Autors | Ziņojums |
Rakstnieks | 25. Sep 2009, 14:07 |
#1841
|
|
Kopš: 14. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 4649
Braucu ar:
|
25 Sep 2009, 14:04:07 Bute rakstīja:
25 Sep 2009, 13:54:33 noisex rakstīja:
Nee nu ja gribi braukt pa trasem/driftaa/dragaa..tad nu keramika butu jaliek bez variantiem...spararats moshka atvieglinats utt.
rekur bus kits
Kas tas par ''RACING'', kuram demferis naak iekshaa? a?
|
Offline | |
|
plakanais | 25. Sep 2009, 14:12 |
#1842
|
|
Kopš: 02. Jul 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 25816
Braucu ar: Individual
| Reku ir ''pareizais'' spararats, bez nekaadaam tur gumijas bukseem pa vidu
|
Offline | |
|
SteelRat | 25. Sep 2009, 14:19 |
#1843
|
|
Kopš: 11. Dec 2002
Ziņojumi: 163806
Braucu ar: E95
| gadus divus tur, ari agresivi braucot bet nu nevaidzetu parak daudz slidinaat un nevaidzetu parkarseet
-----------------
|
Offline | |
|
noisex | 25. Sep 2009, 14:23 |
#1844
|
|
Kopš: 07. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6050
Braucu ar: M5 Luftwaffe/88
|
25 Sep 2009, 14:19:27 SteelRat rakstīja:
gadus divus tur, ari agresivi braucot bet nu nevaidzetu parak daudz slidinaat un nevaidzetu parkarseet
+1
----------------- Mājas lapu izstrāde un uzturēšana, epasti, virtualizācija, VPS, VPN, mākoņpakalpojumi |
Offline | |
|
Bimmer | 25. Sep 2009, 14:25 |
#1845
|
|
Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 24389
Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro
| Nav vienkāršāk M5 uzlikt automātu no 540 vai 750, lai nebūtu šādu problēmu un tas beidzot kļūtu par normālu auto? |
Offline | |
|
noisex | 25. Sep 2009, 14:26 |
#1846
|
|
Kopš: 07. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6050
Braucu ar: M5 Luftwaffe/88
|
25 Sep 2009, 14:25:42 Bimmer rakstīja:
Nav vienkāršāk M5 uzlikt automātu no 540 vai 750, lai nebūtu šādu problēmu un tas beidzot kļūtu par normālu auto?
...braukaa ar savu Daimleru
----------------- Mājas lapu izstrāde un uzturēšana, epasti, virtualizācija, VPS, VPN, mākoņpakalpojumi |
Offline | |
|
desinja | 25. Sep 2009, 14:27 |
#1847
|
|
Kopš: 28. Mar 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 355
Braucu ar:
| automāts m5 ir apmēram tas pats, kas maukai uzlikt straponu un ļaut, lai viņa štepselē tev nevis tu viņai |
Offline | |
|
SteelRat | 25. Sep 2009, 14:30 |
#1848
|
|
Kopš: 11. Dec 2002
Ziņojumi: 163806
Braucu ar: E95
| bimmer, emkai automaac, tas ir tas pac kas sheiham hareemaa drazt einuhu, kas to suda haremu sargaa
-----------------
|
Offline | |
|
|
plakanais | 25. Sep 2009, 14:30 |
#1849
|
|
Kopš: 02. Jul 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 25816
Braucu ar: Individual
|
25 Sep 2009, 14:25:42 Bimmer rakstīja:
Nav vienkāršāk M5 uzlikt automātu no 540 vai 750, lai nebūtu šādu problēmu un tas beidzot kļūtu par normālu auto?
''vienkaarshaak'' jau aprakstiiju augstaak -
mahoviks no E31 S70 vai M70 un attieciigi ieguust 265 vai 280mm diametra sajuugu 240nieka vietaa |
Offline | |
|
Bimmer | 25. Sep 2009, 14:31 |
#1850
|
|
Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 24389
Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro
| A ko tā manuālā kārba tādu būtiski labāku sniedz no tā auto? Vienīgi pārnesumu attiecību dēļ tādam 6-gang maksimālais braukšanas ātrums (pie noņemta Vmax ierobežotāja) būs lielāks nekā ar 5-gang automātu |
Offline | |
|
Deivid | 25. Sep 2009, 14:31 |
#1851
|
|
Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
|
25 Sep 2009, 14:25:42 Bimmer rakstīja:
Nav vienkāršāk M5 uzlikt automātu no 540 vai 750, lai nebūtu šādu problēmu un tas beidzot kļūtu par normālu auto?
Prieks tam ir Mercedes. |
Offline | |
|
Deivid | 25. Sep 2009, 14:31 |
#1852
|
|
Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
|
25 Sep 2009, 14:31:05 Bimmer rakstīja:
A ko tā manuālā kārba tādu būtiski labāku sniedz no tā auto? Vienīgi pārnesumu attiecību dēļ tādam 6-gang maksimālais braukšanas ātrums (pie noņemta Vmax ierobežotāja) būs lielāks nekā ar 5-gang automātu
un kaa paliek ar driving fun ? |
Offline | |
|
plakanais | 25. Sep 2009, 14:32 |
#1853
|
|
Kopš: 02. Jul 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 25816
Braucu ar: Individual
| BTW pat E34, ar sexgangu naak ar 265mm disku |
Offline | |
|
Ekimons | 25. Sep 2009, 14:33 |
#1854
|
|
Kopš: 21. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 13338
Braucu ar:
|
25 Sep 2009, 14:31:14 Deivid rakstīja:
25 Sep 2009, 14:25:42 Bimmer rakstīja:
Nav vienkāršāk M5 uzlikt automātu no 540 vai 750, lai nebūtu šādu problēmu un tas beidzot kļūtu par normālu auto?
Prieks tam ir Mercedes.
kā plūme uz acs |
Offline | |
|
plakanais | 25. Sep 2009, 14:34 |
#1855
|
|
Kopš: 02. Jul 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 25816
Braucu ar: Individual
|
25 Sep 2009, 14:31:05 Bimmer rakstīja:
A ko tā manuālā kārba tādu būtiski labāku sniedz no tā auto? Vienīgi pārnesumu attiecību dēļ tādam 6-gang maksimālais braukšanas ātrums (pie noņemta Vmax ierobežotāja) būs lielāks nekā ar 5-gang automātu
to visu var labot ar reduktora paarnesuma attieciibu, a vot kaa Tu ar automaatu ''shift locku'' uztaisiisi vai iespersi pa sajuugu, kad gribeesies, lai rati tin vairaak, to nu gan nezinu |
Offline | |
|
Bimmer | 25. Sep 2009, 14:36 |
#1856
|
|
Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 24389
Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro
|
25 Sep 2009, 14:31:32 Deivid rakstīja:
un kaa paliek ar driving fun ?
Driftēt (nu ne gluži sacensību režīmā) var arī ar automātu pie tādas griezes Spolēt no vietas arī, griezt saules arī, visu to pašu var, tāpēc neredzu jēgu ikdienā manuālim arī M5.
Te vietā būtu tas Top Gear video BMW M5 vs Jag XJR |
Offline | |
|
|
Deivid | 25. Sep 2009, 14:41 |
#1857
|
|
Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
| Nu drifts jau nav vien paaris powerslaidi
Bet nejau tikai tas.. Jebkurs automaats ir leens, pietam kriminaali leens. |
Offline | |
|
SpOrcMeN | 25. Sep 2009, 14:43 |
#1858
|
|
Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 33995
Braucu ar: banderautomobili
| lohu steriotips, automats nav lenaks neparsudu. jus pizdamizeji nepar milisekundi neparslegsieties atrak ka jaunie megaautomati neiet runa par 88 gada askonam
----------------- ІБАШТЕ!!!!! ЗА УКРАЇНУ!!!!!!!
Нехай подохне суче плем’я!!!!
|
Offline | |
|
Bimmer | 25. Sep 2009, 14:43 |
#1859
|
|
Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 24389
Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro
|
25 Sep 2009, 14:41:34 Deivid rakstīja:
Bet nejau tikai tas.. Jebkurs automaats ir leens, pietam kriminaali leens.
Vienreiz Krauzi izvizināju, pat viņš ah*el
Automāts un liela grieze ir tieši laikā, nekā lēna tur nav. Nerunājam jau par kaut kādiem 2.5 motoriem. |
Offline | |
|
plakanais | 25. Sep 2009, 14:45 |
#1860
|
|
Kopš: 02. Jul 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 25816
Braucu ar: Individual
|
25 Sep 2009, 14:41:34 Deivid rakstīja:
Nu drifts jau nav vien paaris powerslaidi
Bet nejau tikai tas.. Jebkurs automaats ir leens, pietam kriminaali leens.
par leens Tev nav taisniiba, teiksim V.A.G. DSG kaarbas sleedzas 0,2 sekundees, Tu nekad tik aatri ar roku un kaaju nesasleegsies, bet ir viens cits miinuss - vinjaam patiik noviebties visnepiemeerotaakajaa briidii, remonts ir daargs, liekais svars, iestumt ar noseedushos akji nevar, u.t.t. veel vareetu 101 vienu iemeslu uzskaitiit, kaadeelj teikt NEE tomaatkaarbai |
Offline | |
|