Online
Pašreiz BMWPower skatās 176 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: E65 brīnumi un kļūdas
Autors | Ziņojums |
SA | | Kopš: 07. Apr 2011
No: Jūrmala
Ziņojumi: 424
Braucu ar: G un X
|
18 Oct 2013, 09:38:17 Hel4a rakstīja:
Varbuut kaads zin, vai e65 740d ir iespejams nomainit, vai salabot to elektrisko turbinas regulatoru, vienai turbinai strada perfekti, otrai brizham neiet. vakar biju pie Mastera un taa vinjs man paskaidroja, ka 730tiem daljai nak mehaniskie, bet 740d naakot elektriskie, un atseviskji laikam nepardodas.karo4 gribas,lai pastajanna ir vislaik jauda, ne kaut kaaadaa briidii, kad ej uz apdziishanu pazuud.Paldies jau ieprieksh
Kā tev izpaužas tas jaudas zudums un kurā brīdi tas notiek? | Offline | | |
Hel4a | | Kopš: 09. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 105
Braucu ar: Igauņu Begimotu
|
18 Oct 2013, 09:48:41 SA rakstīja:
18 Oct 2013, 09:38:17 Hel4a rakstīja:
Varbuut kaads zin, vai e65 740d ir iespejams nomainit, vai salabot to elektrisko turbinas regulatoru, vienai turbinai strada perfekti, otrai brizham neiet. vakar biju pie Mastera un taa vinjs man paskaidroja, ka 730tiem daljai nak mehaniskie, bet 740d naakot elektriskie, un atseviskji laikam nepardodas.karo4 gribas,lai pastajanna ir vislaik jauda, ne kaut kaaadaa briidii, kad ej uz apdziishanu pazuud.Paldies jau ieprieksh
Kā tev izpaužas tas jaudas zudums un kurā brīdi tas notiek?
Kad dod virsuu piem kick down apgrizieni ir piem liidz 4 un neiet uz priekshu ar jaudu, bet tada sajuta, ka ar 2.5diizeli brauktu, taajaa pashaa briidii peec kaada briizha atlaizhot pedaali kaadu briidi pagaidot un negaazeejot, atkal pa jaunam uzspiezhot aiziet ka kreeslaa liimee. 70% vislaik iet labi, bet tie 30% taa notiek, ka nevelk. | Offline | | |
Arturiks | | Kopš: 01. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 9026
Braucu ar: 26 & 26 & 11
|
18 Oct 2013, 09:42:42 Kaross rakstīja:
Varbūt vest tāpēc, ka citos servisos strādā profesionālāki cilvēki, kas automašīnu reizēm pārzin labāk nekā dīlera cilvēki.
Desmitiem piemēru, ka dīleris nevar atrast elementāras problēmas, kuras atrod profesionālis, kas specializējas uz konkrēto auto marku.
Tiesa ir gan vēl tāda grupa, kas mēmi tic un uzticās dīlerim, nezinot to kas tur patiesībā notiek.
Vienmēr jau jābūt aitām uz kurām pelnīt.
Tik pat labi var runāt par gadījumiem, kad šis pats meistars kaut ko neatrod vai neizdara pilnvērtīgi vai kas cits. Tie visi tomēr ir cilvēki, kas tādās vietās strādā. Piemēram BM auto ir tikai viens motorists, kas ņemas ar nopietniem motora remontiem un, ja vienai no kādām 10-20 mašīnām viņam tomēr neizdodas kaut ko izdarīt perfekti, tad vismaz ir normāla attieksme un auto paņem atpakaļ bez rindas un izdaru visu kā nākas.
Es nesaku, ka dīlera serviss ir pilnvērtīgs un perfekts, bet tomēr uzskatu, ka auto kurš maksā 20k eur var nomainīt vienu detaļu pilnā komplektā uz jaunu par kādiem 500 latiem, nevis kādā citā kaktu servisā izjaukt šo pašu detaļu reizinātājos, atrast mazo problēmas izraisītāju, to kaut kā ielikt jaunu, un tad mēģināt to detaļu salikt un likt atpakaļ iekšā mašīnā... Katram savs.[ Šo ziņu laboja Arturiks, 18 Oct 2013, 10:04:13 ] | Offline | | |
Luciferz | | Kopš: 26. Sep 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 2333
Braucu ar: G63 | S63 | W108 | 8er | Vespa
| nekad neaizmirsiishu, kad tikko pec E66 iepirkshanas no BMauto, pec nedeljas man paradas gljuks, aizvedu, chomi pieliek pi ekompja un atbilde gatava - jaamaina drosele - Ls500. V12 taadas ir 2gb, taatad 1kLs.
Aizbraucu pie BlacK_Russian un pa Ls26 (!) man viss tika sataisiits.
nenolieku nevienu, BET izveele, kur braukt remonteeties ir skaidra
----------------- nekāda zobupasta neaizsargā zobus tik labi, kā laikā apmaksāti rēķini
| Offline | | |
Montana | | Kopš: 27. Jan 2008
Ziņojumi: 10705
Braucu ar: Šahs un mats !
|
18 Oct 2013, 09:42:42 Kaross rakstīja:
Varbūt vest tāpēc, ka citos servisos strādā profesionālāki cilvēki, kas automašīnu reizēm pārzin labāk nekā dīlera cilvēki.
Desmitiem piemēru, ka dīleris nevar atrast elementāras problēmas, kuras atrod profesionālis, kas specializējas uz konkrēto auto marku.
Tiesa ir gan vēl tāda grupa, kas mēmi tic un uzticās dīlerim, nezinot to kas tur patiesībā notiek.
Vienmēr jau jābūt aitām uz kurām pelnīt.
Un protams tu būtu tas specs. tikai nevajag stāstīt, ka dīleri nevar atrisināt prektiski jebkuru problēmu kas saistīta ar auto... | Offline | | |
Laoshi | | Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
18 Oct 2013, 10:08:05 Montana rakstīja:
dīleri nevar atrisināt prektiski jebkuru problēmu kas saistīta ar auto...
Viņi var. Nomaina uzreiz visu mezglu, maksā tikai. | Offline | | |
markelis | | Kopš: 28. Oct 2002
Ziņojumi: 12922
Braucu ar: eFku
|
18 Oct 2013, 10:08:05 Montana rakstīja:
18 Oct 2013, 09:42:42 Kaross rakstīja:
Varbūt vest tāpēc, ka citos servisos strādā profesionālāki cilvēki, kas automašīnu reizēm pārzin labāk nekā dīlera cilvēki.
Desmitiem piemēru, ka dīleris nevar atrast elementāras problēmas, kuras atrod profesionālis, kas specializējas uz konkrēto auto marku.
Tiesa ir gan vēl tāda grupa, kas mēmi tic un uzticās dīlerim, nezinot to kas tur patiesībā notiek.
Vienmēr jau jābūt aitām uz kurām pelnīt.
Un protams tu būtu tas specs. tikai nevajag stāstīt, ka dīleri nevar atrisināt prektiski jebkuru problēmu kas saistīta ar auto...
protams. ar detaljas/ju mainjas paliidziibu var atrisinaat jebkuru problemu. ja finansiaalais aspekts po, tad jau diileris ir | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| +1. mainīt visu pēc kārtas māk katrā otrajā servisā. Pat kaktu servisos uz "čuju" varētu jebkuru problēmu atrisināt.
Luciferz ideālu, piemēru, pateica.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
|
SpOrcMeN | | Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 33995
Braucu ar: banderautomobili
| sen nebija braukts, gribeju iedot izpirsties 333 kumeljiem bet she tev lidz sotakam laikam ar 3 robu taka normali vilka a pec tma neparsledzas 4 un abaroti ari neiet talak tipo ta ka korkjis iemeties ne uz priekshu ne atpakalj, pameginaju manuali parslegt neljauj parsledzu vispar manuali vrode ari kaut kas jocigs, bet nekadus errorus nemet, maut gan pec ilgas staveshans kaut kadu riteniti iemeta tipo karbas erroru bet parstartejot pazuda, vai var but ka tur elektronisks feils vajag nevajag patirit atminju - tas varetu palidzet ???
----------------- ІБАШТЕ!!!!! ЗА УКРАЇНУ!!!!!!!
Нехай подохне суче плем’я!!!!
| Offline | | |
PowerBMW | | Kopš: 27. Jul 2006
Ziņojumi: 5800
Braucu ar:
|
21 Jan 2014, 23:07:11 SpOrcMeN rakstīja:
sen nebija braukts, gribeju iedot izpirsties 333 kumeljiem bet she tev lidz sotakam laikam ar 3 robu taka normali vilka a pec tma neparsledzas 4 un abaroti ari neiet talak tipo ta ka korkjis iemeties ne uz priekshu ne atpakalj, pameginaju manuali parslegt neljauj parsledzu vispar manuali vrode ari kaut kas jocigs, bet nekadus errorus nemet, maut gan pec ilgas staveshans kaut kadu riteniti iemeta tipo karbas erroru bet parstartejot pazuda, vai var but ka tur elektronisks feils vajag nevajag patirit atminju - tas varetu palidzet ???
UZ diagnostiku nebija ideja aizbraukt lai gan te jau katram 3 uzerim ir E65/66 | Offline | | |
LINIS | | Kopš: 10. Jun 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 2172
Braucu ar:
| RECRO! | Offline | | |
Resnis | | Kopš: 06. Jul 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 219
Braucu ar: BMW e65 4 ever
| Gribēju uzjautāt vai ir kādam info par aktīvās stūres remontu ?
Problēma = grab reika
Serviss saka , ka nevarot restaurēt , jo tā ir aktīvā reika ...
Vai tad tiešām mehānisms nav izjaucams un nevar to restaurēt ?
Paldies par info jau iepriekš | Offline | | |
janchikz | | Kopš: 15. Jul 2007
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7718
Braucu ar:
|
21 Jan 2014, 23:07:11 SpOrcMeN rakstīja:
sen nebija braukts, gribeju iedot izpirsties 333 kumeljiem bet she tev lidz sotakam laikam ar 3 robu taka normali vilka a pec tma neparsledzas 4 un abaroti ari neiet talak tipo ta ka korkjis iemeties ne uz priekshu ne atpakalj, pameginaju manuali parslegt neljauj parsledzu vispar manuali vrode ari kaut kas jocigs, bet nekadus errorus nemet, maut gan pec ilgas staveshans kaut kadu riteniti iemeta tipo karbas erroru bet parstartejot pazuda, vai var but ka tur elektronisks feils vajag nevajag patirit atminju - tas varetu palidzet ???
Autiņš stāv garāžā vai āra temperatūrā? Cik ilgi nobrauci ar autiņu un gļuks nepazuda? | Offline | | |
janchikz | | Kopš: 15. Jul 2007
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7718
Braucu ar:
|
22 Jan 2014, 08:42:18 Resnis rakstīja:
Gribēju uzjautāt vai ir kādam info par aktīvās stūres remontu ?
Problēma = grab reika
Serviss saka , ka nevarot restaurēt , jo tā ir aktīvā reika ...
Vai tad tiešām mehānisms nav izjaucams un nevar to restaurēt ?
Paldies par info jau iepriekš
Gadus ~ 5 atpakaļ uz e63 reiku mainiju, kā tgd ir ar restaurēšanu, hvz... | Offline | | |
protams | | Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5647
Braucu ar: null ziiben
|
21 Jan 2014, 23:07:11 SpOrcMeN rakstīja:
sen nebija braukts, gribeju iedot izpirsties 333 kumeljiem bet she tev lidz sotakam laikam ar 3 robu taka normali vilka a pec tma neparsledzas 4 un abaroti ari neiet talak tipo ta ka korkjis iemeties ne uz priekshu ne atpakalj, pameginaju manuali parslegt neljauj parsledzu vispar manuali vrode ari kaut kas jocigs, bet nekadus errorus nemet, maut gan pec ilgas staveshans kaut kadu riteniti iemeta tipo karbas erroru bet parstartejot pazuda, vai var but ka tur elektronisks feils vajag nevajag patirit atminju - tas varetu palidzet ???
Ja kļūda vairāk neatkārtojas tad po. Skaidrs, ka ilgi stāvošs autiņš un pie tam -15` dos kādu gļuku.
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
voveens | | Kopš: 22. Jan 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 5
Braucu ar: 730d
| Iedarbināju, nobraucu kādu kilometru.. iedegās viss iespējamais panelī... Noslāpēju... Iedarbināt vairs nebija iespējams... Pat aizslēgt mašīnu vairs nebija jaudas... Aķis bija gadu atpakaļ jaudīgs ielikts. Ar treili aizvedu uz servisu, esot pie vainas ģenerātora relejs... Lādējot pa daudz, kas arī kompim nepatīk, drošības apsverumu dēļ atslēdz visu... Tikko iegādājos. Palasīju šeit sarakstes... hmmm, kas vēl gaidāms | Offline | | |
|
janchikz | | Kopš: 15. Jul 2007
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7718
Braucu ar:
|
22 Jan 2014, 20:29:39 voveens rakstīja:
Iedarbināju, nobraucu kādu kilometru.. iedegās viss iespējamais panelī... Noslāpēju... Iedarbināt vairs nebija iespējams... Pat aizslēgt mašīnu vairs nebija jaudas... Aķis bija gadu atpakaļ jaudīgs ielikts. Ar treili aizvedu uz servisu, esot pie vainas ģenerātora relejs... Lādējot pa daudz, kas arī kompim nepatīk, drošības apsverumu dēļ atslēdz visu... Tikko iegādājos. Palasīju šeit sarakstes... hmmm, kas vēl gaidāms
Identiski gļuki bija ar e65 kādus ~ 5 gadus atpakaļ. Arī teica, ka kkāds bloks ģeneratoram un tml. pei vainas esot, ieliku uz pārbaudi no cita autiņa aķi ~ 75 ah un nobraucu nedēļu bez gļukiem, tad sapratu, ka pie vainas aķis un ieliku jaunu aķi | Offline | | |
protams | | Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5647
Braucu ar: null ziiben
|
22 Jan 2014, 20:29:39 voveens rakstīja:
Iedarbināju, nobraucu kādu kilometru.. iedegās viss iespējamais panelī... Noslāpēju... Iedarbināt vairs nebija iespējams... Pat aizslēgt mašīnu vairs nebija jaudas... Aķis bija gadu atpakaļ jaudīgs ielikts. Ar treili aizvedu uz servisu, esot pie vainas ģenerātora relejs... Lādējot pa daudz, kas arī kompim nepatīk, drošības apsverumu dēļ atslēdz visu... Tikko iegādājos. Palasīju šeit sarakstes... hmmm, kas vēl gaidāms
Nenopirki taču jaunu auto, pirms pirki taču aprunājies ar lietotājiem, ievāci visu info par iespējamām problēmām jeb nopirki tikai tapēc, ka bija par ko un čomi teica, ka būs kruta
Vienreiz mūžā to ģeneratoru vajag mainīt un nevis tikai releju, dilstošas daļas vienmēr nodilst
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
voveens | | Kopš: 22. Jan 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 5
Braucu ar: 730d
| Jā, man teica, ka var ielikt jaunu aķi, bet pēc laika būšot identiska problēma, ka janoverš ir problēma, kas ir ģenģī... man arī tas likās jocīgi... Bet nu...
22 Jan 2014, 20:37:55 janchikz rakstīja:
22 Jan 2014, 20:29:39 voveens rakstīja:
Iedarbināju, nobraucu kādu kilometru.. iedegās viss iespējamais panelī... Noslāpēju... Iedarbināt vairs nebija iespējams... Pat aizslēgt mašīnu vairs nebija jaudas... Aķis bija gadu atpakaļ jaudīgs ielikts. Ar treili aizvedu uz servisu, esot pie vainas ģenerātora relejs... Lādējot pa daudz, kas arī kompim nepatīk, drošības apsverumu dēļ atslēdz visu... Tikko iegādājos. Palasīju šeit sarakstes... hmmm, kas vēl gaidāms
Identiski gļuki bija ar e65 kādus ~ 5 gadus atpakaļ. Arī teica, ka kkāds bloks ģeneratoram un tml. pei vainas esot, ieliku uz pārbaudi no cita autiņa aķi ~ 75 ah un nobraucu nedēļu bez gļukiem, tad sapratu, ka pie vainas aķis un ieliku jaunu aķi
| Offline | | |
janchikz | | Kopš: 15. Jul 2007
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7718
Braucu ar:
| Man nebija nekādu problēmu ar jauno aķi Protams, Tev lemt kas un kā, bet nu man bija tā Labāk jau samainīt to ko kompis tur raksta | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|