Autors | Ziņojums |
Driver | 12. Jun 2010, 20:53 |
#1821
|
|
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
12 Jun 2010, 20:51:20 Tunnel rakstīja:
12 Jun 2010, 17:28:10 rencho rakstīja:
Auto-e34 M50B20. Motortelpā blakus gavenajam bremžu cilindram caur starpsienu nāk trīs hidrauliskās caurules un kopā ar tām arī viena pēc diametra ļoti tieva gumijas trubiņa (varētu būt gaisa), kas manam autiņam nekur nav pievienota karājas. Kur tā pievienojama un intereses pēc-kāda ir tās funkcija?
A kur otrs gals?
otrs gals ir salona pie kajam
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
Tunnel | 12. Jun 2010, 20:56 |
#1822
|
|
Kopš: 27. Jul 2009
Ziņojumi: 518
Braucu ar: Autobusu
|
12 Jun 2010, 20:53:09 Driver rakstīja:
12 Jun 2010, 20:51:20 Tunnel rakstīja:
12 Jun 2010, 17:28:10 rencho rakstīja:
Auto-e34 M50B20. Motortelpā blakus gavenajam bremžu cilindram caur starpsienu nāk trīs hidrauliskās caurules un kopā ar tām arī viena pēc diametra ļoti tieva gumijas trubiņa (varētu būt gaisa), kas manam autiņam nekur nav pievienota karājas. Kur tā pievienojama un intereses pēc-kāda ir tās funkcija?
A kur otrs gals?
otrs gals ir salona pie kajam
|
Offline | |
|
Driver | 12. Jun 2010, 21:23 |
#1823
|
|
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| ko reec! otrs sljaukas gals ari ir salona pie kajam, tur ir specials varsts, kas parasti ir beigts
12 Jun 2010, 20:56:56 Tunnel rakstīja:
12 Jun 2010, 20:53:09 Driver rakstīja:
12 Jun 2010, 20:51:20 Tunnel rakstīja:
12 Jun 2010, 17:28:10 rencho rakstīja:
Auto-e34 M50B20. Motortelpā blakus gavenajam bremžu cilindram caur starpsienu nāk trīs hidrauliskās caurules un kopā ar tām arī viena pēc diametra ļoti tieva gumijas trubiņa (varētu būt gaisa), kas manam autiņam nekur nav pievienota karājas. Kur tā pievienojama un intereses pēc-kāda ir tās funkcija?
A kur otrs gals?
otrs gals ir salona pie kajam
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
Ganzi | 12. Jun 2010, 22:45 |
#1824
|
|
Kopš: 24. Feb 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1008
Braucu ar:
| man ir tada problema ka e34 m50b25 pie ellas filtra laiz eļļu kkur, itkā tur ir kkāda blīve un gumijas gredzeni kurus jāmaina. tā ir?
kur var nopirkt 11. detaļu, un tur esot kkādi gumijas gredzeni vēl.
links[ Šo ziņu laboja Ganzi, 12 Jun 2010, 22:46:25 ] |
Offline | |
|
4461 | 13. Jun 2010, 00:57 |
#1825
|
|
Kopš: 13. Jun 2010
Ziņojumi: 101
Braucu ar: meitenem.
| Labu nakti..
Ir jautajums, pavizinajos ar savu mashinu stavvieta kaut kur 3 min, apgriezieni bija kaut kur pie 5-6 uz otra atruma,pec tam mashina pastaveja 2min. un iedegas lampinja(sarkana), ka dzinejs ir karsts..
Jautajums tads:
Tosols bija uz max. vai labak liit antifreeze?
Ko vajag uztaisiit lai vairs ta ne butu??
Paldies. |
Offline | |
|
zzs | 13. Jun 2010, 04:25 |
#1826
|
|
Kopš: 18. Nov 2009
No: Varakļāni
Ziņojumi: 832
Braucu ar: E46 330d
| Maziņajām vismaz vāveres samirka? |
Offline | |
|
Srakans | 13. Jun 2010, 10:33 |
#1827
|
|
Kopš: 07. Aug 2005
Ziņojumi: 27800
Braucu ar:
| Vai varbūt labāk termomuftu nomainīt
Lūdzu |
Offline | |
|
rencho | 13. Jun 2010, 10:51 |
#1828
|
|
Kopš: 23. Mar 2009
No: Sigulda
Ziņojumi: 1410
Braucu ar: Škoda Kodiaq , MB W210 E240, Volvo S60 II
|
12 Jun 2010, 21:23:34 Driver rakstīja:
ko reec! otrs sljaukas gals ari ir salona pie kajam, tur ir specials varsts, kas parasti ir beigts
12 Jun 2010, 20:56:56 Tunnel rakstīja:
12 Jun 2010, 20:53:09 Driver rakstīja:
12 Jun 2010, 20:51:20 Tunnel rakstīja:
12 Jun 2010, 17:28:10 rencho rakstīja:
Auto-e34 M50B20. Motortelpā blakus gavenajam bremžu cilindram caur starpsienu nāk trīs hidrauliskās caurules un kopā ar tām arī viena pēc diametra ļoti tieva gumijas trubiņa (varētu būt gaisa), kas manam autiņam nekur nav pievienota karājas. Kur tā pievienojama un intereses pēc-kāda ir tās funkcija?
A kur otrs gals?
otrs gals ir salona pie kajam
Kas ta par vārstu? |
Offline | |
|
|
Piparss | 13. Jun 2010, 11:20 |
#1829
|
|
Kopš: 29. Aug 2009
No: Baloži
Ziņojumi: 2295
Braucu ar: VOLVO D5
| HELP
zinu ,zinu 100x izrunaata teema bet varbuut iisuma var kāds apstāstīt ko tad iisti dod?? Tie e30 plaukti uzliekot uz e36 , kadu modifikaciju prasa? , kadas bukses labaak vinjos likt ? kas vēl būtu jāzin ? :shura-neziniitis:
|
Offline | |
|
Martigus | 13. Jun 2010, 11:42 |
#1830
|
|
Kopš: 02. Jul 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 572
Braucu ar: Kašakūni
| sveiki , jatajums tads , vakar man sakas joki ar masinu ka temperatura sasniedz 100* gradus taa tiek izspiests araa viss tosols no bachoka , masina nekarst un temperatura ar ir normala , nesaprotu kur vaina ?
termostats strada , jo radiators silts ..
suknis ar strada ..
galvas blive ? bet elja ir normala , smuka caurspidiga ..
kadas jusu domas ?
p.s tas ir audi 5.cilndru motors |
Offline | |
|
Zoo | 13. Jun 2010, 11:46 |
#1831
|
|
Kopš: 27. Sep 2007
Ziņojumi: 7814
Braucu ar: God bless mr. Dunning and mr. Kruger
| neiesleedzas ventilators
paarpluudes bačokam korķī ir vārsts kurs nestrādā.
pie iedarbināta, uzsiluša dzineeja pačamdi radiatora trubas- ja ir cietas tad pūš garām. |
Offline | |
|
Martigus | 13. Jun 2010, 11:52 |
#1832
|
|
Kopš: 02. Jul 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 572
Braucu ar: Kašakūni
| Zoo :
ventilators sledzas ieksaa , bachokam korkjis ir kartiba 100% zinu , siltam dzinejam strubas ir mikstas tur viss ok
tosols aizmuk taja bridi kad iesledzas ventilators ~100* , vakar peetiju , ventilators padzeseee , izsledzas un pec paris sekundem no bachoka sak spiesties araa skidrums un kad beidz spiest ir tada taka snakonja nedaudz un burbulishi |
Offline | |
|
Zoo | 13. Jun 2010, 12:47 |
#1833
|
|
Kopš: 27. Sep 2007
Ziņojumi: 7814
Braucu ar: God bless mr. Dunning and mr. Kruger
| uztaisi eksperimentu- novieno ventilatoru nost un samet vadus pa taisno no akumulatora, ieleic salonaa sleedzi- kad redzi ka temperatuura kaapj, iesleedz veņķi manuaali...
es ir domaat ka Tev noklaajies tas deveejs (bimetaalu) kas dod relejam komandu sleegaat ventilatoru iekšā/ārā. resp- par aatru izsleedz.
P.N- vai izsleedzot aizdedzi ventilators turpina griezties vai izsleedzas? jaabuut buutu ka turpina. |
Offline | |
|
Martigus | 13. Jun 2010, 12:59 |
#1834
|
|
Kopš: 02. Jul 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 572
Braucu ar: Kašakūni
| Zoo ;
labi pameiginasu ielikt sledzi salona , bet neticas ka vaina var but ventilatora , jo sis tak strada tapat ka agrak sledzas ieksaa pie tiem 100*
ja devejs butu noklajies tad jau vispar neslegtu ventilatoru iegsaa
izsledzot aizdedzi ventilators parstaj griezties
|
Offline | |
|
Driver | 13. Jun 2010, 13:17 |
#1835
|
|
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
13 Jun 2010, 11:42:40 Martigus rakstīja:
sveiki , jatajums tads , vakar man sakas joki ar masinu ka temperatura sasniedz 100* gradus taa tiek izspiests araa viss tosols no bachoka , masina nekarst un temperatura ar ir normala , nesaprotu kur vaina ?
termostats strada , jo radiators silts ..
suknis ar strada ..
galvas blive ? bet elja ir normala , smuka caurspidiga ..
kadas jusu domas ?
p.s tas ir audi 5.cilndru motors
parbaudi korkji! ja nebus spiediens sistema, tad taa var gadities. un tu tiesham brauc ar tosolu vai ar udeni?
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
Martigus | 13. Jun 2010, 13:26 |
#1836
|
|
Kopš: 02. Jul 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 572
Braucu ar: Kašakūni
| Driver :
korkjim ir speciali izrauts varsts lai nebuutu liels spiediens sistema , 4 gadu laika problemas nebija
nu tagat jau ieksaa ir tosoludens , jo vakar 3x izspieda araa un nacas udeni gazt ieksaa |
Offline | |
|
|
Driver | 13. Jun 2010, 13:34 |
#1837
|
|
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
13 Jun 2010, 13:26:03 Martigus rakstīja:
Driver :
korkjim ir speciali izrauts varsts lai nebuutu liels spiediens sistema , 4 gadu laika problemas nebija
nu tagat jau ieksaa ir tosoludens , jo vakar 3x izspieda araa un nacas udeni gazt ieksaa
doma tada:
udens varas pie 100,
udens zem spiediena jau pie kadiem 105-110
antifrizs ap 110
zem spiediena virs 110
ir auto, kuriem elektroventjiks iesledzas tikai pie 100 un vel velak. piemers ir opel omega, kur normala varianta dzese mufta, bet ja ir "par maz", tad pie 110 iesledzas elektroventjiks.
kadi gradi ir tavam audi nezinu un neatceros, bet doma tada, ka vajag antifrizu sistema un zem spiediena, nevis (tosol)udeni un bez korkja.
ja pirksti neaug no dibena, izskuve to deveju (ja zini kurs) un apskaties cik gradi uz vinja rakstiti.
a kas notiek savienojot pie deveja vadus pa taisno?
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
Martigus | 13. Jun 2010, 13:44 |
#1838
|
|
Kopš: 02. Jul 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 572
Braucu ar: Kašakūni
| Driver :
par deveju runajot vot precizi neatceros ka tik nebija 97*
ja dveejam saliek vadus pa taisno gan jau ventilatoram ir jaiesledzas
ar temperaturam ir taa uz sosejas ~93* , pilseta ja nau baigie korkji ~ 97* , korkjos 100-103* tas pec temp. dachika skatoties
protams zinu ka tosols un zem spiediena butu labak , bet si gada sakuma ar biju braucis ar udeni paris dienas tempereaturas bija tadas pasas un nekas nekur nepazuda , nomainiju uz toslu un ludzu vakar visu bachoku izspieda araa
nezinu man aizdomas kriit uz galvas blivi jo vakar braucot no laukiem majas laavu motoram normali griezties |
Offline | |
|
Driver | 13. Jun 2010, 13:47 |
#1839
|
|
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| vispirms parbaudi, kas notiek saliekot vadus pie deveja kopa un tad velreiz kartigi visu atgaiso.
P.S. nahuj sabojaji korkji, lai sistema nebutu spiediens
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
Martigus | 13. Jun 2010, 13:51 |
#1840
|
|
Kopš: 02. Jul 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 572
Braucu ar: Kašakūni
| ok rit dosos uz garazu skatisos kas notiek ar to deveju , vakar meiginaju gaisot , bet rezultata tiek viss izspiests araa un bacoks ir gandriz tukss
korkji es nebojaaju tad jau vins bija kad es to auto dabuju , problemas ar dzesi sos gadus nebija un tapec arii nemeklju veselu korkji . |
Offline | |
|