Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 99 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 20

AutorsZiņojums
eddylee
22. Dec 2011, 09:02 #18441

Kopš: 08. Jan 2011

No: Madona

Ziņojumi: 324

Braucu ar: Pačota punktiem.


21 Dec 2011, 18:14:05 Berlusconi rakstīja:
dots:

1. E34 540 1993
2. Tosols līmenī
3. Motora temp līmenī
4. Ne-klima
5. Kondiška

Problēma
Pūs ļooooti remdenu gaisu pat tad, ja ir uzgriezts temp uz max.

Kas var būt par lietu?

Paldies!

ja auto ir uz gazes tad viss siltums aiziet uz gazes reduktoru!!
Offline
autobusavaditajs
22. Dec 2011, 09:11 #18442

Kopš: 14. Dec 2011

No: Preiļi

Ziņojumi: 352

Braucu ar: Ar zagtu degvielu un TDSu

...ja nepareizi pielikts reduktors, kaa ir vairuma gadijumu.
Laigan sanak pavisam vienkarshi - vainu brauc pa leeto un vibree, vai siltumaa un uz benzina
Offline
autobusavaditajs
22. Dec 2011, 09:15 #18443

Kopš: 14. Dec 2011

No: Preiļi

Ziņojumi: 352

Braucu ar: Ar zagtu degvielu un TDSu


22 Dec 2011, 08:43:19 Araajz rakstīja:
Kur nopirkt spuldzīti?
433b Bulb 12v 10w ba9 Halogen, BMW Angel Eyes fitment
]http://www.consumabulbs.com/photo/433.jpg


Tankos rausta plecus, viņa ir tik specifiska jeb varētu būt jebkurā autodetaļu veikalā?

statjika un mosh ari grosaa nebus, bet normala autoveikala esmu tadas pircis bez jebkadam problemam. Tik cena nav 0.20Ls, bet gan paari latam
Offline
Laoshi
22. Dec 2011, 09:28 #18444

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


22 Dec 2011, 09:11:26 autobusavaditajs rakstīja:
...ja nepareizi pielikts reduktors, kaa ir vairuma gadijumu.
Laigan sanak pavisam vienkarshi - vainu brauc pa leeto un vibree, vai siltumaa un uz benzina


Kapēc Tu celies tik agri no rīta?

Bet pastāsti sīkāk par nepareizi pieliktu reduktoru. Man viņa apsilde aiziet no pečkas trubām, tās ir vistuvāk, bet ir vēsāks un silst lēnāk, nekā bez LPG (arī motors, ne tikai salons). Zb jau kurināt ar 2-3 no rītiem, wannabe dragsteri grib skrieties uzreiz
Offline
eddylee
22. Dec 2011, 09:33 #18445

Kopš: 08. Jan 2011

No: Madona

Ziņojumi: 324

Braucu ar: Pačota punktiem.


22 Dec 2011, 09:11:26 autobusavaditajs rakstīja:
...ja nepareizi pielikts reduktors, kaa ir vairuma gadijumu.
Laigan sanak pavisam vienkarshi - vainu brauc pa leeto un vibree, vai siltumaa un uz benzina

tieshi taa!!!
Offline
autobusavaditajs
22. Dec 2011, 09:34 #18446

Kopš: 14. Dec 2011

No: Preiļi

Ziņojumi: 352

Braucu ar: Ar zagtu degvielu un TDSu

Saplisa modinatajs
kaa es tev varu pateikt kaa ir pareizi tavam auto, neredzot visas dzeses sistemas trubas un caurules + neapdomajot jautajumu
Jo tikai gazeslohi pieliek divas trubas paraleli peckai un neiedzilinas jautajuma...
Offline
Laoshi
22. Dec 2011, 09:45 #18447

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


22 Dec 2011, 09:34:40 autobusavaditajs rakstīja:
Saplisa modinatajs
kaa es tev varu pateikt kaa ir pareizi tavam auto, neredzot visas dzeses sistemas trubas un caurules + neapdomajot jautajumu
Jo tikai gazeslohi pieliek divas trubas paraleli peckai un neiedzilinas jautajuma...


Nu trubas ir paralēli pečkai. Pastāsti teorētiski, kā ir jābūt, paskatīties varu pats un trubas vietām samainīt arī
Offline
uldens1
22. Dec 2011, 10:10 #18448

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16660

Braucu ar:


22 Dec 2011, 00:16:54 autobusavaditajs rakstīja:

22 Dec 2011, 00:00:40 uldens1 rakstīja:

21 Dec 2011, 23:59:10 autobusavaditajs rakstīja:

21 Dec 2011, 18:14:05 Berlusconi rakstīja:
dots:

1. E34 540 1993
2. Tosols līmenī
3. Motora temp līmenī
4. Ne-klima
5. Kondiška

Problēma
Pūs ļooooti remdenu gaisu pat tad, ja ir uzgriezts temp uz max.

Kas var būt par lietu?

Paldies!

aizaugusi ciet pecka, kas ir pilnigi normali prieksh tik veca auto, kas pietam ir pedejos savus gadus braukts ar tosolu...
pirmos gadus doma brauca ar udeni

udenim ir lielaka ipatneja siltumietilpiba un gan labak dzesesies, gan labak pecka sildis kaa ar tosolu sistema.
Pirmos gadus un sava dzimtene, ganjau tika braukts ar normalu dzeses skidrumu (kvalitativu antifrizu), nevis agresivu (pret Al un plastmasu) dzeses skidruma imitaciju ar nosaukumu tosols...
vispar tie Al sakausejumi ir dažadi un ne visus tosols saed.Un tosols ir jamaina ik pa 3 gadi,jo pazud antikorozijas ipašibas
Offline
Laoshi
22. Dec 2011, 10:15 #18449

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


22 Dec 2011, 10:10:47 uldens1 rakstīja:

22 Dec 2011, 00:16:54 autobusavaditajs rakstīja:

22 Dec 2011, 00:00:40 uldens1 rakstīja:

21 Dec 2011, 23:59:10 autobusavaditajs rakstīja:

21 Dec 2011, 18:14:05 Berlusconi rakstīja:
dots:

1. E34 540 1993
2. Tosols līmenī
3. Motora temp līmenī
4. Ne-klima
5. Kondiška

Problēma
Pūs ļooooti remdenu gaisu pat tad, ja ir uzgriezts temp uz max.

Kas var būt par lietu?

Paldies!

aizaugusi ciet pecka, kas ir pilnigi normali prieksh tik veca auto, kas pietam ir pedejos savus gadus braukts ar tosolu...
pirmos gadus doma brauca ar udeni

udenim ir lielaka ipatneja siltumietilpiba un gan labak dzesesies, gan labak pecka sildis kaa ar tosolu sistema.
Pirmos gadus un sava dzimtene, ganjau tika braukts ar normalu dzeses skidrumu (kvalitativu antifrizu), nevis agresivu (pret Al un plastmasu) dzeses skidruma imitaciju ar nosaukumu tosols...
vispar tie Al sakausejumi ir dažadi un ne visus tosols saed. Un tosols ir jamaina ik pa 3 gadi,jo pazud antikorozijas ipašibas


Arī frīzu jāmaina tajā pat intervālā. Man tas nav jādara, jo frīzs kkur tek un visu laiku jāpielej
Offline
uldens1
22. Dec 2011, 10:21 #18450

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16660

Braucu ar:

ir jau longlife kas nav jamaina
Offline
7788
22. Dec 2011, 10:38 #18451

Kopš: 21. Jan 2005

Ziņojumi: 2520

Braucu ar:


22 Dec 2011, 10:21:42 uldens1 rakstīja:
ir jau longlife kas nav jamaina

longlife ir uz 5 gadiem paredzēts, bet var jau arī braukt visu radiātoru mūžu
Offline
gringo
22. Dec 2011, 11:04 #18452

Kopš: 27. Oct 2011

No: Valmiera

Ziņojumi: 60

Braucu ar: pirkstu pa karti

palīgā palīdziet izlemt , nobeidzās motoram šāles, buņdža ir tiešām labā stāvoklī , tagad jaizlemj ko likt vietā svārstos starp 3 iespējām 1. 2.0l 2. 2.5l 3. 2.8l bet nezinu kas labāks kas ko cik ēd cik izturīgs pret smagu kāju utt. kādus ieteikumus lūdzu.. e36coupe 318is
Offline
Vecais
22. Dec 2011, 11:05 #18453

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI


22 Dec 2011, 09:02:31 eddylee rakstīja:

21 Dec 2011, 18:14:05 Berlusconi rakstīja:
dots:

1. E34 540 1993
2. Tosols līmenī
3. Motora temp līmenī
4. Ne-klima
5. Kondiška

Problēma
Pūs ļooooti remdenu gaisu pat tad, ja ir uzgriezts temp uz max.

Kas var būt par lietu?

Paldies!

ja auto ir uz gazes tad viss siltums aiziet uz gazes reduktoru!!

Ja visu siltumu patērētu LPG reduktors tad arī motora temperatūra nebūtu, jo reduktors tiek ielikts pirmajā aplī. Parasti līkrociski uzmontēts reduktors, nepietiekams tosola līmenis būs iemesls reduktora temperatūras nepietiekamībai, attiecīgi nepārslēgsies uz LPG. Ja motora temperatūra ir ok tad skaties "troiņikus" kas aiziet uz reduktoru - iespējams ielikti mazāka diametra, kas veicina nepietiekamu caurplūdi.

-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
bang-bang
22. Dec 2011, 11:06 #18454

Kopš: 11. Jun 2010

Ziņojumi: 1770

Braucu ar: foršu bembuku

Palīgā

Man atsūtīja taisnotāju no usa, uz tā rakstīts 120V AC 60Hz 400W - kur un kādu strāvas pārveidotāju man jāpērk, lai varētu spraust LV kontaktos?
Offline
uldens1
22. Dec 2011, 11:27 #18455

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16660

Braucu ar:


22 Dec 2011, 11:06:51 bang-bang rakstīja:
Palīgā

Man atsūtīja taisnotāju no usa, uz tā rakstīts 120V AC 60Hz 400W - kur un kādu strāvas pārveidotāju man jāpērk, lai varētu spraust LV kontaktos?
kur dabusi 110v
Offline
autobusavaditajs
22. Dec 2011, 11:32 #18456

Kopš: 14. Dec 2011

No: Preiļi

Ziņojumi: 352

Braucu ar: Ar zagtu degvielu un TDSu


22 Dec 2011, 10:21:42 uldens1 rakstīja:
ir jau longlife kas nav jamaina

interesanti, ir kautkur dabunamas ari longlife zekjes un apenes, kas ari nekad nav jamaina
Offline
bang-bang
22. Dec 2011, 11:33 #18457

Kopš: 11. Jun 2010

Ziņojumi: 1770

Braucu ar: foršu bembuku


22 Dec 2011, 11:27:33 uldens1 rakstīja:

22 Dec 2011, 11:06:51 bang-bang rakstīja:
Palīgā

Man atsūtīja taisnotāju no usa, uz tā rakstīts 120V AC 60Hz 400W - kur un kādu strāvas pārveidotāju man jāpērk, lai varētu spraust LV kontaktos?
kur dabusi 110v


Nu.. es no tā maz ko saprotu, lai neteiktu, ka neko, tāpēc arī jautāju. Tiešām man būs jāsūta atpakaļ?
Offline
zzips
22. Dec 2011, 11:35 #18458

Kopš: 20. Feb 2004

Ziņojumi: 28219

Braucu ar: Slēgta tipa visurgājēju

http://lmgtfy.com/?q=stravas+parveidotajs+220+uz+110

[ Šo ziņu laboja zzips, 22 Dec 2011, 11:36:52 ]



-----------------
*Keep going..... It will all make sense soon
Offline
7788
22. Dec 2011, 11:39 #18459

Kopš: 21. Jan 2005

Ziņojumi: 2520

Braucu ar:


22 Dec 2011, 11:35:39 zzips rakstīja:
http://lmgtfy.com/?q=stravas+parveidotajs+220+uz+110

tur neviena nav 400W
Domāju ka jāsūta atpakaļ uz USA
Vari aiznest to ierīci kādam meistaram, varbūt var samainīt kādas komponentes, lai strādātu no 240V

[ Šo ziņu laboja 7788, 22 Dec 2011, 11:43:06 ]

Offline
autobusavaditajs
22. Dec 2011, 11:40 #18460

Kopš: 14. Dec 2011

No: Preiļi

Ziņojumi: 352

Braucu ar: Ar zagtu degvielu un TDSu


22 Dec 2011, 11:35:39 zzips rakstīja:
http://lmgtfy.com/?q=stravas+parveidotajs+220+uz+110

ja vinjs bus mazinjs un impulsnieks, tad var nederet un sliktakaja gadijuma ari nokaut ierici, kas bus pieslegta vinjam.
Neko gudru nevajag, vajag tupu transformatoru
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo