Online

Pašreiz BMWPower skatās 88 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 17

AutorsZiņojums
Kuklasklans
23. Dec 2009, 19:20 #1861

Kopš: 08. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 590

Braucu ar:


23 Dec 2009, 19:18:51 Rendir rakstīja:

23 Dec 2009, 19:16:47 Kuklasklans rakstīja:
steidzami vajag, kadu ONLINE vardnicu kur var tulkot pagarus tekstus!!!???

google translation
pareizi, PALDIES!!!
Offline
Piparss
23. Dec 2009, 19:28 #1862

Kopš: 29. Aug 2009

No: Baloži

Ziņojumi: 2295

Braucu ar: VOLVO D5


23 Dec 2009, 12:22:45 Piparss rakstīja:
cik apmeram maksa parsuut roku balstu e36 ?
un pie kada juzera to labak dariit ?
Offline
bmwaddict
23. Dec 2009, 19:30 #1863

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


23 Dec 2009, 19:18:51 Rendir rakstīja:

23 Dec 2009, 19:16:47 Kuklasklans rakstīja:
steidzami vajag, kadu ONLINE vardnicu kur var tulkot pagarus tekstus!!!???

google translation


pēc tam iepostē gan oriģinālu gan to kas tur sanāca caur google
varēs drusku nosmieties

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 23 Dec 2009, 19:30:49 ]

Offline
Xex
23. Dec 2009, 19:32 #1864

Kopš: 06. Sep 2005

No: Jelgava

Ziņojumi: 2830

Braucu ar:


23 Dec 2009, 19:28:40 Piparss rakstīja:

23 Dec 2009, 12:22:45 Piparss rakstīja:
cik apmeram maksa parsuut roku balstu e36 ?
un pie kada juzera to labak dariit ?


Šuvējs
Offline
Kuklasklans
23. Dec 2009, 19:32 #1865

Kopš: 08. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 590

Braucu ar:


23 Dec 2009, 19:18:51 Rendir rakstīja:

23 Dec 2009, 19:16:47 Kuklasklans rakstīja:
steidzami vajag, kadu ONLINE vardnicu kur var tulkot pagarus tekstus!!!???

google translation
pareizi, PALDIES!!!
Offline
Kuklasklans
23. Dec 2009, 19:33 #1866

Kopš: 08. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 590

Braucu ar:


23 Dec 2009, 19:30:35 bmwaddict rakstīja:

23 Dec 2009, 19:18:51 Rendir rakstīja:

23 Dec 2009, 19:16:47 Kuklasklans rakstīja:
steidzami vajag, kadu ONLINE vardnicu kur var tulkot pagarus tekstus!!!???

google translation


pēc tam iepostē gan oriģinālu gan to kas tur sanāca caur google
varēs drusku nosmieties
nav tik traki, tur tadas tehniskas lietas - nekas ipasi smiekligs, bet domu kopuma var uztvert, taa ka der ta google vardnica.
Offline
zap
23. Dec 2009, 19:33 #1867

Kopš: 30. Apr 2008

Ziņojumi: 1541

Braucu ar:


23 Dec 2009, 19:28:40 Piparss rakstīja:
cik apmeram maksa parsuut roku balstu e36 ?
un pie kada juzera to labak dariit ?


pie lietotāja "suvejs"
vismaz stūri pāršuva
Offline
Piparss
23. Dec 2009, 19:34 #1868

Kopš: 29. Aug 2009

No: Baloži

Ziņojumi: 2295

Braucu ar: VOLVO D5


23 Dec 2009, 19:33:58 zap rakstīja:

23 Dec 2009, 19:28:40 Piparss rakstīja:
cik apmeram maksa parsuut roku balstu e36 ?
un pie kada juzera to labak dariit ?


pie lietotāja "suvejs"
vismaz stūri pāršuva
jau uzsitu PM , bet vismaz aptuveno cenu gribeetu zinaat 20 ls ? vairaak/mazak ?
Offline
zap
23. Dec 2009, 19:38 #1869

Kopš: 30. Apr 2008

Ziņojumi: 1541

Braucu ar:


23 Dec 2009, 19:34:46 Piparss rakstīja:

23 Dec 2009, 19:33:58 zap rakstīja:

23 Dec 2009, 19:28:40 Piparss rakstīja:
cik apmeram maksa parsuut roku balstu e36 ?
un pie kada juzera to labak dariit ?


pie lietotāja "suvejs"
vismaz stūri pāršuva
jau uzsitu PM , bet vismaz aptuveno cenu gribeetu zinaat 20 ls ? vairaak/mazak ?


manliekas, ka jāpareizina šo summu ar divi, bet neesmu pārliecināts
Offline
RaL
23. Dec 2009, 19:41 #1870

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3518

Braucu ar: kruīzu


23 Dec 2009, 19:38:23 zap rakstīja:

23 Dec 2009, 19:34:46 Piparss rakstīja:

23 Dec 2009, 19:33:58 zap rakstīja:

23 Dec 2009, 19:28:40 Piparss rakstīja:
cik apmeram maksa parsuut roku balstu e36 ?
un pie kada juzera to labak dariit ?


pie lietotāja "suvejs"
vismaz stūri pāršuva
jau uzsitu PM , bet vismaz aptuveno cenu gribeetu zinaat 20 ls ? vairaak/mazak ?


manliekas, ka jāpareizina šo summu ar divi, bet neesmu pārliecināts


man pa 13 Ls pāršuva. nomainīja gan tikai to pašu lielāko gabalu, jo pārējie bija ok. laikam gan izmantoja mākslīgo ādu, bet tur atšķirību nejutu...

edit: ne Rīgā

edit2: ā, nē sajaucu ādas es nepāršuvu, pāršuvu otrai mašīnai - auduma. bet tāpat materiāls tik ļoti daudz nemaksā...

[ Šo ziņu laboja raivis88, 23 Dec 2009, 19:46:14 ]

Offline
bembis316
23. Dec 2009, 19:46 #1871

Kopš: 15. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 192

Braucu ar: 320D (E46) Touring

Lieta tāda, apstākļi sekojoši:

Manam 318 TDS bija izstiepusies ķēde un pārleca par 1 zobu (tā vismaz teica diagnostikā), remonts dārgs, taisīju pats. Visu saskrūvēju (ar galvas noņemšanu, slīpēšanu), metkas arī pareizi saliku (vismaz tā liekas, jo savādāk vnk nevarēja salikt peč grāmatas), šķiļu klāt, bet neiet - simptomi tādi paši kā pirms tam - pielec uz kādu 7. reizi un arī slāpst nost, ja atlaiž gāzi, ārā nāk baigais dūmu mutulis! WTF??? Aizdedze kkā jāregulē, vai arī kkas vēl cits, moš kāda raksturīga TDS vaina???

Un vēl - turbīnas eļļošanas truba dzen ārā eļļu (pienākošais savienojums pie turbīnas), skrūvi pārbaudīju, 2 reizes pārskrūvēju, uzliku vēl vienu šeibīti, bet tāpat spēcīgi tek... Pls help!!!

Auto E36 318TDS (M41D17 motors).. ZB jau ar viņu ņemties!
Offline
varonis
23. Dec 2009, 20:23 #1872

Kopš: 05. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1276

Braucu ar: Volvo s90


23 Dec 2009, 17:37:26 chawijs rakstīja:

23 Dec 2009, 17:34:22 varonis rakstīja:
pa ziemu var vilkt auto ar parasto virvi
manuprat nee .. ja motors nestrada bremze tak tikpatkaa nav!!!
ja sliid tad dupsii ir.. bet sodien pa celjiem nevienu vien redzeeju ar cirvi galvaaa!
LIKUMS AIZLIEDZ JA IR ATKALA! TAD AR CIETO TIK DRIKST..

gāja diezgan jautri, aķītis bija sauss, takā 0 elektronikas... + pakaļā vasaras riepas kurām kordi nāk ārā
vienu brīdi pat nepamanīju ka esam pārkārtojušies uz citu joslu.
Paspēju uztaisīt bildi:
Offline
PowerBMW
23. Dec 2009, 20:29 #1873

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5799

Braucu ar:


23 Dec 2009, 19:46:31 bembis316 rakstīja:
Lieta tāda, apstākļi sekojoši:

Manam 318 TDS bija izstiepusies ķēde un pārleca par 1 zobu (tā vismaz teica diagnostikā), remonts dārgs, taisīju pats. Visu saskrūvēju (ar galvas noņemšanu, slīpēšanu), metkas arī pareizi saliku (vismaz tā liekas, jo savādāk vnk nevarēja salikt peč grāmatas), šķiļu klāt, bet neiet - simptomi tādi paši kā pirms tam - pielec uz kādu 7. reizi un arī slāpst nost, ja atlaiž gāzi, ārā nāk baigais dūmu mutulis! WTF??? Aizdedze kkā jāregulē, vai arī kkas vēl cits, moš kāda raksturīga TDS vaina???

Un vēl - turbīnas eļļošanas truba dzen ārā eļļu (pienākošais savienojums pie turbīnas), skrūvi pārbaudīju, 2 reizes pārskrūvēju, uzliku vēl vienu šeibīti, bet tāpat spēcīgi tek... Pls help!!!

Auto E36 318TDS (M41D17 motors).. ZB jau ar viņu ņemties!

tev ļurba nav noķilejusi specigi balti dumi nāk kad izputejā iet eļļa parasti no turbinas eļošanas
Offline
boocis83
23. Dec 2009, 20:36 #1874

Kopš: 07. Jan 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 796

Braucu ar: rAUDI 1.8TQ

Tātad, problēma ar E34 518i(drauga braucamais)nevar piedarbināt-ieprieksh esot bijis, ka pielaist vareejis tikai uzslepeejot, bet shodien esot noniicis braucot un pielaist nevarot nekaa-dzirkstele esot un sveces arii slapjas....VTF?

[ Šo ziņu laboja boocis83, 23 Dec 2009, 20:42:05 ]

Offline
bembis316
23. Dec 2009, 20:42 #1875

Kopš: 15. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 192

Braucu ar: 320D (E46) Touring


23 Dec 2009, 20:29:44 PowerBMW rakstīja:

23 Dec 2009, 19:46:31 bembis316 rakstīja:
Lieta tāda, apstākļi sekojoši:


tev ļurba nav noķilejusi specigi balti dumi nāk kad izputejā iet eļļa parasti no turbinas eļošanas


Nu nez vai - nāk tā kā nesadegusi degviela, eļļa vnk tek gar to skrūvi! Un klakšķis tā kā no sprauslām, kad īsti nestrādā! Nav drīzāk kas ar sūkni saistīts?! Sūknim tak metku nevar uzlikt savādāk, tas zobrats tak tikai vienā pozīcijā iet virsū?! Un kā var pārbaudīt vai turbīna ir noķīlējusi?!
Offline
akmentinsh
23. Dec 2009, 20:46 #1876

Kopš: 27. Aug 2005

No: Jelgava

Ziņojumi: 224

Braucu ar: 01' 320d. golf 3


23 Dec 2009, 19:46:31 bembis316 rakstīja:
Lieta tāda, apstākļi sekojoši:

Manam 318 TDS bija izstiepusies ķēde un pārleca par 1 zobu (tā vismaz teica diagnostikā), remonts dārgs, taisīju pats. Visu saskrūvēju (ar galvas noņemšanu, slīpēšanu), metkas arī pareizi saliku (vismaz tā liekas, jo savādāk vnk nevarēja salikt peč grāmatas), šķiļu klāt, bet neiet - simptomi tādi paši kā pirms tam - pielec uz kādu 7. reizi un arī slāpst nost, ja atlaiž gāzi, ārā nāk baigais dūmu mutulis! WTF??? Aizdedze kkā jāregulē, vai arī kkas vēl cits, moš kāda raksturīga TDS vaina???

Un vēl - turbīnas eļļošanas truba dzen ārā eļļu (pienākošais savienojums pie turbīnas), skrūvi pārbaudīju, 2 reizes pārskrūvēju, uzliku vēl vienu šeibīti, bet tāpat spēcīgi tek... Pls help!!!

Auto E36 318TDS (M41D17 motors).. ZB jau ar viņu ņemties!
a sūkni regulēji?kā liki sadales fāzes.
turbīnas eļošanas trubai vajag uzlikt jaunas šaibas kuras jāmaina katru reizi.un nevajag krāmēt veselu čupu
Offline
bembis316
23. Dec 2009, 20:54 #1877

Kopš: 15. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 192

Braucu ar: 320D (E46) Touring


23 Dec 2009, 20:46:02 akmentinsh rakstīja:

23 Dec 2009, 19:46:31 bembis316 rakstīja:
Lieta tāda, apstākļi sekojoši:

a sūkni regulēji?kā liki sadales fāzes.
turbīnas eļošanas trubai vajag uzlikt jaunas šaibas kuras jāmaina katru reizi.un nevajag krāmēt veselu čupu


Par šaibām skaidrs, paldies!

A to sūkni kā regulē?! Pēc grāmatas bija rakstīts, ka jāuzliek ķēdes pēc atzīmēm (atzīmes uz ķēdes pie attiecīgajām atzīmēm uz zobratiem - uz kloķenes zobrata viena un uz sūkņa lielā zobrata otra - attiecīgi pret 6 vai pret 4, manā gadījumā 4), par sūkņa regulēšanu neko neatradu...
Offline
akmentinsh
23. Dec 2009, 21:05 #1878

Kopš: 27. Aug 2005

No: Jelgava

Ziņojumi: 224

Braucu ar: 01' 320d. golf 3


23 Dec 2009, 20:54:17 bembis316 rakstīja:

23 Dec 2009, 20:46:02 akmentinsh rakstīja:

23 Dec 2009, 19:46:31 bembis316 rakstīja:
Lieta tāda, apstākļi sekojoši:

a sūkni regulēji?kā liki sadales fāzes.
turbīnas eļošanas trubai vajag uzlikt jaunas šaibas kuras jāmaina katru reizi.un nevajag krāmēt veselu čupu


Par šaibām skaidrs, paldies!

A to sūkni kā regulē?! Pēc grāmatas bija rakstīts, ka jāuzliek ķēdes pēc atzīmēm (atzīmes uz ķēdes pie attiecīgajām atzīmēm uz zobratiem - uz kloķenes zobrata viena un uz sūkņa lielā zobrata otra - attiecīgi pret 6 vai pret 4, manā gadījumā 4), par sūkņa regulēšanu neko neatradu...
ir tā,uzgrīež OT(augš mainas punkts)ieliek pinu(nobloķē spararatu)sūknim metka,sadalenei 1 cilindra kulaki skatās uz augšu paralēli gavai(uzliekot taisnu plāksni abās pusēs vienāds attālums)
Offline
akmentinsh
23. Dec 2009, 21:07 #1879

Kopš: 27. Aug 2005

No: Jelgava

Ziņojumi: 224

Braucu ar: 01' 320d. golf 3

jā motora ķēde ir pastiepusies to obligāti ir jāmaina (skopais maksā 2*)
Offline
bembis316
23. Dec 2009, 21:14 #1880

Kopš: 15. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 192

Braucu ar: 320D (E46) Touring


23 Dec 2009, 21:07:32 akmentinsh rakstīja:
jā motora ķēde ir pastiepusies to obligāti ir jāmaina (skopais maksā 2*)


Ķēdes abas, kā arī spriegotāju nomainīju! Metkas arī tā liku, kā rakstīji.. vienīgi tagad jautājums - pirmais cilindrs ir kurš - tas, kas tuvāk priekšai vai kārbai?! Es liku tā, ka pirmā cilindra (no priekšas skaitot) kulaki ir uz leju (vārsti ciet)... moš otrādi sadaleni būtu uzlicis?! Tad tašu vispār motors nebūtu pielecis?! No tām krievu grāmatām īsti arī nesapratu un neatceros, kā liku vecajam Bembim (E 30 M40B16)!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo