Online

Pašreiz BMWPower skatās 197 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 20

AutorsZiņojums
Driver
09. Dec 2011, 19:00 #18101

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

ja neaizmirsishu, tad rit pateikshu kadam motora kodam ir KE + turbo
par konkreto bildi iedzilinaties negribu, jo fakts bija tads, ka viens te izdomaja, ka turbo ir tikai ar elektronisko iesmidzinasahanu...

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
uldens1
09. Dec 2011, 19:02 #18102

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


09 Dec 2011, 19:00:28 Driver rakstīja:
ja neaizmirsishu, tad rit pateikshu kadam motora kodam ir KE + turbo
par konkreto bildi iedzilinaties negribu, jo fakts bija tads, ka viens te izdomaja, ka turbo ir tikai ar elektronisko iesmidzinasahanu...
turbo ir ari ar karburatoru
Offline
Driver
09. Dec 2011, 19:08 #18103

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


09 Dec 2011, 19:02:05 uldens1 rakstīja:

09 Dec 2011, 19:00:28 Driver rakstīja:
ja neaizmirsishu, tad rit pateikshu kadam motora kodam ir KE + turbo
par konkreto bildi iedzilinaties negribu, jo fakts bija tads, ka viens te izdomaja, ka turbo ir tikai ar elektronisko iesmidzinasahanu...
turbo ir ari ar karburatoru

esmu ari tadu itaali redzejis

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
uldens1
09. Dec 2011, 19:10 #18104

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:

sen atpakal kaut kadam renim redzeju,1,4 motors laikam bij
Offline
BMW-Valcha
09. Dec 2011, 19:10 #18105

Kopš: 09. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1358

Braucu ar: gāzi

ieliet ķīmiju, lai visi sūdi atmiekšķējas, piedirš pilnas šāles un visus mazos kanāliņus un tad

09 Dec 2011, 16:41:02 uldens1 rakstīja:

09 Dec 2011, 14:59:49 rucha rakstīja:
kā ir labāk un ieteicamāk...skalot dzinēju ar ķimijām ko piedāvā,vai labāk biežāk mainīt eļlu??
ieleit ķimiju pabraukt mazliet tad samainit eļļu un pec paris štukam velreiz samainit
Offline
Driver
09. Dec 2011, 19:13 #18106

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


09 Dec 2011, 19:10:10 uldens1 rakstīja:
sen atpakal kaut kadam renim redzeju,1,4 motors laikam bij

tadu ari esmu redzejis un ari uz lancias esmu tadu manijis.
bija ari kautkads turbofiats, kura turboostelle dereja klat pie VAZ motora, tadu tik ar aizvertu haubi esmu manijis sportistam vienam

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
uldens1
09. Dec 2011, 19:17 #18107

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


09 Dec 2011, 19:10:45 BMW-Valcha rakstīja:
ieliet ķīmiju, lai visi sūdi atmiekšķējas, piedirš pilnas šāles un visus mazos kanāliņus un tad

09 Dec 2011, 16:41:02 uldens1 rakstīja:

09 Dec 2011, 14:59:49 rucha rakstīja:
kā ir labāk un ieteicamāk...skalot dzinēju ar ķimijām ko piedāvā,vai labāk biežāk mainīt eļlu??
ieleit ķimiju pabraukt mazliet tad samainit eļļu un pec paris štukam velreiz samainit

pameģini uzlikt filtru.
Offline
PowerBMW
09. Dec 2011, 19:17 #18108

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5800

Braucu ar:

ta liekam pa plauktiem: KE-Jetronik

un K-Jetronic:

ta meklejam atskiribas
Offline
PowerBMW
09. Dec 2011, 19:20 #18109

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5800

Braucu ar:

nu labi ir atskiribas
Offline
nagla
09. Dec 2011, 19:21 #18110

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1

gribetos lai man butu k-jetronic nevis KE-jetronic varbut kads mainas?
Offline
Driver
09. Dec 2011, 19:23 #18111

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


09 Dec 2011, 19:20:37 PowerBMW rakstīja:
nu labi ir atskiribas

abas sistemas ir dozators, kas maksa
un sprauslas, kas lietoats nav dabunamas lietojama kondicija.

...un KE ir vel dazas dargas detlajas

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
TP
09. Dec 2011, 19:27 #18112

Kopš: 18. Jul 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4047

Braucu ar: e36 323ti e46 318i

kur e36 atrodas logu tiritaja relejs??
Offline
Driver
09. Dec 2011, 19:36 #18113

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


09 Dec 2011, 19:27:30 TP rakstīja:
kur e36 atrodas logu tiritaja relejs??

tadas detaljas vinjam nav, bloks (-i), kas atbil par to funkciju saucas savadak...

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
TP
09. Dec 2011, 19:38 #18114

Kopš: 18. Jul 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4047

Braucu ar: e36 323ti e46 318i


09 Dec 2011, 19:36:40 Driver rakstīja:

09 Dec 2011, 19:27:30 TP rakstīja:
kur e36 atrodas logu tiritaja relejs??

tadas detaljas vinjam nav, bloks (-i), kas atbil par to funkciju saucas savadak...

kads vinjs ir kur atrodas un kaa izksatas?
Offline
viajiof
09. Dec 2011, 19:46 #18115

Kopš: 25. Nov 2009

Ziņojumi: 31

Braucu ar: e36

e34 525tds problema ar motoru sveiki,lieta tada ka nestradaa visi cilindri auto,ir tadi brizi kad aiziet un sak stradat,ellai klat tiek vel dizelis,pacelas limenis,sodien biju servisa,domajam sprauslas ciet.bet beigas bija ok,tatad auto nestrada cilindri uz vietas un braucot ristas arii,varbut kads saskaries ar tadu lietu>??
Offline
Dzvile
09. Dec 2011, 19:49 #18116

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.


09 Dec 2011, 19:38:12 TP rakstīja:
kads vinjs ir kur atrodas un kaa izksatas?


61-35-8-366-381,aiz bardačoka,balts ar zilu štekeri.Un nesaucas viņš relejs.

-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline
PowerBMW
09. Dec 2011, 19:52 #18117

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5800

Braucu ar:


09 Dec 2011, 19:49:27 Dzvile rakstīja:

09 Dec 2011, 19:38:12 TP rakstīja:
kads vinjs ir kur atrodas un kaa izksatas?


61-35-8-366-381,aiz bardačoka,balts ar zilu štekeri.Un nesaucas viņš relejs.

ne tikai balts
Offline
Automaniaks
09. Dec 2011, 20:04 #18118

Kopš: 19. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2515

Braucu ar: W168


09 Dec 2011, 19:00:28 Driver rakstīja:
ja neaizmirsishu, tad rit pateikshu kadam motora kodam ir KE + turbo
par konkreto bildi iedzilinaties negribu, jo fakts bija tads, ka viens te izdomaja, ka turbo ir tikai ar elektronisko iesmidzinasahanu...



nevis ar elektronisko , bet parasts k jetronic, tur viss ir elementaars un sataisaams, o.k. lielaakaa probleema sprauslas, bet biezaak tik dazi citi siikumi.
KE gan ir probleema, jo ir tas elektriskais spiediena regulators, vai kaa shams saucas, bet nu taada ieshprice nav audi turbo motoriem
Offline
Automaniaks
09. Dec 2011, 20:06 #18119

Kopš: 19. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2515

Braucu ar: W168


09 Dec 2011, 17:38:47 Driver rakstīja:

09 Dec 2011, 10:07:14 Automaniaks rakstīja:

08 Dec 2011, 16:04:09 Driver rakstīja:

08 Dec 2011, 13:39:13 Tune-L rakstīja:

08 Dec 2011, 11:16:12 psychosocial rakstīja:
Kungi, iesakiet kur var noregulēt Audi 200Q 2.1T šprici?

Ko gan shpricei var reguleet
Nomainiit sprauslas un miers, taa vinjiem ir slimiiba, ka paarlej dzineeju startaa


tur drizak regulet nav neko jegas delj cita iemesla
virsu stav KE-jetronic mehaniska sprice un vairuma gadijumu ir pizda gan dozatoram (350ls), gan ari visam sprauslam (80ls/gab).
laigan sprice ir ar elektroniski vadibu, tapat sakuma iestatijumi ir jaieregulee, "gramatu esmu lasijis" un nevienu vien, tapec ari viedoklis ir.


ko tu te dzejo, nevienam turbo nav ke jetroniks

20V turbo motroniks
10V turbo KE-jetronic (mehaniska ar elektrnisku vadibu)
ja nezini, tad pats nedirs

motora kodus slinkums meklet, bet taa ir

edit:
skaties pikceru un brinies
[IMG]http://www.carthrottle.com/wp-content/uploads/2009/05/audii5.jpg
audi 10V 5cyl dzinejs ar mehanisko iesprici


muļķis tu
tā elektroniskaa vadiba turbo audi ir aizdedzei, nevis shpricei...
Offline
Driver
09. Dec 2011, 20:10 #18120

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


09 Dec 2011, 20:06:02 Automaniaks rakstīja:

09 Dec 2011, 17:38:47 Driver rakstīja:

09 Dec 2011, 10:07:14 Automaniaks rakstīja:

08 Dec 2011, 16:04:09 Driver rakstīja:

08 Dec 2011, 13:39:13 Tune-L rakstīja:

08 Dec 2011, 11:16:12 psychosocial rakstīja:
Kungi, iesakiet kur var noregulēt Audi 200Q 2.1T šprici?

Ko gan shpricei var reguleet
Nomainiit sprauslas un miers, taa vinjiem ir slimiiba, ka paarlej dzineeju startaa


tur drizak regulet nav neko jegas delj cita iemesla
virsu stav KE-jetronic mehaniska sprice un vairuma gadijumu ir pizda gan dozatoram (350ls), gan ari visam sprauslam (80ls/gab).
laigan sprice ir ar elektroniski vadibu, tapat sakuma iestatijumi ir jaieregulee, "gramatu esmu lasijis" un nevienu vien, tapec ari viedoklis ir.


ko tu te dzejo, nevienam turbo nav ke jetroniks

20V turbo motroniks
10V turbo KE-jetronic (mehaniska ar elektrnisku vadibu)
ja nezini, tad pats nedirs

motora kodus slinkums meklet, bet taa ir

edit:
skaties pikceru un brinies
[IMG]http://www.carthrottle.com/wp-content/uploads/2009/05/audii5.jpg
audi 10V 5cyl dzinejs ar mehanisko iesprici


muļķis tu
tā elektroniskaa vadiba turbo audi ir aizdedzei, nevis shpricei...

tici man es zinu kaa vinjam darbojas aizdedze, kapec ir nepieciesham sadalitajs (ar holla deveju), kapec ir induktivie "rpm" un "0" deveji un kad un kas notiek, kad tur ielien ieksha liikas rocinjas

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo