Online
Pašreiz BMWPower skatās 249 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Mercedes-Benz
Autors | Ziņojums |
einaars | | Kopš: 17. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2264
Braucu ar:
|
04 Feb 2019, 13:33:14 @QB81 rakstīja:
Tuvojoties pavasarim ir doma atgriesties pie senaka plaana par MB kupejas/ kabrio iegadi.
Veelos auto ko lietot vasara kaa otru auto un kurs nav jatur servisaa un jauzpasee kaa muzeja eksponaats, bet normali var lietot ikdienaa. Mekleets tiks eksemplars ar salidzinosi maz km, lai buutu laba baaze nevis sapuvushi 250kkm ex.
Varbut kads no personigas pieredzes var pakomentet lietosanu ikdienaa tsk. rezerves dalu pieejamiba, tipiskaas problemas, vertibas noturiba.
r129 v8
w140 coupe v8
vel c124 ir interesants, bet tur 320 v6 skiet lielakais dzineejs.
80os bija ari 560 sec utt bet hvz vai tads ikdienai bus ok.
Kondiska un automaats obligaati.
Varbut ap 15k eur budzetu uz kadu citu modeli skatities...
Japaanis vs tuvejais eiropietis?
Plds jau ieprieks
paprasi @ozo , varbūt šim vēl ir w124 kabris pārdošanā | Offline | | |
RG | | Kopš: 02. Nov 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 679
Braucu ar:
| Ir bijis w140 kupeja, w124 kupeja un ir diezgan pabraukts ar w124 kabri.
W124 nav v6, bet R6 motori. Labākais, protams, ir 3.2. Visi R6 ir izcili motori. Tur kādi 3 veidi bija. R4 ar nav slikti, bet neisaku.
W140 kupeja ir laba lieta, bet padārga virsbūve. Praktiski neko vairs nevar dabūt.
W124 kabris nepatika. Pārāk ļodzīgs. Kaut arī ir apakšā pastiprināts ar x veida švelleriem, tomēr uz bedrēm un līkumos nav patīkam. Auduma jumts diezgan jākopj. Visticamāk būs caurs un tecēs.
Es iesaku w124 kupeju. Dizains vēl ir patīkams un detaļas var cerēt atrast. Manuprāt klasiska vācu kupeja! | Offline | | |
6500 | | Kopš: 19. Feb 2007
Ziņojumi: 15715
Braucu ar:
|
04 Feb 2019, 14:43:03 @RG rakstīja:
W124 nav v6, bet R6 motori. Labākais, protams, ir 3.2. Visi R6 ir izcili motori. Tur kādi 3 veidi bija. R4 ar nav slikti, bet neisaku.
Es iesaku w124 kupeju. Dizains vēl ir patīkams un detaļas var cerēt atrast. Manuprāt klasiska vācu kupeja!
kadi +/- starp 179zs un 220zs dzinejiem???
vini tur mainijas 91g...ir kadam komentars par so?
----------------- www.hgkracing.com | Offline | | |
KM | | Kopš: 28. Oct 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 7343
Braucu ar: ///M
| 220zs 24v, naca jaunakajos gados, daudziem sportline komplektacija | Offline | | |
Mberg | | Kopš: 05. Jun 2007
Ziņojumi: 21465
Braucu ar: B5254T un M57D30
|
04 Feb 2019, 17:20:41 @6500 rakstīja:
04 Feb 2019, 14:43:03 @RG rakstīja:
W124 nav v6, bet R6 motori. Labākais, protams, ir 3.2. Visi R6 ir izcili motori. Tur kādi 3 veidi bija. R4 ar nav slikti, bet neisaku.
Es iesaku w124 kupeju. Dizains vēl ir patīkams un detaļas var cerēt atrast. Manuprāt klasiska vācu kupeja!
kadi +/- starp 179zs un 220zs dzinejiem???
vini tur mainijas 91g...ir kadam komentars par so?
Starpība tāda, ka vecajam 179Zs = 12v, bet 220Zs ir 24v + tam, kas vecāks skaitās, ka iešprices sistēma ir ļoti "cimperlīga" un grūti regulējama .. savulaik braukāja ar tādu motoru viens pazīstams ilgi, it kā viss bija labi, tā, ka droši vien, kā paveicās + atceros, ka pēc sajūtām nebija tāds izteikts jaudas kritums apgriezienu augšgalā, salīdzinot ar BMW M50 .. nuu un vecais patērēs vairākm, kā jau vecākam pienākas ..
[ Šo ziņu laboja Mberg, 04 Feb 2019, 17:39:49 ] | Offline | | |
Cherbikoff | | Kopš: 27. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 991
Braucu ar: BMW & Mercedes
|
04 Feb 2019, 17:20:41 @6500 rakstīja:
04 Feb 2019, 14:43:03 @RG rakstīja:
W124 nav v6, bet R6 motori. Labākais, protams, ir 3.2. Visi R6 ir izcili motori. Tur kādi 3 veidi bija. R4 ar nav slikti, bet neisaku.
Es iesaku w124 kupeju. Dizains vēl ir patīkams un detaļas var cerēt atrast. Manuprāt klasiska vācu kupeja!
kadi +/- starp 179zs un 220zs dzinejiem???
vini tur mainijas 91g...ir kadam komentars par so?
c124 ir pieejami 3 veidu 6 cilindru motori.
M103 3.0L I6 12v ar ke-jetronic vadību 177-188zs atkarībā no katalizatora.
M104 3.0L I6 24v ar ke-jetronic un 217-228zs atkarībā no katalizatora.
M104 3.2L I6 24v ar hfm elektrisko vadību un 228zs.
Man ir bijuši visi šie motori un visvairāk es ienīstu veco M103 12v ke-jetu. Iespējams tādēļ ka viņi visi ir nobraukti un tur ir daudz sīkumu ap viņiem kuriem visiem ir jābūt ideālā kārtībā, tad tas motors strādā labi, bet tas ir kapitāls čakars tam visam izrakties cauri un dabūt lai viņš ideāli strādā. Un tas motors ir ļoti rijīgs priekš savas nelielās jaudas. kombinācijā ar automātisko kārbu tā ir degvielas utilizācijas iekārta drīzāk nekā motors.
M104 24v ke-jets ir ātrs, bet tikai augstos apgriezienos, tikpat prasīgs un kašķīgs cik M103, bet vismaz iet. C124 ar šo motoru skaitās diezgan pieprasīti un viņu ir salīdzinoši maz, jo bija īsu brīdi starp M103 un īsto M104.
M104 3.2L hfm ir pareizākā izvēle c124, jo tas arī ir lielākais un jaudīgākais motors ko c124 var dabūt. izcils motors, bet protams ar saviem tarakāniem. tipiskās problēmas ir mikroplaisas vakuuma trubiņās un bēdīgi slavenā biodegradable provodka motoram, kas pati no sevis ar laiku sadalās un agri vai vēlu visiem ir jāpārvelk pilnīgi pa jaunam. likumsakarīgi ka 3.2L ar hfm vadību iet labāk un tērē mazāk kā ke-jeti. Ir arī stipri vieglāk diagnosticējami pie problēmām.
| Offline | | |
ozo | | Kopš: 27. Oct 2005
Ziņojumi: 18911
Braucu ar: Braucu ar
|
04 Feb 2019, 13:45:22 @einaars rakstīja:
04 Feb 2019, 13:33:14 @QB81 rakstīja:
Tuvojoties pavasarim ir doma atgriesties pie senaka plaana par MB kupejas/ kabrio iegadi.
Veelos auto ko lietot vasara kaa otru auto un kurs nav jatur servisaa un jauzpasee kaa muzeja eksponaats, bet normali var lietot ikdienaa. Mekleets tiks eksemplars ar salidzinosi maz km, lai buutu laba baaze nevis sapuvushi 250kkm ex.
Varbut kads no personigas pieredzes var pakomentet lietosanu ikdienaa tsk. rezerves dalu pieejamiba, tipiskaas problemas, vertibas noturiba.
r129 v8
w140 coupe v8
vel c124 ir interesants, bet tur 320 v6 skiet lielakais dzineejs.
80os bija ari 560 sec utt bet hvz vai tads ikdienai bus ok.
Kondiska un automaats obligaati.
Varbut ap 15k eur budzetu uz kadu citu modeli skatities...
Japaanis vs tuvejais eiropietis?
Plds jau ieprieks
paprasi @ozo , varbūt šim vēl ir w124 kabris pārdošanā
Kabris atdzimšanu piedzīvos uz exotica 19”, pēctam kabris tiks pārdots. Nevaru sanemties galeriju uztaisīt. | Offline | | |
wanksta | | Kopš: 05. Jun 2012
Ziņojumi: 7362
Braucu ar: muti
| Atceros jaunībā korišam bija tas 12v ar tomatu
Ziemas drifta režīmā rekords bija 5ls=19km, līdz noslāpa netālu no nestes
Nu tas, kad bendža maksāja kadus 55 santimus | Offline | | |
|
RG | | Kopš: 02. Nov 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 679
Braucu ar:
|
04 Feb 2019, 17:20:41 @6500 rakstīja:
kadi +/- starp 179zs un 220zs dzinejiem???
vini tur mainijas 91g...ir kadam komentars par so?
M103 ir prasts metāla klucis ar vienu sadaleni un mehānisku šprici. Jā, ir niķīga, bet tas ir tikai vecuma un meistaru nekompetences rezultāts. Manā skatījumā, labs motors ar nenormālu resursu. Ļoti piemērots vecam autiņam.
M104 ir divas sadalenes. 3.0 tiešām bija jāgriež par 1000 rpm vairāk, par 3.2, lai brauktu līdzīgi. Kaut arī jauda abiem vienāda.
Manā skatījumā tieši M104 varētu būt čakarīgāks vecam autiņam, jo ir vairāk elektronikas un sarežģītāks pats motors. Bet tas nav pat salīdzināms ar mūsdienu kartona motoru remontu izmaksām
Par patēriņu - mierīgi braucot visiem šiem motoriem būs virs 13 litriem. Pa šoseju man nekad nav bijis stabili zem 10. Nu var būt 9...
Bet nedomāju, ka petēriņš ir kritērijs, lai izvēlētos star M103 vai M104. Drīzāk jau skaties uz virsbūves un salona stāvokli.
| Offline | | |
Hirschenhof | | Kopš: 07. May 2013
Ziņojumi: 658
Braucu ar: SL 500
| M104 motoru īpašniekiem parasti ir rūgta atskārsme, kad jāsaremontē it kā nejēdzīgi dārgie, sabirušie motora vadi un motora galva. Ja vel komplektā gaisa masas mērītājs ģļuko, tad remontam būs jāatvēl kopā ap 2K EUR.
Kaut gan, ja budžets ir 15K, var cerēt atrast normāli uzpasētu auto. Tiesa gan, puse no paziņām teiks, ka cilvēks ir traks, tādu naudu maksāt par vecu MB | Offline | | |
RG | | Kopš: 02. Nov 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 679
Braucu ar:
| 15k jau ir normāli. Reku ss.lv ir daži e500 pa 25-30k Lūk tas ir neprāts... | Offline | | |
Mberg | | Kopš: 05. Jun 2007
Ziņojumi: 21465
Braucu ar: B5254T un M57D30
| E500 ikdienai ir pārāk nāvīgs? Tur arī bija tie eko vadi?
P.s. - Vai nav tā, ka visiem MB tajā periodā ir problēma ar tiem vadiem? Manējam gan tas dzinēju ļoti laikam neietekmē, jo tur nekā elektroniska īstu nav .. [ Šo ziņu laboja Mberg, 05 Feb 2019, 10:19:39 ] | Offline | | |
ozo | | Kopš: 27. Oct 2005
Ziņojumi: 18911
Braucu ar: Braucu ar
|
05 Feb 2019, 09:29:36 @RG rakstīja:
15k jau ir normāli. Reku ss.lv ir daži e500 pa 25-30k Lūk tas ir neprāts...
E500 nebūtu gluži pareizi salīdzināt ar E320.
Tas pats stāsts E34 M5 vs E34 2.5
[ Šo ziņu laboja ozo, 05 Feb 2019, 10:32:50 ] | Offline | | |
Hirschenhof | | Kopš: 07. May 2013
Ziņojumi: 658
Braucu ar: SL 500
| Ja jautājuma autors meklē tiešām ikdienas aparātu, tad kāpēc nemeklēt kko vienkāršāku ?
Jo vismaz manā izpratnē R129, C124 MOPF2, 500E jeb vilks jēra ādā nu nemaz nekvalificējas ikdienas laužamajam aparātiem. Drīzāk klasika, kurai pielietojums ir saulainas vasaras nedēļas nogales [ Šo ziņu laboja Hirschenhof, 05 Feb 2019, 10:49:13 ] | Offline | | |
Hirschenhof | | Kopš: 07. May 2013
Ziņojumi: 658
Braucu ar: SL 500
|
05 Feb 2019, 10:16:56 @Mberg rakstīja:
E500 ikdienai ir pārāk nāvīgs?
Precizē, lūdzu, par kuru virsbūvi ir runa ? Ja par 124, tad labu 500E jau vairs zem 40-50K nesameklēsi. Ikdienai bik par traku, manuprāt | Offline | | |
RG | | Kopš: 02. Nov 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 679
Braucu ar:
| Ikdienai jebkurš vecais MB būs par traku. Visi viņi rij, rūsē un ir vecas lamatas
Par vadiem runājot. Eko, ne eko, bet vadi ir veci, cieti un lūzt karstuma ietekmē. Tas ir normāli. Tieši tā pat reāģē blīvslēgi, gumijas šļaukas un plastmasas štekeri. Tas viss birst rokās dēļ temperatūras un eļļas noplūdes.
Ņem vērā, ka tās ir vecas lamatas, kas ikdienā sagādās rūpes, nevis baudu.
Brīvdienām gan ok. | Offline | | |
|
QB81 | | Kopš: 17. Dec 2016
Ziņojumi: 118
Braucu ar:
| Ikdienas, jaa, nosaciti. Kaa jau mineju ir ari citi auto.
Kaut kadus 5k km gan jau vasaras sezonaa salasitu garakos weekend izbraucienos un labaa laika Rigas apkaimee.
Mazmotori absoluti neinterese ieks MB un tie modeli, kas naca peec 2001 kaut kaa galigi nesaistas vairak ar MB.
Nav jau ipasi daudz alternativu budzeta ap 15k un vairak prieks sezonas hobijauto neredzu jegu izdot. No Amg tur man skiet nekas sevisks nesanaak.
05 Feb 2019, 10:48:26 @Hirschenhof rakstīja:
Ja jautājuma autors meklē tiešām ikdienas aparātu, tad kāpēc nemeklēt kko vienkāršāku ?
Jo vismaz manā izpratnē R129, C124 MOPF2, 500E jeb vilks jēra ādā nu nemaz nekvalificējas ikdienas laužamajam aparātiem. Drīzāk klasika, kurai pielietojums ir saulainas vasaras nedēļas nogales
| Offline | | |
kamikadzemk | | Kopš: 18. Apr 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3416
Braucu ar:
| s55 amg
Kādam ir bijusi darīšana ar youngtimer.eu? Sakarīgus auto tirgo?
W220 S55 AMG, ir kādas īpašas kaites M113 AMG izpildījumā kam pievērst uzmanību? Konkrētajam eksemplāram, cik saprotu, ABC piekares nav. Tas ir pluss vai mīnuss? Vai labāk parasto S500 skatīties?
----------------- Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas | Offline | | |
KM | | Kopš: 28. Oct 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 7343
Braucu ar: ///M
| Ja gribi AMG tad nem velaku gadu S55, tad bus kompresors un citi zirgi, bet vispar W220 ir top3 sudigako mershu saraksta.
starp citu, ja kadam interese varu piedavat MERCEDES E63 12g, ar originaliem 50k km, neviena detala nav krasota, auto stav bez pielietojuma. ne leeti. | Offline | | |
Ksneps | | Kopš: 02. Sep 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 1396
Braucu ar:
| W220 jāņem ar faceliftu, kas bija pēc 2003. gada. Līdz ar facelift uzlabojās arī pretkorozijas apstrāde. Ja tas amg ir teicamā/labā stāvoklī - tad pirkumu nenožēlosi. It sevišķi par tādu cenu.
Par W220 es nevaru teikt neko sliktu. Auto ir labs, taču ņem vērā, ka daudz lietas ir arī sarežģitas (ne katrs parastais lietotājs to novērtēs).
[ Šo ziņu laboja Ksneps, 10 Feb 2019, 10:19:49 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, VLD, linda, noisex
|