Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 207 viesi un 26 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
gustavsM
12. Dec 2017, 16:34 #18321

Kopš: 19. Nov 2015

Ziņojumi: 171

Braucu ar:


12 Dec 2017, 16:21:15 @Shkodists rakstīja:

10 Dec 2017, 23:03:12 @gustavsM rakstīja:
kur lai Polijā pilda gāzi? negribu trapit tajā nevajadzēja

Nav gadījies polijā iepldīt sliktu gāzi. Ir pildīts dažādos, taču pamatā ir sanācis Orlen/Statoil 123/Lukoil/ Shell/. Sakārtoti pildīšanās biežuma secībā

viņiem arī Lukoil ir? mūsu atlaižu karte derēs?
Offline
kexxx
12. Dec 2017, 16:37 #18322

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12319

Braucu ar:


12 Dec 2017, 16:34:00 @Mixzzz rakstīja:

12 Dec 2017, 16:32:55 @kexxx rakstīja:
Pašiem prastākajiem ( lētākajām versijām) vai ļoti veciem nevar...
Kāds ECU stāv?
Lpgtech 326

Ps. Zb, nesanāca ar arduino sataisīt kabeli būs vien jātērē 30e


Gūgle saka, ka šim ir temp korekcija... 30 eur kkā padārgi uzklausās, jebejā vajadzētu būt arī lētākiem variantiem
Online
Mixzzz
12. Dec 2017, 16:45 #18323

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2788

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


12 Dec 2017, 16:37:23 @kexxx rakstīja:

12 Dec 2017, 16:34:00 @Mixzzz rakstīja:

12 Dec 2017, 16:32:55 @kexxx rakstīja:
Pašiem prastākajiem ( lētākajām versijām) vai ļoti veciem nevar...
Kāds ECU stāv?
Lpgtech 326

Ps. Zb, nesanāca ar arduino sataisīt kabeli būs vien jātērē 30e


Gūgle saka, ka šim ir temp korekcija... 30 eur kkā padārgi uzklausās, jebejā vajadzētu būt arī lētākiem variantiem
Nu ebrejā ir kkas ap 20e. 30e or no Polijas kur par shippingu jāmaksā.

Kā tad ir īsti - stāv virsū 150zs reduktors. Motoram ir 170zs. Jāmaina vai var ar to pašu iztikt? valcha saka ka pietiek, manējais gāzinieks saka ka labāk uzlikt attiecīgu reduktoru.
Offline
kexxx
12. Dec 2017, 17:02 #18324

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12319

Braucu ar:

Nu, ja esošais reduktors spēj nobarot motoru pie pilnas slodzes (spiediens nekrītas) un uzturēt pietiekamu gāzes temperatūru vismaz 30 grādi, tad nez vai ir jēga mainīt nost
Nopērc kabeli, pieslēdz kompi kādā aukstākā dienā un pabrauc aktīvāk ar pedāli grīdā pie kādiem 4-5k rpm, tad arī redzēs, ko tas reduktors spēj
Online
kexxx
12. Dec 2017, 17:08 #18325

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12319

Braucu ar:

Aa nu vēl kvalitāte ar jāņem vērā- nomainīt kkādu tomasetto veidīgo sūdu ar spiediena pīķiem pret kko normālu būtu tikai apsveicami...
Online
Mixzzz
12. Dec 2017, 17:17 #18326

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2788

Braucu ar: e34 un e91 kuuc

Stāv virsū Scorpion Mini ar Barracudām. Pirms tam bija 1,5 spiediens un dīzes laikam 2.8mm. Tā iekārta nāk no M52B20, uzliku uz M20B25. Viss itkā strādāja +/- ok, bet uz benzīna pēc tam sūdīgi strādāja. Nokalibrēt ECU nesanāca uz tukšgaitu ar to spiedienu, viņš daudz par daudz deva iekšā(pirms tam bija vienk benzīna ECU noresetots un braukts tikai uz benzīna, lai var karti pareizu sataisīt). Piegrieza spiedienu, bet nu tagad pie 3,7-4k rpm viņš sāk raustīties un slēdzas atpakaļ uz benzīnu. Tāpēc tas jautājums
Offline
kexxx
12. Dec 2017, 17:27 #18327

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12319

Braucu ar:

Vai nu šķībi saregulēts vai arī vnk reduktors nespēj nobarot (diezgan ticami, ja jau tas tikai 150 zirgiem paredzēts)...
Online
Mixzzz
12. Dec 2017, 17:40 #18328

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2788

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


12 Dec 2017, 17:27:20 @kexxx rakstīja:
Vai nu šķībi saregulēts vai arī vnk reduktors nespēj nobarot (diezgan ticami, ja jau tas tikai 150 zirgiem paredzēts)...

Kartes sakrīt gandrīz pilnībā...Skaidrs ir tas, ka nevar nobarot. Tikai kā tad citi gāzinieki var uzregulēt 20-30zs virs tā kas paredzēts reduktoram?
Offline
kexxx
12. Dec 2017, 17:52 #18329

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12319

Braucu ar:

Uzregulēt tur neko nevar... Cik dod reduktors, tik dod, vairāk neizspiedīsi
Var muhļīties- uzgriezt spiedienu lielāku- bet sāksies sūdi ar tukšgaitu un cut-off
Vēl var nospļauties, nelauzīt galvu un vnk uzlikt pārslēgšanos uz benzīnu pie 3-4k rpm

Pie tam tie 150 zs ir ražotāja norādītie, ej nu sazini cik reāli tas reduktors spēj nobarot un cik ir aiz ausīm pievilkti...

Anyway, nepretendēju uz absolūto taisnību, ja kāds spēj darīt brīnumus, izmēģini un pastāsti par rezultātiem...
Online
Mixzzz
12. Dec 2017, 17:54 #18330

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2788

Braucu ar: e34 un e91 kuuc

Da nu nah, labāk tad nomainu uz normālu reduktoru nekā braukāju un pie katra regulēju + papišot dahuja laiku. Ko iesakat likt ja neņem vērā tomasetto? KKādu Shark?

[ Šo ziņu laboja Mixzzz, 12 Dec 2017, 17:58:48 ]

Offline
Norcha324
12. Dec 2017, 22:43 #18331

Kopš: 14. Aug 2002

No: Saldus

Ziņojumi: 800

Braucu ar:


12 Dec 2017, 16:34:48 @gustavsM rakstīja:

12 Dec 2017, 16:21:15 @Shkodists rakstīja:

10 Dec 2017, 23:03:12 @gustavsM rakstīja:
kur lai Polijā pilda gāzi? negribu trapit tajā nevajadzēja

Nav gadījies polijā iepldīt sliktu gāzi. Ir pildīts dažādos, taču pamatā ir sanācis Orlen/Statoil 123/Lukoil/ Shell/. Sakārtoti pildīšanās biežuma secībā

viņiem arī Lukoil ir? mūsu atlaižu karte derēs?

Nederēs
Offline
kasio
13. Dec 2017, 01:46 #18332

Kopš: 29. Nov 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1820

Braucu ar: E46 touring 2.0 kvēps


12 Dec 2017, 22:43:47 @Norcha324 rakstīja:

12 Dec 2017, 16:34:48 @gustavsM rakstīja:

12 Dec 2017, 16:21:15 @Shkodists rakstīja:

10 Dec 2017, 23:03:12 @gustavsM rakstīja:
kur lai Polijā pilda gāzi? negribu trapit tajā nevajadzēja

Nav gadījies polijā iepldīt sliktu gāzi. Ir pildīts dažādos, taču pamatā ir sanācis Orlen/Statoil 123/Lukoil/ Shell/. Sakārtoti pildīšanās biežuma secībā

viņiem arī Lukoil ir? mūsu atlaižu karte derēs?

Nederēs

tieši tā. katrā valstī ir sava gan Lukoil gan Kcircle un Shell karte!
Offline
edgarsp
13. Dec 2017, 09:41 #18333

Kopš: 02. Nov 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 906

Braucu ar: nilu


14 Nov 2017, 11:06:47 @edgarsp rakstīja:
Sāk jau mazliet kaitināt, ka nezinu, kur ir problēma. Attiecīgi, braucot uz gāzes, reizēm liekas, ka ir kkāds misfire kādam cilindram, ka varbūt kāda sprausla nestrādā, citreiz atkal viss ok. Brauciena laikā, gāzes iekārta arī random izslēdzas brauciena laikā, es viņu tā kā ieslēdzu atpakaļ, bet iekārta ne uzreiz pārslēdzas uz gāzi, bet reizēm tik pēc 5min, lai gan jau kādu laiku braucu. Pie gāziniekiem biju, viņi teica, ka nekādu kļūdu nav, lai meklēju benzīnā vainu, bet uz benzīna iet viss labi, nav nekādu misfire vai kas cits.


Gribēju tikai pateikt paldies koijotss, pēc apmeklējuma pie viņa vairs man nav esošās problēmas, pie vainas bija reduktora temperatūras sensors.
https://onerror=this.attributes['onerror'].valu....src='http://'// f=""" border="0" style="cursor: pointer;" onClick=" getImgSize(this.src);">

[ Šo ziņu laboja edgarsp, 28 Dec 2017, 02:32:33 ]

Offline
demis1
20. Dec 2017, 17:02 #18334

Kopš: 24. Jun 2012

Ziņojumi: 246

Braucu ar:

Intrese kads auto sagazetajs prieks 2,8 v6 vw , Varbut var kads padalities cik tads prieks varetu izmaksat.
Offline
xn3x
27. Dec 2017, 17:26 #18335

Kopš: 09. Sep 2007

Ziņojumi: 2702

Braucu ar: ģimenes universāli

Lietotas gāzes iekārtas kāds pērk? Interesē auto, kuram virsū gāze (330i), bet to gāzi nafig nevajag. Pa cik tādu varētu notirgot, ja viss OK?
Offline
Spok5
27. Dec 2017, 19:36 #18336

Kopš: 06. Sep 2002

No: Salaspils

Ziņojumi: 1615

Braucu ar: ВАЗ 2103

Braukt ar gāzi statuss neļauj?

Nevienam viņu nafig nevajag, atskaitot pāris kulibinus, kas paši sev kaut kur uzmetīs vai pārtaisīs, ja cena būs laba, t.i. līdz 150+/-. Vienkārši, tas, kas ņemsies kaut ko darīt pats, paņems pats no poļiem par līdzīgām naudām jaunu un bez gemoroja. Karoče, visu maisā un par gāzes kompja cenu varbūt.

Shēmu "es te nopirku sistēmu no kaimiņa garāžā, uzliksi?" pasūtīs nā un labi tālu jebkurš, kas vērtē savu darba laiku.
Offline
xn3x
30. Dec 2017, 12:25 #18337

Kopš: 09. Sep 2007

Ziņojumi: 2702

Braucu ar: ģimenes universāli

Ok paldies par info. Auto gribu laušanai pa trasi, gāze tikai lieks svars.
Offline
Zoo
30. Dec 2017, 13:18 #18338

Kopš: 27. Sep 2007

Ziņojumi: 7814

Braucu ar: God bless mr. Dunning and mr. Kruger

Ujj, ar gāzi var saregulēt un gāzt vēl labāk (y)
Offline
Kristaps325
30. Dec 2017, 14:11 #18339

Kopš: 31. Mar 2011

Ziņojumi: 251

Braucu ar: bļaujošu pasažieri...

sveiki, bēda sekojoša... e36 325i ar gāzi tika nomainītas gāzes sprauslas, trubas utt. viss savests kārtībā. Mēģinot regulēt gāzi parādas uzraksts ''sprauslām pārāk liels atvērums'' un viss noregulēt neizdodas. kas par vainu? izmantoju ACGasSynchro 10.2.0.2
Offline
kexxx
30. Dec 2017, 15:13 #18340

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12319

Braucu ar:


30 Dec 2017, 14:11:23 @Kristaps325 rakstīja:
sveiki, bēda sekojoša... e36 325i ar gāzi tika nomainītas gāzes sprauslas, trubas utt. viss savests kārtībā. Mēģinot regulēt gāzi parādas uzraksts ''sprauslām pārāk liels atvērums'' un viss noregulēt neizdodas. kas par vainu? izmantoju ACGasSynchro 10.2.0.2


Iemet kļūdu angliski
Gan jau dīzes nepareizi izurbtas
Online

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo