Online
Pašreiz BMWPower skatās 115 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Elektroskūteri (elektroskrejriteņi)
Autors | Ziņojums |
viagris | | Kopš: 06. Jul 2004
Ziņojumi: 4699
Braucu ar:
| Pēc 70 nu galīgi neizskatās, bet kādi 55 varbūt ir (māku kā users noteikt ātrumu uz aci ) | Offline | | |
XK220 | | Kopš: 26. Dec 2015
Ziņojumi: 3264
Braucu ar: Sarkanu, baltu un melnu
|
10 Apr 2019, 14:43:29 @Mikels rakstīja:
marta sākumā nofilmēts viens pareizais aparāts. Skūteristam ātrums bija ap 70km/h mērot pēc acs radara
https://failiem.lv/f/eybeqx26
http://www.dual-tron.com/shop_main/main_body.htm | Offline | | |
karro | | Kopš: 08. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4614
Braucu ar: studentu variantu
| atomiem reģistrācija kkāda dīvaina, es saprotu, austrumeiropa'n'shit, bet bildēt ID, sūtīt Ļoļekam un Boļekam, nu hz. parastajās europās - nokaķā aplikāciju, piereģistrējies ar epastu, pieslēdz karti, darīts
bet verķis ir lāgs; stipri uzlabo pārvietošanos pilsētās | Online | | |
Chainsaw | | Kopš: 28. Oct 2006
Ziņojumi: 6497
Braucu ar: trimmeri
|
10 Apr 2019, 14:53:42 @viagris rakstīja:
Pēc 70 nu galīgi neizskatās, bet kādi 55 varbūt ir (māku kā users noteikt ātrumu uz aci )
viņš normāli gāja arī Berģu kalnā | Offline | | |
DeeCee | | Kopš: 29. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9264
Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber
| Tikai B vai mazo A vajag un kā viņiem ar csdd un numuru, + nedrīkst pa ietvēm un veloceliņu. Nopērc honda grom, vai kawa 125 alternatīvu un miers [ Šo ziņu laboja DeeCee, 10 Apr 2019, 16:24:46 ] | Offline | | |
einaars | | Kopš: 17. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2264
Braucu ar:
| Nu tad, kuri ir šobrīd tie labākie skrejriteņi pie mums nopērkamie | Offline | | |
Zusurs | | Kopš: 19. Mar 2018
No: Rīga
Ziņojumi: 669
Braucu ar: F10 535d
| Es teiktu, ka labākie čamdītie ir Xiaomi. Tos arī izvēlas visas firmas, kas nodarbojas ar skūteru izīrēšanu, kas liek domāt, ka tiem ir labākais price/performance un vislētāk salabot.
Esmu pats braucis un salīdzinājis tikai divus - Xiaomi M365 un kaut kādu Denver, kura modeli neatceros. Xiaomi manuprāt bija pārāks visā - gan patīkamāk braukt, foršāk uzvedās (paātrinājums un bremzēšana), laba aplikācija. | Offline | | |
SteelRat | | Kopš: 11. Dec 2002
Ziņojumi: 163800
Braucu ar: E95
| Tu moderee boot.lv un mauc ar elektroskuuteri Un auci kaadu pavidam nesen te forumaa par lohu un miiksto Ok veciit, ok
-----------------
| Offline | | |
|
Zusurs | | Kopš: 19. Mar 2018
No: Rīga
Ziņojumi: 669
Braucu ar: F10 535d
| Tu esi debils, vai vienkārši nemāki lasīt?
Kurā vietā es kaut ko tagad moderēju, un kurā vietā es braucu ar skūteri? Smadzenes iztecējušas?[ Šo ziņu laboja Zusurs, 15 May 2019, 14:21:45 ] | Offline | | |
SteelRat | | Kopš: 11. Dec 2002
Ziņojumi: 163800
Braucu ar: E95
| Pagatnee, caliit, pagaatnee tu neuzvelcies nav verts
-----------------
| Offline | | |
Zusurs | | Kopš: 19. Mar 2018
No: Rīga
Ziņojumi: 669
Braucu ar: F10 535d
| Nu bet loģiski, ka boot's ir senā pagātnē, savukārt skūterus biju aizņēmies izmēģināt, jo līdz darbam pa Rīgas centru braukāt ir diezgan bezjēdzīgi - šad tad aiziet ar kājām ir gandrīz ātrāk, kā ar auto.
Es vienkārši vispār nesaprotu, par ko tu man piesienies un ņirdz? | Offline | | |
RS7 | | Kopš: 20. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 9318
Braucu ar: dīzeļ Teslu
| | Offline | | |
walder | | Kopš: 18. Apr 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 8562
Braucu ar: 7 seat MPV
| Čoms paņēma to kruatāko Xiomi un pēc 5km atdeva atpkaļ. Viņa secinājums, bija , ka nav mums Rīgā tādu trotuāru, kur būtu kaifs ar viņiem braukt
| Offline | | |
i | | Kopš: 07. Mar 2007
Ziņojumi: 480
Braucu ar:
| pāris dienas ar xiaomi m365 vizinos, pagaidām viss patīk. nav problēmu ne pa ielām, ne pa trotuāriem braukt. firmvare updeitu uztaisīju uz versiju bez ierobežotāja, vienīgi prasītos vēl izprogramēt bremzēšanu ārā kad atlaiž gāzi, lai var palaist brīvi ripot. | Offline | | |
SteelRat | | Kopš: 11. Dec 2002
Ziņojumi: 163800
Braucu ar: E95
|
15 May 2019, 14:37:12 @Zusurs rakstīja:
Nu bet loģiski, ka boot's ir senā pagātnē, savukārt skūterus biju aizņēmies izmēģināt, jo līdz darbam pa Rīgas centru braukāt ir diezgan bezjēdzīgi - šad tad aiziet ar kājām ir gandrīz ātrāk, kā ar auto.
Es vienkārši vispār nesaprotu, par ko tu man piesienies un ņirdz?
Tev jau nu tik ilgi visadus forumus moderejot butu jaiemacas bijis sarkasms
-----------------
| Offline | | |
Zusurs | | Kopš: 19. Mar 2018
No: Rīga
Ziņojumi: 669
Braucu ar: F10 535d
| Ehh.
/offtopic[ Šo ziņu laboja Zusurs, 15 May 2019, 15:16:59 ] | Offline | | |
|
viagris | | Kopš: 06. Jul 2004
Ziņojumi: 4699
Braucu ar:
| Nedaudz virs 200km ar xiaomi nobraukts pa mēnesi, viss patīk, max ātrums apmierina, kad aizvēra Braslas tiltu, mangalos jau sākās korķis uz centru - apmetu ripā, noparkojos pagalmā, izvelku no bagāžnieka drapaku un maucu uz centru
Ikdienā noparkojos pirms centra bezmaksas stāvvietā un maucu ar šo uz darbu, lai nav jāmaksā parkings.
Tas stūres mehānisms gan jau drebinas, jāsūta laikam tās gumijinas no aļika.
Manuprāt vērtīgs pirkums, ja tiek lietots. Ja reizi mēnesī izbraukt, tad labāk vienkārši iznomāt, gan jau drīz parādīsies konkurence, pirmdien biju Viļņā, tur pilns ar visādiem elektro brīnumiem | Offline | | |
kriii | | Kopš: 20. Sep 2013
Ziņojumi: 830
Braucu ar: F02, Insignia
| Life garage | Offline | | |
i | | Kopš: 07. Mar 2007
Ziņojumi: 480
Braucu ar:
|
15 May 2019, 16:31:49 @viagris rakstīja:
Nedaudz virs 200km ar xiaomi nobraukts pa mēnesi, viss patīk, max ātrums apmierina, kad aizvēra Braslas tiltu, mangalos jau sākās korķis uz centru - apmetu ripā, noparkojos pagalmā, izvelku no bagāžnieka drapaku un maucu uz centru
Ikdienā noparkojos pirms centra bezmaksas stāvvietā un maucu ar šo uz darbu, lai nav jāmaksā parkings.
Tas stūres mehānisms gan jau drebinas, jāsūta laikam tās gumijinas no aļika.
Manuprāt vērtīgs pirkums, ja tiek lietots. Ja reizi mēnesī izbraukt, tad labāk vienkārši iznomāt, gan jau drīz parādīsies konkurence, pirmdien biju Viļņā, tur pilns ar visādiem elektro brīnumiem
Reāli pašā mehānismā lufte vai tikai tajā fiksācijas svirā? Man uzreiz tā fiksācijas svira grabēja, ieliku starpliku lai pret stūres kātu nesitās un viss labi. | Offline | | |
Melnums | | Kopš: 13. Sep 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 470
Braucu ar: VOVO T5
| Kopsavilkums par pieredzi ar Xiaomi M365 elektrisko skrejriteni.
Kopš aprīļa beigām, ar skrejriteni, esmu veicis vairāk kā 250 km.
Daudzās, internetā sastopamās, sūdzības par brīvkustību stūres mehānisma fiksācijas svirā un nepieciešamību lietot dažādas amortizējošas starplikas, lai likvidētu brīvkustību ir nepamatotas. Jebkurš, kuram ir pamatzināšanas velosipēdu uzbūvē un pats māk apieties ar vienkāršiem rokas instrumentiem, sapratīs, ka stūres mehānismu un tā fiksāciju iespējams dažādi regulēt, lai novērstu šīs brīvkustības. Pieļauju, ka brīvkustība parādīsies krietni ātrāk, ja bremzējot un paātrinoties stūre tiek izmantota, lai pret to atbalstītos ar visu savu svaru. Pats stūri turu diezgan vieglā tvērienā un bremzējot vai paātrinoties pārnesu ķermeņa svaru uz priekšu vai atpakaļ. Šādi turot stūri, samazinās arī vibrācija, ko var just ar plaukstām, braukts pa nelīdzenu segumu. Protams, tehniski skatoties, pats mehānisms ir ne visai pareizi izgatavots, jo ir divas metāla detaļas starp kurām nav ievietots amortizējošs materiāls. Regulāri pārbaudu mehāniskās detaļas un līdz šim neesmu novērojis detaļu nodilumu stūres mehānisma mezglā. Diska bremzi nākas regulāri pieregulēt, lai tā darbotos pareizi un maksimāli efektīvi. Riepās spiedienu uzturu 3,5 bar.
Trotuāru malas augstumā līdz 2 cm (ar noapaļotu malu) nekādi netraucē un pirms tādām ātrumu nesamazinu. Malas augstumā līdz 5 cm ir pārvaramas braucot, bet nākas samazināt ātrumu līdz dažiem km/h un mazliet paraut priekšējo ratu uz augšu. Augstākas malas gan nākas pārvarēt, nokāpjot no skrejriteņa.
Ikdienā lietoju skrejriteni, lai nokļūtu līdz darbam un atpakaļ. Pārvietojos maršrutā Iļģuciems-Teika, Teika-Iļģuciems. Pamatā izvēlos pārvietoties pa veloceliņiem vai trotuāriem. Betona bruģis kā segums (Barona iela) ir pietiekami komfortabls.
Novērojumi par bateriju.
Ar vienu uzlādi veicamais attālums nedaudz samazinās, ja āra gaisa temperatūra ir zemāka par 10° C.
Ar vienu uzlādi veicamais attālums palielinās, ja uzsākot kustību, atsperos ar kāju vairāk kā vienu reizi un, ja braucot augšā nogāzē (Vanšu tilts, Vef tilts), ik pa brīdim, palīdzu skrejritenim ar kājas atspērienu pret zemi.
Kopā ar mugursomu mans svars ir apmēram 110 kg, kas pārsniedz maksimāli atļautos 100 kg.
Zemāk neliela statistika par baterijas patēriņu maršrutā Iļģuciems-Teika, Teika-Iļģuciems. Statisku veidoju tikai par konkrēto maršrutu.
Papildus novērojumi:
Skrejritenis veikto attālumu uzrāda par apmēram 10% vairāk kā Google maps.
Izmantojot dažādas GPS aplikācijas ātruma noteikšanai, maksimālais ātrums ir 25,5-26 km/h.
P.S. Labprāt atslēgtu baterijas reģenerāciju, lai varētu brīvi ripināties vietās, kur ceļš ir ar kritumu, bet to var izdarīt tikai instalējot citu firmware, kā rezultātā tiek zaudēta garantija. Bet par šo vēl padomāšu.
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|