Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 171 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
Driver
05. Mar 2014, 00:29 #18321

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


04 Mar 2014, 23:40:49 marisdu rakstīja:
Varbūt kādam bijusi līdzīga problēma-E46 98gads 328 tomāts, nav jaudas, asi uzgāzējot 'šauj', liekas,ka arī patēriņš diezgan paliels.
Lasījām kļūdas, uzrādīja, ka 3 vai 4 tā aizdedzes spole beigta(neatceros kura tieši), pamērījām spolei pretestību-pielaides robežās, bet tomēr spoli Latbemā nomainīja, jo kļūdu viņiem arī uzrādīja spoli. Situācija uz neilgu brīdi uzlabojās, bet ne daudz, pēc pāris desmit minūtēm viss pa vecam.

Lasīju vienā forumā, ka līdzīga problēma bijusi arī citiem, kļūdu uzrāda kā spoli, pretestības ok, bet pēc nomaiņas nekas īpaši neuzlabojas(pie BMW dīlera), vaina esot bijusi kloķvārpstas stāvokļa devējā, kuru normāli pārbaudīt laika var tikai ar oscilogrāfu. Abi devēji reizē reti kad aizejot...

Vai problēma varētu būt ar kloķvārpstas stāvokļa devēju?

lasījām kļūdas vairākas reizes, dažreiz uzrādīja spoli, dažreiz kaut ko mistisku, bet vienreiz uzrādīja arī kloķvārpstas devēju...rāda katru reizi gandrīz ko citu pēc nodzēšanas.

LAsīju, ka sadalenes devējs vairāk atbild par degvielas iesmidzinašanas momentu(kas diez vai var izraisīt detnāciju), aizdedzi vairāk ietekmē kloķvārpstas devējs.
Vai pareizi?



Mazak lasit un pasham umnichitj vajag

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
JZ
05. Mar 2014, 00:35 #18322

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


04 Mar 2014, 23:40:49 marisdu rakstīja:
Varbūt kādam bijusi līdzīga problēma-E46 98gads 328 tomāts, nav jaudas, asi uzgāzējot 'šauj', liekas,ka arī patēriņš diezgan paliels.
Lasījām kļūdas, uzrādīja, ka 3 vai 4 tā aizdedzes spole beigta(neatceros kura tieši), pamērījām spolei pretestību-pielaides robežās, bet tomēr spoli Latbemā nomainīja, jo kļūdu viņiem arī uzrādīja spoli. Situācija uz neilgu brīdi uzlabojās, bet ne daudz, pēc pāris desmit minūtēm viss pa vecam.

Lasīju vienā forumā, ka līdzīga problēma bijusi arī citiem, kļūdu uzrāda kā spoli, pretestības ok, bet pēc nomaiņas nekas īpaši neuzlabojas(pie BMW dīlera), vaina esot bijusi kloķvārpstas stāvokļa devējā, kuru normāli pārbaudīt laika var tikai ar oscilogrāfu. Abi devēji reizē reti kad aizejot...

Vai problēma varētu būt ar kloķvārpstas stāvokļa devēju?

lasījām kļūdas vairākas reizes, dažreiz uzrādīja spoli, dažreiz kaut ko mistisku, bet vienreiz uzrādīja arī kloķvārpstas devēju...rāda katru reizi gandrīz ko citu pēc nodzēšanas.

LAsīju, ka sadalenes devējs vairāk atbild par degvielas iesmidzinašanas momentu(kas diez vai var izraisīt detnāciju), aizdedzi vairāk ietekmē kloķvārpstas devējs.
Vai pareizi?


atbildes:

ne gluži

komentārs:
detonācija nav tas pats kas "šauj", un "šaušana" un "neiešana" liek domāt par beigtām lambdām un/vai gaisa masas mērītāju un/vai aizaugušiem katalizātoriem, savukārt šī visa ķēdīte var būt saistīta ar to, ka motors ēd par daudz eļļas, nu tur litrs vai vairāk jāpielej uz 2000km, līdz ar to mainīt lambdas un katus vajag pēc tam, kad motoram ir kā minimums jauni vārstu blīvslēgi uzlikti (kas ir populārākais iemesls eļļas zušanai)
Offline
bmwaddict
05. Mar 2014, 03:41 #18323

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


04 Mar 2014, 23:40:49 marisdu rakstīja:
Varbūt kādam bijusi līdzīga problēma-E46 98gads 328 tomāts, nav jaudas, asi uzgāzējot 'šauj', liekas,ka arī patēriņš diezgan paliels.
Lasījām kļūdas, uzrādīja, ka 3 vai 4 tā aizdedzes spole beigta(neatceros kura tieši), pamērījām spolei pretestību-pielaides robežās, bet tomēr spoli Latbemā nomainīja, jo kļūdu viņiem arī uzrādīja spoli. Situācija uz neilgu brīdi uzlabojās, bet ne daudz, pēc pāris desmit minūtēm viss pa vecam.

Lasīju vienā forumā, ka līdzīga problēma bijusi arī citiem, kļūdu uzrāda kā spoli, pretestības ok, bet pēc nomaiņas nekas īpaši neuzlabojas(pie BMW dīlera), vaina esot bijusi kloķvārpstas stāvokļa devējā, kuru normāli pārbaudīt laika var tikai ar oscilogrāfu. Abi devēji reizē reti kad aizejot...

Vai problēma varētu būt ar kloķvārpstas stāvokļa devēju?

lasījām kļūdas vairākas reizes, dažreiz uzrādīja spoli, dažreiz kaut ko mistisku, bet vienreiz uzrādīja arī kloķvārpstas devēju...rāda katru reizi gandrīz ko citu pēc nodzēšanas.

LAsīju, ka sadalenes devējs vairāk atbild par degvielas iesmidzinašanas momentu(kas diez vai var izraisīt detnāciju), aizdedzi vairāk ietekmē kloķvārpstas devējs.
Vai pareizi?


Shaados gadiijumos ir jaasaak no pashiem pamatiem - paarbaudi ground uz motoru, panjem testeri un izmeeri straadaajosham dzineejam vai neraada spriegumu starp motoru un kuzava zemi. Veel vaajais punkts vareetu buut provodka kas iet gar stoiku un gaisa filtru lejaa uz motoru, ir bijushi gadiijumi ka tas ir sabeigts bet caur to iet visi tie mineetie signaali - attieciigi tas vareetu izskaidrot to ka randomaa dazhaadas kljuudas raada. Ja tas ir ok tad var kjerties pie sensoriem njemt oscilograafu un kjeepaaties bet vieglaak ir ieskruuveet uz briidi no cita auto kam tie straadaa.
Ja shauj un nav jaudas tad veel varbuut kaads gudrinieks tur VANOSu saskruuveejis galiigi veezii, ja nav zinaama dzineeja veesture tad norauj galvas vaaku un uztaisi inspekciju un sameeri metkas.

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 05 Mar 2014, 03:42:24 ]

Offline
Martinsse
05. Mar 2014, 08:17 #18324

Kopš: 13. Jun 2008

No: Baloži

Ziņojumi: 2444

Braucu ar: Turbo Cosworth


04 Mar 2014, 23:46:08 andrjuha rakstīja:

04 Mar 2014, 22:19:56 Martinsse rakstīja:
Nav gan ar auto saistīts, bet anyway, palīdzīet lūdzu pieslēgt elektrisko virsmu ar cepeškrāsni. Nav tā ka no elektrības pilnīgi neko nesaprotu, bet nedaudz apjuku.
http://lejup.lv/down.php?s=53162f97bf50f

1. bildē ir vadi, kas iznāk no sienas (drošinātāju kastē rakstīts Elektriskā Plīts 16A)
2. bildē ir vadu gali, kas ir plīts virsmai

Pie tā visa pasākuma vēl jāpiejūdz klāt ir cepeškrāsns, kurai ir parastā 220v kontaktdakša.

Ja pareizi esmu sapratis, brūnais, melnais, pelēkais ir fāzes, zilais ir 0, dzelteni zaļais ir zeme. Virsmai tiek piejūgtas 2 fāzes (brūnā, melnā) zemes vads un 0 vads? Tālāk pelēkais vads paliek cepeškrāsnij un no virsmas vada tiek paņemta 0 (zilais) un zemējums (dzelteni zaļais)? Ja tik tālu viss ir korekti, tad kādu kontaktdakšu vajag plīts virsmai, jo negribu to visu pasākumu tupa satīt kopā?

ar pliiti tak naaca kaudze ar papiiriem. atver valjaa! tur viss ir uzziimeets! ritenis nav jaaizgudro-izsitiis korkjus vai pliiti nosvilinaasi! veiksmi lasiishanaaa!


Uzstādīšanas pamācības nav, tikai lietošanas. Bet nu labi, būs jāiet, laikam, ar testeri cauri.
Offline
koni4jo
05. Mar 2014, 08:25 #18325

Kopš: 15. Mar 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 4171

Braucu ar: Spāņu Golf un Hūndī...


04 Mar 2014, 22:24:56 bmwaddict rakstīja:

04 Mar 2014, 21:57:38 rencho rakstīja:
Ja uz priekšas tilta autiņam ir 215/35 , bet uz pakaļējā 245/45, tad ir iespējams izlaist skati? vienkārški sakot-vai ar dazādiem riepu augstumiemuz tiltiem, ir iespējams iziet skati?

nu tu tur sarakstiiji izmeerus, driizaak ir 215/45 in 245/35. TA skataas uz to lai ritenji nelien aarpus auto gabariitiem, tobish nereegojas laukaa no arkaam. un skataas lai protektors uz ass abaas pusees ir tas pats.


Vasarā ka tik vienādi izmēri pa asīm, 1.5mm atlikums un nelien ārā no arkām, protektors drīkst būt dažāds
Offline
Digital
05. Mar 2014, 08:38 #18326

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3727

Braucu ar: Elektrību


04 Mar 2014, 22:19:56 Martinsse rakstīja:
Nav gan ar auto saistīts, bet anyway, palīdzīet lūdzu pieslēgt elektrisko virsmu ar cepeškrāsni. Nav tā ka no elektrības pilnīgi neko nesaprotu, bet nedaudz apjuku.
http://lejup.lv/down.php?s=53162f97bf50f

1. bildē ir vadi, kas iznāk no sienas (drošinātāju kastē rakstīts Elektriskā Plīts 16A)
2. bildē ir vadu gali, kas ir plīts virsmai

Pie tā visa pasākuma vēl jāpiejūdz klāt ir cepeškrāsns, kurai ir parastā 220v kontaktdakša.

Ja pareizi esmu sapratis, brūnais, melnais, pelēkais ir fāzes, zilais ir 0, dzelteni zaļais ir zeme. Virsmai tiek piejūgtas 2 fāzes (brūnā, melnā) zemes vads un 0 vads? Tālāk pelēkais vads paliek cepeškrāsnij un no virsmas vada tiek paņemta 0 (zilais) un zemējums (dzelteni zaļais)? Ja tik tālu viss ir korekti, tad kādu kontaktdakšu vajag plīts virsmai, jo negribu to visu pasākumu tupa satīt kopā?


Ja pareizi domaju kur tu gribi to pliti pieslēgt, tad tur vnk nāt 3 fāzes, tapec tikadaudz vadi, tur paredzets ir pieslegt gan 1 fazu, gan 3 fazu pliti, atkrigs no plits!
Offline
Martinsse
05. Mar 2014, 08:42 #18327

Kopš: 13. Jun 2008

No: Baloži

Ziņojumi: 2444

Braucu ar: Turbo Cosworth


05 Mar 2014, 08:38:36 Digital rakstīja:

04 Mar 2014, 22:19:56 Martinsse rakstīja:
Nav gan ar auto saistīts, bet anyway, palīdzīet lūdzu pieslēgt elektrisko virsmu ar cepeškrāsni. Nav tā ka no elektrības pilnīgi neko nesaprotu, bet nedaudz apjuku.
http://lejup.lv/down.php?s=53162f97bf50f

1. bildē ir vadi, kas iznāk no sienas (drošinātāju kastē rakstīts Elektriskā Plīts 16A)
2. bildē ir vadu gali, kas ir plīts virsmai

Pie tā visa pasākuma vēl jāpiejūdz klāt ir cepeškrāsns, kurai ir parastā 220v kontaktdakša.

Ja pareizi esmu sapratis, brūnais, melnais, pelēkais ir fāzes, zilais ir 0, dzelteni zaļais ir zeme. Virsmai tiek piejūgtas 2 fāzes (brūnā, melnā) zemes vads un 0 vads? Tālāk pelēkais vads paliek cepeškrāsnij un no virsmas vada tiek paņemta 0 (zilais) un zemējums (dzelteni zaļais)? Ja tik tālu viss ir korekti, tad kādu kontaktdakšu vajag plīts virsmai, jo negribu to visu pasākumu tupa satīt kopā?


Ja pareizi domaju kur tu gribi to pliti pieslēgt, tad tur vnk nāt 3 fāzes, tapec tikadaudz vadi, tur paredzets ir pieslegt gan 1 fazu, gan 3 fazu pliti, atkrigs no plits!


Pareizi domā, pie tā paša plikā vada, kas torčī no sienas ārā. Cik izpētiju virsmai aizmuguri, tad ir paredzēta uz 2 fāzēm vai 1 fāzi. Vobšem īsāk sakot, to virsmu es maucu klāt pie 2 fāzēm, pie 3. fāzes es lieku klāt cepeškrāsni? Un gan cepeškrāsnij un plīts virsmai sanāk kopēja zeme un kopējs 0 vads? Kā tev pašam tur pieslēgts ir?
Offline
rencho
05. Mar 2014, 08:42 #18328

Kopš: 23. Mar 2009

No: Sigulda

Ziņojumi: 1414

Braucu ar: Škoda Kodiaq , MB W210 E240, Volvo S60 II


05 Mar 2014, 08:25:29 koni4jo rakstīja:

04 Mar 2014, 22:24:56 bmwaddict rakstīja:

04 Mar 2014, 21:57:38 rencho rakstīja:
Ja uz priekšas tilta autiņam ir 215/35 , bet uz pakaļējā 245/45, tad ir iespējams izlaist skati? vienkārški sakot-vai ar dazādiem riepu augstumiemuz tiltiem, ir iespējams iziet skati?

nu tu tur sarakstiiji izmeerus, driizaak ir 215/45 in 245/35. TA skataas uz to lai ritenji nelien aarpus auto gabariitiem, tobish nereegojas laukaa no arkaam. un skataas lai protektors uz ass abaas pusees ir tas pats.


Vasarā ka tik vienādi izmēri pa asīm, 1.5mm atlikums un nelien ārā no arkām, protektors drīkst būt dažāds



ok, paldies
Offline
hrusts
05. Mar 2014, 10:10 #18329

Kopš: 17. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1303

Braucu ar: F11 530D, F31 320D, e36 cabrio 328i ///M,

Man no rūpnīcas ir M sports suspension II priekšējie amortizātori beidzās - jāmaina!
Jautājums - vai var aizvietot M sports suspension II ar pirmās paaudzes M sport suspension???
Offline
alvixz
05. Mar 2014, 10:35 #18330

Kopš: 01. Mar 2014

Ziņojumi: 77

Braucu ar: E39

man ir bmw e39 1996g. 2.8 benzins/gaze. man tads jautajums, vai ir verts pirkt lietotu gaisa masas meritaju vai labak pirkt jaunu, kurs maksa ap 200 eur? es neesmu gatavs par to meritaju tik daudz naudas atstat. paldies
Offline
Laoshi
05. Mar 2014, 10:44 #18331

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


05 Mar 2014, 10:35:22 alvixz rakstīja:
man ir bmw e39 1996g. 2.8 benzins/gaze. man tads jautajums, vai ir verts pirkt lietotu gaisa masas meritaju vai labak pirkt jaunu, kurs maksa ap 200 eur? es neesmu gatavs par to meritaju tik daudz naudas atstat. paldies


Ņem lietotu mērītāju, tikai skaties, lai kodi sakrīt, vislabāk no angļa. Paskaties vizuāli, vai nv mēģināts tīrīt, vai nav baigi netīrs iekšpusē. Lūdzu.
Offline
alvixz
05. Mar 2014, 10:48 #18332

Kopš: 01. Mar 2014

Ziņojumi: 77

Braucu ar: E39

ko saki par jauniem meritajiem kas pardodas gros auto pa 70 eur? :d
Offline
Laoshi
05. Mar 2014, 10:50 #18333

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


05 Mar 2014, 10:48:00 alvixz rakstīja:
ko saki par jauniem meritajiem kas pardodas gros auto pa 70 eur? :d


Nuhaj. Var atrast arī vēl lētāk, labāk liec oem lietotu un uzreiz pie šrota izbrauc. Datčikus vispār nevajag pirkt lētos, pēc tam ilgi bursies cauri visādiem gļukiem.
Offline
abyss
05. Mar 2014, 10:52 #18334

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8246

Braucu ar: e39 523


05 Mar 2014, 10:48:00 alvixz rakstīja:
ko saki par jauniem meritajiem kas pardodas gros auto pa 70 eur? :d


https://www.eparts.lv/catalog/#brand:16/year:19...vel:102806/tab:1

Te var izvēlēties sev tīkamāko variantu

Ebay bosch var dabūt pa 75 mārciņām (jaunu)

[ Šo ziņu laboja abyss, 05 Mar 2014, 10:57:13 ]

Offline
alvixz
05. Mar 2014, 10:53 #18335

Kopš: 01. Mar 2014

Ziņojumi: 77

Braucu ar: E39

nu skaidrs. paldies
Offline
alvixz
05. Mar 2014, 10:55 #18336

Kopš: 01. Mar 2014

Ziņojumi: 77

Braucu ar: E39

janem labak lietots bet originals
Offline
MadMax
05. Mar 2014, 11:49 #18337

Kopš: 11. Nov 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 797

Braucu ar: nepievilktu zobsiksnu

tāds jautājums - vai eļļas radiātori autom.kārbām e38 ir vienādi, dažādiem modeļiem un gadiem? konkrēti interesē vai 740 automāta eļļas radiātors derētu uz 3.0D?
Offline
xtcxtc
05. Mar 2014, 11:51 #18338

Kopš: 08. Jul 2012

No: Madona

Ziņojumi: 468

Braucu ar: BMW 740

Ko jūs varat pateikt par M60B40 motoru?

[ Šo ziņu laboja xtcxtc, 05 Mar 2014, 11:52:35 ]

Offline
JZ
05. Mar 2014, 12:43 #18339

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


05 Mar 2014, 08:42:15 Martinsse rakstīja:

05 Mar 2014, 08:38:36 Digital rakstīja:

04 Mar 2014, 22:19:56 Martinsse rakstīja:
Nav gan ar auto saistīts, bet anyway, palīdzīet lūdzu pieslēgt elektrisko virsmu ar cepeškrāsni. Nav tā ka no elektrības pilnīgi neko nesaprotu, bet nedaudz apjuku.
http://lejup.lv/down.php?s=53162f97bf50f

1. bildē ir vadi, kas iznāk no sienas (drošinātāju kastē rakstīts Elektriskā Plīts 16A)
2. bildē ir vadu gali, kas ir plīts virsmai

Pie tā visa pasākuma vēl jāpiejūdz klāt ir cepeškrāsns, kurai ir parastā 220v kontaktdakša.

Ja pareizi esmu sapratis, brūnais, melnais, pelēkais ir fāzes, zilais ir 0, dzelteni zaļais ir zeme. Virsmai tiek piejūgtas 2 fāzes (brūnā, melnā) zemes vads un 0 vads? Tālāk pelēkais vads paliek cepeškrāsnij un no virsmas vada tiek paņemta 0 (zilais) un zemējums (dzelteni zaļais)? Ja tik tālu viss ir korekti, tad kādu kontaktdakšu vajag plīts virsmai, jo negribu to visu pasākumu tupa satīt kopā?


Ja pareizi domaju kur tu gribi to pliti pieslēgt, tad tur vnk nāt 3 fāzes, tapec tikadaudz vadi, tur paredzets ir pieslegt gan 1 fazu, gan 3 fazu pliti, atkrigs no plits!


Pareizi domā, pie tā paša plikā vada, kas torčī no sienas ārā. Cik izpētiju virsmai aizmuguri, tad ir paredzēta uz 2 fāzēm vai 1 fāzi. Vobšem īsāk sakot, to virsmu es maucu klāt pie 2 fāzēm, pie 3. fāzes es lieku klāt cepeškrāsni? Un gan cepeškrāsnij un plīts virsmai sanāk kopēja zeme un kopējs 0 vads? Kā tev pašam tur pieslēgts ir?


viss pareizi
Offline
JZ
05. Mar 2014, 12:43 #18340

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


05 Mar 2014, 11:51:37 xtcxtc rakstīja:
Ko jūs varat pateikt par M60B40 motoru?


V8...

p.s. kāds jautājums, tāda atbilde
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo