Autors | Ziņojums |
Valcha | |
Kopš: 10. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 21278
Braucu ar: ar ar ar ..
| 330d e46 2003 gada, pēc noslāpēšanas parādās dzeltena eļļas lampiņa, kas pēc pāris sec nodziest. Ko tas nozīmē |
Offline | |
|
cipargalva | |
Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6621
Braucu ar: quattro
| Vai nu
vai līmeņa devējs. |
Offline | |
|
7788 | |
Kopš: 21. Jan 2005
Ziņojumi: 2519
Braucu ar: fomoco
| Vai kāds varētu palīdzēt ar padomu!
Taisos izgatavot oglekļa šķiedras plāksni, kura kalpos par "mēlīšu" (reed valve) vārstiem divtaktu dzinējam!
Nav skaidra tehnoloģija vai var izmantot epoksīda sveķus, bet tie sāk palikt amorfi pie 80..84 grādiem, vai labāk nebūtu ar poliestera un vai būtu labi pievienot vienu kārtu ar kevlara audumu, un vai tad atkal nekļūtu pārāk neelastīga!
|
Offline | |
|
zzips | |
Kopš: 20. Feb 2004
Ziņojumi: 28219
Braucu ar: Slēgta tipa visurgājēju
| http://www.autoepc4you.com/catalog/view/?id=590
Kur šitādu dabūt
----------------- *Keep going..... It will all make sense soon |
Offline | |
|
uldens1 | |
Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16185
Braucu ar:
|
20 Dec 2011, 14:39:17 7788 rakstīja:
Vai kāds varētu palīdzēt ar padomu!
Taisos izgatavot oglekļa šķiedras plāksni, kura kalpos par "mēlīšu" (reed valve) vārstiem divtaktu dzinējam!
Nav skaidra tehnoloģija vai var izmantot epoksīda sveķus, bet tie sāk palikt amorfi pie 80..84 grādiem, vai labāk nebūtu ar poliestera un vai būtu labi pievienot vienu kārtu ar kevlara audumu, un vai tad atkal nekļūtu pārāk neelastīga!
nav izdevigak nopirkt gatavu Var sanakt sudigi ja viņš sadalas reizinatajos un nonak karteri |
Offline | |
|
7788 | |
Kopš: 21. Jan 2005
Ziņojumi: 2519
Braucu ar: fomoco
|
20 Dec 2011, 14:47:10 uldens1 rakstīja:
20 Dec 2011, 14:39:17 7788 rakstīja:
Vai kāds varētu palīdzēt ar padomu!
Taisos izgatavot oglekļa šķiedras plāksni, kura kalpos par "mēlīšu" (reed valve) vārstiem divtaktu dzinējam!
Nav skaidra tehnoloģija vai var izmantot epoksīda sveķus, bet tie sāk palikt amorfi pie 80..84 grādiem, vai labāk nebūtu ar poliestera un vai būtu labi pievienot vienu kārtu ar kevlara audumu, un vai tad atkal nekļūtu pārāk neelastīga!
nav izdevigak nopirkt gatavu Var sanakt sudigi ja viņš sadalas reizinatajos un nonak karteri
tur jau tā lieta ka tagat stāv tērauda plāksnes kuras nolūztot nobeigs motoru un gatavas piedāvājas tikai tādas pašas. Man vajag 6 "mājiņas" kurai katrā pusē pa 4 mēlītēm t.i. V6 dzinējs. Zinu ka V-force ražo motoroleriem un močīem tādas! |
Offline | |
|
Robcix | |
Kopš: 14. Dec 2004
Ziņojumi: 282
Braucu ar: pilnpiedziņu
| Laba diena. Pastāstiet par e53 spoguļu apsildes pieslēgšanu stikliņiem. Tur ir 4 gali, cik saprotu 2 apsildei, 2 priekš aptumšošanās kā saprast, kas ir kas? Krāsas tipa 3 melnas, viena lillā. ar testeri nekur nekas neparādas. Moš drošinātājs izsists, ja ir atsevišķi tikai spoguļu apsildei? Bardačokā meklēt? Un kā tas skan vāciski ? Paldies jau iepriekš.
-----------------
|
Offline | |
|
uldens1 | |
Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16185
Braucu ar:
|
20 Dec 2011, 15:02:10 7788 rakstīja:
20 Dec 2011, 14:47:10 uldens1 rakstīja:
20 Dec 2011, 14:39:17 7788 rakstīja:
Vai kāds varētu palīdzēt ar padomu!
Taisos izgatavot oglekļa šķiedras plāksni, kura kalpos par "mēlīšu" (reed valve) vārstiem divtaktu dzinējam!
Nav skaidra tehnoloģija vai var izmantot epoksīda sveķus, bet tie sāk palikt amorfi pie 80..84 grādiem, vai labāk nebūtu ar poliestera un vai būtu labi pievienot vienu kārtu ar kevlara audumu, un vai tad atkal nekļūtu pārāk neelastīga!
nav izdevigak nopirkt gatavu Var sanakt sudigi ja viņš sadalas reizinatajos un nonak karteri
tur jau tā lieta ka tagat stāv tērauda plāksnes kuras nolūztot nobeigs motoru un gatavas piedāvājas tikai tādas pašas. Man vajag 6 "mājiņas" kurai katrā pusē pa 4 mēlītēm t.i. V6 dzinējs. Zinu ka V-force ražo motoroleriem un močīem tādas!
domaju saliekot jaunas orģinalas nesagaidisi ka viņas noluzis |
Offline | |
|
|
eposs | |
Kopš: 14. Mar 2010
No: Liepāja
Ziņojumi: 608
Braucu ar: ⚓
| jautajums par ABS bloku;vai tie atšķiras e39 un e38 BMW modeļiem,pat ja kodu beigas,proti 001 ir vienādas....
|
Offline | |
|
7788 | |
Kopš: 21. Jan 2005
Ziņojumi: 2519
Braucu ar: fomoco
|
20 Dec 2011, 15:20:52 uldens1 rakstīja:
20 Dec 2011, 15:02:10 7788 rakstīja:
20 Dec 2011, 14:47:10 uldens1 rakstīja:
20 Dec 2011, 14:39:17 7788 rakstīja:
Vai kāds varētu palīdzēt ar padomu!
Taisos izgatavot oglekļa šķiedras plāksni, kura kalpos par "mēlīšu" (reed valve) vārstiem divtaktu dzinējam!
Nav skaidra tehnoloģija vai var izmantot epoksīda sveķus, bet tie sāk palikt amorfi pie 80..84 grādiem, vai labāk nebūtu ar poliestera un vai būtu labi pievienot vienu kārtu ar kevlara audumu, un vai tad atkal nekļūtu pārāk neelastīga!
nav izdevigak nopirkt gatavu Var sanakt sudigi ja viņš sadalas reizinatajos un nonak karteri
tur jau tā lieta ka tagat stāv tērauda plāksnes kuras nolūztot nobeigs motoru un gatavas piedāvājas tikai tādas pašas. Man vajag 6 "mājiņas" kurai katrā pusē pa 4 mēlītēm t.i. V6 dzinējs. Zinu ka V-force ražo motoroleriem un močīem tādas!
domaju saliekot jaunas orģinalas nesagaidisi ka viņas noluzis
Laivu cenra cena par visiem sešiem vārstiņiem (tērauda) 1104 eur , lai viņi podā noraujas! |
Offline | |
|
xn3x | |
Kopš: 09. Sep 2007
Ziņojumi: 2702
Braucu ar: ģimenes universāli
|
20 Dec 2011, 14:39:17 7788 rakstīja:
Vai kāds varētu palīdzēt ar padomu!
Taisos izgatavot oglekļa šķiedras plāksni, kura kalpos par "mēlīšu" (reed valve) vārstiem divtaktu dzinējam!
Nav skaidra tehnoloģija vai var izmantot epoksīda sveķus, bet tie sāk palikt amorfi pie 80..84 grādiem, vai labāk nebūtu ar poliestera un vai būtu labi pievienot vienu kārtu ar kevlara audumu, un vai tad atkal nekļūtu pārāk neelastīga!
poliestera sveķi pie augstām temperatūrām nederēs, tad jau drīzāk jāpameklē epoksīdi atbilstoši. pie tam, poliesteram liels rukums un tev tās klapes būs šķības kā ķekavas bamperi. kādas temperatūras tev tur ir sagaidāmas, aptuveni? |
Offline | |
|
uldens1 | |
Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16185
Braucu ar:
| tad jā,ir verts iespringt.Kaut ko no krosa močiem nevar pielagot |
Offline | |
|
Instigater | |
Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
|
19 Dec 2011, 23:20:29 oskarsvasiljevs rakstīja:
sveiki, zinu ka daudz ir atklausiits par e34 2.5tdsiem!
problema ir tada ka bembim ir pazudusi jauda, parbaudiija turbiinu taa straada man teica ka varbut augstspiediena suknis janoregulee , taa varetu buut un kur to var noreguleeet? lec gan auksts ,gan silts!
paldies
Izmazgā to trubiņu, kas iet no ieplūdes kolektora apakšas uz spiediena sensoru, kurš ir pieskrūvēts netālu no amortizatoru atbalsta. Viņu no egr vārsta var atpazīt pēc tā, ka viņam tikai pienāk viena truba, egr vārstam nāk divas. Tas neko nemaksā, vajag tikai vaitspirtu, 20 ml šļirci un var mierīgi 15 minūtēs paveikt. |
Offline | |
|
Digital | |
Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3727
Braucu ar: Elektrību
| Kursh kko var ieteikt no pirotehnikas, un varbut labas cenas piedavat?? Vajag JG pasakumaa kko pashaut, bet nav vispar saprashanas no shiim lietam! |
Offline | |
|
oskarsvasiljevs | |
Kopš: 19. Jan 2010
No: Tukums
Ziņojumi: 20
Braucu ar: 525tds touring
|
20 Dec 2011, 17:24:04 Instigater rakstīja:
19 Dec 2011, 23:20:29 oskarsvasiljevs rakstīja:
sveiki, zinu ka daudz ir atklausiits par e34 2.5tdsiem!
problema ir tada ka bembim ir pazudusi jauda, parbaudiija turbiinu taa straada man teica ka varbut augstspiediena suknis janoregulee , taa varetu buut un kur to var noreguleeet? lec gan auksts ,gan silts!
paldies
Izmazgā to trubiņu, kas iet no ieplūdes kolektora apakšas uz spiediena sensoru, kurš ir pieskrūvēts netālu no amortizatoru atbalsta. Viņu no egr vārsta var atpazīt pēc tā, ka viņam tikai pienāk viena truba, egr vārstam nāk divas. Tas neko nemaksā, vajag tikai vaitspirtu, 20 ml šļirci un var mierīgi 15 minūtēs paveikt.
pamegginashu!paldies |
Offline | |
|
e30fanatic | |
Kopš: 11. Dec 2010
No: Valmiera
Ziņojumi: 530
Braucu ar: ragavām
|
20 Dec 2011, 17:49:06 Digital rakstīja:
Kursh kko var ieteikt no pirotehnikas, un varbut labas cenas piedavat?? Vajag JG pasakumaa kko pashaut, bet nav vispar saprashanas no shiim lietam!
Ja tiešām vispār nav saprašanas tad var mēģināt šādas brīnumsvecītes, tik nemet kaimiņu sētā.
toties lielāks efekts būs ar šāda tipa raķetēm..kaimiņš paliks caurvējā
[ Šo ziņu laboja e30fanatic, 20 Dec 2011, 18:30:03 ] |
Offline | |
|
|
Hawk | |
Kopš: 19. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 502
Braucu ar: ...
|
20 Dec 2011, 10:08:05 Hawk rakstīja:
e28 nepieciešamas sēdinātās atsperes, negribas strādāt ar fleksi.
Pastāv iespēja kaut ko piekombinēt, no kāda cita modeļa u.t.t.????
up |
Offline | |
|
Dzvile
| |
Kopš: 19. Dec 2005
Ziņojumi: 5863
Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.
|
20 Dec 2011, 21:18:45 Hawk rakstīja:
20 Dec 2011, 10:08:05 Hawk rakstīja:
e28 nepieciešamas sēdinātās atsperes, negribas strādāt ar fleksi.
Pastāv iespēja kaut ko piekombinēt, no kāda cita modeļa u.t.t.????
up
Atsperes
----------------- "The quieter you become the more you can hear." |
Offline | |
|
djenkurs | |
Kopš: 18. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1331
Braucu ar: rAudi Q
| Palēnām ritot ziemas darbiem, gribās noskaidrot. Kā novērst kulises brīvkustību. Kas tur jāmaina vai arī jālien kārbā iekšā? Kārba e39 M5
Kurš zin? |
Offline | |
|
Hawk | |
Kopš: 19. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 502
Braucu ar: ...
|
20 Dec 2011, 21:25:17 Dzvile rakstīja:
20 Dec 2011, 21:18:45 Hawk rakstīja:
20 Dec 2011, 10:08:05 Hawk rakstīja:
e28 nepieciešamas sēdinātās atsperes, negribas strādāt ar fleksi.
Pastāv iespēja kaut ko piekombinēt, no kāda cita modeļa u.t.t.????
up
Atsperes
normāls cipars!
eparts arī kaut kādas itkā atradu! |
Offline | |
|