Online

Pašreiz BMWPower skatās 132 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW tūnings

Tēma: Chiptuning

AutorsZiņojums
iganiga
13. Jan 2015, 11:50 #181

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 91

Braucu ar: sabiedrisko

Baigi sālīti... Vai tiešām tā HOPA nav laba? Esmu dzirdējis labas atsauksmes, arī Amservaa iesaka tieši HOPA.
Offline
Zibis
13. Jan 2015, 12:04 #182

Kopš: 10. Jan 2015

Ziņojumi: 26

Braucu ar:


12 Jan 2015, 20:05:19 Kaross rakstīja:
Jā, joprojām nekādu izmaiņu un tuvākajā laikā arī nebūs. Vienīgais čipojamais ir Yaris ar 1.4D.
gan jau ka tu pats nevari un tapec neviens n evar
Offline
Kaross
13. Jan 2015, 12:22 #183

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


12 Jan 2015, 20:20:26 Modrs rakstīja:
man ir Škoda ar 1.9 TDI-PD, motora kods AXR. Bet man nevajag zirgus, mani interesē, vai var kkā iespaidot EGR vārsta darbību. Vnk brīvdienās noravēju droseli un egr un joprojām nevaru nomazgāt grābekļus. Nebija tas trakākais, bet nu aizaudzis bija.

Tāpat vēl vai ir iespējams mainīt iedarbināšanas bagātinājumus, vai ir iespējams aukstam motoram samazināt bagātinājumu, tobiš warmup. Es šobrīd starp motora temperatūras devēju un ECU esmu ielicis poci, un biju pārsteigts, ka motors ar max 1s kvēlsveču ieslēgšanu ar ļoti minimālu drebuli pielec ar darba temperatūrā esoša motora parametriem. Un, pat maigāk rūc.
Varbūt ir iespējams uztaisīt programmējamu, kā vems/MS?

mans mērķis ir iefist kapeiku uz patēriņu un dzīvot zaļāk, neostot kvēpus!


Protams, EGR darbību var mainīt. Var daļēji samazināt, var pavisam atslēgt.

Par to otru jau būs krietni sarežģītāk un daudz, daudz laikietilpīgāk. Nav tur tik vienkārši kā tavā gadījumā ar poci. Auksta dzinēja darbības parametri ir vairāk kā pāris...
Ja baigi vēlies, atstāj labāk poci.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Agrello
13. Jan 2015, 12:23 #184

Kopš: 12. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 304

Braucu ar: BMW S54B32 // G32

No pieredzes.. Hopa Toyotai ir labākais (ja ne pat vislabākais risinājums). Esmu lietojis iepriekšējo Avensi T25 2.2 d4d (150zs) tieši 3 gadus ar Hopu, nekādu problēmu! Hopu pēc tam pārdevu ātri un dārgi.

Zvani tik "siguldietim" Dairis, lētāk nekur neatradīsi, ja nu vienīgi paveiksies atrast kādu lietotu.

Ja vajag mob., tad PM.



13 Jan 2015, 11:50:05 iganiga rakstīja:
Baigi sālīti... Vai tiešām tā HOPA nav laba? Esmu dzirdējis labas atsauksmes, arī Amservaa iesaka tieši HOPA.
Offline
iganiga
13. Jan 2015, 13:52 #185

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 91

Braucu ar: sabiedrisko

Pēdējo reizi kad Dairim prasiju bija 600 eiro. Saka jau ka diezgan lēti, bet salīdzinoši ar citu marku chiposhanu dārgi. Ja godīgi, es ar nesaprotu, kā vēl nav atkost kā nočipot japaani, mūsdienās tak var visu
Offline
Jonix
13. Jan 2015, 14:01 #186

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67


12 Jan 2015, 20:20:26 Modrs rakstīja:
man ir Škoda ar 1.9 TDI-PD, motora kods AXR. Bet man nevajag zirgus, mani interesē, vai var kkā iespaidot EGR vārsta darbību. Vnk brīvdienās noravēju droseli un egr un joprojām nevaru nomazgāt grābekļus. Nebija tas trakākais, bet nu aizaudzis bija.

Tāpat vēl vai ir iespējams mainīt iedarbināšanas bagātinājumus, vai ir iespējams aukstam motoram samazināt bagātinājumu, tobiš warmup. Es šobrīd starp motora temperatūras devēju un ECU esmu ielicis poci, un biju pārsteigts, ka motors ar max 1s kvēlsveču ieslēgšanu ar ļoti minimālu drebuli pielec ar darba temperatūrā esoša motora parametriem. Un, pat maigāk rūc.
Varbūt ir iespējams uztaisīt programmējamu, kā vems/MS?

mans mērķis ir iefist kapeiku uz patēriņu un dzīvot zaļāk, neostot kvēpus!
EGR uztaisīt jebkādu nav problēmu.
Varu saprogrammēt,piemēram, uzsilstot darbojas, bet siltam dzinējam nestrādā (vai otrādāk, ja ir tāda vēlme).
Var definēt apgriezienus pie kādiem un ar kādu efektivitāti strādā, precizēt gaisa masas un noslodzes utt.
Principā, zinot dzinēja vadības bloku pastāv lielākas vai mazākas iespējas koriģēt jebkuru no darbības uzstādījumiem, piemēram, pat uztaisīt, lai akselerators darbojas otrādāk, pievienot papildus komponentes u.c.

Warmup uzstādījumus arī var brīvi mainīt, tomēr ar potenciometru būs vienkāršāk, ne par velti rūpnīcas uzstādījumi ir tādi, kādi ir - tie ir piemēroti visām dzīves situācijām, laikapstākļiem, degvielām, labākajiem un sliktākajiem dzinējiem utt.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
-INC-
13. Jan 2015, 23:17 #187

Kopš: 24. Dec 2003

Ziņojumi: 316

Braucu ar: MB G300TD


12 Jan 2015, 20:05:19 Kaross rakstīja:
Jā, joprojām nekādu izmaiņu un tuvākajā laikā arī nebūs. Vienīgais čipojamais ir Yaris ar 1.4D.


Būs gan, un drīz.
Offline
Zibis
14. Jan 2015, 09:07 #188

Kopš: 10. Jan 2015

Ziņojumi: 26

Braucu ar:


13 Jan 2015, 23:17:32 -INC- rakstīja:

12 Jan 2015, 20:05:19 Kaross rakstīja:
Jā, joprojām nekādu izmaiņu un tuvākajā laikā arī nebūs. Vienīgais čipojamais ir Yaris ar 1.4D.


Būs gan, un drīz.


Kārtējo reizi ja Kaross nevar tad neviens nevarot.
Pizdnesmenis ibio
Offline
gintc
14. Jan 2015, 11:21 #189

Kopš: 10. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2298

Braucu ar: X5 4.0d, e90 330i, E36 330i, F650GS Dakar, CF1000

Kurš un pa cik var nočipot
bmw e46 316i 98. ecu nr. 0261204420
Offline
Saabich
14. Jan 2015, 11:25 #190

Kopš: 12. Aug 2007

No: Dagda

Ziņojumi: 1984

Braucu ar: WC numurzīmēm


14 Jan 2015, 11:21:32 gintc rakstīja:
Kurš un pa cik var nočipot
bmw e46 316i 98. ecu nr. 0261204420



nav vieglāk ielikt citu motoru nevis braukāt ar 1,6 cipa ahūna čipotu
Offline
gintc
14. Jan 2015, 11:33 #191

Kopš: 10. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2298

Braucu ar: X5 4.0d, e90 330i, E36 330i, F650GS Dakar, CF1000


14 Jan 2015, 11:25:23 Saabich rakstīja:

14 Jan 2015, 11:21:32 gintc rakstīja:
Kurš un pa cik var nočipot
bmw e46 316i 98. ecu nr. 0261204420



nav vieglāk ielikt citu motoru nevis braukāt ar 1,6 cipa ahūna čipotu


nē!
Offline
gintc
14. Jan 2015, 11:38 #192

Kopš: 10. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2298

Braucu ar: X5 4.0d, e90 330i, E36 330i, F650GS Dakar, CF1000

Ja kādam interesē ir chips prieksh bmw 316i
ar bosch vadību 0261200276
30eur
Offline
Kaross
14. Jan 2015, 15:44 #193

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


13 Jan 2015, 23:17:32 -INC- rakstīja:

12 Jan 2015, 20:05:19 Kaross rakstīja:
Jā, joprojām nekādu izmaiņu un tuvākajā laikā arī nebūs. Vienīgais čipojamais ir Yaris ar 1.4D.


Būs gan, un drīz.


Labas ziņas Toyotu īpašniekiem.
Nebiju dzirdējis šādu info.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
iganiga
16. Jan 2015, 04:42 #194

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 91

Braucu ar: sabiedrisko


13 Jan 2015, 23:17:32 -INC- rakstīja:

12 Jan 2015, 20:05:19 Kaross rakstīja:
Jā, joprojām nekādu izmaiņu un tuvākajā laikā arī nebūs. Vienīgais čipojamais ir Yaris ar 1.4D.


Būs gan, un drīz.

Ir kaut kas konkrētāks zināms? Kad? Cik maksās?
Savādāk izklausās pēc baumām
Offline
wanksta
18. Jan 2015, 22:24 #195

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7362

Braucu ar: muti

Kādas iespējas čipam uz Nissan Pathfinder 2005-... ?
2.5d, kas stockā ir ar šķiet 174bhp.
Offline
Kaross
18. Jan 2015, 22:51 #196

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

No problems. Ceturtdien vienam Nissan Navara griezu DPF ārā un čipoju. Dzinēji identiski.
Denso vadība kā Toyotām, bet izdarīt visu var.

Runājot par Toyotām, papētīju un izrādās, ka jau daži sākuši čipot Toyotas ar kaut kāda mistiska aparāta palīdzību.
Tepat brāļi Lietuvā jau izmēģinājuši.

https://www.facebook.com/Startlinechiptuning/ph...1&permPage=1

Aparāta cena 6000 Euro. Attiecīgi chiptuninga cena nebūs nekāda zemā, jo to darīs arī retais.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 18 Jan 2015, 22:52:33 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
protams
18. Jan 2015, 22:55 #197

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5646

Braucu ar: null ziiben

Lietuvieši nav un nekad nav bijuši brāļi!
Padomā pats, vai gribi sev "tādu" brāli?!

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
Maa
18. Jan 2015, 23:18 #198

Kopš: 21. Jan 2011

No: Dobele

Ziņojumi: 2544

Braucu ar: "Sniedziņu"

Tie ir brallukas....zbis dzeki un prieks kad vini apiss lv pepinus...ta tam butt butt...
Leitis teica kad latvijas valdibai vini pieminekli parada par pelnu
Offline
Zibis
18. Jan 2015, 23:27 #199

Kopš: 10. Jan 2015

Ziņojumi: 26

Braucu ar:

ir gan karosam bralji. fo pec sejas tak var pateikt. darba stils jau ari lidzigs
Offline
6500
18. Jan 2015, 23:28 #200

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 15715

Braucu ar:

jonix tu?

-----------------
www.hgkracing.com
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo