Online
Pašreiz BMWPower skatās 253 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Turbīnas restaurācija
Autors | Ziņojums |
Medwill | | Kopš: 14. Nov 2013
Ziņojumi: 43
Braucu ar:
| Šeit var vest bmw turbinu labot? Turbomarket Mūkusalas 45
Vai kur ieteiksiet? | Offline | | |
strange_panda | | Kopš: 13. Feb 2022
No: Rīga
Ziņojumi: 679
Braucu ar: BMW E53, Astra G Caravan
| Ja tieši turbīna Turbo baltic Bukultu ielā, pasākums varbūt uz 2 dienām ja nav gatavu tava modeļa turbīnas ...
P.S ja slēdzās arā turbīna tas ne vienmēr nozīmē ka ir problēma ar to ... Iesaku meklēt servisu kas to uztaisīs kompleksā ... | Offline | | |
depo | | Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20943
Braucu ar: Zirgu
|
06 May 2021, 13:52:57 @martinssh rakstīja:
Ko sakat par melett turbinu kartridžiem
Ir vērts?
Mellet ir reāli made in UK, ļoti labas kvalitātes, daudzi izmanto kā alternatīvu China produkcijai. | Offline | | |
MPBK | | Kopš: 24. Feb 2012
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1939
Braucu ar: 500 un 800
|
03 Nov 2022, 18:28:19 @strange_panda rakstīja:
Ja tieši turbīna Turbo baltic Bukultu ielā, pasākums varbūt uz 2 dienām ja nav gatavu tava modeļa turbīnas ...
P.S ja slēdzās arā turbīna tas ne vienmēr nozīmē ka ir problēma ar to ... Iesaku meklēt servisu kas to uztaisīs kompleksā ...
Pieļauju ka pati turbīna nemaz nav pie vainas (nu varbūt kaut kas ar ģeometriju, bet neķerās itkā ar roku kustinot). Tāpēc meklēju kādu kurš tiek skaidrībā kas vainas, vai vakuuma sist , vai ģeometrija... | Offline | | |
raceejs | | Kopš: 11. Sep 2011
Ziņojumi: 256
Braucu ar: 530d,535d
|
03 Nov 2022, 18:51:56 @MPBK rakstīja:
03 Nov 2022, 18:28:19 @strange_panda rakstīja:
Ja tieši turbīna Turbo baltic Bukultu ielā, pasākums varbūt uz 2 dienām ja nav gatavu tava modeļa turbīnas ...
P.S ja slēdzās arā turbīna tas ne vienmēr nozīmē ka ir problēma ar to ... Iesaku meklēt servisu kas to uztaisīs kompleksā ...
Pieļauju ka pati turbīna nemaz nav pie vainas (nu varbūt kaut kas ar ģeometriju, bet neķerās itkā ar roku kustinot). Tāpēc meklēju kādu kurš tiek skaidrībā kas vainas, vai vakuuma sist , vai ģeometrija...
Ģeometrijai ir jāstaigā ļoti brīvi,ar roku var pārbaudīt,un 2-3mm neskaitās.Savam arī bij tāda problēma,izjaucu,iztīrīju un viss bij ok pēc tam.Man bij vnt 15 turbīna uz mk4. | Offline | | |
Mustang | | Kopš: 20. May 2014
Ziņojumi: 79
Braucu ar:
| Sveiki,vai kāds zin par Jelgavas turbo meistariem,kas reklamē sevi ss-ā? Ir kāds pie viņiem ko taisījis? | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Esmu visur kur taisijis un vienmēr nonācis pie jaunas aftermarket vai OE BMW turbīnas
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
Mustang | | Kopš: 20. May 2014
Ziņojumi: 79
Braucu ar:
| Nu man ir specifiska lieta,ir visas detaļas jau iepirktas,gan remkomplekts(šaibas,gultņi un citi sīkumi),gan aukstās daļas ritenis,gan karstās daļas ritenis ar asīti,vajag tikai pārbaudīt kārtridžu,salikt visu kopā un nobalansēt. | Offline | | |
|
Zigmars | | Kopš: 07. Mar 2007
Ziņojumi: 427
Braucu ar:
|
06 Jun 2024, 20:17:13 @RSAWorkshop rakstīja:
Esmu visur kur taisijis un vienmēr nonācis pie jaunas aftermarket vai OE BMW turbīnas
Diemžel tā ir | Offline | | |
depo | | Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20943
Braucu ar: Zirgu
|
06 Jun 2024, 20:17:13 @RSAWorkshop rakstīja:
Esmu visur kur taisijis un vienmēr nonācis pie jaunas aftermarket vai OE BMW turbīnas
Tapēc es sūtu uz UK visas taisīt. Jā dārgi, bet pēc tam celt ārā dzinēju un taisīt vēlreiz ir daudz dārgāk.
+UK vēl nedaudz uzlabo:
~ Superlight custom-made billet compressor wheel with extended tip (Made in Germany)
~ Custom made billet backplate / sealplate
~ Small nose hub resulting in larger blade surface area
~ Reverse thread shaft nut
~Stainless steel pressure ring with large pad
~ Latest high temperature heavy duty plain bearings
~ 360 Race thrust bearing with large contact pressure
~ Rear high temperature oil seals with step gap
¬ Turbocharger core CHRA balanced with ''TurboTechnics'' VSR400 rig, to a higher speed range than 180,000 rpm with tolerances of 0.5 g
| Offline | | |
Zigmars | | Kopš: 07. Mar 2007
Ziņojumi: 427
Braucu ar:
| Tas ir kādam produktam? Un kādas ir izmaksas? | Offline | | |
depo | | Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20943
Braucu ar: Zirgu
| Kādā ziņā kādam produktam?
400 GBP par turbīnu +50 GBP turpu un 50 GBP atpakaļ transports ar busiņa šoferi. | Offline | | |
Mustang | | Kopš: 20. May 2014
Ziņojumi: 79
Braucu ar:
|
07 Jun 2024, 17:44:50 @depo rakstīja:
06 Jun 2024, 20:17:13 @RSAWorkshop rakstīja:
Esmu visur kur taisijis un vienmēr nonācis pie jaunas aftermarket vai OE BMW turbīnas
Tapēc es sūtu uz UK visas taisīt. Jā dārgi, bet pēc tam celt ārā dzinēju un taisīt vēlreiz ir daudz dārgāk.
+UK vēl nedaudz uzlabo:
~ Superlight custom-made billet compressor wheel with extended tip (Made in Germany)
~ Custom made billet backplate / sealplate
~ Small nose hub resulting in larger blade surface area
~ Reverse thread shaft nut
~Stainless steel pressure ring with large pad
~ Latest high temperature heavy duty plain bearings
~ 360 Race thrust bearing with large contact pressure
~ Rear high temperature oil seals with step gap
¬ Turbocharger core CHRA balanced with ''TurboTechnics'' VSR400 rig, to a higher speed range than 180,000 rpm with tolerances of 0.5 g
Tas viss protams ir kruti,bet vai tiešām neuzticies nevienam vietējam vai LT kantorim? Man jau visas detaļas ir iepirktas,vajag tikai chra pārbaudi,un ja viss ok,tad uz tās bāzes salikt un nobalansēt turbīnu.
P.s.ak jā,lielie kantori,tipa turbobaltic,turbosystems cai turbomotors neņem ar klienta detaļām,ja kas,tipa viņiem esot savi remkomplekti | Offline | | |
protams | | Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5647
Braucu ar: null ziiben
| Parēķini izmaksas starp detaļām, svešu darbu (jā, dos "garantiju" bet ko darīsi ja pēc 13 mēnešiem atkal viss jājauc vaļā) un jaunu turbo.
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
depo | | Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20943
Braucu ar: Zirgu
|
12 Jun 2024, 13:21:42 @Mustang rakstīja:
Tas viss protams ir kruti,bet vai tiešām neuzticies nevienam vietējam vai LT kantorim?
Nē, neuzticos šitiem vietējiem dalbajobiem. Viņi tak nenes nekādu atbildību un nemaksās par dzinēja izcelšanu pēc tam utt. Negribu darīt 2x. | Offline | | |
fxquadro | | Kopš: 09. Dec 2018
Ziņojumi: 150
Braucu ar: Honda Accord X USA ver. / Tesla M3 LR Boost, USA ver.
|
12 Jun 2024, 13:21:42 @Mustang rakstīja:
07 Jun 2024, 17:44:50 @depo rakstīja:
06 Jun 2024, 20:17:13 @RSAWorkshop rakstīja:
Esmu visur kur taisijis un vienmēr nonācis pie jaunas aftermarket vai OE BMW turbīnas
Tapēc es sūtu uz UK visas taisīt. Jā dārgi, bet pēc tam celt ārā dzinēju un taisīt vēlreiz ir daudz dārgāk.
+UK vēl nedaudz uzlabo:
~ Superlight custom-made billet compressor wheel with extended tip (Made in Germany)
~ Custom made billet backplate / sealplate
~ Small nose hub resulting in larger blade surface area
~ Reverse thread shaft nut
~Stainless steel pressure ring with large pad
~ Latest high temperature heavy duty plain bearings
~ 360 Race thrust bearing with large contact pressure
~ Rear high temperature oil seals with step gap
¬ Turbocharger core CHRA balanced with ''TurboTechnics'' VSR400 rig, to a higher speed range than 180,000 rpm with tolerances of 0.5 g
Tas viss protams ir kruti,bet vai tiešām neuzticies nevienam vietējam vai LT kantorim? Man jau visas detaļas ir iepirktas,vajag tikai chra pārbaudi,un ja viss ok,tad uz tās bāzes salikt un nobalansēt turbīnu.
P.s.ak jā,lielie kantori,tipa turbobaltic,turbosystems cai turbomotors neņem ar klienta detaļām,ja kas,tipa viņiem esot savi remkomplekti
ar LT ir pieredze, tur arī jāzina ar kuriem var strādāt. ir pieredze ar Audi elektriku (FULL LED lukturiem), te uz vietas meģināju 3 vietās nokodēt, lai ASV lukturi strādātu normāli pēc bloku mainīšānas. Tikai naudu iztērēju, tad caur LT paziņu dabūju normālu LT spēčuku, mierīgi viss uztaisīja. Bet zinu , ka leišie taisa mašīnas uz tālāko pārdošānu, tāpēc nekad nenopirkšu kādu audo no LT [ Šo ziņu laboja fxquadro, 12 Jun 2024, 16:56:58 ] | Offline | | |
|
fxquadro | | Kopš: 09. Dec 2018
Ziņojumi: 150
Braucu ar: Honda Accord X USA ver. / Tesla M3 LR Boost, USA ver.
|
12 Jun 2024, 16:55:48 @fxquadro rakstīja:
12 Jun 2024, 13:21:42 @Mustang rakstīja:
07 Jun 2024, 17:44:50 @depo rakstīja:
06 Jun 2024, 20:17:13 @RSAWorkshop rakstīja:
Esmu visur kur taisijis un vienmēr nonācis pie jaunas aftermarket vai OE BMW turbīnas
Tapēc es sūtu uz UK visas taisīt. Jā dārgi, bet pēc tam celt ārā dzinēju un taisīt vēlreiz ir daudz dārgāk.
+UK vēl nedaudz uzlabo:
~ Superlight custom-made billet compressor wheel with extended tip (Made in Germany)
~ Custom made billet backplate / sealplate
~ Small nose hub resulting in larger blade surface area
~ Reverse thread shaft nut
~Stainless steel pressure ring with large pad
~ Latest high temperature heavy duty plain bearings
~ 360 Race thrust bearing with large contact pressure
~ Rear high temperature oil seals with step gap
¬ Turbocharger core CHRA balanced with ''TurboTechnics'' VSR400 rig, to a higher speed range than 180,000 rpm with tolerances of 0.5 g
Tas viss protams ir kruti,bet vai tiešām neuzticies nevienam vietējam vai LT kantorim? Man jau visas detaļas ir iepirktas,vajag tikai chra pārbaudi,un ja viss ok,tad uz tās bāzes salikt un nobalansēt turbīnu.
P.s.ak jā,lielie kantori,tipa turbobaltic,turbosystems cai turbomotors neņem ar klienta detaļām,ja kas,tipa viņiem esot savi remkomplekti
ar LT ir pieredze, tur arī jāzina ar kuriem var strādāt. ir pieredze ar Audi elektriku (FULL LED lukturiem), te uz vietas meģināju 3 vietās nokodēt, lai ASV lukturi strādātu normāli pēc bloku mainīšānas. Tikai naudu iztērēju, tad caur LT paziņu dabūju normālu LT spēčuku, mierīgi viss uztaisīja. Bet zinu kā leiši taisa mašīnas uz tālāko pārdošānu, tāpēc nekad nenopirkšu kādu auto no LT
[ Šo ziņu laboja fxquadro, 12 Jun 2024, 16:58:56 ]
| Offline | | |
Mustang | | Kopš: 20. May 2014
Ziņojumi: 79
Braucu ar:
|
12 Jun 2024, 14:47:32 @protams rakstīja:
Parēķini izmaksas starp detaļām, svešu darbu (jā, dos "garantiju" bet ko darīsi ja pēc 13 mēnešiem atkal viss jājauc vaļā) un jaunu turbo.
Tu jau apriori visus noraksti šarlotānos...ja godprātīgi un apzinīgi dara savu darbu,tad nekam sliktam nevajadzētu būt.
Tad jau mēs riepu montētājus,disku taisnotājus un jebkura cita remonta veicējus arī varam uzskatīt par šarlotāniem,bet ta taču nav,gan prot gan māk.
Arī turbīnas salabot nav jau nekāds kosmoss,vajag aparatūru,zināšanas un attieksmi,tad visam jabūt ir ok,un cilvēki brauks un taisīs,nevis sūtīs uz UK.
P.s.leišos arī ir daudz tie turbo remontu kantoru,bet bez kāda rekomendācijām pašam ir riskanti braukt un ko uzticēt viniem labot,tapēc jāatrod te LV kāds uzticams kantoris. | Offline | | |
Mustang | | Kopš: 20. May 2014
Ziņojumi: 79
Braucu ar:
|
12 Jun 2024, 15:40:53 @depo rakstīja:
12 Jun 2024, 13:21:42 @Mustang rakstīja:
Tas viss protams ir kruti,bet vai tiešām neuzticies nevienam vietējam vai LT kantorim?
Nē, neuzticos šitiem vietējiem dalbajobiem. Viņi tak nenes nekādu atbildību un nemaksās par dzinēja izcelšanu pēc tam utt. Negribu darīt 2x.
Tu vinus visus bāz vienā maaisā? Vai tas ir Turbobaltic,vai Turbosystems,vai Turbomotors,tu neredzi starp viņiem nekādas atšķirības?
Varbūt tomēr kādam ir bijusi pieredze ar kādu no šiem kantoriem? | Offline | | |
R86 | | Kopš: 21. Aug 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 476
Braucu ar: e30, e34
|
13 Jun 2024, 13:48:23 @Mustang rakstīja:
12 Jun 2024, 15:40:53 @depo rakstīja:
12 Jun 2024, 13:21:42 @Mustang rakstīja:
Tas viss protams ir kruti,bet vai tiešām neuzticies nevienam vietējam vai LT kantorim?
Nē, neuzticos šitiem vietējiem dalbajobiem. Viņi tak nenes nekādu atbildību un nemaksās par dzinēja izcelšanu pēc tam utt. Negribu darīt 2x.
Mes jau daudzus gadus smago auto turbinas uzticam Turbomotors. Nav bijusas problemas.
Vienam bmw pirms gada remonteju pie viniem, pagaidam viss ok.
[ Šo ziņu laboja R86, 13 Jun 2024, 13:55:27 ]
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|