Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 216 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
otomars
09. Mar 2012, 18:15 #1861

Kopš: 16. Sep 2005

Ziņojumi: 3704

Braucu ar: mn83 pa garaazhu


09 Mar 2012, 17:46:10 e_36 rakstīja:
Cik varetu izmaksat kompensatoru maina BMW 320, bez vanosa, 1993g? Cik pa visam sim motoram vinu ir?

24 gab ls7 gab ,nu varbuut leetak kad peedejo reizi mainiiji ellju un cik labu ieleeji....
Offline
e_36
09. Mar 2012, 18:20 #1862

Kopš: 09. Jan 2012

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 20

Braucu ar: E36


09 Mar 2012, 18:15:27 otomars rakstīja:

09 Mar 2012, 17:46:10 e_36 rakstīja:
Cik varetu izmaksat kompensatoru maina BMW 320, bez vanosa, 1993g? Cik pa visam sim motoram vinu ir?

24 gab ls7 gab ,nu varbuut leetak kad peedejo reizi mainiiji ellju un cik labu ieleeji....


Ella mainita pagajsgad.
Offline
otomars
09. Mar 2012, 18:32 #1863

Kopš: 16. Sep 2005

Ziņojumi: 3704

Braucu ar: mn83 pa garaazhu

ellju maina ne peec gadiem bet peec nobraukuma
Offline
gintc
09. Mar 2012, 19:19 #1864

Kopš: 10. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2298

Braucu ar: X5 4.0d, e90 330i, E36 330i, F650GS Dakar, CF1000

Kādas ir platākās riepas uz r15? prieksh e36!

kautkāds 215/55 ?
Offline
HannibalLecter
09. Mar 2012, 19:26 #1865

Kopš: 13. Jan 2011

Ziņojumi: 2804

Braucu ar: E61


09 Mar 2012, 18:32:02 otomars rakstīja:
ellju maina ne peec gadiem bet peec nobraukuma

Gluži taisnība Tev nav, jo lielai daļai jaunu autiņu ir vai nu nobraukums xx xxx km vai gads!Ja pusgada laikā nobrauc paredzēto intervālu - maini.Ja gada laikā nobrauc pusi no paredzēto km intervāla, tāpat maini.
Offline
otomars
09. Mar 2012, 19:32 #1866

Kopš: 16. Sep 2005

Ziņojumi: 3704

Braucu ar: mn83 pa garaazhu


09 Mar 2012, 19:26:43 HannibalLecter rakstīja:

09 Mar 2012, 18:32:02 otomars rakstīja:
ellju maina ne peec gadiem bet peec nobraukuma

Gluži taisnība Tev nav, jo lielai daļai jaunu autiņu ir vai nu nobraukums xx xxx km vai gads!Ja pusgada laikā nobrauc paredzēto intervālu - maini.Ja gada laikā nobrauc pusi no paredzēto km intervāla, tāpat maini.

nu labi mocim arii katru sezonu mainu
vecam bembim ar piedegushu dzineeju aatri saak kompensaatori grabeet,principaa vinjus var iztiiriit
Offline
Araajz
09. Mar 2012, 20:02 #1867

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28295

Braucu ar: E39

Ir kāds "pulksteņmeistars" šeit, kurš var šādai atslēgai nomanīt aķi? Bet tā lai atslēga neizskatās kā izvazāta .auka

Offline
Zupa
09. Mar 2012, 23:09 #1868

Kopš: 09. Mar 2012

Ziņojumi: 19

Braucu ar:

Tauta, kā rīkoties?! Jauni coiloveri vai salabot to, kas šodien nojuka? Braucot balts mākonis sāka sekot. Motors sen jau bija silts. Vienā brīdī motors noraustījās (gandrīz noslāpa) un tad laikam arī dūmi no izpūtēja sāka velties ārā. Atverot motora vāku, tur viss vienā eļļā Labi, ka tas pie paša darba notika. Pēc pāris stundām iedarbināju, tie paši baltie dūmi. Un smaržo pēc ceptām pankūkām. Bet eļļa vairs nešļācās zem pārsega. Vakarā vēl viens mēģinājums. Šoreiz dūmi praktiski vairs nebija. Pielēju četrus litrus eļļas un īsais pārbrauciens uz māju. Motors strādāja ideāli un balts dūms ļoti, ļoti minimāls (bet tomēr bija).
Cik lieli mati? Saprotu, ka 5dienas vakars. Ceru, ka rīt kāds ar skaidru galvu varēs izskaidrot problēmu. Autiņš: e36 328. Bet tagad vecenēs
Offline
HE9600
10. Mar 2012, 00:05 #1869

Kopš: 06. Jan 2005

No: Līvāni

Ziņojumi: 2455

Braucu ar: Veciem BMW


09 Mar 2012, 23:09:47 Zupa rakstīja:
Tauta, kā rīkoties?! Jauni coiloveri vai salabot to, kas šodien nojuka? Braucot balts mākonis sāka sekot. Motors sen jau bija silts. Vienā brīdī motors noraustījās (gandrīz noslāpa) un tad laikam arī dūmi no izpūtēja sāka velties ārā. Atverot motora vāku, tur viss vienā eļļā Labi, ka tas pie paša darba notika. Pēc pāris stundām iedarbināju, tie paši baltie dūmi. Un smaržo pēc ceptām pankūkām. Bet eļļa vairs nešļācās zem pārsega. Vakarā vēl viens mēģinājums. Šoreiz dūmi praktiski vairs nebija. Pielēju četrus litrus eļļas un īsais pārbrauciens uz māju. Motors strādāja ideāli un balts dūms ļoti, ļoti minimāls (bet tomēr bija).
Cik lieli mati? Saprotu, ka 5dienas vakars. Ceru, ka rīt kāds ar skaidru galvu varēs izskaidrot problēmu. Autiņš: e36 328. Bet tagad vecenēs


Gatavojies jaukt dzineju (lasit, pavert macinu loti plasi), bus luzusi gredzeni.

[ Šo ziņu laboja HE9600, 10 Mar 2012, 00:06:55 ]

Offline
jurci-s
10. Mar 2012, 00:09 #1870

Kopš: 13. Mar 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3386

Braucu ar: 3-er...M-tech e30, e46

Lūdzu.. ?
Kāds var palidzēt M52 dzinējs iekš e30, kurš vads M52 dzinējam no ECU bija jāatvelk līdz panelim, vai citādāk lai ierobežotājs ietu līdz 6.5 K rpm tagat iet tikai līdz 5 k rpm :rolleyes: ? Idejas. ?
Offline
Zupa
10. Mar 2012, 10:27 #1871

Kopš: 09. Mar 2012

Ziņojumi: 19

Braucu ar:


10 Mar 2012, 00:05:37 HE9600 rakstīja:

09 Mar 2012, 23:09:47 Zupa rakstīja:
Tauta, kā rīkoties?! Jauni coiloveri vai salabot to, kas šodien nojuka? Braucot balts mākonis sāka sekot. Motors sen jau bija silts. Vienā brīdī motors noraustījās (gandrīz noslāpa) un tad laikam arī dūmi no izpūtēja sāka velties ārā. Atverot motora vāku, tur viss vienā eļļā Labi, ka tas pie paša darba notika. Pēc pāris stundām iedarbināju, tie paši baltie dūmi. Un smaržo pēc ceptām pankūkām. Bet eļļa vairs nešļācās zem pārsega. Vakarā vēl viens mēģinājums. Šoreiz dūmi praktiski vairs nebija. Pielēju četrus litrus eļļas un īsais pārbrauciens uz māju. Motors strādāja ideāli un balts dūms ļoti, ļoti minimāls (bet tomēr bija).
Cik lieli mati? Saprotu, ka 5dienas vakars. Ceru, ka rīt kāds ar skaidru galvu varēs izskaidrot problēmu. Autiņš: e36 328. Bet tagad vecenēs


Gatavojies jaukt dzineju (lasit, pavert macinu loti plasi), bus luzusi gredzeni.


Neesmu liels spec, bet kā ir. Ja gredzeni lūzuši, tad cik saprotu eļļa tiek ēsta, kas arī notika (baltie dūmi). Bet kā tad eļļa ir nonākusi ārpus motora, zem kapota?
Offline
nik-09
10. Mar 2012, 16:34 #1872

Kopš: 09. Jun 2009

Ziņojumi: 1036

Braucu ar: BMWe36, BMWe39, BMWe60, Iveco Daily

Izstāstiet kā lai atver bagāžnieku Aidi A4 b5 sedanam, poga nestrādā.
Kādi varianti?
Offline
eLkimY
10. Mar 2012, 16:43 #1873

Kopš: 28. Jan 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 62

Braucu ar: e36 kupeju

Sveiki. Varbūt kāds pateiks, kur vērsties pēc palīdzības elektrības jautājumos. Tas ir -centrālā atslēga - mūzikas vadi, signalizācija! Viss mašīnai ir, tikai nezinu kāda iemesla dēļ nestrādāā centrālā atslēga un signalizācija! Bet ar mūziku ir tā, ka aizmugurējās tumbiņas strādāā, bet prieksējās nēē!

Palasiju forumu, un daudzi ieteica lietotāju "Driver" Kurš vispār praktiski nav online un neatbild uz manām vēstulēm. Būšu pateicīgs, ja kāds palīdzēs ar kādu gudru padomu! Mašīnas marka e36 m52b20 kupātiņš!

[ Šo ziņu laboja eLkimY, 10 Mar 2012, 16:44:46 ]

Offline
robiss
10. Mar 2012, 17:19 #1874

Kopš: 17. Apr 2006

Ziņojumi: 482

Braucu ar: Top Zustand

Izņēmu sprauslas laukā m20b20 dzinējam.
Viņas izskatās šādi:

Jautājums. Vai ir jēga noskrūvēt iepl.kolektoru un iztīrīt viņu, skatoties pēc tā, kādā stāvoklī bija sprauslas
Offline
DrumB
10. Mar 2012, 18:37 #1875

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i

Ir kāds magnetolu pazinējs?
Nepieciešams sataisīt Blaupunkt Lausanne CD30, lai cd iet, savādāk tagad paņem cd, padomā padomā un pārslēdz atpakaļ uz radio. Gribētos zināt aptuvenās izmaksas vai arī labāk uzreiz ņemt ko citu vietā
Offline
PowerBMW
10. Mar 2012, 18:56 #1876

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5800

Braucu ar:


09 Mar 2012, 23:09:47 Zupa rakstīja:
Tauta, kā rīkoties?! Jauni coiloveri vai salabot to, kas šodien nojuka? Braucot balts mākonis sāka sekot. Motors sen jau bija silts. Vienā brīdī motors noraustījās (gandrīz noslāpa) un tad laikam arī dūmi no izpūtēja sāka velties ārā. Atverot motora vāku, tur viss vienā eļļā Labi, ka tas pie paša darba notika. Pēc pāris stundām iedarbināju, tie paši baltie dūmi. Un smaržo pēc ceptām pankūkām. Bet eļļa vairs nešļācās zem pārsega. Vakarā vēl viens mēģinājums. Šoreiz dūmi praktiski vairs nebija. Pielēju četrus litrus eļļas un īsais pārbrauciens uz māju. Motors strādāja ideāli un balts dūms ļoti, ļoti minimāls (bet tomēr bija).
Cik lieli mati? Saprotu, ka 5dienas vakars. Ceru, ka rīt kāds ar skaidru galvu varēs izskaidrot problēmu. Autiņš: e36 328. Bet tagad vecenēs

kartera ventilacija uzspraga -tik tagad vajadzetu splapt nost vai kanapi rukt tukšgaitā!
p.s. neviens jau nekad neklausas ka kartera ventilacijas filtrs ir jamaina M52 motoriem ik pēc 3-4 eļļas maiņam
jauns orģinals ap 50Ls + 18Ls truba lidz vārstu vakam
pp.s internetdiagnostika
Offline
Dzvile
10. Mar 2012, 19:01 #1877

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.


10 Mar 2012, 00:09:51 jurci-s rakstīja:
Lūdzu.. ?
Kāds var palidzēt M52 dzinējs iekš e30, kurš vads M52 dzinējam no ECU bija jāatvelk līdz panelim, vai citādāk lai ierobežotājs ietu līdz 6.5 K rpm tagat iet tikai līdz 5 k rpm :rolleyes: ? Idejas. ?

Varbūt šis Tev noder,nekas jau tur tik traks nav.
Vienīgi vadu krāsa a bit atšķiras ar gadiem.


-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline
castroll
10. Mar 2012, 19:23 #1878

Kopš: 27. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 490

Braucu ar: E-38 750IL ,citreiz ar pasterizētu govi ;)

Labvakar ,kur varētu iegādāties kko tādu un cenas http://www.youtube.com/watch?v=7A39kVmDkc4&feature=related


Stulbi jau teikt ka depo k-rauta utt nekā pat tam tuvu neatradu.
Offline
mg50
10. Mar 2012, 19:34 #1879

Kopš: 16. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 251

Braucu ar: F31

piedāvājiet bmw R18 disku vidiņus, vai arī padalieties ar informāciju, kur tos varētu iegādāties?

Lūdzu PM!
Offline
riba
10. Mar 2012, 20:30 #1880

Kopš: 27. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1666

Braucu ar:

e36 R15 metāla disks (rezerves ritenis) der pēc visiem skrūvju izmēriem u.t.t. uz e46 ja?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo