Online

Pašreiz BMWPower skatās 193 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
PASSATizhi
02. Mar 2012, 22:55 #1861

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

aaa, un vel. kādam darbojas originālais tālrunis? iebāzu karti, pin paņēma, mēklē tīklu, neatrod...
Offline
Araajz
02. Mar 2012, 22:59 #1862

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28295

Braucu ar: E39


02 Mar 2012, 22:55:26 PASSATizhi rakstīja:
aaa, un vel. kādam darbojas originālais tālrunis? iebāzu karti, pin paņēma, mēklē tīklu, neatrod...

man darbojās, sim karti liku tur kur elkoņbalsts.
Nav antena izsprukusi pie aizmugurējā stikla?
Offline
PASSATizhi
02. Mar 2012, 23:07 #1863

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

palūrēs to antenu
Offline
vergaser
02. Mar 2012, 23:09 #1864

Kopš: 29. Feb 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 32

Braucu ar: krutu radardetektoru


02 Mar 2012, 22:55:26 PASSATizhi rakstīja:
aaa, un vel. kādam darbojas originālais tālrunis? iebāzu karti, pin paņēma, mēklē tīklu, neatrod...

neiet ar jauna tipa sim kartem un nestrada ar bites operatoru. pirmaja gadijuma nesakrit sim voltaza, otraja talrunja darbibas frekvences.
Offline
Srakans
02. Mar 2012, 23:10 #1865

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:

Vasals, jaunais lietotāj
Offline
PASSATizhi
02. Mar 2012, 23:26 #1866

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


02 Mar 2012, 23:09:18 vergaser rakstīja:

02 Mar 2012, 22:55:26 PASSATizhi rakstīja:
aaa, un vel. kādam darbojas originālais tālrunis? iebāzu karti, pin paņēma, mēklē tīklu, neatrod...

neiet ar jauna tipa sim kartem un nestrada ar bites operatoru. pirmaja gadijuma nesakrit sim voltaza, otraja talrunja darbibas frekvences.

tā ir ticama informacija? jo man ir abu nelabvēlīgo faktoru kombinācija
Offline
Araajz
02. Mar 2012, 23:28 #1867

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28295

Braucu ar: E39


02 Mar 2012, 23:26:36 PASSATizhi rakstīja:
tā ir ticama informacija? jo man ir abu nelabvēlīgo faktoru kombinācija

es ticētu vairāk par visiem jaunajam lietotājam
dzelu zina
Offline
vergaser
02. Mar 2012, 23:28 #1868

Kopš: 29. Feb 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 32

Braucu ar: krutu radardetektoru


02 Mar 2012, 23:26:36 PASSATizhi rakstīja:

02 Mar 2012, 23:09:18 vergaser rakstīja:

02 Mar 2012, 22:55:26 PASSATizhi rakstīja:
aaa, un vel. kādam darbojas originālais tālrunis? iebāzu karti, pin paņēma, mēklē tīklu, neatrod...

neiet ar jauna tipa sim kartem un nestrada ar bites operatoru. pirmaja gadijuma nesakrit sim voltaza, otraja talrunja darbibas frekvences.

tā ir ticama informacija? jo man ir abu nelabvēlīgo faktoru kombinācija

negribi netici...
...ja velies, tad par tava pasha naudu to var tev pieradit, lai naktis varetu mierigi gulet.
Offline
Krekers
03. Mar 2012, 19:09 #1869

Kopš: 14. Jul 2011

No: Talsi

Ziņojumi: 642

Braucu ar: mammas e61

Sveiki!

Vēlos iegādāties E39 - savu pirmo automašīnu. Itkā meklēju pēc iespējas pilnāku komplektāciju ar manuālo kārbu. Bet tādu ir diezgan maz. Tāpēc arī sāku skatīties uz automātu pusi.

Esmu salasījies briesmu stāstus pa visiem forumiem, ka pie automāta nosprākšanas var rēķināties ar ~500ls izdošanu. Tāpēc man tā vienkāršā manuālā kārba liekas uzticamāka.

Kā tur īsti ir - vai tiešām automātiskajai kārbai veselīgais mūžs beidzas apmēram ap to laiku, kad tieši es šo mašīnu iegādāšos? Respektīvi, vecu ~15 gadus vecu mašīnu ar 250k-300k nobraukumu ?

Vai aizvedot uz diagnostiku, man tur kāds varēs pateikt, kādā stāvoklī ir kārba? t.i. vai vēl kādu laiku normāli varēs braukt vai nē. Protams, tas viss tādos lielos vilcienos - es apzinos, ka servisos nav orākuli - neviens nevar paredzēt. Bet nu pa lielam servisā var pateikt "jā, šitai kārbai vajadzētu turēt vēl kādus 100k km" ?

Nu karoč man tagad baigā izvēle starp automātu un manuālo. Automāts nekad nav bijis. Praktiski auto arī nav tā kārtīgi bijis. Kādu laiku štepselēju senču autiņu ar manuālo kārbu.
Offline
radiaators
03. Mar 2012, 20:09 #1870

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d


02 Mar 2012, 21:40:42 vergaser rakstīja:

02 Mar 2012, 20:52:14 radiaators rakstīja:

02 Mar 2012, 01:55:37 vergaser rakstīja:

02 Mar 2012, 01:43:09 undo_ rakstīja:
Sveiki, e39 528 1999. gads pie auksta motora ļoti lēni uzsilst (15+ min)un apgriezieni lēkā tjip mēģina slāpt nost, pabraucot uzsilst dažu minūšu laikā. Otrs jautājums sekojošs, nopērkot auto un pieslēdzot pie pc parādīja, ka 3 abs dačiki beigti, tas ir reāli? Iepriekšējam auto tādu bēdu nezināju. Ok es saprotu, ka viens beigts, bet trīs? Citi varianti? abs bloks?

abs bloks ir vaja vieta un biezi juk nost, cena jaunam 400ls, bet lietoti ir deficits un dazi lietoto sudu tirgotaji par kakji maisa nekaunas prasit pat lidz 180ls.
Jauns devejs maksa ap 70ls, neoriginalos nav jega pirkt...
Bet jasak jau butu ar viena deveja nomainju un ja izmainju nav, tad var novelt visu uz bloku.
Laigan auto ar beigtiem diviem devejiem nav nekads mega retums...

Sensonā 2-3 gadus atpakaļ jauns Hella devējs maksāja 56ls ar atlaidi dabūju pa 39ls tāka, diezvai viņi varētu būt klūvusi dārgāki - par abs blokiem nezinu ...

nejauc oem detalju oem kastite ar hellas deveju, kas ika ir originalaprikotajs
...es savam auto hellu neliktu, bet gan tikai oem detalju, laigan teoretiski tas ir viens un tas pats, bet ne praktiski ...diemzel

Es jau nesaku, ka Hella ir pilnīgi tas pats kas oem detaļa, bet ļoti tuvu tam - toreiz uzliku gandrīz vienlaikus abus jaunus tos abs devējus un nu jau 3 gadus braucu bez problēmām un Hella ir kvalitatīvs ražotājs...
Offline
Aigis
03. Mar 2012, 20:46 #1871

Kopš: 13. Mar 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 10202

Braucu ar: kūtiņu


03 Mar 2012, 19:09:26 Krekers rakstīja:
Sveiki!

Vēlos iegādāties E39 - savu pirmo automašīnu.

kāds budžets? no tā arī varēs izsecināt kas tevi sagaida
Offline
Heloween
03. Mar 2012, 21:09 #1872

Kopš: 19. Jan 2011

Ziņojumi: 6

Braucu ar: e39


03 Mar 2012, 19:09:26 Krekers rakstīja:
Sveiki!

Vai aizvedot uz diagnostiku, man tur kāds varēs pateikt, kādā stāvoklī ir kārba? t.i. vai vēl kādu laiku normāli varēs braukt vai nē. Protams, tas viss tādos lielos vilcienos - es apzinos, ka servisos nav orākuli - neviens nevar paredzēt. Bet nu pa lielam servisā var pateikt "jā, šitai kārbai vajadzētu turēt vēl kādus 100k km" ?

Nu karoč man tagad baigā izvēle starp automātu un manuālo. Automāts nekad nav bijis. Praktiski auto arī nav tā kārtīgi bijis. Kādu laiku štepselēju senču autiņu ar manuālo kārbu.


Diagnostikā var pārbaudīt tikai automāta elektroniskās daļas darbību, pieslēdzot pie kompja, kas īsti neparādīs mehānisko kārbas nodilumu. Man pašam pērkot diagnostikā pateica, ka viss ok, bet pēc 2 mēnešiem dabūju remontēt uz 600 LVL
Offline
PASSATizhi
03. Mar 2012, 21:37 #1873

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

bet ja cilvēks grib manuali, kāpēc ir jāpērk tomātu? man arī bija uzstādijums 99-2000g. sedans, 2.8-3.0 ar rokas kārbu. grūti gāja, bet atradu. viņu ir gaužām maz. pie tam labākais bija vislētākais. protams ar sīkiem defektiem, bet to novēršana maksāja kapeikas. ne vienmēr dargaks būs labāks.
Offline
Krekers
04. Mar 2012, 16:21 #1874

Kopš: 14. Jul 2011

No: Talsi

Ziņojumi: 642

Braucu ar: mammas e61

Paldies Sancix, Heloween un PASSATizhi par sakarīgajām atbildēm. Tagad apmēram viss kļuva skaidrs par automātiem. Tagad tikai jāizlemj ņemt to automātu vai arī tomēr palikt pie manuāli.


03 Mar 2012, 20:46:50 Aigis rakstīja:

kāds budžets? no tā arī varēs izsecināt kas tevi sagaida


Budžets ir MAX 2.5k ls auto iegādei.

Tad man vēl tāds jautājums - kā var atšķirt "bomž paku" no normālas pakas? Atdzīšos, ka līdz šim man nav bijusi normālas klases mašīna.

Pa lielam es skatos, lai būtu kaut kāda elektronika iekšā (multistūre un el. logi) + ādas salons.
Bet droši vien tam bembim ir vēl kādas fīčas, par kurām es pat nezinu. Kā ir ar kruīzkontroli, lietus sensoriem u.c. fīčām? Kā reāli var redzēt/pārbaudīt, vai tādas ir? Daudzos ss.lv sludinājumos ir saliktas tikai bildes, bet klāt nav specifikācija.
Offline
Montana
04. Mar 2012, 16:33 #1875

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !

viedoklis subjektīvais. e39 ir advancēta mūsdienu mašīna, ņemt manuāli manuprāt ir stulbāk, kaut gan tas ir dārgs prieks (+2ls/100km) budžets priekš e39 ir labs.

pirmais ko no papildaprīkojuma var pamanīt ir āda- tā ir vai nav. otrais ir komforta salons- ja muguriņa lokās uz pusēm , tad ir ja nē, tad nav, tālāk var redzēt navigāciju - tā vainu ir , mazā vai lielā, vai ir tikai rādio. domāju e39 bez klimas nevajag nemaz apskatīt. tad var skatīties uz podziņām kas ir zem klimas paneļa, tur var būt parktroniku poga, sēdekļu apsildes pogas, aizmugurējā aizkara poga pretisslīdēšanas un laikam masāžas(par e39 neesmu pārliecināts)

logu sensoru var pēc stikla atpazīt, vēl ir xenona gaismas un sīkumi kā aptumšojošie spoguļi utt
Offline
tomick
04. Mar 2012, 16:46 #1876

Kopš: 31. Oct 2003

Ziņojumi: 3959

Braucu ar: 530i wrx :D

Normāls 00 un uz augshu e39 jau nu maksaa ap tiem pashiem 8k EUR. Būs tur gan M paka, gan ādas salons, gan klimats un lielā navigācija.
Pa 4k eur var nopirkt 96g mauaali, kas noripojis ap 700k.
Offline
PASSATizhi
04. Mar 2012, 17:00 #1877

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

pa 4 eur tika atrasts 00g pirmsfeilifts. pilnīgi bez rūsas kas retums. ļoti apmierinošā komplektācijā. bez M bamperiem, bet ar M salonu.

automāti vnk ir apnikuši. un ziemā manualis ir labāks.
Offline
Montana
04. Mar 2012, 17:59 #1878

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !

ziemā huļiganka ir labāka, bet e39 automāts ir vietā
Offline
Krekers
04. Mar 2012, 18:10 #1879

Kopš: 14. Jul 2011

No: Talsi

Ziņojumi: 642

Braucu ar: mammas e61


04 Mar 2012, 16:33:05 Montana rakstīja:
e39 ir advancēta mūsdienu mašīna, ņemt manuāli manuprāt ir stulbāk, kaut gan tas ir dārgs prieks (+2ls/100km) budžets priekš e39 ir labs.



Es šito īsti nesapratu. Kapēc manuālis ir dārgs prieks? Kur rodas tie 2ls/100km? Vaitad manuālis ēd vairāk, kā automāts? Es visu laiku domāju, ka ir otrādāk


04 Mar 2012, 16:46:54 tomick rakstīja:
Normāls 00 un uz augshu e39 jau nu maksaa ap tiem pashiem 8k EUR. Būs tur gan M paka, gan ādas salons, gan klimats un lielā navigācija.
Pa 4k eur var nopirkt 96g mauaali, kas noripojis ap 700k.


Nu budžets ir tik liels, cik viņš ir. Lielāks pagaidām nebūs. Es ceru uz kādu 97.-99. gada bmw. Un es vēlreiz atgādinu - tā būs pirmā mašīna. Es apzinos, ka pērkot 15 gadus vecu mašīnu es nevaru gaidīt, ka viņai nebūs savas problēmas. Bet tev ir jāsaprot tas, ka es uzreiz nevaru iesēsties jaunajā 7. bembī.
Offline
Montana
04. Mar 2012, 18:12 #1880

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !

stulbums biju domājis to par automātu
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo