Online

Pašreiz BMWPower skatās 210 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW Motorsport GmbH

Tēma: M5 E39

AutorsZiņojums
Rakstnieks
25. Sep 2009, 14:07 #1841

Kopš: 14. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 4649

Braucu ar:


25 Sep 2009, 14:04:07 Bute rakstīja:

25 Sep 2009, 13:54:33 noisex rakstīja:
Nee nu ja gribi braukt pa trasem/driftaa/dragaa..tad nu keramika butu jaliek bez variantiem...spararats moshka atvieglinats utt.

rekur bus kits


Kas tas par ''RACING'', kuram demferis naak iekshaa? a?


Offline
plakanais
25. Sep 2009, 14:12 #1842

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual

Reku ir ''pareizais'' spararats, bez nekaadaam tur gumijas bukseem pa vidu

Offline
SteelRat
25. Sep 2009, 14:19 #1843

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 163806

Braucu ar: E95

gadus divus tur, ari agresivi braucot bet nu nevaidzetu parak daudz slidinaat un nevaidzetu parkarseet

-----------------
Offline
noisex
25. Sep 2009, 14:23 #1844

Kopš: 07. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6050

Braucu ar: M5 Luftwaffe/88


25 Sep 2009, 14:19:27 SteelRat rakstīja:
gadus divus tur, ari agresivi braucot bet nu nevaidzetu parak daudz slidinaat un nevaidzetu parkarseet

+1

-----------------
Mājas lapu izstrāde un uzturēšana, epasti, virtualizācija, VPS, VPN, mākoņpakalpojumi
Offline
Bimmer
25. Sep 2009, 14:25 #1845

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24389

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro

Nav vienkāršāk M5 uzlikt automātu no 540 vai 750, lai nebūtu šādu problēmu un tas beidzot kļūtu par normālu auto?
Offline
noisex
25. Sep 2009, 14:26 #1846

Kopš: 07. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6050

Braucu ar: M5 Luftwaffe/88


25 Sep 2009, 14:25:42 Bimmer rakstīja:
Nav vienkāršāk M5 uzlikt automātu no 540 vai 750, lai nebūtu šādu problēmu un tas beidzot kļūtu par normālu auto?

...braukaa ar savu Daimleru

-----------------
Mājas lapu izstrāde un uzturēšana, epasti, virtualizācija, VPS, VPN, mākoņpakalpojumi
Offline
desinja
25. Sep 2009, 14:27 #1847

Kopš: 28. Mar 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 355

Braucu ar:

automāts m5 ir apmēram tas pats, kas maukai uzlikt straponu un ļaut, lai viņa štepselē tev nevis tu viņai
Offline
SteelRat
25. Sep 2009, 14:30 #1848

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 163806

Braucu ar: E95

bimmer, emkai automaac, tas ir tas pac kas sheiham hareemaa drazt einuhu, kas to suda haremu sargaa

-----------------
Offline
plakanais
25. Sep 2009, 14:30 #1849

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


25 Sep 2009, 14:25:42 Bimmer rakstīja:
Nav vienkāršāk M5 uzlikt automātu no 540 vai 750, lai nebūtu šādu problēmu un tas beidzot kļūtu par normālu auto?


''vienkaarshaak'' jau aprakstiiju augstaak -

mahoviks no E31 S70 vai M70 un attieciigi ieguust 265 vai 280mm diametra sajuugu 240nieka vietaa
Offline
Bimmer
25. Sep 2009, 14:31 #1850

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24389

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro

A ko tā manuālā kārba tādu būtiski labāku sniedz no tā auto? Vienīgi pārnesumu attiecību dēļ tādam 6-gang maksimālais braukšanas ātrums (pie noņemta Vmax ierobežotāja) būs lielāks nekā ar 5-gang automātu
Offline
Deivid
25. Sep 2009, 14:31 #1851

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X


25 Sep 2009, 14:25:42 Bimmer rakstīja:
Nav vienkāršāk M5 uzlikt automātu no 540 vai 750, lai nebūtu šādu problēmu un tas beidzot kļūtu par normālu auto?


Prieks tam ir Mercedes.
Offline
Deivid
25. Sep 2009, 14:31 #1852

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X


25 Sep 2009, 14:31:05 Bimmer rakstīja:
A ko tā manuālā kārba tādu būtiski labāku sniedz no tā auto? Vienīgi pārnesumu attiecību dēļ tādam 6-gang maksimālais braukšanas ātrums (pie noņemta Vmax ierobežotāja) būs lielāks nekā ar 5-gang automātu


un kaa paliek ar driving fun ?
Offline
plakanais
25. Sep 2009, 14:32 #1853

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual

BTW pat E34, ar sexgangu naak ar 265mm disku
Offline
Ekimons
25. Sep 2009, 14:33 #1854

Kopš: 21. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 13338

Braucu ar:


25 Sep 2009, 14:31:14 Deivid rakstīja:

25 Sep 2009, 14:25:42 Bimmer rakstīja:
Nav vienkāršāk M5 uzlikt automātu no 540 vai 750, lai nebūtu šādu problēmu un tas beidzot kļūtu par normālu auto?


Prieks tam ir Mercedes.


kā plūme uz acs
Offline
plakanais
25. Sep 2009, 14:34 #1855

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


25 Sep 2009, 14:31:05 Bimmer rakstīja:
A ko tā manuālā kārba tādu būtiski labāku sniedz no tā auto? Vienīgi pārnesumu attiecību dēļ tādam 6-gang maksimālais braukšanas ātrums (pie noņemta Vmax ierobežotāja) būs lielāks nekā ar 5-gang automātu


to visu var labot ar reduktora paarnesuma attieciibu, a vot kaa Tu ar automaatu ''shift locku'' uztaisiisi vai iespersi pa sajuugu, kad gribeesies, lai rati tin vairaak, to nu gan nezinu
Offline
Bimmer
25. Sep 2009, 14:36 #1856

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24389

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro


25 Sep 2009, 14:31:32 Deivid rakstīja:
un kaa paliek ar driving fun ?

Driftēt (nu ne gluži sacensību režīmā) var arī ar automātu pie tādas griezes Spolēt no vietas arī, griezt saules arī, visu to pašu var, tāpēc neredzu jēgu ikdienā manuālim arī M5.

Te vietā būtu tas Top Gear video BMW M5 vs Jag XJR
Offline
Deivid
25. Sep 2009, 14:41 #1857

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Nu drifts jau nav vien paaris powerslaidi

Bet nejau tikai tas.. Jebkurs automaats ir leens, pietam kriminaali leens.
Offline
SpOrcMeN
25. Sep 2009, 14:43 #1858

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 33995

Braucu ar: banderautomobili

lohu steriotips, automats nav lenaks neparsudu. jus pizdamizeji nepar milisekundi neparslegsieties atrak ka jaunie megaautomati neiet runa par 88 gada askonam

-----------------
ІБАШТЕ!!!!! ЗА УКРАЇНУ!!!!!!!
Нехай подохне суче плем’я!!!!


Offline
Bimmer
25. Sep 2009, 14:43 #1859

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24389

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro


25 Sep 2009, 14:41:34 Deivid rakstīja:
Bet nejau tikai tas.. Jebkurs automaats ir leens, pietam kriminaali leens.

Vienreiz Krauzi izvizināju, pat viņš ah*el

Automāts un liela grieze ir tieši laikā, nekā lēna tur nav. Nerunājam jau par kaut kādiem 2.5 motoriem.
Offline
plakanais
25. Sep 2009, 14:45 #1860

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


25 Sep 2009, 14:41:34 Deivid rakstīja:
Nu drifts jau nav vien paaris powerslaidi

Bet nejau tikai tas.. Jebkurs automaats ir leens, pietam kriminaali leens.


par leens Tev nav taisniiba, teiksim V.A.G. DSG kaarbas sleedzas 0,2 sekundees, Tu nekad tik aatri ar roku un kaaju nesasleegsies, bet ir viens cits miinuss - vinjaam patiik noviebties visnepiemeerotaakajaa briidii, remonts ir daargs, liekais svars, iestumt ar noseedushos akji nevar, u.t.t. veel vareetu 101 vienu iemeslu uzskaitiit, kaadeelj teikt NEE tomaatkaarbai
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo