Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 182 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
edzhaans
04. May 2016, 10:25 #18581

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


04 May 2016, 10:12:39 @ritvarsox rakstīja:

04 May 2016, 09:31:52 @funkyasshit rakstīja:
Kārtējā tukšā diršana. Sen pārbaudīts fakts, ka 530i izdrāž 530D, ja viss ir STOCK!
Un dīzelim tā ir piekabju velkamā grieze. Citas jēgas no viņas nav. Benzīns braucās paviam savādāk, ir patīkams, neklab un nevibrē.

530i grieze 300nm pie 3500 apgriezieniem
530i 231zs pie 5900 apgriezieniem

530d grieze 410nm pie 1750 apgriezieniem
530d 193zs pie 4000 apgriezieniem

Dīzelim vajadzētu iekabināt benzīnnieku.

Iekabināt uz ko ? Uz degvielas patēriņu? Ja abus noliek uz strīpas 3.0i ir vairāk jaudas pašā rpm augšgalā tas ir viss kas nepieciečams krāna staipīšanai ja vien tas nav 100 metru mini drags kur dīzelis startu izceltu pateicoties griezes momentam.

Par tām piekabēm. 3.5t ir limits BE jau ir galīgi kaut kas cits. Nepisat prātu un paņemiet rokās kuras tur krāsas grāmatiņu kuru tagad dod autoskolās sķirstīt.

[ Šo ziņu laboja edzhaans, 04 May 2016, 10:27:16 ]

Offline
kriii
04. May 2016, 10:34 #18582

Kopš: 20. Sep 2013

Ziņojumi: 830

Braucu ar: F02, Insignia

0-100
530i 7.1
530D 7.8
Offline
Araajz
04. May 2016, 10:39 #18583

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28295

Braucu ar: E39


04 May 2016, 10:22:38 @dzuris rakstīja:
Precizeju:
Kad liku tiesibas tad noteikumi bija savadaki. Uz doto bridi ir ta. Pec papiriem kutina drikst vilkt jebko lidz 1100kg ar vai bez bremzem, tam nav nozimes jo tas likuma nav atrunats. Respektivi virs 750 kg jabut bremzem, bet tai pat laika var vilkt ar b kategoriju ja pareizi sarekinata pasmasa. Respektivi ja auto pasmasa 1520kg un pilna 2000kg tad drikst vilkt 1500kg piekabi neatkarigi no ta vai tur ir 1/2/3 asis un ar vai bez bremzem..

Cik ir sedanam pasmasa? Un pilna?

P.s csdd teica ka sods uz cela visticamak neizbegams. bet tadus ir jaapstrid..

Paga paga, B kategorija un popig 2 vai 3 asis
Offline
AigarsV
04. May 2016, 10:49 #18584

Kopš: 26. May 2003

Ziņojumi: 477

Braucu ar:

Ja, svarigas ir tikai masas.
Offline
dzuris
04. May 2016, 11:25 #18585

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:


04 May 2016, 10:39:21 @Araajz rakstīja:

04 May 2016, 10:22:38 @dzuris rakstīja:
Precizeju:
Kad liku tiesibas tad noteikumi bija savadaki. Uz doto bridi ir ta. Pec papiriem kutina drikst vilkt jebko lidz 1100kg ar vai bez bremzem, tam nav nozimes jo tas likuma nav atrunats. Respektivi virs 750 kg jabut bremzem, bet tai pat laika var vilkt ar b kategoriju ja pareizi sarekinata pasmasa. Respektivi ja auto pasmasa 1520kg un pilna 2000kg tad drikst vilkt 1500kg piekabi neatkarigi no ta vai tur ir 1/2/3 asis un ar vai bez bremzem..

Cik ir sedanam pasmasa? Un pilna?

P.s csdd teica ka sods uz cela visticamak neizbegams. bet tadus ir jaapstrid..

Paga paga, B kategorija un popig 2 vai 3 asis


Ja, ja netici tad uzzvani uz csdd, tas likuma nav atrunats.
Offline
ritvarsox
04. May 2016, 11:44 #18586

Kopš: 28. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2026

Braucu ar: E39 528, Giant FS GSR Alu


04 May 2016, 10:25:27 @edzhaans rakstīja:

04 May 2016, 10:12:39 @ritvarsox rakstīja:

04 May 2016, 09:31:52 @funkyasshit rakstīja:
Kārtējā tukšā diršana. Sen pārbaudīts fakts, ka 530i izdrāž 530D, ja viss ir STOCK!
Un dīzelim tā ir piekabju velkamā grieze. Citas jēgas no viņas nav. Benzīns braucās paviam savādāk, ir patīkams, neklab un nevibrē.

530i grieze 300nm pie 3500 apgriezieniem
530i 231zs pie 5900 apgriezieniem

530d grieze 410nm pie 1750 apgriezieniem
530d 193zs pie 4000 apgriezieniem

Dīzelim vajadzētu iekabināt benzīnnieku.

Iekabināt uz ko ? Uz degvielas patēriņu? Ja abus noliek uz strīpas 3.0i ir vairāk jaudas pašā rpm augšgalā tas ir viss kas nepieciečams krāna staipīšanai ja vien tas nav 100 metru mini drags kur dīzelis startu izceltu pateicoties griezes momentam.

Par tām piekabēm. 3.5t ir limits BE jau ir galīgi kaut kas cits. Nepisat prātu un paņemiet rokās kuras tur krāsas grāmatiņu kuru tagad dod autoskolās sķirstīt.

VIDEO BMW E39 530d vs BMW E39 530i
Offline
JDS
04. May 2016, 11:50 #18587

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10962

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


04 May 2016, 10:12:39 @ritvarsox rakstīja:

04 May 2016, 09:31:52 @funkyasshit rakstīja:
Kārtējā tukšā diršana. Sen pārbaudīts fakts, ka 530i izdrāž 530D, ja viss ir STOCK!
Un dīzelim tā ir piekabju velkamā grieze. Citas jēgas no viņas nav. Benzīns braucās paviam savādāk, ir patīkams, neklab un nevibrē.

530i grieze 300nm pie 3500 apgriezieniem
530i 231zs pie 5900 apgriezieniem

530d grieze 410nm pie 1750 apgriezieniem
530d 193zs pie 4000 apgriezieniem

Dīzelim vajadzētu iekabināt benzīnnieku.

jaa jaa arii 540to un m5 izkozh diizelis. tak pat 528 ir aatraaks

[ Šo ziņu laboja JDS, 04 May 2016, 11:56:30 ]

Offline
TD91
04. May 2016, 11:53 #18588

Kopš: 20. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2715

Braucu ar: MB

Protams , un 520i ir ātrāks par visiem iepriekšminētajiem

[ Šo ziņu laboja TD91, 04 May 2016, 11:54:03 ]

Offline
edzhaans
04. May 2016, 11:58 #18589

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Vispār ir 518i Nopietni, tikai viņus atcēla. E34 bija 518ig. Nesmejieties, informācijas tieši par E39 būs maz, nu vismaz internetā. Bet tāds ir eksistējis
Offline
Peecis
04. May 2016, 13:46 #18590

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI

Nevaru atrast gaisa noplūdi pneimopiekarei. No rīta kreisā puse nosēdusies. Kā iedarbina, tā ātri uzkačā līmenī.
Spilvens jauns. Vecais bija vizuāli aizdomīgs, nomainīju. Salona pusē visu ar ziepjūdeni izložņāju, nekur nelaiž.
Varbūt līmeņa sensors jokus taisa?
Ir kādam pieredze?
Offline
rekeds
04. May 2016, 13:48 #18591

Kopš: 02. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 2992

Braucu ar: škodiaku

mans tētis ir stiprāks par tavējo.. tiešām power, tiešām?
Offline
marihuans
04. May 2016, 15:10 #18592

Kopš: 29. Mar 2005

Ziņojumi: 23186

Braucu ar: 4 x 666

no 0-100 skrējos ar 540iA,mans dīzelis tomēr ir ātrāks. No 100-200 dīzelim gan cerību nav,tur benzīns aiziet garām



-----------------
T: 203-65-203
Offline
Latvietis96
04. May 2016, 21:27 #18593

Kopš: 10. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1260

Braucu ar: 538d Msport/540i


04 May 2016, 10:12:39 @ritvarsox rakstīja:

04 May 2016, 09:31:52 @funkyasshit rakstīja:
Kārtējā tukšā diršana. Sen pārbaudīts fakts, ka 530i izdrāž 530D, ja viss ir STOCK!
Un dīzelim tā ir piekabju velkamā grieze. Citas jēgas no viņas nav. Benzīns braucās paviam savādāk, ir patīkams, neklab un nevibrē.

530i grieze 300nm pie 3500 apgriezieniem
530i 231zs pie 5900 apgriezieniem

530d grieze 410nm pie 1750 apgriezieniem
530d 193zs pie 4000 apgriezieniem

Dīzelim vajadzētu iekabināt benzīnnieku.

Vakar skrejos ar savu E46 325i 192zs 245nm
pret E46 330d 184zs 390nm, bet dizelis bija nedaudz chipots, precizu jaudu gan nepateiksu.
2.5 benzins bija manami atraks par 3.0 dizeli, skrejamies vairakas reizes.

Par temu: Rit dosos apskatit vienu E39 535i automatu, 1999 gads, 135.000 judzes (217k km)originalais nobraukums
Vai ir kas kam butu ipasi japievers uzmaniba? Man bijusi 0 saskarsme ar V8 bembjiem
Offline
studentbmw
04. May 2016, 21:51 #18594

Kopš: 05. Sep 2009

No: Kuldīga

Ziņojumi: 119

Braucu ar: Mazģiks 6 Estate

Visi kas brauc ar dīzeļiem gadījumā nesmēķē? Scenārijs tāds pats, kad aizskar tādu tematu

Bet jautājums par 530i bija nopietns Video nevar skatīties jo tur visi dīzeļi ar smagā gribas spēku un benzīna straujumu brauc tiem 230 zs garām
Varat pastāstīt par kādiem mezgliem kas jūk vai tieši otrādi, nejūk.
Laikam M54B30 bija arī kāds apbalvojums un atzīts par labu esam savā klasē. Un USA M//specpasūtījumam bija par 5 zs vairāķ.
Offline
Aigis
04. May 2016, 22:39 #18595

Kopš: 13. Mar 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 10202

Braucu ar: kūtiņu


04 May 2016, 13:46:15 @Peecis rakstīja:
Nevaru atrast gaisa noplūdi pneimopiekarei. No rīta kreisā puse nosēdusies. Kā iedarbina, tā ātri uzkačā līmenī.
Spilvens jauns. Vecais bija vizuāli aizdomīgs, nomainīju. Salona pusē visu ar ziepjūdeni izložņāju, nekur nelaiž.
Varbūt līmeņa sensors jokus taisa?
Ir kādam pieredze?

Vārsti pie kompresora arī mēdz jaukt prātu
Offline
mcme
04. May 2016, 23:42 #18596

Kopš: 19. Jul 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 307

Braucu ar: motorizētu transporta līdzekli

Čau!
Ir vērts mēģināt pašam nomainīt 530d starterim oglītes, vai labāk vest uz servisu?

[ Šo ziņu laboja mcme, 04 May 2016, 23:42:46 ]

Offline
studentbmw
05. May 2016, 00:22 #18597

Kopš: 05. Sep 2009

No: Kuldīga

Ziņojumi: 119

Braucu ar: Mazģiks 6 Estate


04 May 2016, 02:13:53 @AB1304 rakstīja:
Tāpat kā 523i, tikai jaudīgāks.


Eu bet tiešām 530i tā pat kā 523i

https://www.youtube.com/watch?v=ru3HXeYvZ6g

Trakie testeri
Offline
streetlife
05. May 2016, 00:24 #18598

Kopš: 25. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1255

Braucu ar: 1er


04 May 2016, 23:42:24 @mcme rakstīja:
Čau!
Ir vērts mēģināt pašam nomainīt 530d starterim oglītes, vai labāk vest uz servisu?


ja tev ir remkomplekts izdarīt to nav nekāda lielā māka.
Offline
mcme
05. May 2016, 01:03 #18599

Kopš: 19. Jul 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 307

Braucu ar: motorizētu transporta līdzekli


05 May 2016, 00:24:28 @streetlife rakstīja:

04 May 2016, 23:42:24 @mcme rakstīja:
Čau!
Ir vērts mēģināt pašam nomainīt 530d starterim oglītes, vai labāk vest uz servisu?


ja tev ir remkomplekts izdarīt to nav nekāda lielā māka.

Kur var dabūt to remkomplektu?
Offline
Gunto
05. May 2016, 03:25 #18600

Kopš: 16. Apr 2015

Ziņojumi: 437

Braucu ar:

Ved uz servisu
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo