Online
Pašreiz BMWPower skatās 240 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Benzīns x Dīzelis x Gāze
Autors | Ziņojums |
rihardsv | | Kopš: 20. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1821
Braucu ar: Veseliem spoguļiem
| Ar gāzi jau gandrīz gadu, iekārta sen jau atmaksājusies:
"-"
1. Lēnaka uzpilde(nedaudz)
2. Nav rezerves riteņa(bet reāli jau viņa arī nemaz nebija, tikai putas)
"+"
1. Izmaksas(tas arī ir galvenais)
| Offline | | |
Arturiks | | Kopš: 01. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 9026
Braucu ar: 26 & 26 & 11
| Bet nu ja pa lielam uzliek uz papīra izmaksas kkādam 2006-2008 gada autiņam 3.0d vs kkādu 5.0i, gribat teikt, ja sadara uz mēnesi visu, tad sanāk lētāk ar gāzi lielmotors? (salīdiznāsim nenopistus eksemplārus bez pusmio uz ODO) | Offline | | |
Laoshi | | Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
30 Jul 2014, 10:32:19 Arturiks rakstīja:
Bet nu ja pa lielam uzliek uz papīra izmaksas kkādam 2006-2008 gada autiņam 3.0d vs kkādu 5.0i, gribat teikt, ja sadara uz mēnesi visu, tad sanāk lētāk ar gāzi lielmotors? (salīdiznāsim nenopistus eksemplārus bez pusmio uz ODO)
Nu piemet uzreiz, vai gāzes iekārta jau ir vai plānots uzlikt, cik daudz brauks mēnesī un cik ilgi vispār ar to auto brauks. Protams, ka būs neizdevīgi uz pusgadu paņemt 5.0, nogāzēt, nobraukt 5k km. | Offline | | |
sera88 | | Kopš: 23. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 264
Braucu ar: e90 330i
|
30 Jul 2014, 10:15:15 Vienpatis rakstīja:
Ir braukts ar dīzeļiem un benzīniem.
Nissan Primera 2.0 benzīns - Jauda/ekonomija - kā jau 90` autiņiem - rij, bet iet švakāk nekā ēd.
E46 2.0 dīzelis - jauda/ekonomija bija ok un un nobraucot 140k nekas netika motoram remontēts
E90 3.0 dīzelis - Jauda/ekonomija vēl labāk un pa nobrauktiem 110k nekas netika motorā remontēts
E60 3.0 Xi - benzīns/ gāze - netika pirkts dīzelis,jo pa ciparu, ko varēju atļauties dīzeļi bija nopisteņi, bet benzīnieki baigi OK. Ielikta gāze nobraukti jau 30k un vispār nejūtu atšķirību iet uz benzīnu vai gāzi un kikdaunā nekad uz benzīnu nav pārslēdzies un nekas neraustās.
Jauda/patēriņš (izmaksas) aptuveni tāpat kā 3.0 dīzelim.
Nākamais auto - netiks skatīts degvielas tips, bet gan stāvoklis un ekstras attiecīgajā cenu diapazonā.
saka patiesību | Offline | | |
sera88 | | Kopš: 23. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 264
Braucu ar: e90 330i
|
30 Jul 2014, 10:15:15 Vienpatis rakstīja:
Ir braukts ar dīzeļiem un benzīniem.
Nissan Primera 2.0 benzīns - Jauda/ekonomija - kā jau 90` autiņiem - rij, bet iet švakāk nekā ēd.
E46 2.0 dīzelis - jauda/ekonomija bija ok un un nobraucot 140k nekas netika motoram remontēts
E90 3.0 dīzelis - Jauda/ekonomija vēl labāk un pa nobrauktiem 110k nekas netika motorā remontēts
E60 3.0 Xi - benzīns/ gāze - netika pirkts dīzelis,jo pa ciparu, ko varēju atļauties dīzeļi bija nopisteņi, bet benzīnieki baigi OK. Ielikta gāze nobraukti jau 30k un vispār nejūtu atšķirību iet uz benzīnu vai gāzi un kikdaunā nekad uz benzīnu nav pārslēdzies un nekas neraustās.
Jauda/patēriņš (izmaksas) aptuveni tāpat kā 3.0 dīzelim.
Nākamais auto - netiks skatīts degvielas tips, bet gan stāvoklis un ekstras attiecīgajā cenu diapazonā.
saka patiesību | Offline | | |
Ogotais | | Kopš: 08. Nov 2013
Ziņojumi: 385
Braucu ar: UK & drīz NOR pabalstiem
| Naudings tek pa tirsu mazie powereniem školēnu brivlaiks pa garu aigajis - vienigais kam kaut kas, tek pa tirsu ir FekalijuFanatamX no Tampona un gonDoncika koncitas | Offline | | |
koni4jo | | Kopš: 15. Mar 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 4171
Braucu ar: Spāņu Golf un Hūndī...
| -Vismaz man patīk, ka dīzelim max jauda/grieze ir zemos apgriezienos, ikdienā tas ir krietni lietderīgāk kā vilkšana līdz redlainam benzīnniekam.
-Patēriņš var teikt nekāds - 5 litri uz 100km 50/50 pilsēta/šoseja.
-Dīzeļos kaitina kūpēšana, tas melno kvēpu mākonis ko bieži atstāj citi paātrinoties šķiet vēl apkaunojošāks kā stāvēt rindā pēc gāzes, par laimi manam drotam nav aktuāla problēma.
Dzinējs skaļāks un tā skaņa pati par sevi mazāk patīkama kā benzīnam, bet volume poga maģim to novērš
Benzīns/gāze bijuši tikai daži un ar vecajām iekārtām , murgs vnk, balons visu bagāžnieku aizņem, smird un neiet.
Bet izdevīgumu gāzei drīzāk neredzu, jo pērkot auto vēl ap 1k eur jāizmet iekārtai un tad vēl nereāli ilgi jābrauc, lai tas atmaksājas Lielmotorus nemaz neizskatu pērkot auto, jo skaidri apzinos, ka pavilkt tādu nevaru, nevis optimismā grimstot, ka jālej "maz", paņem un piš līdz kliņķim kā vairums [ Šo ziņu laboja koni4jo, 30 Jul 2014, 14:21:13 ] | Offline | | |
_Eddy_ | | Kopš: 13. Feb 2008
Ziņojumi: 1672
Braucu ar: wrx sti typeR 00', octavia RS AWD 22’
| Atbilde uz topika autora jautaajumu
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/320/ahodk.html | Offline | | |
|
PASSATizhi | | Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
|
30 Jul 2014, 14:14:31 koni4jo rakstīja:
-Vismaz man patīk, ka dīzelim max jauda/grieze ir zemos apgriezienos, ikdienā tas ir krietni lietderīgāk kā vilkšana līdz redlainam benzīnniekam.
-Patēriņš var teikt nekāds - 5 litri uz 100km 50/50 pilsēta/šoseja.
-Dīzeļos kaitina kūpēšana, tas melno kvēpu mākonis ko bieži atstāj citi paātrinoties šķiet vēl apkaunojošāks kā stāvēt rindā pēc gāzes, par laimi manam drotam nav aktuāla problēma.
Dzinējs skaļāks un tā skaņa pati par sevi mazāk patīkama kā benzīnam, bet volume poga maģim to novērš
Benzīns/gāze bijuši tikai daži un ar vecajām iekārtām , murgs vnk, balons visu bagāžnieku aizņem, smird un neiet.
Bet izdevīgumu gāzei drīzāk neredzu, jo pērkot auto vēl ap 1k eur jāizmet iekārtai un tad vēl nereāli ilgi jābrauc, lai tas atmaksājas Lielmotorus nemaz neizskatu pērkot auto, jo skaidri apzinos, ka pavilkt tādu nevaru, nevis optimismā grimstot, ka jālej "maz", paņem un piš līdz kliņķim kā vairums
pavilkt nevari, pieredzes ar gāzi nav, bet viedoklis ir. tipisks lpg heiteris | Offline | | |
Ch | | Kopš: 08. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4339
Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d
| Man bijuši divi gazificēti auto - e46 320i M52 un e36 328i M52. Ne ar vienu nav bijušas problēmas, viss super, nekas nesmird, nekas nav plīsis, dinamikā izmaiņas nejūtu utt
Reāli par mīnusiem uzskatu:
- biežākas un ilgākas uzpildes
- faktu, ka zapaska mētājas grabažniekā
Uzpildes tiešām man besī. it sevišķi ņemot vērā faktu, ka bieži priekšā nostājās kāds vojādžers vai kāda cita amerikāņu miskaste ar fakin milzīgu balonu. Ar pilnu balonu varu nobraukt ~330km. Attiecīgi jāpildās biežāk kā ar benzīnu.
Vienīgais, jāpiemin fakts, ko bieži aizmirst visi eiforiskie kalkulātori un gāzes slavētāji - arī benzīns tiek patērēts, kamēr dzinējs sasilst līdz vajadzīgajai temperatūrai. Ok, vasarā tas notiek pārsimt metros, bet ziemā sanāk diezgan norullēt.
Bet tā ierēķinot arī to vienu pilno benzīna bāku man ar 328i izmaksas sanāk pilnīgi identiskas kā ar iepriekšējo podžopņiku - mk4 TDI golfu. Un ir starpība starp mazu 140hp priekšpiedziņu vai 193zs rwd touringu.
Manupāt, ja dienā jānobrauc vismaz 20km, gāze ir for the win. Vismaz nav jāuztraucās, ka kādā brīdī varētu nojukt sprauslas, sūknis, turbīna utt. | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12307
Braucu ar:
| 1k izmet iekārtai- jā, un pārdodot auto, trešdaļu no iekārtas cenas atpelni... bet dažu labu drapaku bez lpg nav reāli vispār notirgot, jo tak nenormāli rijot
nereāli ilgi jābrauc- nu, jā, ~10K ir nereāli ilgi, ja brauc tikai svētdienā uz baznīcu... bet tad tiešām gāzi likt nav jēgas... | Online | | |
Reinis_m | | Kopš: 30. Mar 2010
Ziņojumi: 1921
Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee
| Mana pieredze (ir bijuši 11 auto), no tiem lielākā daļa cenu kategorijā līdz 400Ls, par € vēl neesmu nevienu pircis.
Mana kolekcija:
2 dīzeļi (abi Mk1 golfi, abi '83)
7 benzīni (3 Mk1 Golfi, Ford Escort un Scorpio, SAAB 9000, Mazda 323, Subaru Legacy)
1 gāze (Opel Astra F, laikam '95, monošprices motors, gāze otrās paaudzes, likta pirms 2 gadiem, kad auto bija manā īpašumā)
Bet esmu gana braukājis arī ar citiem auto, piemēram:
Dīzeļiem Ford Transit un Transit Connect (tas tāds bulku vāģis) (abi 2007.gada), tāpat ar kaut kādu deviņdesmito vidus Escortu.
Gāzētiem Renault Espace (viens 1991. gada ar gāzes pirmo paaudzi, otrs - 2002. gada, ar ceturto paaudzi).
Gāzētu Opel Astra G '99, monošprices motors, gāze otrās paaudzes, likta kaut kad pirms gadiem 10.
__________________________________________________
Tātad, objektivitātei, kā te iepriekš tika aprakstīts, sāksim ar to, kas nepatīk.
DĪZEĻI.
Man nepatīk troksnis, tas ka viss auto vibrē un ka tomēr ziemā bišķi tomēr ir uztraukumiņš, vai viņš leks. Jāsaka, ka tas tiešām ir atkarīgs no auto stāvokļa - gan motora, gan aķīša un elektroinstalācijas kā tādas. Piemēram, viens no maniem pirmīšiem ar svaigu aķi ziemā leca super labi, otru īsti laikam ziemā nebraucu. Savukārt, Ford Escorts, kurš bija visai nopists, protams, negribēja normāli lekt.
Abi Transit ziemā it kā leca normāli. Vienreiz gan piedzīvoju, ka buss nelec, bet tā drīzāk bija aķīšu vaina (kuru gan tam ir veseli divi un lieli, un kuri nedaudz mazāk aukstā laikā neizrādīja vispār nekādas sprāgšanas pazīmes).
Taču visvairāk dīzeļos besī tas, ka ziemā viņi silst ļoti lēni, īpaši jau vecie. Busam bija autonomā apkure, līdz ar to bišķi pofig (bet nu arī jāgaida un besis atsevišķi kaut ko slēgt), bulciniekam bija priekšējā stikla elektriskā apside (super fīča, nesaprotu, kāpēc tas visiem auto nav standartā), tāpēc to lēno silšanu varēja nedaudz pieciest.
Pieņemu, ka jaunākos un/vai augstākas klases auto daļa šo problēmu ir atrisināta.
Un vēl mani besī tas, ka degvielas uzpildes stacijās dīzeļa pistole mirkst degvielā, tur viss ir netīrs un smird. Prasās vilkt rokās cimdus.
BENZĪNI.
Besī degvielas cenas un patēriņa attiecība.
GĀZĒTIE.
Ir tā, ka ar smirdēšanu es esmu saskāries tikai tam pirmās paaudzes Renault Espace, taču arī pēc tam, kad gāze jau bija lietošanā vairākus gadus. Šķiet, ka toreiz neviens ar baigajām gāzes apkopēm neaizrāvās. Beigās tam auto regulāri kaut kas izbeidzās, sāka nelekt uz benzīnu, pāris reizes pārplīsa benzīna maģistrāle, taču beidzās viss ar to, ka kaut kas fatāli nokāvās motorā. Man teica, ka esot cilindri pielijuši ar degvielu. kas tur precīzi bija, un vai šim visam ir kāds sakars ar gāzi, es nezinu, drīzāk ar nesekošanu līdz auto stāvoklim.
Aktuāls ir arī tas balona jautājums, gan tā ietilpība, gan cik vietas tas aizņem. Bet te, manuprāt, cepiens ir lieks, vienkārši, ja gribam braukt ar gāzi, tad vai nu izvēlamies auto, kurā pietiek vietas normālam balonam, vai arī izejam uz kaut kādu kompromisu.
Besī, ka gāze nav visos tankos, tas, ka var nākties gaidīt rindā, tāpat arī tas, ka šur un tur nevar pildīties pats un jāgaida tas sulainis.
__________________________________________________
Kas patīk:
DĪZEĻI.
Patīk patēriņš un tas, ka ar vienu bāku parasti var baigo kusaku norullēt. Tāpat arī forši ir dīzeļa grieze, taču tas man nav tik aktuāli, lai tāpēc izdarītu kaut kādu izvēli. Lielākais dīzeļa pluss noteikt ir tas, ka tas tukšgaitā ēd ļoti maz, tas ir labi gan pilsētā, gan arī uz pļavas - var mierīgi uz vietas darbināt dizinēju, klaustīties radio un izmantot kondicionieri.
BENZĪNI.
Patīk, ka pietiek ar mazāku aķīti, nekā dīzelim. Nav jābaidās no aukstuma un sūdīgākas degvielas.
GĀZĒTIE.
Otrā paaudze. Ir gan manai, gan tai otrai Astrai. Es otro paaudzi izvēlējos tāpēc, ka siltā laikā var šķilt uzreiz uz gāzes, ir mazāk visādu detaļu un gluži vienkārši tāpēc, ka tā sanāca lētāk. Otrā Astra jau tika nopirkta sagāzēta.
Otrajā paaudzē man patīk viss. Savai Astrai varētu gribēt nedaudz zemāku patēriņu, bet šķiet, ka tur motors vienkārši ir samērā nopists, jo uz benzīna man iet švakāk, un attiecīgi gāze tur ir atgriezta, lai ietu uz max. Pilsētā man sanāca ap 11L, uz šosejas kādi 8-9.
Otrā Astra ar ~42L gāzes var norullēt ~550Km, kas, manuprāt, ir samērā labs rādītājs (7,3L/100Km). Diez vai ar benzīnu zem 6,5 var palīst. Iet arī normāli. Pie šāda patēriņa es neredzu jēgu nīst otro paaudzi.
Ceturtā paaudze tam Renault it kā strādā normāli. Man personīgi besī tas, ka ir jādarbina uz benzīna, un ja braukā mazus gabalus, tad tur reāli sakrājas konkrēts cipars. Tāpat arī es līdz galam nespēju uzticēties tam pārslēdzējama ar vienu pogu, tas tur rāda kaut kādas lampiņas, kaut ko pīkst un dzīvo savu dzīvi. Okei, droši vien neesmu pārāk iedziļinājies. Ceturta paaudze it kā liekas ekonomiskāks un dzinējam labāks risinājums, bet tas tā, pierādījumu man tam nav.
__________________________________________________
Kaut kā tā, diezgan gari sanāca. Noslēguma secinājums varētu būt tāds, ka katram degvielas veidam ir savi plusi un mīnusi, taču galu galā viss ir atkarīgs no auto kopējā stāvokļa. Var būt gan ļoti labi strādājošas gāzes otrās paaudzes, gan nopistas ceturtās, tieši tāpa ir ar dīzeļiem un benzīniem. Pietiekoši daudz esmu saskāries arī ar neejošiem dīzeļiem un benzīniem, taču tai neiešanai ar degvielas veidu sakara nav nekāda.
Pats arī turpmāk izvēlētos gāzi. | Offline | | |
PASSATizhi | | Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
| bļe, tie gāzes braucēji tiešam ir tuvredzīgi lohi. vai tiešam šamos nesatrauc augošas rindas pie uzpildes un augošas cenas? tak beidzot slavināt to smidrošo purkšķi | Offline | | |
koni4jo | | Kopš: 15. Mar 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 4171
Braucu ar: Spāņu Golf un Hūndī...
|
30 Jul 2014, 19:10:08 PASSATizhi rakstīja:
pavilkt nevari, pieredzes ar gāzi nav, bet viedoklis ir. tipisks lpg heiteris
Atlikt
Kā jau minēju iepriekš, gāze ir alternatīvā degviela, lai cilvēks, kurš var uzturēt tik vien kā pasātu, arī brauktu ar pasātu vnk nemestu naudu vējā un brauktu tās kapeikas ilgtermiņā lētāk kā uz benzīna. Šis variants ir ok.
Tikai parasti gāze tiek pavērsta kā "ierocis" strīdā - uz beņas pat saliet 4.0 nevaru, kur vēl nodokli nomaksāt, bet uz gāzes viņš tak ēd kā pasāts un tad jau var ņemt, jo braukt ērtāk un pa to pašu naudu , tikai aizmirsās, ka superērtajai daudzsviru vai pneimo piekarei viens amortiņš izmaksās kā pasātam visa tilta pārlasīšana, bet tur tak pi*&&i inženieri vēl kaut kādas bukses salikuši Un šis jau ir idiotisms
Šitos taupītājus zinu daudzus, tāpēc arī ir pamats skatīties ar naidu uz gāzi [ Šo ziņu laboja koni4jo, 30 Jul 2014, 20:58:03 ] | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12307
Braucu ar:
|
30 Jul 2014, 20:55:50 koni4jo rakstīja:
30 Jul 2014, 19:10:08 PASSATizhi rakstīja:
pavilkt nevari, pieredzes ar gāzi nav, bet viedoklis ir. tipisks lpg heiteris
Atlikt
Kā jau minēju iepriekš, gāze ir alternatīvā degviela, lai cilvēks, kurš var uzturēt tik vien kā pasātu, arī brauktu ar pasātu vnk nemestu naudu vējā un brauktu tās kapeikas ilgtermiņā lētāk kā uz benzīna. Šis variants ir ok.
Tikai parasti gāze tiek pavērsta kā "ierocis" strīdā - uz beņas saliet 4.0 nevaru, bet uz gāzes viņš ēd kā pasāts un tad jau var ņemt, jo braukt ērtāk un pa to pašu naudu , tikai aizmirsās, ka superērtajai daudzsviru vai pneimo piekarei viens amortiņš izmaksās kā pasātam visa tilta pārlasīšana, bet tur tak pi*&&i inženieri vēl kaut kādas bukses salikuši Un šis jau ir idiotisms
Šitos taupītājus zinu daudzus, tāpēc arī ir pamats skatīties ar naidu uz gāzi
par ietaupīto naudu var kaut oriģinālo piekari salikt... a ja visa nauda aiziet degvielā, tad šrotā jāmeklē pat bremžu kluči vai jādiedelē powerā, lai kāds pa lēto uz parāda notirgo, jo mašīna pie servisa stāv un uz stroiku ar e-talonu jābrauc
[ Šo ziņu laboja kexxx, 30 Jul 2014, 20:59:59 ] | Online | | |
koni4jo | | Kopš: 15. Mar 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 4171
Braucu ar: Spāņu Golf un Hūndī...
|
30 Jul 2014, 20:59:12 kexxx rakstīja:
30 Jul 2014, 20:55:50 koni4jo rakstīja:
30 Jul 2014, 19:10:08 PASSATizhi rakstīja:
pavilkt nevari, pieredzes ar gāzi nav, bet viedoklis ir. tipisks lpg heiteris
Atlikt
Kā jau minēju iepriekš, gāze ir alternatīvā degviela, lai cilvēks, kurš var uzturēt tik vien kā pasātu, arī brauktu ar pasātu vnk nemestu naudu vējā un brauktu tās kapeikas ilgtermiņā lētāk kā uz benzīna. Šis variants ir ok.
Tikai parasti gāze tiek pavērsta kā "ierocis" strīdā - uz beņas saliet 4.0 nevaru, bet uz gāzes viņš ēd kā pasāts un tad jau var ņemt, jo braukt ērtāk un pa to pašu naudu , tikai aizmirsās, ka superērtajai daudzsviru vai pneimo piekarei viens amortiņš izmaksās kā pasātam visa tilta pārlasīšana, bet tur tak pi*&&i inženieri vēl kaut kādas bukses salikuši Un šis jau ir idiotisms
Šitos taupītājus zinu daudzus, tāpēc arī ir pamats skatīties ar naidu uz gāzi
par ietaupīto naudu var kaut oriģinālo piekari salikt... a ja visa nauda aiziet degvielā, tad šrotā jāmeklē pat bremžu kluči vai jādiedelē powerā, lai kāds pa lēto uz parāda notirgo, jo mašīna pie servisa stāv un uz stroiku ar e-talonu jābrauc
Teorētiski jā, bet reālitātē tā "ietaupītā nauda", kura būtībā sāk parādīties pēc tiem 10k km tāpat tiek iztērēta uz kaut ko citu, jo iepists cents ir nopelnīts cents un ritošajā atkal nonāk tikai febi bukses, kuras jau uzstādot ir ar lufti un jūk ārā biežāk, jo ir par ko braukt taču, bez gāzes drotam tie km netītos oģikā[ Šo ziņu laboja koni4jo, 30 Jul 2014, 21:05:08 ] | Offline | | |
|
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12307
Braucu ar:
|
30 Jul 2014, 21:02:30 koni4jo rakstīja:
Teorētiski jā, bet reālitātē tā "ietaupītā nauda", kura būtībā sāk parādīties pēc tiem 10k km tāpat tiek iztērēta uz kaut ko citu, jo iepists cents ir nopelnīts cents un ritošajā atkal nonāk tikai febi bukses, kuras jau uzstādot ir ar lufti un jūk ārā biežāk, jo ir par ko braukt taču
normāli braucot tie 10K salasās pavisam ātri...
P.S. bet vispār jā- tiešām nelieciet to gāzi- pēdējā laikā rindas paliek aizvien garākas
P.P.S kā zini par tām febi buksēm? busted!!! | Online | | |
JDS | | Kopš: 18. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 10961
Braucu ar: 3, 5, TS, YP
|
30 Jul 2014, 20:55:50 koni4jo rakstīja:
30 Jul 2014, 19:10:08 PASSATizhi rakstīja:
pavilkt nevari, pieredzes ar gāzi nav, bet viedoklis ir. tipisks lpg heiteris
Atlikt
Kā jau minēju iepriekš, gāze ir alternatīvā degviela, lai cilvēks, kurš var uzturēt tik vien kā pasātu, arī brauktu ar pasātu vnk nemestu naudu vējā un brauktu tās kapeikas ilgtermiņā lētāk kā uz benzīna. Šis variants ir ok.
Tikai parasti gāze tiek pavērsta kā "ierocis" strīdā - uz beņas pat saliet 4.0 nevaru, kur vēl nodokli nomaksāt, bet uz gāzes viņš tak ēd kā pasāts un tad jau var ņemt, jo braukt ērtāk un pa to pašu naudu , tikai aizmirsās, ka superērtajai daudzsviru vai pneimo piekarei viens amortiņš izmaksās kā pasātam visa tilta pārlasīšana, bet tur tak pi*&&i inženieri vēl kaut kādas bukses salikuši Un šis jau ir idiotisms
Šitos taupītājus zinu daudzus, tāpēc arī ir pamats skatīties ar naidu uz gāzi
Nevajag spriest peec sevis par iepishanu uz visu, tad varbuut arii naids nebuus [ Šo ziņu laboja JDS, 30 Jul 2014, 21:17:41 ] | Offline | | |
karlsonss | | Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
| Viens pluss ir ka diesels pedal to the metal rezhiimaa nekljuus par riimu | Offline | | |
koni4jo | | Kopš: 15. Mar 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 4171
Braucu ar: Spāņu Golf un Hūndī...
|
30 Jul 2014, 21:17:17 JDS rakstīja:
30 Jul 2014, 20:55:50 koni4jo rakstīja:
30 Jul 2014, 19:10:08 PASSATizhi rakstīja:
pavilkt nevari, pieredzes ar gāzi nav, bet viedoklis ir. tipisks lpg heiteris
Atlikt
Kā jau minēju iepriekš, gāze ir alternatīvā degviela, lai cilvēks, kurš var uzturēt tik vien kā pasātu, arī brauktu ar pasātu vnk nemestu naudu vējā un brauktu tās kapeikas ilgtermiņā lētāk kā uz benzīna. Šis variants ir ok.
Tikai parasti gāze tiek pavērsta kā "ierocis" strīdā - uz beņas pat saliet 4.0 nevaru, kur vēl nodokli nomaksāt, bet uz gāzes viņš tak ēd kā pasāts un tad jau var ņemt, jo braukt ērtāk un pa to pašu naudu , tikai aizmirsās, ka superērtajai daudzsviru vai pneimo piekarei viens amortiņš izmaksās kā pasātam visa tilta pārlasīšana, bet tur tak pi*&&i inženieri vēl kaut kādas bukses salikuši Un šis jau ir idiotisms
Šitos taupītājus zinu daudzus, tāpēc arī ir pamats skatīties ar naidu uz gāzi
Nevajag spriest peec sevis par iepishanu uz visu, tad varbuut arii naids nebuus
Lasīt mācies, nebūs tāda vēlme dirst beztolkā, vai tiešām valsts valodu zini tik sliktā līmenī, ka nesaproti ko izlasi | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|