Online

Pašreiz BMWPower skatās 192 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Pirkt - Pārdot - Mainīt

Tēma: Auto krāsošana

AutorsZiņojums
Mizx
07. Jan 2015, 10:10 #1861

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6203

Braucu ar:


07 Jan 2015, 08:54:28 Speed3 rakstīja:

Nevaru piekrist, tas ir subjektīvi un individuāli, a/m ir dažādas, rūsas ir dažādas, garantiju jau dod uzņēmums vai cilvēks, bet tas nekad neizslēdz rūsas parādīšanos, vienmēr jāskata objekts un vienošanās. Konkrēts gadījums.
Garantija ir saistīta ar izmaksām un attieksmes.
Jūs mani jau pa telefonu atšuvāt, nemaz "objektu" neskatoties. Garantija esot, bet ne tehnoloģisko šuvju vietām, ne malām (piemēram, durvju malām nebūšot garantija), nu, principā pēc uzskaitījuma, kam garantija netiek dota man palika skaidrs, ka tā ir tikai gludajai jumta centrālai daļai. Par visu citu meklētu attaisnojumus. Bet mani kā klientu interesē globāli — ir, piemēram, 2 gadu garantija vai nav, bez visādiem blablabla. Ja ir garantija, tad ir, varam vienoties par to, ka kāda pavisam konkrēta, ar pirkstu norādīta vieta neietilptu garantijā, ka lietošanas laikā nedrīkst to un to, tad arī domātu. Kā jau saku — personīgā pieredze liecina, ka var nokrāsot ar daudzu gadu garantiju, bet ja sākas atrunas jau pa telefonu, tad skaidrs, ka principā krāsotavā kvalitātes standarti atšķiras, pieļaujat gan tādu, gan tādu darbu no strādnieku puses un mani šis serviss vairs neinteresē. Ja prasības nav konstantas visam, tad kopējais līmenis drīzāk ir zems kā augsts. Mani interesē pakalpojums, kam garantija tiek dota automātiski, nediskutējot un tad klātienē pirms darbu sākuma varam vienoties, ka kaut ko, kaut kam tomēr neuzņematies saistības konkrētu iemeslu dēļ.
Offline
Speed3
07. Jan 2015, 12:28 #1862

Kopš: 04. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 12719

Braucu ar: a/m BMW


07 Jan 2015, 10:10:12 Mizx rakstīja:

07 Jan 2015, 08:54:28 Speed3 rakstīja:

Nevaru piekrist, tas ir subjektīvi un individuāli, a/m ir dažādas, rūsas ir dažādas, garantiju jau dod uzņēmums vai cilvēks, bet tas nekad neizslēdz rūsas parādīšanos, vienmēr jāskata objekts un vienošanās. Konkrēts gadījums.
Garantija ir saistīta ar izmaksām un attieksmes.
Jūs mani jau pa telefonu atšuvāt, nemaz "objektu" neskatoties. Garantija esot, bet ne tehnoloģisko šuvju vietām, ne malām (piemēram, durvju malām nebūšot garantija), nu, principā pēc uzskaitījuma, kam garantija netiek dota man palika skaidrs, ka tā ir tikai gludajai jumta centrālai daļai. Par visu citu meklētu attaisnojumus. Bet mani kā klientu interesē globāli — ir, piemēram, 2 gadu garantija vai nav, bez visādiem blablabla. Ja ir garantija, tad ir, varam vienoties par to, ka kāda pavisam konkrēta, ar pirkstu norādīta vieta neietilptu garantijā, ka lietošanas laikā nedrīkst to un to, tad arī domātu. Kā jau saku — personīgā pieredze liecina, ka var nokrāsot ar daudzu gadu garantiju, bet ja sākas atrunas jau pa telefonu, tad skaidrs, ka principā krāsotavā kvalitātes standarti atšķiras, pieļaujat gan tādu, gan tādu darbu no strādnieku puses un mani šis serviss vairs neinteresē. Ja prasības nav konstantas visam, tad kopējais līmenis drīzāk ir zems kā augsts. Mani interesē pakalpojums, kam garantija tiek dota automātiski, nediskutējot un tad klātienē pirms darbu sākuma varam vienoties, ka kaut ko, kaut kam tomēr neuzņematies saistības konkrētu iemeslu dēļ.

Katram servisam ir savs klients, cik sapratu, Jūs neesat mūsu klients.
Paldies Dievam strādājam jau 20.gadus, klienti dažādi, problēmas dažādas, risinājumi dažādi, cilvēli dažādi, atsauksmes dažādas.
Vēlu veiksmi servisu meklējumos pēc katra vēlmēm un prasībām.


-----------------
IHTIS
Offline
anarchy
07. Jan 2015, 12:35 #1863

Kopš: 23. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1426

Braucu ar: e39M54B25, M62B46TU


07 Jan 2015, 12:28:11 Speed3 rakstīja:

07 Jan 2015, 10:10:12 Mizx rakstīja:

07 Jan 2015, 08:54:28 Speed3 rakstīja:

Nevaru piekrist, tas ir subjektīvi un individuāli, a/m ir dažādas, rūsas ir dažādas, garantiju jau dod uzņēmums vai cilvēks, bet tas nekad neizslēdz rūsas parādīšanos, vienmēr jāskata objekts un vienošanās. Konkrēts gadījums.
Garantija ir saistīta ar izmaksām un attieksmes.
Jūs mani jau pa telefonu atšuvāt, nemaz "objektu" neskatoties. Garantija esot, bet ne tehnoloģisko šuvju vietām, ne malām (piemēram, durvju malām nebūšot garantija), nu, principā pēc uzskaitījuma, kam garantija netiek dota man palika skaidrs, ka tā ir tikai gludajai jumta centrālai daļai. Par visu citu meklētu attaisnojumus. Bet mani kā klientu interesē globāli — ir, piemēram, 2 gadu garantija vai nav, bez visādiem blablabla. Ja ir garantija, tad ir, varam vienoties par to, ka kāda pavisam konkrēta, ar pirkstu norādīta vieta neietilptu garantijā, ka lietošanas laikā nedrīkst to un to, tad arī domātu. Kā jau saku — personīgā pieredze liecina, ka var nokrāsot ar daudzu gadu garantiju, bet ja sākas atrunas jau pa telefonu, tad skaidrs, ka principā krāsotavā kvalitātes standarti atšķiras, pieļaujat gan tādu, gan tādu darbu no strādnieku puses un mani šis serviss vairs neinteresē. Ja prasības nav konstantas visam, tad kopējais līmenis drīzāk ir zems kā augsts. Mani interesē pakalpojums, kam garantija tiek dota automātiski, nediskutējot un tad klātienē pirms darbu sākuma varam vienoties, ka kaut ko, kaut kam tomēr neuzņematies saistības konkrētu iemeslu dēļ.

Katram servisam ir savs klients, cik sapratu, Jūs neesat mūsu klients. ......



un ka nav klients???? vinjs grib buut klients, a garantiju taapataas nedosiet ja?
jebsu turpinaas runaat rinkjii apkaart?
pfffff///
Offline
Speed3
07. Jan 2015, 12:36 #1864

Kopš: 04. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 12719

Braucu ar: a/m BMW


07 Jan 2015, 12:30:26 adolfs rakstīja:
sporca baltajam e66 vel ir garantija uz krasojumu?

Sporc neko nav teicis.


-----------------
IHTIS
Offline
Speed3
07. Jan 2015, 12:39 #1865

Kopš: 04. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 12719

Braucu ar: a/m BMW


07 Jan 2015, 12:35:54 anarchy rakstīja:

07 Jan 2015, 12:28:11 Speed3 rakstīja:

07 Jan 2015, 10:10:12 Mizx rakstīja:

07 Jan 2015, 08:54:28 Speed3 rakstīja:

Nevaru piekrist, tas ir subjektīvi un individuāli, a/m ir dažādas, rūsas ir dažādas, garantiju jau dod uzņēmums vai cilvēks, bet tas nekad neizslēdz rūsas parādīšanos, vienmēr jāskata objekts un vienošanās. Konkrēts gadījums.
Garantija ir saistīta ar izmaksām un attieksmes.
Jūs mani jau pa telefonu atšuvāt, nemaz "objektu" neskatoties. Garantija esot, bet ne tehnoloģisko šuvju vietām, ne malām (piemēram, durvju malām nebūšot garantija), nu, principā pēc uzskaitījuma, kam garantija netiek dota man palika skaidrs, ka tā ir tikai gludajai jumta centrālai daļai. Par visu citu meklētu attaisnojumus. Bet mani kā klientu interesē globāli — ir, piemēram, 2 gadu garantija vai nav, bez visādiem blablabla. Ja ir garantija, tad ir, varam vienoties par to, ka kāda pavisam konkrēta, ar pirkstu norādīta vieta neietilptu garantijā, ka lietošanas laikā nedrīkst to un to, tad arī domātu. Kā jau saku — personīgā pieredze liecina, ka var nokrāsot ar daudzu gadu garantiju, bet ja sākas atrunas jau pa telefonu, tad skaidrs, ka principā krāsotavā kvalitātes standarti atšķiras, pieļaujat gan tādu, gan tādu darbu no strādnieku puses un mani šis serviss vairs neinteresē. Ja prasības nav konstantas visam, tad kopējais līmenis drīzāk ir zems kā augsts. Mani interesē pakalpojums, kam garantija tiek dota automātiski, nediskutējot un tad klātienē pirms darbu sākuma varam vienoties, ka kaut ko, kaut kam tomēr neuzņematies saistības konkrētu iemeslu dēļ.

Katram servisam ir savs klients, cik sapratu, Jūs neesat mūsu klients. ......



un ka nav klients???? vinjs grib buut klients, a garantiju taapataas nedosiet ja?
jebsu turpinaas runaat rinkjii apkaart?
pfffff///

Biju domājis savādāk, katram ir savs klients, tas nozīmē, ka pie mums atbrauc un paliek tie, kas ir mūsu klienti pēc būtības ne formas.
Ja gribās konkrēti, tad atbrauciet, varat arī ar diktofonu vai kameru un tad runāsim, es izskaidrošu.

-----------------
IHTIS
Offline
Mizx
07. Jan 2015, 13:06 #1866

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6203

Braucu ar:

Speed3, tas, ka Jūs strādājat 20-mit gadus nav nekāds rādītājs, jo LV ir autoservisu un zemas kvalitātes autoparka valsts, kurā labākā peļņa ir no apdrošinātājiem, kam savukārt pēc būtības ir uzspļaut klientam. Tas, ka pie jums jābrauc kaut ko skaidroties, ar diktafoniem un citiem sū ir absurds. Kā jau teicu — garantija vai nu ir un visam automātiski, ja vien klātienē neparādās kāda 1-2 neparedzēta problēma, vai tās nav. Ja vispār iespējama diskusija par garantiju, tad var automātiski uzskatīt, ka kvalitātes nav.

Kāds pamats man par šo runāt? — pats braukāju ar vecām Standox pārkrāsotām demo mašīnām, kas ņemtas ne labā stāvoklī un bijušas 15-25 gadus vecas, izbaudīts kvalitatīvs krāsojums daudzu gadu garumā visās sezonās ikdienā. Un aptuveni reizi gadā man ir kāds auto, kam vajadzīga pilna pārkrāsošana, par mazākiem darbiem nerunājot. Tāpēc apmēram zinu, kas te kur un kā notiek. Ja serviss pats garantiju nesola, saruna neturpinās. Jo cena var būt visāda, materiāli visādi, bet ja nav attieksmes, ka rezultātam jebkurā gadījumā jākalpo pietiekami ilgi, tad attieksmes nav un nebūs, nekas to negarantēs.
Offline
Mizx
07. Jan 2015, 13:10 #1867

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6203

Braucu ar:

P.S. Uzņēmuma vecums ir tā nosaukums un reģistrācijas numurs. Pārdibināšanās un visi pārējie brīnumi nenozīmē, ka darbs turpinās, tas nozīmē, ka nebijāt gana labi, lai turpinātu, nācās atkratīties no vecām saistībām. Tā ka 20-mit gadi jums tomēr tā kā nesanāks. Darbs nozarē jā, bet tas arī viss. Citi reizi 3 mēnešos dibina jaunu uzņēmumu, bet ir jau 30-mit gadus nozarē.
Offline
Speed3
07. Jan 2015, 14:33 #1868

Kopš: 04. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 12719

Braucu ar: a/m BMW

Tad es saprotu, ka Jūs pie mums nebrauksiet.

-----------------
IHTIS
Offline
Mizx
07. Jan 2015, 14:59 #1869

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6203

Braucu ar:


07 Jan 2015, 14:33:43 Speed3 rakstīja:
Tad es saprotu, ka Jūs pie mums nebrauksiet.
Kad uzņemsieties reālu atbildību par darbu kvalitāti un ar to leposieties, tad gan jau brauksim, gan mēs, gan citi. Kad leposieties ar to, ka klientam spējat piedāvāt labāku kvalitāti kā konkurenti par "to pašu" cenu (kas var nebūt tā pati, bet klients garantēti zinās, ka problēmas x laika periodā tiks operatīvi novērstas bez diskusijām). Šobrīd Jūs to nedarāt, nepiedāvājat un pagaidām apliecināt, ka biznesa plāns ir pamatā tupināt kāst apdrošinātājus skata pēc piekrāsojot ko nu jums šie atved, nevis censties atšķirties, kļūt par vieniem no labākajiem nozarē Latvijā.
Offline
Fandulis
07. Jan 2015, 15:02 #1870

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13369

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Ir problēma, oem spārnus lietotus nevaru dabūt, tad jautājums, vai ķīnieti var labi nokrāsot? un ja tomēr dabūšu tos oem, alumīniju krāso tāpat kā parastu spārnu jeb līdz ar to būs grūti dabūt īsto toni?
Offline
Speed3
07. Jan 2015, 15:02 #1871

Kopš: 04. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 12719

Braucu ar: a/m BMW


07 Jan 2015, 14:59:25 Mizx rakstīja:

07 Jan 2015, 14:33:43 Speed3 rakstīja:
Tad es saprotu, ka Jūs pie mums nebrauksiet.
Kad uzņemsieties reālu atbildību par darbu kvalitāti un ar to leposieties, tad gan jau brauksim, gan mēs, gan citi. Kad leposieties ar to, ka klientam spējat piedāvāt labāku kvalitāti kā konkurenti par "to pašu" cenu (kas var nebūt tā pati, bet klients garantēti zinās, ka problēmas x laika periodā tiks operatīvi novērstas bez diskusijām). Šobrīd Jūs to nedarāt, nepiedāvājat un pagaidām apliecināt, ka biznesa plāns ir pamatā tupināt kāst apdrošinātājus skata pēc piekrāsojot ko nu jums šie atved, nevis censties atšķirties, kļūt par vieniem no labākajiem nozarē Latvijā.

Ir uz ko tiekties.
Ja nemaldos, pēc likumdošanas ir 2gadi garantija, tā kā šī diskusija ir laika izniekošana.

-----------------
IHTIS
Offline
PVN
07. Jan 2015, 15:35 #1872

Kopš: 15. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 638

Braucu ar: SATAjet 4000

piedavaju auto krasosanu,bez kameras, kavlitate atbilst cenai , ja svariga kvalitate, var sarunat krasosanu kameraa,- + 50e detala, diski r19 80e, pulesana 80-100e


bamperis, kapots




Offline
RM1
07. Jan 2015, 16:32 #1873

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64882

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli

Problēma jau visā šinī katlā ir cita - neizglītots patērētājs, kurš ar savu nekompotenci ir ļāvis krāsotājiem un arī pulētājiem "izlaisties" savā arodā :P Vienā vārdā - gandīrz visi nemaz nesaprot par ko viņi maksā 50e pie viena vai 250e pie cita par analoģisku darbu.

Tas pats par pulēšanu - 80e pulēšana, nu kamon Tur tikai sanāk, netīru krāsu vēl vairāk saskrāpēt ar bumbuļiem līdz ceļa zonai un atstāt to vēl neaizsargātāku kā pirms tam

[ Šo ziņu laboja RM1, 07 Jan 2015, 16:35:17 ]



-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
Speed3
07. Jan 2015, 16:34 #1874

Kopš: 04. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 12719

Braucu ar: a/m BMW


07 Jan 2015, 16:32:01 RM1 rakstīja:
Problēma jau visā šinī katlā ir cita - neizglītots patērētājs, kurš ar savu nekompotenci ir ļāvis krāsotājiem un arī pulētājiem "izlaisties" savā arodā :P Vienā vārdā - gandīrz visi nemaz nesaprot par ko viņi maksā 50e pie viena vai 250e pie cita par analoģisku darbu.

Tas pats par pulēšanu - 80e pulēšana, nu kamon Tur tikai sanāk, netīru krāsu vēl vairāk saskrāpēt ar bumbuļiem līdz ceļa zonai un atstāt to vēl neaizsargātāku kā pirms tam


Ir vēl problēma, ka pārlasās netā gudros komentārus vai arī uz pieņēmumiem uzbūvē apgalvojumus.

-----------------
IHTIS
Offline
RM1
07. Jan 2015, 16:35 #1875

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64882

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli

Bet no otras puses skatoties - tā pat gandrīz visi auto ir tāāāādas miskates, ka patiešām tām neko labāku par 50e detaļa krāsošāna + 80e pulēšana nav vajadzīga

Šuviens sanāk tiem, kuriem tas auto ir kaut kāda vērtība un nav vienkārši vēlme nokrāsot/nopulēt "uz pārdošanu"

[ Šo ziņu laboja RM1, 07 Jan 2015, 16:38:09 ]



-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
Mikuzz
07. Jan 2015, 16:52 #1876

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41359

Braucu ar: Transporta līdzekli

85% klientu jau arī parasti prasa max lētāk, attiecīgi, lētie kantori kā sēnes pēc lietus
Offline
RM1
07. Jan 2015, 16:55 #1877

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64882

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli

Bet tanī pat laikā, kad paprasa 100% kvalitāti, to nevar nemaz izdarīt, tas ir pats stulbakais Nav zināšanu, nav meistarības un vēlēšanās čakarēties, jo uz "pusfabrikātu" var nopelnīt daudz vairāk.

-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
stucers
07. Jan 2015, 19:41 #1878

Kopš: 11. Jan 2012

Ziņojumi: 1573

Braucu ar:

Te ir Latvija... tas tak normāli, kādu kvalitāti? Gaterists klients vakarā ierauga tikko nokrāsotu auto - wow spīd un laistās un tik skaisti kā konfekte un laimīgs samaksā naudu, aizbrauc mājās.
Nākošajā dienā dienas gaismā aplūko krāsojumu un ierauga 1001 nepilnības. Meistari rausta plecus un noliek klausuli!

Ja gribi kvalitāti, tad painteresējies pie motormuzeja restauratoriem, bet tāpat viņi krāso pie speed! Tā ka tev jāsūta auto uz DE, vācieši ir īsti pedanti!!!!!!!!
Offline
SpOrcMeN
07. Jan 2015, 19:50 #1879

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 33995

Braucu ar: banderautomobili

nu ir cilveki slimi uz to un ir tadi ka es kas vispar neredz atshkjiribu ka ir nokrasots - manis pec lai nav patjoki un nav buktes a viss parejais mashinai ir pilnigi po - ta cilveki ir tikai mashina - dzels kaste kas tevi parvieto ,pie tam nezinu nevienu no klatesoshajiem kuriem auto butu tik vertigs ka butu verts te baigi uztraukties par krasojumu.

-----------------
ІБАШТЕ!!!!! ЗА УКРАЇНУ!!!!!!!
Нехай подохне суче плем’я!!!!


Offline
Chainsaw
07. Jan 2015, 19:57 #1880

Kopš: 28. Oct 2006

Ziņojumi: 6497

Braucu ar: trimmeri

čoms kas pie sevis garāžā krāso arī pa 4 reizēm pārkrāso detaļas, ja vajag, paši varat paskatīt cik tas ir izdevīgi
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, marihuans, mrc, noisex, smudo