Online

Pašreiz BMWPower skatās 193 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
JZ
07. Mar 2014, 19:22 #18421

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


07 Mar 2014, 10:20:53 Mikels rakstīja:
Ko sakat par dubultmasas spara rata restaurāciju, ir/ nav jēga/kāds varbūt ir saskāries.
e46 328 vajag?
Piemēram:http://www.ss.lv/msg/lv/transport/spare-parts/b...ries/bbdlxx.html


nez ko viņi tur dara pa to naudu, bet benzīnniekam tāds dubultmasas spararats nafig nav vajadzīgs, sevišķi 6cil, kam jau tā ir samērā maz vibrācijas uz kloķvārpstas, es uzliktu parasto un aizmirstu par to
Offline
inferno-ex
07. Mar 2014, 23:06 #18422

Kopš: 04. May 2011

Ziņojumi: 1556

Braucu ar:


07 Mar 2014, 18:16:24 JZ rakstīja:

07 Mar 2014, 16:27:19 inferno-ex rakstīja:

07 Mar 2014, 14:33:17 berny757 rakstīja:
fufaiku tev ausī iebāza...
Tam ir paredzēts šis "štrunts"


Tāds štrunts man ir, nedaudz citam paredzēts Un muciņa tur it nekādi nestiprinās klāt.


tik daudz ņemšanās ap to muciņu... skrūvē vaļā ar jebko, kas lien tajā sāna caurumā iekšā, nekas īpašāks tur nav domāts, un nevajag aizmirst mērfiju, kad būs vajadzība kaut ko patiešām atskrūvēt ar to muciņu, tad izrādīsies ka tā ir no plastalīna un kļūst par seškantei līdzīgu caurulīti, līdz ko pieliek tur kaut kādus nebūt jēdzīgus nm

plastmasas uzgriežņus ar to var mēģināt skrūvēt, vai tos alumīnija karstuma aizsargus virs izpūtēja, ar neko vairāk rēķināties nevajag

Netaisos es ar viņu kaut ko baigi skrūvēt! Tikai apvaicājos, pie kā ir paredzēts viņu stiprināt, tas arī viss. Priekš nopietnas skrūvēšanas ir citi štrumi
Offline
CaklsBoriss
07. Mar 2014, 23:35 #18423

Kopš: 07. Mar 2014

Ziņojumi: 8

Braucu ar:

Jautājums sekojošs. e36 m50b25 bez vanos , kupeja , 1992g.

Tikko iedarbinot motoru viss kārtībā , neatkarīgi no tā vai silts vai auksts motors , pēc apmēram 10 sekundēm motora darbība kļūst nevienmērīga , apgriezieni kļūst zemāki , tukšgaitā mazliet uzgāzēt var , vai iet līdz redlainam nav mēģināts. Pēc apmēram 30 sekunžu raustīšanās , motora darbība kļūst normāla. Kur sākt meklēt vainu ? Kā teica vecais saimnieks - degvielas sūknis tikko mainīts , sveces mainītas , gaisa masas mērītājs mainīts. Varbūt tomēr sūknis slikts un nedod pietiekamu spiedienu ? Kāda veida diagonostika var palīdzēt ?
Offline
Driver
07. Mar 2014, 23:39 #18424

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


07 Mar 2014, 23:35:16 CaklsBoriss rakstīja:
Jautājums sekojošs. e36 m50b25 bez vanos , kupeja , 1992g.

Tikko iedarbinot motoru viss kārtībā , neatkarīgi no tā vai silts vai auksts motors , pēc apmēram 10 sekundēm motora darbība kļūst nevienmērīga , apgriezieni kļūst zemāki , tukšgaitā mazliet uzgāzēt var , vai iet līdz redlainam nav mēģināts. Pēc apmēram 30 sekunžu raustīšanās , motora darbība kļūst normāla. Kur sākt meklēt vainu ? Kā teica vecais saimnieks - degvielas sūknis tikko mainīts , sveces mainītas , gaisa masas mērītājs mainīts. Varbūt tomēr sūknis slikts un nedod pietiekamu spiedienu ? Kāda veida diagonostika var palīdzēt ?

A kada tad diagnostika lidz shim ir veikta?
Nomainjas visa pec kartas?

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
bmwaddict
08. Mar 2014, 00:12 #18425

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


07 Mar 2014, 23:35:16 CaklsBoriss rakstīja:
Jautājums sekojošs. e36 m50b25 bez vanos , kupeja , 1992g.

Tikko iedarbinot motoru viss kārtībā , neatkarīgi no tā vai silts vai auksts motors , pēc apmēram 10 sekundēm motora darbība kļūst nevienmērīga , apgriezieni kļūst zemāki , tukšgaitā mazliet uzgāzēt var , vai iet līdz redlainam nav mēģināts. Pēc apmēram 30 sekunžu raustīšanās , motora darbība kļūst normāla. Kur sākt meklēt vainu ? Kā teica vecais saimnieks - degvielas sūknis tikko mainīts , sveces mainītas , gaisa masas mērītājs mainīts. Varbūt tomēr sūknis slikts un nedod pietiekamu spiedienu ? Kāda veida diagonostika var palīdzēt ?


lambda zonde? varbuut ECU kaadu laiku ar to meegjina, tad iemet kljuudu un aiziet avaarijas rezhiimaa.
Offline
haizenberg
08. Mar 2014, 00:26 #18426

Kopš: 04. Oct 2013

Ziņojumi: 400

Braucu ar: E63/65


07 Mar 2014, 19:22:21 JZ rakstīja:

07 Mar 2014, 10:20:53 Mikels rakstīja:
Ko sakat par dubultmasas spara rata restaurāciju, ir/ nav jēga/kāds varbūt ir saskāries.
e46 328 vajag?
Piemēram:http://www.ss.lv/msg/lv/transport/spare-parts/b...ries/bbdlxx.html


nez ko viņi tur dara pa to naudu, bet benzīnniekam tāds dubultmasas spararats nafig nav vajadzīgs, sevišķi 6cil, kam jau tā ir samērā maz vibrācijas uz kloķvārpstas, es uzliktu parasto un aizmirstu par to

uz e46 330i ari var dabut vienmasa spararatu,ja var tad no kada modela un kas vel uzreiz jamaina?
Paldies
Offline
varonis
08. Mar 2014, 07:56 #18427

Kopš: 05. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1276

Braucu ar: Volvo s90

Labrit biedri. Kadas varetu but aptuvenas izmaksas e39 universala sanu bagaznieka loga iestiklosanai,tonesanai un cd ceindzerim.
Offline
depo
08. Mar 2014, 08:10 #18428

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20943

Braucu ar: Zirgu


08 Mar 2014, 07:56:28 varonis rakstīja:
Labrit biedri. Kadas varetu but aptuvenas izmaksas e39 universala sanu bagaznieka loga iestiklosanai,tonesanai un cd ceindzerim.


Raksti userim Lauriko - logu meistars.
Offline
varonis
08. Mar 2014, 08:14 #18429

Kopš: 05. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1276

Braucu ar: Volvo s90


08 Mar 2014, 08:10:58 depo rakstīja:

08 Mar 2014, 07:56:28 varonis rakstīja:
Labrit biedri. Kadas varetu but aptuvenas izmaksas e39 universala sanu bagaznieka loga iestiklosanai,tonesanai un cd ceindzerim.


Raksti userim Lauriko - logu meistars.

Pareizi,paldies. Biju piemirsis, ieprieksejai masinai pie vinja tika stiklots logs.
Offline
eddylee
08. Mar 2014, 09:35 #18430

Kopš: 08. Jan 2011

No: Madona

Ziņojumi: 324

Braucu ar: Pačota punktiem.

Sveiki! Vai tas ka masinai nestrada spidometrs varetu but iemesls automata nekorektai darbibai. !?
Paldies.
Offline
berny757
08. Mar 2014, 10:18 #18431

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC

Jāprasa vien vēlreiz. Vai taisnība ka aftermarket (BMW e39) atslēgas nevar tik vienkārši pievīlēt, jebkurā atslēgu darbnīcā?
Offline
CaklsBoriss
08. Mar 2014, 10:27 #18432

Kopš: 07. Mar 2014

Ziņojumi: 8

Braucu ar:


07 Mar 2014, 23:39:44 Driver rakstīja:

07 Mar 2014, 23:35:16 CaklsBoriss rakstīja:
Jautājums sekojošs. e36 m50b25 bez vanos , kupeja , 1992g.

Tikko iedarbinot motoru viss kārtībā , neatkarīgi no tā vai silts vai auksts motors , pēc apmēram 10 sekundēm motora darbība kļūst nevienmērīga , apgriezieni kļūst zemāki , tukšgaitā mazliet uzgāzēt var , vai iet līdz redlainam nav mēģināts. Pēc apmēram 30 sekunžu raustīšanās , motora darbība kļūst normāla. Kur sākt meklēt vainu ? Kā teica vecais saimnieks - degvielas sūknis tikko mainīts , sveces mainītas , gaisa masas mērītājs mainīts. Varbūt tomēr sūknis slikts un nedod pietiekamu spiedienu ? Kāda veida diagonostika var palīdzēt ?

A kada tad diagnostika lidz shim ir veikta?
Nomainjas visa pec kartas?


Pats personīgi nēesmu vēl neko darijis. Ar ko vajadzētu sākt ?
Offline
JZ
08. Mar 2014, 13:33 #18433

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


08 Mar 2014, 00:26:16 haizenberg rakstīja:

07 Mar 2014, 19:22:21 JZ rakstīja:

07 Mar 2014, 10:20:53 Mikels rakstīja:
Ko sakat par dubultmasas spara rata restaurāciju, ir/ nav jēga/kāds varbūt ir saskāries.
e46 328 vajag?
Piemēram:http://www.ss.lv/msg/lv/transport/spare-parts/b...ries/bbdlxx.html


nez ko viņi tur dara pa to naudu, bet benzīnniekam tāds dubultmasas spararats nafig nav vajadzīgs, sevišķi 6cil, kam jau tā ir samērā maz vibrācijas uz kloķvārpstas, es uzliktu parasto un aizmirstu par to

uz e46 330i ari var dabut vienmasa spararatu,ja var tad no kada modela un kas vel uzreiz jamaina?
Paldies


reku viss gatavs jau, tik ielas mašīnai disku es liktu parasto, un nez kas tur ar starteri notiek, moš jāliek no m50, nezinu, katrā gadījumā ar to tur būtu jābūt kaut kādam plugnplay variantam


07 Mar 2014, 20:51:00 Still rakstīja:
- M50 bezdemferigais spārarats. Vīrpots uz 240mm ( dēr uz M51 2.5tds,M50,M52,M57 3.0d, M60, M62 utt).

- JAUNS ar kasti Sachs Race Engineering 240 mm kurvis 88 3082 001 243/ 03W14.

- Sajūga disks ar atsperēm 240mm 8 lapstiņas, tievs centrs (M50,M51 2.TDS, M52, M57 3.0d, M60, M62 utt).

Visu var nopirkt atsevišķi.
Par cenam var vienoties.

http://radikal.ru/fp/04c226a113ef4763b85aa6a445783

Offline
abit
08. Mar 2014, 13:44 #18434

Kopš: 27. Jul 2010

No: Madona

Ziņojumi: 388

Braucu ar: Chevy, jē30 un Fūl Saspenšan

Dīzeļiem un benzīna dzinējiem bremžu vakumpastiprinātāji tak neatšķiras, ne?

vnk problēma tāda, ka tika noņemts funkcionējošs dubultais bremžu vakumnieks no e34 2.5tds, uzlikts uz e30 kurā ir benzīna dzinulis, un tagad šis gaisu vislaik sūc, no salona puses tā kā

[ Šo ziņu laboja abit, 08 Mar 2014, 14:14:24 ]

Offline
Driver
08. Mar 2014, 14:18 #18435

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


08 Mar 2014, 09:35:56 eddylee rakstīja:
Sveiki! Vai tas ka masinai nestrada spidometrs varetu but iemesls automata nekorektai darbibai. !?
Paldies.

Kamer nesaremontesi abs (spido), tikmer vari aizmirst par normalu karbas darbibu un tas normalu diagnostiku.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
08. Mar 2014, 14:20 #18436

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


08 Mar 2014, 10:18:46 berny757 rakstīja:
Jāprasa vien vēlreiz. Vai taisnība ka aftermarket (BMW e39) atslēgas nevar tik vienkārši pievīlēt, jebkurā atslēgu darbnīcā?

A nahujam tas jadara?
Teoretiski jau var, tik tie viletaji ir ar likam rokam vairuma gadijumu un cer uz haljavu "tipiskas psrs laiku dzivoklja atslegas izskata"

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
08. Mar 2014, 14:22 #18437

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


08 Mar 2014, 10:27:59 CaklsBoriss rakstīja:

07 Mar 2014, 23:39:44 Driver rakstīja:

07 Mar 2014, 23:35:16 CaklsBoriss rakstīja:
Jautājums sekojošs. e36 m50b25 bez vanos , kupeja , 1992g.

Tikko iedarbinot motoru viss kārtībā , neatkarīgi no tā vai silts vai auksts motors , pēc apmēram 10 sekundēm motora darbība kļūst nevienmērīga , apgriezieni kļūst zemāki , tukšgaitā mazliet uzgāzēt var , vai iet līdz redlainam nav mēģināts. Pēc apmēram 30 sekunžu raustīšanās , motora darbība kļūst normāla. Kur sākt meklēt vainu ? Kā teica vecais saimnieks - degvielas sūknis tikko mainīts , sveces mainītas , gaisa masas mērītājs mainīts. Varbūt tomēr sūknis slikts un nedod pietiekamu spiedienu ? Kāda veida diagonostika var palīdzēt ?

A kada tad diagnostika lidz shim ir veikta?
Nomainjas visa pec kartas?


Pats personīgi nēesmu vēl neko darijis. Ar ko vajadzētu sākt ?

Ar specialista apmeklejumu un normalu diagnostiku, nevis srota, kur iedod visu pec kartas pameginat.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Bogdaans
08. Mar 2014, 15:09 #18438

Kopš: 11. Aug 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 108

Braucu ar: M57B30 un 328i

Gribeju pajutāt cik einārus var prasīt par šadu aparātu? http://www.dimsport.com/img/pic_rapid.jpg
Offline
Kaross
08. Mar 2014, 15:33 #18439

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

15 Euro max.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
berny757
08. Mar 2014, 15:35 #18440

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC


08 Mar 2014, 14:20:45 Driver rakstīja:

08 Mar 2014, 10:18:46 berny757 rakstīja:
Jāprasa vien vēlreiz. Vai taisnība ka aftermarket (BMW e39) atslēgas nevar tik vienkārši pievīlēt, jebkurā atslēgu darbnīcā?

A nahujam tas jadara?
Teoretiski jau var, tik tie viletaji ir ar likam rokam vairuma gadijumu un cer uz haljavu "tipiskas psrs laiku dzivoklja atslegas izskata"

Atslēgas pultij, iepriekšējie auto lietotāji ir kārtīgi sagrauzuši pogas. Nezinu kā tas ir iespējams, moš bābietis ar nagiem visu laiku spaidījis.
Vienkārši gribu nomainīt visu pulti. Protams ka veicāt pie dīlera netaisos, neiešu pirkt atslēgu mašīnas vērtībā...
Pāris darbnīcās apvaicājos, visi saka ka nevarot, jo tās atslēgas kūstot.

[ Šo ziņu laboja berny757, 08 Mar 2014, 15:38:59 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo