Autors | Ziņojums |
dzuris | |
Kopš: 01. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 7627
Braucu ar:
|
24 Apr 2016, 19:55:13 @edzhaans rakstīja:
24 Apr 2016, 19:49:54 @dzuris rakstīja:
24 Apr 2016, 19:32:13 @Peecis rakstīja:
5l patēriņš ar 3.0d var būt tikai ar manuāli un uz 90kmh un neuzceļot apgriezienus virs 2500.
Man regulāri tahometrs atduras un šoseja ir ap 120+ kikdauni pie apdzīšanas.
Tas kopā sanāk ap 10l uz simta
Cik tad isa ir mehanika ja man tomatam 120-2Krpm
Tev vnk Rumbulas tomāts ar 6 ātrumiem.
Un tev ir gandriz nemotors |
Offline | |
|
edzhaans | |
Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
| Jā un jums gandrīz 1/2 no M5. |
Offline | |
|
dzuris | |
Kopš: 01. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 7627
Braucu ar:
| More poweeerrr [ Šo ziņu laboja dzuris, 24 Apr 2016, 20:02:44 ] |
Offline | |
|
Peecis | |
Kopš: 27. Jan 2003
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2308
Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI
|
24 Apr 2016, 19:49:54 @dzuris rakstīja:
24 Apr 2016, 19:32:13 @Peecis rakstīja:
5l patēriņš ar 3.0d var būt tikai ar manuāli un uz 90kmh un neuzceļot apgriezienus virs 2500.
Man regulāri tahometrs atduras un šoseja ir ap 120+ kikdauni pie apdzīšanas.
Tas kopā sanāk ap 10l uz simta
Cik tad isa ir mehanika ja man tomatam 120-2Krpm
Nezinu, nekad neesmu braucis ar e39 mehāniku. Grūti iedomāties tādu kombināciju. |
Offline | |
|
rekeds | |
Kopš: 02. Sep 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 2992
Braucu ar: škodiaku
| bračam 3d manuālis ap 8 vidējais.
čipots.
izspaida regulāri.
otram 3d automāts čipots, tam ap 10-11 mētājās, bet viņam katrs starts ir jāizspiež..
[ Šo ziņu laboja rekeds, 24 Apr 2016, 22:16:35 ] |
Offline | |
|
Martini22 | |
Kopš: 28. Apr 2003
Ziņojumi: 714
Braucu ar: AA4070
| Vidējais 9l/100 km uz 15000 km. 70Rīga/30pierīga. |
Offline | |
|
rekeds | |
Kopš: 02. Sep 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 2992
Braucu ar: škodiaku
|
24 Apr 2016, 19:03:18 @dzuris rakstīja:
Kas tev skaitas svilpo? man vina kops iegades svilpo tapat ka lielakajai dalai.. Susigak ja nejuti ka pus..
atjaunoto turbu varētu teikt, ka nedzirdu, kad viņa sāk griezties.
vecā bija nojāta, - kā ap 2k apgriezienu, šņāc/svilpo/fēno/ventilatorē
bračam, kam palidoja, jams ar teica, ka pēc paņemšanas, pāris gadus nedzirdēja turbu, vēl pāris nobrauca.
naktī, pošoties ceļojumā, - dzin, dzin un smago vairs apdzīt nevaram
kkādi 10km nobrauca, sāka dūmot un sauca evīti.
tajā centrā, kur savu atjaunoju, čibrikam jautājām - kādi simptomi, to pāšu šņākšanu nosauca, un brīvkustību.
x asī laikam bija ok, ka bik staigāja, y asī tipo nevajadzētu būt vairāk par dažiem mm.
man brīvkustības nebija, tik propoleris zemi ēdis.
bračkam, pagājušajā vasarā skatījāmies, mazliet nopuņķojies, pavasarī kaut kad bija pacēlis, puņķojas vairāk, viņam pa y vairāk staigāja. štuks bija decatot kopā un tad pie viena atjaunot. [ Šo ziņu laboja rekeds, 24 Apr 2016, 22:41:30 ] |
Offline | |
|
Martini22 | |
Kopš: 28. Apr 2003
Ziņojumi: 714
Braucu ar: AA4070
| tieši un vienīgi pie 120km/h vibrē autiņš.
kas? riepas, kardāns, gumijas? |
Offline | |
|
|
rekeds | |
Kopš: 02. Sep 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 2992
Braucu ar: škodiaku
| diski? |
Offline | |
|
Martini22 | |
Kopš: 28. Apr 2003
Ziņojumi: 714
Braucu ar: AA4070
|
24 Apr 2016, 22:39:53 @rekeds rakstīja:
diski?
Varētu būt, sen nav balansēti. |
Offline | |
|
Rolizze | |
Kopš: 16. Nov 2015
No: Viļāni
Ziņojumi: 745
Braucu ar: A4
|
24 Apr 2016, 19:03:18 @dzuris rakstīja:
24 Apr 2016, 18:53:40 @rekeds rakstīja:
aizvedu uz dīzlatu 6 sprauslas, 4 bija ārpus normām, motoru sika kā laktiņu.
135 eiro.. kkā po..
pie viena pačekojām turbīnu, atkal turpat, 160 eiro.
cik gadus tagad būs po? kkā pie dirsas
me boosta
bračka nobrauca 6 gadus ar dīzeļu, pāris gadus turba svilpoja.
nočekot brīvkustību ar nav grūti..
tad turba ar motora tīrīšanu ap 700 eiro sensonā nostājās..
ja svilpo, salabo pa lēto un po
Kas tev skaitas svilpo? man vina kops iegades svilpo tapat ka lielakajai dalai.. Susigak ja nejuti ka pus..
Man vina svilpo vislaiku.
pabraucu ar vienu e38 3d ar kapitalo plus turba restaureta. pat likas skalaaks |
Offline | |
|
NP10 | |
Kopš: 27. Oct 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 639
Braucu ar: Vaz
| Vibrē stūre minimāli. Visa ritošā pārlasīta un riepas un diski taisni un balansēti! ir kāda ideja? |
Offline | |
|
ilmars4998 | |
Kopš: 28. Nov 2008
No: Cēsis
Ziņojumi: 1468
Braucu ar: XY-28
| Leišu konstruktors? |
Offline | |
|
Araajz | |
Kopš: 30. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 28295
Braucu ar: E39
|
25 Apr 2016, 08:24:11 @uc10 rakstīja:
Vibrē stūre minimāli. Visa ritošā pārlasīta un riepas un diski taisni un balansēti! ir kāda ideja?
reika |
Offline | |
|
NP10 | |
Kopš: 27. Oct 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 639
Braucu ar: Vaz
|
25 Apr 2016, 09:29:22 @Araajz rakstīja:
25 Apr 2016, 08:24:11 @uc10 rakstīja:
Vibrē stūre minimāli. Visa ritošā pārlasīta un riepas un diski taisni un balansēti! ir kāda ideja?
reika
kapitalais remonts vai kaa? Vibree tikai pie 100kmh un uz augshu |
Offline | |
|
anarchy | |
Kopš: 23. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1426
Braucu ar: e39M54B25, M62B46TU
| Labi, es arī uzprasīšos uz diagnostiku inetaa!
Man kā reizi kaut kāda maza vibrācija parādās, kad paātrinos uz apdzīšanu nu līdz kādi 110 - 130, un tad atmetoties arī čutj novibrē, pēc tam 110 kruizee nulle problēmas.
Riepas? bremzu diski? |
Offline | |
|
|
anarchy | |
Kopš: 23. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1426
Braucu ar: e39M54B25, M62B46TU
|
25 Apr 2016, 10:21:36 @AB1304 rakstīja:
Kā būtu ar variantu - ceļi ?
nu uz liepajenes aiz Lielupes pirms lačiem?
hz, itkaa norm celjs.. |
Offline | |
|
dzuris | |
Kopš: 01. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 7627
Braucu ar:
| Tomato karba? ja ja tad tie ir sveicieni.. |
Offline | |
|
edzhaans | |
Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
| Noskrūvējam diskus, apskatam kontanktvirsmu. Ja ir rūsas slānis, ņemam fleksi, nodrāžam. Izvērtējam savas spējas E39 skrūvēšanā, ja tās ir tik cik ieliet logu šķidrumu, tad atmetamies uzreiz tepat. Ja nav bail sasmērēt rokas, atskrūvējam bremžu diskus, ja varam atskrūvēt to jobano skrūvi ar seškanti, ja nevar - atmetamies arī te. Ja noņemam bremžu diskus, apskatam kontaktvirsmas no iekšpuses bremžu diskiem, notīram gultņa kontaktvirsmu, bremžu disku kontaktvirsmu. Skrūvējot visu koā ievērojam plus mīnus sterilus apstākļus, ja ap garāžām pūš vējš un ceļās putekļi, aizveram durvis, ieslēdzam gaismu. Sapūšam gultni ar vara smēri, liekam virsū, skrūvējam klāt. Vēl pa celam paskatamies, vai diskiem centri ir kārtībā un nav uzdauzīti, ja ir aftermarket diski, apskatamies vai ir centrējošie gredzeni. Nočekojam riepas uz pumpām. Ja NEKAS nemainās, problēma ir citur, jebšu var būt gan brīvkustība stūres iekārtā - jebkāda. Gadās, ka svirām pizdjets šarnīros. Diskus pārbaudām uz balansiera, obligāti. Nu tas tā, uz ātro, ja ir vēlme papisties pašam. [ Šo ziņu laboja edzhaans, 25 Apr 2016, 11:28:59 ] |
Offline | |
|
anarchy | |
Kopš: 23. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1426
Braucu ar: e39M54B25, M62B46TU
| ne, ne, nav tomatkārba!
bet edzanam, paldies par pateereto laiku, viss tas uzskaitiitais arī būs jāpārbauda, lai, ja nu , nekas pēc šīm darbībām nemainās, līstu kkur dziļāk. |
Offline | |
|