Online
Pašreiz BMWPower skatās 225 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Velosipēdu topiks
Autors | Ziņojums |
Domeniks | | Kopš: 14. Jun 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 2957
Braucu ar: Toyota
| Kur aizvest pieregulēt vecu sram sistēmu ar x9 parslēdzēju.Rīga, Jūrmala? | Offline | | |
XK220 | | Kopš: 26. Dec 2015
Ziņojumi: 3264
Braucu ar: Sarkanu, baltu un melnu
|
19 Jan 2023, 09:18:15 @Karavs rakstīja:
Daudzus gadus esmu nominis ar Alfine 8. Manuprāt pilsētai nekā labāka velo industrijā nav, ja neskaita dārgos Rohloff, Pinion. Man ar ķēdi, bet tagad jau daudzi ar siksnu nāk, kas vēl labāks sliņķu bezapkopes variants.
Pilsētai mīnusi nav vispār. Nu cena varbūt, jo laikam sākot no kādiem e1500 mūsdienās tādiem cenas, nesekoju, varbūt jau ir kādi lētāki arī.
Redzamākie plusi - maza vai pat nekāda apkope, ātrumus vari pārslēgt stāvot uz vietas pie krustojuma un uzsākt jau ar pareizo, ātrumi slēdzas ātrāk, gludāk par lētā gala kasešu variantiem, nevar sabojāt aizmugures pārslēdzēju ja riteni nogāz.
Nosacīti mīnuss, ja sportiski gribi mīt 60+km, tad sāk gribēties lai atstarpes starp lietotākajiem ātrumiem būtu mazākas, respektīvi vairāk pieejamie ātrumi....nu tad jāskatās uz šosejniekiem, bet tas jau arī vairs nebūs ideālais pilsētas variants.
Nav tik traki, ar Alfine 8 varu uzsūtīt par 950 šādu
https://www.corratec.com/bikes-1/bike/base-gent-bk27215/ | Offline | | |
Velsatis | | Kopš: 23. Aug 2019
No: Rīga
Ziņojumi: 71
Braucu ar: Vel Satis, Quattroprte
|
19 Jan 2023, 09:18:15 @Karavs rakstīja:
Daudzus gadus esmu nominis ar Alfine 8. Manuprāt pilsētai nekā labāka velo industrijā nav, ja neskaita dārgos Rohloff, Pinion. Man ar ķēdi, bet tagad jau daudzi ar siksnu nāk, kas vēl labāks sliņķu bezapkopes variants.
Pilsētai mīnusi nav vispār. Nu cena varbūt, jo laikam sākot no kādiem e1500 mūsdienās tādiem cenas, nesekoju, varbūt jau ir kādi lētāki arī.
Redzamākie plusi - maza vai pat nekāda apkope, ātrumus vari pārslēgt stāvot uz vietas pie krustojuma un uzsākt jau ar pareizo, ātrumi slēdzas ātrāk, gludāk par lētā gala kasešu variantiem, nevar sabojāt aizmugures pārslēdzēju ja riteni nogāz.
Nosacīti mīnuss, ja sportiski gribi mīt 60+km, tad sāk gribēties lai atstarpes starp lietotākajiem ātrumiem būtu mazākas, respektīvi vairāk pieejamie ātrumi....nu tad jāskatās uz šosejniekiem, bet tas jau arī vairs nebūs ideālais pilsētas variants.
Siksnu pievads ir tāds ofisa braucamais...plusi, kad vienmēr tīrs....apkopes tāpat ir jāveic...ar manu kāju ilgi nesiet, bet tautai uz veikalu un darbu ir super.
Lielākais mīnuss,.ja atstās nepieskatītu, tad kāds noteikti siksnu pārgriezīs. | Offline | | |
gravelis | | Kopš: 28. Sep 2022
No: Rīga
Ziņojumi: 10
Braucu ar: Velo
|
18 Jan 2023, 11:30:13 @smudo rakstīja:
18 Jan 2023, 11:28:47 @Araajz rakstīja:
nu tad double fail
Gadās - kaut ko jaunu vismaz uzzināji!
Jā, Giant ir pasaulē lielākais velo ražotājs un no Taivānas, bet ir viens plus, labā gala karbona velo priekš Eiropas tiek ražoti Nīderlandē, uz rāmjiem kādu laiku atpakaļ nāca lepns uzraksts "Hand built in Netherlands" tagad vienkārši "Produced in Netherlands"
[ Šo ziņu laboja gravelis, 20 Jan 2023, 10:45:54 ] | Offline | | |
GirtzB | | Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22096
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
|
19 Jan 2023, 23:02:57 @Velsatis rakstīja:
....
Lielākais mīnuss,.ja atstās nepieskatītu, tad kāds noteikti siksnu pārgriezīs.
Tu esi mēģinājis dajebkādu piedziņas siksnu pārgriezt....?
Ja būtu tik aktuāli pārgriezt tad liela kaudze motociklu arī nebrauktu ar siksnām...
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
DeeCee | | Kopš: 29. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9264
Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber
|
19 Jan 2023, 23:02:57 @Velsatis rakstīja:
19 Jan 2023, 09:18:15 @Karavs rakstīja:
Daudzus gadus esmu nominis ar Alfine 8. Manuprāt pilsētai nekā labāka velo industrijā nav, ja neskaita dārgos Rohloff, Pinion. Man ar ķēdi, bet tagad jau daudzi ar siksnu nāk, kas vēl labāks sliņķu bezapkopes variants.
Pilsētai mīnusi nav vispār. Nu cena varbūt, jo laikam sākot no kādiem e1500 mūsdienās tādiem cenas, nesekoju, varbūt jau ir kādi lētāki arī.
Redzamākie plusi - maza vai pat nekāda apkope, ātrumus vari pārslēgt stāvot uz vietas pie krustojuma un uzsākt jau ar pareizo, ātrumi slēdzas ātrāk, gludāk par lētā gala kasešu variantiem, nevar sabojāt aizmugures pārslēdzēju ja riteni nogāz.
Nosacīti mīnuss, ja sportiski gribi mīt 60+km, tad sāk gribēties lai atstarpes starp lietotākajiem ātrumiem būtu mazākas, respektīvi vairāk pieejamie ātrumi....nu tad jāskatās uz šosejniekiem, bet tas jau arī vairs nebūs ideālais pilsētas variants.
Siksnu pievads ir tāds ofisa braucamais...plusi, kad vienmēr tīrs....apkopes tāpat ir jāveic...ar manu kāju ilgi nesiet, bet tautai uz veikalu un darbu ir super.
Lielākais mīnuss,.ja atstās nepieskatītu, tad kāds noteikti siksnu pārgriezīs.
par siksnām
Spied "Play", lai skatītos video! | Offline | | |
atrabotka | | Kopš: 01. Mar 2022
Ziņojumi: 120
Braucu ar:
| Kādam nemētājas lieks BBB BLS-94 tightfix mount priekšējai spuldzei vai kur tādu pārdod? Šāds te:
| Offline | | |
Araajz | | Kopš: 30. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 28295
Braucu ar: E39
| Veloprofā der uzjautāt | Offline | | |
|
XK220 | | Kopš: 26. Dec 2015
Ziņojumi: 3264
Braucu ar: Sarkanu, baltu un melnu
|
25 Jan 2023, 11:54:15 @atrabotka rakstīja:
Kādam nemētājas lieks BBB BLS-94 tightfix mount priekšējai spuldzei vai kur tādu pārdod? Šāds te:
Ir no cita ražotāja, bet stiprinājums izskatās 1:1 tāds pats. | Offline | | |
XK220 | | Kopš: 26. Dec 2015
Ziņojumi: 3264
Braucu ar: Sarkanu, baltu un melnu
| https://www.corratec.com/bikes/mountain/full-su...e/elite-bk27003/
Pilnīgi jauns - 2.7k. 6 gadi ražotāja garantija rāmim. Izmēģināt un apskatīt var Jelgavā. | Offline | | |
DVPQ | | Kopš: 19. Sep 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 581
Braucu ar: vācu ģimenes auto
|
18 Jan 2023, 23:22:09 @atrabotka rakstīja:
Sveiki velo cilvēki! Kāds varbūt var īsumā pastāstīt, kādi plusi, mīnusi ir tiem velo, kur ātrumi pārslēdzas iekšā rumbā - kaut kādi 6-8? Principā skatos velo pilsētai un ir arī tādi varianti atrodami. Priekšā viens zobrats un aizmugurējā rumbā līdz 8. Nevajag man tur 21+ ātrumu, bet ar fiksīti arī kaut kā negribētos ikdienā vizināties. Velo izmantoju principā visu gadu. Mērķis, lai var lēnāk/vieglāk pabraukt un ātrāk kad nepieciešams. Cik uzticama tā sistēma ir? Vai tomēr vienkāršāk un labāk būs ar klasisko kaseti aizmugurē?
Pirms četriem gadiem iespieķoju savam pilsētas/sporta ritenim jaunu nexus7 rumbu, nenožēloju, pilsētas režīmā super štelle, krustojumos var ielikt jebkurā ātrumā neminot pedāļus, ātrumi nekad nav izregulējušies un viss strādā čotka, apkopi veicu reizi divos gados. Jūtami mazāk liek iesvīst ikdienā braucot pa pilsētu dēļ tā, ka var krustojumos uzsākt ar samērā zemu pārnesumu. Mīnusi, ka nedrīkst pārslēgties minoties, kad pārslēdz ātrumus jāpātrauc mīšanās. Ja salocīsi aploci , būs jāpārspieķo rumba, nevarēs nomainīt tik aploci un gāzt tālāk. Kopumā super happy, kā pilsētas rumba top, vairs negribu redzēt klasiksos pārslēdzējus, pie nosacijuma ja brauc pa pilsētu, ārpus jau cits bazars.[ Šo ziņu laboja DVPQ, 26 Jan 2023, 00:44:53 ] | Offline | | |
rainman | | Kopš: 13. Mar 2004
Ziņojumi: 663
Braucu ar:
| Varbūt kāds ir vairāk papētījis siksnu piedziņas sistēmas? Ir sieviešu pilsētas rāmis, kurš domāts ķēdes piedziņai. Ja iespējams, gribētos sabūvēt uz siksnas piedziņu. Kurš būtu labākais price/performance kits? | Offline | | |
Karavs | | Kopš: 05. Apr 2019
Ziņojumi: 511
Braucu ar:
| Siksnu nevar atvienot un savienot kā ķēdi, lai izbāztu cauri rāmja trīstūrim. Vajag siksnai domātu rāmi. | Offline | | |
Araajz | | Kopš: 30. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 28295
Braucu ar: E39
|
26 Jan 2023, 00:38:53 @DVPQ rakstīja:
Mīnusi, ka nedrīkst pārslēgties minoties, kad pārslēdz ātrumus jāpātrauc mīšanās.
pag pag - man ķošas ritenim ir nexus ar 3 robiem, visu laiku slēdzu gaitā, tā nedrīkst? ja sajāšu, vairs nedos pēc alus braukt | Offline | | |
rainman | | Kopš: 13. Mar 2004
Ziņojumi: 663
Braucu ar:
|
26 Jan 2023, 09:53:50 @Karavs rakstīja:
Siksnu nevar atvienot un savienot kā ķēdi, lai izbāztu cauri rāmja trīstūrim. Vajag siksnai domātu rāmi.
ir kiti kur var.. šis ir pirmais ko google izmet.. gan jau ir vēl kāds variants..
https://www.veercycle.com/products/split-belt-pro | Offline | | |
oswald | | Kopš: 12. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1802
Braucu ar: banderomobīli 4x4
| tad vēl dropautus vajag pareizos la var spriegot ok gan jau ir vēl varianti kā spriegot...bet nu savienota siksna..imho tas pats..kas "savienojams rāmis" - ir tādi varianti ar redzēti. | Offline | | |
|
alnisg | | Kopš: 29. Jul 2015
Ziņojumi: 1852
Braucu ar:
| Nu es esmu viens no tiem, kurš pa pilsētu pārvietojas automašīnā tikai, ja, tur, kaukāda krava, vai laiks pavisam draņķīgs, citādi - ar veļļuku arī ziemā. Un man iepriekš bija Acera ar 7 zobratiem, bet jau gadiem tā pati Acera, bet ar 8 zobratu ķemmi, trīs priekšā. Un teikšu, ka tā viena zobrata starpība bija ļoti jūtama ne tikai braukšanas komfortam, bet arī, ņemot vērā faktu, ka man 8 zobratu konfigurācijā veidojas būtiski vienmērīgāks zobratu nodilums, nekā bija 7 zobratu konfigurācijā. Braucot pilsētā, jau instinkts liek pirms apstāšanās pie krustojuma pārslēgties uz zemāko nepieciešamo pārnesumu. Nejūtu, tur, problēmu, lai arī man nav rumbas ātrumkārbas pieredzes. Bet pats fakts, ka rumbā ir neliels pārnesumu skaits, mani mulsina. | Offline | | |
Lala | | Kopš: 16. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 3381
Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.
| Pavasaris nav aiz kalniem, bet man putekļus krāj LarryVsHarry Bullitt.
Racing green krāsā, 3x9 Deore, Deore disku bremzes. Ir mitrumizturīgā saplākšņa grīda. Rāmī var ielikt arī siksnu (jāpērk ass stiprinājumu komplekts).
Galīgi maz braukts, Cēsīs viss pārāk tuvu un bērns ātri aizmina pats ar savu. Glabāts vienmēr silts un sauss.
1800 Euro. Var runāt arī par pliku rāmi + priekšējo 20" ratu ar 6-bolt rumbu. | Offline | | |
bum_bumz | | Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 6749
Braucu ar: E34
|
26 Jan 2023, 09:58:47 @Araajz rakstīja:
26 Jan 2023, 00:38:53 @DVPQ rakstīja:
Mīnusi, ka nedrīkst pārslēgties minoties, kad pārslēdz ātrumus jāpātrauc mīšanās.
pag pag - man ķošas ritenim ir nexus ar 3 robiem, visu laiku slēdzu gaitā, tā nedrīkst? ja sajāšu, vairs nedos pēc alus braukt
Tas tā, pret kalnu, kājās ceļoties vai čillā ar pus inerci 3-ce ir brutālāka, bet vēlams atlaist slodzi. Sram 7-ce ir pavisam cimperlīga, 200 cm 120kg sportists ātri nobeidza, nepareizi slēdzot | Offline | | |
DVPQ | | Kopš: 19. Sep 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 581
Braucu ar: vācu ģimenes auto
|
27 Jan 2023, 12:08:46 @bum_bumz rakstīja:
26 Jan 2023, 09:58:47 @Araajz rakstīja:
26 Jan 2023, 00:38:53 @DVPQ rakstīja:
Mīnusi, ka nedrīkst pārslēgties minoties, kad pārslēdz ātrumus jāpātrauc mīšanās.
pag pag - man ķošas ritenim ir nexus ar 3 robiem, visu laiku slēdzu gaitā, tā nedrīkst? ja sajāšu, vairs nedos pēc alus braukt
Tas tā, pret kalnu, kājās ceļoties vai čillā ar pus inerci 3-ce ir brutālāka, bet vēlams atlaist slodzi. Sram 7-ce ir pavisam cimperlīga, 200 cm 120kg sportists ātri nobeidza, nepareizi slēdzot
jā, bum_bumz saka taisnību, šīs rumbas nevar pārslēgt zem slodzes, teorētiski var, bet tad samazini rumbas mūžu.
Par Shimano Nexus rumbām cilvēki saka, ka nexus8 kalpojot sliktāk kā nexus7 , jo vairāk ātrumi jo problemātiskāka [ Šo ziņu laboja DVPQ, 27 Jan 2023, 17:03:56 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|