Online
Pašreiz BMWPower skatās 228 viesi un 25 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Velosipēdu topiks
Autors | Ziņojums |
kamikadzemk | | Kopš: 18. Apr 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3416
Braucu ar:
| Komoot un Endomondo arī neviens nav atcēlis.
----------------- Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas | Offline | | |
barney | | Kopš: 20. Oct 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 504
Braucu ar: i3 & Subaru
|
18 Mar 2022, 13:24:07 @Jurka88 rakstīja:
Gravle velo nav palikuši krietni populārāki? Ja cilvēks (es domāju lielākā daļa) pērk vienīgo velo priekš sevis, tad pirkt MTB (vēl jo vairāk ar 'one by'sistēmu) nav tas labākais variants, jo braukšana tā pat lielākoties notiek pa asfaltu vai soft core off-road meža takām sausā laikā.
Es aero roadbike samainīju pret gravel + papildus ratiem priekš šosejas.
Man priekšā ir compact ovālie riņķi un priekš manis ir ļoti Ok. Jāpiekrīt, ka priekš LV apstākļiem tas mazais zobrats baigi bieži nav vajadzīgs. Man patīk 2x, jo var likt kaseti ar mazākiem lēcieniem starp zobiem, attiecīgi vieglāk saglabāt ērtu cadence. | Offline | | |
juriz | | Kopš: 24. May 2002
No: Jūrmala
Ziņojumi: 2316
Braucu ar: būzu
|
19 Mar 2022, 16:54:14 @kamikadzemk rakstīja:
Komoot un Endomondo arī neviens nav atcēlis.
Endomondo ir atgriezies? | Offline | | |
kamikadzemk | | Kopš: 18. Apr 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3416
Braucu ar:
| My bad. Endomondo ir miris. Tā kā viņu pats jau sen nelietoju tad nebiju piefiksējis.
----------------- Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas | Offline | | |
toolis | | Kopš: 13. Jan 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1787
Braucu ar: xc90 / cbr1000rr
|
19 Mar 2022, 17:36:21 @barney rakstīja:
18 Mar 2022, 13:24:07 @Jurka88 rakstīja:
Gravle velo nav palikuši krietni populārāki? Ja cilvēks (es domāju lielākā daļa) pērk vienīgo velo priekš sevis, tad pirkt MTB (vēl jo vairāk ar 'one by'sistēmu) nav tas labākais variants, jo braukšana tā pat lielākoties notiek pa asfaltu vai soft core off-road meža takām sausā laikā.
Es aero roadbike samainīju pret gravel + papildus ratiem priekš šosejas.
Man priekšā ir compact ovālie riņķi un priekš manis ir ļoti Ok. Jāpiekrīt, ka priekš LV apstākļiem tas mazais zobrats baigi bieži nav vajadzīgs. Man patīk 2x, jo var likt kaseti ar mazākiem lēcieniem starp zobiem, attiecīgi vieglāk saglabāt ērtu cadence.
kā tas izpaužas, slēgā ātrumus nevis vienu uz auzgšu kasetei, bet priekšā nomet uz mazo un aizmugurē divus uz leju?
un vispār lecieni pie mazajiem zobratiem parastajai un wide range kasetei ir identiski, un lielajiem zobratiem tas vispār baigi neko nemaina pat ja tur ir lielāki. ja salīdzina gravela 48t 2x 10/11s sistēmu ar sram 40t 12s, tad sram pat ir mazāki lecinieni un kadencei vajadzētu būt ērtāk ar 1x. | Offline | | |
DeeCee | | Kopš: 29. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9264
Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber
| ķēde baigi šķībi ar 1x man mtb priekša ir 34t zobrats ar iznesumu uz āru(variable chainline technology) un aizmugurē uz 51t uzliekot tā ķēdes līnija ir | Offline | | |
Domeniks | | Kopš: 14. Jun 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 2957
Braucu ar: Toyota
| Varbūt kādam ir klaņi Shimano SLX 7100? 175 | Offline | | |
juriz | | Kopš: 24. May 2002
No: Jūrmala
Ziņojumi: 2316
Braucu ar: būzu
|
19 Mar 2022, 22:32:09 @DeeCee rakstīja:
ķēde baigi šķībi ar 1x man mtb priekša ir 34t zobrats ar iznesumu uz āru(variable chainline technology) un aizmugurē uz 51t uzliekot tā ķēdes līnija ir
Kas i, nav spēka pamīt citā kombinācijā?
Cik es saprotu, tad zobratu pozīcija speciāli optmizēta, lai priekšējais būtu vairāk pretī biežāk lietotajiem pakaļējiem. | Offline | | |
|
barney | | Kopš: 20. Oct 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 504
Braucu ar: i3 & Subaru
|
19 Mar 2022, 21:31:35 @toolis rakstīja:
19 Mar 2022, 17:36:21 @barney rakstīja:
18 Mar 2022, 13:24:07 @Jurka88 rakstīja:
Gravle velo nav palikuši krietni populārāki? Ja cilvēks (es domāju lielākā daļa) pērk vienīgo velo priekš sevis, tad pirkt MTB (vēl jo vairāk ar 'one by'sistēmu) nav tas labākais variants, jo braukšana tā pat lielākoties notiek pa asfaltu vai soft core off-road meža takām sausā laikā.
Es aero roadbike samainīju pret gravel + papildus ratiem priekš šosejas.
Man priekšā ir compact ovālie riņķi un priekš manis ir ļoti Ok. Jāpiekrīt, ka priekš LV apstākļiem tas mazais zobrats baigi bieži nav vajadzīgs. Man patīk 2x, jo var likt kaseti ar mazākiem lēcieniem starp zobiem, attiecīgi vieglāk saglabāt ērtu cadence.
kā tas izpaužas, slēgā ātrumus nevis vienu uz auzgšu kasetei, bet priekšā nomet uz mazo un aizmugurē divus uz leju?
un vispār lecieni pie mazajiem zobratiem parastajai un wide range kasetei ir identiski, un lielajiem zobratiem tas vispār baigi neko nemaina pat ja tur ir lielāki. ja salīdzina gravela 48t 2x 10/11s sistēmu ar sram 40t 12s, tad sram pat ir mazāki lecinieni un kadencei vajadzētu būt ērtāk ar 1x.
Kādi tad būs lēcieni starp zobiem, ja salīdzina 11-28 un kaut kādu 11-42 (vai kāda būtu laba uz 1x) kaseti? Ilgi braukt mazajos (11 un 12) vai lielajos zobratos arī nepatīk dēļ chainline. Man tas velo vienu dienu brauc pa šoseju, citā dienā pa meža takām. Es nevaru iedomāties 1x setup, kas optimāli strādātu abos scenārijos priekš manis.
Es piekrītu, ka 1x ir ērti un vienkārši, bet ne visiem tas der.. | Offline | | |
bum_bumz | | Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 6749
Braucu ar: E34
|
20 Mar 2022, 11:39:19 @barney rakstīja:
19 Mar 2022, 21:31:35 @toolis rakstīja:
19 Mar 2022, 17:36:21 @barney rakstīja:
18 Mar 2022, 13:24:07 @Jurka88 rakstīja:
Gravle velo nav palikuši krietni populārāki? Ja cilvēks (es domāju lielākā daļa) pērk vienīgo velo priekš sevis, tad pirkt MTB (vēl jo vairāk ar 'one by'sistēmu) nav tas labākais variants, jo braukšana tā pat lielākoties notiek pa asfaltu vai soft core off-road meža takām sausā laikā.
Es aero roadbike samainīju pret gravel + papildus ratiem priekš šosejas.
Man priekšā ir compact ovālie riņķi un priekš manis ir ļoti Ok. Jāpiekrīt, ka priekš LV apstākļiem tas mazais zobrats baigi bieži nav vajadzīgs. Man patīk 2x, jo var likt kaseti ar mazākiem lēcieniem starp zobiem, attiecīgi vieglāk saglabāt ērtu cadence.
kā tas izpaužas, slēgā ātrumus nevis vienu uz auzgšu kasetei, bet priekšā nomet uz mazo un aizmugurē divus uz leju?
un vispār lecieni pie mazajiem zobratiem parastajai un wide range kasetei ir identiski, un lielajiem zobratiem tas vispār baigi neko nemaina pat ja tur ir lielāki. ja salīdzina gravela 48t 2x 10/11s sistēmu ar sram 40t 12s, tad sram pat ir mazāki lecinieni un kadencei vajadzētu būt ērtāk ar 1x.
Kādi tad būs lēcieni starp zobiem, ja salīdzina 11-28 un kaut kādu 11-42 (vai kāda būtu laba uz 1x) kaseti? Ilgi braukt mazajos (11 un 12) vai lielajos zobratos arī nepatīk dēļ chainline. Man tas velo vienu dienu brauc pa šoseju, citā dienā pa meža takām. Es nevaru iedomāties 1x setup, kas optimāli strādātu abos scenārijos priekš manis.
Es piekrītu, ka 1x ir ērti un vienkārši, bet ne visiem tas der..
2x priekšā vienīgā bēda ir netīrumu uzkrāšanās. Aizmugurē 60z ķemme ir kroplība. 2x8 ir pats universālākais risinājums | Offline | | |
kasparitto | | Kopš: 11. Apr 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 742
Braucu ar:
| Cik ļoti slikti ir decathlon nopērkamie ričuki? Vajag ričuku ar ko mīt 5 km uz darbu un atpakaļ, piektdien uz Vecrīgu, iedzert alu, utt. Īsāk sakot, neko baigo nevajag. Vienīgā prasība ir, lai labi ripo.
Pirms gada nopirku tur puikam pirmo velo, 16nieku. Ļoti labi kalpo, ir viegls utt. Domāju, varbūt sev arī turpat jāieķer. | Offline | | |
bum_bumz | | Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 6749
Braucu ar: E34
|
20 Mar 2022, 13:17:30 @kasparitto rakstīja:
Cik ļoti slikti ir decathlon nopērkamie ričuki? Vajag ričuku ar ko mīt 5 km uz darbu un atpakaļ, piektdien uz Vecrīgu, iedzert alu, utt. Īsāk sakot, neko baigo nevajag. Vienīgā prasība ir, lai labi ripo.
Pirms gada nopirku tur puikam pirmo velo, 16nieku. Ļoti labi kalpo, ir viegls utt. Domāju, varbūt sev arī turpat jāieķer.
dekatlons joprojām tirgojas Krievijā ..... | Offline | | |
Araajz | | Kopš: 30. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 28297
Braucu ar: E39
|
20 Mar 2022, 17:18:29 @bum_bumz rakstīja:
dekatlons joprojām tirgojas Krievijā .....
Ko nu
Nu tie fellīši tādi nu so so tur, cik redzēju - apkarinārs ar visu lētāko un nemaz tik lēti nav.
Ja nav budžeta, tad es skatītos kādu lietotu vai PM Serģim, moš kāds lētais gals ir krājumos | Offline | | |
toolis | | Kopš: 13. Jan 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1787
Braucu ar: xc90 / cbr1000rr
|
20 Mar 2022, 11:39:19 @barney rakstīja:
19 Mar 2022, 21:31:35 @toolis rakstīja:
19 Mar 2022, 17:36:21 @barney rakstīja:
18 Mar 2022, 13:24:07 @Jurka88 rakstīja:
Gravle velo nav palikuši krietni populārāki? Ja cilvēks (es domāju lielākā daļa) pērk vienīgo velo priekš sevis, tad pirkt MTB (vēl jo vairāk ar 'one by'sistēmu) nav tas labākais variants, jo braukšana tā pat lielākoties notiek pa asfaltu vai soft core off-road meža takām sausā laikā.
Es aero roadbike samainīju pret gravel + papildus ratiem priekš šosejas.
Man priekšā ir compact ovālie riņķi un priekš manis ir ļoti Ok. Jāpiekrīt, ka priekš LV apstākļiem tas mazais zobrats baigi bieži nav vajadzīgs. Man patīk 2x, jo var likt kaseti ar mazākiem lēcieniem starp zobiem, attiecīgi vieglāk saglabāt ērtu cadence.
kā tas izpaužas, slēgā ātrumus nevis vienu uz auzgšu kasetei, bet priekšā nomet uz mazo un aizmugurē divus uz leju?
un vispār lecieni pie mazajiem zobratiem parastajai un wide range kasetei ir identiski, un lielajiem zobratiem tas vispār baigi neko nemaina pat ja tur ir lielāki. ja salīdzina gravela 48t 2x 10/11s sistēmu ar sram 40t 12s, tad sram pat ir mazāki lecinieni un kadencei vajadzētu būt ērtāk ar 1x.
Kādi tad būs lēcieni starp zobiem, ja salīdzina 11-28 un kaut kādu 11-42 (vai kāda būtu laba uz 1x) kaseti? Ilgi braukt mazajos (11 un 12) vai lielajos zobratos arī nepatīk dēļ chainline. Man tas velo vienu dienu brauc pa šoseju, citā dienā pa meža takām. Es nevaru iedomāties 1x setup, kas optimāli strādātu abos scenārijos priekš manis.
Es piekrītu, ka 1x ir ērti un vienkārši, bet ne visiem tas der..
11-28 tak tīra šosejas kasete, kapēc sevi jāspīdzina ar tādu pornogrāfiju uz gravela?
105 grupa ar 11-34: priekš 2x
11-13-15-17-19-21-23-25-27-30-34T
grx 1x ar slx kaseti 11-46
11-13-15-17-19-21-24-28-32-37**-46**T
srama 1x 10-50t kosmoss
10,12,14,16,18,21,24,28,32,36,42,50
apakšas visiem identiskas ar 2t lecienu, 28t ir jā pa 1t kāpums, bet tā kasete ir galīgi nepiemērota gravelam. | Offline | | |
barney | | Kopš: 20. Oct 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 504
Braucu ar: i3 & Subaru
|
20 Mar 2022, 19:11:41 @toolis rakstīja:
20 Mar 2022, 11:39:19 @barney rakstīja:
19 Mar 2022, 21:31:35 @toolis rakstīja:
19 Mar 2022, 17:36:21 @barney rakstīja:
18 Mar 2022, 13:24:07 @Jurka88 rakstīja:
Gravle velo nav palikuši krietni populārāki? Ja cilvēks (es domāju lielākā daļa) pērk vienīgo velo priekš sevis, tad pirkt MTB (vēl jo vairāk ar 'one by'sistēmu) nav tas labākais variants, jo braukšana tā pat lielākoties notiek pa asfaltu vai soft core off-road meža takām sausā laikā.
Es aero roadbike samainīju pret gravel + papildus ratiem priekš šosejas.
Man priekšā ir compact ovālie riņķi un priekš manis ir ļoti Ok. Jāpiekrīt, ka priekš LV apstākļiem tas mazais zobrats baigi bieži nav vajadzīgs. Man patīk 2x, jo var likt kaseti ar mazākiem lēcieniem starp zobiem, attiecīgi vieglāk saglabāt ērtu cadence.
kā tas izpaužas, slēgā ātrumus nevis vienu uz auzgšu kasetei, bet priekšā nomet uz mazo un aizmugurē divus uz leju?
un vispār lecieni pie mazajiem zobratiem parastajai un wide range kasetei ir identiski, un lielajiem zobratiem tas vispār baigi neko nemaina pat ja tur ir lielāki. ja salīdzina gravela 48t 2x 10/11s sistēmu ar sram 40t 12s, tad sram pat ir mazāki lecinieni un kadencei vajadzētu būt ērtāk ar 1x.
Kādi tad būs lēcieni starp zobiem, ja salīdzina 11-28 un kaut kādu 11-42 (vai kāda būtu laba uz 1x) kaseti? Ilgi braukt mazajos (11 un 12) vai lielajos zobratos arī nepatīk dēļ chainline. Man tas velo vienu dienu brauc pa šoseju, citā dienā pa meža takām. Es nevaru iedomāties 1x setup, kas optimāli strādātu abos scenārijos priekš manis.
Es piekrītu, ka 1x ir ērti un vienkārši, bet ne visiem tas der..
11-28 tak tīra šosejas kasete, kapēc sevi jāspīdzina ar tādu pornogrāfiju uz gravela?
105 grupa ar 11-34: priekš 2x
11-13-15-17-19-21-23-25-27-30-34T
grx 1x ar slx kaseti 11-46
11-13-15-17-19-21-24-28-32-37**-46**T
srama 1x 10-50t kosmoss
10,12,14,16,18,21,24,28,32,36,42,50
apakšas visiem identiskas ar 2t lecienu, 28t ir jā pa 1t kāpums, bet tā kasete ir galīgi nepiemērota gravelam.
Es tak rakstīju ka man ir atsevišķi rati priekš šosejas Uz šosejas ratiem man stāv 11-28. Uz gravel ratiem laikam ir 11-34 | Offline | | |
Zalespljavejs | | Kopš: 28. Jul 2015
Ziņojumi: 2495
Braucu ar: tautas auto
| Man te arī vajadzētu felli, ar ko mīt pa Rīgas ielām. Prasības nav baigi lielās, un nevajag neko super dārgu - lai turās kopā ,ir daudz maz braucams un nav velozagļiem iekārojams. Kur skatīties - kkādus rixie.lv, velodepo, vai vnk meklēt SSā kas patīk un nopirkt? Cik saprotu, ka kkādi lētā gala jaunie feļļi ir galīgi mēsli? | Offline | | |
|
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3634
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
20 Mar 2022, 19:11:41 @toolis rakstīja:
20 Mar 2022, 11:39:19 @barney rakstīja:
19 Mar 2022, 21:31:35 @toolis rakstīja:
19 Mar 2022, 17:36:21 @barney rakstīja:
18 Mar 2022, 13:24:07 @Jurka88 rakstīja:
Gravle velo nav palikuši krietni populārāki? Ja cilvēks (es domāju lielākā daļa) pērk vienīgo velo priekš sevis, tad pirkt MTB (vēl jo vairāk ar 'one by'sistēmu) nav tas labākais variants, jo braukšana tā pat lielākoties notiek pa asfaltu vai soft core off-road meža takām sausā laikā.
Es aero roadbike samainīju pret gravel + papildus ratiem priekš šosejas.
Man priekšā ir compact ovālie riņķi un priekš manis ir ļoti Ok. Jāpiekrīt, ka priekš LV apstākļiem tas mazais zobrats baigi bieži nav vajadzīgs. Man patīk 2x, jo var likt kaseti ar mazākiem lēcieniem starp zobiem, attiecīgi vieglāk saglabāt ērtu cadence.
kā tas izpaužas, slēgā ātrumus nevis vienu uz auzgšu kasetei, bet priekšā nomet uz mazo un aizmugurē divus uz leju?
un vispār lecieni pie mazajiem zobratiem parastajai un wide range kasetei ir identiski, un lielajiem zobratiem tas vispār baigi neko nemaina pat ja tur ir lielāki. ja salīdzina gravela 48t 2x 10/11s sistēmu ar sram 40t 12s, tad sram pat ir mazāki lecinieni un kadencei vajadzētu būt ērtāk ar 1x.
Kādi tad būs lēcieni starp zobiem, ja salīdzina 11-28 un kaut kādu 11-42 (vai kāda būtu laba uz 1x) kaseti? Ilgi braukt mazajos (11 un 12) vai lielajos zobratos arī nepatīk dēļ chainline. Man tas velo vienu dienu brauc pa šoseju, citā dienā pa meža takām. Es nevaru iedomāties 1x setup, kas optimāli strādātu abos scenārijos priekš manis.
Es piekrītu, ka 1x ir ērti un vienkārši, bet ne visiem tas der..
11-28 tak tīra šosejas kasete, kapēc sevi jāspīdzina ar tādu pornogrāfiju uz gravela?
105 grupa ar 11-34: priekš 2x
11-13-15-17-19-21-23-25-27-30-34T
grx 1x ar slx kaseti 11-46
11-13-15-17-19-21-24-28-32-37**-46**T
srama 1x 10-50t kosmoss
10,12,14,16,18,21,24,28,32,36,42,50
apakšas visiem identiskas ar 2t lecienu, 28t ir jā pa 1t kāpums, bet tā kasete ir galīgi nepiemērota gravelam.
10t zobrats vispār ir ļoti neveiksmīgs risinājums - tur zudumi samērā lieli un principā arī 11t nav nekāda dieva dāvana, ja ilgāks gabals ar tādu jāmin. 2by priekšrocība ir tāda, ka šosejas vai ātras grantenes posmos pakaļā būs vidējie zobrati gandrīz bez lauziena un mazos ātrumos, kur stāvāki kāpumi, atkal vidējie zobrati bez lauziena. Nu un protams, 11sp ķēde vs 12sp, kur 11sp ies ilgāk.
2021. pavasarī paņēmu gravelu ar GRX810 2x11 (31&48 priekšā) un 11-34 pakaļā. ķēdi kopju regulāri - nobraukti nepilni 7k km regulāri rotējot 2 ķēdes, izstiepums faktiski tuvu jaunas stāvoklim, līdz ar to ies vēl ļoti daudz. Tā kā es izaugu ar 3x6 sistēmu 90tajos, tad ātrumu pārslēgšanu vispār nejūtu un par to neaizdomājos, tāpat ka braucot ar manuālu auto kārbu. Daudziem 1 by sistēma liekas ērtāka - katram sava pārliecība, tomēr fiziku neapmānīsi. Starp citu, ja nepatīk slēgties ar 2by, tad jāņem Di2. | Offline | | |
juriz | | Kopš: 24. May 2002
No: Jūrmala
Ziņojumi: 2316
Braucu ar: būzu
| Man pieredze tāda.
Ir CX ar tiagra 2x10. Tagad tieši pārlieku uz 1x10. Būs hibrīds - priekšā GRX , aizmugurē paliks Tiagra. Skatīšos kā būs. Bet ceru ka ok. Kāpēc tā daru. Gadījās tas GRX par labu ciparu, un man kaut kā bieži sanāca pārslēgties ar to priekšu, bieži vien arī sanāca tā, ka braucu kaut kur ar diezgan nesmuku ķēdes lenķi, t.i. komforta zona (uz asfalta) kaut kur tur tuvu tam, ka jāpārslēdz priekša, šurpu vai turpu.
Uz MTB ir 1x12, tur viss apmierina.
Lai gan 3x sistēmas man atkal patīk, tur tad pamatā priekšā ar vidējo sanāk braukt. Ja vajag kaut ko straujāk pamainīt pārnesumos, tad arī ir labi, ka ar priekšu var to ātri izdarīt.
Protams, tagad jau arī tiem aizmugurējiem pārslēdzējiem parasti ir ātrā pārslēgšanās uz leju (pa divi pārnesumi). Ir man tam MTB, gan tai Tiagrai.
Jā, vēl aizvien ir lietošanā vecs MTB ar 3x7 accera, ko lietoju laukos. Nekāda vaina. Tam pa granti pamatā vidējais priekšā, uz asfalta lielākais.
| Offline | | |
juriz | | Kopš: 24. May 2002
No: Jūrmala
Ziņojumi: 2316
Braucu ar: būzu
|
20 Mar 2022, 17:41:04 @Araajz rakstīja:
20 Mar 2022, 17:18:29 @bum_bumz rakstīja:
dekatlons joprojām tirgojas Krievijā .....
Ko nu
Nu tie fellīši tādi nu so so tur, cik redzēju - apkarinārs ar visu lētāko un nemaz tik lēti nav.
Ja nav budžeta, tad es skatītos kādu lietotu vai PM Serģim, moš kāds lētais gals ir krājumos
\
Jāsaprot, kāds budžets.
Ir tur, piem., kaut kāds btwin pa 250EUR, kam pat kaut kāds paša btwin brendots pārslēdzējs. Labi jau, ka 1x sistēma. Rāmis, protams, tērauda. Atradu youtubē kaut kādus apskatus, it kā varot pat braukt. Kā ir ilgtermiņā, kas to zina.
Ja tikai uz darbu, iespējams, ka tiešām nekāda vaina.
Kā tur ir, tam dechatlonam tur kāds ir, kas veic priekšpārdošanas sagatavošanu, tad arī apkopes? | Offline | | |
miklucis | | Kopš: 12. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1012
Braucu ar: 330; (. )( .)
| Var piedāvāt graveli. M izmērā | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|