Online

Pašreiz BMWPower skatās 168 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
vernersb
03. May 2016, 22:34 #18561

Kopš: 02. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1028

Braucu ar: E61 530DA

Vai ar bugatii veirona motoriem!
Offline
edzhaans
03. May 2016, 22:44 #18562

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


03 May 2016, 22:31:01 @vernersb rakstīja:
Kaads sacepaas... un tad atbrauktu m5 un tad atbrauktu bugatti utt
Laikam kkas ir saapeejis kaadreiz a?
Es gan domaaju ka starpiiba ir tur kaa tas diizelis ir uztureets. Manas beedas te jau daudzi zin, kas visas ir salabotas. Es ar savu kuutinju paalii pieliku draugu pie stuures(skaidraa nekad savu mashiinu nemociitu), izjaaaju rumbulaa 2x e39 sedanus, kas tie bija hz. Bet neticu, ka 523. Mees vel mashiinaa chetri purni taa uz 100 kg videeji.

Tavas bēdas. Heh, sasmīdināji, visas 6 sprauslas saliki (JAUNAS)?
Rumbula, ahujennā mēraukla.
Es vnk nekad nesaku, ka dīzelis tur to vai dīzelis šito, kapēc tā vienmēr ir ?
Kapēc resnie vienmēr apdirš tievos, ka viņi ir tievi, bet tievajiem pohuj, ka resnie ir resni ?
Brauc smirdēdams un nestāsti ka tā ir pasaka, salonā trrr, zem kapota trrr. Nesalīdzini vismaz to kā mazs bērns, ka 530d ātrāk skrien, loģiski ka skrien, tas pat loham skaidrs. Es teikšu ka 528i da jebkurš R6 benzīnnieks ir klusāks, pateiksi tā nav ? Es ceru ka domu saprati.
Es necepos par to ka mans auto nevar sasniegt nesasniedzamo, jūs to vienmēr pasniedzat it kā 530d un nekā citā pasaulē nav.

[ Šo ziņu laboja edzhaans, 03 May 2016, 22:46:35 ]

Offline
Mikus188
03. May 2016, 22:45 #18563

Kopš: 04. May 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 709

Braucu ar: E39 528 un E60 530xD

Dīzelisti tāda dīvaina pasuga ,viņiem vienmēr viss liekas labāks un krutāks nekā citiem . un vispār ir diezgan muļķīgi salīdzināt atmosfērisko ar turbo dzinēju . priekā

[ Šo ziņu laboja Mikus188, 03 May 2016, 22:49:26 ]

Offline
vernersb
03. May 2016, 22:52 #18564

Kopš: 02. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1028

Braucu ar: E61 530DA


03 May 2016, 22:44:27 @edzhaans rakstīja:

03 May 2016, 22:31:01 @vernersb rakstīja:
Kaads sacepaas... un tad atbrauktu m5 un tad atbrauktu bugatti utt
Laikam kkas ir saapeejis kaadreiz a?
Es gan domaaju ka starpiiba ir tur kaa tas diizelis ir uztureets. Manas beedas te jau daudzi zin, kas visas ir salabotas. Es ar savu kuutinju paalii pieliku draugu pie stuures(skaidraa nekad savu mashiinu nemociitu), izjaaaju rumbulaa 2x e39 sedanus, kas tie bija hz. Bet neticu, ka 523. Mees vel mashiinaa chetri purni taa uz 100 kg videeji.

Tavas bēdas. Heh, sasmīdināji, visas 6 sprauslas saliki (JAUNAS)?
Rumbula, ahujennā mēraukla.
Es vnk nekad nesaku, ka dīzelis tur to vai dīzelis šito, kapēc tā vienmēr ir ?
Kapēc resnie vienmēr apdirš tievos, ka viņi ir tievi, bet tievajiem pohuj, ka resnie ir resni ?
Brauc smirdēdams un nestāsti ka tā ir pasaka, salonā trrr, zem kapota trrr. Nesalīdzini vismaz to kā mazs bērns, ka 530d ātrāk skrien, loģiski ka skrien, tas pat loham skaidrs. Es teikšu ka 528i da jebkurš R6 benzīnnieks ir klusāks, pateiksi tā nav ? Es ceru ka domu saprati.
Es necepos par to ka mans auto nevar sasniegt nesasniedzamo, jūs to vienmēr pasniedzat it kā 530d un nekā citā pasaulē nav.

Nu hz kursh taa saka, bet pateerinja un jaudas zinjaa 530d ir labs variants.
Offline
edzhaans
03. May 2016, 23:11 #18565

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Cik daudz tu tur savā iegāzi un cik daudz tu esi nobraucis ? Es, piemēram, kaut kādus 50k, bet trīsciparu skaitli esmu iegāzis reti, tas ka bākā sanāk saliet laikam vairāk. Vēl pasaki, ka mauc īsos gabalus un sanāk superlēti... vnk pēdējā laikā, kaut kā sanācis paklausīties, kaimiņam piemēram neBMW diesel. Viņš vispār teica, nu lēts prieks nav, auto sanāk diezgan dārgs, liekot iekšā vairāk nekā brauc. Tas plīst, šitas plīst.

[ Šo ziņu laboja edzhaans, 03 May 2016, 23:12:50 ]

Offline
vernersb
03. May 2016, 23:22 #18566

Kopš: 02. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1028

Braucu ar: E61 530DA

Ahhh tad tu e39 benziinists... tad varam iisti sho sarunu neturpinaat
P.s. ielikts daudz, bet lielaakais ritoshajaa! Motoraa gan pa 2 gadi kad nobraukti ap 70k ir ielikti ap 500 eur. Jauns interkuuleris(origjināls), sprauslas uz stenda notestētas un saregulētas + termostati abi nomainiiti + 2 dazhadaas vietaas antifriizs teceeja(zirneklis un vel otrs hz kaa sauca tika nomainiits) un visas vakuma trubas un degvielas trubas. Vsjo!
Offline
abyss
03. May 2016, 23:24 #18567

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8252

Braucu ar: e39 523

lielie dīzelisti . Uzskrienaties ar 530i, vēl labāk, tādu ar turbīnu
Offline
vernersb
03. May 2016, 23:26 #18568

Kopš: 02. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1028

Braucu ar: E61 530DA

Un to saka 523
Offline
abyss
03. May 2016, 23:31 #18569

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8252

Braucu ar: e39 523

kas vainas 523? Iet uz gaisu, vienkārš kā reizrēķins un varu apdzīt visu kur vajag.

P.S visas šitās sarunas atgādina AMD vs Intel
Offline
edzhaans
03. May 2016, 23:31 #18570

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

523i ir viens termostats, viens benzīna sūknis, nav interkūlera, vakuumtrubas mazāk, turbas nav, sprauslas nav no svara. 2 zondes. Sadales vārpstas devējs un kloķenes devējs.
Tas nav domāts kā najezds, bet dīzelim vajadzētu katru gadu vismaz pirms ziemas eļļas maiņu, filtru maiņu, kvēlsveču maiņu. Jā, tomātkārbas man arī nav, atkrīt eļļas un filtra maiņa, lai gan nesen savam manuālam eļļu mainīju.
Offline
RSAWorkshop
03. May 2016, 23:50 #18571

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7063

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


03 May 2016, 23:31:43 @edzhaans rakstīja:
523i ir viens termostats, viens benzīna sūknis, nav interkūlera, vakuumtrubas mazāk, turbas nav, sprauslas nav no svara. 2 zondes. Sadales vārpstas devējs un kloķenes devējs.
Tas nav domāts kā najezds, bet dīzelim vajadzētu katru gadu vismaz pirms ziemas eļļas maiņu, filtru maiņu, kvēlsveču maiņu. Jā, tomātkārbas man arī nav, atkrīt eļļas un filtra maiņa, lai gan nesen savam manuālam eļļu mainīju.

un var izmānīt ap 260 z/s

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
studentbmw
04. May 2016, 00:15 #18572

Kopš: 05. Sep 2009

No: Kuldīga

Ziņojumi: 119

Braucu ar: Mazģiks 6 Estate

haaa Teksta tiešraidi atradu DELFos

Izskatās, ka te fanu tomēr vairāk par 523 nekā par 530d
Pašam 7 gads kā 523, izbeidzās vanos, izdega rezonators, nesūdzos, bet vienmēr gribas vairāk, bet ne dīzeli. Ja nu vienīgi 520d, nuu, a kas?
Ar ko sanāk ar to brauc

Starpcitu, kā braucas e39 530i? Gribas
Offline
dzuris
04. May 2016, 07:57 #18573

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:

Piebersu ssali. Pavelkat 1,5t piekabi aiz saviem 2,3 un apdzenat vel kadu.. Man tas grutibas nesagada..
Offline
funkyasshit
04. May 2016, 09:31 #18574

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i

Kārtējā tukšā diršana. Sen pārbaudīts fakts, ka 530i izdrāž 530D, ja viss ir STOCK!
Un dīzelim tā ir piekabju velkamā grieze. Citas jēgas no viņas nav. Benzīns braucās paviam savādāk, ir patīkams, neklab un nevibrē.
Offline
dzuris
04. May 2016, 09:45 #18575

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:


04 May 2016, 09:25:49 @AB1304 rakstīja:
Es metu izaicinājumu uz 2t piekabi. Bet sāksim ar to, ka lielākai daļai 523i īpašnieku nav BE. Man arī nav.


Ar sedenu bez e kategorijas 1600 kg var bez BE vilkt. Kutina 1800.. Likumus vajag aptaustit..
Te vairak bazars par to ka visi piedalas dragos n'shit.. smiekli nenak pasiem? Nahuj man dizelis? Lai piekabi vilktu un savu reiz uzraut no krustojuma lai pielistu prieksa ja vajag. un saladet kartofanu pie vajadzibas.
Offline
AigarsV
04. May 2016, 09:57 #18576

Kopš: 26. May 2003

Ziņojumi: 477

Braucu ar:


04 May 2016, 09:45:43 @dzuris rakstīja:

Ar sedenu bez e kategorijas 1600 kg var bez BE vilkt. Kutina 1800.. Likumus vajag aptaustit..
Te vairak bazars par to ka visi piedalas dragos n'shit.. smiekli nenak pasiem? Nahuj man dizelis? Lai piekabi vilktu un savu reiz uzraut no krustojuma lai pielistu prieksa ja vajag. un saladet kartofanu pie vajadzibas.


Uzraksti, ludzu, B kategorijai atbilstosu kombinaciju (vilceja pilna masa/pasmasa), kur var pavilkt 1800 kg piekabi. Par 1600 kg ari, gribu zinat, kuram auto starpiba starp pilnu masu un pasmasu ir tikai 300 kg.
P.S. Ar e46 oficiali var nedaudz virs 1300 kg vilkt.
Offline
dzuris
04. May 2016, 10:04 #18577

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:

linkslikumu samekle pats.
Ar ”B” kategorijas transportlīdzekļa vadītāja apliecību atļauts vadīt jebkuru „B” kategorijas transportlīdzekli savienojumā ar piekabi, kuras pilna masa nepārsniedz 750 kg. Šajā gadījumā vilcēja un piekabes savienojuma pilna masa var būt līdz pat 4250 kg (3500 kg + 750 kg).
Savukārt, gadījumos, ja piekabes pilnā masa pārsniedz 750 kg, ir jāievēro divi nosacījumi:
- piekabes pilnā masa nedrīkst pārsniegt vilcēja pašmasu;
- piekabes un vilcēja savienojuma pilnā masa nedrīkst pārsniegt 3500 kg.

Iepriekšminētie nosacījumi attiecas arī uz gadījumiem, kad tiek vilkta tukša piekabe, jo vērā tiek ņemta piekabes pilna masa, kas ir norādīta piekabes reģistrācijas apliecībā, bet piekabes asu skaitam nav nozīmes.

[ Šo ziņu laboja dzuris, 04 May 2016, 10:06:39 ]

Offline
ritvarsox
04. May 2016, 10:12 #18578

Kopš: 28. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2026

Braucu ar: E39 528, Giant FS GSR Alu


04 May 2016, 09:31:52 @funkyasshit rakstīja:
Kārtējā tukšā diršana. Sen pārbaudīts fakts, ka 530i izdrāž 530D, ja viss ir STOCK!
Un dīzelim tā ir piekabju velkamā grieze. Citas jēgas no viņas nav. Benzīns braucās paviam savādāk, ir patīkams, neklab un nevibrē.

530i grieze 300nm pie 3500 apgriezieniem
530i 231zs pie 5900 apgriezieniem

530d grieze 410nm pie 1750 apgriezieniem
530d 193zs pie 4000 apgriezieniem

Dīzelim vajadzētu iekabināt benzīnnieku.
Offline
AigarsV
04. May 2016, 10:14 #18579

Kopš: 26. May 2003

Ziņojumi: 477

Braucu ar:

Nu tiesi ta - parekinam pie 1600 kg pilnas masas piekabes - vilceja pilnai masai ir jabut lidz 1900 kg un pasmasai vismaz 1600 kg - kuram auto ta ir?
1800 kg pilnas masaa piekabei vajag vismaz 1800 kg vilceja pasmasu, kas kopa ir vairak par 3500 kg pat neskaitot vilceja pilno masu - tatad nav iespejams ar B kategoriju.
Offline
dzuris
04. May 2016, 10:22 #18580

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:

Precizeju:
Kad liku tiesibas tad noteikumi bija savadaki. Uz doto bridi ir ta. Pec papiriem kutina drikst vilkt jebko lidz 1100kg ar vai bez bremzem, tam nav nozimes jo tas likuma nav atrunats. Respektivi virs 750 kg jabut bremzem, bet tai pat laika var vilkt ar b kategoriju ja pareizi sarekinata pasmasa. Respektivi ja auto pasmasa 1520kg un pilna 2000kg tad drikst vilkt 1500kg piekabi neatkarigi no ta vai tur ir 1/2/3 asis un ar vai bez bremzem..

Cik ir sedanam pasmasa? Un pilna?

P.s csdd teica ka sods uz cela visticamak neizbegams. bet tadus ir jaapstrid..

[ Šo ziņu laboja dzuris, 04 May 2016, 10:24:51 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo