Online

Pašreiz BMWPower skatās 215 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Briesmu lietas XXXI

AutorsZiņojums
Staris
01. Aug 2020, 12:32 #18041

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

Tik liels sūds sen nebija lasīts par automātiem

Bet par tām idejām saistībā ar medicīniskajām komisijām, regulārām prakses/teorijas apmācībām - nu kāda jēga no tā visa? Kā tas var nelaimīgu apstākļu sakritību novērst? Lielāka jēga ir tad iet uz baznīcu vai pie čigānietes un lūgt palīdzību nekā cerēt, ka pēc teorijas apmācības cilvēkam pēkšņi nebūs iespējams kaut ko sajaukt.
Katram no mums dzīvē ir gadījušies sūdi pie stūres vai citos veidos - padomājiet paši tak.
Un penšus vainot pie kaut kā principā arī ir beztolks. Paskatieties statistiku par to, kuri izraisa avārijas - kāpēc bmw braucējiem no 18-30 gadiem ir tik lielas OCTAs un penšiem nav? Par ko tas liecina?
Es neredzu nevienu likumsakarību kaut tai pašai pedāļu sajaukšanai ar intensīvāku teoriju/praksi vai padziļinātu medicīnisko. Tas, kas notika, tas nenotika plānoti un tādos gadījumos katram cilvēkam reakcija var būt savādāka.
Ja grib samazināt šāda negadījuma atkārtošanos, tad KATRAM autovadītājam ir jāliek regulāri nolikt eksāmenu - šķēršļu nenotriekšanā. Ar CSDD mašīnu jāmanevrē pa speciālu teritoriju, kur no zemes izlec kartona cilvēki tev ceļa priekšā un tev jāspēj zibenīgi noreaģēt. Un to ir jāzubrī iekšā katram autovadītājam ilgstoši.
Offline
radiaators
01. Aug 2020, 12:35 #18042

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d


01 Aug 2020, 12:02:37 @1UP rakstīja:
Lasit par pedalu sajauksanu no meshalkas drochitajiem ir smiekligi. Problema ir taja, ka hz kapec tiek macits/stastits, ka ar automatu jabrauc izmantojot vienu kaju.

Teoretiski ta basnja par vienu kaju radas ar to, ka uzspiezot abus pedaljus reize vareja sachakaret masinu, kas musdienas nav aktuali, bet pat ja butu, labak sachakaret masinu, neka sajaukt pedalus.

Ar vienu kaju braucot tomata ir loti viegli sajaukt pedalus + smadzenes doma, ka spied bremzi, masina paatrinas, smadzenes notiek vel lielaks fuck up un cilveks vispar nesaprot ko vairs darit.

Izmantojot abas kajas, tada hernja nevar notikt, kreisa kaja atbild par bremzi, laba par gazi. Man daudz gadus atpakal ari stastija, ka ar tomatu jabrauc izmantojot vienu kaju, labi, ka neklausiju un pieradu izmantot abas kajas(kas ari likas daudz ertak), daudz isaks reagesanas laiks un ari sajaukt pedalus ir nereali.

Ko ?! Ar kreiso kāju spiest bremzi ?! Ko Tu pīpē vecīt ?!
Offline
F50
01. Aug 2020, 12:41 #18043

Kopš: 02. Jul 2016

Ziņojumi: 3018

Braucu ar: Nacionālo Populismu

Kad 1UP mācīs bērniem vadīt auto, būs mums nākamais Loebs no Latvijas

Offline
user
01. Aug 2020, 12:59 #18044

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 13761

Braucu ar:


01 Aug 2020, 12:35:38 @radiaators rakstīja:
Ko ?! Ar kreiso kāju spiest bremzi ?! Ko Tu pīpē vecīt ?!


nav jau tur neka neiespeejama.. formulā arī tāpat dara
Offline
ATB
01. Aug 2020, 12:59 #18045

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛

1UP - jeeebaaaal
Offline
BigDog24
01. Aug 2020, 13:02 #18046

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 831

Braucu ar: dīzeli


01 Aug 2020, 12:01:29 @smudo rakstīja:
Par gadījumu ar nokautu motoru atgāžu pārbaudē - tur taču bez slodzes pārbauda uz vietas gāzējot, līdz ar to pat nekādas vērā ņemamas slodzes tam nav, tik cik augstāki rpm - ja tādā situācijā motors izbeidzas, tad pēdējais, ko var vainot, ir TA iznspektors


Tur vīram cepiens par to, ka šis dzirdēja ka pēc tās uzgāžēšanas jauns troksnis iemetās (ieplīsusi ģeneratora siksna)- viņš 2x vērsās pie inspektora, bet šo covid vārdā dzina ārā un turpināja apskati. Kamēr turpinājās skate šim tās siknas gabali ielidojusi zobsiksnā, kas noveda pie saliektiem ieplūdes/izplūdes vārstiem, nolauztām kompensatoru sēžām, bojātiem kompensatoriem, bojātas sadales vārpstas (servisa slēdziens).

Tā laikam kaut kāda volvo dīzeļa klasiska kaite ar to nelaicīgi mainīto agregātsiksnu .
Offline
Ksneps
01. Aug 2020, 13:11 #18047

Kopš: 02. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1397

Braucu ar:


01 Aug 2020, 12:02:37 @1UP rakstīja:
Lasit par pedalu sajauksanu no meshalkas drochitajiem ir smiekligi. Problema ir taja, ka hz kapec tiek macits/stastits, ka ar automatu jabrauc izmantojot vienu kaju.

Teoretiski ta basnja par vienu kaju radas ar to, ka uzspiezot abus pedaljus reize vareja sachakaret masinu, kas musdienas nav aktuali, bet pat ja butu, labak sachakaret masinu, neka sajaukt pedalus.

Ar vienu kaju braucot tomata ir loti viegli sajaukt pedalus + smadzenes doma, ka spied bremzi, masina paatrinas, smadzenes notiek vel lielaks fuck up un cilveks vispar nesaprot ko vairs darit.

Izmantojot abas kajas, tada hernja nevar notikt, kreisa kaja atbild par bremzi, laba par gazi. Man daudz gadus atpakal ari stastija, ka ar tomatu jabrauc izmantojot vienu kaju, labi, ka neklausiju un pieradu izmantot abas kajas(kas ari likas daudz ertak), daudz isaks reagesanas laiks un ari sajaukt pedalus ir nereali.



Arī esmu mēğinājis pierast braukt ar tomātu kā ar kartinugu. Labā gāze, kreisā bremze. Man personīgi nebija èrti un negāja pie sirds tā lieta.


Runājot par pedāļu sajaukšanu => varbūt kāds var paskaidrot kādēļ auto ražotāji pedāļus parastajiem auto neliek uz vienas plaksnes. Bet gan dažādas plaknes. Gāzes pedālis ir dziļāk, bremze tuvāk auto vadītājam. Kādas 2X reizes vadot auto ir gadījies tā, ka kāja aizķeras aiz bremžu pedāļa un nevar nospiest bremzi. Panikā kāds cits vēl var gadīties, ka nospiež gāzi.


Offline
Ksneps
01. Aug 2020, 13:13 #18048

Kopš: 02. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1397

Braucu ar:


01 Aug 2020, 12:59:55 @ATB rakstīja:
1UP - jeeebaaaal


Jebaķ, tu tak ar kartingu nekad neesi braucis hahaha
Offline
GirtzB
01. Aug 2020, 13:29 #18049

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22096

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


01 Aug 2020, 12:02:37 @1UP rakstīja:
Teoretiski ta basnja par vienu kaju radas ar to, ka uzspiezot abus pedaljus reize vareja sachakaret masinu, kas musdienas nav aktuali, bet pat ja butu, labak sachakaret masinu, neka sajaukt pedalus.

Par šito lūdzu sīkāk...
Man gan līdz šim šķita, ka ļoti vecos laikos abi pedāļi reizē nozīmē tikai un vienīgi jautras un no satiksmes drošības diezgan tālu stāvošas situācijas uz ceļa...

Savukārt mirstīgos auto pedāļi uz dāždiem augstumiem ir lai tiešām būtu jāatlaiž gāze pirms nospiest bremzi un nerastos negaidīti un neapzināti heel and toe...

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
crime
01. Aug 2020, 13:41 #18050

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8517

Braucu ar: m635csi

viens kakls esot bijis TA tajā brīdī, merena vagjilam esot bijis kaut konflikts ar TA darbinieku, laikam neizgāja apskati, vai kas tāds. tipo tur dauzijis durvis/vārtus, ielecis merenā un pedāli grīdā laukā no boksa, fināls zināms. karoce, pizdohen...
Offline
XK220
01. Aug 2020, 13:45 #18051

Kopš: 26. Dec 2015

Ziņojumi: 3264

Braucu ar: Sarkanu, baltu un melnu


01 Aug 2020, 13:41:06 @crime rakstīja:
viens kakls esot bijis TA tajā brīdī, merena vagjilam esot bijis kaut konflikts ar TA darbinieku, laikam neizgāja apskati, vai kas tāds. tipo tur dauzijis durvis/vārtus, ielecis merenā un pedāli grīdā laukā no boksa, fināls zināms. karoce, pizdohen...

Ja tā ir patiesība un to var pierādīt kameras, tad uz mūžu aiz restēm.
Nav citu variantu.
Offline
arba
01. Aug 2020, 13:46 #18052

Kopš: 19. Jun 2007

Ziņojumi: 965

Braucu ar: AR gtv 1975, Macan

Vienreiz dzivē ir gazes pedalis aizkeries aiz tepiķa, iespiežot gridā ! Situacija dramatiska !!!!
Elizabetes iela pedalis gridā ! Paspeju saprast un iemest N
Nobremzet auto ar pedali bija nereali !
Apstajos ar recosu dzineju un tad noslapeju !
Kops taa laika , katru reizi cekoju kada stavokli un kur atrodas tepiķi , pirms tam man likas kaa taa var notikt tikai pilnigiem idiotiem , biju lasijis ka asv ir vairakas tiesas pravas par to un Lexusam bija atsaukums - mainija paklajus ar savadakiem stiprinajumie
Tas gan var notikt tikai auto kuriem gazes ped. nak no augšas
Offline
sn
01. Aug 2020, 13:53 #18053

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879724

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(

man atkal hondai bija gāzes trosīte nodilusi un pārrīvējusies, līdz ar to ik pa brīdim ieķērās. bija jautri kādas 3 dienas līdz trosītes maiņai braukt un nezināt, kurā brīdī atkal atlaižot gāzes pedāli trosīte paliks savā stāvoklī.

P.S. es ceru, ka @1UP brauc tikai ar kartingiem nevis ar auto pa koplietošanas ceļiem

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
XK220
01. Aug 2020, 14:03 #18054

Kopš: 26. Dec 2015

Ziņojumi: 3264

Braucu ar: Sarkanu, baltu un melnu


01 Aug 2020, 13:53:25 @sn rakstīja:
man atkal hondai bija gāzes trosīte nodilusi un pārrīvējusies, līdz ar to ik pa brīdim ieķērās. bija jautri kādas 3 dienas līdz trosītes maiņai braukt un nezināt, kurā brīdī atkal atlaižot gāzes pedāli trosīte paliks savā stāvoklī.

zāli varēji nopļaut arī vēlāk
Offline
ATB
01. Aug 2020, 14:32 #18055

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛


01 Aug 2020, 13:13:15 @Ksneps rakstīja:

01 Aug 2020, 12:59:55 @ATB rakstīja:
1UP - jeeebaaaal


Jebaķ, tu tak ar kartingu nekad neesi braucis hahaha


Esmu, esmu

Kartingā tas ir ok, ikdienā kā jau minēju -
Offline
radiaators
01. Aug 2020, 14:58 #18056

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d


01 Aug 2020, 12:59:37 @user rakstīja:

01 Aug 2020, 12:35:38 @radiaators rakstīja:
Ko ?! Ar kreiso kāju spiest bremzi ?! Ko Tu pīpē vecīt ?!


nav jau tur neka neiespeejama.. formulā arī tāpat dara

Vecozēn - formulā, rallijā, ar kartingiem tā brauc, bet ne jau parasts autovadītājs, kurš tam nav kārtīgi ietrennēts...
Man vecfāterim reiz bija žiks, kuram kaut kas bija noticis ar karbūzi un brīvgaitā slāpa nost, tādēļ vienreiz braucot ar to žiku pie krustojuma izlēmu ar labo kāju pieturēt akseleratora pedāli, lai nenoslāpst un ar kreiso kāju nobremzēt , lieki piebilst, ka es un muterīte, kura toreiz bija ar mani mašīnā gandrīz izlidojām caur priekšējo stiklu ! Jo kreisajai kājai pierasts bija spiest sajūgu grīdā ātri un uzreiz... To ir jāmācās ilgi un dikti, lai ikdienā pielietotu autovadīšanā.

[ Šo ziņu laboja radiaators, 01 Aug 2020, 14:59:39 ]

Offline
by_magnus
01. Aug 2020, 15:27 #18057

Kopš: 17. Aug 2008

Ziņojumi: 1878

Braucu ar: melno

Es sen kapāju ar lbo gàzi, ar kreiso bremzi. nekàda stresa. bet nu ir jāpieradina kreisā kāja, tik vien tā bēda
Offline
abyss
01. Aug 2020, 16:08 #18058

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8252

Braucu ar: e39 523

Nekas tur drošāk nesanāk. Ja arī ar abām kājām spaida bremzi/gāzi. Tāpat kreiso kaju noliek uz atbalsta, un tad, kad vajag tad kreisajai kājai ceļš ir tālāk no atbalsta līdz pedālim nekā labajai. Kā arī labā regulāri spaida pedāli, līdz ar to tā darbība kā pati ir ātrāka. Visātrāk, protams, ir ja kāja ir uz pedāļa, tad gan laikam nav lielas nozīmes kreisā/labā. Starpcitu, kāja parceļšana no gāzes uz bremzi koncentrējoties prasa 250-300 ms, kamēr, ja tur jau kāju uz bremzes, tad 150-200ms. Tā kā vairums avāriju tiek novērstas jau galvā, pedāļu spaidīšana tikai pēc tam
Offline
by_magnus
01. Aug 2020, 16:25 #18059

Kopš: 17. Aug 2008

Ziņojumi: 1878

Braucu ar: melno

filosofs...
Offline
bmwaddict
01. Aug 2020, 20:25 #18060

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


01 Aug 2020, 14:03:44 @XK220 rakstīja:

01 Aug 2020, 13:53:25 @sn rakstīja:
man atkal hondai bija gāzes trosīte nodilusi un pārrīvējusies, līdz ar to ik pa brīdim ieķērās. bija jautri kādas 3 dienas līdz trosītes maiņai braukt un nezināt, kurā brīdī atkal atlaižot gāzes pedāli trosīte paliks savā stāvoklī.

zāli varēji nopļaut arī vēlāk



nekas man arii ir staasts iz dziives, bija reiz sen sen (90-to vidus) ienaacies B2 paseratti ar audi 5-cilindriigo 2.2 motoru un tomaatkaarbu, taa vecaa pasaata bundzha neko daudz nesver un ar visu tomaatu vareeja aiziet spoleejot no luksafora nu vienaa shaadaa reizee raujot no luksafora liidz luksaforam gaazes pedaalis palika griidaa sajuuta kaa kamikadzei priekshaa sarkanaa gaisma bet neko nevar izdariit, bremzes spiest praktiski neko nedod (jo nav jau arii vakuuma iepluudes kolektoraa) attapos izsleegt aizdedzi vienk paveicaas ka pietika vietas apstaaties.

Anyway, tas motors bija vienk spridzeklis jo mehaaniskaa shprice, bet viena no armeetajaam cauruliiteem kas iet uz forsunku bija izhljuukusi no sava tureetaaja un iekjeeraas droselee, taas ir diezgan tuvu viena otrai un taada shaize pilniigi reaali notiek, domaaju ne man vienam taa ir bijs..
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4