Autors | Ziņojums |
Pavasaris | |
Kopš: 08. Apr 2013
Ziņojumi: 473
Braucu ar:
|
02 Jul 2018, 18:46:56 @BMW-Valcha rakstīja:
02 Jul 2018, 16:39:22 @Pavasaris rakstīja:
Vecā iekārta nokalpojusi savu. Ko šobrīd ieteiktu uzstādīt uz Volvo 2.4i 125kw ?
brc, stag, kme ? kas ar sprauslām ? barracuda
Kā tas ir nokalpojusi?
5tā paudze. sūknis un sprauslas. |
Offline | |
|
Shkodists | |
Kopš: 20. Apr 2012
No: Valmiera
Ziņojumi: 595
Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro
|
02 Jul 2018, 20:48:10 @Pavasaris rakstīja:
02 Jul 2018, 18:46:56 @BMW-Valcha rakstīja:
02 Jul 2018, 16:39:22 @Pavasaris rakstīja:
Vecā iekārta nokalpojusi savu. Ko šobrīd ieteiktu uzstādīt uz Volvo 2.4i 125kw ?
brc, stag, kme ? kas ar sprauslām ? barracuda
Kā tas ir nokalpojusi?
5tā paudze. sūknis un sprauslas.
Cik tad Tev sola izmaksāt 5.sprauslas un sūknis? BRC maz ticams būs lētāk. Pie viena jautājums, kā Tu pildīji gāzi. Es pildīju caur filtru, kuru skrūvēju pie iepildes un nobraucot 65k km problēmu nebija. Sūknis jau bija nobraucis pirms maniem 65k kādus 160k km. Vecais gan pie pēdējās apkopes brīdināja, ka sūknis ilgi vairs nevilks. Sanāk, ka sūknis kalpo vairāk kā 225k km. Sprauslas nomainīju, taču tās nebija vainīgas pie piešķilšanas problēmas. Ar tām bija norullēts 250k km. Vismaz man bija pozitīva pieredze ar 5.paaudzes Vialle LPi. Gāja labāk kā uz benzīna. Vai esmu vienīgais, kuram bija pozitīva pieredze? |
Offline | |
|
Pavasaris | |
Kopš: 08. Apr 2013
Ziņojumi: 473
Braucu ar:
| tur ir tā ka šai iekārtai sūknis ir jāmaina 1x gadā. Balons oksidējoties atstāj smalku pūlverīti kas pielīp pie pumpja un tad izsit drošinātāju(beigta balle) pats esmu nobraucis kādus 70k ar šim sprauslām un 4x pumpjiem. Braukšanā atšķirību starp ben/gāze just īsti nevar.patīk ka gan ziemā, gan vasara gāze darbojas pēc 1min un viss iet tip top bez nekādiem liesajiem maisijumiem un check engine. |
Offline | |
|
Melnums | |
Kopš: 13. Sep 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 470
Braucu ar: VOVO T5
| Ja jau ir uzsākta saruna, tad padalieties ar pieredzi par 5 paaudzi.
Kāds ir benzīna patēriņš ? |
Offline | |
|
Corsten | |
Kopš: 24. Mar 2015
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 88
Braucu ar: zirga ratiem
|
03 Jul 2018, 14:07:42 @Pavasaris rakstīja:
tur ir tā ka šai iekārtai sūknis ir jāmaina 1x gadā. Balons oksidējoties atstāj smalku pūlverīti kas pielīp pie pumpja un tad izsit drošinātāju(beigta balle) pats esmu nobraucis kādus 70k ar šim sprauslām un 4x pumpjiem. Braukšanā atšķirību starp ben/gāze just īsti nevar.patīk ka gan ziemā, gan vasara gāze darbojas pēc 1min un viss iet tip top bez nekādiem liesajiem maisijumiem un check engine.
Cik tad tādi pumpji piķo? |
Offline | |
|
Tikai_lasu | |
Kopš: 12. Dec 2013
Ziņojumi: 1126
Braucu ar:
| Kas to iekārtu ar 4 sūkņiem ražojis? Ar Vialle >150K nekas nav darīts. Benzīna patēriņš, uz 15štukām km kādi 25l jāielej. |
Offline | |
|
Corsten | |
Kopš: 24. Mar 2015
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 88
Braucu ar: zirga ratiem
| Links Rotors ar gāzi, jēga? |
Offline | |
|
13lucky | |
Kopš: 28. May 2018
Ziņojumi: 629
Braucu ar:
|
03 Jul 2018, 23:39:49 @Corsten rakstīja:
Links Rotors ar gāzi, jēga?
|
Offline | |
|
|
kexxx | |
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
03 Jul 2018, 14:07:42 @Pavasaris rakstīja:
tur ir tā ka šai iekārtai sūknis ir jāmaina 1x gadā. Balons oksidējoties atstāj smalku pūlverīti kas pielīp pie pumpja un tad izsit drošinātāju(beigta balle) pats esmu nobraucis kādus 70k ar šim sprauslām un 4x pumpjiem. Braukšanā atšķirību starp ben/gāze just īsti nevar.patīk ka gan ziemā, gan vasara gāze darbojas pēc 1min un viss iet tip top bez nekādiem liesajiem maisijumiem un check engine.
Bet to rūsejošo balonu nemēģināji nomainīt pret jaunu? |
Offline | |
|
egulis | |
Kopš: 17. Jul 2002
Ziņojumi: 801
Braucu ar: laivu
|
02 Jun 2018, 20:04:05 @vicok34 rakstīja:
Paldies Koijotss par padomu, defekts noversts, viss darbojas.
29 May 2018, 13:11:04 @koijotss rakstīja:
Vārsts uz reduktora strēgst.
29 May 2018, 12:01:19 @vicok34 rakstīja:
Lūdzu iesakiet,varbūt pie meistara uzreiz neskriet bet apskatīt primitīvākās vietas kur varētu skatīties, Jeep 4.7,kad pēc brauciena pastāv pusst.vai trīs st.,tad pārslēdz.uz gāzi vai nu noslāpst vai uzreiz atpakaļ uz benz.,agrāk tā nebija,nobraucot 3 km manuāli var pārslēgt
Izskatās, ka tā pati problēma. Pārslēdzoties uz gāzi noslāpst, bet ne vienmēr. Vārstu ar atsevišķu vadu paklikšķinu, viss kādu laiku strādā, bet pēc dažām pārslēgšanās reizēm atkal slāpst. To vārstu atsevišķi no reduktora var dabūt? Vai jāmaina viss reduktors? Reduktors Shark, kuram spiediens norādīts 600 mbar. Nav tā kā par mazu priekš 3,3 voyagera? Iekārta BRC.
|
Offline | |
|
Pavasaris | |
Kopš: 08. Apr 2013
Ziņojumi: 473
Braucu ar:
|
04 Jul 2018, 08:04:51 @kexxx rakstīja:
03 Jul 2018, 14:07:42 @Pavasaris rakstīja:
tur ir tā ka šai iekārtai sūknis ir jāmaina 1x gadā. Balons oksidējoties atstāj smalku pūlverīti kas pielīp pie pumpja un tad izsit drošinātāju(beigta balle) pats esmu nobraucis kādus 70k ar šim sprauslām un 4x pumpjiem. Braukšanā atšķirību starp ben/gāze just īsti nevar.patīk ka gan ziemā, gan vasara gāze darbojas pēc 1min un viss iet tip top bez nekādiem liesajiem maisijumiem un check engine.
Bet to rūsejošo balonu nemēģināji nomainīt pret jaunu?
jēga no ta ir tuvu nullei, visi baloni oksidējas un pēc gada atkal tas pats, tur ir ražotāja fail. P.S balons maksā 4paudze x2 |
Offline | |
|
kexxx | |
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
| Pēc manas pieredzes ar 4to paaudzi ir gan jēga- ja balons ir uzlikts jauns bez rūsas un tas tiek regulāri lietots, tad nekādas rūsas filtrā nav
Ja ir sācis rūsēt ( man tā bija ar lietotiem baloniem, kas sazin kur un cik ilgi nomētājušies tukši), tad šķidrās fāzes filtrs visu laiku bija pilns ar smalku melnu pulverainu drazu... Līdz pat tādam stāvoklim, ka pie slodzes sāka uz beņu mest, jo nepietika gāzes... Pieņemu, ja tā būtu 5.paaudze, tad sūknim drīz vien būtu kapi |
Offline | |
|
kkas | |
Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9323
Braucu ar: Alfu
| kas pa figņu varētu būt, ka randomā startējot karstu, salonā kārtīgi nosmird pēc gāzes? varbūt reizi nedēļā. liekas ka pēdējā laikā paliek biežāk.
atverot motora pārsegu, kad viss darbojas, nekas nesmird, ja nu vienīgi liekas reduktors nedaudz. |
Offline | |
|
kexxx | |
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
| Lai auto pastāv pa nakti un no rīta atvieno gāzes šļauku no sprauslām- ja šņākdama ar spiedienu nenāk gāze, tātad, kkur ir noplūde un tādēļ ik pa laikam smirdinās |
Offline | |
|
Spok5 | |
Kopš: 06. Sep 2002
No: Salaspils
Ziņojumi: 1615
Braucu ar: ВАЗ 2103
|
03 Jul 2018, 23:39:49 @Corsten rakstīja:
Links Rotors ar gāzi, jēga?
Vienkārša. Nopērk to sprāgoni ar cerību, ka nu tik būs baisā puška, bet beigās rezultāts ir prasts - rij viņš ārpusē virs 10-11 zupu un kas tur var būt no 200-230zs. Mopēds. Bet mogo tak jau paņemts, nav vairs kur likties, attiecīgi, liek lpg. |
Offline | |
|
egulis | |
Kopš: 17. Jul 2002
Ziņojumi: 801
Braucu ar: laivu
|
04 Jul 2018, 09:39:13 @egulis rakstīja:
02 Jun 2018, 20:04:05 @vicok34 rakstīja:
Paldies Koijotss par padomu, defekts noversts, viss darbojas.
29 May 2018, 13:11:04 @koijotss rakstīja:
Vārsts uz reduktora strēgst.
29 May 2018, 12:01:19 @vicok34 rakstīja:
Lūdzu iesakiet,varbūt pie meistara uzreiz neskriet bet apskatīt primitīvākās vietas kur varētu skatīties, Jeep 4.7,kad pēc brauciena pastāv pusst.vai trīs st.,tad pārslēdz.uz gāzi vai nu noslāpst vai uzreiz atpakaļ uz benz.,agrāk tā nebija,nobraucot 3 km manuāli var pārslēgt
Izskatās, ka tā pati problēma. Pārslēdzoties uz gāzi noslāpst, bet ne vienmēr. Vārstu ar atsevišķu vadu paklikšķinu, viss kādu laiku strādā, bet pēc dažām pārslēgšanās reizēm atkal slāpst. To vārstu atsevišķi no reduktora var dabūt? Vai jāmaina viss reduktors? Reduktors Shark, kuram spiediens norādīts 600 mbar. Nav tā kā par mazu priekš 3,3 voyagera? Iekārta BRC.
Paldies Kaijotss par padomu. Reduktors nomainīts. Problēma novērsta.
|
Offline | |
|
|
Ri | |
Kopš: 08. Sep 2009
No: Preiļi
Ziņojumi: 1077
Braucu ar: acajno un miatu
| https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/skoda/...avia/bngbox.html
šīs škodas gāzējas, vai arī tur ir kaut kādi fsi dzinēji? |
Offline | |
|
Bender | |
Kopš: 30. Oct 2014
Ziņojumi: 1839
Braucu ar: E91
| Šīs Škodas jau ir sarūsējušas - nav vērts ieguldīt gāzē. Ja plāno braukt ilgāk par 2-3 gadi, tad tur ap 1-1,5k € ir jāiegulda jau tagad cīņā ar rūsu. [ Šo ziņu laboja Bender, 10 Jul 2018, 11:26:30 ] |
Offline | |
|
add | |
Kopš: 27. Nov 2011
Ziņojumi: 2094
Braucu ar:
| Links
Kā ir ar šīm zafirām 1.4 turbo, ir iespējams sagāzēt vai jau vairs nevar |
Offline | |
|
Shkodists | |
Kopš: 20. Apr 2012
No: Valmiera
Ziņojumi: 595
Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro
|
10 Jul 2018, 11:04:05 @Ri rakstīja:
https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/skoda/...avia/bngbox.html
šīs škodas gāzējas, vai arī tur ir kaut kādi fsi dzinēji?
Jāskatās, lai ir 1.6 MPI dzinējs. FSI diezin vai ir jēga gazificēt šādām aparātam. Es pašreiz esmu aizdzinis savu sievas oktāviju 2008.gada pirktu LV uz pretrūsas apstrādi. Jā, rūsa ir problēma, taču, noņemot krāsu, tika secināts, ka pats bleķis nemaz nav rūsējis. Starp bleķi,krāsu un, ja tur vispār ir kaut kāds vēl pretkorozijas starpslānis, tad tur kaut kur pa vidu veidojas rūsa. Nezinu, kā ir realitātē, taču ss.lv tās škodas, kas nāk no fāterlandes, vismaz pēc bildēm neizskatās rūsējušas. Citādi šim autiņam nav ne vainas. Ekonomisks un pietiekami ērts braucamais, ja nav lielas ambīcijas |
Offline | |
|