Autors | Ziņojums |
peecise28 | |
Kopš: 19. Oct 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3570
Braucu ar: r1100s, dažādi depresīvi auto
|
16 Jul 2024, 16:24:03 @versatile rakstīja:
16 Jul 2024, 14:41:14 @karro rakstīja:
Nu, apdzīt un sākt braukt lēnāk par apdzīto (pieņemot, ka apdzītais nepamostas un mesāk topīt) ir manāmi stulba izdarīšanās, piekrītu.
Nu, nosacīti.
Atļautais 90, man 100, priekšā viens uz 85.
Tālāk atļautais 70, nometu uz 80, aizmugurējais neapmierināts, ka nevar turpināt uz 85.
normāla situācija braucot ar vecu busu |
Offline | |
|
user | |
Kopš: 12. May 2020
Ziņojumi: 13761
Braucu ar:
|
16 Jul 2024, 16:24:03 @versatile rakstīja:
16 Jul 2024, 14:41:14 @karro rakstīja:
Nu, apdzīt un sākt braukt lēnāk par apdzīto (pieņemot, ka apdzītais nepamostas un mesāk topīt) ir manāmi stulba izdarīšanās, piekrītu.
Nu, nosacīti.
Atļautais 90, man 100, priekšā viens uz 85.
Tālāk atļautais 70, nometu uz 80, aizmugurējais neapmierināts, ka nevar turpināt uz 85.
nu a nahuj apdzīt tad? |
Offline | |
|
versatile | |
Kopš: 03. Sep 2015
Ziņojumi: 1168
Braucu ar:
| Tipa labāk braukt vilcieniņā? Huļi es zinu visas vietas kur pēc 500m kaut kāds 70nieks. Kā braucu +10, tā braukšu (kamēr neizmainīs toleranci). |
Offline | |
|
Samsasi | |
Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 4579
Braucu ar:
| Runājot par visādiem dandāliem pie stūres, vakar uz apvedceļa viens ar busiņu vnk tupa izrāva no sānceļa ārā, tieši priekšā citām būdiņām... Tur 90 Kmh limits..... Būtu smagais, būtu saņēmis pēc nopelniem |
Offline | |
|
casivupi | |
Kopš: 28. Jul 2023
Ziņojumi: 211
Braucu ar:
| ar transportieriem un busiem bieži brauc tie, kas tika no skolas izmesti |
Offline | |
|
968-jk | |
Kopš: 08. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 13618
Braucu ar: 30niekiem
| Šis būtu labs uzskates materiāls adekvātam cilvēkam. Žēl, ka Brikšens tāds nav.
https://www.delfi.lv/193/politics/120033266/triskarsos-radaru-skaitu-likvides-kreisos-pagriezienus-ka-ci nisies-ar-tragiskajam-avarijam[ Šo ziņu laboja 968-jk, 01 Aug 2024, 19:17:22 ] |
Offline | |
|
Samsasi | |
Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 4579
Braucu ar:
| Es lieku uz to,ka tur ir salasisi pedcprincipa: neviens nedrīkst būt gudrāks par ministru....nu un tad arī izpuldās. |
Offline | |
|
Lala | |
Kopš: 16. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 3381
Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.
| Var jau ielikt arī attēli no slimnīcas ar mirušu cilvēku, un apgalvot, ka meh tās slimnīcas.
Briškenu un Pro ir par ko lamāt, bet šis nebūs īstais par ko. |
Offline | |
|
|
Samsasi | |
Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 4579
Braucu ar:
|
02 Aug 2024, 07:10:42 @Lala rakstīja:
Var jau ielikt arī attēli no slimnīcas ar mirušu cilvēku, un apgalvot, ka meh tās slimnīcas.
Briškenu un Pro ir par ko lamāt, bet šis nebūs īstais par ko.
Nu kā parasti, cīnās ar sekām nevis cēloņiem |
Offline | |
|
Lala | |
Kopš: 16. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 3381
Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.
| Mērķis nav samazināt avāriju skaitu.
Mērkis ir samazināt bojā gājušo un cietušo skaitu.
To var panākt samazinot vidējo braukšanas ātrumu.
To, savukārt, var panākt ar blīvu ātruma kontroles ierīču tīklu. |
Offline | |
|
Mikuzz | |
Kopš: 19. Aug 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 41361
Braucu ar: Transporta līdzekli
| Policijas nav ielās, nesodāmības sajūta visiem, tur arī ātrums. |
Offline | |
|
Samsasi | |
Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 4579
Braucu ar:
|
02 Aug 2024, 09:39:55 @Lala rakstīja:
Mērķis nav samazināt avāriju skaitu.
Mērkis ir samazināt bojā gājušo un cietušo skaitu.
To var panākt samazinot vidējo braukšanas ātrumu.
To, savukārt, var panākt ar blīvu ātruma kontroles ierīču tīklu.
Samazinot avāriju skaitu, samazināsies arī bojagajušo skaits bet vispār, ja cilvēki maācētu braukt, tad avāriju būtu daudz mazāk. Un daudz atrumkontroles ierīces radīs citas problēmas, jo galveno problēmu - to, ka vairums vnk tupa nejēdz braukt, tas neatrisinās. |
Offline | |
|
RSAWorkshop | |
Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7066
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| 100% piekrītu, tik tizlus braucējus kā LV reti kur var sastapt
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 |
Offline | |
|
subaru | |
Kopš: 17. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 10285
Braucu ar: rokām uz stūres
| Lala taisnību saka. Katrs kmh uz leju nozīmē mazāk smagas sekas avārijām. Nu statistiki un vidēji rēķinot.
Un avārijas notika, notiek un notiks.
Bet par ātruma pārsniegšanu var kaut likt cietumā uz 10 gadiem, bet nekas diži nemainīsies, ja nebūs kas kontrolē. Un radari kaut cik kontrolē, bet visi zina, kur ir radari. Lidos citur. Netrafarētie/trafarētie patrulējot var izķert konstanti ātrāk braucējus un citus turēt spriedzītē, ka nevajag braukt ātrāk.[ Šo ziņu laboja subaru, 02 Aug 2024, 10:11:19 ] |
Offline | |
|
Samsasi | |
Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 4579
Braucu ar:
| Tad jau vajag uzlikt 30 Kmh un pīsiņs |
Offline | |
|
Araajz | |
Kopš: 30. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 28299
Braucu ar: E39
|
02 Aug 2024, 10:12:45 @Samsasi rakstīja:
Tad jau vajag uzlikt 30 Kmh un pīsiņs
ko tas dos, ja to tāpat nekontrolē |
Offline | |
|
|
Lala | |
Kopš: 16. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 3381
Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.
|
02 Aug 2024, 09:52:37 @Samsasi rakstīja:
02 Aug 2024, 09:39:55 @Lala rakstīja:
Mērķis nav samazināt avāriju skaitu.
Mērkis ir samazināt bojā gājušo un cietušo skaitu.
To var panākt samazinot vidējo braukšanas ātrumu.
To, savukārt, var panākt ar blīvu ātruma kontroles ierīču tīklu.
Samazinot avāriju skaitu, samazināsies arī bojagajušo skaits bet vispār, ja cilvēki maācētu braukt, tad avāriju būtu daudz mazāk. Un daudz atrumkontroles ierīces radīs citas problēmas, jo galveno problēmu - to, ka vairums vnk tupa nejēdz braukt, tas neatrisinās.
"What is the quantitative effect of absolute speed?
As described above, absolute speed has an effect on the crash rate and on injury severity. In the early
1980s, Nilsson (1982) quantified this relationship on the basis of kinetic laws. According to his
calculations, the effect of a change in the average speed on a road on the number of injury crashes
could be expressed by the formula:
LO₂=LO₁(v₂/v₁)²
with LO 2 being the number of injury crashes after the change in speed, LO 1 being the initial number of
injury crashes, v 1 being the average speed before the change, and v 2 being the average speed
afterwards. The same formula could be used to describe the effect on the number of crashes with
severe injury, but not to the power 2, but to the power 3, and for fatal crashes its effect was to the
power 4. The power functions have largely been validated using newer data (Nillson, 2004; Elvik,
Christensen & Amundsen 2004).
A recent study (Elvik, 2009) made it possible to refine this quantitative relationship, by, among other
things, making a distinction between urban and rural roads. This showed that the effect of an increase
or decrease of speed on rural roads is relatively greater than the effect on urban roads. ‘Relatively’ in
the sense of ‘regarding the percentage of speed increase or decrease’. If we regard an absolute
increase or decrease of for example 1 km/h, this has a greater effect on rural than on urban roads.
Table 1 shows the exponents of the power functions for these two road categories and for different
crash severities.
Based on Nillsson’s formula and the ‘substitute’ exponents from Table 1, the effects of speed changes
can be estimated for different speed limits and for different crash severities. For example: if on a road
the average speed goes down from 120 to 119 km/h, the number of road fatalities is estimated to be
reduced by 3,8% and the serious road injuries by 2,9%. And if on a road the average speed goes
down from 50 to 49 km/h, this is expected to result in 5,9% fewer fatalities and 4% fewer serious road
injuries.
...
Conclusion
The exact relation between crashes and speed depends on a large number of factors. In general
however, the relation is very clear and has been shown in a large number of studies: the higher the
speed, the greater the probability of a crash. At the same percentage increase in speed, the crash rate
SWOV Fact sheet 5 © SWOV, Leidschendam, the Netherlands
April 2012
Reproduction is only permitted with due acknowledgement
on rural roads increases more than the crash rate on urban roads. The crash rate is also higher for an
individual vehicle that drives faster than the other traffic on that road.
As the speed increases, the injury severity in crashes also increases, for the driver who is responsible
for the crash occurring as well as for the collision opponent. The mass and vulnerability of the
vehicles/road users who are involved also plays a role. In crashes between a lighter and a heavier
vehicle the occupants of the lighter vehicle are generally worse off than the occupants of the heavier
vehicle. More so this is the case for pedestrians, cyclists and moped riders in crashes with (much)
heavier motor vehicles.
"[ Šo ziņu laboja Lala, 02 Aug 2024, 10:34:46 ] |
Offline | |
|
werto | |
Kopš: 30. Oct 2008
No: Tukums
Ziņojumi: 2900
Braucu ar: Golfu
|
02 Aug 2024, 10:10:39 @subaru rakstīja:
Lala taisnību saka. Katrs kmh uz leju nozīmē mazāk smagas sekas avārijām. Nu statistiki un vidēji rēķinot.
Un avārijas notika, notiek un notiks.
Bet par ātruma pārsniegšanu var kaut likt cietumā uz 10 gadiem, bet nekas diži nemainīsies, ja nebūs kas kontrolē. Un radari kaut cik kontrolē, bet visi zina, kur ir radari. Lidos citur. Netrafarētie/trafarētie patrulējot var izķert konstanti ātrāk braucējus un citus turēt spriedzītē, ka nevajag braukt ātrāk.
Tie kas mīž pie radariem mīzīs arī no netraferētajiem un brauks vēl lēnāk un jās prātu pārējiem. |
Offline | |
|
Samsasi | |
Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 4579
Braucu ar:
| Nu joptvaju maķ, to palagi var noisinat uz vienu teikumu - jo lielāks ātrums, jo lielāka avārijas iespējamība. Bet kāpec tad ražo ielas auto ar 200 Kms ātrumu? Tad dvj, 140 Kms bus ok.
Ātruma samazinašana ir viena no problēmas šķautnēm. To varētu kāds varbūt izmērīt naudā. |
Offline | |
|
Lala | |
Kopš: 16. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 3381
Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.
|
02 Aug 2024, 10:33:21 @werto rakstīja:
Tie kas mīž pie radariem mīzīs arī no netraferētajiem un brauks vēl lēnāk un jās prātu pārējiem.
Prātu tas jāj tikai tiem, kuriem ir nestabila nervu sistēma un nav prasmju droši apdzīt. |
Offline | |
|