Autors | Ziņojums |
Ch | 28. Jul 2010, 11:45 |
#1861
|
|
Kopš: 08. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4340
Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d
| Šorīt papētiju rūpīgāk - kaut kas man ar to kondišku tomēr nav kā vajag. auksto gaisu pūš tikai, kad tiek dota gāze. Tukšgaitā aukstā gaisa nav + reizēm sāk ar lielu troksni vibrēt tā kondiškas maģistrāle. Laikam jāvizinās uz servisu..
Un janexz - reku es jau mazliet augstāk ieliku linku! http://www.mpower.lv/forum_posts.asp?TID=386 |
Offline | |
|
janexz | 28. Jul 2010, 11:47 |
#1862
|
|
Kopš: 09. Dec 2006
No: Daugavpils
Ziņojumi: 8058
Braucu ar: Euro 4
|
28 Jul 2010, 11:45:19 Ch rakstīja:
Šorīt papētiju rūpīgāk - kaut kas man ar to kondišku tomēr nav kā vajag. auksto gaisu pūš tikai, kad tiek dota gāze. Tukšgaitā aukstā gaisa nav + reizēm sāk ar lielu troksni vibrēt tā kondiškas maģistrāle. Laikam jāvizinās uz servisu..
Un janexz - reku es jau mazliet augstāk ieliku linku! http://www.mpower.lv/forum_posts.asp?TID=386
nevaru iereģistrēties, kaut kas gļuko |
Offline | |
|
Bude | 28. Jul 2010, 12:07 |
#1863
|
|
Kopš: 18. Feb 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 3170
Braucu ar:
|
28 Jul 2010, 11:45:19 Ch rakstīja:
Šorīt papētiju rūpīgāk - kaut kas man ar to kondišku tomēr nav kā vajag. auksto gaisu pūš tikai, kad tiek dota gāze. Tukšgaitā aukstā gaisa nav + reizēm sāk ar lielu troksni vibrēt tā kondiškas maģistrāle. Laikam jāvizinās uz servisu..
..man liekas tev kondiša spolē tā ka mauc vien uz servisu lai vismaz paskatās, jo servisā diezgan ātri vajadzētu saprast, kas par vainu [ Šo ziņu laboja Bude, 28 Jul 2010, 12:08:53 ] |
Offline | |
|
Ch | 28. Jul 2010, 12:18 |
#1864
|
|
Kopš: 08. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4340
Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d
|
28 Jul 2010, 12:07:47 Bude rakstīja:
28 Jul 2010, 11:45:19 Ch rakstīja:
Šorīt papētiju rūpīgāk - kaut kas man ar to kondišku tomēr nav kā vajag. auksto gaisu pūš tikai, kad tiek dota gāze. Tukšgaitā aukstā gaisa nav + reizēm sāk ar lielu troksni vibrēt tā kondiškas maģistrāle. Laikam jāvizinās uz servisu..
..man liekas tev kondiša spolē tā ka mauc vien uz servisu lai vismaz paskatās, jo servisā diezgan ātri vajadzētu saprast, kas par vainu
Gan jau ka sūknim tas magnētiskais sajūgs izbeidzies. Es tikai nesaprotu kāpēc ir tik ellīga vibrācija tajā maģistrālē! Par to man bišķi mīziens bet nu jā, maukšu uz servi. |
Offline | |
|
ROLEXX | 28. Jul 2010, 12:21 |
#1865
|
|
Kopš: 10. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 11581
Braucu ar: Cayenne S, B6 cabrio; Suzuki SV1000s
| kāds nevar ieteikt, kur varētu pārmetināt pakaļējās arkas, pats materiāls it kā būtu?
----------------- Juridiskie pakalpojumi
|
Offline | |
|
ROLEXX | 28. Jul 2010, 14:30 |
#1866
|
|
Kopš: 10. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 11581
Braucu ar: Cayenne S, B6 cabrio; Suzuki SV1000s
| Neko īpaši nesaprotu no bloķiem. 328 laikam stockā nāca reduktors ar attiecību 2,7 (kaut kas tur) - ja tagad iespēja nopirkt reduktru ar attiecību 3,15 - vai būs kādas izmaiņas bloķēšanas jomā?
----------------- Juridiskie pakalpojumi
|
Offline | |
|
Ch | 28. Jul 2010, 14:34 |
#1867
|
|
Kopš: 08. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4340
Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d
|
28 Jul 2010, 14:30:47 ROLEXX rakstīja:
Neko īpaši nesaprotu no bloķiem. 328 laikam stockā nāca reduktors ar attiecību 2,7 (kaut kas tur) - ja tagad iespēja nopirkt reduktru ar attiecību 3,15 - vai būs kādas izmaiņas bloķēšanas jomā?
328 stock ir 2,93.
3,15 ir īsāks. Tb pie vienāda ātruma būs lielāki rpm.
Ja abi ir bloķi, tad izmaiņu nekādu nebūs. Ja Tev ir standarta reduktors, kuram bloķis nenāk, un Tu uzliec 3,15 ar bloķi, būūs fun! |
Offline | |
|
Archuks | 28. Jul 2010, 14:37 |
#1868
|
|
Kopš: 31. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 7947
Braucu ar: EVO
| Eu, nemāciet cilvēkiem muļķības Ja budžets atļauj, tad ir jāņem 323 vai 328, jo 325 ēd par 2 litriem vairāk, ir vecāks, parasti vairāk nojāts u.tml. Tai skaitā arī pirmo gadu E36 vairāk rūsē |
Offline | |
|
|
janexz | 28. Jul 2010, 14:39 |
#1869
|
|
Kopš: 09. Dec 2006
No: Daugavpils
Ziņojumi: 8058
Braucu ar: Euro 4
|
28 Jul 2010, 14:37:00 Archuks rakstīja:
Eu, nemāciet cilvēkiem muļķības Ja budžets atļauj, tad ir jāņem 323 vai 328, jo 325 ēd par 2 litriem vairāk, ir vecāks, parasti vairāk nojāts u.tml. Tai skaitā arī pirmo gadu E36 vairāk rūsē
+1 |
Offline | |
|
mareksb | 28. Jul 2010, 14:42 |
#1870
|
|
Kopš: 10. May 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 15296
Braucu ar: ar itaļu mini ferari
|
28 Jul 2010, 14:39:59 janexz rakstīja:
28 Jul 2010, 14:37:00 Archuks rakstīja:
Eu, nemāciet cilvēkiem muļķības Ja budžets atļauj, tad ir jāņem 323 vai 328, jo 325 ēd par 2 litriem vairāk, ir vecāks, parasti vairāk nojāts u.tml. Tai skaitā arī pirmo gadu E36 vairāk rūsē
+1
jus abi kaplejat laikam ar 2 litru e36 |
Offline | |
|
Archuks | 28. Jul 2010, 14:42 |
#1871
|
|
Kopš: 31. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 7947
Braucu ar: EVO
| Un iet 323 identiski ar 325, tā kā tā |
Offline | |
|
janexz | 28. Jul 2010, 14:42 |
#1872
|
|
Kopš: 09. Dec 2006
No: Daugavpils
Ziņojumi: 8058
Braucu ar: Euro 4
|
28 Jul 2010, 14:34:32 Ch rakstīja:
28 Jul 2010, 14:30:47 ROLEXX rakstīja:
Neko īpaši nesaprotu no bloķiem. 328 laikam stockā nāca reduktors ar attiecību 2,7 (kaut kas tur) - ja tagad iespēja nopirkt reduktru ar attiecību 3,15 - vai būs kādas izmaiņas bloķēšanas jomā?
328 stock ir 2,93.
3,15 ir īsāks. Tb pie vienāda ātruma būs lielāki rpm.
Ja abi ir bloķi, tad izmaiņu nekādu nebūs. Ja Tev ir standarta reduktors, kuram bloķis nenāk, un Tu uzliec 3,15 ar bloķi, būūs fun!
kāda tad ir 323i stock attiecība?
|
Offline | |
|
Archuks | 28. Jul 2010, 14:43 |
#1873
|
|
Kopš: 31. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 7947
Braucu ar: EVO
|
28 Jul 2010, 14:42:29 mareksb rakstīja:
28 Jul 2010, 14:39:59 janexz rakstīja:
28 Jul 2010, 14:37:00 Archuks rakstīja:
Eu, nemāciet cilvēkiem muļķības Ja budžets atļauj, tad ir jāņem 323 vai 328, jo 325 ēd par 2 litriem vairāk, ir vecāks, parasti vairāk nojāts u.tml. Tai skaitā arī pirmo gadu E36 vairāk rūsē
+1
jus abi kaplejat laikam ar 2 litru e36
Es agrāk kaplēju ar 323 un tūlīt atkal ar tādu kaplēšu, tā kā |
Offline | |
|
janexz | 28. Jul 2010, 14:44 |
#1874
|
|
Kopš: 09. Dec 2006
No: Daugavpils
Ziņojumi: 8058
Braucu ar: Euro 4
|
28 Jul 2010, 14:42:29 mareksb rakstīja:
jus abi kaplejat laikam ar 2 litru e36
mēs kaplējam stipri labāk nekā tavs m-diesel |
Offline | |
|
FALCKA2 | 28. Jul 2010, 14:47 |
#1875
|
|
Kopš: 11. Jun 2005
Ziņojumi: 215
Braucu ar: R17
| kur atrast kondicioniera sistemas elektrisko shemu? |
Offline | |
|
mareksb | 28. Jul 2010, 14:48 |
#1876
|
|
Kopš: 10. May 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 15296
Braucu ar: ar itaļu mini ferari
|
28 Jul 2010, 14:42:40 Archuks rakstīja:
Un iet 323 identiski ar 325, tā kā tā
tas nekas ka vinam gandriz 30 pniju starpiba bet iet vienadi
tev bija trapijies nopists 2.5 jo iet vinsh labak par to deforseto un degvielu tere gandriz vai identiski nu 2.8 iet vel labak bet tikai del griezes momenta kas ir krietni lielaks neka 2.5 un nevajaga stastit mulkibas ka 2.5 iet sliktak par 2.3 |
Offline | |
|
|
janexz | 28. Jul 2010, 14:50 |
#1877
|
|
Kopš: 09. Dec 2006
No: Daugavpils
Ziņojumi: 8058
Braucu ar: Euro 4
| šī tēma 323 vs 325 jau 150 reizes cilāta. un iet viņi +/- vienādi. punkts |
Offline | |
|
mareksb | 28. Jul 2010, 14:50 |
#1878
|
|
Kopš: 10. May 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 15296
Braucu ar: ar itaļu mini ferari
|
28 Jul 2010, 14:44:06 janexz rakstīja:
28 Jul 2010, 14:42:29 mareksb rakstīja:
jus abi kaplejat laikam ar 2 litru e36
mēs kaplējam stipri labāk nekā tavs m-diesel
manam m /dizelim ir 2 lielaka grieze un pec INC vel ari par 10 ponijiem vairak neka tava daitona bet man tapat skauz ka tev ir daytona shura grib ari |
Offline | |
|
mareksb | 28. Jul 2010, 14:51 |
#1879
|
|
Kopš: 10. May 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 15296
Braucu ar: ar itaļu mini ferari
|
28 Jul 2010, 14:50:10 janexz rakstīja:
šī tēma 323 vs 325 jau 150 reizes cilāta. un iet viņi +/- vienādi. punkts
ta doma tikai tie kas brauc ar 323 |
Offline | |
|
janexz | 28. Jul 2010, 14:53 |
#1880
|
|
Kopš: 09. Dec 2006
No: Daugavpils
Ziņojumi: 8058
Braucu ar: Euro 4
|
28 Jul 2010, 14:50:47 mareksb rakstīja:
28 Jul 2010, 14:44:06 janexz rakstīja:
28 Jul 2010, 14:42:29 mareksb rakstīja:
jus abi kaplejat laikam ar 2 litru e36
mēs kaplējam stipri labāk nekā tavs m-diesel
manam m /dizelim ir 2 lielaka grieze un pec INC vel ari par 10 ponijiem vairak neka tava daitona bet man tapat skauz ka tev ir daytona shura grib ari
tavs m/dīzels smird un dūmo un grieze tev nepalīdzēs ā un jā, tev ir par 30 zirgiem mazāk |
Offline | |
|