Online
Pašreiz BMWPower skatās 233 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Velosipēdu topiks
Autors | Ziņojums |
Harcix | | Kopš: 16. May 2002
No: Valmiera
Ziņojumi: 7810
Braucu ar: V10
| BORDO COMBO 6100/90 man narkash parlauza un nospeera felli.
Pie maajas sledzu ar Abus granit xplus 54 bet lidzi vadaashanai man liekas viniem ir tizls stiprinaajums. Kryptonite ir ertaks, bet manliekas viniem tas U ir mazaaks.
Tagad izbraucienos sledzu ar BORDO GRANIT XPLUS 6500/85 bet iesaku 110 versiju, lai ertak sasleegt
----------------- www.bmwpowerty.lv
| Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3634
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
23 Aug 2022, 13:26:38 @stanks rakstīja:
23 Aug 2022, 12:45:46 @oswald rakstīja:
Bet tā jā - dzirdēju frāzi - labāk nepirkt slēdzeni, jo tas audzina un motivē ričuku neatstāt šaubīgās vietās...es kādreiz stūmu pat sporta zālē iekšā - neprotestēja neviens.
p.s.
Daudz ērtāk ir pirkt velo, kuru nav žēl atstāt jebkur, nevis lekt augstāk par dirsu (vajadzību) un tad nervozēt, kur atstāt, ar ko slēgt, utt.. Ja uztraucies par velo tik ļoti, ka nevari nekur atstāt - esi nopircis to, ko nevari atļauties, vai to ko nevajadzēja atļauties, savukārt ja varēji atļauties, tad apdrošini un slēdz ar jebko, ko apdrošinātājs atļauj.
Kas tiesi ir neerts sasledzeja lietosana? | Offline | | |
stanks | | Kopš: 11. Mar 2014
Ziņojumi: 122
Braucu ar:
|
23 Aug 2022, 17:50:09 @smudo rakstīja:
23 Aug 2022, 13:26:38 @stanks rakstīja:
23 Aug 2022, 12:45:46 @oswald rakstīja:
Bet tā jā - dzirdēju frāzi - labāk nepirkt slēdzeni, jo tas audzina un motivē ričuku neatstāt šaubīgās vietās...es kādreiz stūmu pat sporta zālē iekšā - neprotestēja neviens.
p.s.
Daudz ērtāk ir pirkt velo, kuru nav žēl atstāt jebkur, nevis lekt augstāk par dirsu (vajadzību) un tad nervozēt, kur atstāt, ar ko slēgt, utt.. Ja uztraucies par velo tik ļoti, ka nevari nekur atstāt - esi nopircis to, ko nevari atļauties, vai to ko nevajadzēja atļauties, savukārt ja varēji atļauties, tad apdrošini un slēdz ar jebko, ko apdrošinātājs atļauj.
Kas tiesi ir neerts sasledzeja lietosana?
Es nerunāju par saslēdzēja lietošanu, es runāju par pieminēto ārkārtīgi svarīgo domāšanu, kur drīkst atstāt ar visu saslēdzēju un kur nē, vai staipīšanu iekšā telpās un metot to hlamu pa kājām citiem. | Offline | | |
oswald | | Kopš: 12. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1802
Braucu ar: banderomobīli 4x4
| nevajag jau pārspīlēt..kaut kur stūrī /priekštelpā nostutēts ritenis baigi kādam traucē
ne jau pie trenažiera atstutēju | Offline | | |
karro | | Kopš: 08. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4617
Braucu ar: studentu variantu
| Jautājums speciālistiem: ir dakša, rockshox recon gold, liekas, ar dīvainu uzvedību: pēc ilgākas pastāvēšanas pirmais gājiens ir gandrīz bottom out, tad tipa "uzpumpējas", bet nu ar laiku kļūst neganti cieta. Šķiet, ka tā tam būt nevajadzētu, laiks servisam? | Online | | |
Araajz | | Kopš: 30. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 28295
Braucu ar: E39
| nu vēl var rīsos ielikt uz nakti | Offline | | |
barney | | Kopš: 20. Oct 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 504
Braucu ar: i3 & Subaru
|
19 Aug 2022, 11:47:45 @smudo rakstīja:
Šonedēļ beidzot sagaidīju pirms gada "aizrunāto" riteni, kuram bija jābūt februārī, bet piegādes ķēžu izaicinājumu dēļ, ražošana ļoti aizkavējās. Šis velo (Giant Anthem Pro 1) ir īpašs ar to, ka tam ir elektromehāniska priekšējās dakšas un pakaļējā amortizatora vadība, Fox Live valve. kopā trīs sensori (pie katra rata un uz rāmja seko stāvokļa izmaiņām 1000 reizes sekundē un vajadzības gadījumā atver vai aizver elektromagnētisko vārstu 3 milisekunžu laikā. Kotrolierim ir 5 piekares darbības režīmi, ar iespēju izveidot arī savu custom režīmu.
