Online
Pašreiz BMWPower skatās 171 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 21
Autors | Ziņojums |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
04 Mar 2014, 23:40:49 marisdu rakstīja:
Varbūt kādam bijusi līdzīga problēma-E46 98gads 328 tomāts, nav jaudas, asi uzgāzējot 'šauj', liekas,ka arī patēriņš diezgan paliels.
Lasījām kļūdas, uzrādīja, ka 3 vai 4 tā aizdedzes spole beigta(neatceros kura tieši), pamērījām spolei pretestību-pielaides robežās, bet tomēr spoli Latbemā nomainīja, jo kļūdu viņiem arī uzrādīja spoli. Situācija uz neilgu brīdi uzlabojās, bet ne daudz, pēc pāris desmit minūtēm viss pa vecam.
Lasīju vienā forumā, ka līdzīga problēma bijusi arī citiem, kļūdu uzrāda kā spoli, pretestības ok, bet pēc nomaiņas nekas īpaši neuzlabojas(pie BMW dīlera), vaina esot bijusi kloķvārpstas stāvokļa devējā, kuru normāli pārbaudīt laika var tikai ar oscilogrāfu. Abi devēji reizē reti kad aizejot...
Vai problēma varētu būt ar kloķvārpstas stāvokļa devēju?
lasījām kļūdas vairākas reizes, dažreiz uzrādīja spoli, dažreiz kaut ko mistisku, bet vienreiz uzrādīja arī kloķvārpstas devēju...rāda katru reizi gandrīz ko citu pēc nodzēšanas.
LAsīju, ka sadalenes devējs vairāk atbild par degvielas iesmidzinašanas momentu(kas diez vai var izraisīt detnāciju), aizdedzi vairāk ietekmē kloķvārpstas devējs.
Vai pareizi?
Mazak lasit un pasham umnichitj vajag
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
|
04 Mar 2014, 23:40:49 marisdu rakstīja:
Varbūt kādam bijusi līdzīga problēma-E46 98gads 328 tomāts, nav jaudas, asi uzgāzējot 'šauj', liekas,ka arī patēriņš diezgan paliels.
Lasījām kļūdas, uzrādīja, ka 3 vai 4 tā aizdedzes spole beigta(neatceros kura tieši), pamērījām spolei pretestību-pielaides robežās, bet tomēr spoli Latbemā nomainīja, jo kļūdu viņiem arī uzrādīja spoli. Situācija uz neilgu brīdi uzlabojās, bet ne daudz, pēc pāris desmit minūtēm viss pa vecam.
Lasīju vienā forumā, ka līdzīga problēma bijusi arī citiem, kļūdu uzrāda kā spoli, pretestības ok, bet pēc nomaiņas nekas īpaši neuzlabojas(pie BMW dīlera), vaina esot bijusi kloķvārpstas stāvokļa devējā, kuru normāli pārbaudīt laika var tikai ar oscilogrāfu. Abi devēji reizē reti kad aizejot...
Vai problēma varētu būt ar kloķvārpstas stāvokļa devēju?
lasījām kļūdas vairākas reizes, dažreiz uzrādīja spoli, dažreiz kaut ko mistisku, bet vienreiz uzrādīja arī kloķvārpstas devēju...rāda katru reizi gandrīz ko citu pēc nodzēšanas.
LAsīju, ka sadalenes devējs vairāk atbild par degvielas iesmidzinašanas momentu(kas diez vai var izraisīt detnāciju), aizdedzi vairāk ietekmē kloķvārpstas devējs.
Vai pareizi?
atbildes:
jā
ne gluži
komentārs:
detonācija nav tas pats kas "šauj", un "šaušana" un "neiešana" liek domāt par beigtām lambdām un/vai gaisa masas mērītāju un/vai aizaugušiem katalizātoriem, savukārt šī visa ķēdīte var būt saistīta ar to, ka motors ēd par daudz eļļas, nu tur litrs vai vairāk jāpielej uz 2000km, līdz ar to mainīt lambdas un katus vajag pēc tam, kad motoram ir kā minimums jauni vārstu blīvslēgi uzlikti (kas ir populārākais iemesls eļļas zušanai) | Offline | | |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
04 Mar 2014, 23:40:49 marisdu rakstīja:
Varbūt kādam bijusi līdzīga problēma-E46 98gads 328 tomāts, nav jaudas, asi uzgāzējot 'šauj', liekas,ka arī patēriņš diezgan paliels.
Lasījām kļūdas, uzrādīja, ka 3 vai 4 tā aizdedzes spole beigta(neatceros kura tieši), pamērījām spolei pretestību-pielaides robežās, bet tomēr spoli Latbemā nomainīja, jo kļūdu viņiem arī uzrādīja spoli. Situācija uz neilgu brīdi uzlabojās, bet ne daudz, pēc pāris desmit minūtēm viss pa vecam.
Lasīju vienā forumā, ka līdzīga problēma bijusi arī citiem, kļūdu uzrāda kā spoli, pretestības ok, bet pēc nomaiņas nekas īpaši neuzlabojas(pie BMW dīlera), vaina esot bijusi kloķvārpstas stāvokļa devējā, kuru normāli pārbaudīt laika var tikai ar oscilogrāfu. Abi devēji reizē reti kad aizejot...
Vai problēma varētu būt ar kloķvārpstas stāvokļa devēju?
lasījām kļūdas vairākas reizes, dažreiz uzrādīja spoli, dažreiz kaut ko mistisku, bet vienreiz uzrādīja arī kloķvārpstas devēju...rāda katru reizi gandrīz ko citu pēc nodzēšanas.
LAsīju, ka sadalenes devējs vairāk atbild par degvielas iesmidzinašanas momentu(kas diez vai var izraisīt detnāciju), aizdedzi vairāk ietekmē kloķvārpstas devējs.
Vai pareizi?
Shaados gadiijumos ir jaasaak no pashiem pamatiem - paarbaudi ground uz motoru, panjem testeri un izmeeri straadaajosham dzineejam vai neraada spriegumu starp motoru un kuzava zemi. Veel vaajais punkts vareetu buut provodka kas iet gar stoiku un gaisa filtru lejaa uz motoru, ir bijushi gadiijumi ka tas ir sabeigts bet caur to iet visi tie mineetie signaali - attieciigi tas vareetu izskaidrot to ka randomaa dazhaadas kljuudas raada. Ja tas ir ok tad var kjerties pie sensoriem njemt oscilograafu un kjeepaaties bet vieglaak ir ieskruuveet uz briidi no cita auto kam tie straadaa.
Ja shauj un nav jaudas tad veel varbuut kaads gudrinieks tur VANOSu saskruuveejis galiigi veezii, ja nav zinaama dzineeja veesture tad norauj galvas vaaku un uztaisi inspekciju un sameeri metkas.[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 05 Mar 2014, 03:42:24 ] | Offline | | |
Martinsse | | Kopš: 13. Jun 2008
No: Baloži
Ziņojumi: 2444
Braucu ar: Turbo Cosworth
|
04 Mar 2014, 23:46:08 andrjuha rakstīja:
04 Mar 2014, 22:19:56 Martinsse rakstīja:
Nav gan ar auto saistīts, bet anyway, palīdzīet lūdzu pieslēgt elektrisko virsmu ar cepeškrāsni. Nav tā ka no elektrības pilnīgi neko nesaprotu, bet nedaudz apjuku.
http://lejup.lv/down.php?s=53162f97bf50f
1. bildē ir vadi, kas iznāk no sienas (drošinātāju kastē rakstīts Elektriskā Plīts 16A)
2. bildē ir vadu gali, kas ir plīts virsmai
Pie tā visa pasākuma vēl jāpiejūdz klāt ir cepeškrāsns, kurai ir parastā 220v kontaktdakša.
Ja pareizi esmu sapratis, brūnais, melnais, pelēkais ir fāzes, zilais ir 0, dzelteni zaļais ir zeme. Virsmai tiek piejūgtas 2 fāzes (brūnā, melnā) zemes vads un 0 vads? Tālāk pelēkais vads paliek cepeškrāsnij un no virsmas vada tiek paņemta 0 (zilais) un zemējums (dzelteni zaļais)? Ja tik tālu viss ir korekti, tad kādu kontaktdakšu vajag plīts virsmai, jo negribu to visu pasākumu tupa satīt kopā?
ar pliiti tak naaca kaudze ar papiiriem. atver valjaa! tur viss ir uzziimeets! ritenis nav jaaizgudro-izsitiis korkjus vai pliiti nosvilinaasi! veiksmi lasiishanaaa!
Uzstādīšanas pamācības nav, tikai lietošanas. Bet nu labi, būs jāiet, laikam, ar testeri cauri. | Offline | | |
koni4jo | | Kopš: 15. Mar 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 4171
Braucu ar: Spāņu Golf un Hūndī...
|
04 Mar 2014, 22:24:56 bmwaddict rakstīja:
04 Mar 2014, 21:57:38 rencho rakstīja:
Ja uz priekšas tilta autiņam ir 215/35 , bet uz pakaļējā 245/45, tad ir iespējams izlaist skati? vienkārški sakot-vai ar dazādiem riepu augstumiemuz tiltiem, ir iespējams iziet skati?
nu tu tur sarakstiiji izmeerus, driizaak ir 215/45 in 245/35. TA skataas uz to lai ritenji nelien aarpus auto gabariitiem, tobish nereegojas laukaa no arkaam. un skataas lai protektors uz ass abaas pusees ir tas pats.
Vasarā ka tik vienādi izmēri pa asīm, 1.5mm atlikums un nelien ārā no arkām, protektors drīkst būt dažāds | Offline | | |
Digital | | Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3727
Braucu ar: Elektrību
|
04 Mar 2014, 22:19:56 Martinsse rakstīja:
Nav gan ar auto saistīts, bet anyway, palīdzīet lūdzu pieslēgt elektrisko virsmu ar cepeškrāsni. Nav tā ka no elektrības pilnīgi neko nesaprotu, bet nedaudz apjuku.
http://lejup.lv/down.php?s=53162f97bf50f
1. bildē ir vadi, kas iznāk no sienas (drošinātāju kastē rakstīts Elektriskā Plīts 16A)
2. bildē ir vadu gali, kas ir plīts virsmai
Pie tā visa pasākuma vēl jāpiejūdz klāt ir cepeškrāsns, kurai ir parastā 220v kontaktdakša.
Ja pareizi esmu sapratis, brūnais, melnais, pelēkais ir fāzes, zilais ir 0, dzelteni zaļais ir zeme. Virsmai tiek piejūgtas 2 fāzes (brūnā, melnā) zemes vads un 0 vads? Tālāk pelēkais vads paliek cepeškrāsnij un no virsmas vada tiek paņemta 0 (zilais) un zemējums (dzelteni zaļais)? Ja tik tālu viss ir korekti, tad kādu kontaktdakšu vajag plīts virsmai, jo negribu to visu pasākumu tupa satīt kopā?
Ja pareizi domaju kur tu gribi to pliti pieslēgt, tad tur vnk nāt 3 fāzes, tapec tikadaudz vadi, tur paredzets ir pieslegt gan 1 fazu, gan 3 fazu pliti, atkrigs no plits! | Offline | | |
Martinsse | | Kopš: 13. Jun 2008
No: Baloži
Ziņojumi: 2444
Braucu ar: Turbo Cosworth
|
05 Mar 2014, 08:38:36 Digital rakstīja:
04 Mar 2014, 22:19:56 Martinsse rakstīja:
Nav gan ar auto saistīts, bet anyway, palīdzīet lūdzu pieslēgt elektrisko virsmu ar cepeškrāsni. Nav tā ka no elektrības pilnīgi neko nesaprotu, bet nedaudz apjuku.
http://lejup.lv/down.php?s=53162f97bf50f
1. bildē ir vadi, kas iznāk no sienas (drošinātāju kastē rakstīts Elektriskā Plīts 16A)
2. bildē ir vadu gali, kas ir plīts virsmai
Pie tā visa pasākuma vēl jāpiejūdz klāt ir cepeškrāsns, kurai ir parastā 220v kontaktdakša.
Ja pareizi esmu sapratis, brūnais, melnais, pelēkais ir fāzes, zilais ir 0, dzelteni zaļais ir zeme. Virsmai tiek piejūgtas 2 fāzes (brūnā, melnā) zemes vads un 0 vads? Tālāk pelēkais vads paliek cepeškrāsnij un no virsmas vada tiek paņemta 0 (zilais) un zemējums (dzelteni zaļais)? Ja tik tālu viss ir korekti, tad kādu kontaktdakšu vajag plīts virsmai, jo negribu to visu pasākumu tupa satīt kopā?
Ja pareizi domaju kur tu gribi to pliti pieslēgt, tad tur vnk nāt 3 fāzes, tapec tikadaudz vadi, tur paredzets ir pieslegt gan 1 fazu, gan 3 fazu pliti, atkrigs no plits!
Pareizi domā, pie tā paša plikā vada, kas torčī no sienas ārā. Cik izpētiju virsmai aizmuguri, tad ir paredzēta uz 2 fāzēm vai 1 fāzi. Vobšem īsāk sakot, to virsmu es maucu klāt pie 2 fāzēm, pie 3. fāzes es lieku klāt cepeškrāsni? Un gan cepeškrāsnij un plīts virsmai sanāk kopēja zeme un kopējs 0 vads? Kā tev pašam tur pieslēgts ir? | Offline | | |
rencho | | Kopš: 23. Mar 2009
No: Sigulda
Ziņojumi: 1414
Braucu ar: Škoda Kodiaq , MB W210 E240, Volvo S60 II
|
05 Mar 2014, 08:25:29 koni4jo rakstīja:
04 Mar 2014, 22:24:56 bmwaddict rakstīja:
04 Mar 2014, 21:57:38 rencho rakstīja:
Ja uz priekšas tilta autiņam ir 215/35 , bet uz pakaļējā 245/45, tad ir iespējams izlaist skati? vienkārški sakot-vai ar dazādiem riepu augstumiemuz tiltiem, ir iespējams iziet skati?
nu tu tur sarakstiiji izmeerus, driizaak ir 215/45 in 245/35. TA skataas uz to lai ritenji nelien aarpus auto gabariitiem, tobish nereegojas laukaa no arkaam. un skataas lai protektors uz ass abaas pusees ir tas pats.
Vasarā ka tik vienādi izmēri pa asīm, 1.5mm atlikums un nelien ārā no arkām, protektors drīkst būt dažāds
ok, paldies | Offline | | |
|
hrusts | | Kopš: 17. Apr 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1303
Braucu ar: F11 530D, F31 320D, e36 cabrio 328i ///M,
| Man no rūpnīcas ir M sports suspension II priekšējie amortizātori beidzās - jāmaina!
Jautājums - vai var aizvietot M sports suspension II ar pirmās paaudzes M sport suspension??? | Offline | | |
alvixz | | Kopš: 01. Mar 2014
Ziņojumi: 77
Braucu ar: E39
| man ir bmw e39 1996g. 2.8 benzins/gaze. man tads jautajums, vai ir verts pirkt lietotu gaisa masas meritaju vai labak pirkt jaunu, kurs maksa ap 200 eur? es neesmu gatavs par to meritaju tik daudz naudas atstat. paldies | Offline | | |
Laoshi | | Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
05 Mar 2014, 10:35:22 alvixz rakstīja:
man ir bmw e39 1996g. 2.8 benzins/gaze. man tads jautajums, vai ir verts pirkt lietotu gaisa masas meritaju vai labak pirkt jaunu, kurs maksa ap 200 eur? es neesmu gatavs par to meritaju tik daudz naudas atstat. paldies
Ņem lietotu mērītāju, tikai skaties, lai kodi sakrīt, vislabāk no angļa. Paskaties vizuāli, vai nv mēģināts tīrīt, vai nav baigi netīrs iekšpusē. Lūdzu. | Offline | | |
alvixz | | Kopš: 01. Mar 2014
Ziņojumi: 77
Braucu ar: E39
| ko saki par jauniem meritajiem kas pardodas gros auto pa 70 eur? :d | Offline | | |
Laoshi | | Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
05 Mar 2014, 10:48:00 alvixz rakstīja:
ko saki par jauniem meritajiem kas pardodas gros auto pa 70 eur? :d
Nuhaj. Var atrast arī vēl lētāk, labāk liec oem lietotu un uzreiz pie šrota izbrauc. Datčikus vispār nevajag pirkt lētos, pēc tam ilgi bursies cauri visādiem gļukiem. | Offline | | |
abyss | | Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8246
Braucu ar: e39 523
|
05 Mar 2014, 10:48:00 alvixz rakstīja:
ko saki par jauniem meritajiem kas pardodas gros auto pa 70 eur? :d
https://www.eparts.lv/catalog/#brand:16/year:19...vel:102806/tab:1
Te var izvēlēties sev tīkamāko variantu
Ebay bosch var dabūt pa 75 mārciņām (jaunu)[ Šo ziņu laboja abyss, 05 Mar 2014, 10:57:13 ] | Offline | | |
alvixz | | Kopš: 01. Mar 2014
Ziņojumi: 77
Braucu ar: E39
| nu skaidrs. paldies | Offline | | |
alvixz | | Kopš: 01. Mar 2014
Ziņojumi: 77
Braucu ar: E39
| janem labak lietots bet originals | Offline | | |
|
MadMax | | Kopš: 11. Nov 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 797
Braucu ar: nepievilktu zobsiksnu
| tāds jautājums - vai eļļas radiātori autom.kārbām e38 ir vienādi, dažādiem modeļiem un gadiem? konkrēti interesē vai 740 automāta eļļas radiātors derētu uz 3.0D? | Offline | | |
xtcxtc | | Kopš: 08. Jul 2012
No: Madona
Ziņojumi: 468
Braucu ar: BMW 740
| Ko jūs varat pateikt par M60B40 motoru? [ Šo ziņu laboja xtcxtc, 05 Mar 2014, 11:52:35 ] | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
|
05 Mar 2014, 08:42:15 Martinsse rakstīja:
05 Mar 2014, 08:38:36 Digital rakstīja:
04 Mar 2014, 22:19:56 Martinsse rakstīja:
Nav gan ar auto saistīts, bet anyway, palīdzīet lūdzu pieslēgt elektrisko virsmu ar cepeškrāsni. Nav tā ka no elektrības pilnīgi neko nesaprotu, bet nedaudz apjuku.
http://lejup.lv/down.php?s=53162f97bf50f
1. bildē ir vadi, kas iznāk no sienas (drošinātāju kastē rakstīts Elektriskā Plīts 16A)
2. bildē ir vadu gali, kas ir plīts virsmai
Pie tā visa pasākuma vēl jāpiejūdz klāt ir cepeškrāsns, kurai ir parastā 220v kontaktdakša.
Ja pareizi esmu sapratis, brūnais, melnais, pelēkais ir fāzes, zilais ir 0, dzelteni zaļais ir zeme. Virsmai tiek piejūgtas 2 fāzes (brūnā, melnā) zemes vads un 0 vads? Tālāk pelēkais vads paliek cepeškrāsnij un no virsmas vada tiek paņemta 0 (zilais) un zemējums (dzelteni zaļais)? Ja tik tālu viss ir korekti, tad kādu kontaktdakšu vajag plīts virsmai, jo negribu to visu pasākumu tupa satīt kopā?
Ja pareizi domaju kur tu gribi to pliti pieslēgt, tad tur vnk nāt 3 fāzes, tapec tikadaudz vadi, tur paredzets ir pieslegt gan 1 fazu, gan 3 fazu pliti, atkrigs no plits!
Pareizi domā, pie tā paša plikā vada, kas torčī no sienas ārā. Cik izpētiju virsmai aizmuguri, tad ir paredzēta uz 2 fāzēm vai 1 fāzi. Vobšem īsāk sakot, to virsmu es maucu klāt pie 2 fāzēm, pie 3. fāzes es lieku klāt cepeškrāsni? Un gan cepeškrāsnij un plīts virsmai sanāk kopēja zeme un kopējs 0 vads? Kā tev pašam tur pieslēgts ir?
viss pareizi | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
|
05 Mar 2014, 11:51:37 xtcxtc rakstīja:
Ko jūs varat pateikt par M60B40 motoru?
V8...
p.s. kāds jautājums, tāda atbilde | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|