Online

Pašreiz BMWPower skatās 123 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E28 (1982-1987)

Tēma: Viss par E28

AutorsZiņojums
MAXixt
28. Oct 2014, 01:44 #1801

Kopš: 18. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 6582

Braucu ar: M6 f13

Lasi aprakstu.POWERFLEX BMW 5 Series E28 82-88 Rear Anti-roll-bar to chassis bush - 14mm- Part No: PFR5-308-14 - KIT OF 2
Offline
MrT
28. Oct 2014, 19:53 #1802

Kopš: 28. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 152

Braucu ar: e46

kāds savam e28 ir koiloverus meklējis varbūt varat ieteikt kādu veikalu kur meklet?
Offline
Anc1rejs
28. Oct 2014, 20:33 #1803

Kopš: 07. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 348

Braucu ar: e28


13 Jul 2014, 21:01:21 stefan4ik rakstīja:
Sveiks chali.ir m535 uz detaljam.daudz saldumu.


karba ari ir ? (tu jau zini par ko es runaju)
Offline
robbielv
13. Nov 2014, 23:49 #1804

Kopš: 10. Nov 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 107

Braucu ar: plēsoni


27 Aug 2014, 23:43:39 Turbodiizels rakstīja:
Čomam ir e28 ar 2,4 TurboDīzeli,ir viena problēma - deg ārā drošinātāji - viens,kas atbild par tahometru un maģi,otrs - pakaļējie gabarīti.Patīriju kontaktus,nedaudz labāk,bet pēc laiciņa atkal aiziet vecā dziesma,+/- jau ir skaidrs,ka jāmeklē kāds īsais utml iemesli,bet varbūt tā ir kkāda common e28 problēma?


tatad, tava choma e28 tgd ir mans, un problema bija vados zem pakaljeja sedeklja, salodeju 3 vadus un visas gaisas ka ari citas sistema saka funkcionet
Offline
robbielv
14. Nov 2014, 09:24 #1805

Kopš: 10. Nov 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 107

Braucu ar: plēsoni

yo, ko darit ar aiz.amortizatora atbalsta gumijam? 40 ero/gab. no veikala, ka ir no e34? der neder?
Offline
korky
14. Nov 2014, 09:52 #1806

Kopš: 20. Jun 2014

Ziņojumi: 23

Braucu ar:


13 Nov 2014, 23:49:20 robbielv rakstīja:

27 Aug 2014, 23:43:39 Turbodiizels rakstīja:
Čomam ir e28 ar 2,4 TurboDīzeli,ir viena problēma - deg ārā drošinātāji - viens,kas atbild par tahometru un maģi,otrs - pakaļējie gabarīti.Patīriju kontaktus,nedaudz labāk,bet pēc laiciņa atkal aiziet vecā dziesma,+/- jau ir skaidrs,ka jāmeklē kāds īsais utml iemesli,bet varbūt tā ir kkāda common e28 problēma?


tatad, tava choma e28 tgd ir mans, un problema bija vados zem pakaljeja sedeklja, salodeju 3 vadus un visas gaisas ka ari citas sistema saka funkcionet

ko vel tu taja salaboji ka pardo?vnk zinu kas tai masinai ir darams.pa ~1200 panemsu.
Offline
robbielv
14. Nov 2014, 09:54 #1807

Kopš: 10. Nov 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 107

Braucu ar: plēsoni


14 Nov 2014, 09:52:20 korky rakstīja:

13 Nov 2014, 23:49:20 robbielv rakstīja:

27 Aug 2014, 23:43:39 Turbodiizels rakstīja:
Čomam ir e28 ar 2,4 TurboDīzeli,ir viena problēma - deg ārā drošinātāji - viens,kas atbild par tahometru un maģi,otrs - pakaļējie gabarīti.Patīriju kontaktus,nedaudz labāk,bet pēc laiciņa atkal aiziet vecā dziesma,+/- jau ir skaidrs,ka jāmeklē kāds īsais utml iemesli,bet varbūt tā ir kkāda common e28 problēma?


tatad, tava choma e28 tgd ir mans, un problema bija vados zem pakaljeja sedeklja, salodeju 3 vadus un visas gaisas ka ari citas sistema saka funkcionet

ko vel tu taja salaboji ka pardo?vnk zinu kas tai masinai ir darams.pa ~1200 panemsu.


vispar es vinju nedelju ka panjemu, un netirgoju, vnk tas chalis nav iznjemis sludinajumu, nepilnibas automobilim ir daudz, motive tikai tas ka man nu ljoti patik e28 ) tirgot netirgoshu
Offline
Limm
15. Nov 2014, 00:57 #1808

Kopš: 07. Dec 2010

No: Jelgava

Ziņojumi: 322

Braucu ar: Oo [][] oO E28 un Charade.


14 Nov 2014, 09:24:50 robbielv rakstīja:
yo, ko darit ar aiz.amortizatora atbalsta gumijam? 40 ero/gab. no veikala, ka ir no e34? der neder?

neder. dabu vecas lietotas labas vai tas pasas vecas lietotas, beigtas iedod tam kas taisa no poli! Un pie ta vairs neatgriezisies
Offline
MAXixt
15. Nov 2014, 01:30 #1809

Kopš: 18. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 6582

Braucu ar: M6 f13

Ir atlieti no poliuretana,50 eur 2 gab vnk man tagad uniboli sitie nevajag vairak.26097304
Offline
robbielv
15. Nov 2014, 10:46 #1810

Kopš: 10. Nov 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 107

Braucu ar: plēsoni

tie atbalsti palielam muuzhigi, taka laikam shodien dabushu lietoto
Offline
O_Z
03. Dec 2014, 22:23 #1811

Kopš: 01. Oct 2014

No: Aizpute

Ziņojumi: 74

Braucu ar: E28 524td

No kādiem bmw modeļiem vel var uzlikt reduktoru e28 'bez liela jebatorija?
Offline
Limm
03. Dec 2014, 23:17 #1812

Kopš: 07. Dec 2010

No: Jelgava

Ziņojumi: 322

Braucu ar: Oo [][] oO E28 un Charade.


03 Dec 2014, 22:23:32 O_Z rakstīja:
No kādiem bmw modeļiem vel var uzlikt reduktoru e28 'bez liela jebatorija?

E30, E34 (mazaja korpusa, E24, E23.
Offline
stefan4ik
23. Dec 2014, 10:28 #1813

Kopš: 29. Jul 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 323

Braucu ar: e28 стас, фитнес, все дела)


28 Oct 2014, 20:33:31 Anc1rejs rakstīja:

13 Jul 2014, 21:01:21 stefan4ik rakstīja:
Sveiks chali.ir m535 uz detaljam.daudz saldumu.


karba ari ir ? (tu jau zini par ko es runaju)

1400eur un viņa ir tava)
vai tu doma ka lohu atradisi?
Offline
Anc1rejs
23. Dec 2014, 10:45 #1814

Kopš: 07. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 348

Braucu ar: e28


23 Dec 2014, 10:28:20 stefan4ik rakstīja:

28 Oct 2014, 20:33:31 Anc1rejs rakstīja:

13 Jul 2014, 21:01:21 stefan4ik rakstīja:
Sveiks chali.ir m535 uz detaljam.daudz saldumu.


karba ari ir ? (tu jau zini par ko es runaju)

1400eur un viņa ir tava)
vai tu doma ka lohu atradisi?


ne, es vnk gaidu kad tev naudu baigi vajadzes
Offline
Anc1rejs
23. Dec 2014, 10:51 #1815

Kopš: 07. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 348

Braucu ar: e28

Es ieliku savā e28 (525i M30) 3.5 M30 motoru no 735 (e32), bet šiem motoriem atšķiras izplūdes kolektori (3.5 motoram ir divas "špiļkas" pie kā stiprinās bikses, bet 2.5 M30 ir trīs urbumi pie kā stiprinās bikses). Ko jūs darat tādā gadījumā? (man domat sameklēt no e34 vai e32 izplūdi un to kaut kā mēģināt pielikt/pārbūvēt)

[ Šo ziņu laboja Anc1rejs, 23 Dec 2014, 10:51:25 ]

Offline
haizenberg
08. Jan 2015, 23:56 #1816

Kopš: 04. Oct 2013

Ziņojumi: 400

Braucu ar: E63/65

Ka ir ar e28 rusesanu,ruse ta pat ka e30,tas pasas vietas vai pavisam citas....kas butu jaskatas,no arpuses viss ciki,bet nezinu ko cekot,domaju kautkadas specialas vietas...auto ar MPaku lidzarto zem slieksniem,arkam neko neredz...
Offline
zie4a318
09. Jan 2015, 00:17 #1817

Kopš: 20. Jul 2013

No: Salaspils

Ziņojumi: 198

Braucu ar: v12 un dazreiz ar 51


08 Jan 2015, 23:56:47 haizenberg rakstīja:
Ka ir ar e28 rusesanu,ruse ta pat ka e30,tas pasas vietas vai pavisam citas....kas butu jaskatas,no arpuses viss ciki,bet nezinu ko cekot,domaju kautkadas specialas vietas...auto ar MPaku lidzarto zem slieksniem,arkam neko neredz...

[/quote domaju vari paskatities priekšejas stoikas no augšas.. tas medz put..bet nu parsvara vis ka parasti sliekšņi,rezerves riteņa vietas arkas...ja platie bamperi aizmugure tad aiz vinjiem medz put...vari paskatities vai neķeras bagažnieka poga to gan neesu redzejis vai kadam stradatu normali bet nu tas sikums tads..
Offline
Limm
09. Jan 2015, 00:29 #1818

Kopš: 07. Dec 2010

No: Jelgava

Ziņojumi: 322

Braucu ar: Oo [][] oO E28 un Charade.


08 Jan 2015, 23:56:47 haizenberg rakstīja:
Ka ir ar e28 rusesanu,ruse ta pat ka e30,tas pasas vietas vai pavisam citas....kas butu jaskatas,no arpuses viss ciki,bet nezinu ko cekot,domaju kautkadas specialas vietas...auto ar MPaku lidzarto zem slieksniem,arkam neko neredz...


tapat ka e30. priekshejie pacelaja sturi(pie slieksna), aizmug. visa apaksheja dala(ko no ritenja met dublus), nu un vel ir akisa vieta tas sturis!!!
Offline
MrT
12. Jan 2015, 23:00 #1819

Kopš: 28. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 152

Braucu ar: e46

Sveiki interesē sekojoša lieta, gribu savā e28 ielikt M50 motoru, jautājums sekojoš kā to izdarīt lai csdd laistu cauri? ir kādas firmas kas veic šādas pārbūves vai kā? jo ja pats metināšu dzinēja kronšteinus diez vai csdd to sapratīs, kā rīkoties ar ko jāsāk?
Offline
Anc1rejs
12. Jan 2015, 23:11 #1820

Kopš: 07. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 348

Braucu ar: e28


12 Jan 2015, 23:00:49 MrT rakstīja:
Sveiki interesē sekojoša lieta, gribu savā e28 ielikt M50 motoru, jautājums sekojoš kā to izdarīt lai csdd laistu cauri? ir kādas firmas kas veic šādas pārbūves vai kā? jo ja pats metināšu dzinēja kronšteinus diez vai csdd to sapratīs, kā rīkoties ar ko jāsāk?


ja maina motora kronšteinus (liec motoru, kas šajā modelī vispar nebija paredzets), tad tas nozīmē 2. kat pārbūve (jāveic rasējumi utt, ko apstiprina Miera ielā (laikam)), bet nu te ir laikam cilvēki, kas kaut ko tādu bija darījuši (Riddler's laikam), uzprasi šiem
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo