Online
Pašreiz BMWPower skatās 193 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 21
Autors | Ziņojums |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
|
07 Mar 2014, 10:20:53 Mikels rakstīja:
Ko sakat par dubultmasas spara rata restaurāciju, ir/ nav jēga/kāds varbūt ir saskāries.
e46 328 vajag?
Piemēram:http://www.ss.lv/msg/lv/transport/spare-parts/b...ries/bbdlxx.html
nez ko viņi tur dara pa to naudu, bet benzīnniekam tāds dubultmasas spararats nafig nav vajadzīgs, sevišķi 6cil, kam jau tā ir samērā maz vibrācijas uz kloķvārpstas, es uzliktu parasto un aizmirstu par to | Offline | | |
inferno-ex | | Kopš: 04. May 2011
Ziņojumi: 1556
Braucu ar:
|
07 Mar 2014, 18:16:24 JZ rakstīja:
07 Mar 2014, 16:27:19 inferno-ex rakstīja:
07 Mar 2014, 14:33:17 berny757 rakstīja:
fufaiku tev ausī iebāza...
Tam ir paredzēts šis "štrunts"
Tāds štrunts man ir, nedaudz citam paredzēts Un muciņa tur it nekādi nestiprinās klāt.
tik daudz ņemšanās ap to muciņu... skrūvē vaļā ar jebko, kas lien tajā sāna caurumā iekšā, nekas īpašāks tur nav domāts, un nevajag aizmirst mērfiju, kad būs vajadzība kaut ko patiešām atskrūvēt ar to muciņu, tad izrādīsies ka tā ir no plastalīna un kļūst par seškantei līdzīgu caurulīti, līdz ko pieliek tur kaut kādus nebūt jēdzīgus nm
plastmasas uzgriežņus ar to var mēģināt skrūvēt, vai tos alumīnija karstuma aizsargus virs izpūtēja, ar neko vairāk rēķināties nevajag
Netaisos es ar viņu kaut ko baigi skrūvēt! Tikai apvaicājos, pie kā ir paredzēts viņu stiprināt, tas arī viss. Priekš nopietnas skrūvēšanas ir citi štrumi | Offline | | |
CaklsBoriss | | Kopš: 07. Mar 2014
Ziņojumi: 8
Braucu ar:
| Jautājums sekojošs. e36 m50b25 bez vanos , kupeja , 1992g.
Tikko iedarbinot motoru viss kārtībā , neatkarīgi no tā vai silts vai auksts motors , pēc apmēram 10 sekundēm motora darbība kļūst nevienmērīga , apgriezieni kļūst zemāki , tukšgaitā mazliet uzgāzēt var , vai iet līdz redlainam nav mēģināts. Pēc apmēram 30 sekunžu raustīšanās , motora darbība kļūst normāla. Kur sākt meklēt vainu ? Kā teica vecais saimnieks - degvielas sūknis tikko mainīts , sveces mainītas , gaisa masas mērītājs mainīts. Varbūt tomēr sūknis slikts un nedod pietiekamu spiedienu ? Kāda veida diagonostika var palīdzēt ? | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
07 Mar 2014, 23:35:16 CaklsBoriss rakstīja:
Jautājums sekojošs. e36 m50b25 bez vanos , kupeja , 1992g.
Tikko iedarbinot motoru viss kārtībā , neatkarīgi no tā vai silts vai auksts motors , pēc apmēram 10 sekundēm motora darbība kļūst nevienmērīga , apgriezieni kļūst zemāki , tukšgaitā mazliet uzgāzēt var , vai iet līdz redlainam nav mēģināts. Pēc apmēram 30 sekunžu raustīšanās , motora darbība kļūst normāla. Kur sākt meklēt vainu ? Kā teica vecais saimnieks - degvielas sūknis tikko mainīts , sveces mainītas , gaisa masas mērītājs mainīts. Varbūt tomēr sūknis slikts un nedod pietiekamu spiedienu ? Kāda veida diagonostika var palīdzēt ?
A kada tad diagnostika lidz shim ir veikta?
Nomainjas visa pec kartas?
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
07 Mar 2014, 23:35:16 CaklsBoriss rakstīja:
Jautājums sekojošs. e36 m50b25 bez vanos , kupeja , 1992g.
Tikko iedarbinot motoru viss kārtībā , neatkarīgi no tā vai silts vai auksts motors , pēc apmēram 10 sekundēm motora darbība kļūst nevienmērīga , apgriezieni kļūst zemāki , tukšgaitā mazliet uzgāzēt var , vai iet līdz redlainam nav mēģināts. Pēc apmēram 30 sekunžu raustīšanās , motora darbība kļūst normāla. Kur sākt meklēt vainu ? Kā teica vecais saimnieks - degvielas sūknis tikko mainīts , sveces mainītas , gaisa masas mērītājs mainīts. Varbūt tomēr sūknis slikts un nedod pietiekamu spiedienu ? Kāda veida diagonostika var palīdzēt ?
lambda zonde? varbuut ECU kaadu laiku ar to meegjina, tad iemet kljuudu un aiziet avaarijas rezhiimaa. | Offline | | |
haizenberg | | Kopš: 04. Oct 2013
Ziņojumi: 400
Braucu ar: E63/65
|
07 Mar 2014, 19:22:21 JZ rakstīja:
07 Mar 2014, 10:20:53 Mikels rakstīja:
Ko sakat par dubultmasas spara rata restaurāciju, ir/ nav jēga/kāds varbūt ir saskāries.
e46 328 vajag?
Piemēram:http://www.ss.lv/msg/lv/transport/spare-parts/b...ries/bbdlxx.html
nez ko viņi tur dara pa to naudu, bet benzīnniekam tāds dubultmasas spararats nafig nav vajadzīgs, sevišķi 6cil, kam jau tā ir samērā maz vibrācijas uz kloķvārpstas, es uzliktu parasto un aizmirstu par to
uz e46 330i ari var dabut vienmasa spararatu,ja var tad no kada modela un kas vel uzreiz jamaina?
Paldies | Offline | | |
varonis | | Kopš: 05. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1276
Braucu ar: Volvo s90
| Labrit biedri. Kadas varetu but aptuvenas izmaksas e39 universala sanu bagaznieka loga iestiklosanai,tonesanai un cd ceindzerim. | Offline | | |
depo | | Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20943
Braucu ar: Zirgu
|
08 Mar 2014, 07:56:28 varonis rakstīja:
Labrit biedri. Kadas varetu but aptuvenas izmaksas e39 universala sanu bagaznieka loga iestiklosanai,tonesanai un cd ceindzerim.
Raksti userim Lauriko - logu meistars. | Offline | | |
|
varonis | | Kopš: 05. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1276
Braucu ar: Volvo s90
|
08 Mar 2014, 08:10:58 depo rakstīja:
08 Mar 2014, 07:56:28 varonis rakstīja:
Labrit biedri. Kadas varetu but aptuvenas izmaksas e39 universala sanu bagaznieka loga iestiklosanai,tonesanai un cd ceindzerim.
Raksti userim Lauriko - logu meistars.
Pareizi,paldies. Biju piemirsis, ieprieksejai masinai pie vinja tika stiklots logs. | Offline | | |
eddylee | | Kopš: 08. Jan 2011
No: Madona
Ziņojumi: 324
Braucu ar: Pačota punktiem.
| Sveiki! Vai tas ka masinai nestrada spidometrs varetu but iemesls automata nekorektai darbibai. !?
Paldies. | Offline | | |
berny757 | | Kopš: 08. Aug 2006
Ziņojumi: 4243
Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC
| Jāprasa vien vēlreiz. Vai taisnība ka aftermarket (BMW e39) atslēgas nevar tik vienkārši pievīlēt, jebkurā atslēgu darbnīcā? | Offline | | |
CaklsBoriss | | Kopš: 07. Mar 2014
Ziņojumi: 8
Braucu ar:
|
07 Mar 2014, 23:39:44 Driver rakstīja:
07 Mar 2014, 23:35:16 CaklsBoriss rakstīja:
Jautājums sekojošs. e36 m50b25 bez vanos , kupeja , 1992g.
Tikko iedarbinot motoru viss kārtībā , neatkarīgi no tā vai silts vai auksts motors , pēc apmēram 10 sekundēm motora darbība kļūst nevienmērīga , apgriezieni kļūst zemāki , tukšgaitā mazliet uzgāzēt var , vai iet līdz redlainam nav mēģināts. Pēc apmēram 30 sekunžu raustīšanās , motora darbība kļūst normāla. Kur sākt meklēt vainu ? Kā teica vecais saimnieks - degvielas sūknis tikko mainīts , sveces mainītas , gaisa masas mērītājs mainīts. Varbūt tomēr sūknis slikts un nedod pietiekamu spiedienu ? Kāda veida diagonostika var palīdzēt ?
A kada tad diagnostika lidz shim ir veikta?
Nomainjas visa pec kartas?
Pats personīgi nēesmu vēl neko darijis. Ar ko vajadzētu sākt ? | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
|
08 Mar 2014, 00:26:16 haizenberg rakstīja:
07 Mar 2014, 19:22:21 JZ rakstīja:
07 Mar 2014, 10:20:53 Mikels rakstīja:
Ko sakat par dubultmasas spara rata restaurāciju, ir/ nav jēga/kāds varbūt ir saskāries.
e46 328 vajag?
Piemēram:http://www.ss.lv/msg/lv/transport/spare-parts/b...ries/bbdlxx.html
nez ko viņi tur dara pa to naudu, bet benzīnniekam tāds dubultmasas spararats nafig nav vajadzīgs, sevišķi 6cil, kam jau tā ir samērā maz vibrācijas uz kloķvārpstas, es uzliktu parasto un aizmirstu par to
uz e46 330i ari var dabut vienmasa spararatu,ja var tad no kada modela un kas vel uzreiz jamaina?
Paldies
reku viss gatavs jau, tik ielas mašīnai disku es liktu parasto, un nez kas tur ar starteri notiek, moš jāliek no m50, nezinu, katrā gadījumā ar to tur būtu jābūt kaut kādam plugnplay variantam
07 Mar 2014, 20:51:00 Still rakstīja:
- M50 bezdemferigais spārarats. Vīrpots uz 240mm ( dēr uz M51 2.5tds,M50,M52,M57 3.0d, M60, M62 utt).
- JAUNS ar kasti Sachs Race Engineering 240 mm kurvis 88 3082 001 243/ 03W14.
- Sajūga disks ar atsperēm 240mm 8 lapstiņas, tievs centrs (M50,M51 2.TDS, M52, M57 3.0d, M60, M62 utt).
Visu var nopirkt atsevišķi.
Par cenam var vienoties.
http://radikal.ru/fp/04c226a113ef4763b85aa6a445783
| Offline | | |
abit | | Kopš: 27. Jul 2010
No: Madona
Ziņojumi: 388
Braucu ar: Chevy, jē30 un Fūl Saspenšan
| Dīzeļiem un benzīna dzinējiem bremžu vakumpastiprinātāji tak neatšķiras, ne?
vnk problēma tāda, ka tika noņemts funkcionējošs dubultais bremžu vakumnieks no e34 2.5tds, uzlikts uz e30 kurā ir benzīna dzinulis, un tagad šis gaisu vislaik sūc, no salona puses tā kā [ Šo ziņu laboja abit, 08 Mar 2014, 14:14:24 ] | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
08 Mar 2014, 09:35:56 eddylee rakstīja:
Sveiki! Vai tas ka masinai nestrada spidometrs varetu but iemesls automata nekorektai darbibai. !?
Paldies.
Kamer nesaremontesi abs (spido), tikmer vari aizmirst par normalu karbas darbibu un tas normalu diagnostiku.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
08 Mar 2014, 10:18:46 berny757 rakstīja:
Jāprasa vien vēlreiz. Vai taisnība ka aftermarket (BMW e39) atslēgas nevar tik vienkārši pievīlēt, jebkurā atslēgu darbnīcā?
A nahujam tas jadara?
Teoretiski jau var, tik tie viletaji ir ar likam rokam vairuma gadijumu un cer uz haljavu "tipiskas psrs laiku dzivoklja atslegas izskata"
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
|
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
08 Mar 2014, 10:27:59 CaklsBoriss rakstīja:
07 Mar 2014, 23:39:44 Driver rakstīja:
07 Mar 2014, 23:35:16 CaklsBoriss rakstīja:
Jautājums sekojošs. e36 m50b25 bez vanos , kupeja , 1992g.
Tikko iedarbinot motoru viss kārtībā , neatkarīgi no tā vai silts vai auksts motors , pēc apmēram 10 sekundēm motora darbība kļūst nevienmērīga , apgriezieni kļūst zemāki , tukšgaitā mazliet uzgāzēt var , vai iet līdz redlainam nav mēģināts. Pēc apmēram 30 sekunžu raustīšanās , motora darbība kļūst normāla. Kur sākt meklēt vainu ? Kā teica vecais saimnieks - degvielas sūknis tikko mainīts , sveces mainītas , gaisa masas mērītājs mainīts. Varbūt tomēr sūknis slikts un nedod pietiekamu spiedienu ? Kāda veida diagonostika var palīdzēt ?
A kada tad diagnostika lidz shim ir veikta?
Nomainjas visa pec kartas?
Pats personīgi nēesmu vēl neko darijis. Ar ko vajadzētu sākt ?
Ar specialista apmeklejumu un normalu diagnostiku, nevis srota, kur iedod visu pec kartas pameginat.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Bogdaans | | Kopš: 11. Aug 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 108
Braucu ar: M57B30 un 328i
| Gribeju pajutāt cik einārus var prasīt par šadu aparātu? http://www.dimsport.com/img/pic_rapid.jpg | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| 15 Euro max.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
berny757 | | Kopš: 08. Aug 2006
Ziņojumi: 4243
Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC
|
08 Mar 2014, 14:20:45 Driver rakstīja:
08 Mar 2014, 10:18:46 berny757 rakstīja:
Jāprasa vien vēlreiz. Vai taisnība ka aftermarket (BMW e39) atslēgas nevar tik vienkārši pievīlēt, jebkurā atslēgu darbnīcā?
A nahujam tas jadara?
Teoretiski jau var, tik tie viletaji ir ar likam rokam vairuma gadijumu un cer uz haljavu "tipiskas psrs laiku dzivoklja atslegas izskata"
Atslēgas pultij, iepriekšējie auto lietotāji ir kārtīgi sagrauzuši pogas. Nezinu kā tas ir iespējams, moš bābietis ar nagiem visu laiku spaidījis.
Vienkārši gribu nomainīt visu pulti. Protams ka veicāt pie dīlera netaisos, neiešu pirkt atslēgu mašīnas vērtībā...
Pāris darbnīcās apvaicājos, visi saka ka nevarot, jo tās atslēgas kūstot.[ Šo ziņu laboja berny757, 08 Mar 2014, 15:38:59 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|