No plusiem patīk viegls rāmis (M izmērs 1,73kg) ar rāmja ģeometriju ar enduro/down country ievirzi, kas esot krietni stingrāk vs 2021 modelis, relatīvi viegli 30mm aploču CF rati (1530gr), jaunā Fox 34mm XCO dakša, 35mm stūre. Principā tas vairāk būvēts kā robusts XCO sacīkšu MTB.
No mīnusiem ir tas, ka velo ir smags - M izmērs ar TL un bez pedāļiem 11,3kg. Lielā mērā dēļ Live valve sistēmas, kas papildus dod ap 350gr svaru, 2,4 collu riepām (vs 2,25 vai 2,35), XT grupas. Nu un protams ka Giant OE dropper post stute, kas sver ap 550 grami Bet man DP XCO trasēs patīk, tādēļ atstāšu. Ja kas, tad būs iespēja nomest svaru uzliekot Fox Transfer divu pozīciju DP. Esmu arī nepatīkami pārsteigts, ka šādam velo ar pilnu XT grupu nāk RT66 Shimano rotori - uzsūtīju XT, bet vēl nav atnākuši.
Pagaidām samainīju priekšējo zobratu uz 34t, saregulēju piekari uz savu svaru, apzāģēju šotku un stūri un tagad paliek braukšanas jautājums.
Nedēļas nogalē ceru notestēt vs šāda paša aprīkojuma hard tail MTB (arī ar smago Giant DP, pilnu XT, CF ratiem, bet 2,25 riepām), kas ir aptuveni 1,15kg vieglāks. Principā man līdz šim LV FS nav nekad prasījies, bet daudzi saka, ka ar FS būs labāka braukšana. Par to šaubu nav - vairāk interesē, vai tas būs arī ātrāks LV samērā gludajās trasēs.
P.S. Paldies Veloshops par velo piegādi un servisu!
Padalies ar iespaidiem par to LiveValve sistēmu, kad izdodas notestēt.
Neesmu pārliecināts vai man to vajag | Offline | | |
Gachaans | | Kopš: 05. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 786
Braucu ar: OOOO
| čoms meklē mtb ričuku līdz 300 eur. Gonkās nebrauks. Pārsvarā uz darbu, pamakšķerēt, utt. Prasības: M rāmis, dakša ar amīti, disku bremzes ,vēlams hidro. budžets līdz 300 eur. ja ir ko piedāvāt, PM vai tepat. | Offline | | |
|
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3634
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
| Sveiks, ir sanācis jau samērā daudz iepazīt šo velo (kādas 7-8 stundas sacensību un XCO treniņu režīmā). Esmu 2 reizes bijis OZK XCO trasē, tai skaitā patrenējos pump track, izlecu visus XCO trases lēcienus, kur tālākais ir pāri 8m, izbraucu Ogres urban XCO trasi, Beberbeķu un Balto kāpu un weekendā biju uz Kūkām, kur notika Latvija XCO čempionāts ar vienu no smagākajām MTB trasēm Latvijā.
Nobraucu testu OZK XCO trases aplī un salīdzinājumā ar maijā sasniegto XCO čempionāta posmā labākajā aplī, ir 45 sekundes labāks laiks (uz aptuveni 17 minūtēm), bet arī average power bija + 25W ar to pašu jaudas mērītāju. Pavasarī sacensībās bija HT ar 2,25 riepām (arī ir droppers), kas ir 1,15kg vieglāks vs Anthems ar 2,4 riepām (Anthem Maxxis Recon Race un HT priekšā Maxxis Aspen un pakaļā Rekon Race). Papildus svars ir dēļ Live valve (+350gr, 2,4 riepas vs 2,25, 35mm stūre, 34mm dakša priekšā, Giant dropperis, kas ir samērā smags un tas viss kopā savācas).
Pavasarī OZK lielo dropu pār ceļu braucu chicken line un ar Anthemu visus lecu, kas arī varētu būt lielākais laika savings. Biju paņēmis līdzi uz OZK arī HT, lai noswapotu PM pedāļus uz HT un salīdzinātu laikus un W tajā pašā dienā, bet kļūdas pēc paņēmu līdzi 14 atslēgu (nevis 15mm) un tiešs salīdzinājums OZK izpalika
Pēc sacensībām Kūkās secināju, ka šī velo stiprā puse ir single track trails ar sliktu segumu un saknēm un takas/ceļi pa nelīdzenām pļavām un izcirtumiem un tamlīdzīgas vietas, kur jābrauc vienmērīgā ātrumā pa sliktu segumu. Velo vienkārši lido pāri tām vietām gandrīz kā pa velo celiņu. Ar džekiem, ar kuriem cīnijos kāpumos, vai kas tajos gāja projām no manis, nonākot minētajos posmos, uzreiz ieguvu lielu atrāvienu bez īpaša papildus efforta, jo velo deva iespēju labi novadīt jaudu.
Šis viss līdz šim vairāk raksturoja velo. Par Live valve: es nāku no HT un gravel un man tas velo vēl arvien šķiet kā dīvāns, neskatoties, ka esmu uzslēdzis Firm režīmu un citus neizmantoju (vēl ir Sport, Comfort, Climb un Open). Pagāja zināms laiks, kamēr saregulēju pa savam dakšu un amortizatoru un tagad šķiet, ka būs labi.
Amortizatori pēc noklusējum ir noslēgti, bet pie vajadzības, tie tiek automātiski atvērti 3 milisekužu laikā un tas notiek braucējam nemanāmi.
Lēcienu laikā kas pārsniedz 25ms, kontrolieris pats atver vārstus un visas piezemēšanās ir mīkstas. Faktiski pašam nekas nav jādara - tikai jābrauc. Tradeback ir papildus 350gr, kas jāved līdzu un tādā ziņā Anthem Pro 2 bez live valve ir labs value for money un sniegts pa 90% to pašu rezultātu, ja aktīvi strādāsi ir lock-out slēdzi, bet bez papildus svara.
Vēl man nepatīk, ka nevar ieslēgt pilnu lockout, bet tas vairāk prasās LVM sačos ar līdzenām grantenēm - XCO un citās nelīdzenās trasēs tas netraucē.
| Offline | | |
Araajz | | Kopš: 30. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 28295
Braucu ar: E39
| Tas Live valve izklausās garšīgs.
Diez kā ar ilgmūžību tādai sistēmai, jo piem Spešika Brain dakšas vairāk atrodas meham uz galda, nekā veic savu primāro darbu | Offline | | |
barney | | Kopš: 20. Oct 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 504
Braucu ar: i3 & Subaru
| Izklausās ļoti labi tas viss, paldies par aprakstu.
Spešika Brain man šķiet ir hidrauliska sistēma un lielākā problēma tur ir ar darbības ātrumu. Parasti pirmais sities ir ar lockotu dakšu un tad tur kaut kas atveras | Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3634
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
30 Aug 2022, 11:35:50 @Araajz rakstīja:
Tas Live valve izklausās garšīgs.
Diez kā ar ilgmūžību tādai sistēmai, jo piem Spešika Brain dakšas vairāk atrodas meham uz galda, nekā veic savu primāro darbu
Brain sistēma ir mehāniska un tur tiešām visi sūdzas, ka viņa vairāk remontējas, nekā strādā. Fox Live valve jaunums ir tikai velo līmenī, bet uz auto elektromagnētisko vārstu (saleonīdu) sistēmas nav nekas jauns un ir pārbaudīta tehnoloģija, kas nu pirmo reizi uzlikta arī velo.
Šī ir Fox live valve 1.5 versija, jo Fox tādu tirgoja jau no 2020. gada aptuveni un tagad to updeitoja un īpaši pielāgoja Giant vajadzībām.
Sensori lasa stāvokli katru milisekundi un 3 ms laikā atver/aizver vārstu (lēciena laikā tas ir atvērts vēl pirms piezemēšanās) līdz ar to mehāniski dakša un amis nedabū lielas papildus slodzes nolokotā stāvoklī.
Pagaidām internetā un testos neviens par to nav sūdzējies. Laiks rādīs.
[ Šo ziņu laboja smudo, 30 Aug 2022, 12:23:26 ] | Offline | | |
toolis | | Kopš: 13. Jan 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1787
Braucu ar: xc90 / cbr1000rr
| es ar tiku pie tāda anthema.
live valve ir
ar veco anthem lockout nelietoju, jo slinkums, viņš tizli aiz dropera slēdža dzīvo un principā vecā anthem ģeometrija pati par sevi ļoti veiksmīga, ka pat baigi pat neprasijās. jaunajam forši jūtams, ka mulčas kalnā paliek pavisam ciets un bez maz vai uz katru sakni individāli atbloķē un uzreiz sabloķē atpakaļ.
jaunais anthem salīdzinot ar veco ir krietni stingrāks un agresīvāks. pabraukāju siguldas xco un ap gūtmaņalu dh nobraucienus, jaunais anthems labāk iet lejā kā vecais dēļ resnajiem štokiem un platajām riepām gan jau. varbūt beidzot saņemšos ozk road gap izlekt
redzot cik daudziem šie anthemi, izskatās tāds kārtīgs budžeta tautas aparāts | Offline | | |
SpOrcMeN | | Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 33995
Braucu ar: banderautomobili
|
30 Aug 2022, 11:22:15 @smudo rakstīja:
Sveiks, ir sanācis jau samērā daudz iepazīt šo velo (kādas 7-8 stundas sacensību un XCO treniņu režīmā). Esmu 2 reizes bijis OZK XCO trasē, tai skaitā patrenējos pump track, izlecu visus XCO trases lēcienus, kur tālākais ir pāri 8m, izbraucu Ogres urban XCO trasi, Beberbeķu un Balto kāpu un weekendā biju uz Kūkām, kur notika Latvija XCO čempionāts ar vienu no smagākajām MTB trasēm Latvijā.
Nobraucu testu OZK XCO trases aplī un salīdzinājumā ar maijā sasniegto XCO čempionāta posmā labākajā aplī, ir 45 sekundes labāks laiks (uz aptuveni 17 minūtēm), bet arī average power bija + 25W ar to pašu jaudas mērītāju. Pavasarī sacensībās bija HT ar 2,25 riepām (arī ir droppers), kas ir 1,15kg vieglāks vs Anthems ar 2,4 riepām (Anthem Maxxis Recon Race un HT priekšā Maxxis Aspen un pakaļā Rekon Race). Papildus svars ir dēļ Live valve (+350gr, 2,4 riepas vs 2,25, 35mm stūre, 34mm dakša priekšā, Giant dropperis, kas ir samērā smags un tas viss kopā savācas).
Pavasarī OZK lielo dropu pār ceļu braucu chicken line un ar Anthemu visus lecu, kas arī varētu būt lielākais laika savings. Biju paņēmis līdzi uz OZK arī HT, lai noswapotu PM pedāļus uz HT un salīdzinātu laikus un W tajā pašā dienā, bet kļūdas pēc paņēmu līdzi 14 atslēgu (nevis 15mm) un tiešs salīdzinājums OZK izpalika
Pēc sacensībām Kūkās secināju, ka šī velo stiprā puse ir single track trails ar sliktu segumu un saknēm un takas/ceļi pa nelīdzenām pļavām un izcirtumiem un tamlīdzīgas vietas, kur jābrauc vienmērīgā ātrumā pa sliktu segumu. Velo vienkārši lido pāri tām vietām gandrīz kā pa velo celiņu. Ar džekiem, ar kuriem cīnijos kāpumos, vai kas tajos gāja projām no manis, nonākot minētajos posmos, uzreiz ieguvu lielu atrāvienu bez īpaša papildus efforta, jo velo deva iespēju labi novadīt jaudu.
Šis viss līdz šim vairāk raksturoja velo. Par Live valve: es nāku no HT un gravel un man tas velo vēl arvien šķiet kā dīvāns, neskatoties, ka esmu uzslēdzis Firm režīmu un citus neizmantoju (vēl ir Sport, Comfort, Climb un Open). Pagāja zināms laiks, kamēr saregulēju pa savam dakšu un amortizatoru un tagad šķiet, ka būs labi.
Amortizatori pēc noklusējum ir noslēgti, bet pie vajadzības, tie tiek automātiski atvērti 3 milisekužu laikā un tas notiek braucējam nemanāmi.
Lēcienu laikā kas pārsniedz 25ms, kontrolieris pats atver vārstus un visas piezemēšanās ir mīkstas. Faktiski pašam nekas nav jādara - tikai jābrauc. Tradeback ir papildus 350gr, kas jāved līdzu un tādā ziņā Anthem Pro 2 bez live valve ir labs value for money un sniegts pa 90% to pašu rezultātu, ja aktīvi strādāsi ir lock-out slēdzi, bet bez papildus svara.
Vēl man nepatīk, ka nevar ieslēgt pilnu lockout, bet tas vairāk prasās LVM sačos ar līdzenām grantenēm - XCO un citās nelīdzenās trasēs tas netraucē.
bez pokemonu saisinajumiem iespejams ka varetu kaut ko saprast bet ta laikam neko
----------------- ІБАШТЕ!!!!! ЗА УКРАЇНУ!!!!!!!
Нехай подохне суче плем’я!!!!
| Offline | | |
sergis15 | | Kopš: 05. Apr 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 12024
Braucu ar: pikapu
| tu vnk necērt bazaru, tas arī viss
----------------- Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
| Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3634
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
30 Aug 2022, 13:50:45 @toolis rakstīja:
varbūt beidzot saņemšos ozk road gap izlekt
Tas vairāk psiholoģiski jāsaņemas, jo sākumā nedaudz ir mī**ns, ka ar XCO MTB uz 30kmh jālec pāri ceļam (man garmin rāda ap 8m lecienu), bet kad pirmo reizi pārleksi, tad sapratīsi, ka nekas traks. Tur minimālais ātrums kādi 27-28 varētu būt un pāri 32-35 kmh arī navajadzētu ieskrieties, jo nākamais lēciens arī labi sviež augšā.
Es tur vienreiz pats gibēju uzlekt, bet tā kā nebija, kas parāda ar kādu ātrumu jāiet, nevarēju saņemtiem. Kad aizbraucu uz OZK kopā ar 0xFFFF, tad viņš sākumā ieteica pa dirt jumpiem palēkāt lai noķertu sajūtu un pēc tam parādīja ātrumu ar kādu jālec un tad jau pats saņēmos. Pēc tam jau easy. | Offline | | |
|
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3634
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
30 Aug 2022, 14:25:16 @SpOrcMeN rakstīja:
30 Aug 2022, 11:22:15 @smudo rakstīja:
Sveiks, ir sanācis jau samērā daudz iepazīt šo velo (kādas 7-8 stundas sacensību un XCO treniņu režīmā). Esmu 2 reizes bijis OZK XCO trasē, tai skaitā patrenējos pump track, izlecu visus XCO trases lēcienus, kur tālākais ir pāri 8m, izbraucu Ogres urban XCO trasi, Beberbeķu un Balto kāpu un weekendā biju uz Kūkām, kur notika Latvija XCO čempionāts ar vienu no smagākajām MTB trasēm Latvijā.
Nobraucu testu OZK XCO trases aplī un salīdzinājumā ar maijā sasniegto XCO čempionāta posmā labākajā aplī, ir 45 sekundes labāks laiks (uz aptuveni 17 minūtēm), bet arī average power bija + 25W ar to pašu jaudas mērītāju. Pavasarī sacensībās bija HT ar 2,25 riepām (arī ir droppers), kas ir 1,15kg vieglāks vs Anthems ar 2,4 riepām (Anthem Maxxis Recon Race un HT priekšā Maxxis Aspen un pakaļā Rekon Race). Papildus svars ir dēļ Live valve (+350gr, 2,4 riepas vs 2,25, 35mm stūre, 34mm dakša priekšā, Giant dropperis, kas ir samērā smags un tas viss kopā savācas).
Pavasarī OZK lielo dropu pār ceļu braucu chicken line un ar Anthemu visus lecu, kas arī varētu būt lielākais laika savings. Biju paņēmis līdzi uz OZK arī HT, lai noswapotu PM pedāļus uz HT un salīdzinātu laikus un W tajā pašā dienā, bet kļūdas pēc paņēmu līdzi 14 atslēgu (nevis 15mm) un tiešs salīdzinājums OZK izpalika
Pēc sacensībām Kūkās secināju, ka šī velo stiprā puse ir single track trails ar sliktu segumu un saknēm un takas/ceļi pa nelīdzenām pļavām un izcirtumiem un tamlīdzīgas vietas, kur jābrauc vienmērīgā ātrumā pa sliktu segumu. Velo vienkārši lido pāri tām vietām gandrīz kā pa velo celiņu. Ar džekiem, ar kuriem cīnijos kāpumos, vai kas tajos gāja projām no manis, nonākot minētajos posmos, uzreiz ieguvu lielu atrāvienu bez īpaša papildus efforta, jo velo deva iespēju labi novadīt jaudu.
Šis viss līdz šim vairāk raksturoja velo. Par Live valve: es nāku no HT un gravel un man tas velo vēl arvien šķiet kā dīvāns, neskatoties, ka esmu uzslēdzis Firm režīmu un citus neizmantoju (vēl ir Sport, Comfort, Climb un Open). Pagāja zināms laiks, kamēr saregulēju pa savam dakšu un amortizatoru un tagad šķiet, ka būs labi.
Amortizatori pēc noklusējum ir noslēgti, bet pie vajadzības, tie tiek automātiski atvērti 3 milisekužu laikā un tas notiek braucējam nemanāmi.
Lēcienu laikā kas pārsniedz 25ms, kontrolieris pats atver vārstus un visas piezemēšanās ir mīkstas. Faktiski pašam nekas nav jādara - tikai jābrauc. Tradeback ir papildus 350gr, kas jāved līdzu un tādā ziņā Anthem Pro 2 bez live valve ir labs value for money un sniegts pa 90% to pašu rezultātu, ja aktīvi strādāsi ir lock-out slēdzi, bet bez papildus svara.
Vēl man nepatīk, ka nevar ieslēgt pilnu lockout, bet tas vairāk prasās LVM sačos ar līdzenām grantenēm - XCO un citās nelīdzenās trasēs tas netraucē.
bez pokemonu saisinajumiem iespejams ka varetu kaut ko saprast bet ta laikam neko
Lūdzu: HT - hard tail (MTB bez amartizatora aizmugurē), OZK - Ogres zilie kalni, W- wati. XCO - saīsinājums Cros-country olympics disciplīnai - MTB disciplīna ar iekļautiem tehniskiem elementiem (lēcieni utml.).[ Šo ziņu laboja smudo, 30 Aug 2022, 15:01:22 ] | Offline | | |
XK220 | | Kopš: 26. Dec 2015
Ziņojumi: 3264
Braucu ar: Sarkanu, baltu un melnu
| sporcs palicis mīksts. blakus topikā meklē lētākās granulas un citus par oligarhiem sauc. Kur vecais sporcs, kurš visus par lohiem un nabagiem sauca?
| Offline | | |
toolis | | Kopš: 13. Jan 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1787
Braucu ar: xc90 / cbr1000rr
|
30 Aug 2022, 14:49:47 @smudo rakstīja:
30 Aug 2022, 13:50:45 @toolis rakstīja:
varbūt beidzot saņemšos ozk road gap izlekt
Tas vairāk psiholoģiski jāsaņemas, jo sākumā nedaudz ir mī**ns, ka ar XCO MTB uz 30kmh jālec pāri ceļam (man garmin rāda ap 8m lecienu), bet kad pirmo reizi pārleksi, tad sapratīsi, ka nekas traks. Tur minimālais ātrums kādi 27-28 varētu būt un pāri 32-35 kmh arī navajadzētu ieskrieties, jo nākamais lēciens arī labi sviež augšā.
Es tur vienreiz pats gibēju uzlekt, bet tā kā nebija, kas parāda ar kādu ātrumu jāiet, nevarēju saņemtiem. Kad aizbraucu uz OZK kopā ar 0xFFFF, tad viņš sākumā ieteica pa dirt jumpiem palēkāt lai noķertu sajūtu un pēc tam parādīja ātrumu ar kādu jālec un tad jau pats saņēmos. Pēc tam jau easy.
man kādas dīvainas psiholoģiskās bremzes uz viņu. riekstā anakondas dropu esmu lecis pat baigi nebija jāsaņemas un ozk tai līnijā varu izlekt visu pārējo tikai ne road gap. kaut kā mīziens no tādiem kas met uz priekšu un lielā ātrumā, dropi un kickeri daudz labāk patīk | Offline | | |
sergis15 | | Kopš: 05. Apr 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 12024
Braucu ar: pikapu
|
30 Aug 2022, 15:17:56 @toolis rakstīja:
30 Aug 2022, 14:49:47 @smudo rakstīja:
30 Aug 2022, 13:50:45 @toolis rakstīja:
varbūt beidzot saņemšos ozk road gap izlekt
Tas vairāk psiholoģiski jāsaņemas, jo sākumā nedaudz ir mī**ns, ka ar XCO MTB uz 30kmh jālec pāri ceļam (man garmin rāda ap 8m lecienu), bet kad pirmo reizi pārleksi, tad sapratīsi, ka nekas traks. Tur minimālais ātrums kādi 27-28 varētu būt un pāri 32-35 kmh arī navajadzētu ieskrieties, jo nākamais lēciens arī labi sviež augšā.
Es tur vienreiz pats gibēju uzlekt, bet tā kā nebija, kas parāda ar kādu ātrumu jāiet, nevarēju saņemtiem. Kad aizbraucu uz OZK kopā ar 0xFFFF, tad viņš sākumā ieteica pa dirt jumpiem palēkāt lai noķertu sajūtu un pēc tam parādīja ātrumu ar kādu jālec un tad jau pats saņēmos. Pēc tam jau easy.
man kādas dīvainas psiholoģiskās bremzes uz viņu. riekstā anakondas dropu esmu lecis pat baigi nebija jāsaņemas un ozk tai līnijā varu izlekt visu pārējo tikai ne road gap. kaut kā mīziens no tādiem kas met uz priekšu un lielā ātrumā, dropi un kickeri daudz labāk patīk
nemīz, viņš pakaļu vispār nesit augšā, biku izstiepties kā uz jebkuru dropu un aiziet.
----------------- Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|