Autors | Ziņojums |
strange_panda | |
Kopš: 13. Feb 2022
No: Rīga
Ziņojumi: 679
Braucu ar: BMW E53, Astra G Caravan
|
17 Jan 2023, 18:16:20 @XK220 rakstīja:
Nu jau nu jau, cilvēks ir nopircis velo ar siksnu un alfine rumbu. Retails tādiem ir 1k+ jaunam plauktā.
Tās ķīnas huiņas un visus elektrovelo principā līdz 2k retail cenai var aizmirst. Es pat nerunāšu par tiem ratiem un fatbike ne-26' riepām, bet tiem saliekamajiem sūdiem, lai trīseni nomainītu vajag konektoru pārlodēt, jo konektors ir platāks par atslēgu ar ko noņem trīseni. Karoče tu viss ir salikts lai nobrauktu vienu vasaru un to huiņu vestu uz cermetu. Un es lamājos tāpēc, ka man tādus nes un nesaprot, kāpēc es viņiem saku ka viss būs ilgi un dārgi, jo ja man standarta velo trīseni nomainīt ir 5min, tad šim aiziet savas 2h.
Ja gribās foršu alumīnija pilsētnieku ar dubļusargiem, lampām, bagažnieku
https://dviraciudalys.lt/en/katalogas/dviraciai...vyriskas?id=9304
Cena 500e, ir reāli pieejams uz vietas, var uzsēsties un izbraukt, nav jāsūta un jāgaida 3 mēneši kā internetveikalos.
500e priekš normāla pilsētnieka ir kapeikas. Ir arī varianti no ctm par 400 un polis par 420, tikai bez aksesuāriem un overall bik vienkāršāki.
Banggood sūta 2 nedēļu laikā no Ķīnas noliktavas no EU (pārsvarā Čehija) nedēļu ... Tik lēni Kīnieši nestrādā pat slavenais wish.com ... |
Offline | |
|
oswald | |
Kopš: 12. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1802
Braucu ar: banderomobīli 4x4
| tas čaina salokāmais 35 kg standarta ofisnieks vai dāma to pacelt nevarēs |
Offline | |
|
strange_panda | |
Kopš: 13. Feb 2022
No: Rīga
Ziņojumi: 679
Braucu ar: BMW E53, Astra G Caravan
|
17 Jan 2023, 20:58:41 @oswald rakstīja:
tas čaina salokāmais 35 kg standarta ofisnieks vai dāma to pacelt nevarēs
Tas ir tikai viens piemērs ... tur stāv pāri 200 modeļi tā kā var izvēlēties atbilstoši prasībām ... ieskaitot svaru, riepu izmēru un cenu kura liekas atbilstoša funkcionalitātei ... |
Offline | |
|
XK220 | |
Kopš: 26. Dec 2015
Ziņojumi: 3264
Braucu ar: Sarkanu, baltu un melnu
|
17 Jan 2023, 20:45:55 @strange_panda rakstīja:
17 Jan 2023, 17:48:27 @XK220 rakstīja:
Nopērc to huiņu zaparam arī, apprecaties un PN uz jaunlatviju.
Un vairāk tos sūdus man nerādi.
Nepatīk konkurenti ... Manā plauktā tas pats ķinietis būs kvalitatīvs ...
Vienīgais EU elektro sistēmu piedāvā Bosch.
https://www.bosch-ebike.com/en/ un tur nekas nav zem 2k pat EU, viss pārējais ir no ķinas un neveinam nav problēmu pēdējos gadus 5 ...
Bosch, Shimano, Brose, Yamaha un Bafang ir lietojami un servisojami[ Šo ziņu laboja XK220, 17 Jan 2023, 21:36:13 ] |
Offline | |
|
///Meija | |
Kopš: 08. Jan 2013
No: Jelgava
Ziņojumi: 1020
Braucu ar:
|
17 Jan 2023, 20:45:55 @strange_panda rakstīja:
17 Jan 2023, 17:48:27 @XK220 rakstīja:
Nopērc to huiņu zaparam arī, apprecaties un PN uz jaunlatviju.
Un vairāk tos sūdus man nerādi.
Nepatīk konkurenti ... Manā plauktā tas pats ķinietis būs kvalitatīvs ...
Vienīgais EU elektro sistēmu piedāvā Bosch.
https://www.bosch-ebike.com/en/ un tur nekas nav zem 2k pat EU, viss pārējais ir no ķinas un neveinam nav problēmu pēdējos gadus 5 ...
Kā tas ir vienīgais piedavaa Bosch? Sievai nopirku vieglu Orbea elektro ar motoru rumbā. Nu nav tas nekads Bosch! Viegls, labs risinājums ikdienas lietoshanai! |
Offline | |
|
strange_panda | |
Kopš: 13. Feb 2022
No: Rīga
Ziņojumi: 679
Braucu ar: BMW E53, Astra G Caravan
|
18 Jan 2023, 07:22:44 @meija rakstīja:
Kā tas ir vienīgais piedavaa Bosch? Sievai nopirku vieglu Orbea elektro ar motoru rumbā. Nu nav tas nekads Bosch! Viegls, labs risinājums ikdienas lietoshanai!
Bosch ir vienīgais elektro velosipēdu komponentu platformas ražotājs no EU. (motors/baterejas/kontroles iekārtas/displeji/paltformas lietotne/arī ABS modulis). Orbea labākā gadījuma taisa sava dizaina rāmi, kurā saliek komponentus pēc savas izvēles teiksim no Bosch vai Baofeng vai kāda cita izstrādātāja ... un pārdod gala produktu. |
Offline | |
|
bum_bumz | |
Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 6749
Braucu ar: E34
| Ziņo, ka Orbea izmanto Mahle pakaļriteņa motorus.
Fakts, ka Bosch, Šima un Bafang apgādā lielāko daļu no visiem. Specialized pozicionē sevi ar pašu ražotiem motoriem, bet nu diez vai cēla rūpnīcu, jo tā jau dārgā gala aparāti vairs nespēs konkurēt. |
Offline | |
|
Araajz | |
Kopš: 30. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 28295
Braucu ar: E39
|
18 Jan 2023, 10:12:25 @strange_panda rakstīja:
Bosch ir vienīgais elektro velosipēdu komponentu platformas ražotājs no EU
vēl jau ir arī Yamaha |
Online | |
|
|
bum_bumz | |
Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 6749
Braucu ar: E34
|
18 Jan 2023, 11:01:48 @Araajz rakstīja:
18 Jan 2023, 10:12:25 @strange_panda rakstīja:
Bosch ir vienīgais elektro velosipēdu komponentu platformas ražotājs no EU
vēl jau ir arī Yamaha
Nu tu dod Founded: 1887, Hamamatsu, Shizuoka, Japan |
Offline | |
|
Araajz | |
Kopš: 30. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 28295
Braucu ar: E39
| tas laikam nav EU
bet liek EU feļļos, jo tas pats Giant nāk ar yamahu |
Online | |
|
smudo | |
Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3633
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
18 Jan 2023, 11:19:25 @Araajz rakstīja:
tas laikam nav EU
bet liek EU feļļos, jo tas pats Giant nāk ar yamahu
Giant ir Taivānas uzņēmums, saskaņā ar viņu mājas lapu
https://www.giantgroup-cycling.com/en |
Offline | |
|
Araajz | |
Kopš: 30. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 28295
Braucu ar: E39
| nu tad double fail |
Online | |
|
smudo | |
Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3633
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
18 Jan 2023, 11:28:47 @Araajz rakstīja:
nu tad double fail
Gadās - kaut ko jaunu vismaz uzzināji! |
Offline | |
|
atrabotka | |
Kopš: 01. Mar 2022
Ziņojumi: 120
Braucu ar:
| Sveiki velo cilvēki! Kāds varbūt var īsumā pastāstīt, kādi plusi, mīnusi ir tiem velo, kur ātrumi pārslēdzas iekšā rumbā - kaut kādi 6-8? Principā skatos velo pilsētai un ir arī tādi varianti atrodami. Priekšā viens zobrats un aizmugurējā rumbā līdz 8. Nevajag man tur 21+ ātrumu, bet ar fiksīti arī kaut kā negribētos ikdienā vizināties. Velo izmantoju principā visu gadu. Mērķis, lai var lēnāk/vieglāk pabraukt un ātrāk kad nepieciešams. Cik uzticama tā sistēma ir? Vai tomēr vienkāršāk un labāk būs ar klasisko kaseti aizmugurē? [ Šo ziņu laboja atrabotka, 18 Jan 2023, 23:23:09 ] |
Offline | |
|
strange_panda | |
Kopš: 13. Feb 2022
No: Rīga
Ziņojumi: 679
Braucu ar: BMW E53, Astra G Caravan
|
18 Jan 2023, 23:22:09 @atrabotka rakstīja:
Sveiki velo cilvēki! Kāds varbūt var īsumā pastāstīt, kādi plusi, mīnusi ir tiem velo, kur ātrumi pārslēdzas iekšā rumbā - kaut kādi 6-8? Principā skatos velo pilsētai un ir arī tādi varianti atrodami. Priekšā viens zobrats un aizmugurējā rumbā līdz 8. Nevajag man tur 21+ ātrumu, bet ar fiksīti arī kaut kā negribētos ikdienā vizināties. Velo izmantoju principā visu gadu. Mērķis, lai var lēnāk/vieglāk pabraukt un ātrāk kad nepieciešams. Cik uzticama tā sistēma ir? Vai tomēr vienkāršāk un labāk būs ar klasisko kaseti aizmugurē?
21 ātrums ir 3(zobrats)x7(rumba) Ja Shimano tad strādās ... 3x7 ir budžeta variants ... bet pilsētai pietiek pēc personiskā pieredzes
ar https://kross.eu/pl/rowery/gorskie/mtb/hexagon-...owy-szary-polysk ... nobraucu savus 2k ... pa pilsētu ... |
Offline | |
|
atrabotka | |
Kopš: 01. Mar 2022
Ziņojumi: 120
Braucu ar:
|
18 Jan 2023, 23:35:43 @strange_panda rakstīja:
21 ātrums ir 3(zobrats)x7(rumba) Ja Shimano tad strādās ... 3x7 ir budžeta variants ... bet pilsētai pietiek pēc personiskā pieredzes
ar https://kross.eu/pl/rowery/gorskie/mtb/hexagon-...owy-szary-polysk ... nobraucu savus 2k ... pa pilsētu ...
Šo visu es ļoti labi zinu. Mans jautājums bija par to, vai var apsvērt velo ar ātrumiem, kuri tiek pārslēgti iekšā rumbā. Plusi un mīnusi. |
Offline | |
|
|
badmoon | |
Kopš: 27. Jun 2005
Ziņojumi: 8442
Braucu ar: Braucu ar
|
18 Jan 2023, 23:47:08 @atrabotka rakstīja:
18 Jan 2023, 23:35:43 @strange_panda rakstīja:
21 ātrums ir 3(zobrats)x7(rumba) Ja Shimano tad strādās ... 3x7 ir budžeta variants ... bet pilsētai pietiek pēc personiskā pieredzes
ar https://kross.eu/pl/rowery/gorskie/mtb/hexagon-...owy-szary-polysk ... nobraucu savus 2k ... pa pilsētu ...
Šo visu es ļoti labi zinu. Mans jautājums bija par to, vai var apsvērt velo ar ātrumiem, kuri tiek pārslēgti iekšā rumbā. Plusi un mīnusi.
Pagaidi, kad modīsies tēmas eksperti, gan jau būs atbildes
panda, kā jau pierasts, iespamoja kkādu hui..n..j.u, to nevajag lasīt un iedziļināties |
Offline | |
|
XK220 | |
Kopš: 26. Dec 2015
Ziņojumi: 3264
Braucu ar: Sarkanu, baltu un melnu
| https://www.cyclingabout.com/shimano-alfine-exp...ear-bicycle-hub/
Te viss izskaidrots.
|
Offline | |
|
XK220 | |
Kopš: 26. Dec 2015
Ziņojumi: 3264
Braucu ar: Sarkanu, baltu un melnu
| https://www.cyclingabout.com/shimano-alfine-exp...ear-bicycle-hub/
Te viss izskaidrots.
|
Offline | |
|
Karavs | |
Kopš: 05. Apr 2019
Ziņojumi: 511
Braucu ar:
| Daudzus gadus esmu nominis ar Alfine 8. Manuprāt pilsētai nekā labāka velo industrijā nav, ja neskaita dārgos Rohloff, Pinion. Man ar ķēdi, bet tagad jau daudzi ar siksnu nāk, kas vēl labāks sliņķu bezapkopes variants.
Pilsētai mīnusi nav vispār. Nu cena varbūt, jo laikam sākot no kādiem e1500 mūsdienās tādiem cenas, nesekoju, varbūt jau ir kādi lētāki arī.
Redzamākie plusi - maza vai pat nekāda apkope, ātrumus vari pārslēgt stāvot uz vietas pie krustojuma un uzsākt jau ar pareizo, ātrumi slēdzas ātrāk, gludāk par lētā gala kasešu variantiem, nevar sabojāt aizmugures pārslēdzēju ja riteni nogāz.
Nosacīti mīnuss, ja sportiski gribi mīt 60+km, tad sāk gribēties lai atstarpes starp lietotākajiem ātrumiem būtu mazākas, respektīvi vairāk pieejamie ātrumi....nu tad jāskatās uz šosejniekiem, bet tas jau arī vairs nebūs ideālais pilsētas variants.
[ Šo ziņu laboja Karavs, 19 Jan 2023, 10:11:58 ] |
Offline | |
|