Online
Pašreiz BMWPower skatās 267 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Piekabe vieglajam auto
Autors | Ziņojums |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6199
Braucu ar:
|
23 Apr 2023, 23:16:08 @cmax rakstīja:
Atkarīgs cik smaga ir tā "smagā" piekabe, caurmēra vidējās klases auto var vilkt savas 1,8-2,3 tonnas pēc ražotāja datiem. Ja nav kādas specifiskas prasības-mīcīšanās sastrēgumos vai stāvi uzbraucieni tad ar galvu braucot nekas briesmīgs nenotiks arī velkot kādu kapeiku vairāk.
Es vairāk domāju par 3+ tonnu piekabēm, kas vidusmēra vieglajam nav domātas. Tādām vilcējs sanāk meklējams starp džipiem un busiem, ja vien neesmu ko palaidis garām. Mēģinu saprast uz ko būtu labāk orientēties, ja brauciens varētu būt vidēji reizi mēnesī, bet tad uzreiz uz 500-1000 km rēķinātos. Kā citi rīkojušies līdzīgās situācijās?
Paldies, daži viedokļi jau ir. Ar džipu no vienas puses mazāka čakarēšanās "vinješu" ziņā, komforts lielāks, bet laikam "vecs džips" tomēr izmaksā vairāk kā "vecs buss". Protams, tiem, kurus džipi simpatizē, izvēle viegla. | Offline | | |
depo | | Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20943
Braucu ar: Zirgu
| 3+ t piekabes ar busu nebūs prāta darbs, nav viņš tam paredzēts. Manējais santehniķis valkāja mini ekskavatoru ar busu - vairāki sajūgi mainīti, kārba nobira.
Manā gadījumā nebija tas, ka jāpērk speciāli valkāšanai vecs džips, es jau ikdienā braucu ar svaigu džipu. Piekabe manā situācijā bija pašsaprotama izvēle. | Offline | | |
wanksta | | Kopš: 05. Jun 2012
Ziņojumi: 7362
Braucu ar: muti
| Ja pēc visiem priekšrakstiem virs 3t, tad droši vien jāatlasa jau konkrēti modeļi un modifickācijas, kuri atbilst tai vilkšanas masai.
Ja izvēlās vienkārši starp buss vs džips, personīgi labāk patiktu pirmais, jo tas tomēr ir daudz universālāks transports, var aizvest paleti vai mauriņa traktoru. ja ar pasažieru vietām vai bez vinjetes nu vispār odziņa, vēl vairāk rodņas nekā 7 vietīgā suvā salien, tehniski arī vienkāršāks bez sadales kārbām un citiem barahlo,kas raksturigs 4x4. Par komfortu arī, nu teiksim 2005.gada pajero ir skaļa, pretīga klaburkaste, es točna labāk ar masteru braukšu, tas vismaz piekraujot paliks mīkstāks.
Bet nu kopumā, ja runāt par lēto galu un pieņemot ka piekabes vilkšana ir vienīgā un galvenā prioritāte, es mēģinātu paturēt atvērtu maindsetu, nebūs viegli pa 4-5k atrast ne labu busu, ne labu džipu, kuri vispār var un ar kuriem nav pretīgi braukt 1000km. Vot Landkruizer 120 būtu super, mīksts, uzticams, nu ja tikai nav sapuvis un cena der (Ja viņš protams var vilkt tik cik vajag)[ Šo ziņu laboja wanksta, 24 Apr 2023, 10:13:35 ] | Online | | |
cmax | | Kopš: 03. Jan 2013
Ziņojumi: 1071
Braucu ar:
|
24 Apr 2023, 07:02:19 @depo rakstīja:
3+ t piekabes ar busu nebūs prāta darbs, nav viņš tam paredzēts. Manējais santehniķis valkāja mini ekskavatoru ar busu - vairāki sajūgi mainīti, kārba nobira.
Manā gadījumā nebija tas, ka jāpērk speciāli valkāšanai vecs džips, es jau ikdienā braucu ar svaigu džipu. Piekabe manā situācijā bija pašsaprotama izvēle.
Priekšpiedziņas buss noteikti nebūs variants jo viņi tāpat ne vairāk par divām tonnām var vilkt.
Reku šis esmot baigais vilcējs | Offline | | |
KillerE90 | | Kopš: 10. Aug 2020
No: Rēzekne
Ziņojumi: 191
Braucu ar: LC 120
| Čau! Varbūt zinat vairāk.
Kurā DUS, vai veikalā var paņemt nomā piekabi Rīgā, un nodot Rēzeknē? | Offline | | |
depo | | Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20943
Braucu ar: Zirgu
| Kad man vajadzēja un interesējos, neviens DUS nepiedāvāja tādu iespēju. | Offline | | |
Zuc | | Kopš: 22. Apr 2016
Ziņojumi: 572
Braucu ar: Kūtiņu
| Par izsvarojumiem un piekabēm - kad savulaik uzliku āķi, man mācīja, ka piekabei jābūt izlīdzsvarotai tā, ka uz āķi gulstas 30-70kg svars. Līdz ar to vienmēr, kad piekrauju piekabi, pamēģinu pacilāt dīseli pie āķa - ja uz sajūtām ir tajās robežās, tad braucu. Ir āķa nost - nu tad pārkārtoju tā, lai ir šajās robežās.
Katrā ziņā labāk, ja uz āķi svars ir lielāks nekā mazāks - ir pazīstamam cilvēkam pieredze, kad uz šosejas 6m brusu krava šķērsām sagāja, apgāzās un pa šosi izbira + mašīnai bagažnieka vāku arī sasita.
Par džipu vs busu - ja tādi svari jāvalkā, IMHO reāli jāskatās kam pakaļpiedziņa - ja būs lielāks svars uz āķa, priekšu pacels gaisā un braukšana, manevrēšana ar tādu nekāda. Vasarā ta vēl tā, bet ziemā būs "jautri" tā pabraukt. | Offline | | |
subaru | | Kopš: 17. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 10285
Braucu ar: rokām uz stūres
|
24 Apr 2023, 19:54:19 @KillerE90 rakstīja:
Čau! Varbūt zinat vairāk.
Kurā DUS, vai veikalā var paņemt nomā piekabi Rīgā, un nodot Rēzeknē?
DUS neesmu šo pakalpojumu redzējis.
Ramirentam gan pāris reizes ir tā darīts, ka paņemu piekabi Rīgā un nododu Daugavpilī. (Daugavpils gan nav Rēzekne )[ Šo ziņu laboja subaru, 25 Apr 2023, 08:33:35 ] | Offline | | |
|
ak | | Kopš: 24. Jul 2003
Ziņojumi: 275
Braucu ar: LR
| Busiem parasti max piekabes svars ir 2-2.5t. Ne visi 4x4 var vai drīkst vilkt smagas 3+t piekabes. Liekas Discovery un RR var 3.5t, ja skatās uz ērtu 4x4. Neesmu pārliecināts par TLC 120 vai var, bet gan jau kāds toyotu fans izlabos. PIkapi gandrīz nekad nedrīkst vilkt pilnu 3.5t piekabi un kaut ko sakarīgu vest kravas kastē. Ērti vilkt ir ar Defender 90 un tas arī drīkst vilkt 3.5t, bet dēļ lielās svara starpības neriskēju. Ja vajag 3.5t, tad velku ar Defender 110. Gan jau ar G klases mersi arī var 3.5t vilkt.
No otras puses - diez vai policija pārbauda vai drīkst vilkt konkrēto piekabi ar kravu. Gadās redzēt, ka kāds drosminieks ar vieglo velk kādas 4t. | Offline | | |
KillerE90 | | Kopš: 10. Aug 2020
No: Rēzekne
Ziņojumi: 191
Braucu ar: LC 120
|
25 Apr 2023, 10:01:56 @ak rakstīja:
Busiem parasti max piekabes svars ir 2-2.5t. Ne visi 4x4 var vai drīkst vilkt smagas 3+t piekabes. Liekas Discovery un RR var 3.5t, ja skatās uz ērtu 4x4. Neesmu pārliecināts par TLC 120 vai var, bet gan jau kāds toyotu fans izlabos. PIkapi gandrīz nekad nedrīkst vilkt pilnu 3.5t piekabi un kaut ko sakarīgu vest kravas kastē. Ērti vilkt ir ar Defender 90 un tas arī drīkst vilkt 3.5t, bet dēļ lielās svara starpības neriskēju. Ja vajag 3.5t, tad velku ar Defender 110. Gan jau ar G klases mersi arī var 3.5t vilkt.
No otras puses - diez vai policija pārbauda vai drīkst vilkt konkrēto piekabi ar kravu. Gadās redzēt, ka kāds drosminieks ar vieglo velk kādas 4t.
Es ar biju viens no šiem ākstiem
Ar Volvo S60 vilku trali, kam bij uzmests MB S klase. Pie tam nepareizi uzbraukts, un nebij piesietas riepas Ātrāk par 60 ziemā nevarēju pabraukt, bet braucu dienas laikā, lai visi mani redz, un laicīgi var noreaģēt | Offline | | |
MrBadman | | Kopš: 12. Apr 2019
No: Ikšķile
Ziņojumi: 417
Braucu ar: Vecu MB, vecu BMW motociklu
|
23 Apr 2023, 23:42:09 @Mizx rakstīja:
23 Apr 2023, 23:16:08 @cmax rakstīja:
Atkarīgs cik smaga ir tā "smagā" piekabe, caurmēra vidējās klases auto var vilkt savas 1,8-2,3 tonnas pēc ražotāja datiem. Ja nav kādas specifiskas prasības-mīcīšanās sastrēgumos vai stāvi uzbraucieni tad ar galvu braucot nekas briesmīgs nenotiks arī velkot kādu kapeiku vairāk.
Es vairāk domāju par 3+ tonnu piekabēm, kas vidusmēra vieglajam nav domātas. Tādām vilcējs sanāk meklējams starp džipiem un busiem, ja vien neesmu ko palaidis garām. Mēģinu saprast uz ko būtu labāk orientēties, ja brauciens varētu būt vidēji reizi mēnesī, bet tad uzreiz uz 500-1000 km rēķinātos. Kā citi rīkojušies līdzīgās situācijās?
Paldies, daži viedokļi jau ir. Ar džipu no vienas puses mazāka čakarēšanās "vinješu" ziņā, komforts lielāks, bet laikam "vecs džips" tomēr izmaksā vairāk kā "vecs buss". Protams, tiem, kurus džipi simpatizē, izvēle viegla.
Mani 0.05 € par piekabēm un to vilkšanu ar atbilstošu TL.
Kad pirku/meklēju savu piekabi pirms aptuveni 4,5 gadiem, tad arī nebiju informēts. Labi, nopirkšu 750 kg un būs Ok, bet sākot čekot materiālus netā un likumdošanā, ne viss bija forši. Pie mums tehniskajā pasē netiek norādīts velkošajam TL maksimālā atļautā piekabes pilnā masa, ko drīkst vilkt ar konkrēto auto. Vācijas doķos tas ir norādīts. Tad nu mums visādi extreem ceļo pa autoceļiem – velk autotreilerus ar mazmašīnām, pārkrauj piekabītes ar 750 kg pilno masu, tāpat velk bezbremžu piekabes ar mazmašīnām, kurām vispār atļauts ir vilkt max 500 kg bričku utt, visādi brīnumi redzēti. Piemēram hibrīdkoijoti (gorilla, auris) pēc ražotāja datiem drīkst vilkt gandrīz “neko”, tāds vēl vesels lērums auto, kas nedrīkst vilkt 750 kg bezbremžu bričku (mazmašīnas, kompaktklase, hibridi, utt).
Tad nu rezultāti:
1) Mums nav(?, ražotājiem un apdrošinātājiem ir) datubāzes ar atļautajām vilkspējām, nav norādītas tehniskajā pasē (nav nekādu problēmu ievies tehniskajā pasē vēl vienu rindu ar atļauto pilnas masas vilkšanas ierobežojumu;
2) Mentozauri uz trases neorientējas, kas un ko drīkst vilkt, tāpēc neaptur un nečeko;
3) Ja notiek kkādi “sūdi” un iestājas apdrošināšanas gadījums, tas AS juristi likumus zina un arī par attiecīgajām velkamo un velkošo TL pilnajām un atļautajām masām zina ļoti labi. Rezultātā TL īpašnieks vai vadītājs var “atsmelt”regresu par pilnu “programmu”, jo ne jau OCTA segs zaudējumus par noteikumu neievērošanu, par kasko arī var aizmirst.
Nedaudz par garu sanāca, bet ja vajag vilkt bričku 3t+, tad jāskatās auto, kas to var vilkt.
| Offline | | |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6199
Braucu ar:
|
25 Apr 2023, 21:09:16 @MrBadman rakstīja:
23 Apr 2023, 23:42:09 @Mizx rakstīja:
23 Apr 2023, 23:16:08 @cmax rakstīja:
Atkarīgs cik smaga ir tā "smagā" piekabe, caurmēra vidējās klases auto var vilkt savas 1,8-2,3 tonnas pēc ražotāja datiem. Ja nav kādas specifiskas prasības-mīcīšanās sastrēgumos vai stāvi uzbraucieni tad ar galvu braucot nekas briesmīgs nenotiks arī velkot kādu kapeiku vairāk.
Es vairāk domāju par 3+ tonnu piekabēm, kas vidusmēra vieglajam nav domātas. Tādām vilcējs sanāk meklējams starp džipiem un busiem, ja vien neesmu ko palaidis garām. Mēģinu saprast uz ko būtu labāk orientēties, ja brauciens varētu būt vidēji reizi mēnesī, bet tad uzreiz uz 500-1000 km rēķinātos. Kā citi rīkojušies līdzīgās situācijās?
Paldies, daži viedokļi jau ir. Ar džipu no vienas puses mazāka čakarēšanās "vinješu" ziņā, komforts lielāks, bet laikam "vecs džips" tomēr izmaksā vairāk kā "vecs buss". Protams, tiem, kurus džipi simpatizē, izvēle viegla.
Mani 0.05 € par piekabēm un to vilkšanu ar atbilstošu TL.
Kad pirku/meklēju savu piekabi pirms aptuveni 4,5 gadiem, tad arī nebiju informēts. Labi, nopirkšu 750 kg un būs Ok, bet sākot čekot materiālus netā un likumdošanā, ne viss bija forši. Pie mums tehniskajā pasē netiek norādīts velkošajam TL maksimālā atļautā piekabes pilnā masa, ko drīkst vilkt ar konkrēto auto. Vācijas doķos tas ir norādīts. Tad nu mums visādi extreem ceļo pa autoceļiem – velk autotreilerus ar mazmašīnām, pārkrauj piekabītes ar 750 kg pilno masu, tāpat velk bezbremžu piekabes ar mazmašīnām, kurām vispār atļauts ir vilkt max 500 kg bričku utt, visādi brīnumi redzēti. Piemēram hibrīdkoijoti (gorilla, auris) pēc ražotāja datiem drīkst vilkt gandrīz “neko”, tāds vēl vesels lērums auto, kas nedrīkst vilkt 750 kg bezbremžu bričku (mazmašīnas, kompaktklase, hibridi, utt).
Tad nu rezultāti:
1) Mums nav(?, ražotājiem un apdrošinātājiem ir) datubāzes ar atļautajām vilkspējām, nav norādītas tehniskajā pasē (nav nekādu problēmu ievies tehniskajā pasē vēl vienu rindu ar atļauto pilnas masas vilkšanas ierobežojumu;
2) Mentozauri uz trases neorientējas, kas un ko drīkst vilkt, tāpēc neaptur un nečeko;
3) Ja notiek kkādi “sūdi” un iestājas apdrošināšanas gadījums, tas AS juristi likumus zina un arī par attiecīgajām velkamo un velkošo TL pilnajām un atļautajām masām zina ļoti labi. Rezultātā TL īpašnieks vai vadītājs var “atsmelt”regresu par pilnu “programmu”, jo ne jau OCTA segs zaudējumus par noteikumu neievērošanu, par kasko arī var aizmirst.
Nedaudz par garu sanāca, bet ja vajag vilkt bričku 3t+, tad jāskatās auto, kas to var vilkt.
Par tiem 0,05 EUR taisnība. Tikai šie dati nav norādīti pasē, bet gan katram auto būtu jābūt ražotāja uzlīmei (piemēram, durvīs) ar norādītām visām masām t.sk. piekabes un teorētiski CP to zina.
Un dažreiz tieši jaudīgiem auto ir aizliegts vilkt piekabes, piemēram, izpētīju to par Mercedes-Benz AMG modeļiem — vecākas AMG C un E klases nedrīkst vilkt neko. Visticamāk virbūves modifikācijas, svara optimizācija un vietas, kur citos modeļos skrūvē āķi, šiem ir gandrīz vai no skārda. | Offline | | |
MrBadman | | Kopš: 12. Apr 2019
No: Ikšķile
Ziņojumi: 417
Braucu ar: Vecu MB, vecu BMW motociklu
| 25 Apr 2023, 21:24:50 @Mizx rakstīja:
Par tiem 0,05 EUR taisnība. Tikai šie dati nav norādīti pasē, bet gan katram auto būtu jābūt ražotāja uzlīmei (piemēram, durvīs) ar norādītām visām masām t.sk. piekabes un teorētiski CP to zina.
Un dažreiz tieši jaudīgiem auto ir aizliegts vilkt piekabes, piemēram, izpētīju to par Mercedes-Benz AMG modeļiem — vecākas AMG C un E klases nedrīkst vilkt neko. Visticamāk virbūves modifikācijas, svara optimizācija un vietas, kur citos modeļos skrūvē āķi, šiem ir gandrīz vai no skārda.
Par AMG arī skatījos, drīkst vilkt gandrīz neko.
Par uzlīmēm jau butu labi, bet kur garantija, ka jaunais īpašnieks "in LV" tās uzlīmes nenodīrās nost.
Mums darba kaimiņi, tai pašā teritorijā, tirgo piekabes. Dažreiz redēts, ka notirgo bričku, ko tā lamata nedrīkst vilkt, bet lietotāju par to nebrīdina, laikam jau nekādu atbildību neuzņemas
[ Šo ziņu laboja MrBadman, 25 Apr 2023, 21:37:07 ] | Offline | | |
MrBadman | | Kopš: 12. Apr 2019
No: Ikšķile
Ziņojumi: 417
Braucu ar: Vecu MB, vecu BMW motociklu
| Vispār AM uz sērijas NR plāknītes ir norādīta mašīnas pilna masa un masa ar piekabi, tikai nav atšifrēts - ar/bez bremzēm.
Edit: bezbremžu brička tāpat ir līdz 750 kg pilna masa.[ Šo ziņu laboja MrBadman, 25 Apr 2023, 21:41:56 ] | Offline | | |
KillerE90 | | Kopš: 10. Aug 2020
No: Rēzekne
Ziņojumi: 191
Braucu ar: LC 120
| Es domāju, ka pat mentozauru problēma ir tajā, ja skatās, piemēram, ka uz numura ir reģistrēts Russo Balt, bet numurs stāv uz kaut kāda Tiki-trailer, viņi pat to nejēgs atšķirt, vienīgi pārbaudot VIN | Offline | | |
MrBadman | | Kopš: 12. Apr 2019
No: Ikšķile
Ziņojumi: 417
Braucu ar: Vecu MB, vecu BMW motociklu
|
25 Apr 2023, 21:41:24 @KillerE90 rakstīja:
Es domāju, ka pat mentozauru problēma ir tajā, ja skatās, piemēram, ka uz numura ir reģistrēts Russo Balt, bet numurs stāv uz kaut kāda Tiki-trailer, viņi pat to nejēgs atšķirt, vienīgi pārbaudot VIN
Mums CSDD bāzē ir bričkas pilnas masas cipars, bet velkošā TL iespējas neuzrādās, tā kā "brauc, bet sūdus netaisi" | Offline | | |
|
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6199
Braucu ar:
|
25 Apr 2023, 21:34:45 @MrBadman rakstīja:
25 Apr 2023, 21:24:50 @Mizx rakstīja:
Par tiem 0,05 EUR taisnība. Tikai šie dati nav norādīti pasē, bet gan katram auto būtu jābūt ražotāja uzlīmei (piemēram, durvīs) ar norādītām visām masām t.sk. piekabes un teorētiski CP to zina.
Un dažreiz tieši jaudīgiem auto ir aizliegts vilkt piekabes, piemēram, izpētīju to par Mercedes-Benz AMG modeļiem — vecākas AMG C un E klases nedrīkst vilkt neko. Visticamāk virbūves modifikācijas, svara optimizācija un vietas, kur citos modeļos skrūvē āķi, šiem ir gandrīz vai no skārda.
Par AMG arī skatījos, drīkst vilkt gandrīz neko.
Par uzlīmēm jau butu labi, bet kur garantija, ka jaunais īpašnieks "in LV" tās uzlīmes nenodīrās nost.
Mums darba kaimiņi, tai pašā teritorijā, tirgo piekabes. Dažreiz redēts, ka notirgo bričku, ko tā lamata nedrīkst vilkt, bet lietotāju par to nebrīdina, laikam jau nekādu atbildību neuzņemas
Diez vai ko šādu plēš nost no durvju ailes, bet nu ja kādam ir alerģija uz uzlīmēm, tad varbūt:
| Offline | | |
cmax | | Kopš: 03. Jan 2013
Ziņojumi: 1071
Braucu ar:
|
25 Apr 2023, 21:54:03 @Mizx rakstīja:
25 Apr 2023, 21:34:45 @MrBadman rakstīja:
25 Apr 2023, 21:24:50 @Mizx rakstīja:
Par tiem 0,05 EUR taisnība. Tikai šie dati nav norādīti pasē, bet gan katram auto būtu jābūt ražotāja uzlīmei (piemēram, durvīs) ar norādītām visām masām t.sk. piekabes un teorētiski CP to zina.
Un dažreiz tieši jaudīgiem auto ir aizliegts vilkt piekabes, piemēram, izpētīju to par Mercedes-Benz AMG modeļiem — vecākas AMG C un E klases nedrīkst vilkt neko. Visticamāk virbūves modifikācijas, svara optimizācija un vietas, kur citos modeļos skrūvē āķi, šiem ir gandrīz vai no skārda.
Par AMG arī skatījos, drīkst vilkt gandrīz neko.
Par uzlīmēm jau butu labi, bet kur garantija, ka jaunais īpašnieks "in LV" tās uzlīmes nenodīrās nost.
Mums darba kaimiņi, tai pašā teritorijā, tirgo piekabes. Dažreiz redēts, ka notirgo bričku, ko tā lamata nedrīkst vilkt, bet lietotāju par to nebrīdina, laikam jau nekādu atbildību neuzņemas
Diez vai ko šādu plēš nost no durvju ailes, bet nu ja kādam ir alerģija uz uzlīmēm, tad varbūt:
Tās kilogramu ailītes kā atšifrējas?
1. Pilna masa
2. sastāva pilna masas
3. maks slodze uz priekšējo tiltu
4. maks slodze uz pakaļējo tiltu?
| Offline | | |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6199
Braucu ar:
|
25 Apr 2023, 23:11:04 @cmax rakstīja:
25 Apr 2023, 21:54:03 @Mizx rakstīja:
25 Apr 2023, 21:34:45 @MrBadman rakstīja:
25 Apr 2023, 21:24:50 @Mizx rakstīja:
Par tiem 0,05 EUR taisnība. Tikai šie dati nav norādīti pasē, bet gan katram auto būtu jābūt ražotāja uzlīmei (piemēram, durvīs) ar norādītām visām masām t.sk. piekabes un teorētiski CP to zina.
Un dažreiz tieši jaudīgiem auto ir aizliegts vilkt piekabes, piemēram, izpētīju to par Mercedes-Benz AMG modeļiem — vecākas AMG C un E klases nedrīkst vilkt neko. Visticamāk virbūves modifikācijas, svara optimizācija un vietas, kur citos modeļos skrūvē āķi, šiem ir gandrīz vai no skārda.
Par AMG arī skatījos, drīkst vilkt gandrīz neko.
Par uzlīmēm jau butu labi, bet kur garantija, ka jaunais īpašnieks "in LV" tās uzlīmes nenodīrās nost.
Mums darba kaimiņi, tai pašā teritorijā, tirgo piekabes. Dažreiz redēts, ka notirgo bričku, ko tā lamata nedrīkst vilkt, bet lietotāju par to nebrīdina, laikam jau nekādu atbildību neuzņemas
Diez vai ko šādu plēš nost no durvju ailes, bet nu ja kādam ir alerģija uz uzlīmēm, tad varbūt:
Tās kilogramu ailītes kā atšifrējas?
1. Pilna masa
2. sastāva pilna masas
3. maks slodze uz priekšējo tiltu
4. maks slodze uz pakaļējo tiltu?
Jā.
Augstāk vēl ailīte VIN kodam, lai skaidrība par uzlīmes atbilstību konkrētam auto. | Offline | | |
KillerE90 | | Kopš: 10. Aug 2020
No: Rēzekne
Ziņojumi: 191
Braucu ar: LC 120
| Čau! Viena no baigajām problēmām
Uzliku 13-pin rozeti, ar jauniem vadiem, visu smuki caur rāmi savilku. Tā kā man agrāk bija 7pin, bija baigās problēmas, kad rozetē tiek ūdens, un visa iekša ir aprūsējusi, sameties zaļais. Kādas jums ir idejas, kā saglabāt šo rozeti? Tīt maximas maisā baigi tizli, un piekabe stāv visu laiku ārā | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|