Online

Pašreiz BMWPower skatās 43 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautaajumi Permalatam v2.0

AutorsZiņojums
Permalat
15. Sep 2005, 17:38 #1821

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-09-15 17:31, burciniex rakstīja:
Sveiki!Kur uz motora var redzeet kaads vinjam kods?Iet runa par e36 M50(taa vinju sauc),ja vinjsh ir Vanos tad koda galaa Jaabuut TU?Jau ieprieksh pateicos par atbildeem

Var būt, ka ir M50TU, var būt, ka ir M52. Labak gan ETK skatīt pēc VIN.
Offline
BG
15. Sep 2005, 17:47 #1822

Kopš: 14. Apr 2005

Ziņojumi: 1095

Braucu ar:

Ok ,bet vai uz motora vinjs neparaadaas kaa apziimeejums?Paskatiijos caur golgofa.ru raadaas ka M50
Offline
edzulis
15. Sep 2005, 19:14 #1823

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


2005-09-15 17:31, burciniex rakstīja:
Sveiki!Kur uz motora var redzeet kaads vinjam kods?Iet runa par e36 M50(taa vinju sauc),ja vinjsh ir Vanos tad koda galaa Jaabuut TU?Jau ieprieksh pateicos par atbildeem


Ja ir M50 tad ar vanosu mēdz dēvēt par M50TU

Vanosu var noteikt pēc tā, ka motora galā tam klucim dzelten sudrabainajā krāsā ir tāds izcilnītis.

Ar vanosu:



Bez:

Offline
BG
16. Sep 2005, 10:41 #1824

Kopš: 14. Apr 2005

Ziņojumi: 1095

Braucu ar:

Paldies Edzulim par nagļjadno paskaidrojumu A kādus datus pēc VIN vēl var uzzināt?Me caur golgofa.ru skatījās un re ko vinjs rāda:* Identification number: WBACB11020FC31877
* VIN....................correct
* Vehicle code...........CB11
* Model..................BMW 320i
* Body...................E36
* Engine.................M50
* Gearbox................Mechanic
* Body style.............Limousine
* Rear wheel drive
* Manufactured for.......ECE
* Year...................1991
* Month..................11
Offline
edzulis
16. Sep 2005, 10:57 #1825

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Vairāk neko arī neuzināsi
Offline
BG
16. Sep 2005, 11:08 #1826

Kopš: 14. Apr 2005

Ziņojumi: 1095

Braucu ar:

Tad būs jāsamierinās ar to pašu,tnx anyway
Offline
Alens
19. Sep 2005, 15:44 #1827

Kopš: 24. Jul 2003

Ziņojumi: 312

Braucu ar: E 39 525 tds

Varbūt šāds jautājums ir bijis bet tomēr.
Tuvākajās dienās iegādāšos 525 tds 95 - 96 E - 34. Zinu ka bija divi motori 115 un 143 zs. Gribu ar 143. Kā to var noteikt?
Offline
martinez
19. Sep 2005, 15:47 #1828

Kopš: 25. Oct 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 29226

Braucu ar: cietu seju

115 zs bija 2,4 turbo, 143 zs bija 2,5 tds
Offline
edzulis
19. Sep 2005, 15:49 #1829

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

93’ E36 M3 kārba der ko 325/28? It kā derot, bet vai pārnesumu attiecības tās pašas
Offline
Permalat
19. Sep 2005, 16:41 #1830

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-09-19 15:49, edzulis rakstīja:
93’ E36 M3 kārba der ko 325/28? It kā derot, bet vai pārnesumu attiecības tās pašas
Offline
Permalat
19. Sep 2005, 16:42 #1831

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-09-19 16:41, Permalat rakstīja:

ETK rāda M3 savu kārbu..

2005-09-19 15:49, edzulis rakstīja:
93’ E36 M3 kārba der ko 325/28? It kā derot, bet vai pārnesumu attiecības tās pašas

Offline
Onka
19. Sep 2005, 16:48 #1832

Kopš: 10. Feb 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 475

Braucu ar: 325 01’


2005-09-19 15:44, Alens rakstīja:
Varbūt šāds jautājums ir bijis bet tomēr.
Tuvākajās dienās iegādāšos 525 tds 95 - 96 E - 34. Zinu ka bija divi motori 115 un 143 zs. Gribu ar 143. Kā to var noteikt?

115Zs ir 525td (bez interkoolera) 143Zs ir 525tds (ar interkooleri)
Offline
Raimospeed
19. Sep 2005, 18:15 #1833

Kopš: 04. Jun 2002

Ziņojumi: 4347

Braucu ar: e28; e32; e38; T-40

730i V8 ar 5-aatrumu automaatu shad tad nikjos, kad iemin griidaa - uztaisa raavienu un kompis izmet kljuudu - ierubii avaarijas rezhiimu...
1. vai taa vareetu buut nolietotas ellas vaina vai kas cits
2. dzirdeeju, ka vinjam ir sinteetiskaa ella, kas itkaa neesot jaamaina liidz kaarbas muuzha galam ~ 300 000 km
Offline
Permalat
19. Sep 2005, 19:29 #1834

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-09-19 18:15, Raimospeed rakstīja:
730i V8 ar 5-aatrumu automaatu shad tad nikjos, kad iemin griidaa - uztaisa raavienu un kompis izmet kljuudu - ierubii avaarijas rezhiimu...
1. vai taa vareetu buut nolietotas ellas vaina vai kas cits
2. dzirdeeju, ka vinjam ir sinteetiskaa ella, kas itkaa neesot jaamaina liidz kaarbas muuzha galam ~ 300 000 km

Pati eļļa kā tāda var būt pie vainas, jo no piemaisījumiem aizsēr solenoīdi.
Vajadzētu veikt elektronikas diagnostiku, gan ko uzrādīs. Jā, ar eļļas maiņu ir tā (par to intervālu). Taču, reti kurš auto, vecāks par 5 gadiem, tos 300K nav nobraucis. Attiecīgi, tīri veselīgi ir eļļu nomainīt.
Offline
BURN
20. Sep 2005, 12:37 #1835

Kopš: 24. Sep 2004

Ziņojumi: 45

Braucu ar: SAMAKATU

Mani interesē kāds motora kods ir E34 535?
kurš no šiem:M20/M30/M50
Offline
Permalat
20. Sep 2005, 12:43 #1836

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:


2005-09-20 12:37, BURN rakstīja:
Mani interesē kāds motora kods ir E34 535?
kurš no šiem:M20/M30/M50

Ja vecais motors, tad M30B35.
Offline
BURN
20. Sep 2005, 12:47 #1837

Kopš: 24. Sep 2004

Ziņojumi: 45

Braucu ar: SAMAKATU

Tobiš vecais-gaisa mērītājs iet pāri blokam
jaunais-plīts
Offline
Permalat
20. Sep 2005, 12:51 #1838

Kopš: 01. Feb 2005

Ziņojumi: 2585

Braucu ar:

535 it kā visi bija ar veco M30 motoru. 530 parādās M60B30 motors..
Tātad: tikai vecais, ar mehānisko gaisa mērītaju. ’ne plīts’
Offline
eLeL
21. Sep 2005, 09:34 #1839

Kopš: 29. Jul 2004

No: Līvāni

Ziņojumi: 4362

Braucu ar: busu

kaapeec izveidojas spiediens un aizvaaraas motors tikai nesakiet ka taa ir galvas bliive, un pompa arii jau ir paarbaudiita. spiediens veidojas neregulaari 2dienaas 1x apm
524td ’90

[ This message was edited by: eLeL on 2005-09-21 09:35 ]

-----------------
Zeme zem kājām un jūra sirdī...

Offline
Raimospeed
21. Sep 2005, 09:57 #1840

Kopš: 04. Jun 2002

Ziņojumi: 4347

Braucu ar: e28; e32; e38; T-40


Pati eļļa kā tāda var būt pie vainas, jo no piemaisījumiem aizsēr solenoīdi.
Vajadzētu veikt elektronikas diagnostiku, gan ko uzrādīs. Jā, ar eļļas maiņu ir tā (par to intervālu). Taču, reti kurš auto, vecāks par 5 gadiem, tos 300K nav nobraucis. Attiecīgi, tīri veselīgi ir eļļu nomainīt.


cik pie jumsim mainja vareetu izmaksaat?
un cik juuseejiem maksaaja prieksheejais amiitis prieksh e32?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo