Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 168 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
Mixzzz
09. Feb 2018, 16:36 #18401

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2788

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


09 Feb 2018, 08:46:12 @kexxx rakstīja:
Ielādē kompī kādu no vecajām saglabātajām konfigurācijām, parasti tajā var redzēt, kāds bija spiediens iepriekšējās kalibrācijas laikā... Nu vismaz dažiem kompjiem to saglabā, par lpgrech nezinu

Un ja kompis taisa lielu atvērumu sprauslām (cenšas palielināt gāzes padevi), tad pēc loģikas spiedienu būtu jāpalielina, nevis jāsamazina. Samazinot spiedienu, gāzes ir vēl mazāk un kompis vēl vairāk palielinās atvēruma laikus
Nu bet O2 sensors sāk rādīt treknu un benzīna ECU cenšas griezt tos laikus uz leju, lai gan tāpat viņi ir lielāki par laikiem, kad darbojas uz benzīna
Offline
Vecais
09. Feb 2018, 18:42 #18402

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI


09 Feb 2018, 11:36:55 @Zuc rakstīja:

09 Feb 2018, 10:06:56 @GTs- rakstīja:
Pie kura Dmitrija?
Viens,kas darbojas pie vienìbas gatves neko nezina. Vismaz ne tā labākā pieredze pirms pāris gadiem. Šķiet,ka adaptācijas meklē internetā.


Šis - http://www.sparnipluss.lv/

Dmitrijs man izpalīdz gadījumos kad klients nevar tikt līdz manīm. Attālinātas divas rokas
Viens no retajiem kurš nevis filosofē par tēmu, bet pazvana un visu paprasa ko nezin.


-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
Vecais
09. Feb 2018, 18:46 #18403

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI


09 Feb 2018, 16:36:24 @Mixzzz rakstīja:

09 Feb 2018, 08:46:12 @kexxx rakstīja:
Ielādē kompī kādu no vecajām saglabātajām konfigurācijām, parasti tajā var redzēt, kāds bija spiediens iepriekšējās kalibrācijas laikā... Nu vismaz dažiem kompjiem to saglabā, par lpgrech nezinu

Un ja kompis taisa lielu atvērumu sprauslām (cenšas palielināt gāzes padevi), tad pēc loģikas spiedienu būtu jāpalielina, nevis jāsamazina. Samazinot spiedienu, gāzes ir vēl mazāk un kompis vēl vairāk palielinās atvēruma laikus
Nu bet O2 sensors sāk rādīt treknu un benzīna ECU cenšas griezt tos laikus uz leju, lai gan tāpat viņi ir lielāki par laikiem, kad darbojas uz benzīna

Kkā neiet kopā... palielina atvērumu un ir trekns. Paprovē uz apgriezieniem nokalibrēt tad redzēsi vidējos m/s. Ja nav pareizās sprauslas iestatītas tad arī var būt tāds gļuks

-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
N53series
09. Feb 2018, 19:33 #18404

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:

+101 userim Vecais
Offline
Jur4iks1983
09. Feb 2018, 20:16 #18405

Kopš: 09. Feb 2018

Ziņojumi: 1

Braucu ar:

Varbūt kādam mētājās nevajadzīgs Landirenzo omegas vadības bloks
Offline
ZulandersKebabish
09. Feb 2018, 20:45 #18406

🍕 Picu Andris 🍕

Kopš: 19. Apr 2016

Ziņojumi: 910

Braucu ar:

Kas slikts/labs noticis ar LPGpower?
Offline
Mixzzz
09. Feb 2018, 23:09 #18407

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2788

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


09 Feb 2018, 18:46:08 @Vecais rakstīja:

09 Feb 2018, 16:36:24 @Mixzzz rakstīja:

09 Feb 2018, 08:46:12 @kexxx rakstīja:
Ielādē kompī kādu no vecajām saglabātajām konfigurācijām, parasti tajā var redzēt, kāds bija spiediens iepriekšējās kalibrācijas laikā... Nu vismaz dažiem kompjiem to saglabā, par lpgrech nezinu

Un ja kompis taisa lielu atvērumu sprauslām (cenšas palielināt gāzes padevi), tad pēc loģikas spiedienu būtu jāpalielina, nevis jāsamazina. Samazinot spiedienu, gāzes ir vēl mazāk un kompis vēl vairāk palielinās atvēruma laikus
Nu bet O2 sensors sāk rādīt treknu un benzīna ECU cenšas griezt tos laikus uz leju, lai gan tāpat viņi ir lielāki par laikiem, kad darbojas uz benzīna

Kkā neiet kopā... palielina atvērumu un ir trekns. Paprovē uz apgriezieniem nokalibrēt tad redzēsi vidējos m/s. Ja nav pareizās sprauslas iestatītas tad arī var būt tāds gļuks
Nu tur jau tā lieta ka nav loģiski. Beigās nogriezu uz 0.85 bar un nokalibrējās, bet nu pēc tam jāgriež atpakaļ augšā un ar roku jāpiekoriģē savādāk augšu nevelk(jāgriež laikam vēl, jo met erroru ka sprauslām pārāk liels atvērums....). Un viņam tak kalibrācija tikai tukšgaitā. Sprauslas izvēlētas pareizās. Karoch vēl jāpapišas. Tagad vienīgi pēc spiediena palielināšanas sāk parādīties tāda kā aizture pedālim līdz motors noreāģē.

PS. Pārāk lielas dīzes viņam var šito gļuku izraisīt?
Offline
N53series
09. Feb 2018, 23:49 #18408

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


09 Feb 2018, 23:09:55 @Mixzzz rakstīja:

09 Feb 2018, 18:46:08 @Vecais rakstīja:

09 Feb 2018, 16:36:24 @Mixzzz rakstīja:

09 Feb 2018, 08:46:12 @kexxx rakstīja:
Ielādē kompī kādu no vecajām saglabātajām konfigurācijām, parasti tajā var redzēt, kāds bija spiediens iepriekšējās kalibrācijas laikā... Nu vismaz dažiem kompjiem to saglabā, par lpgrech nezinu

Un ja kompis taisa lielu atvērumu sprauslām (cenšas palielināt gāzes padevi), tad pēc loģikas spiedienu būtu jāpalielina, nevis jāsamazina. Samazinot spiedienu, gāzes ir vēl mazāk un kompis vēl vairāk palielinās atvēruma laikus
Nu bet O2 sensors sāk rādīt treknu un benzīna ECU cenšas griezt tos laikus uz leju, lai gan tāpat viņi ir lielāki par laikiem, kad darbojas uz benzīna

Kkā neiet kopā... palielina atvērumu un ir trekns. Paprovē uz apgriezieniem nokalibrēt tad redzēsi vidējos m/s. Ja nav pareizās sprauslas iestatītas tad arī var būt tāds gļuks
Nu tur jau tā lieta ka nav loģiski. Beigās nogriezu uz 0.85 bar un nokalibrējās, bet nu pēc tam jāgriež atpakaļ augšā un ar roku jāpiekoriģē savādāk augšu nevelk(jāgriež laikam vēl, jo met erroru ka sprauslām pārāk liels atvērums....). Un viņam tak kalibrācija tikai tukšgaitā. Sprauslas izvēlētas pareizās. Karoch vēl jāpapišas. Tagad vienīgi pēc spiediena palielināšanas sāk parādīties tāda kā aizture pedālim līdz motors noreāģē.

PS. Pārāk lielas dīzes viņam var šito gļuku izraisīt?


Vecais staasts par Siemens blokiem un automaatisko kalibreeshanu. Te bija teema,n lapas atpakalj.
Offline
Mixzzz
10. Feb 2018, 01:23 #18409

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2788

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


09 Feb 2018, 23:49:47 @N53series rakstīja:

09 Feb 2018, 23:09:55 @Mixzzz rakstīja:

09 Feb 2018, 18:46:08 @Vecais rakstīja:

09 Feb 2018, 16:36:24 @Mixzzz rakstīja:

09 Feb 2018, 08:46:12 @kexxx rakstīja:
Ielādē kompī kādu no vecajām saglabātajām konfigurācijām, parasti tajā var redzēt, kāds bija spiediens iepriekšējās kalibrācijas laikā... Nu vismaz dažiem kompjiem to saglabā, par lpgrech nezinu

Un ja kompis taisa lielu atvērumu sprauslām (cenšas palielināt gāzes padevi), tad pēc loģikas spiedienu būtu jāpalielina, nevis jāsamazina. Samazinot spiedienu, gāzes ir vēl mazāk un kompis vēl vairāk palielinās atvēruma laikus
Nu bet O2 sensors sāk rādīt treknu un benzīna ECU cenšas griezt tos laikus uz leju, lai gan tāpat viņi ir lielāki par laikiem, kad darbojas uz benzīna

Kkā neiet kopā... palielina atvērumu un ir trekns. Paprovē uz apgriezieniem nokalibrēt tad redzēsi vidējos m/s. Ja nav pareizās sprauslas iestatītas tad arī var būt tāds gļuks
Nu tur jau tā lieta ka nav loģiski. Beigās nogriezu uz 0.85 bar un nokalibrējās, bet nu pēc tam jāgriež atpakaļ augšā un ar roku jāpiekoriģē savādāk augšu nevelk(jāgriež laikam vēl, jo met erroru ka sprauslām pārāk liels atvērums....). Un viņam tak kalibrācija tikai tukšgaitā. Sprauslas izvēlētas pareizās. Karoch vēl jāpapišas. Tagad vienīgi pēc spiediena palielināšanas sāk parādīties tāda kā aizture pedālim līdz motors noreāģē.

PS. Pārāk lielas dīzes viņam var šito gļuku izraisīt?


Vecais staasts par Siemens blokiem un automaatisko kalibreeshanu. Te bija teema,n lapas atpakalj.
Te jau ir M20, kāds Siemens
Offline
Vecais
10. Feb 2018, 08:39 #18410

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI

Kko esi palaidis garām...
Apskaties m/s siltam motoram uz e95 bez elektroierīcēm. Tad degvielas kartē iestati koef1, slēdz pa vienai lpg sprauslai klāt(ja nevar pa vienai tad visas pārslēdz). Maini koef brīvgaitai līdz piedzīsi benz m/s. Šādi varēsi virzienu noteikt uz kuru pusu jāiet..

-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
kexxx
10. Feb 2018, 14:17 #18411

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12319

Braucu ar:

Vēl var pamēģināt nomest visus settingus uz defaulto un visu iestatīt no jauna- varbūt kkur ir sabakstītas kkādas korekcijas cai kāds cits parametrs un tas jauc gaisu

Vispār paņem kādu screen capture progu, ieraksti visu kalibrāciju un iemet te, tā labāk varētu saprast kas tur īsti notiek
Offline
GTs-
10. Feb 2018, 14:50 #18412

Kopš: 03. Jun 2013

Ziņojumi: 708

Braucu ar:

ā nu šīs Dmitrijs ir cits,nav jau vienības gatvē.
Offline
KASIX13
10. Feb 2018, 22:21 #18413

Kopš: 14. Apr 2009

Ziņojumi: 62

Braucu ar:

Ko varat ieteikt.?
Kādā teh. šķidrumā likt gāzes sprauslas Barracuda ultraskaņas vannā.?
Offline
Mixzzz
11. Feb 2018, 18:11 #18414

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2788

Braucu ar: e34 un e91 kuuc

Karoch visu pēc kārtas, mašīna uz gāzes noraustās ap 5-5,5k rpm. Sāku skatīties, ka tajā brīdī gāzes kompis ierauga 10k rpm. Viss itkā ir pareizi salikts (6 cyl uz spoli, 6v input) sāku griezt tos v augstāk un sāka kāpt ķipa rpm visā diapozonā. tas pats kad nogriež uz 4v...beigās atradu ka labāk ir ar 5v. Bet tik un tā brīžiem uzrādas 9000rpm un noraustās tajā brīdī. Uz benzīna kkā rāda 7-8k. Tas kko ietekmē vai nē?
Offline
BMW-Valcha
11. Feb 2018, 18:17 #18415

Kopš: 09. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1358

Braucu ar: gāzi


11 Feb 2018, 18:11:13 @Mixzzz rakstīja:
Karoch visu pēc kārtas, mašīna uz gāzes noraustās ap 5-5,5k rpm. Sāku skatīties, ka tajā brīdī gāzes kompis ierauga 10k rpm. Viss itkā ir pareizi salikts (6 cyl uz spoli, 6v input) sāku griezt tos v augstāk un sāka kāpt ķipa rpm visā diapozonā. tas pats kad nogriež uz 4v...beigās atradu ka labāk ir ar 5v. Bet tik un tā brīžiem uzrādas 9000rpm un noraustās tajā brīdī. Uz benzīna kkā rāda 7-8k. Tas kko ietekmē vai nē?

tāpēc uz bmw ir jāvieno pie kloķenes dačika vai rpm signāla vada.
Offline
kexxx
11. Feb 2018, 21:00 #18416

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12319

Braucu ar:


11 Feb 2018, 18:11:13 @Mixzzz rakstīja:
Karoch visu pēc kārtas, mašīna uz gāzes noraustās ap 5-5,5k rpm. Sāku skatīties, ka tajā brīdī gāzes kompis ierauga 10k rpm. Viss itkā ir pareizi salikts (6 cyl uz spoli, 6v input) sāku griezt tos v augstāk un sāka kāpt ķipa rpm visā diapozonā. tas pats kad nogriež uz 4v...beigās atradu ka labāk ir ar 5v. Bet tik un tā brīžiem uzrādas 9000rpm un noraustās tajā brīdī. Uz benzīna kkā rāda 7-8k. Tas kko ietekmē vai nē?


rpm ietekmē tad, ja ir kkas iedakterēts 3d kartē
vai arī ja pie kkādiem rpm ir ielikta pārslēgšanās uz beņu

žurkai savulaik arī bija līdzīgs gļuks, ka it pa laikam 9k rpm uzleca, bet tā kā nekādas problēmas tas neizraisīja, tā arī neko nelaboju
Offline
Mixzzz
11. Feb 2018, 21:20 #18417

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2788

Braucu ar: e34 un e91 kuuc

Nu te ir problēma ka max rpm lai parslēgtos uz beņu ir 10k,bet mēdz pārlēkt pāri tam. Līdz ar to māc šaubas, nu pārlikšu uz tacho vada, nav grūti man to izdarīt. Anyway, ko jūs teiktu kas ir max spiediena kritums slodzē? Man no 1.3bar nokritās uz 0.9bar. Reduktors KME silver s6, ķipa priekš 220zs. Kkas man teica ka vajadzētu maģistrāli nomainīt, jo tā iespējams aizdirsusies, kā nekā 15-20g veca.

Zb, nācās portatīvo sūtīt atpakaļ uz Vāciju, stulbeņi uzlikuši bios password un nevar pateikt man viņu... Nevar normāli tagad braukāt apkārt ar pieslēgtu pc

[ Šo ziņu laboja Mixzzz, 11 Feb 2018, 21:26:08 ]

Offline
BMW-Valcha
11. Feb 2018, 21:41 #18418

Kopš: 09. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1358

Braucu ar: gāzi


11 Feb 2018, 21:20:10 @Mixzzz rakstīja:
Nu te ir problēma ka max rpm lai parslēgtos uz beņu ir 10k,bet mēdz pārlēkt pāri tam. Līdz ar to māc šaubas, nu pārlikšu uz tacho vada, nav grūti man to izdarīt. Anyway, ko jūs teiktu kas ir max spiediena kritums slodzē? Man no 1.3bar nokritās uz 0.9bar. Reduktors KME silver s6, ķipa priekš 220zs. Kkas man teica ka vajadzētu maģistrāli nomainīt, jo tā iespējams aizdirsusies, kā nekā 15-20g veca.

Zb, nācās portatīvo sūtīt atpakaļ uz Vāciju, stulbeņi uzlikuši bios password un nevar pateikt man viņu... Nevar normāli tagad braukāt apkārt ar pieslēgtu pc

kas tev vispār par motoru?
Offline
Mixzzz
11. Feb 2018, 21:42 #18419

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2788

Braucu ar: e34 un e91 kuuc

M20B25
Offline
BMW-Valcha
11. Feb 2018, 21:56 #18420

Kopš: 09. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1358

Braucu ar: gāzi

no kurienes izrāvi, ka sprauslām jābūt 2,8mm???
tam pusekvences čuguna klucim maksimums 2,3mm uz 1,2bar
Tāpēc nekalibrēja un spiediena kritums

[ Šo ziņu laboja BMW-Valcha, 11 Feb 2018, 21:57:32 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo