Online
Pašreiz BMWPower skatās 220 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Par un ap 5er E60
Autors | Ziņojums |
protams | | Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5651
Braucu ar: null ziiben
| Uz klimas bloka ir tāda lodziņš ar restītēm, tur ir dačiks klimai, varbūt pat ar ventilatoru, dažreiz savelk putekļus un tas dačiks gļuko, izpūt/izsūc
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
ralfiks | | Kopš: 01. Sep 2013
No: Daugavpils
Ziņojumi: 3097
Braucu ar: MB;f15;LC
| O,shiii doma laba.pieljauju,tur ir pietiekami "aizsists" ciet. | Offline | | |
NouHau | | Kopš: 18. Jun 2016
Ziņojumi: 16
Braucu ar:
| Nedaudz paturpinot par ventilaciju, gribeju saprast, vai jus vienmer izmantojat "auto" rezimu vai tomer klimu un ventilaciju pec saviem uzstadijumiem?
Pedeja laika (bet ne katru dienu), konstateju, ka NEizmantojot auto rezimu (kas aut.iesledzas ar kond.) pec kada laika sak svist logi +salona jutams mitrs gaiss. Kaut ari tikko ir uzlikts jauns salona filtrs, ka ari mitrums nekur salona nav manams (+masinai nav luka) un auto vnm atrodas noslegta telpa. Vai kads ir saskaries ar ko? e60 | Offline | | |
ralfiks | | Kopš: 01. Sep 2013
No: Daugavpils
Ziņojumi: 3097
Braucu ar: MB;f15;LC
| Kkad sen jau mineeju,ka jaaa es pastaaviigi 365 dienas gadaa AUTO rezhiiimaa "dziiivoju". Nez,vrb taniii kaads saskata kaadus miiinusus,man taa pierasts. | Offline | | |
Kondors | | Kopš: 09. Feb 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 328
Braucu ar: E61
| Džeki, netieku gudrs.
Izleca Low coolant level. Ok, jāpielej antifrīzs.
Iebāzu papīru, lai pārbaudītu krāsu. Laikam vairāk velk uz sarkano.
Tad nu jautājums, vai liela nozīme, kāda ražotāja antifrīzu pieleju. Vai pieliešanas vietā labāk visu šķidrumu nomainīt?
(Šķidrums mainīts apm 1.5 gadus atpakaļ, ko, protams, nedarīju pats)
Auto - 2006, E61[ Šo ziņu laboja Kondors, 13 Oct 2016, 13:18:13 ] | Offline | | |
kasio | | Kopš: 29. Nov 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 1820
Braucu ar: E46 touring 2.0 kvēps
|
13 Oct 2016, 13:01:56 @ralfiks rakstīja:
Kkad sen jau mineeju,ka jaaa es pastaaviigi 365 dienas gadaa AUTO rezhiiimaa "dziiivoju". Nez,vrb taniii kaads saskata kaadus miiinusus,man taa pierasts.
arī tikai auto režīms, vasara bija 17-18, tagad 20 un viss bumbās | Offline | | |
dainiiz | | Kopš: 18. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5243
Braucu ar: 125mm
| Peerku piekabes aakji prieks e61!!
nav ar ko cuukas vest uz riigu.
PM/N | Offline | | |
NouHau | | Kopš: 18. Jun 2016
Ziņojumi: 16
Braucu ar:
|
13 Oct 2016, 13:34:23 @kasio rakstīja:
13 Oct 2016, 13:01:56 @ralfiks rakstīja:
Kkad sen jau mineeju,ka jaaa es pastaaviigi 365 dienas gadaa AUTO rezhiiimaa "dziiivoju". Nez,vrb taniii kaads saskata kaadus miiinusus,man taa pierasts.
arī tikai auto režīms, vasara bija 17-18, tagad 20 un viss bumbās
Un vienmer auto+kond.? | Offline | | |
|
Edzhus | | Kopš: 04. Dec 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 3828
Braucu ar: 4x5
|
13 Oct 2016, 13:17:47 @Kondors rakstīja:
Džeki, netieku gudrs.
Izleca Low coolant level. Ok, jāpielej antifrīzs.
Iebāzu papīru, lai pārbaudītu krāsu. Laikam vairāk velk uz sarkano.
Tad nu jautājums, vai liela nozīme, kāda ražotāja antifrīzu pieleju. Vai pieliešanas vietā labāk visu šķidrumu nomainīt?
(Šķidrums mainīts apm 1.5 gadus atpakaļ, ko, protams, nedarīju pats)
Auto - 2006, E61
Krāsas nav vēlams jaukt savā starpā. Bet kritiskos gadījumos labāk ka viņš tur ir nevis nav. Atkarībā no krāsas atsķiras temperatūras, kādās ir efektīvs un arī mūžs. Derīguma termiņš, ja lieto viena ražotāja konkrētas krāsas un sastāva antifrīzu ir līdz 5 gadi. Ja pie viena sarkana pielej citu sarkanu, tas protams samazinās. Nav tanī sistēmā arī tik daudz, lai reizi divos trīs gados nenomainītu visu. | Offline | | |
Mikels | | Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 4942
Braucu ar: cieņu
|
13 Oct 2016, 14:12:30 @Edzhus rakstīja:
13 Oct 2016, 13:17:47 @Kondors rakstīja:
Džeki, netieku gudrs.
Izleca Low coolant level. Ok, jāpielej antifrīzs.
Iebāzu papīru, lai pārbaudītu krāsu. Laikam vairāk velk uz sarkano.
Tad nu jautājums, vai liela nozīme, kāda ražotāja antifrīzu pieleju. Vai pieliešanas vietā labāk visu šķidrumu nomainīt?
(Šķidrums mainīts apm 1.5 gadus atpakaļ, ko, protams, nedarīju pats)
Auto - 2006, E61
Krāsas nav vēlams jaukt savā starpā. Bet kritiskos gadījumos labāk ka viņš tur ir nevis nav. Atkarībā no krāsas atsķiras temperatūras, kādās ir efektīvs un arī mūžs. Derīguma termiņš, ja lieto viena ražotāja konkrētas krāsas un sastāva antifrīzu ir līdz 5 gadi. Ja pie viena sarkana pielej citu sarkanu, tas protams samazinās. Nav tanī sistēmā arī tik daudz, lai reizi divos trīs gados nenomainītu visu.
Atkal sākas Īsumā pilnīgi pofig kādā krāsa ražotājs ir izdomājis iekrāsot [ Šo ziņu laboja Mikels, 13 Oct 2016, 14:21:11 ] | Offline | | |
ralfiks | | Kopš: 01. Sep 2013
No: Daugavpils
Ziņojumi: 3097
Braucu ar: MB;f15;LC
|
13 Oct 2016, 14:00:09 @NouHau rakstīja:
13 Oct 2016, 13:34:23 @kasio rakstīja:
13 Oct 2016, 13:01:56 @ralfiks rakstīja:
Kkad sen jau mineeju,ka jaaa es pastaaviigi 365 dienas gadaa AUTO rezhiiimaa "dziiivoju". Nez,vrb taniii kaads saskata kaadus miiinusus,man taa pierasts.
arī tikai auto režīms, vasara bija 17-18, tagad 20 un viss bumbās
Un vienmer auto+kond.?
Jā. | Offline | | |
micromix | | Kopš: 25. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 215
Braucu ar: DD
|
13 Oct 2016, 14:20:52 @Mikels rakstīja:
13 Oct 2016, 14:12:30 @Edzhus rakstīja:
13 Oct 2016, 13:17:47 @Kondors rakstīja:
Džeki, netieku gudrs.
Izleca Low coolant level. Ok, jāpielej antifrīzs.
Iebāzu papīru, lai pārbaudītu krāsu. Laikam vairāk velk uz sarkano.
Tad nu jautājums, vai liela nozīme, kāda ražotāja antifrīzu pieleju. Vai pieliešanas vietā labāk visu šķidrumu nomainīt?
(Šķidrums mainīts apm 1.5 gadus atpakaļ, ko, protams, nedarīju pats)
Auto - 2006, E61
Krāsas nav vēlams jaukt savā starpā. Bet kritiskos gadījumos labāk ka viņš tur ir nevis nav. Atkarībā no krāsas atsķiras temperatūras, kādās ir efektīvs un arī mūžs. Derīguma termiņš, ja lieto viena ražotāja konkrētas krāsas un sastāva antifrīzu ir līdz 5 gadi. Ja pie viena sarkana pielej citu sarkanu, tas protams samazinās. Nav tanī sistēmā arī tik daudz, lai reizi divos trīs gados nenomainītu visu.
Atkal sākas Īsumā pilnīgi pofig kādā krāsa ražotājs ir izdomājis iekrāsot
Nesen čoms bija uz prezentāciju par visiem antifrīziem n'shit. Principā LV neviens neatbilstot Eiropas rekomendējamām prasībām ar visiem ķīmiskajiem piejaukumiem. Antifrīza krāsa ir kaķim zem astes, jo to ražotājs nosaka kādu grib, tā nemaina sastāvu.
Vislabākie ir tie, kuri "itkā" atbilst G12+ vai G13 sastāvam. Galvenais ir nejaukt antifrīzu ar tosolu un viss. | Offline | | |
CP17 | | Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
|
13 Oct 2016, 14:28:48 @ralfiks rakstīja:
13 Oct 2016, 14:00:09 @NouHau rakstīja:
13 Oct 2016, 13:34:23 @kasio rakstīja:
13 Oct 2016, 13:01:56 @ralfiks rakstīja:
Kkad sen jau mineeju,ka jaaa es pastaaviigi 365 dienas gadaa AUTO rezhiiimaa "dziiivoju". Nez,vrb taniii kaads saskata kaadus miiinusus,man taa pierasts.
arī tikai auto režīms, vasara bija 17-18, tagad 20 un viss bumbās
Un vienmer auto+kond.?
Jā.
q
Es šitā slēgāju no Auto uz manual jau 6śus gadus, un pofig, viss strādā
----------------- Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу! | Offline | | |
Edzhus | | Kopš: 04. Dec 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 3828
Braucu ar: 4x5
|
13 Oct 2016, 14:39:13 @micromix rakstīja:
13 Oct 2016, 14:20:52 @Mikels rakstīja:
13 Oct 2016, 14:12:30 @Edzhus rakstīja:
13 Oct 2016, 13:17:47 @Kondors rakstīja:
Džeki, netieku gudrs.
Izleca Low coolant level. Ok, jāpielej antifrīzs.
Iebāzu papīru, lai pārbaudītu krāsu. Laikam vairāk velk uz sarkano.
Tad nu jautājums, vai liela nozīme, kāda ražotāja antifrīzu pieleju. Vai pieliešanas vietā labāk visu šķidrumu nomainīt?
(Šķidrums mainīts apm 1.5 gadus atpakaļ, ko, protams, nedarīju pats)
Auto - 2006, E61
Krāsas nav vēlams jaukt savā starpā. Bet kritiskos gadījumos labāk ka viņš tur ir nevis nav. Atkarībā no krāsas atsķiras temperatūras, kādās ir efektīvs un arī mūžs. Derīguma termiņš, ja lieto viena ražotāja konkrētas krāsas un sastāva antifrīzu ir līdz 5 gadi. Ja pie viena sarkana pielej citu sarkanu, tas protams samazinās. Nav tanī sistēmā arī tik daudz, lai reizi divos trīs gados nenomainītu visu.
Atkal sākas Īsumā pilnīgi pofig kādā krāsa ražotājs ir izdomājis iekrāsot
Nesen čoms bija uz prezentāciju par visiem antifrīziem n'shit. Principā LV neviens neatbilstot Eiropas rekomendējamām prasībām ar visiem ķīmiskajiem piejaukumiem. Antifrīza krāsa ir kaķim zem astes, jo to ražotājs nosaka kādu grib, tā nemaina sastāvu.
Vislabākie ir tie, kuri "itkā" atbilst G12+ vai G13 sastāvam. Galvenais ir nejaukt antifrīzu ar tosolu un viss.
Nu tur kur tu iepērcies varbūt arī visi ir vienādi. Bet ir cilvēki un tehnika kam tas ir ļoti no svara. Tik pat labi tad eļļas ar varat gāzt motoros jebkādas! Jo noteikti, ka lv nevienai nav tās ķīmijas, kas rakstītas virsū.
[ Šo ziņu laboja Edzhus, 13 Oct 2016, 15:33:26 ] | Offline | | |
Mikels | | Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 4942
Braucu ar: cieņu
|
13 Oct 2016, 15:32:30 @Edzhus rakstīja:
13 Oct 2016, 14:39:13 @micromix rakstīja:
13 Oct 2016, 14:20:52 @Mikels rakstīja:
13 Oct 2016, 14:12:30 @Edzhus rakstīja:
13 Oct 2016, 13:17:47 @Kondors rakstīja:
Džeki, netieku gudrs.
Izleca Low coolant level. Ok, jāpielej antifrīzs.
Iebāzu papīru, lai pārbaudītu krāsu. Laikam vairāk velk uz sarkano.
Tad nu jautājums, vai liela nozīme, kāda ražotāja antifrīzu pieleju. Vai pieliešanas vietā labāk visu šķidrumu nomainīt?
(Šķidrums mainīts apm 1.5 gadus atpakaļ, ko, protams, nedarīju pats)
Auto - 2006, E61
Krāsas nav vēlams jaukt savā starpā. Bet kritiskos gadījumos labāk ka viņš tur ir nevis nav. Atkarībā no krāsas atsķiras temperatūras, kādās ir efektīvs un arī mūžs. Derīguma termiņš, ja lieto viena ražotāja konkrētas krāsas un sastāva antifrīzu ir līdz 5 gadi. Ja pie viena sarkana pielej citu sarkanu, tas protams samazinās. Nav tanī sistēmā arī tik daudz, lai reizi divos trīs gados nenomainītu visu.
Atkal sākas Īsumā pilnīgi pofig kādā krāsa ražotājs ir izdomājis iekrāsot
Nesen čoms bija uz prezentāciju par visiem antifrīziem n'shit. Principā LV neviens neatbilstot Eiropas rekomendējamām prasībām ar visiem ķīmiskajiem piejaukumiem. Antifrīza krāsa ir kaķim zem astes, jo to ražotājs nosaka kādu grib, tā nemaina sastāvu.
Vislabākie ir tie, kuri "itkā" atbilst G12+ vai G13 sastāvam. Galvenais ir nejaukt antifrīzu ar tosolu un viss.
Nu tur kur tu iepērcies varbūt arī visi ir vienādi. Bet ir cilvēki un tehnika kam tas ir ļoti no svara. Tik pat labi tad eļļas ar varat gāzt motoros jebkādas! Jo noteikti, ka lv nevienai nav tās ķīmijas, kas rakstītas virsū.
Slinkums rakstīt, tāpēc ņem palasi, ko zilikmaNN jau sen ir uzrakstījis.
Smieklīgi lasīt mūžīgo kariņu Tosols vs Antifrīzs. Visdrīzāk tas nekad nebeigsies, tāpat kā nebeigsies diskusija blondīnes vs brunetes.
nesaprašanās par tosolu antifrīzu un tā pareizo krāsu pie tam ir izdevīga ražotājiem.
Ja atļausiet iespraust nedaudz vārdus šinī karadarbībā, ne kā vienkāršam pircējam, bet kā cilvēkam kurš saistīts ar ķīmiju, ķīmisko ražošanu un tosola/antifrīza ražošanu.
Pirmkārt: kā jau daudzi šeit rakstīja-Tosols ir antifrīza tirdzniecības marka (tāpat kā šnabis mēdz būt Smirnoff, LB utt). Šo tirdzniecības marku lieto tādēļ, ka cilvēki gadu gadiem pie tās pieraduši.
JEBKURŠ ANTIFRĪZS PATS PAR SEVI IR BEZKRĀSAINS. Kādā krāsā to iekrāsos ražotājs-tāds tas arī būs. Tāpat kā automašīnas-pēc gruntēšanas tās ir pelēkas un pēc tam tās krāso. Klausīties pārdevēju murgus par to, ka sarkans ir labāks par zilu vai zaļu ir tas pats kā stāstīt kādam, ka sarkans BMW brauc labāk par melnu.
Antifrīzu ražo no etilēnglikola vai propilēnglikola pievienojot tiem piedevu kompleksu (4-8%) atkarībā no piedevu markas un ražotāja. (piem. Shell, British Petroleum uc). Pats par sevi gan etilēnglikols gan propilēnglikols ir agresīvi pret metaliem un gumiju.
Piedevu komplekss satur additīvus, kuri neļauj augstkminetām vielām reaģēt ar metaliem un gumiju.
Propilēnglikols ir mazēk kaitīgs dabai, lai iegūtu vienādus "grādus" ar etilēnglikola antifrīzu nepieciešms vairāk propilēnglikola, mazāk ūdens (ūdens praktiski nemaksā neko). Pie kam propilēnglikols ir dārgāks par etilēnglikolu.
Pieminētie vienā no rakstiem kūlanti ir tikai marketinga gājiens. Praktiski tie ir tie paši etilēnglikola/propilēnglikola vēži citā kulītē.
TOSOLS: reāli to tosolu, kurš bija padomju laikos, diez vai kautkur var nopirkt. Tā ražošana bija komplicēts process. Pareizāk sacīt, piedevu kompleksa ražošana bija komplicēts process.
Šobrīd 99,99% ražotāju pērk etilēnglikolu vai propilēnglikolu, pielej piedevu kompleksu un gatavs.
Tālākais ir marketinga jautajums.
http://www.bmwpower.lv/forum_topic.php?topic=15307&start=100[ Šo ziņu laboja Mikels, 13 Oct 2016, 15:39:12 ] | Offline | | |
Edzhus | | Kopš: 04. Dec 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 3828
Braucu ar: 4x5
| Nu. Bet te taču arī skaidri un gaiši ir uzrakstīts, ka sastāvs ir dažāds. Ja tu sajauc dažādu sastāvu dzesēšanas šķidrumus ir tikai loģiski, ka tā efektivitāte mazināsies. Sagāz jaunā mb v12 dzinējā kādu pilots antifrīzu. un otru pusi vēl kko citu. Noteikti viss būs bumbās. Jo priekš šī diznēja tācu dzesēšanas šķidrums maksā 60eur par 5 litri, tad kāpēc pārmaksāt. | Offline | | |
|
Mikels | | Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 4942
Braucu ar: cieņu
|
13 Oct 2016, 15:42:55 @Edzhus rakstīja:
Nu. Bet te taču arī skaidri un gaiši ir uzrakstīts, ka sastāvs ir dažāds. Ja tu sajauc dažādu sastāvu dzesēšanas šķidrumus ir tikai loģiski, ka tā efektivitāte mazināsies. Sagāz jaunā mb v12 dzinējā kādu pilots antifrīzu. un otru pusi vēl kko citu. Noteikti viss būs bumbās. Jo priekš šī diznēja tācu dzesēšanas šķidrums maksā 60eur par 5 litri, tad kāpēc pārmaksāt.
stāsts ir par to, ka tu apgalvo, ka tieši
krāsas ir noteicošais, nevis sastāvs, par ko arī bija jautājums, tu apgalvoji, ka nav vēlams jaukt tās savā starpā, no tām ir atkarīgas temperatūras, mūžs utt., nevis tagad ieslēdz atpakaļgaitu un runā par sastāviem.
p.s. Kapēc sajaucot efektivitāte mazināsies, ja pieliesi, kaut ko ar augstāku specifikāciju pie tā jau duļķainā dzesēšanas šķīduma efektivitāte tikai paliecināsies
[ Šo ziņu laboja Mikels, 13 Oct 2016, 15:52:56 ] | Offline | | |
Edzhus | | Kopš: 04. Dec 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 3828
Braucu ar: 4x5
| Teicu tā tamdēļ, ka pārsvarā visi cenšas G piešķirt pēc krāsas. Ir protams arī ražotāji, kas apgalvo, ka viņu zaļās krasās dzesēšanas šķidrums atbilst citu ražotāju sarkanajam.
Ja cilvēks pats to nesaprot, tad kāpēc viņam piesārņot galvu ar sastāvu? Ar krāsām mazāka iespēja nokļūdītites.
Tāpat viņam neko daudz neizteiks kas ir Ethan diols un cik daudz tam jābūt, un arī DDL viņš nevienam tirgotājam neprasīs!
Vis atkarīgs no tā cik daudz pieliesi to augstākas kvalitātes dzesēšanas šķidrumu. Es redzu, ka tu saproti par ko ir runa, bet konkrētajam cilvēkam pietiks ar pirmo info ko jau uzrakstīju.[ Šo ziņu laboja Edzhus, 13 Oct 2016, 16:03:59 ] | Offline | | |
sn | | Kopš: 24. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1879724
Braucu ar: nekrāsotu BMW :(
| Kāda jēga neeizmantot auto kondišku, gaismas un tālo gaismu pārslēgšanu, ja mašīnā šada opcija ir pieejama?
----------------- Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo! | Offline | | |
skeiters8 | | Kopš: 21. Feb 2013
No: Bauska
Ziņojumi: 413
Braucu ar: Kama3
| Ccc ir iespeja remontet? Problema tada ka visulaiku restartejas | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|