Online

Pašreiz BMWPower skatās 227 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Briesmu lietas XXIX

AutorsZiņojums
Agritis
07. Feb 2013, 09:00 #181

Kopš: 25. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2092

Braucu ar: Astra ST


06 Feb 2013, 21:24:22 uldens1 rakstīja:
stacionarais neradis vaditajos soda neizbegamibas sajutu,atrumu ieveros tikai pirms stacionara.Mazefektivs pasakums


Radara primārais uzdevums ir nodrošināt satiksmes drošību bīstamajos ceļa posmos (bīstams posms -> stacionārais radars -> visi samazina ātrumu), nevis radīt soda neizbēgamības sajūtu.
Offline
uldens1
07. Feb 2013, 10:05 #182

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


07 Feb 2013, 09:00:08 Agritis rakstīja:

06 Feb 2013, 21:24:22 uldens1 rakstīja:
stacionarais neradis vaditajos soda neizbegamibas sajutu,atrumu ieveros tikai pirms stacionara.Mazefektivs pasakums


Radara primārais uzdevums ir nodrošināt satiksmes drošību bīstamajos ceļa posmos (bīstams posms -> stacionārais radars -> visi samazina ātrumu), nevis radīt soda neizbēgamības sajūtu.
radara primarais uzdevums ir kontrolet atrumu uz ceļiem un fikset parkapejus.Atruma ierobežojumu nosaka Celu satiksmes noteikumi.
Offline
subaru
07. Feb 2013, 11:13 #183

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10285

Braucu ar: rokām uz stūres


07 Feb 2013, 08:28:38 hronists rakstīja:

07 Feb 2013, 07:32:50 subaru rakstīja:

07 Feb 2013, 02:15:02 Fandulis rakstīja:
Tā, lai vēl briesmīgāk

http://www.u3acostabrava.org/Documents/CostaBra...ding%20Spain.pdf

http://www.trafficfines.eu/english/austria-speeding.php


hvz kura gada tabula Tev tur ... LV pat nav iekšā

bet, piemēram, norvēģijā ... kaut kur 2 nedēļās neredzēju NEVIENU! policistu vai fotoradaru, kas ķertu uz ātrumu ! Un es nobraucu no Ziemeļiem līdz Dienvidiem tai valstij. Varbūt bija kāds FR oslo ... Nav tā, ka nepārkāpu ātrumu nekur, bet pārsvarā braucu +/- ar atļauto ...
dažos kalnu serpentīnos pat atļautais bija par ātru.

Lielākā problēma LV ir tā, ka daudzviet ir absolūti nepamatoti ātruma ierobežojumi, kādi netika manīti tajā pat NOR


tava sāpīte atgādina FR ēras pirmsākumos lasītos komentārus. toreiz ļauži arī bija nepatīkami pārsteigti saprotot, ka dienas laikā ievērotie CSN ir kaķim zem astes, jo pa ceļam nav sastapts neviens FR.


paga - Tu Te tagad nemet kažoku otrādi jau kuro reizi ?
tikko teici, ka čīkst tie, kasm FR traucē pārkāpt un tagd saki, ka čīkst tie, kas nepārkāpj ...

opreģiļis vienreiz un tad runā

es runāju par safistu projekta ideju.

Offline
subaru
07. Feb 2013, 11:17 #184

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10285

Braucu ar: rokām uz stūres


07 Feb 2013, 10:05:45 uldens1 rakstīja:

07 Feb 2013, 09:00:08 Agritis rakstīja:

06 Feb 2013, 21:24:22 uldens1 rakstīja:
stacionarais neradis vaditajos soda neizbegamibas sajutu,atrumu ieveros tikai pirms stacionara.Mazefektivs pasakums


Radara primārais uzdevums ir nodrošināt satiksmes drošību bīstamajos ceļa posmos (bīstams posms -> stacionārais radars -> visi samazina ātrumu), nevis radīt soda neizbēgamības sajūtu.
radara primarais uzdevums ir kontrolet atrumu uz ceļiem un fikset parkapejus.Atruma ierobežojumu nosaka Celu satiksmes noteikumi.


Tātad Tu gribi, lai Tavu bērnu pie skolas notriec neapzinīgs autovadītājs uz 60 km/h, aizmūk un pēc pāris nedēļām saņem 50 Ls ātruma sodu no turpat noslēptā FR.
Vai arī labāk, ka pie skolas (kur atļauts ir 30 km/h) stāv stacionārais, zīme un šis autovadītājs tur braucot uz 30 km/h laicīgi pamana Tavu bērnu, nobremzē, palaiž un aizbrauc tālāk.

Kura opcija Tev liekas labāka ?
Offline
hronists
07. Feb 2013, 11:25 #185

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul


07 Feb 2013, 11:17:24 subaru rakstīja:

Tātad Tu gribi, lai Tavu bērnu pie skolas notriec neapzinīgs autovadītājs uz 60 km/h, aizmūk un pēc pāris nedēļām saņem 50 Ls ātruma sodu no turpat noslēptā FR.
Vai arī labāk, ka pie skolas (kur atļauts ir 30 km/h) stāv stacionārais, zīme un šis autovadītājs tur braucot uz 30 km/h laicīgi pamana Tavu bērnu, nobremzē, palaiž un aizbrauc tālāk.

Kura opcija Tev liekas labāka ?


vislabākā opcija ir - autovadītājs ieraugot zīmi samazina savu braukšanas ātrumu līdz atļautajam.

oij, pagaidi, es te kaut ko sapņoju, nav taču tādu idiotu, kas spēj ieraudzīt visas ceļazīmes un noturēt konstantu ātrumu, pie auto stūrēm sēž pusakli parkinsona slimības skarti rallisti, kam gāzes pedālim ir tikai divi stāvokļi - on un off
Offline
uldens1
07. Feb 2013, 11:27 #186

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


07 Feb 2013, 11:17:24 subaru rakstīja:

07 Feb 2013, 10:05:45 uldens1 rakstīja:

07 Feb 2013, 09:00:08 Agritis rakstīja:

06 Feb 2013, 21:24:22 uldens1 rakstīja:
stacionarais neradis vaditajos soda neizbegamibas sajutu,atrumu ieveros tikai pirms stacionara.Mazefektivs pasakums


Radara primārais uzdevums ir nodrošināt satiksmes drošību bīstamajos ceļa posmos (bīstams posms -> stacionārais radars -> visi samazina ātrumu), nevis radīt soda neizbēgamības sajūtu.
radara primarais uzdevums ir kontrolet atrumu uz ceļiem un fikset parkapejus.Atruma ierobežojumu nosaka Celu satiksmes noteikumi.


Tātad Tu gribi, lai Tavu bērnu pie skolas notriec neapzinīgs autovadītājs uz 60 km/h, aizmūk un pēc pāris nedēļām saņem 50 Ls ātruma sodu no turpat noslēptā FR.
Vai arī labāk, ka pie skolas (kur atļauts ir 30 km/h) stāv stacionārais, zīme un šis autovadītājs tur braucot uz 30 km/h laicīgi pamana Tavu bērnu, nobremzē, palaiž un aizbrauc tālāk.

Kura opcija Tev liekas labāka ?
man patik ta opcija kad vaditajos radisies sajuta ka jebkur var but noslepts FR,ari pie skolam.Cerams ka iepirks kadus 1000 parvietojamos un sabazis jebkur
Offline
hronists
07. Feb 2013, 11:30 #187

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul


07 Feb 2013, 11:27:11 uldens1 rakstīja:
man patik ta opcija kad vaditajos radisies sajuta ka jebkur var but noslepts FR,ari pie skolam.Cerams ka iepirks kadus 1000 parvietojamos un sabazis jebkur


parvietojamie FR bija ļoti disciplinējošs faktors. ļauži ievēroja atļauto arī vietās kur radara nebija. pāris nedēļās pēc FR noņemšanas ātrumi Rīgā pieauga uz jau gandrīz aizmirstajiem 65-70.
Offline
hronists
07. Feb 2013, 11:34 #188

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul


07 Feb 2013, 11:13:53 subaru rakstīja:
paga - Tu Te tagad nemet kažoku otrādi jau kuro reizi ?
tikko teici, ka čīkst tie, kasm FR traucē pārkāpt un tagd saki, ka čīkst tie, kas nepārkāpj ...

opreģiļis vienreiz un tad runā

es runāju par safistu projekta ideju.


man rodas pamatotas aizdomas, ka tev ir zināmas problēmas ar sarunu biedra teiktā uztveršanu un saprašanu.

tev dzīvē negadās tā, ka cilvēki uz tevi skatās ar līdzjūtīgu skatienu?
Offline
JDS
07. Feb 2013, 11:39 #189

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10962

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


06 Feb 2013, 21:43:34 uldens1 rakstīja:
video visi bij smuki dzešami,zinu 100%,jaunajos auto nav videoradaru,ir tikai iskra.
FR gadijuma var atlaist liekos CP kadrus un autoparks samazinas,tatad izmaksas samazinas un valsts tikai iegust

Jaunajaas laguunaas ir visa vecaa aparatuura no volvikjiem. Taatad ir arii video radari. Jaunaa stuffa iepirkums ir strupceljaa un tur notiek tiesu darbi. Jaunie gps`i ar jau ilgu laiku staav plauktinjaa un gaida kad vinjus liks virsuu veco vietaa.
Offline
Fandulis
07. Feb 2013, 11:45 #190

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13371

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Cerams, ka gada laikā sataisīs bāņus,Rīga-Jelgava, Rīga-Tallina, Pleskavas virziens, Rīga-Zilupe un Jūrmala, atļautais 130. Pagaidām Tallinas virzienā 100, kā bija, nevis 70, dēļ kaut kāda mistiskā vēja. Krustojumos, kur var uztaisīs riņķa kustības ar papildus paralēlām joslām uz labo pagriezienu, labais pagrieziens būs visu laiku zaļais, no ceļu nodokļa 70% aizies tiešām ceļiem. Rīgas apvedceļš būs tiešām apvedceļš ar 2 joslām abos virzienos, bez krustojumiem, gājēju pārejām un luksoforiem. Tad pilnīgi pie dirsas par radariem. Vēl varētu bīstamākajos krustojumos salikt radarus uz sarkano gaismu+ātrumu, kā 60, tā ieslēdzas sarkanais, ja pārbrauc pie sarkanā nofočē.

Nekad tā nebūs, tikai dr@zīs par ātrumu 50/90, vienalga vai tie būs privātie vai valsts. Būs sūdzības utt. Liekās, ka cepiens nevietā.

[ Šo ziņu laboja Fandulis, 07 Feb 2013, 11:48:09 ]

Offline
viagris
07. Feb 2013, 11:57 #191

Kopš: 06. Jul 2004

Ziņojumi: 4699

Braucu ar:

Atkal jau cels elektrības tarifus un atkal Šķēlem un pārējiem maksās trīskārši..
Ja nevarat likumiski aizvērt tos zaļās enerģijas ražotājus, tad uz gadu nolaidiet elektrības cenu un 0,001Ls, paši aizvērsies..
Interesanti būtu uzzināt, cik kopā visi mudaki saražo un cik no ieņēmumiem tiek viņiem samaksāts, kā nekā, jo lielāks tarifs, jo vairāk tak viņiem maksā..
Vai es ko nepareizi saprotu?
Offline
subaru
07. Feb 2013, 12:11 #192

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10285

Braucu ar: rokām uz stūres


07 Feb 2013, 11:27:11 uldens1 rakstīja:
man patik ta opcija kad vaditajos radisies sajuta ka jebkur var but noslepts FR,ari pie skolam.Cerams ka iepirks kadus 1000 parvietojamos un sabazis jebkur


Ja Tu kautko saprastu no ekonomikas, tad varbūt nerunātu sūdu.
Es varu cerēt, ka iepirks 20 167 pārvietojamos FR... saliksim uz valsts ceļiem ik pa 1 km ... visi ievēros.

Bet .. tas skaitlis jau vilktu uz definīciju neierobežoti resursi, kas nevienā ekonomikas modelī iekšā nerakstās.

Jūsu dažu apgalvojumi, ka FR ir nevis lai uzlabotu satiksmes drošību, bet gan lai iekasētu sodus ... labi .. lai ir .. bet policija ar putām uz lūpām skaidroja, ka definētais mēŗkis ir drošības uzlabošana ...

runa ir par to - kāds ir definēts MĒRĶIS un kā to MĒRĶI visefektīvāk sasniegt ar ierobežotiem resursiem (160 vai cik tur FR).
Ja mēŗkis būtu nauda, tad jā - liekam 1 metru aiz nobrauktuves no salinieka, šaujam ar + 3 un nauda nāk.
ja drošība, tad tomērstacionārie utt utt ...

un te arī varam secināt, ka policijas (kā pasūtītāja) mēŗķis nebija sodi .. jo bija tak pasūtīti vairāk stacionārie kā pārvietojamie ... ja jau būtu nauda, tad efektīvāk sakasēt naudu ir ar pārvietojamiem (nevajag zīmi, ne1 nepamana utt utt) ...

Ja policija būtu definējusi - mēŗkis ir 5 ļimaki LVL sodos, radarus slēpsim, fočēsim no +3 (standartkļūda) un tā aŗi notiktu .. tad gan jūs varētu teikt, ka čīkst tikai pārkāpēji ... bet tagad tak definētais un realitāte atšķīrās .. + vēl policija (ziftiņš) raudāja, ka vitroniks neklausa policiju .. neliek radarus tur, kur vajag. Un tam visam pa vidu - vitronikam nekādas sankcijas netika piemērotas par līguma nosacījumu nepildīšanu.

Vai radaru slēpšana uzlaboja sat drošību ? ... nu nezinu gan ... kas te teica, ka urbanovičš sodos locījis 600 ls mēnesī ... neizklausās, ka tam būtu kaut kādi preventīvi pasākumi...
Offline
subaru
07. Feb 2013, 12:14 #193

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10285

Braucu ar: rokām uz stūres


07 Feb 2013, 11:34:49 hronists rakstīja:

07 Feb 2013, 11:13:53 subaru rakstīja:
paga - Tu Te tagad nemet kažoku otrādi jau kuro reizi ?
tikko teici, ka čīkst tie, kasm FR traucē pārkāpt un tagd saki, ka čīkst tie, kas nepārkāpj ...

opreģiļis vienreiz un tad runā

es runāju par safistu projekta ideju.


man rodas pamatotas aizdomas, ka tev ir zināmas problēmas ar sarunu biedra teiktā uztveršanu un saprašanu.

tev dzīvē negadās tā, ka cilvēki uz tevi skatās ar līdzjūtīgu skatienu?


Nesaceries!
Tev līdz sarunu biedra statusam ir kā no Preiļiem līdz Marsam.
Pagaidām tu esi tikai un vienīgi interneta dirsējs

[ Šo ziņu laboja subaru, 07 Feb 2013, 12:14:36 ]

Offline
uldens1
07. Feb 2013, 12:16 #194

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:

satiksme drošaka=vaditaji visur ievero atrumu,nevis tikai pirms stacionara
Offline
subaru
07. Feb 2013, 12:17 #195

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10285

Braucu ar: rokām uz stūres


07 Feb 2013, 11:30:19 hronists rakstīja:

07 Feb 2013, 11:27:11 uldens1 rakstīja:
man patik ta opcija kad vaditajos radisies sajuta ka jebkur var but noslepts FR,ari pie skolam.Cerams ka iepirks kadus 1000 parvietojamos un sabazis jebkur


parvietojamie FR bija ļoti disciplinējošs faktors. ļauži ievēroja atļauto arī vietās kur radara nebija. pāris nedēļās pēc FR noņemšanas ātrumi Rīgā pieauga uz jau gandrīz aizmirstajiem 65-70.


kā Tu zini ?
Kāds ir Tavs radar sertifikāta numurs ?
Kurās vietās un cik bieži veic mērījumus ?
Kur var iepazīties ar mērījumu rezultātiem ? Statistiku ? Es domāju - tieši Rīgā.

Es vnk nesaprotu ... es braucu kā braucos gan pirms vitronika, gan vitronika laikā, gan pēc ...

par ātrumu sodus maksājis neesmu, nofočēts neesmu, paspēju visur kur vajag vienmēr ...
es nesaprotu, kur jūs raujat tos mistiskos vidējos ātrumus

[ Šo ziņu laboja subaru, 07 Feb 2013, 12:20:46 ]

Offline
subaru
07. Feb 2013, 12:18 #196

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10285

Braucu ar: rokām uz stūres


07 Feb 2013, 12:16:58 uldens1 rakstīja:
satiksme drošaka=vaditaji visur ievero atrumu,nevis tikai pirms stacionara

Paga - bet urbanovišš locījis 600nieku mēnesī sodos ... pierādījums, ka neievēro visur .. par neievēro nekur, ja jau fočējas
Offline
uldens1
07. Feb 2013, 12:23 #197

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


07 Feb 2013, 12:18:46 subaru rakstīja:

07 Feb 2013, 12:16:58 uldens1 rakstīja:
satiksme drošaka=vaditaji visur ievero atrumu,nevis tikai pirms stacionara

Paga - bet urbanovišš locījis 600nieku mēnesī sodos ... pierādījums, ka neievēro visur .. par neievēro nekur, ja jau fočējas
nedomaju ka gada laika var kas radikali mainities brauksanas kultura.Japaiet gadiem 10 vai 20 tad var vertet kadi ieguvumi
Offline
Sternwolf
07. Feb 2013, 12:24 #198

Kopš: 03. Mar 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2211

Braucu ar: izslēgtu DSC


07 Feb 2013, 11:30:19 hronists rakstīja:
...pāris nedēļās pēc FR noņemšanas ātrumi Rīgā pieauga uz jau gandrīz aizmirstajiem 65-70.

nu te jau ir diršana bez mēra izjūtas. Pārbaudi vispirms ciparus

-----------------
Vakances jobmarket.lv
Offline
subaru
07. Feb 2013, 12:27 #199

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10285

Braucu ar: rokām uz stūres


07 Feb 2013, 12:23:18 uldens1 rakstīja:

07 Feb 2013, 12:18:46 subaru rakstīja:

07 Feb 2013, 12:16:58 uldens1 rakstīja:
satiksme drošaka=vaditaji visur ievero atrumu,nevis tikai pirms stacionara

Paga - bet urbanovišš locījis 600nieku mēnesī sodos ... pierādījums, ka neievēro visur .. par neievēro nekur, ja jau fočējas
nedomaju ka gada laika var kas radikali mainities brauksanas kultura.Japaiet gadiem 10 vai 20 tad var vertet kadi ieguvumi

kā nevar ... nāves sodu par +5 km/h ... derēs ?
Offline
Araajz
07. Feb 2013, 12:28 #200

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28295

Braucu ar: E39

Kopš nav FR, no rīta ap 7.00 braucot plūsmā nevis vienam ārdoties:
Ulbrokas iela, Eizenšteina iela 65-70km/h
Dtilts 80-100 jau no tilta sākuma
Mūkusalas iela 70-80

not bad
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4