Online

Pašreiz BMWPower skatās 183 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
Cibulis
23. Feb 2018, 11:01 #18461

Kopš: 13. Jan 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 470

Braucu ar: e36 328

Sveiki!

Kur noregulēt valtek sprauslām atvērumu ar mikrometru(?!), saregulēt reduktoru un pašu iekārtu ari? Rīga
Offline
Spok5
02. Mar 2018, 11:24 #18462

Kopš: 06. Sep 2002

No: Salaspils

Ziņojumi: 1615

Braucu ar: ВАЗ 2103

Es tādam gemoram neredzu īsti jēgu, t.i. laist pa atsevišķām maģistrālēm ,tad sabāzt visu vienā maisā un tad atkal laist atsevišķi. Nu labi, ja ir divi dažādi reduktori (kas pats pa sevi jau ir kolhozs caur pakaļu), lai izkompensējās, bet nu tomēr.

Es liktu divus atsevišķi, katru uz savu rori un miers.

Interkačikā var uzsūtīt, poļos ir. T.i 2x12mm + 2x12mm. Ja dikti pasteigsies, mošk uz rītdienu atvedīs.
Offline
BMW-Valcha
02. Mar 2018, 11:28 #18463

Kopš: 09. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1358

Braucu ar: gāzi


02 Mar 2018, 11:24:25 @Spok5 rakstīja:
Es tādam gemoram neredzu īsti jēgu, t.i. laist pa atsevišķām maģistrālēm ,tad sabāzt visu vienā maisā un tad atkal laist atsevišķi. Nu labi, ja ir divi dažādi reduktori (kas pats pa sevi jau ir kolhozs caur pakaļu), lai izkompensējās, bet nu tomēr.

Es liktu divus atsevišķi, katru uz savu rori un miers.

Interkačikā var uzsūtīt, poļos ir. T.i 2x12mm + 2x12mm. Ja dikti pasteigsies, mošk uz rītdienu atvedīs.

Viens filtrs aiziet ciet ātrāk par otru un beigās dažāds maisījums pa bankām. te no viena golēģa bija tās variants, viens filtrs parastais, otrs atstāts ciklona ja grib tā darīt, tad jāvieno rempu brīvie gali kopā.

[ Šo ziņu laboja BMW-Valcha, 02 Mar 2018, 11:29:25 ]

Offline
Spok5
02. Mar 2018, 11:40 #18464

Kopš: 06. Sep 2002

No: Salaspils

Ziņojumi: 1615

Braucu ar: ВАЗ 2103

Cilpā ir jālaiž kaut vai dēļ mapa
Offline
igorjok21
03. Mar 2018, 08:17 #18465

Kopš: 19. Mar 2011

Ziņojumi: 1505

Braucu ar: X5

Nepildās gāze tankos, pirmo reizi 5l iegāja, otro uz 10centiem un apstājas. Palasiju ka kkas aizlipis vai atspere kkada.. Hz.
Kas tieši jāmaina un kur var nolirkt! Sapratu ka tas gals kur uzliek pistieli jamaina.... Vai ta ir?
Offline
kexxx
03. Mar 2018, 08:37 #18466

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:

Pamegjini caur kkadu koka kluciti ar amuru pa balonu bik uzsist- varbut pludiņš ieķēries.
Vel var būt uzpildes maģistrāle pārlocīta, bet tas pats no sevis nenotiek- vienīgi ja kāda avārija vai remontējot kāds sačakarē

Pats uzgalis gan nez vai- tā ir vnk caurule ar atsperi un bumbiņu

Īsāk sakot, ticamākais variants ir problēma ar multivārstu
Offline
BMW-Valcha
03. Mar 2018, 09:40 #18467

Kopš: 09. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1358

Braucu ar: gāzi


03 Mar 2018, 08:17:06 @igorjok21 rakstīja:
Nepildās gāze tankos, pirmo reizi 5l iegāja, otro uz 10centiem un apstājas. Palasiju ka kkas aizlipis vai atspere kkada.. Hz.
Kas tieši jāmaina un kur var nolirkt! Sapratu ka tas gals kur uzliek pistieli jamaina.... Vai ta ir?

ja ir BRC multivārts, viņam izdilst zobiņi un tad šitā dara
Offline
Shkodists
05. Mar 2018, 10:09 #18468

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 595

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro


03 Mar 2018, 08:17:06 @igorjok21 rakstīja:
Nepildās gāze tankos, pirmo reizi 5l iegāja, otro uz 10centiem un apstājas. Palasiju ka kkas aizlipis vai atspere kkada.. Hz.
Kas tieši jāmaina un kur var nolirkt! Sapratu ka tas gals kur uzliek pistieli jamaina.... Vai ta ir?

Man ik pa laikam šāda problēma parādījas, taču parasti bija tā, ka nedaudz pabraukāju un varēju iepildīties. Braucot no Polijas mājās, Varšavā šāda pati problēma uzradās un tā arī nepazuda. Vaina bija pludiņā. Multivārstam ieķēries pludiņš maksimuma stāvoklī. Veiksmīgā kārtā izdevās vēl dabūt vaļā skrūves un to pludu noravēt nost. Tik izskatās, ka tāpat tas kaut kādā stāvoklī ir palicis, jo tagad vajadzēja varēt iepildīt pilnīgi pilnu balonu. Tāpat paliek kādi 3-4 litri līdz maksimālajam tilpumam. Par elektromagnētisko vārstu man nav līdz galam skaidrības. Man divi jau ir nosprāguši, bet tad ieplildīt varēja, tik nevērās vaļā un nelaida gāzi uz maģistrāli.
Offline
marcis74
05. Mar 2018, 10:13 #18469

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1037

Braucu ar: 320g, 330i, S1000XR, S1000RR, KAYO 190, RS 50

ASAP!!!
Kurā kantorī/tankā/veikalā var nopirkt caurplūdes filtru ar divām ieejām un divām izejām?

Vēlams Pārdaugava.
Offline
kexxx
05. Mar 2018, 10:14 #18470

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:

Elektromagnētiskais noslēdz maģistrāli uz motoru.
Uzpildes caurumam ir vienvirziena vārsts-gāzi var iepildīt, bet pretējā virzienā tā neplūdīs
Offline
jaks
05. Mar 2018, 10:22 #18471

Kopš: 02. Dec 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 3101

Braucu ar:

Citreiz iesalst lodīte uzpildei, bet tikai ja ūdeni dabujusi. Tad uzšauj ar delnu caur seškanti vai ko citu kas lien iekšā......cimdi obligāti un purnu pēc iespejas nost

[ Šo ziņu laboja jaks, 05 Mar 2018, 10:22:53 ]

Offline
Mixzzz
05. Mar 2018, 10:23 #18472

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2788

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


05 Mar 2018, 10:22:08 @jaks rakstīja:
Citreiz iesalst lodīte uzpildei, bet tikai ja ūdeni dabujusi. Tad uzšauj ar delnu caur seškanti vai ko citu kas lien iekšā......cimdi obligāti un purnu pēc iespejas nost
Ieteicams to darīt ar cīgu zobos un slēgtā telpā
Offline
Restt
05. Mar 2018, 11:10 #18473

Kopš: 05. Aug 2017

Ziņojumi: 160

Braucu ar:

Gāzes patēriņš patlaban ir ap 20-25l/100km uz 2.8i. Bišk pa lielu ne?
Itkā tika regulēta gāzes sistēma, bet nu kā ir tā ir. Teica, ka gāzes maisījums esot tāds sātīgs. Nomainot reduktoru un pieregulējot atkal varētu samazināties?
Offline
kexxx
05. Mar 2018, 11:15 #18474

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:

Priekš kam reduktoru mainīt? Ja, piem, beigtas sprauslas, tad maini kaut 10 reduktorus, nekāda labuma nebūs... Vai ja šķībi saregulēts...
Iesākumam varētu sveces nomainīt, ja nav zināms, kad tās pirms tam mainītas...
Offline
marcis74
05. Mar 2018, 11:54 #18475

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1037

Braucu ar: 320g, 330i, S1000XR, S1000RR, KAYO 190, RS 50


05 Mar 2018, 11:15:24 @kexxx rakstīja:
Priekš kam reduktoru mainīt? Ja, piem, beigtas sprauslas, tad maini kaut 10 reduktorus, nekāda labuma nebūs... Vai ja šķībi saregulēts...
Iesākumam varētu sveces nomainīt, ja nav zināms, kad tās pirms tam mainītas...


Starp citu, kāds zina to zinātni, ar ko atšķiras specsveces gāzes motoriem? Es tādas nopirku (Bosch), bet vai sajutu atšķirību...
Offline
Mixzzz
05. Mar 2018, 12:09 #18476

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2788

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


05 Mar 2018, 11:54:00 @marcis74 rakstīja:

05 Mar 2018, 11:15:24 @kexxx rakstīja:
Priekš kam reduktoru mainīt? Ja, piem, beigtas sprauslas, tad maini kaut 10 reduktorus, nekāda labuma nebūs... Vai ja šķībi saregulēts...
Iesākumam varētu sveces nomainīt, ja nav zināms, kad tās pirms tam mainītas...


Starp citu, kāds zina to zinātni, ar ko atšķiras specsveces gāzes motoriem? Es tādas nopirku (Bosch), bet vai sajutu atšķirību...
Mazāka sprauga, jo gāzē Bish grūtāk to dzirksteli palaist. Bija laikam arī aukstākas vienu līmenī, neatceros.
Offline
Shkodists
05. Mar 2018, 12:19 #18477

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 595

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro


05 Mar 2018, 11:54:00 @marcis74 rakstīja:

05 Mar 2018, 11:15:24 @kexxx rakstīja:
Priekš kam reduktoru mainīt? Ja, piem, beigtas sprauslas, tad maini kaut 10 reduktorus, nekāda labuma nebūs... Vai ja šķībi saregulēts...
Iesākumam varētu sveces nomainīt, ja nav zināms, kad tās pirms tam mainītas...


Starp citu, kāds zina to zinātni, ar ko atšķiras specsveces gāzes motoriem? Es tādas nopirku (Bosch), bet vai sajutu atšķirību...

Mārketinga materālos raksta, ka darbinot uz gāzes ar benzīnam paredzētajām svecēm, lielāka slodze uz spolēm. Tipa tās ātrāk noklājoties. Motora darbībā es nejutu nekādas izmaiņas. Volvo 3.2 motoram nemaz tādas nepiedāvā. Vismaz zināmie brandi nepiedāvā
Offline
kexxx
05. Mar 2018, 13:38 #18478

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:

Kkad jau cilāja to tēmu un gāzinieki ieteica likt to, ko ražotājs paredzējis... Tā arī daru un nekādu problēmu

Žurkai kkad biju uzlicis speciālās lpg irīdija sveces, jo kkā baigi lēti viņas varēja dabūt. 30tūkst nogāja un auto pārdevu. Nekādas īpašas izmaiņas nejutu, bet neko sliktu arī nevaru teikt
Offline
edzhaans
05. Mar 2018, 13:44 #18479

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Spraugu pats var uztaisīt kādu vajag. Ja jau gāzenieki tiešām ir sava amata pratēji tad kapēc neviens nepiemin kaut ko tādu? Jautājums tīri, lai uzdotu dumjo jautājumu , jo man nav ko darīt
Offline
Mixzzz
05. Mar 2018, 13:47 #18480

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2788

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


05 Mar 2018, 13:44:09 @edzhaans rakstīja:
Spraugu pats var uztaisīt kādu vajag. Ja jau gāzenieki tiešām ir sava amata pratēji tad kapēc neviens nepiemin kaut ko tādu? Jautājums tīri, lai uzdotu dumjo jautājumu , jo man nav ko darīt
Parastajām svecēm jā, irīdija un tamlīdzīgajām pašam to izdarīt nereāli, jo tajā elektrodā ir kkādi mazi iegriezumi, izcilņi utt.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo