Online

Pašreiz BMWPower skatās 250 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
kexxx
28. Sep 2017, 08:46 #18121

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12320

Braucu ar:


27 Sep 2017, 22:06:36 @KASIX13 rakstīja:
Kur jāliek gāzes temp. devējs.? Kāds un kur jāvieno, lai kompis redzētu?
Kompis AG compakct, Reduktors Shark 1200.. Sprauslu bloks Barracuda....


Vispirms noskaidro, vai tas kompis vispār šo devēju atbalsta, cik pēc internetā atrastās shēmas var redzēt, tad nē...

EDIT ā nē, citā shēma rakstīts, ka gāzes temp devēju var pie violetā vada piemest... Tas vads tjip pēc izvēles, vai nu lambda zondei vai gāzes temp devējam paredzēts

[ Šo ziņu laboja kexxx, 28 Sep 2017, 08:51:52 ]

Offline
TOSOLS
28. Sep 2017, 16:07 #18122

Kopš: 25. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 390

Braucu ar: BMW e39


27 Sep 2017, 22:48:43 @BMW-Valcha rakstīja:

27 Sep 2017, 11:00:39 @TOSOLS rakstīja:
Gan jau apspriests jau ir bet butu forsi ja atbildetu ...
4 paaudze, saka nikjoties kadas 15-20 min pec ieslegshanas, saak raustiities un atslegties, peec tam vsp nesledzas ieksha vairs, kaa iesledz taa noslapsts...filtri mainiti izmainju nekadu, problema reduktora varetu buut ?

reduktoram vārsts aizlipis

Risinajums ? Padauziit/atjaukt/mainiit ?
Offline
KASIX13
28. Sep 2017, 22:25 #18123

Kopš: 14. Apr 2009

Ziņojumi: 62

Braucu ar:


28 Sep 2017, 08:46:29 @kexxx rakstīja:

27 Sep 2017, 22:06:36 @KASIX13 rakstīja:
Kur jāliek gāzes temp. devējs.? Kāds un kur jāvieno, lai kompis redzētu?
Kompis AG compakct, Reduktors Shark 1200.. Sprauslu bloks Barracuda....


Vispirms noskaidro, vai tas kompis vispār šo devēju atbalsta, cik pēc internetā atrastās shēmas var redzēt, tad nē...

EDIT ā nē, citā shēma rakstīts, ka gāzes temp devēju var pie violetā vada piemest... Tas vads tjip pēc izvēles, vai nu lambda zondei vai gāzes temp devējam paredzēts




http://www.shopgaz.lv/sprauslas-magistrales-tem...tml#.Wc1MXrZx3IU
Šis derētu.? Tik viņam divi vadi iziet..
Offline
Mixzzz
28. Sep 2017, 23:44 #18124

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2789

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


28 Sep 2017, 08:41:54 @kexxx rakstīja:

27 Sep 2017, 22:39:36 @Mixzzz rakstīja:
Audi 80 - pečka korķos nesilda, jo reduktors ievietots paralēli. Citu risinājumu nesaskatu kā pārtaisīt uz virkni, vispirms reduktors pēc tam pečka. Reduktors tak gandrīz vai neko nenoēd siltuma ziņā ne? Tik cik vienīgi mazliet mazāka diametra trubas.


Paralēli ir pareizi. Drīzāk tam drapakam pečkas radiatoru jāmaina, jo 30 gadu laikā ir pamatīgi aizaudzis ar sūdiem...


Nu da nu nah, ieraušu sev vēl galvā tam Audi vēl kko taisot. Tur bez līkām rokām nevar un pečkas radiatoru čista negribu mainīt. Toch virknes variants neies cauri?
Offline
Mixzzz
28. Sep 2017, 23:51 #18125

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2789

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


28 Sep 2017, 08:40:11 @kexxx rakstīja:

28 Sep 2017, 08:27:13 @kkas rakstīja:

28 Sep 2017, 06:37:04 @dzuris rakstīja:

27 Sep 2017, 22:39:36 @Mixzzz rakstīja:
Audi 80 - pečka korķos nesilda, jo reduktors ievietots paralēli. Citu risinājumu nesaskatu kā pārtaisīt uz virkni, vispirms reduktors pēc tam pečka. Reduktors tak gandrīz vai neko nenoēd siltuma ziņā ne? Tik cik vienīgi mazliet mazāka diametra trubas.


Vieglak ir izdzit caur reduktoru jo nav tur pretestibas ka radiatoram. Risinajums ir suinitis staroa lai cirkule

nāk aukstumi, man šitais ir aktuāli. moš var kkādu restriktoru uz reduktora pusi ielikt? pēc oem pēckas radiātora nomaiņas uz Nissens vairs tik labi kā gribētos nesilda, salons ilgāk piesilst no 0. Starpība nav baigā, bet kad iebrauc aplī vai kādā garākā līkumā var sajust kā sāk cepināt kā vajag.


Met to nissenu nakuj ārā, lolviķiem ne viens vien sūdzas par viņiem un gāze tur nav nekādā sakarā
Neticu, ka tā atšķirība ir tik milzīga. Tak mazliet loģiski padomājot ir skaidrs, ka tosolu dzīs caur vietu kur mazāka pretestība, it īpaši ja radiators nav svaigs. Pečkas sūknītis ir vienīgais glābiņš reāli.
Offline
ezis_
29. Sep 2017, 00:29 #18126

Kopš: 13. May 2017

Ziņojumi: 1244

Braucu ar: T@C- R6 un citiem

No japaniem tikai Toya , Lexus un Honda parejie ir musarniks neatkarigi no vecuma un motoru izveles.
Offline
kexxx
29. Sep 2017, 08:09 #18127

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12320

Braucu ar:


28 Sep 2017, 23:44:04 @Mixzzz rakstīja:

28 Sep 2017, 08:41:54 @kexxx rakstīja:

27 Sep 2017, 22:39:36 @Mixzzz rakstīja:
Audi 80 - pečka korķos nesilda, jo reduktors ievietots paralēli. Citu risinājumu nesaskatu kā pārtaisīt uz virkni, vispirms reduktors pēc tam pečka. Reduktors tak gandrīz vai neko nenoēd siltuma ziņā ne? Tik cik vienīgi mazliet mazāka diametra trubas.


Paralēli ir pareizi. Drīzāk tam drapakam pečkas radiatoru jāmaina, jo 30 gadu laikā ir pamatīgi aizaudzis ar sūdiem...


Nu da nu nah, ieraušu sev vēl galvā tam Audi vēl kko taisot. Tur bez līkām rokām nevar un pečkas radiatoru čista negribu mainīt. Toch virknes variants neies cauri?


Neviens jau neliedz izmēģināt, trubas pārvienot ir 15 minūšu darbs
Offline
kkas
29. Sep 2017, 08:47 #18128

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9325

Braucu ar: Alfu


28 Sep 2017, 23:51:15 @Mixzzz rakstīja:

28 Sep 2017, 08:40:11 @kexxx rakstīja:

28 Sep 2017, 08:27:13 @kkas rakstīja:

28 Sep 2017, 06:37:04 @dzuris rakstīja:

27 Sep 2017, 22:39:36 @Mixzzz rakstīja:
Audi 80 - pečka korķos nesilda, jo reduktors ievietots paralēli. Citu risinājumu nesaskatu kā pārtaisīt uz virkni, vispirms reduktors pēc tam pečka. Reduktors tak gandrīz vai neko nenoēd siltuma ziņā ne? Tik cik vienīgi mazliet mazāka diametra trubas.


Vieglak ir izdzit caur reduktoru jo nav tur pretestibas ka radiatoram. Risinajums ir suinitis staroa lai cirkule

nāk aukstumi, man šitais ir aktuāli. moš var kkādu restriktoru uz reduktora pusi ielikt? pēc oem pēckas radiātora nomaiņas uz Nissens vairs tik labi kā gribētos nesilda, salons ilgāk piesilst no 0. Starpība nav baigā, bet kad iebrauc aplī vai kādā garākā līkumā var sajust kā sāk cepināt kā vajag.


Met to nissenu nakuj ārā, lolviķiem ne viens vien sūdzas par viņiem un gāze tur nav nekādā sakarā
Neticu, ka tā atšķirība ir tik milzīga. Tak mazliet loģiski padomājot ir skaidrs, ka tosolu dzīs caur vietu kur mazāka pretestība, it īpaši ja radiators nav svaigs. Pečkas sūknītis ir vienīgais glābiņš reāli.


nu pie -25 ar to Nissens crapu taškentu neuztaisīt, diezgan pavēss. Hella oem jaunu laikam vairs neražo, jo pat powera auto detaļu guru raustīja plecus, neesot jamiem tāda koda vairs. jebkurā gadījumā reduktors sev paņem daļu cirkulācijas, jo pat ar oem braucot pa apli vienmēr cepināja labāk. skatījos tas tregabala atzars uz reduktoru ir mazāka diametra, kā uz pečku. katrā ziņā problēma nav mega un reāli just var tikai -25 grādos.

[ Šo ziņu laboja kkas, 29 Sep 2017, 08:53:55 ]

Offline
Reinis_m
29. Sep 2017, 09:44 #18129

Kopš: 30. Mar 2010

Ziņojumi: 1921

Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee


28 Sep 2017, 23:44:04 @Mixzzz rakstīja:

28 Sep 2017, 08:41:54 @kexxx rakstīja:

27 Sep 2017, 22:39:36 @Mixzzz rakstīja:
Audi 80 - pečka korķos nesilda, jo reduktors ievietots paralēli. Citu risinājumu nesaskatu kā pārtaisīt uz virkni, vispirms reduktors pēc tam pečka. Reduktors tak gandrīz vai neko nenoēd siltuma ziņā ne? Tik cik vienīgi mazliet mazāka diametra trubas.


Paralēli ir pareizi. Drīzāk tam drapakam pečkas radiatoru jāmaina, jo 30 gadu laikā ir pamatīgi aizaudzis ar sūdiem...


Nu da nu nah, ieraušu sev vēl galvā tam Audi vēl kko taisot. Tur bez līkām rokām nevar un pečkas radiatoru čista negribu mainīt. Toch virknes variants neies cauri?


Vajag izskalot visu dzesēšanas sistēmu. Vai arī tikai to krāsns radiatoru - atvieno abus galus, vienam šļūteni klāt, un atiet.. Ir arī visādi mazgājamie līdzekļi, bet tos lej visā sistēmā, un tad jāmaina viss šķidrums. Kas gan arī par skādi nenāks. Es Jeepam veicu šo procedūru pirms nedēļas, un kopā līdz ar veco šķidrumu dabūju ārā sauju smilšu.
Offline
Shkodists
29. Sep 2017, 12:08 #18130

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 595

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro


29 Sep 2017, 09:44:59 @Reinis_m rakstīja:

28 Sep 2017, 23:44:04 @Mixzzz rakstīja:

28 Sep 2017, 08:41:54 @kexxx rakstīja:

27 Sep 2017, 22:39:36 @Mixzzz rakstīja:
Audi 80 - pečka korķos nesilda, jo reduktors ievietots paralēli. Citu risinājumu nesaskatu kā pārtaisīt uz virkni, vispirms reduktors pēc tam pečka. Reduktors tak gandrīz vai neko nenoēd siltuma ziņā ne? Tik cik vienīgi mazliet mazāka diametra trubas.


Paralēli ir pareizi. Drīzāk tam drapakam pečkas radiatoru jāmaina, jo 30 gadu laikā ir pamatīgi aizaudzis ar sūdiem...


Nu da nu nah, ieraušu sev vēl galvā tam Audi vēl kko taisot. Tur bez līkām rokām nevar un pečkas radiatoru čista negribu mainīt. Toch virknes variants neies cauri?


Vajag izskalot visu dzesēšanas sistēmu. Vai arī tikai to krāsns radiatoru - atvieno abus galus, vienam šļūteni klāt, un atiet.. Ir arī visādi mazgājamie līdzekļi, bet tos lej visā sistēmā, un tad jāmaina viss šķidrums. Kas gan arī par skādi nenāks. Es Jeepam veicu šo procedūru pirms nedēļas, un kopā līdz ar veco šķidrumu dabūju ārā sauju smilšu.

Sauja smilšu vēl ir maz. Es savulaik Audi 80 B3 visu ko izmēģinājos. Beigās salona pečkas radiatoru nomainīju un gan salons labi sila, gan arī reduktoram nebija problēmu. Pats radiators neko daudz nemaksāja, taču bija stūre un viss panelis jānoņem. Kādas 6-8h nočakarējos. Ja to dara kāds, kam tā nav pirmā reize, tad var krietni ātrāk. Es to nekad nebiju darījis. Radiators bija pilns ar drazu un, ja pareizi atceros, apakšējo daļu tur nemaz tā kārtīgi izskalot nevarēja.
Offline
Mikus188
29. Sep 2017, 21:13 #18131

Kopš: 04. May 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 709

Braucu ar: E39 528 un E60 530xD

Mācos "zīmēt" kartes , gāzes un benzīna līnijai jāsakrīt viens pret viens , vai arī ir pieļaujama kaut kāda nobīde ? pagaidām sanāk šitā ...
Jā jā zinu Optima huiņa utt ...
Offline
kexxx
29. Sep 2017, 21:21 #18132

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12320

Braucu ar:


29 Sep 2017, 21:13:08 @Mikus188 rakstīja:
Mācos "zīmēt" kartes , gāzes un benzīna līnijai jāsakrīt viens pret viens , vai arī ir pieļaujama kaut kāda nobīde ? pagaidām sanāk šitā ...
Jā jā zinu Optima huiņa utt ...


Kartes izskatās ļoti labi, pilnai laimei vēl slodzes galu pieregulēt.
Jo tuvāk sakrīt, jo labāk. Kkurā manuālī bija teikts, ka līdz 10% ir pieļaujamā atšķirība.

Anyway, pat ja saregulēsi ideālu sakritību, tāpat gāzes līkne ar laiku biki papeld šurp vai turp dēļ temperatūras, gāzes sastāva un zvaigžņu stāvokļa
Offline
biksesnost
01. Oct 2017, 19:31 #18133

Kopš: 09. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 232

Braucu ar: auto

Baigie sūdi. Vajadzēja autiņam slieksnī vienu caurumu aizmetināt, bet akumulatora klemmes neatvienoju. Tagad gāzes iekārta nestrādā (stag4) diodes slēdzim nedeg, poga nereaģē. Drošinātājs kas aiziet uz kompi vesels.
Kompis beigts vai ir kāda cerība?
Offline
Mixzzz
01. Oct 2017, 20:13 #18134

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2789

Braucu ar: e34 un e91 kuuc

Mazliet mosh varat palīdzēt

Ir kompis lpgtech 326 ar barracuda sprauslām(ieķēru mazlietotas), reduktors gan par mazu patrāpijās... Vajag priekš M20B25, bet dabūju līdz 150zs :/ bet nu labi, kompis vien jau maksā to summu. Kādu reduktoru iesakat ņemt? Shark, tomasetto,...? Kā arī cik lielus tad tos štucerus vajag? Cik noprotu ~2.3-2.5mm atkarībā no spiediena.

Tam M20B25 kolektoram tos štucerus var apakšā ieurbt? no otras puses vienk grūti tikt klāt, tipa šitā



Vienk gribu to 1.paaudzi izmest beidzot

[ Šo ziņu laboja Mixzzz, 01 Oct 2017, 20:14:06 ]

Offline
KASIX13
02. Oct 2017, 22:08 #18135

Kopš: 14. Apr 2009

Ziņojumi: 62

Braucu ar:

Kā noregulēt pareizu spiedienu gāzes reduktoram 4.paaudze.? Lai nav par daudz un par mazs.?
Un kā ietekmē reduktora spiediens patēriņu.?
Offline
initial
02. Oct 2017, 22:23 #18136

Kopš: 19. Jul 2012

Ziņojumi: 115

Braucu ar:

Iesakiet, pie kādiem gāziniekiem labāk braukt?

.. nopirku auto ar BRC gāzi, uztaisīju apkopi, bet ik pa brīdim parādās smaka, pievelkot savilcējus ap filtriem uz mēnesi pazūd(savilcēji arī bija jauni). Varbūt pie kāda var uzlikt labākas caurulītes un savilcējus?

p.s. gribētos atrast iestādi, kur var griezties ar jautājumiem un risināt tos. Iepriekš nekad nebija saskares ar gāzi.
Offline
kexxx
02. Oct 2017, 22:41 #18137

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12320

Braucu ar:


02 Oct 2017, 22:08:37 @KASIX13 rakstīja:
Kā noregulēt pareizu spiedienu gāzes reduktoram 4.paaudze.? Lai nav par daudz un par mazs.?
Un kā ietekmē reduktora spiediens patēriņu.?


normāls spiediens ir 0.8-1.2 bar
parasti iestata 1 bar un tad urbj dīzes atbilstoši tam, kā iesaka autokalibrācija

patēriņu spiediens kā tāds neietekmē. ja spiediens būs zemāks, vnk būs lielāki gāzes sprauslu atvēršanās laiki
Offline
KASIX13
02. Oct 2017, 23:03 #18138

Kopš: 14. Apr 2009

Ziņojumi: 62

Braucu ar:


02 Oct 2017, 22:41:03 @kexxx rakstīja:

02 Oct 2017, 22:08:37 @KASIX13 rakstīja:
Kā noregulēt pareizu spiedienu gāzes reduktoram 4.paaudze.? Lai nav par daudz un par mazs.?
Un kā ietekmē reduktora spiediens patēriņu.?


normāls spiediens ir 0.8-1.2 bar
parasti iestata 1 bar un tad urbj dīzes atbilstoši tam, kā iesaka autokalibrācija

patēriņu spiediens kā tāds neietekmē. ja spiediens būs zemāks, vnk būs lielāki gāzes sprauslu atvēršanās laiki


Auto stāv sprauslas Barracuda, dīzes ja nešaubos 3.0.. iepriekš spiediens bija 1.2, bet tagad pēc čipošanas domāju, ka vajadzētu palielināt.. Jo pie spiediena 1.2ir uz max 150hp, bet tagad man ap 190hp.. Pašlaik palieliniāju spiedienu uz 1.35 un domāju vai nebūs par daudz vai par mazs....
Offline
kexxx
03. Oct 2017, 07:57 #18139

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12320

Braucu ar:

Vajag nevis minēt un kko grozīt,bet pieslēgt PC, izdzēst abas kartes, savākt no jaunaun regulēt plus skatīties spiedienu pie pilba pulksteņa ar gāzi grīdā- ja krimināli krītas, var mēģināt palielināt... Vai jāmaina reduktoru
Offline
KASIX13
03. Oct 2017, 08:15 #18140

Kopš: 14. Apr 2009

Ziņojumi: 62

Braucu ar:

Pašlaik karte iet gandrīz vienādi. Vajadzēs paskatīties spiedienu pienospiestas gāzes. Cik liels kritums drīkst būt? Ja stāv 1.35.?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo