Autors | Ziņojums |
Spok5 | |
Kopš: 06. Sep 2002
No: Salaspils
Ziņojumi: 1615
Braucu ar: ВАЗ 2103
| Lielākajai daļai reduktoru ir par maz cirkulācijas. Un, tā kā vēl uz to pašu cilpu sēž pečka, tad vispār ir Īpaši, kad pabrauc pa štrāsi.
Vai nu jaunu, vai uz šrotu. Jauna cena nepatiks. Piem. 034 Klik klik
Vienīgi, šlauku diametrs, bet tā ir maza bēda. Un lai kačā gan uz pečku, gan reduktoru. |
Offline | |
|
Mixzzz | |
Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2788
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
07 Dec 2017, 23:36:52 @Reinis_m rakstīja:
07 Dec 2017, 23:03:14 @Spok5 rakstīja:
Ķēdē likt nevar, nekas labs tur nesanāk, ne liekot reduktoru priekšā, ne aizmugurē. Ne pirmais, ne pēdējais, kas to provēs dabūt gatavu.
Vai nu sakārto pečkas/reduktora šļaukas īsākas un taisnākas (Cherokiem mēdz uzbūvēt TĀDU astoņkāju konstrukciju, ka maz neliekās), uztaisi pečkas radiatoram apkopi, vai vienkārši apmaini. Un tad, ja nesaiet, var mēģināt reduktoram likt dīzi šļaukā vai kā savādāk NEDAUDZ ierobežot plūsmu.
VAI
Nejājies un ieliec papildus cirkulācijas sūkni, kas iet no aizdedzes.
Bet kas tur var nesanākt? Nedomāju gluži virknē likt, bet tā, ka uz atpakaļejošās šļūtenes ir viens aiz otra divi trejgabali, attiecīgi tur iet gan taisnais virziens, gan atzari uz un no reduktora. Vienīgais, kas var nesanāt - par maz siltuma reduktoram.
Neko īsāk tur sakārtot nevar, reduktors stāv vadītāja pusē aptuveni turpat, kur pasažiera pusē ir ieeja uz salona radiatoru, pieslēgts ir pa īsāko iespējamo ceļu. Vienīgais variants - pārvietot reduktoru, bet es īsti neredzu, uz kurieni.
Radiatoru un visu pārējo sistēmu pirms pāris mēnešiem nopietni skaloju, diezgan padaudz drazas iznāca ārā, bet mainīt viņu ir nereāls pisaks, tā kā šo gribētos atstāt kā pēdējo variantu.
Elektrisks cirkulācijas sūknis izklausās jēdzīgāks variants. Vari iemest aptuveno virzienu, kur tādus var meklēt?
Savam e34 uzliku original sekundāro sūkni un visas problēmas atrisinājās. Vari pats sev kaut vai to pašu e34 sūkni uzlikt. |
Offline | |
|
jim-beam | |
Kopš: 29. Mar 2009
Ziņojumi: 11096
Braucu ar: veļasmašīnu ~300hp
| par reduktora novietojumu.
Ar čomu uzlikām vecajam voyagerim aiz salona radžiņa. Nebija nekādas vainas. Vienīgais baigi ilgi bija jāgaida kamēr uz gāzītēm pārslēdzas. |
Offline | |
|
zogs | |
Kopš: 20. Jul 2013
Ziņojumi: 254
Braucu ar:
| trubiņas, kas iet no sprauslām līdz kolektoram, vai viņām visām jābūt viena garuma, vai tas vienalga?
Uzpildes korķis - tika salikta sistēma, balons pilns, uzpildes korķa bumbiņa ir nokritusi uz leju(nenoblīve atveri), cik saprotu viņa blīvējas uz sistēmas spiedienu, un logīski būtu ja balona reduktoram būtu pretvārsts,
tad jautājums tā bumbiņa noblīvēsies pie nākamās balona uzpildes?
vakuma stuceris kolektora- vai ir kāda noteikta vieta, kur viņam ir jābūt ieskrūvētam? |
Offline | |
|
Mixzzz | |
Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2788
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
08 Dec 2017, 23:48:23 @zogs rakstīja:
trubiņas, kas iet no sprauslām līdz kolektoram, vai viņām visām jābūt viena garuma, vai tas vienalga?
Uzpildes korķis - tika salikta sistēma, balons pilns, uzpildes korķa bumbiņa ir nokritusi uz leju(nenoblīve atveri), cik saprotu viņa blīvējas uz sistēmas spiedienu, un logīski būtu ja balona reduktoram būtu pretvārsts,
tad jautājums tā bumbiņa noblīvēsies pie nākamās balona uzpildes?
vakuma stuceris kolektora- vai ir kāda noteikta vieta, kur viņam ir jābūt ieskrūvētam?
1. Jā, ieteicams tām trubām būt vienāda garuma, max 20-25cm.
2. Hz
3. Īsti nav konkrētas vietas kur viņam jābūt, galvenais lai tur ir vakuums. |
Offline | |
|
kexxx | |
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12319
Braucu ar:
| 2.jā |
Offline | |
|
zogs | |
Kopš: 20. Jul 2013
Ziņojumi: 254
Braucu ar:
| vai šis tomasetoo reduktors ir pietiekami jaudīgs priekš bmw m54b30 dzinēja?
Ja nav, ko iesakat kā price/performance variantu?
Un, kā nepareizas jaudas reduktors? Jo dzinējs itkā iet +- ok.
[ Šo ziņu laboja zogs, 10 Dec 2017, 11:51:36 ] |
Offline | |
|
Edis_mbw | |
Kopš: 03. Nov 2013
No: Limbaži
Ziņojumi: 204
Braucu ar: visu kas kustas
| autiņš ar ceturtās paaudzes gāzes iekārtu nostāvēja gandrīz gadu nelietots, atsākot braukāt, kāda/s sprauslas nestrādā kā vajag (peld apgriezieni,brīžiem misfire, raustas) bet pabraukt var, nost neslāpst. Ar benzīnu viss ok, ar gāzi arī bija ok pirms nolika stāvēšanai. Tad jautājums vai ir jēga mēģināt kādu sprauslu tīrāmo vai arī uzreiz jāmaina sprauslas un kur tādu tīrāmo pirkt?
p.s. ja tas ko maina tad ir baracuda sprauslas un gāzes filtri nomainīti |
Offline | |
|
|
kexxx | |
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12319
Braucu ar:
|
10 Dec 2017, 11:47:32 @zogs rakstīja:
vai šis tomasetoo reduktors ir pietiekami jaudīgs priekš bmw m54b30 dzinēja?
Ja nav, ko iesakat kā price/performance variantu?
Un, kā nepareizas jaudas reduktors? Jo dzinējs itkā iet +- ok.
tomasetto jau defaultā nav nekam derīgi, kur nu vēl 3litrīgam dzinējam vsp viņi līdz kādiem 150zs maksimums laikam bija domāti...
ja reduktors ir nepietiekamas jaudas, tad aktīvāk pedālējot kritīsies spiediens, slēgsies uz beņu, raustīšanās utt
pusslodzē no kalna ripojot nekādā vaina nav |
Offline | |
|
Corsten | |
Kopš: 24. Mar 2015
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 88
Braucu ar: zirga ratiem
| Kur varētu būt problēma, ja gāzei rāda 0.3 spiedienu? Iztaustīju visu ap iekārtu un netiku gudrs. Reduktors? |
Offline | |
|
BMW-Valcha | |
Kopš: 09. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1358
Braucu ar: gāzi
| dzīvē arī ir 0,3 trubā? |
Offline | |
|
kexxx | |
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12319
Braucu ar:
| vai nu map/spiediena sensors beigts vai nu reāli nav spiediena
ja nav spiediena, tad iemeslu daudz- beigts kāds elektromagnētiskais vārsts, reduktors, filtri galīgi ciet (tas gan ir maz ticami) |
Offline | |
|
BMW-Valcha | |
Kopš: 09. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1358
Braucu ar: gāzi
|
10 Dec 2017, 20:44:17 @kexxx rakstīja:
vai nu map/spiediena sensors beigts vai nu reāli nav spiediena
ja nav spiediena, tad iemeslu daudz- beigts kāds elektromagnētiskais vārsts, reduktors, filtri galīgi ciet (tas gan ir maz ticami)
ir bijuši arī ciet filtri no kapara trubām tā, ka vispār nekas neiet cauri |
Offline | |
|
Corsten | |
Kopš: 24. Mar 2015
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 88
Braucu ar: zirga ratiem
|
10 Dec 2017, 20:29:20 @BMW-Valcha rakstīja:
dzīvē arī ir 0,3 trubā?
Reāli ir kā vajadzētu būt.
Filtri 500 km nobraukušī, tas atkrīt.
Vienīgas kas paliek, spiediena sensors.
[ Šo ziņu laboja Corsten, 10 Dec 2017, 21:18:11 ] |
Offline | |
|
Vecais | |
Kopš: 20. Dec 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 1762
Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI
| Izskatās, ka map noklājies... paskaties ko tev rāda kad izlaid spiedienu.
----------------- 4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
|
Offline | |
|
gustavsM | |
Kopš: 19. Nov 2015
Ziņojumi: 171
Braucu ar:
| kur lai Polijā pilda gāzi? negribu trapit tajā nevajadzēja |
Offline | |
|
|
Shkodists | |
Kopš: 20. Apr 2012
No: Valmiera
Ziņojumi: 595
Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro
|
10 Dec 2017, 23:03:12 @gustavsM rakstīja:
kur lai Polijā pilda gāzi? negribu trapit tajā nevajadzēja
Nav gadījies polijā iepldīt sliktu gāzi. Ir pildīts dažādos, taču pamatā ir sanācis Orlen/Statoil 123/Lukoil/ Shell/. Sakārtoti pildīšanās biežuma secībā |
Offline | |
|
Mixzzz | |
Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2788
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
| Hmm, tiem gāzes ECU var piedzīt arī kkādas temperatūras korekcijas? Jo kamēr motors nav pilnībā sasilis, tad iet diezgan problemātiski. |
Offline | |
|
kexxx | |
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12319
Braucu ar:
| Pašiem prastākajiem ( lētākajām versijām) vai ļoti veciem nevar...
Kāds ECU stāv? |
Offline | |
|
Mixzzz | |
Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2788
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
12 Dec 2017, 16:32:55 @kexxx rakstīja:
Pašiem prastākajiem ( lētākajām versijām) vai ļoti veciem nevar...
Kāds ECU stāv?
Lpgtech 326
Ps. Zb, nesanāca ar arduino sataisīt kabeli būs vien jātērē 30e |
Offline | |
|