Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 190 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E36 (1991-1999)

Tēma: Viss par E36 II

AutorsZiņojums
Ch
28. Jul 2010, 11:45 #1861

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4338

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d

Šorīt papētiju rūpīgāk - kaut kas man ar to kondišku tomēr nav kā vajag. auksto gaisu pūš tikai, kad tiek dota gāze. Tukšgaitā aukstā gaisa nav + reizēm sāk ar lielu troksni vibrēt tā kondiškas maģistrāle. Laikam jāvizinās uz servisu..


Un janexz - reku es jau mazliet augstāk ieliku linku! http://www.mpower.lv/forum_posts.asp?TID=386
Offline
janexz
28. Jul 2010, 11:47 #1862

Kopš: 09. Dec 2006

No: Daugavpils

Ziņojumi: 8057

Braucu ar: Euro 4


28 Jul 2010, 11:45:19 Ch rakstīja:
Šorīt papētiju rūpīgāk - kaut kas man ar to kondišku tomēr nav kā vajag. auksto gaisu pūš tikai, kad tiek dota gāze. Tukšgaitā aukstā gaisa nav + reizēm sāk ar lielu troksni vibrēt tā kondiškas maģistrāle. Laikam jāvizinās uz servisu..


Un janexz - reku es jau mazliet augstāk ieliku linku! http://www.mpower.lv/forum_posts.asp?TID=386

nevaru iereģistrēties, kaut kas gļuko
Offline
Bude
28. Jul 2010, 12:07 #1863

Kopš: 18. Feb 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3170

Braucu ar:


28 Jul 2010, 11:45:19 Ch rakstīja:
Šorīt papētiju rūpīgāk - kaut kas man ar to kondišku tomēr nav kā vajag. auksto gaisu pūš tikai, kad tiek dota gāze. Tukšgaitā aukstā gaisa nav + reizēm sāk ar lielu troksni vibrēt tā kondiškas maģistrāle. Laikam jāvizinās uz servisu..
..man liekas tev kondiša spolē tā ka mauc vien uz servisu lai vismaz paskatās, jo servisā diezgan ātri vajadzētu saprast, kas par vainu

[ Šo ziņu laboja Bude, 28 Jul 2010, 12:08:53 ]

Offline
Ch
28. Jul 2010, 12:18 #1864

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4338

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d


28 Jul 2010, 12:07:47 Bude rakstīja:

28 Jul 2010, 11:45:19 Ch rakstīja:
Šorīt papētiju rūpīgāk - kaut kas man ar to kondišku tomēr nav kā vajag. auksto gaisu pūš tikai, kad tiek dota gāze. Tukšgaitā aukstā gaisa nav + reizēm sāk ar lielu troksni vibrēt tā kondiškas maģistrāle. Laikam jāvizinās uz servisu..
..man liekas tev kondiša spolē tā ka mauc vien uz servisu lai vismaz paskatās, jo servisā diezgan ātri vajadzētu saprast, kas par vainu


Gan jau ka sūknim tas magnētiskais sajūgs izbeidzies. Es tikai nesaprotu kāpēc ir tik ellīga vibrācija tajā maģistrālē! Par to man bišķi mīziens bet nu jā, maukšu uz servi.
Offline
ROLEXX
28. Jul 2010, 12:21 #1865

Kopš: 10. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 11581

Braucu ar: Cayenne S, B6 cabrio; Suzuki SV1000s

kāds nevar ieteikt, kur varētu pārmetināt pakaļējās arkas, pats materiāls it kā būtu?

-----------------
Juridiskie pakalpojumi
Offline
ROLEXX
28. Jul 2010, 14:30 #1866

Kopš: 10. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 11581

Braucu ar: Cayenne S, B6 cabrio; Suzuki SV1000s

Neko īpaši nesaprotu no bloķiem. 328 laikam stockā nāca reduktors ar attiecību 2,7 (kaut kas tur) - ja tagad iespēja nopirkt reduktru ar attiecību 3,15 - vai būs kādas izmaiņas bloķēšanas jomā?

-----------------
Juridiskie pakalpojumi
Offline
Ch
28. Jul 2010, 14:34 #1867

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4338

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d


28 Jul 2010, 14:30:47 ROLEXX rakstīja:
Neko īpaši nesaprotu no bloķiem. 328 laikam stockā nāca reduktors ar attiecību 2,7 (kaut kas tur) - ja tagad iespēja nopirkt reduktru ar attiecību 3,15 - vai būs kādas izmaiņas bloķēšanas jomā?


328 stock ir 2,93.
3,15 ir īsāks. Tb pie vienāda ātruma būs lielāki rpm.

Ja abi ir bloķi, tad izmaiņu nekādu nebūs. Ja Tev ir standarta reduktors, kuram bloķis nenāk, un Tu uzliec 3,15 ar bloķi, būūs fun!
Offline
Archuks
28. Jul 2010, 14:37 #1868

Kopš: 31. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 7947

Braucu ar: EVO

Eu, nemāciet cilvēkiem muļķības Ja budžets atļauj, tad ir jāņem 323 vai 328, jo 325 ēd par 2 litriem vairāk, ir vecāks, parasti vairāk nojāts u.tml. Tai skaitā arī pirmo gadu E36 vairāk rūsē
Offline
janexz
28. Jul 2010, 14:39 #1869

Kopš: 09. Dec 2006

No: Daugavpils

Ziņojumi: 8057

Braucu ar: Euro 4


28 Jul 2010, 14:37:00 Archuks rakstīja:
Eu, nemāciet cilvēkiem muļķības Ja budžets atļauj, tad ir jāņem 323 vai 328, jo 325 ēd par 2 litriem vairāk, ir vecāks, parasti vairāk nojāts u.tml. Tai skaitā arī pirmo gadu E36 vairāk rūsē

+1
Offline
mareksb
28. Jul 2010, 14:42 #1870

Kopš: 10. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 15296

Braucu ar: ar itaļu mini ferari


28 Jul 2010, 14:39:59 janexz rakstīja:

28 Jul 2010, 14:37:00 Archuks rakstīja:
Eu, nemāciet cilvēkiem muļķības Ja budžets atļauj, tad ir jāņem 323 vai 328, jo 325 ēd par 2 litriem vairāk, ir vecāks, parasti vairāk nojāts u.tml. Tai skaitā arī pirmo gadu E36 vairāk rūsē

+1
jus abi kaplejat laikam ar 2 litru e36
Offline
Archuks
28. Jul 2010, 14:42 #1871

Kopš: 31. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 7947

Braucu ar: EVO

Un iet 323 identiski ar 325, tā kā tā
Offline
janexz
28. Jul 2010, 14:42 #1872

Kopš: 09. Dec 2006

No: Daugavpils

Ziņojumi: 8057

Braucu ar: Euro 4


28 Jul 2010, 14:34:32 Ch rakstīja:

28 Jul 2010, 14:30:47 ROLEXX rakstīja:
Neko īpaši nesaprotu no bloķiem. 328 laikam stockā nāca reduktors ar attiecību 2,7 (kaut kas tur) - ja tagad iespēja nopirkt reduktru ar attiecību 3,15 - vai būs kādas izmaiņas bloķēšanas jomā?


328 stock ir 2,93.
3,15 ir īsāks. Tb pie vienāda ātruma būs lielāki rpm.

Ja abi ir bloķi, tad izmaiņu nekādu nebūs. Ja Tev ir standarta reduktors, kuram bloķis nenāk, un Tu uzliec 3,15 ar bloķi, būūs fun!

kāda tad ir 323i stock attiecība?
Offline
Archuks
28. Jul 2010, 14:43 #1873

Kopš: 31. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 7947

Braucu ar: EVO


28 Jul 2010, 14:42:29 mareksb rakstīja:

28 Jul 2010, 14:39:59 janexz rakstīja:

28 Jul 2010, 14:37:00 Archuks rakstīja:
Eu, nemāciet cilvēkiem muļķības Ja budžets atļauj, tad ir jāņem 323 vai 328, jo 325 ēd par 2 litriem vairāk, ir vecāks, parasti vairāk nojāts u.tml. Tai skaitā arī pirmo gadu E36 vairāk rūsē

+1
jus abi kaplejat laikam ar 2 litru e36

Es agrāk kaplēju ar 323 un tūlīt atkal ar tādu kaplēšu, tā kā
Offline
janexz
28. Jul 2010, 14:44 #1874

Kopš: 09. Dec 2006

No: Daugavpils

Ziņojumi: 8057

Braucu ar: Euro 4


28 Jul 2010, 14:42:29 mareksb rakstīja:
jus abi kaplejat laikam ar 2 litru e36

mēs kaplējam stipri labāk nekā tavs m-diesel
Offline
FALCKA2
28. Jul 2010, 14:47 #1875

Kopš: 11. Jun 2005

Ziņojumi: 215

Braucu ar: R17

kur atrast kondicioniera sistemas elektrisko shemu?
Offline
mareksb
28. Jul 2010, 14:48 #1876

Kopš: 10. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 15296

Braucu ar: ar itaļu mini ferari


28 Jul 2010, 14:42:40 Archuks rakstīja:
Un iet 323 identiski ar 325, tā kā tā
tas nekas ka vinam gandriz 30 pniju starpiba bet iet vienadi
tev bija trapijies nopists 2.5 jo iet vinsh labak par to deforseto un degvielu tere gandriz vai identiski nu 2.8 iet vel labak bet tikai del griezes momenta kas ir krietni lielaks neka 2.5 un nevajaga stastit mulkibas ka 2.5 iet sliktak par 2.3
Offline
janexz
28. Jul 2010, 14:50 #1877

Kopš: 09. Dec 2006

No: Daugavpils

Ziņojumi: 8057

Braucu ar: Euro 4

šī tēma 323 vs 325 jau 150 reizes cilāta. un iet viņi +/- vienādi. punkts
Offline
mareksb
28. Jul 2010, 14:50 #1878

Kopš: 10. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 15296

Braucu ar: ar itaļu mini ferari


28 Jul 2010, 14:44:06 janexz rakstīja:

28 Jul 2010, 14:42:29 mareksb rakstīja:
jus abi kaplejat laikam ar 2 litru e36

mēs kaplējam stipri labāk nekā tavs m-diesel
manam m /dizelim ir 2 lielaka grieze un pec INC vel ari par 10 ponijiem vairak neka tava daitona bet man tapat skauz ka tev ir daytona shura grib ari
Offline
mareksb
28. Jul 2010, 14:51 #1879

Kopš: 10. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 15296

Braucu ar: ar itaļu mini ferari


28 Jul 2010, 14:50:10 janexz rakstīja:
šī tēma 323 vs 325 jau 150 reizes cilāta. un iet viņi +/- vienādi. punkts
ta doma tikai tie kas brauc ar 323
Offline
janexz
28. Jul 2010, 14:53 #1880

Kopš: 09. Dec 2006

No: Daugavpils

Ziņojumi: 8057

Braucu ar: Euro 4


28 Jul 2010, 14:50:47 mareksb rakstīja:

28 Jul 2010, 14:44:06 janexz rakstīja:

28 Jul 2010, 14:42:29 mareksb rakstīja:
jus abi kaplejat laikam ar 2 litru e36

mēs kaplējam stipri labāk nekā tavs m-diesel
manam m /dizelim ir 2 lielaka grieze un pec INC vel ari par 10 ponijiem vairak neka tava daitona bet man tapat skauz ka tev ir daytona shura grib ari

tavs m/dīzels smird un dūmo un grieze tev nepalīdzēs ā un jā, tev ir par 30 zirgiem mazāk
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo