Online

Pašreiz BMWPower skatās 218 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
Pavasaris
02. Jul 2018, 20:48 #18641

Kopš: 08. Apr 2013

Ziņojumi: 473

Braucu ar:


02 Jul 2018, 18:46:56 @BMW-Valcha rakstīja:

02 Jul 2018, 16:39:22 @Pavasaris rakstīja:
Vecā iekārta nokalpojusi savu. Ko šobrīd ieteiktu uzstādīt uz Volvo 2.4i 125kw ?
brc, stag, kme ? kas ar sprauslām ? barracuda


Kā tas ir nokalpojusi?


5tā paudze. sūknis un sprauslas.
Offline
Shkodists
03. Jul 2018, 13:14 #18642

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 595

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro


02 Jul 2018, 20:48:10 @Pavasaris rakstīja:

02 Jul 2018, 18:46:56 @BMW-Valcha rakstīja:

02 Jul 2018, 16:39:22 @Pavasaris rakstīja:
Vecā iekārta nokalpojusi savu. Ko šobrīd ieteiktu uzstādīt uz Volvo 2.4i 125kw ?
brc, stag, kme ? kas ar sprauslām ? barracuda


Kā tas ir nokalpojusi?


5tā paudze. sūknis un sprauslas.

Cik tad Tev sola izmaksāt 5.sprauslas un sūknis? BRC maz ticams būs lētāk. Pie viena jautājums, kā Tu pildīji gāzi. Es pildīju caur filtru, kuru skrūvēju pie iepildes un nobraucot 65k km problēmu nebija. Sūknis jau bija nobraucis pirms maniem 65k kādus 160k km. Vecais gan pie pēdējās apkopes brīdināja, ka sūknis ilgi vairs nevilks. Sanāk, ka sūknis kalpo vairāk kā 225k km. Sprauslas nomainīju, taču tās nebija vainīgas pie piešķilšanas problēmas. Ar tām bija norullēts 250k km. Vismaz man bija pozitīva pieredze ar 5.paaudzes Vialle LPi. Gāja labāk kā uz benzīna. Vai esmu vienīgais, kuram bija pozitīva pieredze?
Offline
Pavasaris
03. Jul 2018, 14:07 #18643

Kopš: 08. Apr 2013

Ziņojumi: 473

Braucu ar:

tur ir tā ka šai iekārtai sūknis ir jāmaina 1x gadā. Balons oksidējoties atstāj smalku pūlverīti kas pielīp pie pumpja un tad izsit drošinātāju(beigta balle) pats esmu nobraucis kādus 70k ar šim sprauslām un 4x pumpjiem. Braukšanā atšķirību starp ben/gāze just īsti nevar.patīk ka gan ziemā, gan vasara gāze darbojas pēc 1min un viss iet tip top bez nekādiem liesajiem maisijumiem un check engine.
Offline
Melnums
03. Jul 2018, 17:42 #18644

Kopš: 13. Sep 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 470

Braucu ar: VOVO T5

Ja jau ir uzsākta saruna, tad padalieties ar pieredzi par 5 paaudzi.
Kāds ir benzīna patēriņš ?
Offline
Corsten
03. Jul 2018, 20:55 #18645

Kopš: 24. Mar 2015

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 88

Braucu ar: zirga ratiem


03 Jul 2018, 14:07:42 @Pavasaris rakstīja:
tur ir tā ka šai iekārtai sūknis ir jāmaina 1x gadā. Balons oksidējoties atstāj smalku pūlverīti kas pielīp pie pumpja un tad izsit drošinātāju(beigta balle) pats esmu nobraucis kādus 70k ar šim sprauslām un 4x pumpjiem. Braukšanā atšķirību starp ben/gāze just īsti nevar.patīk ka gan ziemā, gan vasara gāze darbojas pēc 1min un viss iet tip top bez nekādiem liesajiem maisijumiem un check engine.


Cik tad tādi pumpji piķo?
Offline
Tikai_lasu
03. Jul 2018, 21:35 #18646

Kopš: 12. Dec 2013

Ziņojumi: 1126

Braucu ar:

Kas to iekārtu ar 4 sūkņiem ražojis? Ar Vialle >150K nekas nav darīts. Benzīna patēriņš, uz 15štukām km kādi 25l jāielej.
Offline
Corsten
03. Jul 2018, 23:39 #18647

Kopš: 24. Mar 2015

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 88

Braucu ar: zirga ratiem

Links Rotors ar gāzi, jēga?
Offline
13lucky
04. Jul 2018, 00:49 #18648

Kopš: 28. May 2018

Ziņojumi: 629

Braucu ar:


03 Jul 2018, 23:39:49 @Corsten rakstīja:
Links Rotors ar gāzi, jēga?


Offline
kexxx
04. Jul 2018, 08:04 #18649

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


03 Jul 2018, 14:07:42 @Pavasaris rakstīja:
tur ir tā ka šai iekārtai sūknis ir jāmaina 1x gadā. Balons oksidējoties atstāj smalku pūlverīti kas pielīp pie pumpja un tad izsit drošinātāju(beigta balle) pats esmu nobraucis kādus 70k ar šim sprauslām un 4x pumpjiem. Braukšanā atšķirību starp ben/gāze just īsti nevar.patīk ka gan ziemā, gan vasara gāze darbojas pēc 1min un viss iet tip top bez nekādiem liesajiem maisijumiem un check engine.


Bet to rūsejošo balonu nemēģināji nomainīt pret jaunu?
Offline
egulis
04. Jul 2018, 09:39 #18650

Kopš: 17. Jul 2002

Ziņojumi: 801

Braucu ar: laivu


02 Jun 2018, 20:04:05 @vicok34 rakstīja:
Paldies Koijotss par padomu, defekts noversts, viss darbojas.

29 May 2018, 13:11:04 @koijotss rakstīja:
Vārsts uz reduktora strēgst.


29 May 2018, 12:01:19 @vicok34 rakstīja:
Lūdzu iesakiet,varbūt pie meistara uzreiz neskriet bet apskatīt primitīvākās vietas kur varētu skatīties, Jeep 4.7,kad pēc brauciena pastāv pusst.vai trīs st.,tad pārslēdz.uz gāzi vai nu noslāpst vai uzreiz atpakaļ uz benz.,agrāk tā nebija,nobraucot 3 km manuāli var pārslēgt

Izskatās, ka tā pati problēma. Pārslēdzoties uz gāzi noslāpst, bet ne vienmēr. Vārstu ar atsevišķu vadu paklikšķinu, viss kādu laiku strādā, bet pēc dažām pārslēgšanās reizēm atkal slāpst. To vārstu atsevišķi no reduktora var dabūt? Vai jāmaina viss reduktors? Reduktors Shark, kuram spiediens norādīts 600 mbar. Nav tā kā par mazu priekš 3,3 voyagera? Iekārta BRC.
Offline
Pavasaris
04. Jul 2018, 12:19 #18651

Kopš: 08. Apr 2013

Ziņojumi: 473

Braucu ar:


04 Jul 2018, 08:04:51 @kexxx rakstīja:

03 Jul 2018, 14:07:42 @Pavasaris rakstīja:
tur ir tā ka šai iekārtai sūknis ir jāmaina 1x gadā. Balons oksidējoties atstāj smalku pūlverīti kas pielīp pie pumpja un tad izsit drošinātāju(beigta balle) pats esmu nobraucis kādus 70k ar šim sprauslām un 4x pumpjiem. Braukšanā atšķirību starp ben/gāze just īsti nevar.patīk ka gan ziemā, gan vasara gāze darbojas pēc 1min un viss iet tip top bez nekādiem liesajiem maisijumiem un check engine.


Bet to rūsejošo balonu nemēģināji nomainīt pret jaunu?


jēga no ta ir tuvu nullei, visi baloni oksidējas un pēc gada atkal tas pats, tur ir ražotāja fail. P.S balons maksā 4paudze x2
Offline
kexxx
04. Jul 2018, 12:52 #18652

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:

Pēc manas pieredzes ar 4to paaudzi ir gan jēga- ja balons ir uzlikts jauns bez rūsas un tas tiek regulāri lietots, tad nekādas rūsas filtrā nav
Ja ir sācis rūsēt ( man tā bija ar lietotiem baloniem, kas sazin kur un cik ilgi nomētājušies tukši), tad šķidrās fāzes filtrs visu laiku bija pilns ar smalku melnu pulverainu drazu... Līdz pat tādam stāvoklim, ka pie slodzes sāka uz beņu mest, jo nepietika gāzes... Pieņemu, ja tā būtu 5.paaudze, tad sūknim drīz vien būtu kapi
Offline
kkas
04. Jul 2018, 13:35 #18653

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9323

Braucu ar: Alfu

kas pa figņu varētu būt, ka randomā startējot karstu, salonā kārtīgi nosmird pēc gāzes? varbūt reizi nedēļā. liekas ka pēdējā laikā paliek biežāk.

atverot motora pārsegu, kad viss darbojas, nekas nesmird, ja nu vienīgi liekas reduktors nedaudz.
Offline
kexxx
04. Jul 2018, 13:39 #18654

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:

Lai auto pastāv pa nakti un no rīta atvieno gāzes šļauku no sprauslām- ja šņākdama ar spiedienu nenāk gāze, tātad, kkur ir noplūde un tādēļ ik pa laikam smirdinās
Offline
Spok5
04. Jul 2018, 18:46 #18655

Kopš: 06. Sep 2002

No: Salaspils

Ziņojumi: 1615

Braucu ar: ВАЗ 2103


03 Jul 2018, 23:39:49 @Corsten rakstīja:
Links Rotors ar gāzi, jēga?


Vienkārša. Nopērk to sprāgoni ar cerību, ka nu tik būs baisā puška, bet beigās rezultāts ir prasts - rij viņš ārpusē virs 10-11 zupu un kas tur var būt no 200-230zs. Mopēds. Bet mogo tak jau paņemts, nav vairs kur likties, attiecīgi, liek lpg.
Offline
egulis
05. Jul 2018, 08:52 #18656

Kopš: 17. Jul 2002

Ziņojumi: 801

Braucu ar: laivu


04 Jul 2018, 09:39:13 @egulis rakstīja:

02 Jun 2018, 20:04:05 @vicok34 rakstīja:
Paldies Koijotss par padomu, defekts noversts, viss darbojas.

29 May 2018, 13:11:04 @koijotss rakstīja:
Vārsts uz reduktora strēgst.


29 May 2018, 12:01:19 @vicok34 rakstīja:
Lūdzu iesakiet,varbūt pie meistara uzreiz neskriet bet apskatīt primitīvākās vietas kur varētu skatīties, Jeep 4.7,kad pēc brauciena pastāv pusst.vai trīs st.,tad pārslēdz.uz gāzi vai nu noslāpst vai uzreiz atpakaļ uz benz.,agrāk tā nebija,nobraucot 3 km manuāli var pārslēgt

Izskatās, ka tā pati problēma. Pārslēdzoties uz gāzi noslāpst, bet ne vienmēr. Vārstu ar atsevišķu vadu paklikšķinu, viss kādu laiku strādā, bet pēc dažām pārslēgšanās reizēm atkal slāpst. To vārstu atsevišķi no reduktora var dabūt? Vai jāmaina viss reduktors? Reduktors Shark, kuram spiediens norādīts 600 mbar. Nav tā kā par mazu priekš 3,3 voyagera? Iekārta BRC.

Paldies Kaijotss par padomu. Reduktors nomainīts. Problēma novērsta.
Offline
Ri
10. Jul 2018, 11:04 #18657

Kopš: 08. Sep 2009

No: Preiļi

Ziņojumi: 1077

Braucu ar: acajno un miatu

https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/skoda/...avia/bngbox.html

šīs škodas gāzējas, vai arī tur ir kaut kādi fsi dzinēji?
Offline
Bender
10. Jul 2018, 11:23 #18658

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1839

Braucu ar: E91

Šīs Škodas jau ir sarūsējušas - nav vērts ieguldīt gāzē. Ja plāno braukt ilgāk par 2-3 gadi, tad tur ap 1-1,5k € ir jāiegulda jau tagad cīņā ar rūsu.

[ Šo ziņu laboja Bender, 10 Jul 2018, 11:26:30 ]

Offline
add
11. Jul 2018, 09:54 #18659

Kopš: 27. Nov 2011

Ziņojumi: 2094

Braucu ar:

Links

Kā ir ar šīm zafirām 1.4 turbo, ir iespējams sagāzēt vai jau vairs nevar
Offline
Shkodists
11. Jul 2018, 11:40 #18660

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 595

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro


10 Jul 2018, 11:04:05 @Ri rakstīja:
https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/skoda/...avia/bngbox.html

šīs škodas gāzējas, vai arī tur ir kaut kādi fsi dzinēji?


Jāskatās, lai ir 1.6 MPI dzinējs. FSI diezin vai ir jēga gazificēt šādām aparātam. Es pašreiz esmu aizdzinis savu sievas oktāviju 2008.gada pirktu LV uz pretrūsas apstrādi. Jā, rūsa ir problēma, taču, noņemot krāsu, tika secināts, ka pats bleķis nemaz nav rūsējis. Starp bleķi,krāsu un, ja tur vispār ir kaut kāds vēl pretkorozijas starpslānis, tad tur kaut kur pa vidu veidojas rūsa. Nezinu, kā ir realitātē, taču ss.lv tās škodas, kas nāk no fāterlandes, vismaz pēc bildēm neizskatās rūsējušas. Citādi šim autiņam nav ne vainas. Ekonomisks un pietiekami ērts braucamais, ja nav lielas ambīcijas
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo