Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 233 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Velosipēdu topiks

AutorsZiņojums
Harcix
23. Aug 2022, 15:01 #18241

Kopš: 16. May 2002

No: Valmiera

Ziņojumi: 7810

Braucu ar: V10

BORDO COMBO 6100/90 man narkash parlauza un nospeera felli.

Pie maajas sledzu ar Abus granit xplus 54 bet lidzi vadaashanai man liekas viniem ir tizls stiprinaajums. Kryptonite ir ertaks, bet manliekas viniem tas U ir mazaaks.
Tagad izbraucienos sledzu ar BORDO GRANIT XPLUS 6500/85 bet iesaku 110 versiju, lai ertak sasleegt

-----------------
www.bmwpowerty.lv
Offline
smudo
23. Aug 2022, 17:50 #18242

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3634

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


23 Aug 2022, 13:26:38 @stanks rakstīja:

23 Aug 2022, 12:45:46 @oswald rakstīja:

Bet tā jā - dzirdēju frāzi - labāk nepirkt slēdzeni, jo tas audzina un motivē ričuku neatstāt šaubīgās vietās...es kādreiz stūmu pat sporta zālē iekšā - neprotestēja neviens.
p.s.




Daudz ērtāk ir pirkt velo, kuru nav žēl atstāt jebkur, nevis lekt augstāk par dirsu (vajadzību) un tad nervozēt, kur atstāt, ar ko slēgt, utt.. Ja uztraucies par velo tik ļoti, ka nevari nekur atstāt - esi nopircis to, ko nevari atļauties, vai to ko nevajadzēja atļauties, savukārt ja varēji atļauties, tad apdrošini un slēdz ar jebko, ko apdrošinātājs atļauj.


Kas tiesi ir neerts sasledzeja lietosana?
Offline
stanks
24. Aug 2022, 11:03 #18243

Kopš: 11. Mar 2014

Ziņojumi: 122

Braucu ar:


23 Aug 2022, 17:50:09 @smudo rakstīja:

23 Aug 2022, 13:26:38 @stanks rakstīja:

23 Aug 2022, 12:45:46 @oswald rakstīja:

Bet tā jā - dzirdēju frāzi - labāk nepirkt slēdzeni, jo tas audzina un motivē ričuku neatstāt šaubīgās vietās...es kādreiz stūmu pat sporta zālē iekšā - neprotestēja neviens.
p.s.




Daudz ērtāk ir pirkt velo, kuru nav žēl atstāt jebkur, nevis lekt augstāk par dirsu (vajadzību) un tad nervozēt, kur atstāt, ar ko slēgt, utt.. Ja uztraucies par velo tik ļoti, ka nevari nekur atstāt - esi nopircis to, ko nevari atļauties, vai to ko nevajadzēja atļauties, savukārt ja varēji atļauties, tad apdrošini un slēdz ar jebko, ko apdrošinātājs atļauj.


Kas tiesi ir neerts sasledzeja lietosana?


Es nerunāju par saslēdzēja lietošanu, es runāju par pieminēto ārkārtīgi svarīgo domāšanu, kur drīkst atstāt ar visu saslēdzēju un kur nē, vai staipīšanu iekšā telpās un metot to hlamu pa kājām citiem.
Offline
oswald
24. Aug 2022, 11:28 #18244

Kopš: 12. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1802

Braucu ar: banderomobīli 4x4

nevajag jau pārspīlēt..kaut kur stūrī /priekštelpā nostutēts ritenis baigi kādam traucē
ne jau pie trenažiera atstutēju
Offline
karro
25. Aug 2022, 09:34 #18245

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4617

Braucu ar: studentu variantu

Jautājums speciālistiem: ir dakša, rockshox recon gold, liekas, ar dīvainu uzvedību: pēc ilgākas pastāvēšanas pirmais gājiens ir gandrīz bottom out, tad tipa "uzpumpējas", bet nu ar laiku kļūst neganti cieta. Šķiet, ka tā tam būt nevajadzētu, laiks servisam?
Online
Araajz
25. Aug 2022, 17:26 #18246

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28295

Braucu ar: E39

nu vēl var rīsos ielikt uz nakti
Offline
barney
30. Aug 2022, 09:14 #18247

Kopš: 20. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 504

Braucu ar: i3 & Subaru


19 Aug 2022, 11:47:45 @smudo rakstīja:
Šonedēļ beidzot sagaidīju pirms gada "aizrunāto" riteni, kuram bija jābūt februārī, bet piegādes ķēžu izaicinājumu dēļ, ražošana ļoti aizkavējās. Šis velo (Giant Anthem Pro 1) ir īpašs ar to, ka tam ir elektromehāniska priekšējās dakšas un pakaļējā amortizatora vadība, Fox Live valve. kopā trīs sensori (pie katra rata un uz rāmja seko stāvokļa izmaiņām 1000 reizes sekundē un vajadzības gadījumā atver vai aizver elektromagnētisko vārstu 3 milisekunžu laikā. Kotrolierim ir 5 piekares darbības režīmi, ar iespēju izveidot arī savu custom režīmu.

No plusiem patīk viegls rāmis (M izmērs 1,73kg) ar rāmja ģeometriju ar enduro/down country ievirzi, kas esot krietni stingrāk vs 2021 modelis, relatīvi viegli 30mm aploču CF rati (1530gr), jaunā Fox 34mm XCO dakša, 35mm stūre. Principā tas vairāk būvēts kā robusts XCO sacīkšu MTB.

No mīnusiem ir tas, ka velo ir smags - M izmērs ar TL un bez pedāļiem 11,3kg. Lielā mērā dēļ Live valve sistēmas, kas papildus dod ap 350gr svaru, 2,4 collu riepām (vs 2,25 vai 2,35), XT grupas. Nu un protams ka Giant OE dropper post stute, kas sver ap 550 grami Bet man DP XCO trasēs patīk, tādēļ atstāšu. Ja kas, tad būs iespēja nomest svaru uzliekot Fox Transfer divu pozīciju DP. Esmu arī nepatīkami pārsteigts, ka šādam velo ar pilnu XT grupu nāk RT66 Shimano rotori - uzsūtīju XT, bet vēl nav atnākuši.

Pagaidām samainīju priekšējo zobratu uz 34t, saregulēju piekari uz savu svaru, apzāģēju šotku un stūri un tagad paliek braukšanas jautājums.

Nedēļas nogalē ceru notestēt vs šāda paša aprīkojuma hard tail MTB (arī ar smago Giant DP, pilnu XT, CF ratiem, bet 2,25 riepām), kas ir aptuveni 1,15kg vieglāks. Principā man līdz šim LV FS nav nekad prasījies, bet daudzi saka, ka ar FS būs labāka braukšana. Par to šaubu nav - vairāk interesē, vai tas būs arī ātrāks LV samērā gludajās trasēs.

P.S. Paldies Veloshops par velo piegādi un servisu!








Padalies ar iespaidiem par to LiveValve sistēmu, kad izdodas notestēt.
Neesmu pārliecināts vai man to vajag
Offline
Gachaans
30. Aug 2022, 11:19 #18248

Kopš: 05. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 786

Braucu ar: OOOO

čoms meklē mtb ričuku līdz 300 eur. Gonkās nebrauks. Pārsvarā uz darbu, pamakšķerēt, utt. Prasības: M rāmis, dakša ar amīti, disku bremzes ,vēlams hidro. budžets līdz 300 eur. ja ir ko piedāvāt, PM vai tepat.
Offline
smudo
30. Aug 2022, 11:22 #18249

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3634

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

Sveiks, ir sanācis jau samērā daudz iepazīt šo velo (kādas 7-8 stundas sacensību un XCO treniņu režīmā). Esmu 2 reizes bijis OZK XCO trasē, tai skaitā patrenējos pump track, izlecu visus XCO trases lēcienus, kur tālākais ir pāri 8m, izbraucu Ogres urban XCO trasi, Beberbeķu un Balto kāpu un weekendā biju uz Kūkām, kur notika Latvija XCO čempionāts ar vienu no smagākajām MTB trasēm Latvijā.

Nobraucu testu OZK XCO trases aplī un salīdzinājumā ar maijā sasniegto XCO čempionāta posmā labākajā aplī, ir 45 sekundes labāks laiks (uz aptuveni 17 minūtēm), bet arī average power bija + 25W ar to pašu jaudas mērītāju. Pavasarī sacensībās bija HT ar 2,25 riepām (arī ir droppers), kas ir 1,15kg vieglāks vs Anthems ar 2,4 riepām (Anthem Maxxis Recon Race un HT priekšā Maxxis Aspen un pakaļā Rekon Race). Papildus svars ir dēļ Live valve (+350gr, 2,4 riepas vs 2,25, 35mm stūre, 34mm dakša priekšā, Giant dropperis, kas ir samērā smags un tas viss kopā savācas).

Pavasarī OZK lielo dropu pār ceļu braucu chicken line un ar Anthemu visus lecu, kas arī varētu būt lielākais laika savings. Biju paņēmis līdzi uz OZK arī HT, lai noswapotu PM pedāļus uz HT un salīdzinātu laikus un W tajā pašā dienā, bet kļūdas pēc paņēmu līdzi 14 atslēgu (nevis 15mm) un tiešs salīdzinājums OZK izpalika

Pēc sacensībām Kūkās secināju, ka šī velo stiprā puse ir single track trails ar sliktu segumu un saknēm un takas/ceļi pa nelīdzenām pļavām un izcirtumiem un tamlīdzīgas vietas, kur jābrauc vienmērīgā ātrumā pa sliktu segumu. Velo vienkārši lido pāri tām vietām gandrīz kā pa velo celiņu. Ar džekiem, ar kuriem cīnijos kāpumos, vai kas tajos gāja projām no manis, nonākot minētajos posmos, uzreiz ieguvu lielu atrāvienu bez īpaša papildus efforta, jo velo deva iespēju labi novadīt jaudu.

Šis viss līdz šim vairāk raksturoja velo. Par Live valve: es nāku no HT un gravel un man tas velo vēl arvien šķiet kā dīvāns, neskatoties, ka esmu uzslēdzis Firm režīmu un citus neizmantoju (vēl ir Sport, Comfort, Climb un Open). Pagāja zināms laiks, kamēr saregulēju pa savam dakšu un amortizatoru un tagad šķiet, ka būs labi.

Amortizatori pēc noklusējum ir noslēgti, bet pie vajadzības, tie tiek automātiski atvērti 3 milisekužu laikā un tas notiek braucējam nemanāmi.

Lēcienu laikā kas pārsniedz 25ms, kontrolieris pats atver vārstus un visas piezemēšanās ir mīkstas. Faktiski pašam nekas nav jādara - tikai jābrauc. Tradeback ir papildus 350gr, kas jāved līdzu un tādā ziņā Anthem Pro 2 bez live valve ir labs value for money un sniegts pa 90% to pašu rezultātu, ja aktīvi strādāsi ir lock-out slēdzi, bet bez papildus svara.

Vēl man nepatīk, ka nevar ieslēgt pilnu lockout, bet tas vairāk prasās LVM sačos ar līdzenām grantenēm - XCO un citās nelīdzenās trasēs tas netraucē.
Offline
Araajz
30. Aug 2022, 11:35 #18250

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28295

Braucu ar: E39

Tas Live valve izklausās garšīgs.
Diez kā ar ilgmūžību tādai sistēmai, jo piem Spešika Brain dakšas vairāk atrodas meham uz galda, nekā veic savu primāro darbu
Offline
barney
30. Aug 2022, 12:00 #18251

Kopš: 20. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 504

Braucu ar: i3 & Subaru

Izklausās ļoti labi tas viss, paldies par aprakstu.

Spešika Brain man šķiet ir hidrauliska sistēma un lielākā problēma tur ir ar darbības ātrumu. Parasti pirmais sities ir ar lockotu dakšu un tad tur kaut kas atveras
Offline
smudo
30. Aug 2022, 12:21 #18252

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3634

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


30 Aug 2022, 11:35:50 @Araajz rakstīja:
Tas Live valve izklausās garšīgs.
Diez kā ar ilgmūžību tādai sistēmai, jo piem Spešika Brain dakšas vairāk atrodas meham uz galda, nekā veic savu primāro darbu


Brain sistēma ir mehāniska un tur tiešām visi sūdzas, ka viņa vairāk remontējas, nekā strādā. Fox Live valve jaunums ir tikai velo līmenī, bet uz auto elektromagnētisko vārstu (saleonīdu) sistēmas nav nekas jauns un ir pārbaudīta tehnoloģija, kas nu pirmo reizi uzlikta arī velo.

Šī ir Fox live valve 1.5 versija, jo Fox tādu tirgoja jau no 2020. gada aptuveni un tagad to updeitoja un īpaši pielāgoja Giant vajadzībām.

Sensori lasa stāvokli katru milisekundi un 3 ms laikā atver/aizver vārstu (lēciena laikā tas ir atvērts vēl pirms piezemēšanās) līdz ar to mehāniski dakša un amis nedabū lielas papildus slodzes nolokotā stāvoklī.


Pagaidām internetā un testos neviens par to nav sūdzējies. Laiks rādīs.

[ Šo ziņu laboja smudo, 30 Aug 2022, 12:23:26 ]

Offline
toolis
30. Aug 2022, 13:50 #18253

Kopš: 13. Jan 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1787

Braucu ar: xc90 / cbr1000rr

es ar tiku pie tāda anthema.
live valve ir

ar veco anthem lockout nelietoju, jo slinkums, viņš tizli aiz dropera slēdža dzīvo un principā vecā anthem ģeometrija pati par sevi ļoti veiksmīga, ka pat baigi pat neprasijās. jaunajam forši jūtams, ka mulčas kalnā paliek pavisam ciets un bez maz vai uz katru sakni individāli atbloķē un uzreiz sabloķē atpakaļ.

jaunais anthem salīdzinot ar veco ir krietni stingrāks un agresīvāks. pabraukāju siguldas xco un ap gūtmaņalu dh nobraucienus, jaunais anthems labāk iet lejā kā vecais dēļ resnajiem štokiem un platajām riepām gan jau. varbūt beidzot saņemšos ozk road gap izlekt

redzot cik daudziem šie anthemi, izskatās tāds kārtīgs budžeta tautas aparāts
Offline
SpOrcMeN
30. Aug 2022, 14:25 #18254

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 33995

Braucu ar: banderautomobili


30 Aug 2022, 11:22:15 @smudo rakstīja:
Sveiks, ir sanācis jau samērā daudz iepazīt šo velo (kādas 7-8 stundas sacensību un XCO treniņu režīmā). Esmu 2 reizes bijis OZK XCO trasē, tai skaitā patrenējos pump track, izlecu visus XCO trases lēcienus, kur tālākais ir pāri 8m, izbraucu Ogres urban XCO trasi, Beberbeķu un Balto kāpu un weekendā biju uz Kūkām, kur notika Latvija XCO čempionāts ar vienu no smagākajām MTB trasēm Latvijā.

Nobraucu testu OZK XCO trases aplī un salīdzinājumā ar maijā sasniegto XCO čempionāta posmā labākajā aplī, ir 45 sekundes labāks laiks (uz aptuveni 17 minūtēm), bet arī average power bija + 25W ar to pašu jaudas mērītāju. Pavasarī sacensībās bija HT ar 2,25 riepām (arī ir droppers), kas ir 1,15kg vieglāks vs Anthems ar 2,4 riepām (Anthem Maxxis Recon Race un HT priekšā Maxxis Aspen un pakaļā Rekon Race). Papildus svars ir dēļ Live valve (+350gr, 2,4 riepas vs 2,25, 35mm stūre, 34mm dakša priekšā, Giant dropperis, kas ir samērā smags un tas viss kopā savācas).

Pavasarī OZK lielo dropu pār ceļu braucu chicken line un ar Anthemu visus lecu, kas arī varētu būt lielākais laika savings. Biju paņēmis līdzi uz OZK arī HT, lai noswapotu PM pedāļus uz HT un salīdzinātu laikus un W tajā pašā dienā, bet kļūdas pēc paņēmu līdzi 14 atslēgu (nevis 15mm) un tiešs salīdzinājums OZK izpalika

Pēc sacensībām Kūkās secināju, ka šī velo stiprā puse ir single track trails ar sliktu segumu un saknēm un takas/ceļi pa nelīdzenām pļavām un izcirtumiem un tamlīdzīgas vietas, kur jābrauc vienmērīgā ātrumā pa sliktu segumu. Velo vienkārši lido pāri tām vietām gandrīz kā pa velo celiņu. Ar džekiem, ar kuriem cīnijos kāpumos, vai kas tajos gāja projām no manis, nonākot minētajos posmos, uzreiz ieguvu lielu atrāvienu bez īpaša papildus efforta, jo velo deva iespēju labi novadīt jaudu.

Šis viss līdz šim vairāk raksturoja velo. Par Live valve: es nāku no HT un gravel un man tas velo vēl arvien šķiet kā dīvāns, neskatoties, ka esmu uzslēdzis Firm režīmu un citus neizmantoju (vēl ir Sport, Comfort, Climb un Open). Pagāja zināms laiks, kamēr saregulēju pa savam dakšu un amortizatoru un tagad šķiet, ka būs labi.

Amortizatori pēc noklusējum ir noslēgti, bet pie vajadzības, tie tiek automātiski atvērti 3 milisekužu laikā un tas notiek braucējam nemanāmi.

Lēcienu laikā kas pārsniedz 25ms, kontrolieris pats atver vārstus un visas piezemēšanās ir mīkstas. Faktiski pašam nekas nav jādara - tikai jābrauc. Tradeback ir papildus 350gr, kas jāved līdzu un tādā ziņā Anthem Pro 2 bez live valve ir labs value for money un sniegts pa 90% to pašu rezultātu, ja aktīvi strādāsi ir lock-out slēdzi, bet bez papildus svara.

Vēl man nepatīk, ka nevar ieslēgt pilnu lockout, bet tas vairāk prasās LVM sačos ar līdzenām grantenēm - XCO un citās nelīdzenās trasēs tas netraucē.



bez pokemonu saisinajumiem iespejams ka varetu kaut ko saprast bet ta laikam neko

-----------------
ІБАШТЕ!!!!! ЗА УКРАЇНУ!!!!!!!
Нехай подохне суче плем’я!!!!


Offline
sergis15
30. Aug 2022, 14:31 #18255

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 12024

Braucu ar: pikapu

tu vnk necērt bazaru, tas arī viss

-----------------
Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
smudo
30. Aug 2022, 14:49 #18256

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3634

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


30 Aug 2022, 13:50:45 @toolis rakstīja:
varbūt beidzot saņemšos ozk road gap izlekt



Tas vairāk psiholoģiski jāsaņemas, jo sākumā nedaudz ir mī**ns, ka ar XCO MTB uz 30kmh jālec pāri ceļam (man garmin rāda ap 8m lecienu), bet kad pirmo reizi pārleksi, tad sapratīsi, ka nekas traks. Tur minimālais ātrums kādi 27-28 varētu būt un pāri 32-35 kmh arī navajadzētu ieskrieties, jo nākamais lēciens arī labi sviež augšā.

Es tur vienreiz pats gibēju uzlekt, bet tā kā nebija, kas parāda ar kādu ātrumu jāiet, nevarēju saņemtiem. Kad aizbraucu uz OZK kopā ar 0xFFFF, tad viņš sākumā ieteica pa dirt jumpiem palēkāt lai noķertu sajūtu un pēc tam parādīja ātrumu ar kādu jālec un tad jau pats saņēmos. Pēc tam jau easy.
Offline
smudo
30. Aug 2022, 14:53 #18257

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3634

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


30 Aug 2022, 14:25:16 @SpOrcMeN rakstīja:

30 Aug 2022, 11:22:15 @smudo rakstīja:
Sveiks, ir sanācis jau samērā daudz iepazīt šo velo (kādas 7-8 stundas sacensību un XCO treniņu režīmā). Esmu 2 reizes bijis OZK XCO trasē, tai skaitā patrenējos pump track, izlecu visus XCO trases lēcienus, kur tālākais ir pāri 8m, izbraucu Ogres urban XCO trasi, Beberbeķu un Balto kāpu un weekendā biju uz Kūkām, kur notika Latvija XCO čempionāts ar vienu no smagākajām MTB trasēm Latvijā.

Nobraucu testu OZK XCO trases aplī un salīdzinājumā ar maijā sasniegto XCO čempionāta posmā labākajā aplī, ir 45 sekundes labāks laiks (uz aptuveni 17 minūtēm), bet arī average power bija + 25W ar to pašu jaudas mērītāju. Pavasarī sacensībās bija HT ar 2,25 riepām (arī ir droppers), kas ir 1,15kg vieglāks vs Anthems ar 2,4 riepām (Anthem Maxxis Recon Race un HT priekšā Maxxis Aspen un pakaļā Rekon Race). Papildus svars ir dēļ Live valve (+350gr, 2,4 riepas vs 2,25, 35mm stūre, 34mm dakša priekšā, Giant dropperis, kas ir samērā smags un tas viss kopā savācas).

Pavasarī OZK lielo dropu pār ceļu braucu chicken line un ar Anthemu visus lecu, kas arī varētu būt lielākais laika savings. Biju paņēmis līdzi uz OZK arī HT, lai noswapotu PM pedāļus uz HT un salīdzinātu laikus un W tajā pašā dienā, bet kļūdas pēc paņēmu līdzi 14 atslēgu (nevis 15mm) un tiešs salīdzinājums OZK izpalika

Pēc sacensībām Kūkās secināju, ka šī velo stiprā puse ir single track trails ar sliktu segumu un saknēm un takas/ceļi pa nelīdzenām pļavām un izcirtumiem un tamlīdzīgas vietas, kur jābrauc vienmērīgā ātrumā pa sliktu segumu. Velo vienkārši lido pāri tām vietām gandrīz kā pa velo celiņu. Ar džekiem, ar kuriem cīnijos kāpumos, vai kas tajos gāja projām no manis, nonākot minētajos posmos, uzreiz ieguvu lielu atrāvienu bez īpaša papildus efforta, jo velo deva iespēju labi novadīt jaudu.

Šis viss līdz šim vairāk raksturoja velo. Par Live valve: es nāku no HT un gravel un man tas velo vēl arvien šķiet kā dīvāns, neskatoties, ka esmu uzslēdzis Firm režīmu un citus neizmantoju (vēl ir Sport, Comfort, Climb un Open). Pagāja zināms laiks, kamēr saregulēju pa savam dakšu un amortizatoru un tagad šķiet, ka būs labi.

Amortizatori pēc noklusējum ir noslēgti, bet pie vajadzības, tie tiek automātiski atvērti 3 milisekužu laikā un tas notiek braucējam nemanāmi.

Lēcienu laikā kas pārsniedz 25ms, kontrolieris pats atver vārstus un visas piezemēšanās ir mīkstas. Faktiski pašam nekas nav jādara - tikai jābrauc. Tradeback ir papildus 350gr, kas jāved līdzu un tādā ziņā Anthem Pro 2 bez live valve ir labs value for money un sniegts pa 90% to pašu rezultātu, ja aktīvi strādāsi ir lock-out slēdzi, bet bez papildus svara.

Vēl man nepatīk, ka nevar ieslēgt pilnu lockout, bet tas vairāk prasās LVM sačos ar līdzenām grantenēm - XCO un citās nelīdzenās trasēs tas netraucē.



bez pokemonu saisinajumiem iespejams ka varetu kaut ko saprast bet ta laikam neko


Lūdzu: HT - hard tail (MTB bez amartizatora aizmugurē), OZK - Ogres zilie kalni, W- wati. XCO - saīsinājums Cros-country olympics disciplīnai - MTB disciplīna ar iekļautiem tehniskiem elementiem (lēcieni utml.).

[ Šo ziņu laboja smudo, 30 Aug 2022, 15:01:22 ]

Offline
XK220
30. Aug 2022, 15:06 #18258

Kopš: 26. Dec 2015

Ziņojumi: 3264

Braucu ar: Sarkanu, baltu un melnu

sporcs palicis mīksts. blakus topikā meklē lētākās granulas un citus par oligarhiem sauc. Kur vecais sporcs, kurš visus par lohiem un nabagiem sauca?
Offline
toolis
30. Aug 2022, 15:17 #18259

Kopš: 13. Jan 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1787

Braucu ar: xc90 / cbr1000rr


30 Aug 2022, 14:49:47 @smudo rakstīja:

30 Aug 2022, 13:50:45 @toolis rakstīja:
varbūt beidzot saņemšos ozk road gap izlekt



Tas vairāk psiholoģiski jāsaņemas, jo sākumā nedaudz ir mī**ns, ka ar XCO MTB uz 30kmh jālec pāri ceļam (man garmin rāda ap 8m lecienu), bet kad pirmo reizi pārleksi, tad sapratīsi, ka nekas traks. Tur minimālais ātrums kādi 27-28 varētu būt un pāri 32-35 kmh arī navajadzētu ieskrieties, jo nākamais lēciens arī labi sviež augšā.

Es tur vienreiz pats gibēju uzlekt, bet tā kā nebija, kas parāda ar kādu ātrumu jāiet, nevarēju saņemtiem. Kad aizbraucu uz OZK kopā ar 0xFFFF, tad viņš sākumā ieteica pa dirt jumpiem palēkāt lai noķertu sajūtu un pēc tam parādīja ātrumu ar kādu jālec un tad jau pats saņēmos. Pēc tam jau easy.


man kādas dīvainas psiholoģiskās bremzes uz viņu. riekstā anakondas dropu esmu lecis pat baigi nebija jāsaņemas un ozk tai līnijā varu izlekt visu pārējo tikai ne road gap. kaut kā mīziens no tādiem kas met uz priekšu un lielā ātrumā, dropi un kickeri daudz labāk patīk
Offline
sergis15
30. Aug 2022, 16:24 #18260

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 12024

Braucu ar: pikapu


30 Aug 2022, 15:17:56 @toolis rakstīja:

30 Aug 2022, 14:49:47 @smudo rakstīja:

30 Aug 2022, 13:50:45 @toolis rakstīja:
varbūt beidzot saņemšos ozk road gap izlekt



Tas vairāk psiholoģiski jāsaņemas, jo sākumā nedaudz ir mī**ns, ka ar XCO MTB uz 30kmh jālec pāri ceļam (man garmin rāda ap 8m lecienu), bet kad pirmo reizi pārleksi, tad sapratīsi, ka nekas traks. Tur minimālais ātrums kādi 27-28 varētu būt un pāri 32-35 kmh arī navajadzētu ieskrieties, jo nākamais lēciens arī labi sviež augšā.

Es tur vienreiz pats gibēju uzlekt, bet tā kā nebija, kas parāda ar kādu ātrumu jāiet, nevarēju saņemtiem. Kad aizbraucu uz OZK kopā ar 0xFFFF, tad viņš sākumā ieteica pa dirt jumpiem palēkāt lai noķertu sajūtu un pēc tam parādīja ātrumu ar kādu jālec un tad jau pats saņēmos. Pēc tam jau easy.


man kādas dīvainas psiholoģiskās bremzes uz viņu. riekstā anakondas dropu esmu lecis pat baigi nebija jāsaņemas un ozk tai līnijā varu izlekt visu pārējo tikai ne road gap. kaut kā mīziens no tādiem kas met uz priekšu un lielā ātrumā, dropi un kickeri daudz labāk patīk

nemīz, viņš pakaļu vispār nesit augšā, biku izstiepties kā uz jebkuru dropu un aiziet.

-----------------
Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo