, bet motors bez emocijām.
Bija aizdoma uz kloķ vārpstas devēju, to nomainīju sākumā itkā aizgāja,bet atkal tas pats.
Pavilkām mašīnu aiz citas mašīnas arī bez emocijām, bet pēc vilkšanas pagriezu aizdedzi un piešķīlās, tā itkā nekas nebūtu bijis. 
Tā jau ir noticis vairākas reizes...
Kas varētu būt par problēmu ?[ Šo ziņu laboja chill, 27 Dec 2011, 01:59:10 ] |
Offline | |
|
autobusavaditajs | |
 Kopš: 14. Dec 2011
No: Preiļi
Ziņojumi: 352
Braucu ar: Ar zagtu degvielu un TDSu
| Tad, kad pateiksi, kas tieshi nenotiek tobrid, kad auto nelec, tad varbut ari sanjemsi atbildi, ko un ka parbaudit.
...vai ari maini visu pec kartas.
:internetdiagnostika_zars: |
Offline | |
|
Stalwart | |
 Kopš: 09. Mar 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 436
Braucu ar: XV1600
|
26 Dec 2011, 21:34:56 Andre86 rakstīja:
Sveiki!
Moka sekojošs jautājums. Kāpēc ir tāda sajūta, ka uz piektā ātruma BMW 325 (E36 M50TUB25) uzrāviens ir labāks nekā uz ceturtā?! Manīts arī uz E46 ar to deforsēto motoru 323... Kāds varbūt var iemest linku, kur redzamas HP un NM vērtības atkarībā no rpm!?
Vai nu tu ar ceturto zāģē uz 7k RPM, kur jau momenta līkne sāk kristies, vai nu tu spried par uzrāvienu pēc skaņas. Abos gadījumos tev nav taisnība |
Offline | |
|
Dzvile
| |
 Kopš: 19. Dec 2005
Ziņojumi: 5863
Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.
|
27 Dec 2011, 00:29:50 psychosocial rakstīja:
26 Dec 2011, 23:23:58 uldens1 rakstīja:
26 Dec 2011, 23:09:36 psychosocial rakstīja:
Kā var atšķirt Audi 2.1 turbo KG 10v no 2.2 turbo MC 10v?
Paldies 
pec koda tikai,pec skata ir vienadi
Tādēļ arī jautāju, jo pēc skata vienādi kur tas kods atrodas? 
Kreisajá pusé uz bloka tulít zem galvas,tik neatceros vai varéja redzét kamér ieplúde virsú,Tev jáskatás pédéjie divi simboli.Tie arí apzímé káds dzinéjs.
----------------- "The quieter you become the more you can hear." |
Offline | |
|
autobusavaditajs | |
 Kopš: 14. Dec 2011
No: Preiļi
Ziņojumi: 352
Braucu ar: Ar zagtu degvielu un TDSu
| Turpinot par robiem bija kautkada omeega ar nikuligo motoru, kur braucot uz 90 un iemetot 4, lai itka atrak apdzitu, cela sudigak kaa atstajot 5roba.
Ari blakus braucot taa likas  |
Offline | |
|
Dzvile
| |
 Kopš: 19. Dec 2005
Ziņojumi: 5863
Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.
|
27 Dec 2011, 03:53:26 autobusavaditajs rakstīja:
Turpinot par robiem bija kautkada omeega ar nikuligo motoru, kur braucot uz 90 un iemetot 4, lai itka atrak apdzitu, cela sudigak kaa atstajot 5roba.
Ari blakus braucot taa likas 
Domaju,ka tad Tev bija gadińi 16 un arí maldígas sajútas.

Kaut ká neticu tádam jokam.Ja nu vienígi no tá vOpeĺa jau nebija izźmiegts viss iespéjamais,un tad jau pie zemáka párnesuma átrumu palielinát nevaréja. 
----------------- "The quieter you become the more you can hear." |
Offline | |
|
DrumB | |
 Kopš: 02. Jul 2009
No: Cēsis
Ziņojumi: 12185
Braucu ar: 325i
| Bija viens mazlitrinieks, tad uz sotaku braucot zemāk nebija jēgas likt. Ieliku, sapratu zbis, sāku ripot uz aizmuguri, bija jākrāmē vien atpakaļ piektajā un jāturpina minūti ilgstošais manevrs  |
Offline | |
|
|
psychosocial | |
 Kopš: 28. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 999
Braucu ar: e39 530d / Das Auto / GSXR 1000 K7
|
27 Dec 2011, 03:53:00 Dzvile rakstīja:
27 Dec 2011, 00:29:50 psychosocial rakstīja:
26 Dec 2011, 23:23:58 uldens1 rakstīja:
26 Dec 2011, 23:09:36 psychosocial rakstīja:
Paldies 
Tādēļ arī jautāju, jo pēc skata vienādi kur tas kods atrodas? 
Kreisajá pusé uz bloka tulít zem galvas,tik neatceros vai varéja redzét kamér ieplúde virsú,Tev jáskatás pédéjie divi simboli.Tie arí apzímé káds dzinéjs.
Paldies  |
Offline | |
|
KLAVINS | |
 Kopš: 29. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1676
Braucu ar: E46 Kupeju
| jautajums nav pa bmw bet gan pa subaru - ka ir ja liek subaru foresteram ieksa hrenonu, nav vajadzigi kaut kadi tur papildus kludu nonemejus vai kaut ko citu papildus? |
Offline | |
|
nagla | |
 Kopš: 04. Jan 2007
No: Olaine
Ziņojumi: 3235
Braucu ar: ML270 Stage1
|
26 Dec 2011, 22:02:29 uldens1 rakstīja:
26 Dec 2011, 21:34:56 Andre86 rakstīja:
Sveiki!
Moka sekojošs jautājums. Kāpēc ir tāda sajūta, ka uz piektā ātruma BMW 325 (E36 M50TUB25) uzrāviens ir labāks nekā uz ceturtā?! Manīts arī uz E46 ar to deforsēto motoru 323... Kāds varbūt var iemest linku, kur redzamas HP un NM vērtības atkarībā no rpm!?
maldigas sajutas 
varbut aizserejusi benzina padeve(*sudigs suknis) vai kautka ta,tipa pie max apgriezieniem sak zust spiediuens benzinam iestajas liesais!  [ Šo ziņu laboja nagla, 27 Dec 2011, 10:16:34 ] |
Offline | |
|
uldens1 | |
 Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16660
Braucu ar:
|
27 Dec 2011, 00:29:50 psychosocial rakstīja:
26 Dec 2011, 23:23:58 uldens1 rakstīja:
26 Dec 2011, 23:09:36 psychosocial rakstīja:
Kā var atšķirt Audi 2.1 turbo KG 10v no 2.2 turbo MC 10v?
Paldies 
pec koda tikai,pec skata ir vienadi
Tādēļ arī jautāju, jo pēc skata vienādi kur tas kods atrodas? 
ja nemaldos uz bloka zem otra cilindra sveces |
Offline | |
|
runiigais | |
 Kopš: 24. Dec 2007
No: Bauska
Ziņojumi: 1939
Braucu ar: spaiņa krāsas e70
| degvielas sūknis no e36 325i der uz 318i?
vai viņi atšķiras 4cil un 6cil versijām? |
Offline | |
|
vanfan | |
Kopš: 20. Nov 2011
Ziņojumi: 130
Braucu ar:
| Ar kādiem štrumiem izgriezt aizmugurējo stiklu lai paliek vesels? |
Offline | |
|
Andre86 | |
 Kopš: 23. Jan 2011
Ziņojumi: 45
Braucu ar: Tramvaju
|
27 Dec 2011, 03:46:00 Stalwart rakstīja:
26 Dec 2011, 21:34:56 Andre86 rakstīja:
Sveiki!
Moka sekojošs jautājums. Kāpēc ir tāda sajūta, ka uz piektā ātruma BMW 325 (E36 M50TUB25) uzrāviens ir labāks nekā uz ceturtā?! Manīts arī uz E46 ar to deforsēto motoru 323... Kāds varbūt var iemest linku, kur redzamas HP un NM vērtības atkarībā no rpm!?
Vai nu tu ar ceturto zāģē uz 7k RPM, kur jau momenta līkne sāk kristies, vai nu tu spried par uzrāvienu pēc skaņas. Abos gadījumos tev nav taisnība
Šādas sajūtas ir manītas uz apmēram 3k apgriezieniem braucot 5 robā, šajā momentā liekas, ka uz 4to īpaši pārslēgties nav jēgas (lielāka uzrāviena iegūšanai)... Tas nav secināts pēc skaņas, bet pēc tā, kā iespiež sēdeklī UZREIZ pēc gāzes pedāļa iespiešanas grīdā.. Pēc tām pirmām 1-2 sekundēm iespējams tiešām uz 4 būs dinamiskāks tas uzrāviens.
Paliek aktuāls jautājums par tām Nm un HP līknēm?! Kādam nav kāds links, kur vismaz ražotāja dati ir atspoguļoti?! Būtu ļoti interesnti paskatīties! Paldies! |
Offline | |
|
mocha | |
Kopš: 23. Oct 2009
Ziņojumi: 53
Braucu ar:
| Kur čiekurkalna/mežaparka apkārtnē var izmērīt dīzelim izplūdi pirms TA? Ar kaadaam naudiņām rēķināties par testu? |
Offline | |
|
|
Gestus | |
 Kopš: 07. Mar 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1234
Braucu ar: Paseratti
| Nav par, bet par audi. Ir sekojos modelis: A6 C4 ar 2.6 V6 bendzīna motoru. Bija problēmas ar salona apsildi. Tika nomainīts salona pečkas radiators (Hella - behr tika uzlikts), siltums salonā parādījas labs , viss kārtībā, bet kad uzliek pašu augstāko temp. tad pagāšo ziemu tempratūras dačiks uzreiz nokritās (radija ka nav 90 grādi, bet kādi 60 varētu būt), bet salonā siltums saglabājas un sildīja labi. Kad temp. uzlika uz kaut zemākiem grādiem, tad motora temp. uzkāpa uz 90 grādiem un vair nekritās. Tika vaina novelta uz termostatu. šogad samainīju termostātu (tika pasūtit jauns caur Audi Rīga), samainīja, bet stāsts ar temp. krišanos turpinās Kur gļuks ? Pats dačiks beigts ? vai arī kaut kas smagāks jāsāk meklēt ? |
Offline | |
|
uldens1 | |
 Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16660
Braucu ar:
|
27 Dec 2011, 16:11:42 Gestus rakstīja:
Nav par, bet par audi. Ir sekojos modelis: A6 C4 ar 2.6 V6 bendzīna motoru. Bija problēmas ar salona apsildi. Tika nomainīts salona pečkas radiators (Hella - behr tika uzlikts), siltums salonā parādījas labs , viss kārtībā, bet kad uzliek pašu augstāko temp. tad pagāšo ziemu tempratūras dačiks uzreiz nokritās (radija ka nav 90 grādi, bet kādi 60 varētu būt), bet salonā siltums saglabājas un sildīja labi. Kad temp. uzlika uz kaut zemākiem grādiem, tad motora temp. uzkāpa uz 90 grādiem un vair nekritās. Tika vaina novelta uz termostatu. šogad samainīju termostātu (tika pasūtit jauns caur Audi Rīga), samainīja, bet stāsts ar temp. krišanos turpinās Kur gļuks ? Pats dačiks beigts ? vai arī kaut kas smagāks jāsāk meklēt ?
Tas normali siltums tak kaut kur jaņem ir. |
Offline | |
|
Gestus | |
 Kopš: 07. Mar 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1234
Braucu ar: Paseratti
| Pārāk laba dzesē vai ? Kartons būs jālokā priekša vai ?  |
Offline | |
|
nagla | |
 Kopš: 04. Jan 2007
No: Olaine
Ziņojumi: 3235
Braucu ar: ML270 Stage1
| tieshi ta,jauns radiators,labaka siltuma atdeve! |
Offline | |
|