Online

Pašreiz BMWPower skatās 229 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
Driver
20. Jan 2011, 13:33 #181

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

tu pats atbildeji kapec. Un tie punkti nav jaatskaita, tur jau ir taa sals kaa ari 4paaudzes iekarta ir principa tik advancets 3 paaudzes suuds.
Ar tadu serijveida vadibu un tadiem gazes risinajumiem kaa ir tagad gazes iekarta nespej funkcionet perfekti, tur ari paliekam.
Bet par tehniku powera un veljovairak sikumiem ka elektroniku nav jega diskutet, jo tepat ir tadi kuriem tosols=antifrizs, jo pashi ir tik tupi ka zabaki, plus vel naivi un to tik mak ka lasit to, kas uz pudeles rakstits.
Cilveks, kas ir jaucis motorus un pat neiedzilnas kimiskas nianses katram skidrumam, zinas ka starpiba ir.
Bet te ir vel smagaks gadijums

20 Jan 2011, 13:22:51 Spok5 rakstīja:
Driver - vari pamatot savu naidu pret LPG kā degvielu. Nu tā, ar reāliem piemēriem un kāpēc. Pagaidām tas viss izskatās pēc sludināšanas, bet nu tad tev par mācītāju jāiet.

Atskaitot vietējo LPG krāmētāju slinkumu un līkrocību + nevēlēšanos paņemties vismaz ar 4 paaudzes vadību un iekārtām, vai cilvēku negribēšanu maksāt par sakarīgu pasākumu.


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Atvars
20. Jan 2011, 13:34 #182

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1825

Braucu ar: Lincoln LS, BMW R65RS

Viss plūst, viss mainās...
Šodien nauda ir un labs auto arī, bet pienāk 1.janvāris un viss ir tunelī...
Liekot gāzi ir risks, ka LPG servisi saraus rudzus virzuļos,bet...
Manam auto arī iz gāzes iekārta un ko nu? Braucu, čekarējos. To, ka deg "čeks" esmu jau pieradis. Reizi 3 mēnešos dodos uz servisu regulēt, remontēt un apkopt. Pamatproblēma gāzes kvalitāte- Latvijā. Tā arī aizkakā sprauslas.
Kas attiecas BMW un gāze- bija rūpnīca saražojusi e30 (320) ar gāzi.
Nācies bija testēt Renault ar rūpnīcas sistēmu- teicami. Labāk pirktu auto ar gāzi, kuru uzstāda zavodā, nekā dīzeli.
Offline
Ssmokey
20. Jan 2011, 13:37 #183

Kopš: 14. May 2010

No: Tukums

Ziņojumi: 392

Braucu ar: e38 740iL e28 528i

Ja ir dazi auto kuriem nepiecieshama gaze piemeram ka Voyagers
Offline
Archy96
20. Jan 2011, 13:37 #184

Kopš: 04. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1106

Braucu ar: KTM 1290 SA & Toyota LC120


20 Jan 2011, 13:16:19 Ssmokey rakstīja:
Cik ir bijusi saskarsme ar gazes auto visiem bija nepiecieshams dzineja kapremonts!

Un interesanti gan, kā gan manam passātam vecajam, kādreiz varēja saskriet 500000 uz tāfeles, no kuriem 380000 TIKAI ar gāzi?????????? Motors noklapēja dēļ izdilušām šālēm beigās, eļļas spiediens sāka zust, bet augša bija tip-top
Offline
Ssmokey
20. Jan 2011, 13:39 #185

Kopš: 14. May 2010

No: Tukums

Ziņojumi: 392

Braucu ar: e38 740iL e28 528i


20 Jan 2011, 13:37:15 Archy96 rakstīja:

20 Jan 2011, 13:16:19 Ssmokey rakstīja:
Cik ir bijusi saskarsme ar gazes auto visiem bija nepiecieshams dzineja kapremonts!

Un interesanti gan, kā gan manam passātam vecajam, kādreiz varēja saskriet 500000 uz tāfeles, no kuriem 380000 TIKAI ar gāzi?????????? Motors noklapēja dēļ izdilušām šālēm beigās, eļļas spiediens sāka zust, bet augša bija tip-top

Tavam passatam piemineklis jaliek ja ta taisniba tad es uz dirsas Bet nu tas ir fenomens
Offline
Driver
20. Jan 2011, 13:40 #186

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


20 Jan 2011, 13:25:37 mcgh rakstīja:

Ja nemaldos lielaakajai daljai Driver iipashumaa esosho auto ir gaaze


ja nemaldos, tad mcgh ir lohs tapat kaa vinja choms.
Lohs loham coms!
Ja nezini, tad nedirs. Tas, ka esi redzejis man auto uz gazi, tad nenizime, ka visi. Kur var but tads laukjis
un gazes klatbutne nebija faktors, kapec tie auto tika iegadati.
No vairak ka 25 auto uz gazi ir bijushi 4 un no tiem 4 3 ir bijushi kaa jaajamie-ziemas auto, bet uz ta viena gaze netika nemaz lietota (ko jau agrak piemineju)


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Archy96
20. Jan 2011, 13:43 #187

Kopš: 04. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1106

Braucu ar: KTM 1290 SA & Toyota LC120


20 Jan 2011, 13:39:25 Ssmokey rakstīja:

20 Jan 2011, 13:37:15 Archy96 rakstīja:

20 Jan 2011, 13:16:19 Ssmokey rakstīja:
Cik ir bijusi saskarsme ar gazes auto visiem bija nepiecieshams dzineja kapremonts!

Un interesanti gan, kā gan manam passātam vecajam, kādreiz varēja saskriet 500000 uz tāfeles, no kuriem 380000 TIKAI ar gāzi?????????? Motors noklapēja dēļ izdilušām šālēm beigās, eļļas spiediens sāka zust, bet augša bija tip-top

Tavam passatam piemineklis jaliek ja ta taisniba tad es uz dirsas Bet nu tas ir fenomens

Tas nav fenomens bet norma.
Offline
matiicins
20. Jan 2011, 13:45 #188

Kopš: 15. Mar 2008

Ziņojumi: 1750

Braucu ar: e39 525 tds + ekskluzīvu transporta līdzekli


20 Jan 2011, 13:43:55 Archy96 rakstīja:

20 Jan 2011, 13:39:25 Ssmokey rakstīja:

20 Jan 2011, 13:37:15 Archy96 rakstīja:

20 Jan 2011, 13:16:19 Ssmokey rakstīja:
Cik ir bijusi saskarsme ar gazes auto visiem bija nepiecieshams dzineja kapremonts!

Un interesanti gan, kā gan manam passātam vecajam, kādreiz varēja saskriet 500000 uz tāfeles, no kuriem 380000 TIKAI ar gāzi?????????? Motors noklapēja dēļ izdilušām šālēm beigās, eļļas spiediens sāka zust, bet augša bija tip-top

Tavam passatam piemineklis jaliek ja ta taisniba tad es uz dirsas Bet nu tas ir fenomens

Tas nav fenomens bet norma.
tie 380000km ir ar Latvijā nopērkamu gāzi braukts?
Offline
Driver
20. Jan 2011, 13:45 #189

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

lainu kursh to butu teicis
citiem varbut neder ik pa laikam delj sikuma iebraukt servisa un braukt ar degoshu check (vai kljudam motora).
Un ir bijis tikai e36 316g un 518g un tie bija uz CNG, citus uz gazi nezinu

20 Jan 2011, 13:34:12 Atvars rakstīja:
Viss plūst, viss mainās...
Šodien nauda ir un labs auto arī, bet pienāk 1.janvāris un viss ir tunelī...
Liekot gāzi ir risks, ka LPG servisi saraus rudzus virzuļos,bet...
Manam auto arī iz gāzes iekārta un ko nu? Braucu, čekarējos. To, ka deg "čeks" esmu jau pieradis. Reizi 3 mēnešos dodos uz servisu regulēt, remontēt un apkopt. Pamatproblēma gāzes kvalitāte- Latvijā. Tā arī aizkakā sprauslas.
Kas attiecas BMW un gāze- bija rūpnīca saražojusi e30 (320) ar gāzi.
Nācies bija testēt Renault ar rūpnīcas sistēmu- teicami. Labāk pirktu auto ar gāzi, kuru uzstāda zavodā, nekā dīzeli.


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Spok5
20. Jan 2011, 13:45 #190

Kopš: 06. Sep 2002

No: Salaspils

Ziņojumi: 1615

Braucu ar: ВАЗ 2103


20 Jan 2011, 13:39:25 Ssmokey rakstīja:

Tavam passatam piemineklis jaliek ja ta taisniba tad es uz dirsas Bet nu tas ir fenomens


Voyageris 510K, pirms pieciem gadiem bija 220K, no tā brīža ar gāzi, vismaz 2/3 no tā ar krievu gāzi. Čeki nedeg, auto uz priekšu brauc tieši tāpat kā ar zupu. Nu jā, provodka nav kanibalizēta ar skrutkām un ir piestrādāts. Arī piemineklis būs jaliek?
Offline
Archy96
20. Jan 2011, 13:48 #191

Kopš: 04. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1106

Braucu ar: KTM 1290 SA & Toyota LC120


20 Jan 2011, 13:45:04 matiicins rakstīja:

20 Jan 2011, 13:43:55 Archy96 rakstīja:

20 Jan 2011, 13:39:25 Ssmokey rakstīja:

20 Jan 2011, 13:37:15 Archy96 rakstīja:

20 Jan 2011, 13:16:19 Ssmokey rakstīja:
Cik ir bijusi saskarsme ar gazes auto visiem bija nepiecieshams dzineja kapremonts!

Un interesanti gan, kā gan manam passātam vecajam, kādreiz varēja saskriet 500000 uz tāfeles, no kuriem 380000 TIKAI ar gāzi?????????? Motors noklapēja dēļ izdilušām šālēm beigās, eļļas spiediens sāka zust, bet augša bija tip-top

Tavam passatam piemineklis jaliek ja ta taisniba tad es uz dirsas Bet nu tas ir fenomens

Tas nav fenomens bet norma.
tie 380000km ir ar Latvijā nopērkamu gāzi braukts?

Tikai un vienīgi pa Latviju un pildīts 95% vienā tankštellē
Offline
mc
20. Jan 2011, 13:49 #192

Kopš: 11. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 48014

Braucu ar: lēnu žurciņu


20 Jan 2011, 13:40:59 Driver rakstīja:

20 Jan 2011, 13:25:37 mcgh rakstīja:

Ja nemaldos lielaakajai daljai Driver iipashumaa esosho auto ir gaaze


ja nemaldos, tad mcgh ir lohs tapat kaa vinja choms.
Lohs loham coms!
Ja nezini, tad nedirs. Tas, ka esi redzejis man auto uz gazi, tad nenizime, ka visi. Kur var but tads laukjis
un gazes klatbutne nebija faktors, kapec tie auto tika iegadati.
No vairak ka 25 auto uz gazi ir bijushi 4 un no tiem 4 3 ir bijushi kaa jaajamie-ziemas auto, bet uz ta viena gaze netika nemaz lietota (ko jau agrak piemineju)


maacies lasiit
doma bija par shajaa briidii esoshajiem auto.
interesanti ka saaki mani par lohu deveet peec tam kad saaki suutiit kjengas par citu lietotaaju man pm, un es Tev pateicu ka lai tu ej un aciis pasaki cilveekam nevis aiz muguras ko dirs.
tjip kas nav ar tevi tas ir pret tevi.

-----------------


Offline
Ssmokey
20. Jan 2011, 13:50 #193

Kopš: 14. May 2010

No: Tukums

Ziņojumi: 392

Braucu ar: e38 740iL e28 528i


20 Jan 2011, 13:45:45 Spok5 rakstīja:

20 Jan 2011, 13:39:25 Ssmokey rakstīja:

Tavam passatam piemineklis jaliek ja ta taisniba tad es uz dirsas Bet nu tas ir fenomens


Voyageris 510K, pirms pieciem gadiem bija 220K, no tā brīža ar gāzi, vismaz 2/3 no tā ar krievu gāzi. Čeki nedeg, auto uz priekšu brauc tieši tāpat kā ar zupu. Nu jā, provodka nav kanibalizēta ar skrutkām un ir piestrādāts. Arī piemineklis būs jaliek?

Tas ir psc ar kuru galu tu doma? voyageram kads 3.3l dzinejs passatam 2 litri maks kam ir lielaks resurs Salidzinaji pimpi ar pirkstu

[ Šo ziņu laboja Ssmokey, 20 Jan 2011, 13:51:01 ]

Offline
matiicins
20. Jan 2011, 13:51 #194

Kopš: 15. Mar 2008

Ziņojumi: 1750

Braucu ar: e39 525 tds + ekskluzīvu transporta līdzekli


20 Jan 2011, 13:48:05 Archy96 rakstīja:

20 Jan 2011, 13:45:04 matiicins rakstīja:

20 Jan 2011, 13:43:55 Archy96 rakstīja:

20 Jan 2011, 13:39:25 Ssmokey rakstīja:

20 Jan 2011, 13:37:15 Archy96 rakstīja:

20 Jan 2011, 13:16:19 Ssmokey rakstīja:
Cik ir bijusi saskarsme ar gazes auto visiem bija nepiecieshams dzineja kapremonts!

Un interesanti gan, kā gan manam passātam vecajam, kādreiz varēja saskriet 500000 uz tāfeles, no kuriem 380000 TIKAI ar gāzi?????????? Motors noklapēja dēļ izdilušām šālēm beigās, eļļas spiediens sāka zust, bet augša bija tip-top

Tavam passatam piemineklis jaliek ja ta taisniba tad es uz dirsas Bet nu tas ir fenomens

Tas nav fenomens bet norma.
tie 380000km ir ar Latvijā nopērkamu gāzi braukts?

Tikai un vienīgi pa Latviju un pildīts 95% vienā tankštellē
tad gan piemineklis jāceļ jo Latvijā nopērkamā gāze nav pilnībā atdalīta no sveķiem, kuri pēc tam veido uzdegumu degkamerā
Offline
Driver
20. Jan 2011, 13:53 #195

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Atkal kads cits izceljas.
NAV motoram pasham klucim (virzulju grupai) no gazes kapi, tas tiesa

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Ssmokey
20. Jan 2011, 13:54 #196

Kopš: 14. May 2010

No: Tukums

Ziņojumi: 392

Braucu ar: e38 740iL e28 528i

Par ko es ari meigjinu iestastit!
Offline
Archy96
20. Jan 2011, 13:55 #197

Kopš: 04. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1106

Braucu ar: KTM 1290 SA & Toyota LC120


20 Jan 2011, 13:50:36 Ssmokey rakstīja:

20 Jan 2011, 13:45:45 Spok5 rakstīja:

20 Jan 2011, 13:39:25 Ssmokey rakstīja:

Tavam passatam piemineklis jaliek ja ta taisniba tad es uz dirsas Bet nu tas ir fenomens


Voyageris 510K, pirms pieciem gadiem bija 220K, no tā brīža ar gāzi, vismaz 2/3 no tā ar krievu gāzi. Čeki nedeg, auto uz priekšu brauc tieši tāpat kā ar zupu. Nu jā, provodka nav kanibalizēta ar skrutkām un ir piestrādāts. Arī piemineklis būs jaliek?

Tas ir psc ar kuru galu tu doma? voyageram kads 3.3l dzinejs passatam 2 litri maks kam ir lielaks resurs Salidzinaji pimpi ar pirkstu

1.8 monoinžektors bija dotajam passātam un gāzes iekārta pati prastākā, tā bija diezgan sen uzstādīta, deviņdesmito beigās un auto rullēja pat līdz 2007 gadam, kad tika godīgi nobraukts un nodots tolmetā
Offline
Driver
20. Jan 2011, 13:59 #198

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Vispar vajag divus bmw grupas brendus un miers! Tapat kaa audi un vw, tad uz taa leta (itka) bmw variet kramet gazi, liet tosolu, likt sct filtrus un kluchus un man bus pilnigi pohuj...

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
-Edm-
20. Jan 2011, 14:17 #199

Kopš: 19. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 18123

Braucu ar: fenšuj systems.LTR.


20 Jan 2011, 13:45:45 Spok5 rakstīja:

20 Jan 2011, 13:39:25 Ssmokey rakstīja:

Tavam passatam piemineklis jaliek ja ta taisniba tad es uz dirsas Bet nu tas ir fenomens


Voyageris 510K, pirms pieciem gadiem bija 220K, no tā brīža ar gāzi, vismaz 2/3 no tā ar krievu gāzi. Čeki nedeg, auto uz priekšu brauc tieši tāpat kā ar zupu. Nu jā, provodka nav kanibalizēta ar skrutkām un ir piestrādāts. Arī piemineklis būs jaliek?
pazinjam tieshi tads pats stasts ar pasatu 92g noveleets ar ap 350k ar gazi tagad sak justies ka beigu sakums ir klat bet kapeika iepista normali 33l gazes 340-350km otram pazinjam uz vojazhier gazi rij kudi pat mazak neka ja uz benzhu brauc un ar jau nobraukts pietiekoshi

-----------------
Offline
uldens1
20. Jan 2011, 14:19 #200

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:

esmu jaucis motoru kas uz gazi nobraucis ap 400tk un 600tk uz tafeles, kujviņzin cik vel faterlande atkruķits bij vai nebij.Motors ideala kartiba bij tikai cik galvas blive sapuvusi bij(gan jau ka gaze sapudeja )auto bij 735tais.Tapat ir jaukti kaudzem visadi citadi motori,defekti visiem vienadi vai ar gazi vai benzinu.
Bet vispar isti veči pielej baku un vel tikpat nolej zeme,ta lai sanak maksimali pa dargo
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo