Autors | Ziņojums |
Mixzzz | |
Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2788
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
09 Feb 2018, 08:46:12 @kexxx rakstīja:
Ielādē kompī kādu no vecajām saglabātajām konfigurācijām, parasti tajā var redzēt, kāds bija spiediens iepriekšējās kalibrācijas laikā... Nu vismaz dažiem kompjiem to saglabā, par lpgrech nezinu
Un ja kompis taisa lielu atvērumu sprauslām (cenšas palielināt gāzes padevi), tad pēc loģikas spiedienu būtu jāpalielina, nevis jāsamazina. Samazinot spiedienu, gāzes ir vēl mazāk un kompis vēl vairāk palielinās atvēruma laikus
Nu bet O2 sensors sāk rādīt treknu un benzīna ECU cenšas griezt tos laikus uz leju, lai gan tāpat viņi ir lielāki par laikiem, kad darbojas uz benzīna |
Offline | |
|
Vecais | |
Kopš: 20. Dec 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 1762
Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI
|
09 Feb 2018, 11:36:55 @Zuc rakstīja:
09 Feb 2018, 10:06:56 @GTs- rakstīja:
Pie kura Dmitrija?
Viens,kas darbojas pie vienìbas gatves neko nezina. Vismaz ne tā labākā pieredze pirms pāris gadiem. Šķiet,ka adaptācijas meklē internetā.
Šis - http://www.sparnipluss.lv/
Dmitrijs man izpalīdz gadījumos kad klients nevar tikt līdz manīm. Attālinātas divas rokas
Viens no retajiem kurš nevis filosofē par tēmu, bet pazvana un visu paprasa ko nezin.
----------------- 4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
|
Offline | |
|
Vecais | |
Kopš: 20. Dec 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 1762
Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI
|
09 Feb 2018, 16:36:24 @Mixzzz rakstīja:
09 Feb 2018, 08:46:12 @kexxx rakstīja:
Ielādē kompī kādu no vecajām saglabātajām konfigurācijām, parasti tajā var redzēt, kāds bija spiediens iepriekšējās kalibrācijas laikā... Nu vismaz dažiem kompjiem to saglabā, par lpgrech nezinu
Un ja kompis taisa lielu atvērumu sprauslām (cenšas palielināt gāzes padevi), tad pēc loģikas spiedienu būtu jāpalielina, nevis jāsamazina. Samazinot spiedienu, gāzes ir vēl mazāk un kompis vēl vairāk palielinās atvēruma laikus
Nu bet O2 sensors sāk rādīt treknu un benzīna ECU cenšas griezt tos laikus uz leju, lai gan tāpat viņi ir lielāki par laikiem, kad darbojas uz benzīna
Kkā neiet kopā... palielina atvērumu un ir trekns. Paprovē uz apgriezieniem nokalibrēt tad redzēsi vidējos m/s. Ja nav pareizās sprauslas iestatītas tad arī var būt tāds gļuks
----------------- 4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
|
Offline | |
|
N53series | |
Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
| +101 userim Vecais |
Offline | |
|
Jur4iks1983 | |
Kopš: 09. Feb 2018
Ziņojumi: 1
Braucu ar:
| Varbūt kādam mētājās nevajadzīgs Landirenzo omegas vadības bloks |
Offline | |
|
ZulandersKebabish | |
🍕 Picu Andris 🍕
Kopš: 19. Apr 2016
Ziņojumi: 910
Braucu ar:
| Kas slikts/labs noticis ar LPGpower? |
Offline | |
|
Mixzzz | |
Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2788
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
09 Feb 2018, 18:46:08 @Vecais rakstīja:
09 Feb 2018, 16:36:24 @Mixzzz rakstīja:
09 Feb 2018, 08:46:12 @kexxx rakstīja:
Ielādē kompī kādu no vecajām saglabātajām konfigurācijām, parasti tajā var redzēt, kāds bija spiediens iepriekšējās kalibrācijas laikā... Nu vismaz dažiem kompjiem to saglabā, par lpgrech nezinu
Un ja kompis taisa lielu atvērumu sprauslām (cenšas palielināt gāzes padevi), tad pēc loģikas spiedienu būtu jāpalielina, nevis jāsamazina. Samazinot spiedienu, gāzes ir vēl mazāk un kompis vēl vairāk palielinās atvēruma laikus
Nu bet O2 sensors sāk rādīt treknu un benzīna ECU cenšas griezt tos laikus uz leju, lai gan tāpat viņi ir lielāki par laikiem, kad darbojas uz benzīna
Kkā neiet kopā... palielina atvērumu un ir trekns. Paprovē uz apgriezieniem nokalibrēt tad redzēsi vidējos m/s. Ja nav pareizās sprauslas iestatītas tad arī var būt tāds gļuks
Nu tur jau tā lieta ka nav loģiski. Beigās nogriezu uz 0.85 bar un nokalibrējās, bet nu pēc tam jāgriež atpakaļ augšā un ar roku jāpiekoriģē savādāk augšu nevelk(jāgriež laikam vēl, jo met erroru ka sprauslām pārāk liels atvērums....). Un viņam tak kalibrācija tikai tukšgaitā. Sprauslas izvēlētas pareizās. Karoch vēl jāpapišas. Tagad vienīgi pēc spiediena palielināšanas sāk parādīties tāda kā aizture pedālim līdz motors noreāģē.
PS. Pārāk lielas dīzes viņam var šito gļuku izraisīt? |
Offline | |
|
N53series | |
Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
09 Feb 2018, 23:09:55 @Mixzzz rakstīja:
09 Feb 2018, 18:46:08 @Vecais rakstīja:
09 Feb 2018, 16:36:24 @Mixzzz rakstīja:
09 Feb 2018, 08:46:12 @kexxx rakstīja:
Ielādē kompī kādu no vecajām saglabātajām konfigurācijām, parasti tajā var redzēt, kāds bija spiediens iepriekšējās kalibrācijas laikā... Nu vismaz dažiem kompjiem to saglabā, par lpgrech nezinu
Un ja kompis taisa lielu atvērumu sprauslām (cenšas palielināt gāzes padevi), tad pēc loģikas spiedienu būtu jāpalielina, nevis jāsamazina. Samazinot spiedienu, gāzes ir vēl mazāk un kompis vēl vairāk palielinās atvēruma laikus
Nu bet O2 sensors sāk rādīt treknu un benzīna ECU cenšas griezt tos laikus uz leju, lai gan tāpat viņi ir lielāki par laikiem, kad darbojas uz benzīna
Kkā neiet kopā... palielina atvērumu un ir trekns. Paprovē uz apgriezieniem nokalibrēt tad redzēsi vidējos m/s. Ja nav pareizās sprauslas iestatītas tad arī var būt tāds gļuks
Nu tur jau tā lieta ka nav loģiski. Beigās nogriezu uz 0.85 bar un nokalibrējās, bet nu pēc tam jāgriež atpakaļ augšā un ar roku jāpiekoriģē savādāk augšu nevelk(jāgriež laikam vēl, jo met erroru ka sprauslām pārāk liels atvērums....). Un viņam tak kalibrācija tikai tukšgaitā. Sprauslas izvēlētas pareizās. Karoch vēl jāpapišas. Tagad vienīgi pēc spiediena palielināšanas sāk parādīties tāda kā aizture pedālim līdz motors noreāģē.
PS. Pārāk lielas dīzes viņam var šito gļuku izraisīt?
Vecais staasts par Siemens blokiem un automaatisko kalibreeshanu. Te bija teema,n lapas atpakalj. |
Offline | |
|
|
Mixzzz | |
Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2788
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
09 Feb 2018, 23:49:47 @N53series rakstīja:
09 Feb 2018, 23:09:55 @Mixzzz rakstīja:
09 Feb 2018, 18:46:08 @Vecais rakstīja:
09 Feb 2018, 16:36:24 @Mixzzz rakstīja:
09 Feb 2018, 08:46:12 @kexxx rakstīja:
Ielādē kompī kādu no vecajām saglabātajām konfigurācijām, parasti tajā var redzēt, kāds bija spiediens iepriekšējās kalibrācijas laikā... Nu vismaz dažiem kompjiem to saglabā, par lpgrech nezinu
Un ja kompis taisa lielu atvērumu sprauslām (cenšas palielināt gāzes padevi), tad pēc loģikas spiedienu būtu jāpalielina, nevis jāsamazina. Samazinot spiedienu, gāzes ir vēl mazāk un kompis vēl vairāk palielinās atvēruma laikus
Nu bet O2 sensors sāk rādīt treknu un benzīna ECU cenšas griezt tos laikus uz leju, lai gan tāpat viņi ir lielāki par laikiem, kad darbojas uz benzīna
Kkā neiet kopā... palielina atvērumu un ir trekns. Paprovē uz apgriezieniem nokalibrēt tad redzēsi vidējos m/s. Ja nav pareizās sprauslas iestatītas tad arī var būt tāds gļuks
Nu tur jau tā lieta ka nav loģiski. Beigās nogriezu uz 0.85 bar un nokalibrējās, bet nu pēc tam jāgriež atpakaļ augšā un ar roku jāpiekoriģē savādāk augšu nevelk(jāgriež laikam vēl, jo met erroru ka sprauslām pārāk liels atvērums....). Un viņam tak kalibrācija tikai tukšgaitā. Sprauslas izvēlētas pareizās. Karoch vēl jāpapišas. Tagad vienīgi pēc spiediena palielināšanas sāk parādīties tāda kā aizture pedālim līdz motors noreāģē.
PS. Pārāk lielas dīzes viņam var šito gļuku izraisīt?
Vecais staasts par Siemens blokiem un automaatisko kalibreeshanu. Te bija teema,n lapas atpakalj.
Te jau ir M20, kāds Siemens |
Offline | |
|
Vecais | |
Kopš: 20. Dec 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 1762
Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI
| Kko esi palaidis garām...
Apskaties m/s siltam motoram uz e95 bez elektroierīcēm. Tad degvielas kartē iestati koef1, slēdz pa vienai lpg sprauslai klāt(ja nevar pa vienai tad visas pārslēdz). Maini koef brīvgaitai līdz piedzīsi benz m/s. Šādi varēsi virzienu noteikt uz kuru pusu jāiet..
----------------- 4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
|
Offline | |
|
kexxx | |
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12319
Braucu ar:
| Vēl var pamēģināt nomest visus settingus uz defaulto un visu iestatīt no jauna- varbūt kkur ir sabakstītas kkādas korekcijas cai kāds cits parametrs un tas jauc gaisu
Vispār paņem kādu screen capture progu, ieraksti visu kalibrāciju un iemet te, tā labāk varētu saprast kas tur īsti notiek |
Offline | |
|
GTs- | |
Kopš: 03. Jun 2013
Ziņojumi: 708
Braucu ar:
| ā nu šīs Dmitrijs ir cits,nav jau vienības gatvē.
|
Offline | |
|
KASIX13 | |
Kopš: 14. Apr 2009
Ziņojumi: 62
Braucu ar:
| Ko varat ieteikt.?
Kādā teh. šķidrumā likt gāzes sprauslas Barracuda ultraskaņas vannā.? |
Offline | |
|
Mixzzz | |
Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2788
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
| Karoch visu pēc kārtas, mašīna uz gāzes noraustās ap 5-5,5k rpm. Sāku skatīties, ka tajā brīdī gāzes kompis ierauga 10k rpm. Viss itkā ir pareizi salikts (6 cyl uz spoli, 6v input) sāku griezt tos v augstāk un sāka kāpt ķipa rpm visā diapozonā. tas pats kad nogriež uz 4v...beigās atradu ka labāk ir ar 5v. Bet tik un tā brīžiem uzrādas 9000rpm un noraustās tajā brīdī. Uz benzīna kkā rāda 7-8k. Tas kko ietekmē vai nē? |
Offline | |
|
BMW-Valcha | |
Kopš: 09. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1358
Braucu ar: gāzi
|
11 Feb 2018, 18:11:13 @Mixzzz rakstīja:
Karoch visu pēc kārtas, mašīna uz gāzes noraustās ap 5-5,5k rpm. Sāku skatīties, ka tajā brīdī gāzes kompis ierauga 10k rpm. Viss itkā ir pareizi salikts (6 cyl uz spoli, 6v input) sāku griezt tos v augstāk un sāka kāpt ķipa rpm visā diapozonā. tas pats kad nogriež uz 4v...beigās atradu ka labāk ir ar 5v. Bet tik un tā brīžiem uzrādas 9000rpm un noraustās tajā brīdī. Uz benzīna kkā rāda 7-8k. Tas kko ietekmē vai nē?
tāpēc uz bmw ir jāvieno pie kloķenes dačika vai rpm signāla vada. |
Offline | |
|
kexxx | |
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12319
Braucu ar:
|
11 Feb 2018, 18:11:13 @Mixzzz rakstīja:
Karoch visu pēc kārtas, mašīna uz gāzes noraustās ap 5-5,5k rpm. Sāku skatīties, ka tajā brīdī gāzes kompis ierauga 10k rpm. Viss itkā ir pareizi salikts (6 cyl uz spoli, 6v input) sāku griezt tos v augstāk un sāka kāpt ķipa rpm visā diapozonā. tas pats kad nogriež uz 4v...beigās atradu ka labāk ir ar 5v. Bet tik un tā brīžiem uzrādas 9000rpm un noraustās tajā brīdī. Uz benzīna kkā rāda 7-8k. Tas kko ietekmē vai nē?
rpm ietekmē tad, ja ir kkas iedakterēts 3d kartē
vai arī ja pie kkādiem rpm ir ielikta pārslēgšanās uz beņu
žurkai savulaik arī bija līdzīgs gļuks, ka it pa laikam 9k rpm uzleca, bet tā kā nekādas problēmas tas neizraisīja, tā arī neko nelaboju |
Offline | |
|
|
Mixzzz | |
Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2788
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
| Nu te ir problēma ka max rpm lai parslēgtos uz beņu ir 10k,bet mēdz pārlēkt pāri tam. Līdz ar to māc šaubas, nu pārlikšu uz tacho vada, nav grūti man to izdarīt. Anyway, ko jūs teiktu kas ir max spiediena kritums slodzē? Man no 1.3bar nokritās uz 0.9bar. Reduktors KME silver s6, ķipa priekš 220zs. Kkas man teica ka vajadzētu maģistrāli nomainīt, jo tā iespējams aizdirsusies, kā nekā 15-20g veca.
Zb, nācās portatīvo sūtīt atpakaļ uz Vāciju, stulbeņi uzlikuši bios password un nevar pateikt man viņu... Nevar normāli tagad braukāt apkārt ar pieslēgtu pc[ Šo ziņu laboja Mixzzz, 11 Feb 2018, 21:26:08 ] |
Offline | |
|
BMW-Valcha | |
Kopš: 09. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1358
Braucu ar: gāzi
|
11 Feb 2018, 21:20:10 @Mixzzz rakstīja:
Nu te ir problēma ka max rpm lai parslēgtos uz beņu ir 10k,bet mēdz pārlēkt pāri tam. Līdz ar to māc šaubas, nu pārlikšu uz tacho vada, nav grūti man to izdarīt. Anyway, ko jūs teiktu kas ir max spiediena kritums slodzē? Man no 1.3bar nokritās uz 0.9bar. Reduktors KME silver s6, ķipa priekš 220zs. Kkas man teica ka vajadzētu maģistrāli nomainīt, jo tā iespējams aizdirsusies, kā nekā 15-20g veca.
Zb, nācās portatīvo sūtīt atpakaļ uz Vāciju, stulbeņi uzlikuši bios password un nevar pateikt man viņu... Nevar normāli tagad braukāt apkārt ar pieslēgtu pc
kas tev vispār par motoru? |
Offline | |
|
Mixzzz | |
Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2788
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
| M20B25 |
Offline | |
|
BMW-Valcha | |
Kopš: 09. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1358
Braucu ar: gāzi
| no kurienes izrāvi, ka sprauslām jābūt 2,8mm???
tam pusekvences čuguna klucim maksimums 2,3mm uz 1,2bar
Tāpēc nekalibrēja un spiediena kritums[ Šo ziņu laboja BMW-Valcha, 11 Feb 2018, 21:57:32 ] |
Offline | |
|