Online
Pašreiz BMWPower skatās 97 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Auto iegāde: nākamajā dienā beigts motors
Autors | Ziņojums |
Samsasi | | Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 4665
Braucu ar:
|
19 Jul 2023, 17:27:16 @Staris rakstīja:
Tāds nu lūk ir mūsu izslavētais privātais sektors, kurš, atšķirībā no kafijas dzērājiem valsts pārvaldē, nedzer kafiju, bet produktīvi cīnās internetā vairāku dienu garumā
Privatais sektors pats sev valdnieks grib un karo internetā. Grib - kautvai visu burkanu ravetaju blici var norikot powerā karot. Bet iered im beņkīpirdejam ir jastrada. Jaatražo sevi ta teikt. | Offline | | |
Fateris | | Kopš: 19. Jul 2023
No: Jelgava
Ziņojumi: 8
Braucu ar: Tavu draudzeni
|
19 Jul 2023, 13:10:43 @komutators rakstīja:
perciet normalus auto, priecajieties par normalam masinam, mainiet iestagnejoso latvaanja domasanu, lai ir ko sekondhenda nopirkt, nevis traktorehniku n reizes malt, kura nevienam normalam cilvekam neinterese.
Ka jau teicu, kotletes (dizelis) ir garsigi, normali cilveki eed filet mignon (benzins), piemaksajot tikai euro, bet to kladzinat un pieradit ar putam uz lupam var tikai dobee starp bieteem ar sevi.
1.Jūsu auto 328i ir N20 4cilindru 1,997 cc dzinējs kuru BMW ražoja no 2011. gada 12 gadi…
2.Jūsu 328i “klusā” dzinēja darbība
tukšgaitā 44.0dB
50km/h 54.2 dB
80km/h 62.3 dB
100km/h 64.9 dB
140km/h 71.1 dB
Locis x5 2014 3.0d
tukšgaitā 41.6 dB
50km/h 56.2 dB
80km/h 60.1 dB
100km/h 63.9 dB
140km/h 67.3 dB
Dati no auto decibel db com datubāzes
PS. neaizstāvu nevienu dīzeli.
Nevajag vienkārši mācīt citus izvēlēties auto pēc savām vajadzībām… [ Šo ziņu laboja Fateris, 20 Jul 2023, 08:38:04 ] | Offline | | |
Deivid | | Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
|
19 Jul 2023, 18:12:39 @Fateris rakstīja:
PS. neaizstāvu nevienu dīzeli.
Nevajag vienkārši mācīt citus izvēlēties auto pēc savām vajadzībām…
Pilnīgi piekrītu. Man tik bija interesanti dzirdēt viedokli ka konstruktivi dīzelis esot pārāks. Tā man pirmā dzirdēšana un labprāt iemācītos ko jaunu | Offline | | |
komutators | | Kopš: 05. Dec 2022
No: Olaine
Ziņojumi: 15
Braucu ar: 328
| Cienitais, salidzinat 328 vajag ar 2.0d un X5 F15 3.0d ar 3.0i.
Otrkarts, jebkurs lietots ir lietots, plus tie dizelji ir nobrauktas miskastas pec 180-200un talak ‘000 km.
Treskart, tie 80% lielie dizelbrauceji kratas pa pilsetas centru un malam ar videjo atrumu 20-30kmh. Un pa vidam nobeidz ekologiju (90% ka jus nemainisiet adblue sistemu bet to likvidesiet, tatad tad ir sakums jau palenam likvidet visu)
Ceturtkart, 328 ir braucamaks, sportiskaks un sniedz vairak pozitivas sajutas neka iedomu-sportisti kuri nospiez pedaliti un skatas 2000-2500 rpm kaifodami.
Piektkart, kapec japerk diesel ja ekonomijas delta analogiem motoriem ir nieciga? Kur te ir ekonomija, kur?
Tur nav ko runat, jebkurs 57-serijas motors ir sliktaaka izvele ka jebkurs benzins. Pamatoti. Fanot par to var tiek, kas laistas ar sarkano degvielu, ir pāķi vai mulki. Normalie vienkarsi kluse un nekur nebaz savu iedomato taisnibu. | Offline | | |
Fateris | | Kopš: 19. Jul 2023
No: Jelgava
Ziņojumi: 8
Braucu ar: Tavu draudzeni
|
19 Jul 2023, 18:23:03 @Deivid rakstīja:
19 Jul 2023, 18:12:39 @Fateris rakstīja:
PS. neaizstāvu nevienu dīzeli.
Nevajag vienkārši mācīt citus izvēlēties auto pēc savām vajadzībām…
Pilnīgi piekrītu. Man tik bija interesanti dzirdēt viedokli ka konstruktivi dīzelis esot pārāks. Tā man pirmā dzirdēšana un labprāt iemācītos ko jaunu
Autosportā F1 sacīkstēs benzīna dzinējiem vidēji jaiztur apmēram 7 sacīkstes jeb aptuveni 2400km
auto nozares zinoš cilvēks saprot, ka sporta auto ar jaudīgu benzīna dzinēju ir pakļauts lielākai slodzei/agresīvākai lietošanai. Attiecīgi sporta auto ir prasīgāks uz regulārām auto apkopēm ko citi dēvē par remontiem.
Savukārt dīzeļus izmanto kuģiem, traktortehnikai, smago automobīļu dzinējiem , jo dīzeļ dzinēju resurs/mūžs pie lieliem nobraukumiem ir lielāks. Arī apkopes var veikt salīdzinoši retāk kā benzīna dzinējiem. Protams ari dizeļ dzinēju degvielas patēriņš ir ekonomiskāks. | Offline | | |
Deivid | | Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
| Man nešķiet korekti salīdzināt pro sportu un komerctransportu. Tās ir divas dažādas pasaules
Ņemam vienāda pielietojuma vieglo auto dzinējus
Gribu zināt ar ko teiksim N57 ir tehnoloģiski pārāks un visus citos veidos ieliek N54 vai N55. Par B58 nerunāsim. Un kā kāds fans izvēlēsies stock M57 pret M54B30, nemaz nerunājot par S serijas dzinējiem | Offline | | |
komutators | | Kopš: 05. Dec 2022
No: Olaine
Ziņojumi: 15
Braucu ar: 328
| Tacu neveiciet biezas apkopes, neveiciet liekus profilaktiskus remontus, nelabojiet caurdegusos kolektorus, likvidejiet adblue, nemainiet partikularos pie 200000km,nemainiet skibi lejosas sprauslas,beigtas kvelsveces un keedes pie 180000km, pa virsu gan neaizmirstiet cipu uzlikt. Visa jusu ekonomija bus ar minusa zimi. Tie pasi karosa posti feisbuka jus neparliecina. | Offline | | |
HiJaCKeR | | Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4670
Braucu ar: BMW E90 330i
| diesels ir labs motors, ļoti izturīgs, var kūpēt un tam motoram viss ir pajāt. tur var tik daudz ko demontēt nost un tas neietekmē jaudu, pat paliek jaudīgāks. un čomiem vari palielīties, ka tev ir čips. bet smirdīgāks gan, tikai par to parasti neviens nesatraucas. to viegli var atrisināt, iekarinot smaržiņu salonā. | Offline | | |
|
Fateris | | Kopš: 19. Jul 2023
No: Jelgava
Ziņojumi: 8
Braucu ar: Tavu draudzeni
|
19 Jul 2023, 18:51:56 @Deivid rakstīja:
Man nešķiet korekti salīdzināt pro sportu un komerctransportu. Tās ir divas dažādas pasaules
Ņemam vienāda pielietojuma vieglo auto dzinējus
Gribu zināt ar ko teiksim N57 ir tehnoloģiski pārāks un visus citos veidos ieliek N54 vai N55. Par B58 nerunāsim. Un kā kāds fans izvēlēsies stock M57 pret M54B30, nemaz nerunājot par S serijas dzinējiem
Trekns +
Pilnībā piekrītu nesalīdzināsim transportlīdzekli ar sporta auto.
Nezinu nevienu uzņēmumu kurš iepērk bmw m3, lai darbinieki pārvietotos.
Nesalīdzināsim mopēdu ar baiku.
| Offline | | |
Solihull | | Kopš: 29. Jun 2020
Ziņojumi: 347
Braucu ar: bonatti grey
|
19 Jul 2023, 16:46:21 @Locis rakstīja:
Tu tagad dari to pašu ko es -stasti ka var arī dīzeli braukt normāli.
neviens nekad nav teicis ka ar dizeli nevar normali braukt, tu vienkarsi neesi normals jo nezini kad aizverties ar savu onanismu par to cik labi ir braukt ar dizeli | Offline | | |
Fateris | | Kopš: 19. Jul 2023
No: Jelgava
Ziņojumi: 8
Braucu ar: Tavu draudzeni
|
19 Jul 2023, 18:54:45 @komutators rakstīja:
Tacu neveiciet biezas apkopes, neveiciet liekus profilaktiskus remontus, nelabojiet caurdegusos kolektorus, likvidejiet adblue, nemainiet partikularos pie 200000km,nemainiet skibi lejosas sprauslas,beigtas kvelsveces un keedes pie 180000km, pa virsu gan neaizmirstiet cipu uzlikt. Visa jusu ekonomija bus ar minusa zimi. Tie pasi karosa posti feisbuka jus neparliecina.
Man draugu, paziņu pat kaimiņu lokā nav neviena kūpoša dīzeļa ar izravētiem DPF
Salīdzinat pēc pieredzes, paziņu loka vai pēc bmwpower svetajiem rakstiem?
Ja benzīns ir tik ekoloģisks kādēļ Jusu 328 2.0 benzīnam TL ekspluatācijas nodoklis ir 264eur ,bet piemēram x5 3.0d tikai 144eur?
| Offline | | |
Samsasi | | Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 4665
Braucu ar:
|
19 Jul 2023, 19:17:16 @HiJaCKeR rakstīja:
diesels ir labs motors, ļoti izturīgs, var kūpēt un tam motoram viss ir pajāt. tur var tik daudz ko demontēt nost un tas neietekmē jaudu, pat paliek jaudīgāks. un čomiem vari palielīties, ka tev ir čips. bet smirdīgāks gan, tikai par to parasti neviens nesatraucas. to viegli var atrisināt, iekarinot smaržiņu salonā.
tikai powerā ir kūpoši dieseli ar izravētiem filtriem.... | Offline | | |
martins_usars | | Kopš: 01. May 2023
Ziņojumi: 1026
Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T
| 2.0 benzīns, 250 zirgi, gada nodoklis 120 eiro | Offline | | |
martins_usars | | Kopš: 01. May 2023
Ziņojumi: 1026
Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T
| Fateris ir strange_panda jeb gato_jurko
Vienmēr iztapīgais,
M.Usars[ Šo ziņu laboja martins_usars, 19 Jul 2023, 20:58:46 ] | Offline | | |
Endavers | | Kopš: 07. Mar 2023
Ziņojumi: 303
Braucu ar:
| @I_J
iemet svaigāku info - vienojies par dzinēja remonta izmaksas segšanu? | Offline | | |
Deivid | | Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
|
19 Jul 2023, 19:40:21 @Fateris rakstīja:
Trekns +
Pilnībā piekrītu nesalīdzināsim transportlīdzekli ar sporta auto.
Nezinu nevienu uzņēmumu kurš iepērk bmw m3, lai darbinieki pārvietotos.
Nesalīdzināsim mopēdu ar baiku.
@Sliir apgalvoja "Dīzeli vēsturiski bija iemesls pirkt neatkarīgi no gada nobraukuma un pat ne dēļ ekonomijas bet dēļ tā ka tas vienkārši ir labāks dzinējs par benzīnu.
Tad nu lūdzu lai pamāca mani un citus. Gribu kļūt gudrāks.
Manis pieminētie dzinēji nebija sporta. N54/N55/B58 ir ikdienas auto benzīna dzinēji. Es gribu uzzināt kāpēc viņi piekāpjas N57 u.c dīzeļiem. Tas nav sarežģīts jautājums ja ir tik drošs apgalvojums no autora. Tur pa punktiem varētu salikt. Ekonomiju uzreiz atcēla. Turpinam tālāk bez tās | Offline | | |
|
Mixzzz | | Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2813
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
17 Jul 2023, 11:29:24 @kexxx rakstīja:
17 Jul 2023, 11:25:05 @sn rakstīja:
17 Jul 2023, 11:21:13 @rolis rakstīja:
16 Jul 2023, 20:47:13 @RSAWorkshop rakstīja:
16 Jul 2023, 20:43:39 @I_J rakstīja:
BMW 530d F11
2011
Nu ta viņš tur nobraukts aiz 400k ir bijis. Diži ātrāk viņi ārā nejūk
Ir izjucis arī ar orig 120k, kad iedod "draugam" pabraukāt uz mēnesi, kamēr auto remontā...
Iedod normālu, un atpakaļ saņem ar grabošām šālēm
šeit vairāk izklausās pēc sapņa nevis realitātes. 12gadīgs dīzelis no vācijas ar 240k tāfelē, tur vispār kāds pērk dīzeļus, lai brauktu zem 20k gadā?
jā, ir cilvēku, kas ārzemēs pērk lielus premuim dīzeļus lai braukātu 10k gadā
un kad nobrauc maģiskos 180-240k, tad pilnīgi par pusvelti atdod perekupiem uz Lietuvu un no turienes tad jau uz LV
Ir radiniekiem gadījies nopirkt e90 323i ar 70kkm tāfelē par sviestmaizi. Tas gan no mirstoša opja Kanādā notika. | Offline | | |
Mixzzz | | Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2813
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
19 Jul 2023, 14:35:57 @Locis rakstīja:
Tas viss bazars par dīzeli sūds utt ,nav pieaugušu cilvēku. Man krutāka mašīna utt Es neviena brīdī nesaku ,ka dīzelis ir labs labāks vai vēl nezin kas un man arī neinteresē noskaidrot kurš ir labāks ,jo pilnigiem lohiem un bērna prātā tas ir svarīgi pierādīt ,ka kādam tur vairāk klab motors ka viņam utt
Bleg ,cik cilvēkiem jābūt zemām vērtībam dzive,lai justos baigi pārāks ka brauc ar benzīnu un nodirst kādu tikai tāpēc ka viņš brauc ar dīzeli ?
A kāds sakars ar pārāks ka brauc ar benzīnu? Varu pateikt iz dzīves - pats braucu ar N47. Nu neko, itkā daily pietiek, kā jau BMW 4 cyl dīzelis vibrē un ir skaļs(Par m47 vispār nerunāsim, tam toch liekās vieta belarusā) Jau biju kaifā pabraukāt ar M/N57, liekās nevibrē, iet labāk utt. Beigās pabraucu ar choma 325i N52 un sapratu ka da nu nah tos dīzeļus. Skan pēc sūda, smird tā vai tā ar visu ekoloģiju(auksti...). To benzīnu ir reāli prieks braukt neskatoties, ka iet sūdīgāk kā tie 330/530d. Kad ar kkas jāpaskrūvē, tad arī nav tik traģiski kā ar 98% dīzeļiem, kur tikai paskatoties uz to motoru jau viss esi melns. | Offline | | |
Fateris | | Kopš: 19. Jul 2023
No: Jelgava
Ziņojumi: 8
Braucu ar: Tavu draudzeni
|
19 Jul 2023, 21:56:47 @Deivid rakstīja:
19 Jul 2023, 19:40:21 @Fateris rakstīja:
Trekns +
Pilnībā piekrītu nesalīdzināsim transportlīdzekli ar sporta auto.
Nezinu nevienu uzņēmumu kurš iepērk bmw m3, lai darbinieki pārvietotos.
Nesalīdzināsim mopēdu ar baiku.
@Sliir apgalvoja "Dīzeli vēsturiski bija iemesls pirkt neatkarīgi no gada nobraukuma un pat ne dēļ ekonomijas bet dēļ tā ka tas vienkārši ir labāks dzinējs par benzīnu.
Tad nu lūdzu lai pamāca mani un citus. Gribu kļūt gudrāks.
Manis pieminētie dzinēji nebija sporta. N54/N55/B58 ir ikdienas auto benzīna dzinēji. Es gribu uzzināt kāpēc viņi piekāpjas N57 u.c dīzeļiem. Tas nav sarežģīts jautājums ja ir tik drošs apgalvojums no autora. Tur pa punktiem varētu salikt. Ekonomiju uzreiz atcēla. Turpinam tālāk bez tās
Common BMW N57 engine problems:
* Crankshaft Pulley Failure.
* Glow Plug Failure.
* Swirl Flap Failure.
* Engine Catching Fire.
* EGR Clogging Up.
* DPF Clogging Up.
* Turbo Failure.
* Injector Failure.
N55 Engine Problems
* Valve Cover Oil Leak
* Water Pump Failure
* Leaking Oil Filter Housing Gasket
* VANOS Solenoid Failure
* High Pressure Fuel Pump Failure (HPFP) – Mostly older models
BMW N54 Common Problems:
* Water pump and thermostat failure.
* Carbon buildup - mainly on the intake valves.
* High-Pressure Fuel Pump (HPFP) failure.
* Fuel injector failure.
* Oil filter housing gasket leak.
* Serpentine belt shredding.
* Valve cover cracking and valve cover gasket leaks.
* Oil pan gasket leaks.
B58 engine problems:
* Coolant Consumption/Loss
* Valve Cover Gasket
* PCV Valve Failure
* Oil Filter “Disintegrating”
* VANOS Solenoids
Nav tāda labākā dzinēja katram savas problēmas
| Offline | | |
cipargalva | | Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6632
Braucu ar: quattro
| Dīzelītis ir feins, ja esi zemnieks. Te nu Loci var 100% saprast. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|