Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 161 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
520i
04. Mar 2014, 11:42 #18281

Kopš: 20. Aug 2013

No: Strenči

Ziņojumi: 2687

Braucu ar: e36 compact (rally), e34 (neverending projekts), k1200RS


04 Mar 2014, 11:38:36 iv4ik93 rakstīja:
Man pazīstamais bija ar tādu pašu problēmu uz 540 e39... viņam par to prasīja 270 Ls...


270 par detaļām un darbu?

un zem 300 eiro var iesvērt citu v8?

nejauc cilvēkam galvu.
Offline
iv4ik93
04. Mar 2014, 11:45 #18282

Kopš: 14. Dec 2012

No: Rēzekne

Ziņojumi: 35

Braucu ar: e34 M50B30 1990. gada


04 Mar 2014, 11:42:29 520i rakstīja:

04 Mar 2014, 11:38:36 iv4ik93 rakstīja:
Man pazīstamais bija ar tādu pašu problēmu uz 540 e39... viņam par to prasīja 270 Ls...


270 par detaļām un darbu?

un zem 300 eiro var iesvērt citu v8?

nejauc cilvēkam galvu.


nē, 300 e es tā pateicu, pārjautāju, viņs atbildēja ka bija 270ls prasījuši
Offline
Montana
04. Mar 2014, 11:50 #18283

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !

270ls laikam ir tiešām uz visām vecajām blīvēm un eļļu arī nolieto ja lej atpakaļ, jo vēl braucama tač
Offline
520i
04. Mar 2014, 11:52 #18284

Kopš: 20. Aug 2013

No: Strenči

Ziņojumi: 2687

Braucu ar: e36 compact (rally), e34 (neverending projekts), k1200RS


04 Mar 2014, 11:50:35 Montana rakstīja:
270ls laikam ir tiešām uz visām vecajām blīvēm un eļļu arī nolieto ja lej atpakaļ, jo vēl braucama tač


varbūt, vienkārši jābrauc uz Rēzekni remontēties. Sanāk, ka iesvapot v8 arī sanāk zem 270LS

[ Šo ziņu laboja 520i, 04 Mar 2014, 11:52:41 ]

Offline
iv4ik93
04. Mar 2014, 11:54 #18285

Kopš: 14. Dec 2012

No: Rēzekne

Ziņojumi: 35

Braucu ar: e34 M50B30 1990. gada


04 Mar 2014, 11:52:17 520i rakstīja:

04 Mar 2014, 11:50:35 Montana rakstīja:
270ls laikam ir tiešām uz visām vecajām blīvēm un eļļu arī nolieto ja lej atpakaļ, jo vēl braucama tač


varbūt, vienkārši jābrauc uz Rēzekni remontēties. Sanāk, ka iesvapot v8 arī sanāk zem 270LS


motoru nopietni dabūja par kkādiem 200 latiem...
Offline
Driver
04. Mar 2014, 11:56 #18286

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


04 Mar 2014, 11:50:35 Montana rakstīja:
270ls laikam ir tiešām uz visām vecajām blīvēm un eļļu arī nolieto ja lej atpakaļ, jo vēl braucama tač

Pag, pag, driz bus vel pilnaks ss.lv ar ar graboshiem un gazetiem semakiem, kur visiem kjedes bus jamaina
Bus tapat kaa savulaik, kad visi graba v6 tdi un pectam gruda nost, kad bija jamaina siksna

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Montana
04. Mar 2014, 11:56 #18287

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !

un pa 70 ls pārmeta labas cenas jums tur, garantijas noteikti nekādas.
Offline
Driver
04. Mar 2014, 11:58 #18288

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


04 Mar 2014, 11:54:10 iv4ik93 rakstīja:
...
motoru nopietni dabūja par kkādiem 200 latiem...

Ar shvikam cilindros

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
iv4ik93
04. Mar 2014, 11:58 #18289

Kopš: 14. Dec 2012

No: Rēzekne

Ziņojumi: 35

Braucu ar: e34 M50B30 1990. gada


04 Mar 2014, 11:56:12 Montana rakstīja:
un pa 70 ls pārmeta labas cenas jums tur, garantijas noteikti nekādas.


meta paši...
Offline
520i
04. Mar 2014, 11:58 #18290

Kopš: 20. Aug 2013

No: Strenči

Ziņojumi: 2687

Braucu ar: e36 compact (rally), e34 (neverending projekts), k1200RS


04 Mar 2014, 11:58:12 iv4ik93 rakstīja:

04 Mar 2014, 11:56:12 Montana rakstīja:
un pa 70 ls pārmeta labas cenas jums tur, garantijas noteikti nekādas.


meta paši...


un paši sev samaksāja 70LS ?
Offline
bmw540
04. Mar 2014, 12:01 #18291

Kopš: 24. Jun 2013

Ziņojumi: 254

Braucu ar: SCOTT


04 Mar 2014, 11:42:29 520i rakstīja:

04 Mar 2014, 11:38:36 iv4ik93 rakstīja:
Man pazīstamais bija ar tādu pašu problēmu uz 540 e39... viņam par to prasīja 270 Ls...


270 par detaļām un darbu?

un zem 300 eiro var iesvērt citu v8?

nejauc cilvēkam galvu.


Nu jā, man teica, ka līdz 1k var izmaksāt, viss atkarīgs no tā cik ķēdes esot jāmaina, pričendāļus ieskaitot-spriegotāji utt.

[ Šo ziņu laboja bmw540, 04 Mar 2014, 12:02:21 ]

Offline
Montana
04. Mar 2014, 12:07 #18292

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !

te tak akurati var redzet ka ivciks dirsh un pats sapinas sava dirsienā
Offline
platais007
04. Mar 2014, 12:11 #18293

Kopš: 07. May 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 31

Braucu ar: e36 aus blau! kupeju

Sveiki. Konkrēts jautajums man bmw e38 740D
Velos sedināt auto. Kadas atsperes ieteiktu?ar kadu attiecību.un kur dabūt? Varbut kadam ir?
Offline
iv4ik93
04. Mar 2014, 12:12 #18294

Kopš: 14. Dec 2012

No: Rēzekne

Ziņojumi: 35

Braucu ar: e34 M50B30 1990. gada


04 Mar 2014, 12:07:19 Montana rakstīja:
te tak akurati var redzet ka ivciks dirsh un pats sapinas sava dirsienā

.
tā nebija mana mašīna, bet kāda paziņas, zinu ka bija tāds gadījums un kkā tādi cipari... kāda tur vēl diršana. Saku kā ir, prasīja viņam tos 270, viņš paņēma citu v8 par tiem 200 un pārmeta. Un uzreiz to 540 notirgoja.
Offline
520i
04. Mar 2014, 12:14 #18295

Kopš: 20. Aug 2013

No: Strenči

Ziņojumi: 2687

Braucu ar: e36 compact (rally), e34 (neverending projekts), k1200RS


04 Mar 2014, 12:12:46 iv4ik93 rakstīja:

04 Mar 2014, 12:07:19 Montana rakstīja:
te tak akurati var redzet ka ivciks dirsh un pats sapinas sava dirsienā

.
tā nebija mana mašīna, bet kāda paziņas, zinu ka bija tāds gadījums un kkā tādi cipari... kāda tur vēl diršana. Saku kā ir, prasīja viņam tos 270, viņš paņēma citu v8 par tiem 200 un pārmeta. Un uzreiz to 540 notirgoja.


270 prasīja par ķēdes maiņu? un tapēc izdomāja, ka lētāk ir pārmest motoru

kaut gan pa 270 var piedāvāt lietotu ķēdi
Offline
Misterstvisters
04. Mar 2014, 12:28 #18296

Kopš: 24. Nov 2013

Ziņojumi: 343

Braucu ar: ra ucuarB

Sveiki, varētu palūgt kaut kādus materiālus, jebko, kas noderētu jaucot m50 līdz 0 un liekot to atpakaļ. Būšu ļoti pateicīgs
Offline
HUBLOC
04. Mar 2014, 12:31 #18297

Kopš: 02. Oct 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4686

Braucu ar: Q7

kāds nezin kur var iegādāties tādus kā rotājumus automašīnām. Līdzīgi kā bija Z-svētkos mašīnas ar ziemeļbrieža Rūdolfu...

Varbūt ir vēl kādas citas tematikas rotājumi?
Offline
KriSsMans
04. Mar 2014, 12:41 #18298

Kopš: 07. Jun 2013

No: Baloži

Ziņojumi: 361

Braucu ar: Akrapovic


04 Mar 2014, 12:36:03 FIB rakstīja:
Pasakiet,lūdzu,vai šis kods 33531095711 ir e46 330ci m pakas aizmugurējo atsperu kods ?

Nav tāda koda.
Offline
-JUREVICH-
04. Mar 2014, 15:05 #18299

Kopš: 27. Aug 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1110

Braucu ar: Iekšdedzi


04 Mar 2014, 12:54:07 kamposss rakstīja:
Kā vizuāli atšķirt Volvo S80 2.4D no D5??
skatos e.csdd 96kW, bet uz aizmugurē d5 bļemba



Sory kodam jābūt D5244T

2.4 D5 20_V (TS79) (120kW) D5244T 08-2001➔03-2006

[ Šo ziņu laboja -JUREVICH-, 04 Mar 2014, 15:08:24 ]

Offline
abit
04. Mar 2014, 16:36 #18300

Kopš: 27. Jul 2010

No: Madona

Ziņojumi: 388

Braucu ar: Chevy, jē30 un Fūl Saspenšan

meklēju kloķvārpstas stāvokļa devēju m50b25 non vanos motoram, bet man te pēc dažādiem ražotājiem rāda dažādas pretestības, pēc viena 900, otram 550 ohm, ar ko viņi atšķiras, vai kā lai zina, kuru man vajag

+ interneta diagnostika, kas varētu būt, ka auksts motors slikti lec, reāli pielec ar pirmo, bet uzceļ apgriezienus līdz kādiem 2k un lēnām nolaiž uz leju un nopslāpst, kādas 3x tā izdara un tad jau sāk pamazām darboties uz zemiem rpm un pats gāzē D masas mērītājs varētu būt aizgājis tautās? (motoram nav pievienots sadalenes devējs)
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo