Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 183 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
pekinens
21. Feb 2013, 22:28 #181

Kopš: 10. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 980

Braucu ar: e30; e87

maz tas ir kā? ritošās daļas detaļas vai virsbūve arī? mazda, cik dzirdēts, tiešām rūsē nežēlīgi
Offline
pekinens
21. Feb 2013, 22:37 #182

Kopš: 10. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 980

Braucu ar: e30; e87

pēc apraksta tai merivai plusus neredzēju. tagad saprotu, kapēc fano par VW
Offline
Dzvile
21. Feb 2013, 22:42 #183

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.


21 Feb 2013, 22:40:06 VWfans rakstīja:

21 Feb 2013, 22:37:46 pekinens rakstīja:
pēc apraksta tai merivai plusus neredzēju. tagad saprotu, kapēc fano par VW


Ir plusi gan. Ļoti baudāma vadāmība, baudāmāka nekā X5 !!!

Tu saki
Brauc labāk ar tramvaju,tur var avīzi ar abām rokām turēt braucot.

-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline
pekinens
21. Feb 2013, 22:44 #184

Kopš: 10. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 980

Braucu ar: e30; e87

es kaut kad sen pabraukaju ar ford sieru un man likās mega laba vādamība. labaka nekā audi 80 bet tas jau off topic..
Offline
Remjanis
22. Feb 2013, 06:17 #185

Kopš: 31. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 605

Braucu ar: Darba fordu

Gan ne mans,bet senča autiņš,bet kāda starpība. Toyota Corola verso 08. gads,pirkta jauna ar 1.8 benzīnmotoru.Uz šo brīdi 92tkm un izņemot tekošās apkopes nav darīts nekas (vienīgais kādas lampiņas nomaiņa),visas skates ar pirmo reizi un 0 nevis 1 vērtējumu. Ā vēl tika nomainīts aķis. Neteiktu,ka man auto baigi simpatizē,bet lieku trokšņu braucot nav,iet samērā mīksti,vienīgais pēc 120km/h ir diezgan skaļš.Benzīnu rij ap 8-8,5litri,ja lej 98,tad mazāk un rēķinot litra cenu lētāk. Priekš vecāka gadagājuma cilvēka labs braucamais.
Offline
Remjanis
22. Feb 2013, 06:29 #186

Kopš: 31. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 605

Braucu ar: Darba fordu

Par LC 120 laikam liela jēga rakstīt nav,jo ir tieši tāda pat pieredze kā citem šī auto lietotājiem. 06.gads 3,0 dīzelis automāts,ņēmu gadu vecu ar 21 tkm uz odo. Uz doto brīdi 140 tkm,ir mainītas riepas,aķi,dažas lampiņas un taisīta viena kondicioniera trubiņa.Patēriņš īpaši neskrienot ap 9,7 litri 50/50 pilsēta šoseja.Pa zemes bezceļiem gan lauzis nēēsmu,pa sniegiem ir normāli pabraukāts,caurejamība stipri laba,ja ir labas riepas.Skates visas ar pirmo reizi,bet kāds vieninieciņš ir bijis.Neliels mīnuss šim auto,ka tas ir diezgan augsts (kopējā augstuma ziņā) un kādā zemākā garažā var nelīst.Salons kluss,bruģi un nelielas bedres nejūt,braukt patīkami,bet tas jau subjektīvs viedoklis-vienam patīk zapiņš,citam F1.
Offline
Sulcs80
22. Feb 2013, 08:24 #187

Kopš: 27. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 216

Braucu ar:

BMW X3, F25, 2.0d, 183zs.
Pirkts 2011.gada maijā (pasūtīts 2010.gada beigās).



Līdz šim brīdim nobraukti ~35 000km , pārsvarā Rīgā.

1) pāris mēnešus pēc iegādes sāka izbeigties akumulators - nomainīja pa garantiju. Aizsūtīja uz rūpnīcu, jo nespēja saprast kā tas varēja atgadīties.
2) pēc 1.5gada lietošanas nomainīts priekšējais lukturis (nemitīgi bija aizsvīdusi apakšējā daļa) - pa garantiju.
3) pēc 1.5gada lietošanas mainītas atsaites/bukses - sāka čīkstēt.
4) pēc 1.5gada lietošanas mainīti bremžu kluči aizmugurē.

Mašīnai ir RunFlat riepas, un lai saglabātu garantiju ritošajai daļai vajagot lietot tikai ziemas/vasaras RunFlat riepas. Ir tikai neliela problēma - nav tādu ziemas riepu! Ilgi nācās sarakstīties ar BM, pēc tam arī ar BMW rūpnīcu Vācijā, lai viņi akceptētu ne-RunFlat riepu lietošanu 17".

Patēriņš kā absolūti vidējais (Rīga 70%, šoseja 30%) rādās 8.0 l / 100km.

[ Šo ziņu laboja Sulcs80, 22 Feb 2013, 08:27:33 ]

Offline
peecise28
22. Feb 2013, 10:20 #188

Kopš: 19. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3570

Braucu ar: r1100s, dažādi depresīvi auto


21 Feb 2013, 19:59:39 uldens1 rakstīja:

21 Feb 2013, 19:55:57 shirminieks rakstīja:
VWfanam ok apraksts, vismaz konkrēti un detalizēti gan subjektīvā, gan objektīvā puse.

Vienīgais kaut kā liekas, ka pēc 100k km visu laiku kaut kas biris nost
lielai daļai pec 100tk sakas visa kā biršana nost


tā gan, megāni bija doma lietot līdz pensijai (ietilpīgs, neko netērē, normāls ziemas auto), bet pie 120 k sapratu, ka "šis putniņš vairs nedziedās" un lētā braukšana ir beigusies
Šeit gan pasīta pieredze līdz 100k, tāpēc netēma.
Offline
peecise28
22. Feb 2013, 11:06 #189

Kopš: 19. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3570

Braucu ar: r1100s, dažādi depresīvi auto


20 Feb 2013, 10:16:22 Arlando rakstīja:

Es domāju ,ka to visu var jau izlasīt e36.lv. Tātad,lai būtu par tēmu - ikdienas vajadzībām tiek lietots FORD FOKUSS 2009 gada 1.6 90 zs dīzelis,pašreiz 83 K km.Pa garantiju mainīts - kondicioniera radiators ,muzikas centrs, EGR vārsts ,veikta dzinēja vadības bloka programmēšana.Pie 78 K km.nomainīti bremžu kluči priekšā ,pakaļā ,nobraukts vasaras riepu komplekts.Ar ziemas riepu komplektu vēl varēs braukt ilgi.Apkopes ik pēc 20 K km.,tad eļļa,filtri.Vēl kādas trīs lampiņas nomainītas.Plusi - dīzeļa patēriņš 4,1(vasara) - 4,7(ziema) litri braucot eko režīmā un auto vadāmība.Mīnusi - laikam tomēr rūsa pamazām gribēs draudzēties,bagažnieka vāks,pakaļējā stikla apmazgātājs,piekares visi elementi,izpūtējs, un apkopju izmaksas,100 lati pie 20 un 40 K.km un 200 lati pie 60 K.km.Budžeta auto tomēr tas ir par daudz.Dīlera attieksme normāla.Nopirkts krīzes sākumā ar labu atlaidi skaidrā naudā.


tas jau vēl normāli, megānei lielā apkope ik pa 80 k maksā ~Ls 350 (zobsiksnas komplekts).
Pēc garantijas (60 k) dīleris ar savām apkopēm tika piekāsts, jo jau tajā brīdī bija skaidrs, ka atpakaļ dīlerim bez lielām soda naudām to tarataiku neatdos.
Offline
edzulis
22. Feb 2013, 11:08 #190

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Autori, neaizmirstiet arī pierakstīt par dīlera atsaucību garantijas laikā.
Offline
Machida
22. Feb 2013, 11:16 #191

Kopš: 28. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3405

Braucu ar:


22 Feb 2013, 11:08:32 edzulis rakstīja:
Autori, neaizmirstiet arī pierakstīt par dīlera atsaucību garantijas laikā.



VEHO, jeb kaadreizeejos laikos AutoStatuss (citroen) ljooti neatsauciigi. Atteica garantiju aizm. vaaka atveramajam stiklam. Neveeraas vai rs. Teica, ka esot salauzts ar speeku, tikai kaa to var izdariit, nesaprotu. Bija veel liela vilshanaas, bet neatceros, tas bija 10gadus atpakalj. Nedomaaju, ka tagad kaut kas baigi mainiijies.
Offline
mmartins
22. Feb 2013, 11:26 #192

Kopš: 14. Sep 2004

Ziņojumi: 1717

Braucu ar: Prius

Opel Insignia 1.6t
Iegādāts 11/2011, šobrīd 40k
Apkopes ik pa 30K vai vismaz reizi gadā

Pa garantiju tikko nomainīts bagāžnieka slēdzis un sēdekļu apsildes elements.
AMSERV Krasta serviss arī pilnībā apmierina, attieksme ļoti pozitīva, detaļas nāk 3-4 dienu laikā.

Auto ļoti labs gan cenas, gan izpildījuma ziņā. Neko prātīgāku vidējā klasē ar puslīdz normālas jaudas dzinēju un piezemētu, bet pietiekamu komplektāciju īsti nevar atrast.
Offline
peecise28
22. Feb 2013, 11:31 #193

Kopš: 19. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3570

Braucu ar: r1100s, dažādi depresīvi auto


22 Feb 2013, 11:08:32 edzulis rakstīja:
Autori, neaizmirstiet arī pierakstīt par dīlera atsaucību garantijas laikā.

mūsa - viss labi.
wess (lexus) - labi. bija viena laža, bet viņa nāca pretī atrisinot citu problēmu un beigās visi apmierināti.
Offline
RG
22. Feb 2013, 11:51 #194

Kopš: 02. Nov 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 679

Braucu ar:


22 Feb 2013, 11:26:47 wilis rakstīja:
Opel Insignia 1.6t
Iegādāts 11/2011, šobrīd 40k
Apkopes ik pa 30K vai vismaz reizi gadā

Pa garantiju tikko nomainīts bagāžnieka slēdzis un sēdekļu apsildes elements.
AMSERV Krasta serviss arī pilnībā apmierina, attieksme ļoti pozitīva, detaļas nāk 3-4 dienu laikā.

Auto ļoti labs gan cenas, gan izpildījuma ziņā. Neko prātīgāku vidējā klasē ar puslīdz normālas jaudas dzinēju un piezemētu, bet pietiekamu komplektāciju īsti nevar atrast.

Kā šim motoram ar patēriņu pilsētā un uz šosejas?
Offline
alfijs44
22. Feb 2013, 12:11 #195

Kopš: 26. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 648

Braucu ar: Audi, Renault, BMW


18 Feb 2013, 15:31:12 daticho rakstīja:

18 Feb 2013, 15:25:52 McGraavis rakstīja:
2007 gada LC 120 (tika nopirkts jauns), pašlaik uz tāfeles 80`000 km.

Pie 20`000 km. nokūpēja klimatkontroles vai kondicioniera bloks, īsti nesapratu (pazīstams Toyota mehāniķis Wessa teica, ka pirmo reizi ko tādu savā praksē redz). Protams tika nomainīts pa garantiju.
Uz lietajiem diskiem parādījās burbulīši (krāsojums bija nekvalitatīvs), arī tika nomainīti visi diski pa garantiju. Tas notika pie kādiem 30`000 km.
Pašlaik tika nomainīti priekšējie suporti.
Problēma ar aizmugurējo numura apgaismojumu, remontē cik grib, tāpat dziest lampiņas ārā, cik sapratu problēmas ar kontaktiem.
Nākamais remonts plānots ir saistībā ar tosola sūkni, tosols nedaudz tek.

Ļoti nožēloju, ka garantijas laikā nenomainīju priekšējos beņķus ādas salonam. Āda viņiem ir ļoti neizturīga, nolietojās ļoti ātri. Vadītāja beņķis izskatās, ka būtu lietots kā minimums 150`000 km.

Vairāk problēmu ar šo mašīnu nav bijis

p.s. neesmu cilvēks, kam mehāniķa valoda ir tā stiprākā, centos paskaidrot kā varēju





Visiem ražotajiem LC120 ir korozija uz
oriģinālajiem lietajiem diskiem.
Adas salonu gan vajadzēja mainit, jo dēļ plānās ādas vadītāja beņķis saplaisā un izdilst ātri, dileri to maina bez ierunam.
Bet vai esi nomainījis kaut vienu buksi vai balstu piekarē?
Jā, par koroziju uz diskiem biju piemirsis, tikka apmainiita pa garantiju visi 4ri diski.Un veel pa garantiju mainiija priekšējo resti, kurai arī krāsa lupa nost, teorētiski tam vajadzēja būt no akmeņiem, bet par cik pa granti netika daudz braukts, tad sencis teica, lai maina pa garantiju un apmainīja arī.
Offline
Ksneps
22. Feb 2013, 12:23 #196

Kopš: 02. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1396

Braucu ar:


22 Feb 2013, 11:16:09 KRS2 rakstīja:

22 Feb 2013, 11:08:32 edzulis rakstīja:
Autori, neaizmirstiet arī pierakstīt par dīlera atsaucību garantijas laikā.



VEHO, jeb kaadreizeejos laikos AutoStatuss (citroen) ljooti neatsauciigi. Atteica garantiju aizm. vaaka atveramajam stiklam. Neveeraas vai rs. Teica, ka esot salauzts ar speeku, tikai kaa to var izdariit, nesaprotu. Bija veel liela vilshanaas, bet neatceros, tas bija 10gadus atpakalj. Nedomaaju, ka tagad kaut kas baigi mainiijies.


Nepiekritīšu par VEHO. Nekad nav bijušas problēmas (kopš 2006. gada). Paša vainas dēļ aizm.gultnis sāka gaudot - pateica, ka nomainīs par garntiju. Ņemot vērā, ka visas apkopes esmu taisījis tikai pie viņiem - ir bijusi situācija, ka "uz garantijas" rēķina veic mazo darbu un man kā klientam nenkas nav jāmaksā.

p.s. pusgadā vai reizi gadā sanāk iebraukt Veho - darbiniekus jau pazīstu (gandrīz vārdā), mani jau arī droši vien. Nezinu vai tas labi vai kā...
Offline
mmartins
22. Feb 2013, 12:44 #197

Kopš: 14. Sep 2004

Ziņojumi: 1717

Braucu ar: Prius

Ar manu braukšanu:
Pilsēta 9-10l
Šoseja 7-8l



22 Feb 2013, 11:51:38 RG rakstīja:
Kā šim motoram ar patēriņu pilsētā un uz šosejas?
Offline
djatka
22. Feb 2013, 13:26 #198

Kopš: 08. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 178

Braucu ar:

Ford S-max 2007gads.Pirkts jauns.2,0 tdci 143zs.Auto tika taisīts uz pasūtījuma,salikts Somijā. Jau no rūpnīcas ar pazemināto šasiju - 35 mmm. No sākuma likās viss OK, bet vēlāk sapratu, ka sēnēs ar viņu neaizbrauksi. Patēriņš- šosejas režīmā ar 70 litru bāku-1200km.Pilsētā ap 8 litri.Auto tiek izmantots katru dienu, uz šodienu 160 717 km.Pie dīlera apkalpojos tikai līdz garantijas beigām. Pa šo laiku nomainīti stūres gali, stiepņi, dažas bukses. Protams arī zobsiksna ar visiem ruļļiem un ūdens pumpi. Uz 130 000 nomainīti front bremžu diski. Klučus un citus sīkumus neuzskaitu.Eļļa mainīta ik pēc 10 000km, un nevis uz 20 000, kā to paredz ražotājs.
Nācās pārtaisīt vadītāja sēdekli-palaist zemāk par 50 mm un pacelt pedāļus, lai sēdēšana būtu līdzīga vieglajam. Nahrenizēju sajūga pedāļa pastiprinātāju-ar viņu sajūgs ir izteikti viegls, bet galīgi neinformatīvs. Dzinējs ir OK,jauda un grieze ir pietiekoša. Sesto reizi teh. bez aizrādījumiem. Ir problēma ar grabošo salonu auto aizmugures daļā- nu nemāk fords labi uztaisīt plastmasas detaļas- ja panelis un durvju apšuvums ir OK, tad aimugure ir . Šo iemeslu dēļ iztapsēju visu auto ar pret trokšņu materiāliem.
Offline
Zeds
22. Feb 2013, 13:54 #199

Kopš: 15. Jul 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1923

Braucu ar: Q7


22 Feb 2013, 11:26:47 wilis rakstīja:
Opel Insignia 1.6t
Iegādāts 11/2011, šobrīd 40k
Apkopes ik pa 30K vai vismaz reizi gadā

Pa garantiju tikko nomainīts bagāžnieka slēdzis un sēdekļu apsildes elements.
AMSERV Krasta serviss arī pilnībā apmierina, attieksme ļoti pozitīva, detaļas nāk 3-4 dienu laikā.

Auto ļoti labs gan cenas, gan izpildījuma ziņā. Neko prātīgāku vidējā klasē ar puslīdz normālas jaudas dzinēju un piezemētu, bet pietiekamu komplektāciju īsti nevar atrast.


Darbā līdzīgs opels tikai 1.4T dzinējs ar 140 zirgspekiem

nobraukts 22000 - nomainits bagažnieka slēdzis - mainot visām insignijām
Offline
Fandulis
22. Feb 2013, 14:24 #200

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13371

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom


22 Feb 2013, 08:24:39 Sulcs80 rakstīja:
BMW X3, F25, 2.0d, 183zs.
Mašīnai ir RunFlat riepas, un lai saglabātu garantiju ritošajai daļai vajagot lietot tikai ziemas/vasaras RunFlat riepas. Ir tikai neliela problēma - nav tādu ziemas riepu! Ilgi nācās sarakstīties ar BM, pēc tam arī ar BMW rūpnīcu Vācijā, lai viņi akceptētu ne-RunFlat riepu lietošanu 17".

Kāds sviests, vācieši laikam domāja, ka te vispār riepas netirgo un labi ja viņas vispār ir.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo