Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 250 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: Viss par TDS

AutorsZiņojums
texas
25. Aug 2013, 23:29 #181

Kopš: 01. Jul 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 27

Braucu ar: autosu

http://www.ebay.com/itm/HOT-START-FIX-E36-E39-3...h=item417107914a
Kam tad šis joks? Tikai nobrauktiem sūkņiem un kuriem obratka netur?

[ Šo ziņu laboja texas, 25 Aug 2013, 23:31:12 ]

Offline
LostTouch
26. Aug 2013, 00:03 #182

Kopš: 03. Jul 2011

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 450

Braucu ar: M-Pakotu E34 kūtiņu


25 Aug 2013, 23:29:48 texas rakstīja:
http://www.ebay.com/itm/HOT-START-FIX-E36-E39-3...h=item417107914a
Kam tad šis joks? Tikai nobrauktiem sūkņiem un kuriem obratka netur?


Neredzu jēgu tērēt naudu uz tādām šaubīgām lietiņām!

Prātīgākais variants savest savu TDS normālā stāvoklī!
Offline
mario2005
26. Aug 2013, 07:38 #183

Kopš: 09. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 215

Braucu ar:

Kads ir TDSAM dubultmasas sparratu naxrenizejis un kadi rezultati vai ari kadi labakie ieteikumi slidosa sajuga jautajuma risisnasanai
Offline
-INC-
26. Aug 2013, 08:41 #184

Kopš: 24. Dec 2003

Ziņojumi: 316

Braucu ar: MB G300TD


25 Aug 2013, 23:29:48 texas rakstīja:
http://www.ebay.com/itm/HOT-START-FIX-E36-E39-3...h=item417107914a
Kam tad šis joks? Tikai nobrauktiem sūkņiem un kuriem obratka netur?


Der tiem kuri cīnās ar sekām, nevis cēloņiem.
Offline
Huliits
26. Aug 2013, 20:00 #185

Kopš: 10. Jul 2008

Ziņojumi: 436

Braucu ar: e30


25 Aug 2013, 22:42:29 Kaross rakstīja:

25 Aug 2013, 20:04:01 Huliits rakstīja:
Lieta tada,man itka spiedienu pus ieksa 1,45bari,bet ir reizes kad spied pedali,bet vins neiet ta ka vjag,atlaid pedali un atkla iespied un tad aiziet.
Ta parasti ir kad brauc ar 5to parnesumu uz k'adi 90,vai ari ar pirmo parnesumu citreiz nepaker turbina,vismaz tada sajuta.
kas varetu but pie vainas,tas varetu but del ta ka pa lielu spiediens,vai man jaskatas tas spiediena daciks


nomainīsi pret citu spiediena "dačiku" un viņš sāks mazāk rādīt?
Spiediens ir vairāk nekā tas devējs var izmērīt. nav jau brīnums, ka tev viņš atslēdzas. Varbūt vispirms sataisi spiedienu.
Spiediens ir pacelts speciali,nekas tur nav jataisa,prasu vai var istenot to lai vienmerigi iet ar tadu spiedienu visu laiku
Offline
ozzons
31. Aug 2013, 11:48 #186

Kopš: 25. Mar 2010

Ziņojumi: 13

Braucu ar: Mārupe Rally Team

Varbūt kādam interesē ir pieejams bloķis prieks TDS, der E34 un E36.
29395701

[ Šo ziņu laboja ozzons, 31 Aug 2013, 11:49:46 ]

Offline
Rudzix
03. Sep 2013, 13:09 #187

Kopš: 18. Oct 2009

Ziņojumi: 200

Braucu ar: Bayerische Motoren Werke

Piedāvājiet ejošu (tādu kurai nelēkā apgriezieni) TDS sūkņa elektronisko galvu līdz 1995gadam.
Offline
-INC-
03. Sep 2013, 21:51 #188

Kopš: 24. Dec 2003

Ziņojumi: 316

Braucu ar: MB G300TD


03 Sep 2013, 13:09:08 Rudzix rakstīja:
Piedāvājiet ejošu (tādu kurai nelēkā apgriezieni) TDS sūkņa elektronisko galvu līdz 1995gadam.


Kāpēc Tu domā ka apgriezieni lēkā dēļ el. galvas?
Offline
Pokemons
03. Sep 2013, 22:03 #189

Kopš: 25. Dec 2004

Ziņojumi: 158

Braucu ar:

Kāpēc tad TDSam lēkā apgriezieni???
Offline
Rudzix
03. Sep 2013, 22:18 #190

Kopš: 18. Oct 2009

Ziņojumi: 200

Braucu ar: Bayerische Motoren Werke


03 Sep 2013, 21:51:03 -INC- rakstīja:

03 Sep 2013, 13:09:08 Rudzix rakstīja:
Piedāvājiet ejošu (tādu kurai nelēkā apgriezieni) TDS sūkņa elektronisko galvu līdz 1995gadam.


Kāpēc Tu domā ka apgriezieni lēkā dēļ el. galvas?
Tādēļ ka izdilst celiņi reostatam, labo ja kļūdos, runa nav par to dzinēja nevienmērīgo darbību, ko izraisa vadības bloks kā tas ir aprakstīts šeit, bet gan par klasiskajiem sindromiem kad no sākuma pie slodzes (ieslēgtām gaismām, grozot stūri) un vēlāk arī vienkārši tukšgaitā raustās.
Vēl jautājums spečukiem vai ir reāli un atmaksājās likt vadības bloku, pravodku, un sūkņa galvu no modeļiem sākot ar 1995g.?
Offline
Digital
03. Sep 2013, 22:24 #191

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3727

Braucu ar: Elektrību

Reziistivo galvu labu atrast nereali, jauna ir tik nekvalitativa ka nav verts!
Parbuvet uz jauno sikums, vajag ecu+ews, galvu un instrumentu paneli, dazhas modifikacijas ar vadiem un viss! Pie reizes var arii sachipot to kasti!
Offline
Rudzix
03. Sep 2013, 22:31 #192

Kopš: 18. Oct 2009

Ziņojumi: 200

Braucu ar: Bayerische Motoren Werke


03 Sep 2013, 22:24:19 Digital rakstīja:
Reziistivo galvu labu atrast nereali, jauna ir tik nekvalitativa ka nav verts!
Parbuvet uz jauno sikums, vajag ecu+ews, galvu un instrumentu paneli, dazhas modifikacijas ar vadiem un viss! Pie reizes var arii sachipot to kasti!
Skaidrs! Tad ja kādam ir varat arī piedāvāt tādu komplektu lai varētu pārtaisīt uz jaunā tipa vadību.
Offline
FIB
05. Sep 2013, 22:26 #193

Kopš: 08. Sep 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 905

Braucu ar: Touringu un kabrio

vajag palīdzību,nomainīju m51d25 tds gaisa masas mērītāju,bēt vēj jo projām rāda,ka ņem iekšā pa daudz gaisu un varbūt kāds zin,kas tas pa spiedienu pie kura ir "!" zīme ?



Un rāda visu laiku eļļas temp. dačika kļūdu,k-gan kā redzams bildē,tad eļļas temp. tiek rādīta

[ Šo ziņu laboja FIB, 05 Sep 2013, 22:29:58 ]

Offline
GReddy
16. Sep 2013, 11:42 #194

Kopš: 02. Jul 2007

Ziņojumi: 262

Braucu ar: F01

Tā ir sanācis, ka pats pret savu gribu esmu ticis pie 525tds e39!

Situācija tāda, ka motoram liels spiediens, kompresija sūdīga, baltie dūmi utt! Saprotu ka gredzeni laizh garām! Norāvu galvu un domāju ko darīt tālāk, mainīt visu bloku ar labiem virzuļiem un gredzeniem, vai vienkārši nomainīt tikai gredzenus, kas būtu vienkāršāk!! Cilindri itkā nav baigi izdiluši blokam!

Nekur nevaru atrast tādu informāciju netā!!!

[ Šo ziņu laboja GReddy, 16 Sep 2013, 16:52:44 ]

Offline
GReddy
16. Sep 2013, 16:54 #195

Kopš: 02. Jul 2007

Ziņojumi: 262

Braucu ar: F01

!
Offline
LauvaMiks
30. Sep 2013, 12:42 #196

Kopš: 09. May 2009

No: Limbaži

Ziņojumi: 397

Braucu ar: E46

Kurš no jums ir licis savam TDSAM evry mod?
Offline
Nello
30. Sep 2013, 13:23 #197

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2521

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...


30 Sep 2013, 12:42:22 LauvaMiks rakstīja:
Kurš no jums ir licis savam TDSAM evry mod?

Kas tastāds?
Offline
LauvaMiks
30. Sep 2013, 13:59 #198

Kopš: 09. May 2009

No: Limbaži

Ziņojumi: 397

Braucu ar: E46

potenciometrs+rezistors, ko savieno ar degvielas pumpja vadību, kas liek domāt kompim ka jādod vairāk degviela dzinējam, rezultāta, black smoke, un kārtīgs jaudas pieaugums.

Viens te youtube no tā dabūja laukā 6sec līdz 100km/h ar TDS A

[ Šo ziņu laboja LauvaMiks, 30 Sep 2013, 14:01:59 ]

Offline
Nello
30. Sep 2013, 15:19 #199

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2521

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...


30 Sep 2013, 13:59:46 LauvaMiks rakstīja:
potenciometrs+rezistors, ko savieno ar degvielas pumpja vadību, kas liek domāt kompim ka jādod vairāk degviela dzinējam, rezultāta, black smoke, un kārtīgs jaudas pieaugums.

Viens te youtube no tā dabūja laukā 6sec līdz 100km/h ar TDS A

Tu domā to zaļo TDSu?
Man pagaidām pietiek ar čipu...
Offline
LauvaMiks
30. Sep 2013, 16:26 #200

Kopš: 09. May 2009

No: Limbaži

Ziņojumi: 397

Braucu ar: E46


30 Sep 2013, 15:19:23 Nello rakstīja:

30 Sep 2013, 13:59:46 LauvaMiks rakstīja:
potenciometrs+rezistors, ko savieno ar degvielas pumpja vadību, kas liek domāt kompim ka jādod vairāk degviela dzinējam, rezultāta, black smoke, un kārtīgs jaudas pieaugums.

Viens te youtube no tā dabūja laukā 6sec līdz 100km/h ar TDS A

Tu domā to zaļo TDSu?
Man pagaidām pietiek ar čipu...



Nu man arī ir čips, bet man tas traktorīts vsp nedumo, tpc šodien reizstori tiek nopirkti un uzlikšhu virsū, lai grūž vēl viarāk degvielas, redzēs kā būs.

[ Šo ziņu laboja LauvaMiks, 30 Sep 2013, 16:26:39 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo